Флудильня №4

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 224, 225, 226
Автор Повідомлення
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-04 22:21  
famous37 написано:

Може бути завершення бойні.
А от після окопів, в копальні рідкоземельних металів рабів заганятимуть. Здають/здали все з патрохами.

Що пропонується?

famous37 написано:
P.S. Я ж раніше все розтлумачував, що бойня за ресурси землі.

Ця бойня колись закінчувалася?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-04 22:23  
raddy написано:
Що пропонується?

Заклик до прозріння і не дати себе використовувати до скону. Зберегти своє здоров'я та життя.

raddy написано:
Ця бойня колись закінчувалася?

Так, з того, що подається, то як мінімум пів року, а то й рік йдуть торги. Тільки остаточного завершення, ще нема.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-04 22:28  
famous37 написано:
Заклик до прозріння і не дати себе використовувати до скону. Зберегти своє здоров'я та життя.

Як?
famous37 написано:
Так, з того, що подається, то як мінімум пів року, а то й рік йдуть торги. Тільки остаточного завершення, ще нема.

Тобто, з 2014го бійня не за ресурси?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-04 22:32  
raddy написано:
Як?

Мігрувати.

raddy написано:
Тобто, з 2014го бійня не за ресурси?

Звісно. Як і будь-яка бойня. Кацапи раніше практично все контролювали в Україні, нині переходить під контроль США, Англію та інших зацікавлених. Це ж проксі війна. Не розумію, скільки років ходити в школу, потім коледж чи університет і елементарного не розуміти, тут не треба бути Вангою. Це трешовий. Перепрошую.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-04 22:54  
famous37 написано:
Мігрувати.

Як?
famous37 написано:
Звісно. Як і будь-яка бойня. Кацапи раніше практично все контролювали в Україні, нині переходить під контроль США, Англію та інших зацікавлених. Це ж проксі війна. Не розумію, скільки років ходити в школу, потім коледж чи університет і елементарного не розуміти, тут не треба бути Вангою. Це трешовий. Перепрошую.

То до чого тут?:
famous37 написано:
Так, з того, що подається, то як мінімум пів року, а то й рік йдуть торги. Тільки остаточного завершення, ще нема.
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-04 23:04  
raddy написано:
Як?

Я завжди пру вперед, з усіх зусиль, що тільки можливо. Адже сказано Одним Мудрим Чоловіком:
"Просіть і буде вам дано, шукайте і знайдете, стукайте і відчинять вам; бо кожен, хто просить одержує, хто шукає знаходить, а хто стукає відчинять йому. "

raddy написано:
То до чого тут?:

Поясніть. Що Ви маєте на увазі.
Тут зазвичай дуже мало хто що пояснює і ділиться міркуваннями, в основному боти кидають лінки на пропаганду від тієї чи іншої політсили, а люди в Україні реально затуркані, мало думають, бояться. Все як було кілька десятиліть тому. Я виростав в Україні і завжди дивувався, чому більшість так мовчать, хтось говорив, що не треба то говори вголос, тримай при собі. А нині бачу і на гуртом де коли думаючі люди ділилися цікавими міркуваннями, мовчать. Наскільки все деградувало. Я скучив, поверніть ті 2000-ні... Бо 90- тв були хоч і вільні, але дуже голодні.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-04 23:22  
famous37 написано:

Я завжди пру вперед, з усіх зусиль, що тільки можливо. Адже сказано Одним Мудрим Чоловіком:
"Просіть і буде вам дано, шукайте і знайдете, стукайте і відчинять вам; бо кожен, хто просить одержує, хто шукає знаходить, а хто стукає відчинять йому. "

Конкретика є? Бо в біблію тут тепер вірять значно менше.

famous37 написано:
Поясніть. Що Ви маєте на увазі.

Коли йшла війна не за ресурси?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 00:35  
raddy написано:
Конкретика є?

Конкретика, що треба завжди іти до мети і все аналізувати і шукати вихід. Нема універсальної інструкції. Хтось виходить через гори, річку перепливає, зв'язки з міграційною чи політиками, спортсмени, міжнародні конференції та стажування, три дитини, інвалідність та багато іншого. Вибирайте і далі копайте.
raddy написано:
Коли йшла війна не за ресурси?

Завжди.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-05 00:43  
famous37 написано:
Хтось виходить через гори, річку перепливає, зв'язки з міграційною чи політиками, спортсмени, міжнародні конференції та стажування, три дитини, інвалідність та багато іншого. Вибирайте і далі копайте.

Зі скількома з тих, кому це вдалося, ви особисто знайомі?

famous37 написано:
Завжди.

Знову, так до чого тут це все?:
famous37 написано:
P.S. Я ж раніше все розтлумачував, що бойня за ресурси землі.

famous37 написано:
Так, з того, що подається, то як мінімум пів року, а то й рік йдуть торги. Тільки остаточного завершення, ще нема.

famous37 написано:
Звісно. Як і будь-яка бойня. Кацапи раніше практично все контролювали в Україні, нині переходить під контроль США, Англію та інших зацікавлених. Це ж проксі війна. Не розумію, скільки років ходити в школу, потім коледж чи університет і елементарного не розуміти, тут не треба бути Вангою. Це трешовий. Перепрошую.

Що змінилося?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 01:14  
raddy написано:
Зі скількома з тих, кому це вдалося, ви особисто знайомі?

Звісно, я знаю людей, які виїхали через конференції. То найбільш безпечніший метод. А для простого робочого, то гори й річки чи 3 дітей.

raddy написано:
Знову, так до чого тут це все?:

Творчість писана на дозвіллі. Можливо комусь допоможе, простимулює. Під лежачий камінь вода не тече, як говорять в народі.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-05 01:34  
famous37 написано:
Звісно, я знаю людей, які виїхали через конференції.

Як давно?
famous37 написано:
Творчість писана на дозвіллі. Можливо комусь допоможе, простимулює. Під лежачий камінь вода не тече, як говорять в народі.

Ці заповіти на кожній сторінці можна побачити - допомагає?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 01:55  
raddy написано:
Як давно?

Давно. Хочете так само?
raddy написано:
Ці заповіти на кожній сторінці можна побачити - допомагає?

А Ви проти?

Додано через 4 хвилини 57 секунд:

raddy, а що краще мовчати і дивитися, як все руйнується? Я тут виписую все наболіле. Флудильня.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-05 02:37  
famous37 написано:
Давно.

Якщо минуло багато часу, то нинішні реалії дуже далекі від тих можливостей
famous37 написано:
Хочете так само?

Нереально.
famous37 написано:
А Ви проти?

Часті нагадування скоріше дратують, ніж допомагають, чи у вас є позитивні приклади? Може хтось вам написав?:
Цитата:
famous37, дякую, без вас я б на еміграцію не наважився.


famous37 написано:
а що краще мовчати і дивитися, як все руйнується? Я тут виписую все наболіле.

Тобто, коли "всі поїдуть", все перестане руйнуватися і залишиться недоторканим?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 02:46  
raddy написано:
Тобто, коли "всі поїдуть"

Це неможливо. Тільки одиниці спроможні на це.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-05 02:47  
famous37 написано:
Це неможливо. Тільки одиниці спроможні на це.

То ви їх на толоці шукаєте?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 02:50  
raddy, виливаю наболіле. Комусь і допоможе. Бо мені теж допомогло свого часу. Були люди, які мене стимулювали. Одні в позитивному сенсі, інші в негативному. Але ліки не завжди солодкі і приємні. 😉
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-05 02:57  
famous37 написано:
виливаю наболіле.

famous37 написано:
Тільки одиниці спроможні на це.

Тобто, боляче тільки за ті одиниці?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 03:07  
raddy, звісно, навіть одна людина.
Буття 18:32 (Розмова Авраама з Богом про Содом)
"Не знищу ради десяти [праведників]."
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-05 03:19  
famous37 написано:

звісно, навіть одна людина.
Буття 18:32 (Розмова Авраама з Богом про Содом)
"Не знищу ради десяти [праведників]."

Содом був зруйнований?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 03:26  
raddy,
Так, Содом був зруйнований.

Хоча Авраам намагався випросити пощаду для міста, ведучи діалог із Богом і знижуючи кількість праведників, необхідних для його збереження, зрештою, навіть десяти праведників там не знайшлося.

Буття 19:24-25
"І Господь послав на Содом і Гоморру дощем сірку та вогонь від Господа з неба. І зруйнував ті міста, і всю рівнину, і всіх мешканців міст, і рослинність землі."

Содом був зруйнований через крайню розпусту, беззаконня та жорстокість його жителів. Це підкреслено в книзі Єзекіїля:

Єзекіїль 16:49-50
"Ось у чому була провина Содома, сестри твоєї: гордість, ситість хлібом і безтурботний спокій вона мала разом із своїми дочками, але руки бідному й нужденному не подавала. Вони стали зарозумілі та чинили мерзоту переді Мною, тому Я забрав їх, як ти це бачила."

Проте, у Біблії є приклади, коли Бог через покаяння або заступництво відвертав кару, яку мав намір здійснити.

1. Покаяння мешканців Ніневії

Йона 3:4-10
Пророк Йона сповістив мешканцям Ніневії:
"Ще сорок днів, і Ніневія буде зруйнована!"
Однак цар і весь народ розкаялися, постили й молилися до Бога.

Результат:
"І побачив Бог їхні діла, що вони відвернулись від лихих своїх доріг, – і розкаявся Бог щодо зла, яке постановив був зробити їм, – і не зробив його." (Йона 3:10)

2. Мойсей заступається за Ізраїль

Вихід 32:9-14
Після того як ізраїльтяни зробили собі золотого тельця й поклонялися йому, Бог сказав Мойсею, що знищить народ.

Мойсей молився і благав Бога:
"Господи! Навіщо запалюється гнів Твій на народ Твій?" (Вихід 32:11)

Результат:
"І розкаявся Господь щодо зла, яке постановив був зробити Своєму народові." (Вихід 32:14)

3. Цар Єзекія отримує продовження життя

2 Царів 20:1-6
Пророк Ісая повідомив царя Єзекію, що він помре. Єзекія заплакав і почав молитися:

"Згадай же, Господи, як я ходив перед Тобою у правді та з цілим серцем, і робив угодне в очах Твоїх!" (2 Царів 20:3)

Результат:
Бог сказав Ісаї:
"Я додаю до днів твоїх п’ятнадцять років." (2 Царів 20:6)
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-05 03:28  
famous37 написано:
Так, Содом був зруйнований.

До чого слова, раз зробили інакше?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 03:34  
raddy написано:
До чого слова, раз зробили інакше?

Бог пообіцяв не руйнувати місто, якщо буде 10 праведників, але й 10 не знайшлося. Тому врятувався Лот – племінник Авраама, який жив у Содомі і дві його доньки – залишилися живими і втекли з ним.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-05 03:48  
famous37 написано:
Бог пообіцяв не руйнувати місто, якщо буде 10 праведників, але й 10 не знайшлося. Тому врятувався Лот – племінник Авраама, який жив у Содомі і дві його доньки – залишилися живими і втекли з ним.

Цікаво, тобто на прикладі содому і гоморри пропонується міркувати про долю всієї країни?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 03:54  
raddy, так, беззаконня призводить до війни.
raddy 
Поважний учасник


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 198

2025-02-05 04:13  
famous37 написано:
так, беззаконня призводить до війни.

І всі її жертви – грішники?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 05.02.25
Повідомлень: 1570

2025-02-05 07:41  
raddy написано:
І всі її жертви – грішники?

Не обов'язково. Іноді треба мігрувати, тобто мінімізувати жертовність. Адже мучеником не стають за власним бажанням, а тому що є безвихідь, обставини. Тобто людина свідомо все робила, щоб евакуюватися, але не встигла. Такі міркування. А Ви як вважаєте?
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 224, 225, 226