Флудильня №4

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 161, 162, 163  наступна
Автор Повідомлення
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 13679

2025-01-03 22:09  
ambonda
Занотуємо. Петро олексійович крав, губив людей, втрачав території.
Але він однозначно заслуговує на повторну булаву!
ambonda 
VIP


З нами з: 27.08.18
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 315

2025-01-03 22:11  
Arsenfpu написано:
Але олексійовича не трож!

Та "трож", зебот. А тільки який це має сенс? Щоб прикрити злочини зеленського, бо до нього крали?
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 13679

2025-01-03 22:12  
ambonda
Щоб той шоколадний банкрут не пхав свого носа знову до влади.
ambonda 
VIP


З нами з: 27.08.18
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 315

2025-01-03 22:18  
Arsenfpu написано:
Занотуємо. Петро олексійович крав, губив людей, втрачав території.

Так, занотуй.

І булаву забере у зеленого. І посадить зеленського, портнова, татарова, камишина, сметаніна, єрмака, умєрова, рєзнікова, шмигаля та інших злочинців.

Додано через 1 хвилину 20 секунд:

Arsenfpu написано:
Щоб той шоколадний банкрут

Нормальний шоколад. Краще їсти шоколад Рошен, ніж дивитись на членограїв квартальних.

Додано через 1 хвилину 14 секунд:

Навіть на толоці заборонили торенти записів виступів членограя.

Додано через 2 хвилини 32 секунди:

Arsenfpu написано:
Щоб той шоколадний банкрут не пхав свого носа знову до влади.

Це вже як народ вирішить. Не зеленим вказувати. Трампа переобрали, і Петро має порох. Я за нього буду агітувати і голосувати. Державний діяч вищого класу, з псевдопрезидентом не порівняти.
ivanychkafomin 
VIP


З нами з: 10.01.17
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 570

2025-01-03 22:19  

Голуб миру


Вільний переказ інтерв'ю родини Зеленських для "Єдиного марафону":

- Питання до вас як до амбасадора ментального здоров'я? Як Воно?

-Добре коли виходить, погано коли не виходить. Пишаюсь нашими цивільними, красавчікі, що тримаються!

- Як ви змінились?

- Стали ще більше амбасадорами ментального здоров'я!

- Як вам 2024?

- Пишаюсь нашим народом!! На міжнародній арені ми підписали 27 безпекових угод і отримали 40 млрд $. Зірвали наступальні операції ворога і тут всі молодці. Треба подякувати людям і волонтерам! Але більше всіх донатів підзібрали державне United 24!

- Що там по Трампу?

- Він вирішальний, сильний і непередбачуваний!

- Що таке справедливий мир?


- Питання дискусійне, але без гарантій безпеки з боку США це все до лампади. Наш план зупинити війну, а згодом дипломатично повернути все ("території" - авт.)

- Який в нас план, щоб це не повторилось?

- Нам потрібна сильна армія (вітання ЗЕ-команді, яка топила за роззброєння в 2019му);

- Що по фронту?

- Ворог просувається на Сході, бо там більше росіян, а наших мало і вони без ротацій. Але скоро буде обіцяна зброя і армія виконає завдання!

- Як закінчиться війна?

- Все залежить від західних партнерів.

- Що там вибори?

- Їх зараз хочуть росіяни і окремі українці. Якщо мир буде в 2025, і в нас буде достатньо сильна армія то можна піти на скасування воєнгого стану, а вже тоді...

- На другий строк підете?


- Я загадочєн.

- Як повернути людей?

- Західні партнери, хочуть щоб повернулась в Україну лише шобла безробітна, а фахові спеціалісти ні. Стратегія є. Хтось повернеться, хтось - ні. Ми будемо робити Велике відновлення в тому числі заберемо бабло в оборонки.

- Що там по СЗЧ? Чому СЗЧ декриміналізували, а втікачів збільшилось?


- Люди втомились.

- А от тепер по справжньому важливе питання. Нє в бровь, а в глаз...Як ви все витягуєте?

- Бо ми сильні, а всім нам треба світло!

P.S. Громадянин Зеленський виступає голубом миру. Він не критикує СЗЧ-ів, він не говорить про армію (сукупно 2хв з 60хв), він фактично, на мою не компетентну думку, толерує ухилянтам.

Але головне, що крає моє серце так це те, що громадянин Зеленський не вірить більше Татарову, який вб'є всіх чеченців і здобуде Перемогу для України. До речі слово "Перемога" також, майже, пропала з уст громадянина.

https://m.censor.net/ua/blogs/3528301/nterv-yu-rodini-zelenskih-dlya-dinogo-marafonu
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 13679

2025-01-03 22:24  
ambonda написано:
І посадить

я у вас вірю!
ambonda 
VIP


З нами з: 27.08.18
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 315

2025-01-03 22:25  
ivanychkafomin написано:
P.S. Громадянин Зеленський виступає голубом миру. Він не критикує СЗЧ-ів, він не говорить про армію (сукупно 2хв з 60хв), він фактично, на мою не компетентну думку, толерує ухилянтам.

Це все що треба знати про потужного. Про його фіктивні плани обісратості, як говорить Лапін.
ecover.to 
VIP


З нами з: 26.08.20
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 275

2025-01-03 22:30  
ivanychkafomin
Іваничко Фомін! Хочете сказати, що ви Іванка Трампа?
ivanychkafomin 
VIP


З нами з: 10.01.17
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 570

2025-01-03 22:33  
ecover.to написано:
Іваничко Фомін! Хочете сказати, що ви Іванка Трампа?

Деталізуйте сказане вами. Детально та розлого.
Shadowbane 
Забанено
Забанено


З нами з: 17.11.07
Востаннє: 03.01.25
Повідомлень: 18

2025-01-03 22:49  
У зеботів яка головна задача діяльності? Перемога України?

Ні, їм це не потрібно. Головне обісрати пороха! Вчора, сьогодні, завтра!
Щоб що? Яка мета вашого срання? Доказати що зелений кращий за пороха? А потім що?

Амбіції нарциса - державна інформаційна політика України теперішнього часу.
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 1392

2025-01-03 23:11  
ambonda, в Україні краще було за Ющенка, з моїх спостережень, що тільки значить подія появи гуртом і толоки.
А за Порошенка багато всього закрилося. Зеленський лише логічне продовження політики з 2014. Перепрошую, якщо зачепив почуття віруючих.

Додано через 12 хвилин 7 секунд:

Shadowbane написано:
Доказати що зелений кращий за пороха?

То потужніша версія Його Святості Петра Олексійовича Порошенка.
Й очікується надпотужна версія Його Залужності й Залізності, але поки та екзотична квітка дозріває на одному з островів Британії.
Shadowbane 
Забанено
Забанено


З нами з: 17.11.07
Востаннє: 03.01.25
Повідомлень: 18

2025-01-03 23:18  
Якщо взялись критикувати вчорашніх, сьогоднішніх та завтрашніх потужних, поділіться своїми міркування, хто може повести нас в правильну сторону після зеленого?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 1392

2025-01-03 23:25  
Shadowbane, то що бачу, то є два потужні претенденти - Залужний і Разумков, першого можуть підтримувати воєнно налаштовані всередині України, а другого - українці закордоном, які більше пацифістичні.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 13679

2025-01-04 00:11  
famous37
Поміж нашими розбірками, дякую вам за total commander - якраз перевстановлюю систему Happy
roseintherain 
VIP


З нами з: 06.02.16
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 572

2025-01-04 00:23  
famous37 написано:
Залужний і Разумков

Перший - після 6 місяців у Лондоні не матиме права балотуватися, виборча комісія має відхилити таку кандидатуру, бо ост 10 років не проживав в укр Happy
Другий - після переходу з зеленого табору, повністю фінансується Ахмєтовим. Тому голосувати ви будете за Ахмєтова.
Vl@dUA 
Свій


З нами з: 24.04.14
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 127

2025-01-04 00:24  
famous37 написано:
Разумков

На мою суб'єктивну думку, пан Разумков отримавши владу поведе країну шляхом теперішньої Грузії. До повномасштабного вторгнення він з каналів медведчука не вилазив.
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 1392

2025-01-04 00:56  
roseintherain написано:
Перший - після 6 місяців у Лондоні не матиме права балотуватися, виборча комісія має відхилити таку кандидатуру, бо ост 10 років не проживав в укр

Робота за кордоном (навіть тривалий час) не виключає можливість участі у виборах, якщо людина зберігала офіційне місце проживання в Україні. У разі виникнення сумнівів це питання вирішується Центральною виборчою комісією та судами.
ambonda 
VIP


З нами з: 27.08.18
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 315

2025-01-04 01:00  
Мінстратегпром подовжує постачати на фронт тисячі бракованих мін, - Бутусов. ВIДЕО

Джерело: https://censor.net/ua/n3528439
Qualcuno 
VIP


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 04.01.25
Повідомлень: 367

2025-01-04 01:02  
roseintherain

Цитата:
після 6 місяців у Лондоні не матиме права балотуватися, виборча комісія має відхилити таку кандидатуру, бо ост 10 років не проживав в укр


Це певно більше Арестовича стосується, щодо Залужного, то не знаю, наскільки сухо можна застосовувати цю норму, адже він перебуває за кордоном не в приватних справах, а на державній службі. Щоб уже зовсім викрутитись, то юридично територія посольства вважається анклавом тієї країни, котру воно представляє.
ivanychkafomin 
VIP


З нами з: 10.01.17
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 570

2025-01-04 01:06  
Vl@dUA написано:
На мою суб'єктивну думку, пан Разумков отримавши владу поведе країну шляхом теперішньої Грузії. До повномасштабного вторгнення він з каналів медведчука не вилазив.

А куди Татаров, і багато подібних йому представників чинної діючої влади зараз ведуть країну?

Частину активів Медведчука "недоарештували" і переписали на людину з оточення Татарова – Bihus.Info
https://www.pravda.com.ua/news/2023/09/12/7419461/
roseintherain 
VIP


З нами з: 06.02.16
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 572

2025-01-04 01:12  
Qualcuno
Я думаю, саме послами зелений всіх і відсилає, щоби мати зачіпку для відмови в реєстраціїї у цвк. Чіткого законодавства нема, а 10 років прописано в конституції, тому і суди також з великою вірогідністю будуть відмовляти в скаргах на цвк. ЦВК завжди ручне було, як вигідно діючій владі було, так і приймали рішення
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 1392

2025-01-04 01:51  
roseintherain, скоріше, щоб не плодити опозицію. Всім їм добре.

Додано через 21 хвилину 7 секунд:

Arsenfpu, з 2007 року копався в ПЗ і українізовував, що тільки можна. Потім емігрував з України і перейшов на англійську мову. Хоча досі розміщую на толоці програми, які містять українську мову. То моє хоббі дитинства. І я люблю українську мову.
ambonda 
VIP


З нами з: 27.08.18
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 315

2025-01-04 03:05  
Корупція, СЗЧ, вибори та як Трамп врятує Україну. Про що не сказав Зеленський? | Свобода Live

https://www.youtube.com/watch?v=tu1LCV7AYhc
VanO3i 
Свій


З нами з: 15.06.24
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 115

2025-01-04 10:28  
Цитата:
в Україні краще було за Ющенка, з моїх спостережень, що тільки значить подія появи гуртом і толоки.
А за Порошенка багато всього закрилося. Зеленський лише логічне продовження політики з 2014. Перепрошую, якщо зачепив почуття віруючих.

Підтримую.
Night_Hawk 
VIP


З нами з: 10.03.12
Востаннє: 04.01.25
Повідомлень: 465

2025-01-04 14:07  
Arsenfpu написано:
Теперішні правила кажуть

А завтрашні правила що казатимуть?) Що всі хто закордоном мають скататися сюди і пройти ВЛК ще раз?

Arsenfpu написано:
в особі тцк

А вчора всім було пофіг на цю абревіатуру і ті люди котрі виїхали ще в десятих мають кататись сюди і щось там "вирішувати", ага. Та вони скоріше скажуть "остаточне прощавай" і забудуть сюди дорогу. Може й пофіг би було на то, але кому від того стане легше я не розумію. Ось вам і приклад самодурства і сліпої тупості. Це ніфіга не утиски бідного хлопа, а просто деструктивна політика, котра не призводить ні до чого, окрім примітивного морального задоволення окремої групи населення.

Kontrnastup написано:
То хай робить це в Україні.

Що саме робить?

Kontrnastup написано:
А ви його захищаєте заради грошей, бо ж він може повернутися, платити податки, українці ж мають бути заможними і щасливими.

Я чуть бутербродом з ікрою з тих грошей не подавився через вашу проникливість.

Додано через 10 хвилин 9 секунд:

Shadowbane написано:
хто може повести нас в правильну сторону після зеленого?

Імхо, жоден з тих, хто зараз фігурує в опитуваннях. Але люди в нас ніколи не думали що графа "Не підтримую жодного кандидата" щось вирішує і якщо поставити там відмітку, то твій голос обов'язково вкраде фаворит "перегонів".

Додано через 4 хвилини 6 секунд:

ivanychkafomin написано:
Татаров

Цей кадр лише лисіюче пугало зі зв'язками і мальчік на побєгушках у андрюхі портнова. Оберіть будь-кого з тих, кого нам підсовують в опитуваннях і вони нам скажуть щось в стилі як Зеленський про Авакова - "Це потужна людина і її ми не можемо звільняти/саджати/обіс*ати".
Самійло 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 20.04.15
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 187

2025-01-04 14:57  
Night_Hawk написано:
А вчора всім було пофіг на цю абревіатуру і ті люди котрі виїхали ще в десятих мають кататись сюди

так незнання законів не звільняє. І так, є обов'язки, які прописані в конституції. Бо ниють про утиски тцк ті, хто вже поклав на цю країну і не хочуть йти свої обов'язки виконувати.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 13679

2025-01-04 15:13  
Night_Hawk написано:
А завтрашні правила що казатимуть?) Що всі хто закордоном мають скататися сюди і пройти ВЛК ще раз?

Що за брєд? Вам шашечки чи їхати? Всі ми діємо в межах якихось правил. Наприклад, в метро раніше були лише жетони, тепер картки, завтра ще щось. То що ви не поїдете і вчините скандал чи таки пристосуєтесь до нового?
Night_Hawk написано:
А вчора всім було пофіг на цю абревіатуру і ті люди котрі виїхали ще в десятих мають кататись сюди і щось там "вирішувати", ага. Та вони скоріше скажуть "остаточне прощавай" і забудуть сюди дорогу. Може й пофіг би було на то, але кому від того стане легше я не розумію. Ось вам і приклад самодурства і сліпої тупості. Це ніфіга не утиски бідного хлопа, а просто деструктивна політика, котра не призводить ні до чого, окрім примітивного морального задоволення окремої групи населення.

Кожна людина робить свій вибір. Завжди. Якщо вони вирішать (а вони вже так вирішили), що там їм буде краще, то так і буде. А якщо по суті, то з точки зору держави - це правильний підхід. Бо ті, хто в Україні мають бути задіяні у житті держави, а решта що - кращі, вищий сорт?
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 1392

2025-01-04 15:23  
Самійло написано:
Бо ниють проутиски тцк ті, хто вже поклав на цю країну і не хочуть йти свої обов'язки виконувати.

За совка теж так говорили та нині сталіна виправдовують, що то він правильно все робив, що під його керівництвом репресували громадян.
А взагалі Стаття 3 Конституції України пише, що «Людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю». А ті тцкуни, то просто перейменовані трійки нквд, як то робиться нині під агідкою про декомунізацію. Проводять репресії, тортури, вбивства. Я коли перебував в Україні, то ще тоді мене хотіли репресувати. Так, би згнив десь в посадці. Бо багато говорив. То проклятий совок, я це відкрито кажу. І я ліпше згину на чужині чи вони мене закатують, якщо достануть, чим я буду інтереси тих клятих нащадків совкових катів захищати. Перепрошую за емоційність.
Самійло 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 20.04.15
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 187

2025-01-04 15:28  
famous37
ну так, так... я повинен майже 10-к років по посадках бігати, а у вас то вища цінність. мама не для того ростила квітку

Додано через 1 хвилину 52 секунди:

Якщо вже з'їбались - так майте честь - не пиздіть тут, а то це прямо біч усіх емігранів-зйобіків. Тільки переступили кордон - так і все тут хуйове, повітря хуйове,земля хуйова, народ хуйовий, держава хуйова. От ляхи,німці, франки і тп ото держава, ото там треба жити

Додано через 30 секунд:

все тут хуйове, ото тільки мучились тут

Додано через 29 секунд:

і тцк не такі, тцк підари, а хлопці на фронті герої... от тільки не бачу я черг стати героєм
famous37 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.11.08
Востаннє: 06.01.25
Повідомлень: 1392

2025-01-04 15:29  
Arsenfpu написано:
кращі, вищий сорт?

Ті совки не давали жити нам, тому ми мігрували не від кращого життя. Тож нехай ті мертві ховають своїх мерців. То проклята й Богом забута система брехні.
Те що ви там, то не значить, що чините подвиг, а що так склалися обставини. Ті кляті політикани нині роблять ворожнечу між українцями хто закордоном і хто в Україні. Щоб ми гризлися. Але насправді вороги є тільки ті хто при керунку країни. Тільки кишка тонка їх поставити на місце, бо в них є армія псів, які за першої можливості зацькують.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 161, 162, 163  наступна