Флудильня №4

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 286, 287, 288  наступна
Автор Повідомлення
spongebob5 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.11.24
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 55

2024-11-19 19:11  
Представники поліції кілька разів скористалися послугами секс-працівниць, щоб викрити бордель у Києві

Джерело: https://censor.net/ua/n3517504

Додано через 1 хвилину 20 секунд:

Генерал поліції Шайхет їздить на службовому авто у спортзал у робочий час та живе у квартирі за мільйон доларів, - Bihus.Info

Джерело: https://censor.net/ua/n3514366

Додано через 40 секунд:

У реабілітаційному центрі на Львівщині знущалися з дітей. Поліція не реагувала на скарги, - Лубінець

Джерело: https://censor.net/ua/n3512265

Додано через 29 секунд:

У Ніжині керівник райуправління поліції збив на смерть військового: ДБР відкрило провадження.

Джерело: https://censor.net/ua/p3512129

Додано через 45 секунд:

Влада має негайно звільнити з поліції топ-корупціонера Полієнка, та притягнути його до кримінальної відповідальності!

Джерело: https://censor.net/ua/b3511401
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 19:12  
Arsenfpu написано:
Так, але ж лінії накреслені, папери підписані, слова сказані.

ой чи не вперше? скільки ще буде цих "слів", їм збрехати то раз плюнути?
так а я щось не втямлю а звідки така активність , що аж ядерним попилом запахло? невже друзяка Байден налякав до поносу? от кажуть старий-старий, а він ще ого-го. Happy
spongebob5 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.11.24
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 55

2024-11-19 19:15  
Операція в Кринках: ЗМІ розповіли подробиці висадки морпіхів на лівобережжі Херсонщини

Джерело: https://censor.net/ua/n3520822

Подробиці операції в Кринках
Із жовтня 2023 по липень 2024 року тривала операція з висадки Сил оборони на лівому березі Дніпра в Херсонській області. Загалом 9 місяців, з них лише перші два-три ініціатива належала українській армії.

Лише після того, як українські війська остаточно вийшли з лівого берега влітку цього року, журналістам вдалося поговорити із солдатами, офіцерами, комбригами, депутатами, волонтерами та іншими людьми, поінформованими з перебігом операції.

Роль Великої Британії
За даними видання, операція з висадки на лівому березі Херсонщини не обійшлася без участі Великої Британії, яка на правах морської держави виступала за те, що Україна має приділяти більше уваги півдню. Йдеться про використання за призначенням, тобто для водних операцій й оманливих маневрів, такий потужний рід військ, як морська піхота.

Також Британія просувала ідею, що морпіхи мають вийти з посадок Донеччини й почати проводити операції на воді.

Ідея, йдеться в матеріалі, не знаходила відгуку як у тогочасного головкома Валерія Залужного, так і в президента. Тоді на початку 2023 року Велика Британія офіційною делегацією прибула до Києва, щоби зустрітися із Залужним.

На зустрічі також були присутні командувач Військово-морських Сил Олексій Неїжпапа та тогочасний командувач Морської піхоти Юрій Содоль. Україна переконувала британців, що не може спускати морпіхів на воду, бо для цього немає жодного обладнання. На що ті сказали: так ви ж з початку великої війни нічого в нас для них не просили.

"Британці казали: вам треба показувати, що ви готуєте кілька батальйонів морської піхоти для перетину Дніпра, щоб росіяни почали чухати потилицю. Навіть підготовка таких маневрів стала б серйозним меседжем для росіян", - розповів військовий, дотичний до морської піхоти.

Ці слова, каже він, потішили Содоля й водночас розізлили Неїжпапу, оскільки він боявся, що в такий спосіб морпіхів, які є основою особового складу Військово-морських сил, виведуть зі складу ВМС.

23 травня 2023 року Зеленський офіційно оголосив про створення Корпусу морської піхоти в ЗСУ.

Тоді 37 і 38 новосформовані бригади морської піхоти вже кілька місяців як проходили навчання у Великій Британії. Кожен батальйон почергово мав п'ять тижнів підготовки. Їх вчили долати водні перешкоди: форсувати річку, десантуватися на берег і проводити операції на суші. А також правильно планувати штабну роботу та виконання задач.

Морпіх із позивним Монах заявив, що вже тоді зрозуміли, що доведеться проводити операцію з долання водних перешкод, проте було невідомо, де саме.

Двоє морпіхів-офіцерів сказали, що висадка на лівому березі планувалася на літо-2023, проте через підрив Каховської ГЕС операцію довелося відтермінувати.

Проте інший військовий, дотичний до морпіхів, розповів іншу версію. Після підриву Каховської ГЕС партнери запитували в України: а де ж ваші морпіхи, чому вони не користуються тим, що в росіян змило першу лінію оборони на лівому березі й не йдуть в наступ? У будь-якому разі морпіхи не йшли в наступ, бо їхнім пунктом призначення знову була Донеччина. Рішення українського командування можна виправдати тим, що воно хотіло "обкатати" нові бригади на суші перед операцією на воді.

План операції
Операція "висадка в Кринках" не мала на меті захопити тільки Кринки. Співрозмовники в командуванні 36-ої бригади та оборонному комітеті Ради заявили, що задачею максимум цієї операції був вихід на Крим, до Перекопського перешийка.

Для цього морпіхам потрібно було подолати величезну, за воєнними мірками, відстань - 80 кілометрів углиб території, яка на той момент вже півтора року перебувала під окупантами.

"Кінцева задача була – космос: вихід на Крим. Нам казали, що треба проламати тільки передню лінію, яка проходить по найближчих до узбережжя населених пунктах – від Корсунки і до Олешок (40 кілометрів уздовж Дніпра. - Ред.). А другого ешелону немає. Тобто шо вони всі в одну смугу розтягнуті", – сказав співрозмовник у командуванні 36-ої.

"У військових задачі завжди ставляться на максимум. У цьому випадку це було – дійти до перешийка", - підтвердив співрозмовник в оборонному комітеті.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 19:17  
kryk-v.ya. написано:
така активність

Думаю, що зараз, у американське міжсезоння, позитивно на це дивляться обидва президента. Вигідно обом. Крім маска. Тому й дали.
spongebob5 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.11.24
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 55

2024-11-19 19:19  
"Вибивали" $2,5 млн з військового: нейтралізовано банду рекетирів на Дніпропетровщині, яку очолював депутат місцевої ради, - СБУ

Джерело: https://censor.net/ua/p3520549
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 19:26  
Arsenfpu написано:
позитивно на це дивляться обидва президента.

не думаю, у одного з них забирають козирі, чим відбиватись буде? хіба що маском Happy він його пережує і виплюне.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 19:29  
kryk-v.ya.
Байден буде всім розказувати, шо віддав з хати все - від літаків до найдовших ракет і завдяки цьому Україна втрималась, і коли(якщо) Трамп нас забанить, то демократи скажуть - ось це все він просрав! Трампу вигідно теж, бо коли буде коло керма, то як любитель складання угод скаже пуйлу - бачиш, які ракєти до вас літають? я можу це зупинити за 20 хвилин, але будь трішки м'якше. Ось таке.
А маск, да - гандон.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 19:36  
Arsenfpu написано:
то як любитель складання угод скаже

він все просрав, тобто від його хисту ніц не лишилося, а може і не було ніколи, інакше б в президенти не йшов.
не вірю я нікому ні тим американцям ні тим більше європейцям, одні англійці більш-менш тримаються в моїх очах, я вірю в Армію України і Флот, це наше всьо, відновлювати виробництво зброї, повернути Залужного, і перемога буде швидше.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 19:43  
kryk-v.ya.
Не треба нікого повертати. Минуле, то минуле. Треба йти вперед. Немає незамінних людей. І ідеальних немає.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 19:58  
Arsenfpu написано:
Немає незамінних людей.

у нас взагалі, на мій погляд, у владних коридорах і армія теж, нема нормальних людей, тобто зовсім геть, одні ідіоти нас оточують, понаприймали туди придурків по оголошенню, а народ не знає як вижити, і кінця тому мабуть не буде ніколи, притисли нас зі всіх боків.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 20:09  
kryk-v.ya.
От поясніть мені, як серед того гівна навколо виріс такий діамант як Залужний?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 20:24  
Arsenfpu написано:
як серед того гівна навколо виріс такий діамант як Залужний?

мабуть він просто рептилоїд, а таким пацанам все пофіг. Happy
а є кандидати? з тих призначень, бачу що нема зовсім геть, бо пан Сирський панове це корінний москаль, при всіх заслугах, і під час війни з москалями, призначати москаля, ну то треба мати збочену уяву...якщо йти по вашій логіці то де інші генерали? і це у нас, аж смішно, того добра у нас найбільше, могли б і піднапрягтись і віднайти.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 20:49  
kryk-v.ya.
Я не військовий і було б дивним мені давати оцінки таким людям і їхнім професійним здібностям. Як звичайний пересічний громадянин я радію нашим воєнним успіхам і мені боляче від таких же ж поразок. Пан Залужний був головнокомандувачем 3 роки. За цей час були й успіхи, й невдачі. Під його керівництвом були ті, кого ми поважаємо і ті, хто є під..ми в очах усіх. Але чомусь, нам намагаються нав'язати образ Залужного, як благородного лицаря на білому коні. Ні, кінь і лицар не зовсім білосніжний.
Оцінювати за національностями??? Та ну... В наш час. Це дурниці. Он візьміть українця Тимощука. Який же ж був патріот і як гарно обгортався жовто-блакитним стягом. І де це чмо зараз?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 21:19  
Arsenfpu написано:
Як звичайний пересічний громадянин я радію нашим воєнним успіхам

а я експерт, "диванна сотня" може чули, так що я і такі як я знаєм всьо.
Arsenfpu написано:
Але чомусь, нам намагаються нав'язати образ Залужного, як благородного лицаря

так пане Арсен, стоп машина...я його просто навів як приклад, но не так як ви вже "обгрунтували" і вивели визначення "нам", давайте простіше...
Arsenfpu написано:
Та ну... В наш час. Це дурниці. Он візьміть українця Тимощука. Який же ж був патріот і як гарно обгортався жовто-блакитним стягом. І де це чмо зараз?

в загальному згідний, от якби це був німець або англієць, тоді так, но не в той момент під час війни, а війна в нас йде 400 років, і вони хочуть не просто воювати а знищити нас як народ, тобто тут вже правил не існує...а Тимощук просто приватна особа і просто побіг за баблом, в нас таких "патріотів", що можем ще поділитися, навіть зараз.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 21:29  
kryk-v.ya.
Щоб закрити тему Залужного. Від того, що він повернеться краще не стане. Нікуди не дінеться та армія, яка є зараз і яка буде під його керуванням. Нікуди не дінеться влада цивільна. Нікуди не дінуться обставини та умови в яких ми воюємо: брак зброї, матеріальних засобів та й людей не стане більше і кращими вони не стануть. Аналогічно це буде і для теперішнього Сирського чи ще когось.
Тому, тут важливі не персоналії, а система. От її треба і підрихтовувати, як діями так і розголосом чи тиском в тих чи інших місцях. І це відбувається, повільно і не завжди з успіхом, але відбувається.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 21:39  
Arsenfpu написано:
От її треба і підрихтовувати, як діями так і розголосом чи тиском в тих чи інших місцях. І це відбувається, повільно і не завжди з успіхом, але відбувається.

з таким "темпом" ми до "світлого майбутнього" просто не доживем, думаю нам не зміна правил чи системи допоможе, у нас просто не вистачить часу і людей, нас просто переб"ють, або ми просто вимерзнем і втечуть решта, тобто потрібно просто чудо-диво або рептилоїди. Happy
нема у нас часу, і потрібна людина чи група людей яка радикально все змінить, бо оце очікування і сподівання на якісь зміни систем і виборів, то ми вже чули і відчули що дожилися до війни якої не було 70 років.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 21:45  
kryk-v.ya. написано:
яка радикально все змінить

Давайте щиро: у нас кожен політик так нам себе виставляє. Хоч багатьох ми знаємо вже як облуплених, та вони всеодно ліплять із себе месій.
Чи ви маєте на увазі конкретних людей? Тоді, хотілося б почути ці хвамілії. Ну, крім звільненого генерала, звісно.
kinderella 
Поважний учасник


З нами з: 02.09.13
Востаннє: 15.03.25
Повідомлень: 180

2024-11-19 21:45  
spongebob5 написано:
При Залужному ми не втрачали територію як зараз при Сирському.

Згоден. Взагалі хто тут тему підняв про Залужного.

Зараз тема дибільного плану продовження корупції препиздента.

От від цього питання і треба відштовхуватись. Що мають зробити зараз українці, щоб заставити владу працювати ефективно. Зважаючи на попередні плани влади і їх наслідки, то гнати їх треба в три шиї.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 21:49  
Arsenfpu написано:
Тоді, хотілося б почути ці хвамілії.

я навіть уявлення не маю, но знаю твердо, тільки не ці що ми вже їх десь чули чи бачили, і я впевненний що такі люди є, справжні патріоти і трудяги, які готові за країну і свій народ померти.
anutavh 
Свій


З нами з: 17.11.14
Востаннє: 15.02.25
Повідомлень: 90

2024-11-19 21:49  
kinderella
не гнати треба президента, а посадити за злочинну діяльність, за те що призначив зрадників України на посади у владі.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 21:50  
kryk-v.ya.
От як покажуться нам - ми їх і підтримаємо!
spongebob5 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.11.24
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 55

2024-11-19 21:52  
Дозвіл США на удари по Росії. "План стійкості" Зеленського | Юрій Бутусов НАЖИВО.

kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 22:15  
Arsenfpu написано:
От як покажуться нам - ми їх і підтримаємо!

як тільки хоч когось назвуть, то таке почнеться, що мамма мія...все як завжди...обіллють брудом все і вся, обсеруть з ніг до голови, плюс повідкривають кримінальні справи на всіх членів родини і псів і котів теж, зроблять з людини останнього покидька, це має відбутися спонтанно і швидко.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 22:32  
kryk-v.ya.
Або як приклад, вигулькне полковник (як мінімум) Ляшко і розкаже нам як вилами зламав хребта путіну. Народу зайде Happy
ambonda 
VIP


З нами з: 27.08.18
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 560

2024-11-19 22:42  
Яким треба було бути дауном, щоб вибрати криворізького гопника, я в шоці!

Додано через 3 хвилини 2 секунди:

Батько Зеленського отримав довічну стипендію: за які заслуги та хто пʼять років боровся за це

Повна інформація тут - glavcom.ua/
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 22:43  
Arsenfpu написано:
вигулькне полковник (як мінімум) Ляшко і розкаже нам як вилами зламав хребта путіну.

може бути і так, але я переконаний що якщо в такій країні як наша є люди то є і нормальні люди, і їх багато, і їх більшість, переконаний що є купа-купезна розумних і достойних, які можуть зробити країну як "кохветку".
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 14405

2024-11-19 22:53  
kryk-v.ya.
Сподіваюсь, що так і буде. Хочеться це побачити.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 16.03.25
Повідомлень: 4686

2024-11-19 22:56  
Arsenfpu написано:
Сподіваюсь, що так і буде. Хочеться це побачити

от і я сподіваюсь.
anutavh 
Свій


З нами з: 17.11.14
Востаннє: 15.02.25
Повідомлень: 90

2024-11-19 22:57  
revolved
І не говоріть, які безтолкові люди обрали клоуна під час бойових дій. Потім він згорнув ракетну програму, розробку нових видів зброї і ми опинились без захисту у 22 році. За те дороги класні, добре на них накрали слуги урода.
revolved 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 15.05.15
Востаннє: 27.11.24
Повідомлень: 118

2024-11-19 23:00  
anutavh
Він до шашликів готувався, а зараз бреше що знав про початок війни. А чого ж мости через Чонгар не підірвали? Чого Баканов не сидить за зраду?
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 286, 287, 288  наступна