|
|
|
Автор |
Повідомлення |
Mac_Taylor Забанено
З нами з: 31.07.12 Востаннє: 14.03.15 Повідомлень: 430
|
2012-11-25 15:59 |
Потрібна допомога в обробці текстур гри Max Payne 3. Проблема в тому, що їх можна лише експортувати, а імпортувати поки що ні. Лише сподіватись на оновлення програми на сайті openiv.com. Та ми не з таких і чекати не звикли. Отже маю наступну ідею - експортовані текстури у форматі .dds перемалювати, що вже не проблема. Після якимось чином піддати обробці HEX редактором перемальовану текстуру, і знайти закономірність в коді, перенісши перемальовані елементи "текстом" у оригінальні текстури, які після нормально сприймуться грою. Як це зробити, поки незнаю. Тобто, текст - малюнок, малюнок - текст. Отако планую. Ідея така собі, але хоча б щось
Завантажити текстури
http://www.ex.ua/view_storage/302735246837 |
|
|
|
|
варриор VIP
З нами з: 18.10.08 Востаннє: 29.10.17 Повідомлень: 492
|
2012-11-25 17:16 |
В якому форматі оригінальні текстури? Дайте приклад, спробую самотужки дістати та назад покласти. |
|
|
|
|
Mac_Taylor Забанено
З нами з: 31.07.12 Востаннє: 14.03.15 Повідомлень: 430
|
2012-11-25 20:20 |
У wtd форматі. Зайдіть по посиланню, там все є
Створити новий wtd файл не поможе нажаль |
|
|
|
|
bot робот
З нами з: 30.09.07 Востаннє: 26.05.05 Повідомлень: 39544
|
2013-08-07 23:09 |
Тему перенесено з Обговорення до форуму Архів
Причина перенесення: Пункт 3.1 правил розділу. Медихронал |
|
|
|
|
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
|