З нами з: 31.01.12 Востаннє: 28.05.22 Повідомлень: 147
2012-05-10 10:36
Загальна інструкція по створенню модів GD
Підготовчий крок.
Для модифікації потрібні:
- Файл Gravity в форматі jar;
- Комп'ютер з встановленою програмою:
1. WIN RAR (або будь-який інший архіватор);
2. PHOTOSHOP (або будь-який інший графічний редактор, що підтримує прозорість, інакше навколо байка будуть білі квадрати);
3. GD Track Editor
4. MobiTrans або InClassTranslator.
I крок.
1. Відкрийте jar файл Win Rarом.
2. Витягніть файли png.
3. Відредагуйте їх в Paint або PhotoShop.
II крок.
3. Витягніть з архіву levels.mrg.
4. Відредагуйте mrg файл в програмі GD Track Editor (як це рогбити читайтут).
III крок.
5. Витягніть з архіву m.class і Micro.class.
6. Відредагуйте ці файли програмою Mobi Trans або InClassTranslator(думаю ви розберетися, інтерфейс простий).
Заключний крок.
7. Витягніть з архіву папку META-INF.
8. В META-INF/MANIFEST.MF виправте Midlet-Name та Midlet-Version на відповідно ім'я і версію гри(будь-яка назва).
9. Замініть в архіві відредаговані файли.
Це повний спосіб. Але можна зробити простіше: скачати Gravity defied Макет.jar де вже все готове і вставити туди готовий levels.mrg
Інформацію взято звідси.
Переклав: Antrakos