Автор |
Повідомлення |
IT_IS_ME1987 VIP
З нами з: 06.12.17 Востаннє: 19.11.24 Повідомлень: 339
|
2019-08-10 22:16 |
Як створювати українізатори до ігор? Ніколи ще їх не створював, які програми для цього потрібні? |
|
|
|
|
selb Відео Гуртом - підтримка та поширення
З нами з: 13.01.16 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 1056
|
2019-08-11 07:58 |
Усі програми умовно можна розділити на дві групи: де передбачена стороння локалізація і ті де така можливість не передбачена.
Далі програми можна розділити за типом реалізації текстових рядків: «вшитий» текст і окремий(і) файл(и).
Перший варіант дещо складніший і потребує роботи з HEX-редакторами.
Другий значно простіший — просто відкриваєте мовний файл відповідною програмою (часом навіть звичайним блокнотом) і перекладаєте рядки.
Краще оберіть конкретну програму, яку хочете локалізувати, і з колективною допомогою зробіть переклад. |
|
|
|
|
IT_IS_ME1987 VIP
З нами з: 06.12.17 Востаннє: 19.11.24 Повідомлень: 339
|
2019-08-11 15:08 |
selb
Переклад вже готовий, я маю на увазі не сам процес перекладу чи створення репаку, а конкретно створення українізатора до гри. |
|
|
|
|
selb Відео Гуртом - підтримка та поширення
З нами з: 13.01.16 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 1056
|
2019-08-11 15:11 |
А що має зробити «українізатор»? Замінити певні файли, чи щось інше? |
|
|
|
|
IT_IS_ME1987 VIP
З нами з: 06.12.17 Востаннє: 19.11.24 Повідомлень: 339
|
2019-08-11 15:13 |
selb
Замінити файли у архіві, не встановлюючи цілий архів. |
|
|
|
|
selb Відео Гуртом - підтримка та поширення
З нами з: 13.01.16 Востаннє: 21.11.24 Повідомлень: 1056
|
2019-08-11 15:28 |
А чи не можна заміняти вже розпаковані файли?
Що за гра? |
|
|
|
|
Silver Warden VIP
З нами з: 02.01.18 Востаннє: 23.06.24 Повідомлень: 580
|
2019-08-11 17:40 |
Гадаю, якщо ви хочете зробити такий українізатор, який саме замінить декілька файлів у ігрових архівах, а не просто міститиме у собі вже українізовані архіви для заміни, створити якусь універсальну програму не вийде.
Кожна гра використовує власні архіви, файли лежать у різних місцях, в різних форматах, тощо. Для кожної гри, що використовує власні формати архівів, доведеться писати власну програму, яка буде їх відкривати, змінювати там щось, а потім зберігати зміни. Як на мене, це буде багато роботи. Хоча, можливо, я помиляюся. |
|
|
|
|
FortyP Новенький
З нами з: 11.08.22 Востаннє: 02.01.24 Повідомлень: 1
|
2022-08-11 20:14 |
Silver Warden
Тема швидше за все неактуальна, але все ж відповім щодо створення патчів в цілому. Не обов'язково шукати/створювати повноцінний кодер, можна, наприклад, скористатись чимось типу xdelta. Якщо ми говоримо про створення окремої програми-патчера (а українізатор фактично і буде таким), то це найкращий варіант, мабуть. Але для зручності все ж доведеться зробити хоча б скріпт, а ще краще повноцінний інсталятор. |
|
|
|
|