Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 294, 295, 296 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2020-01-10 12:31  
igor911 написано:
Мене дивує інформаційна тиша

Так, а як інакше...
Закордоном байдуже до наших справ - неактуально.
Владні ресурси максимально намагаються неафішувати кого віддають, прикриваючись фразами "ми хочемо повернути усіх наших".
Інші ресурси одразу закидують каменюками, звинувачуючи їх у порохоботстві і бажанні далі воювати.
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2020-01-10 14:34  
Virake написано:
в середині 20-го століття на теренах завойованої Західної України працювало багато загонів від російських спецслужб, які під личиною ОУН чинили злочини, щоб дискредитувати їх і позбавити підтримки.

Сергійчук Володимир. Тавруючи визвольний прапор. Діяльність агентури та спецбоївок НКВС-НКДБ під виглядом ОУН-УПА. Вид. 2-е, доповнене. – К., 2006. – 184 с. ISBN 966-2911-04-9
http://resource.history.org.ua/item/0006631
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-10 14:46  
​​⚡️"Уламки літака згрібають бульдозерами, нам не показують кабіну пілотів" - джерело в міжвідомчій комісії України

"Другий день перебуваємо на місці катастрофи. Одна група виїхала в центр управління повітряним рухом Ірану, щоб отримати нарешті доступ до запису роботи радіолокаторів. Друга група перебуває на майданчику збору уламків літака. Чи зацікавлений Іран в якісному розслідуванні? Не ясно. Деталі літака продовжують згрібати бульдозером і доставляти на майданчик збору. На місці катастрофи перебуває натовп різних людей у формі і без форми, сотні людей збирають і забирають фрагменти літака, таке не можна контролювати. Бульдозер скидає фрагменти без будь-якого порядку на звалище деталей, з якого експертам треба витягувати деталі і викладати залишки корпусу. При згрібанні бульдозером неможливо забезпечити збереження деталей, важливих для розуміння ситуації. Було б логічно сфотографувати місце падіння, ідентифікувати частину фрагментів, поступово їх акуратно виносити і викладати. Як довести, наприклад, характер вибуху, якщо на фрагментах корпусу вже зараз можуть бути нові пошкодження, завдані бульдозером? Іранці грамотні освічені люди, вони не можуть це не розуміти", - зазначив член міжвідомчої комісії.

"Ми не розуміємо, нам не показують кабіну, тому що вивчають щось самі, чи тому що вона повністю знищена вибухом? Немає пасажирських крісел. На цей момент нам не представили жодного доказу версії, яку висунув спочатку Іран - про технічні причини події", - резюмувало джерело "Цензор.НЕТ".

Додано через 3 хвилини 8 секунд:

Но іран нєфігафат.....
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 08.11.24
Повідомлень: 7278

2020-01-10 14:57  
drymbaUA написано:
Сергійчук Володимир. Тавруючи визвольний прапор. Діяльність агентури та спецбоївок НКВС-НКДБ під виглядом ОУН-УПА. Вид. 2-е, доповнене. – К., 2006. – 184 с. ISBN 966-2911-04-9
http://resource.history.org.ua/item/0006631
дякую, забираю.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-01-10 15:57  
virtus8hur написано:
і називаєте Іран тоталітарним.

Я називаю Іран тоталітарним тому, що там жінці там для того, щоб потрапити до в'язниці, достатньо не вдягати на голову хустку на вулиці.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-10 16:16  
don pedro
Все, ще сподіваєтесь щось довести?

Додано через 1 хвилину 38 секунд:

US sanctions have made it increasingly difficult to travel between Iran and Canada, and the Ukraine International Airlines flight from Tehran to Kiev and then to Toronto is popular because it is one of the most affordable options for the journey, said Younes Zangiabadi with the Iranian Canadian Congress.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-01-10 16:16  
Robar III
Ні. Просто хтось може начитатись тих дурощів, і справді повірити в добреньких невинних аятолл. Тому треба нагадувати про наявну дійсність у "країні аріїв".
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-10 16:50  
Nicolas Smith 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.04.18
Востаннє: 12.01.20
Повідомлень: 87

2020-01-10 23:59  
Мф. 6:21 - бо де скарб ваш, там буде і серце ваше

Мовою тенденційно підібраних фактів:

Є інформація що боїнг збитий у Ірані переданий у лізинг МАУ від підконтрольної Ігору Валерійовичу Коломойському офшорної компанії.
65% українського ринку авіаперевезень контролює Коломойський. Серед аффільованих до нього компаній - Дніпроавіа, Роза вітрів та Міжнародні авіалінії України (МАУ).

Коломойський переховувався донедавна в Ізраїлі.
І переховувався не просто так. Самий справедливий суд у світі арештував його рахунки і цікавився безпосередньо його персоною.
Чи може Ігор Валерійович піти на співпрацю із королівськими спецслужбами і вирішити деякі свої фінансові та особисті питання?
Чи може Коломойський співпрацювати з МВФ з питання повернення йому ПриватБанку?
Чи може Ігор Валерійович, на прохання декого у Ізраїлі, зробити незначну послугу, у обмін на таку дрібничку, як притулок?
Всі збитки при цьому покриє страхова компанія.

Зрозуміло, що Коломойський не може, бо він вище цього.
Йому абсолютно наплювать, що королева тримає його за золоті яєчка. Можливо навіть, що йому це приємно.

Сулеймані вбитий 3 січня 2020 року.
Вже 3 січня 2020 року світові ЗМІ віщують війну в регіоні Персидської затоки.

Боїнг пройшов планове технічне обслуговування 6 січня 2020 року. Якщо хтось не розуміє, то технічне обслуговування проводиться виробником. Боїнг - американська військова компанія.

Пишуть, що пасажири боїнга спокусились на дешеві квитки.
З анікдота про дешеві квитки Коломойського сміявся ще не так давно Петро Олексійович Порошенко, коли презентував лоукостну перемогу.
МАУ замість того щоб підзаробити на польотах у зоні ризику, де закономірно рейсів поменьшало, вирішило зайнятись меценатством.
Для компаній-банкрутів, якою є МАУ, взагалі дуже типовим є волонтерство.

8 січня 2020 року боїнг зазнає катастрофи на території Ірану.

Закономірне питання: чому компанія МАУ послала літак у цей регіон? Чи формулюючи по-простому: що там цей боїнг забув?

Наслідки катастрофи: всі світові ЗМІ крутять новий серіал про злочинний Іран.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2020-01-11 07:49  
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-11 08:21  
⚡⚡⚡Іран визнав, що його військові збили літак МАУ. У заяві, яку поширили іранські ЗМІ, влада пояснює це "помилкою". Іран обіцяє покарати винних у тому, що сталося.

іраннєфінафат....

Додано через 25 хвилин 10 секунд:

Iran Says It Unintentionally Shot Down Ukrainian Airliner

....plane “took the flying posture and altitude of an enemy target” as it came close to an Iranian Revolutionary Guard Corps base. It said that “under these circumstances, because of human error,” the plane “came under fire.

https://www.nytimes.com/2020/01/10/world/middleeast/missile-iran-plane-crash.html

Додано через 7 хвилин 13 секунд:

І в догонку....
Помер султан Оману.....
https://www.reuters.com/article/us-oman-sultan/omans-sultan-qaboos-dies-state-media-idUSKBN1ZA00J?il=0
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-01-11 09:19  
Robar III написано:
Помер султан Оману.....

Шо Голобородько творить!
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-11 09:30  
don pedro
Проклятиєамєріканцццццццциииииии

Іран визнав випадкове збиття українського Boeing.

"Згідно з попередніми висновками внутрішнього розслідування збройних сил, людська помилка в період кризи, спровокованої авантюризмом США, привела до катастрофи.
Ми глибоко шкодуємо, приносимо вибачення і висловлюємо наші співчуття нашому народові, сім'ям всіх жертв і іншим постраждалим країнам", - заявив глава МЗС Ірану Мохаммад Заріфа.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-01-11 10:24  
Robar III написано:
Проклятиєамєріканцццццццциииииии

І сіоністиHappy

А от уявіть собі усі, що буде, коли Іран таки здобуде омріяну атомну зброю, і станеться ще якась подібна недавній ракетна "випадковість". І тут раптом виявляється, що Трам і США не так вже й не праві у своєму ставленні до країни аятолл...
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2020-01-11 10:26  
Зараз найбільше потирають рученята власники МАУ: це їм заплатять і вартість літака, і відвалять немало як компенсацію...
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-11 14:22  
don pedro написано:
А от уявіть собі усі, що буде, коли Іран таки здобуде омріяну атомну зброю, і станеться ще якась подібна недавній ракетна "випадковість". І тут раптом виявляється, що Трам і США не так вже й не праві у своєму ставленні до країни аятолл...

Головне, щоб менше було зашкварів від нас в "підтримку" режиму.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2020-01-11 15:43  
До речі, стало відомо чому Іран таки "здався":
"Ми знаємо, яка це була ракета і в кого її купили" - секретар РНБО

Саме наявність у Києва цих доказів, а також публічні заяви про те, що серед основних версій є збиття ракетою, і вплинули на Іран, вважає пан Данілов. І Тегеран в результаті змінив позицію.

Отаке...
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-11 15:50  


Додано через 2 хвилини 2 секунди:

Arsenfpu написано:
вважає пан Данілов

А глава сбу так не вважає...
Nicolas Smith 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.04.18
Востаннє: 12.01.20
Повідомлень: 87

2020-01-11 16:50  
Цікава інфа з сайту nasamolete.net
https://nasamolete.net/reys-tegeran--kiev--PS-752_6_c139_547/

Цитата:
графік польотів літака PS 752 Тегеран — Київ

Літак PS 752 Тегеран — Київ рухається за таким графіком: 8, 9, 10, 11, 13, 16, 17, 20, 23, 25, 27, 29, 30, 31 січня, 1, 3, 5, 6, 7, 8 лютого.


Закономірні питання:
1. Коли МАУ здійснила перший рейс PS 752 Тегеран — Київ?
2. Чи здійснювала МАУ рейси PS 752 Тегеран — Київ між 1 та 7 січням 2020 року?
3. Чи здійснювала МАУ рейси PS 752 Тегеран — Київ у 2019 році? Якщо здійснювала, то яка дата і час вильоту з Тегерану останнього рейсу?

Хто знає де можна отримати відповіді на ці питання?

Додано через 48 хвилин 24 секунди:

Цікаве інтерв'ю з командувачем аерокосмічними силами КВІР Аміром-Алі Хаджизаде.

Західні ЗМІ як зазвичай повиколупували з інтерв'ю тільки те, що їм потрібно.
Посилання здоровезне, тому закидаю під спойлер.
Закиньте посилання у гугл-перекладач та почитайте.
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 02.11.24
Повідомлень: 532

2020-01-11 17:21  
Киньте гріш Відьмакові. - Toss a Coin to Your Witcher (Ukrainian cover)


Додано через 16 хвилин 30 секунд:

Arsenfpu написано:
Зараз найбільше потирають рученята власники МАУ: це їм заплатять і вартість літака, і відвалять немало як компенсацію...


хто про що думає.
це відповідає твоєї особистості.

ПС. Моє ставлення до Ірану негативне.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-11 17:47  
demitsuru
Я дивлюсь відео Оленки всім заходитьHappy)))

demitsuru написано:

хто про що думає.
це відповідає твоєї особистості.

Перша серйозна ситуація (криза) президента, а він крім, того, що не в країні був, так, вчергове показав, яка він мямля.

Вже мовчу про висери його ставлеників.
Nicolas Smith 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.04.18
Востаннє: 12.01.20
Повідомлень: 87

2020-01-11 17:48  
Все загадкове, рано чи пізно стає явним.

Колись я вже писав.
Nicolas Smith написано:
Друге - приведені у бойову готовність (ще вчора) авіація та ППО американців у регіоні не змогла відбити десяток іранських ракет.


Проаналізуєм дію та бездіяльність США 8 січня 2020 року.

США було наперед попереджено про іранський ракетний обстріл військових баз у Іраку.
ППО США у регіоні була приведена у найвищу ступінь боєготовності.

Іран привів своє ППО у найвищу ступінь боєготовності, бо був попереджений Трампом про атаку на більш, як півсотні обєктів на своїй території, в тому числі культурних, світового значення.

ППО США навіть не намагалось збити жодної ракети Ірану. Практично всі ракети за інформацією ЗМІ досягли цілей.
Це типова поведінка для ППО США. Немає нічого дивного - стандарти НАТО.

ППО Ірану ідентифікує український пасажирський боїнг як ворожу крилату ракету. Часу обмаль. Ціль ліквідовують.
Тут трохи дивна поведінка ППО Ірану. Мали б брати приклад з Америки.

Отже питання: якщо б ППО США перехоплювало ракети Ірану, могли б США звинуватити у збитті боїнга?
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-11 17:59  

Ухахахахахаха.

Додано через 55 секунд:

Коли цю чергову копію бота забанять?
Nicolas Smith 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.04.18
Востаннє: 12.01.20
Повідомлень: 87

2020-01-11 18:34  
Трохи гумору.
Як діти з дитсадочка «Малятко» уявляють собі монітор військового радару.


клон, видано Tarasyk
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-11 18:39  
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 13284

2020-01-11 18:40  
demitsuru написано:

хто про що думає.
це відповідає твоєї особистості.

мало було б написано "твоїй". Та то таке...
demitsuru написано:
ПС. Моє ставлення до Ірану негативне.

І шо ж він вам особисто таке погане зробив?
Nicolas Smith 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.04.18
Востаннє: 12.01.20
Повідомлень: 87

2020-01-11 19:16  
Авіаційний експерт сумнівається, що Boeing збили випадково
https://ua-news.liga.net/society/news/aviatsiyniy-ekspert-sumnivaetsya-scho-boeing-zbili-vipadkovo

Цитата:

Декілька літаків пролетіли тією ж траєкторією, що й український Boeing 737, за годину до нього. Про це в коментарі CNN повідомив авіаційний експерт, головний редактор Airlineratings.com Джеффрі Томас.
Тому питання, чому саме цей літак був збитий, вимагає, на думку експерта, відповіді.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-11 19:18  
У одній муслімській державі, а саме у її столиці стає вск гарячіше і гарячіше. "Сили безпеки" стріляють по мирним демонстрантам.
Nicolas Smith 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.04.18
Востаннє: 12.01.20
Повідомлень: 87

2020-01-11 19:29  
https://ua-news.liga.net/politics/articles/katastrofa-litaka-mau-v-irani-kompensatsii-y-pozitsiya-ukraini-ekspertniy-rozbir

Цитата:

У цій справі також можна враховувати обставини військового конфлікту на території Ірану. Виходячи з цього, обидві сторони - Іран і США - несуть відповідальність за безпеку цивільної авіації.

Напередодні катастрофи, США видали заборону для своїх авіакомпаній на виконання польотів в повітряному просторі ірано-перської затоки, і зовсім не подбали про безпеку цивільної авіації в цілому. Це твердження спірне, але його важливо й потрібно озвучувати.


Додано через 8 хвилин 42 секунди:

Чи можна стягнути компенсацію з США за катастрофу боїнга?

Трамп вже відповів на це питання на прикладі Іраку.

Цитата:

"Я сказав: "Якщо ми підемо, ви повинні заплатити нам", - розповів Трамп журналістці.

Коли вона запитала, як президент планує забрати гроші в Іраку, він сказав, що "у нас на рахунку $35 млрд їхніх грошей", і "вони погодяться заплатити, в іншому випадку ми залишимося там".
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2020-01-11 20:17  
В Сирії затримали жінок терористів Ісламської держави, які утікли з табору «Аль-Хул» під час військової операції Туреччини на території Сирії.

Як завжди жінки терористів виявились росіянками. Тут можна було вже й не уточнювати.

Додано через 35 хвилин 57 секунд:

https://toloka.to/t92755#1014010

О, ця фігня ще висить на толоці... цікаво, цікаво....
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 294, 295, 296 ... 531, 532, 533  наступна