Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 188, 189, 190 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 10:52  
drymbaUA написано:
Так, це він.

Це був такий жарт? Чи ви серйозно вважаєте, що з ним говорив Бог?
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-09-13 11:07  
Krest0 написано:
Це був такий жарт?

Ні. Продовжуйте ґуґлити що з ним сталося далі. Якщо не вдасться, я пізніше знайду.
starlost 
VIP


З нами з: 07.08.15
Востаннє: 22.03.22
Повідомлень: 1018

2019-09-13 11:19  
drymbaUA
марчело..?
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 11:19  
drymbaUA написано:
Ні. Продовжуйте ґуґлити що з ним сталося далі. Якщо не вдасться, я пізніше знайду.

Це про ці слова?
Я уверовал в Бога. А Богу противна любая ложь. И Бог мне сказал: говори правду, а об остальном позабочусь сам. Вот я на суде и говорил чистую правду. Я каюсь каждый день, раскаяние — это процесс. За всю жизнь свою каюсь. Стараюсь делать людям добро, насколько мне сейчас позволяют возможности. Есть ли еще убийства, о которых никто, кроме меня, не знает? Я не буду отвечать на этот вопрос.
Бог помог мне избавиться от наркоты, хотя кололся с 1990 года. Когда уже сидел в тюрьме, мне передали наркотики. Но я помолился и нашел в себе силы выбросить их в туалет. И с тех пор, уже несколько лет, никакой тяги нет. Никто меня не мог вылечить, я платил большие деньги врачам, не смогли. А Иисус помог, буквально в один день исцелил.
Якщо так, то це нічим не підкріплені слова.
Крім того, в світі 7 мільярдів людей. Якщо це правда, то чому Бог зробив виняток для якогось серійного вбивці і заговорив саме з ним? Чим він такий особливий, що заслужив на інакше ставлення?
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-09-13 11:30  
starlost написано:
марчело..?

Я за нього)

Додано через 2 хвилини 15 секунд:

Krest0 написано:
заговорив саме з ним

Один з розбійників на хресті теж, здавалося б, нічим не заслужив - лише звернувся до Христа особисто.

Додано через 2 хвилини 32 секунди:

Луки 23:42
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 11:46  
drymbaUA написано:
Один з розбійників на хресті теж, здавалося б, нічим не заслужив - лише звернувся до Христа особисто.

Маячня це все. Мільйони людей каються про свої колишні вчинки і моляться до Бога. Але чомусь розмовляє він тільки з цим індивідом, а інших ігнорує. Дивовижна вибірковість. Як би ви назвали багатодітного батька, який повністю зосереджений на вихованні однієї дитини, а до інших навіть слова не скаже? Ви в такого Бога вірите?
І що це може казати про Суворіна, якщо увімкнути мізки? Він:
1) Навіжений і справді щиро вірить у свої фантазії.
2) Бреше з корисливою метою. Можливо, таким чином намагається отримати амністію.
3) Привертає увагу до своєї особистості. Егоцентрична людина.

Не можна бути таким легковірним. Треба завжди все ставити під сумнів і аналізувати доступну інформацію. У історії з Суворіним я не бачу жодних аргументів на користь правдивості його слів. Як я вже казав, сказати можна все, що завгодно. Якщо слова нічим не підкріплені, то вони нічого не варті.
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-09-13 12:01  
Krest0 написано:
Як би ви назвали багатодітного батька, який повністю зосереджений на вихованні однієї дитини, а до інших навіть слова не скаже?

Ми всі живемо у цьому світі, і всіх, без вибірковості, гріє сонце, наприклад.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 12:07  
TheSky написано:
Ми всі живемо у цьому світі, і всіх, без вибірковості, гріє сонце, наприклад.

Чукчі з вашим коментарем не дуже згодні. Їм сонця дістається значно менше, ніж вам.

Але це таке. Ваш коментар до мого питання не стосується, бо я там інше питання піднімав. Чому із якимся Суворіним Бог розмовляє, а наприклад з вами та мільйонами інших людей, які теж каються, грає в мовчанку? Інші не достойні його уваги? У нього є улюбленці? Чи Суворін просто брехун?
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-09-13 12:10  
Krest0 написано:
Чому

Krest0 написано:
Інші не достойні його уваги?

Варіант, що насправді нещиро моляться, не розглядали?
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 12:12  
TheSky написано:
Варіант, що насправді нещиро моляться, не розглядали?

Ну, звісно. Мільйони людей нещиро моляться. А холоднокровний серійний вбивця прозрів і став щирим, як сам Ісус.
З вами він чому не говорить? Нещиро молитеся?
кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 27.05.20
Повідомлень: 2136

2019-09-13 12:13  
Krest0 написано:
а наприклад з вами та мільйонами інших людей, які теж каються, грає в мовчанку? Інші не достойні його уваги? У нього є улюбленці?

коли ви граєте в гта 5 чи вотч докс ви з усіма ботами розмовляєте? їх тисячі, вони випадково генеруються на карті, всі як під шаблон, в іншій сесії гри у вас буде інші боти, і вони просто помруть коли ви зайдете в гру, так само і з Богом, йому цікаві тільки "сюжетні" персонажі на землі, а масовка на те і масовка щоб робити фон та толпу)))
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-09-13 12:36  
Krest0 написано:
А холоднокровний серійний вбивця прозрів і став щирим, як сам Ісус.

Може і таке бути. Але це треба розбиратися, дивитися, як людина поводиться. Наприклад, якщо просить, щоб звільнили з-за ґрат, значить бреше. І т.д.
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-09-13 12:51  
Krest0 написано:
намагається отримати амністію

Вже отримав, тільки не від земної влади - бо помер в довічному невдовзі після водного хрещення.

Додано через 6 хвилин 25 секунд:

Krest0 написано:
а наприклад з вами та мільйонами інших людей, які теж каються, грає в мовчанку

Бог бачить серце. Є люди, котрі висловлюють лише свій жаль без зміни в житті і це поняття вкладають у слово "каятися". А от якщо воно для людини означає відречення від цього світу (ні, це не обов'язково означає монастир), тоді воно відповідає тому, що на грецькій мові звучить як "метанойя", котре означає приблизно "повний розворот".

Цитата:
... із чистим поводишся чисто, а з лукавим за лукавством його! (2 Самуїлова 22:27)
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 13:15  
drymbaUA написано:
Бог бачить серце. Є люди, котрі висловлюють лише свій жаль без зміни в житті і це поняття вкладають у слово "каятися". А от якщо воно для людини означає відречення від цього світу (ні, це не обов'язково означає монастир), тоді воно відповідає тому, що на грецькій мові звучить як "метанойя", котре означає приблизно "повний розворот".

Отже, на мільйон вірян, тільки мізерна дрібка людей щиро і чистосердечно кається? При чому один із них серійний вбивця. Вважаєте це більш вірогідним, ніж те, що у нього просто дах поїхав?

Додано через 6 хвилин 59 секунд:

Хай господь відведе. Я тут ще про нього інформацію почитав. І ви вважаєте цю людину чистосердечною і достойною особистої розмови з Богом?!
Він так і не здав правосуддю жодного напарника і замовника. І тільки одному Богу відомо скільки ще людей забрали на той світ, ті люди, для яких схоже вбивство це просто бізнес.
Ви там чи подуріли зовсім? Ось чому я казав, що не можна бути легковірним і довіряти комусь просто на слово. Чи по-вашому Бог хоче, щоб вбивства і далі продовжувалися?
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-09-13 13:29  
Krest0 написано:
тільки мізерна дрібка людей щиро і чистосердечно кається

Саме так!

Цитата:
не здав правосуддю жодного напарника і замовника

Якщо це для вас критерій чистосердечного покаяння, тоді так - цей критерій не виконується. Однак це є для вас критерієм. Розбійник на хресті теж нічого такого не сказав, лише звернувся до Ісуса...

Додано через 4 хвилини:

Ось ще - Анатолій Лобода
https://www.youtube.com/watch?v=eudBIjxh8e4
Цього вже знав особисто. Вже у вічності.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 13:38  
drymbaUA написано:

Якщо це для вас критерій чистосердечного покаяння, тоді так - цей критерій не виконується. Однак це є [url]для вас[/url] критерієм.

Я коли це прочитав, то у мене слів забракло, щоб описати, весь спектр своїх емоцій.
Це однозначно увійде у мій список найтупіших коментарів, які я бачив на толоці. Нині це беззаперечне перше місце.

Це основний критерій для визначення щирості у розкаянні. Він убивав людей. Суворо порушував заповідь. І робив це з іншими людьми. І він їх не видав. Тобто вони і далі убивають людей, а він їм ніяк не став на заваді, хоча міг це зупинити. У нього були на руках усі засоби для цього. По суті, він продовжив бути спільником у вбивствах навіть після ув'язнення. Про яку в біса екстраординарну щирість може йти розмова?!
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-09-13 13:38  
Віктор Сікорський
https://www.youtube.com/watch?v=QPcJDkXsSG8
Цього теж знаю особисто.
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-09-13 13:40  
А ще щодо лгбт (і що там ще, п - педофіли) - то вони залежні люди, як наркомани, алкоголіки, ігромани, ті, що палять, і т.п. І тому краще більше подумати про тих людей, які хочуть, намагаються подолати цю залежність, мучаться через неї. Про таких людей замовчують.
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-09-13 13:42  
Krest0
В мене нема інформації про те, чи він перед хрещенням не розповів чогось ще. Процес підготовки до хрещення - це такий особливий час (це вже скажу зі свого досвіду), коли робиш задля примирення з Богом речі, котрі би не зробив у звичайний час. Тож... через відсутність фактів залишу це на вашу користь. Ви перемогли.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 14:06  
TheSky написано:
А ще щодо лгбт (і що там ще, п - педофіли)

Так смішно читати, коли до ЛҐБТ приписують педофілів, зоофілів і тому подібне. Ви б хоч разок почитали, яку мету вони переслідують.
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-09-13 14:14  
І навіть, якщо без "п" - все одно вони залежні люди. Яку мету переслідує залежна людина... Отримати кайф, задоволення. І готова прикрити це будь-чим.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 14:18  
TheSky написано:
Яку мету переслідує залежна людина... Отримати кайф, задоволення.

Так, маєте рацію. Гетеросексуали займаються сексом, бо це їхній тяжкий тягар, який вони мають нести, бо така їхня сумна доля. Noblesse oblige. Не те, що гомосексуали, тим аби задоволення лише отримувати. Ні про що інше не думають.
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-09-13 14:25  
Krest0 написано:
гомосексуали

Є історії людей, які мучилися і таки подолали цю тяжку залежність. Є психолог і науковець із США, який говорить, що це залежність.
Але дуже заможним людям цього світу вигідні такі залежні, тому вони це все лобіюють, купують політиків, які це проштовхують, купують "науковців", "промовців", які за гроші виправдовують це.
Вигідні, бо залежна людина слабка, такою легко керувати. Ну і плюс, я думаю, вони ж хворіють, це теж вигідно медичним компаніям. Все через гроші.
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-09-13 14:39  
Знайду - покажу статтю про те, як лгбт лоббі зацькувало професора, котрий провів дослідження дітей з сімей з одностатевими партнерами. Лгбт лоббі при цьому стверджувало, що дослідження проводилося непрофесійно. У відповідь професор виклав опис процесу, в якому було відображено повну прозорість дослідження. Себто, якби не йшлося про саме цю тематику, то процес був би схвалений всіма зацікавленими учасниками.
Переважна більшість дітей (колишніх дітей) свідчила про сукупність проблем на кшталт зґвалтування та/або примус до багаторазових статевих актів з боку прийомних "батьків", а далі - цілий спектр побічних емоційних проблем.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 14:43  
TheSky написано:
Є історії людей, які мучилися і таки подолали цю тяжку залежність.

Про залежність я сумніваюся. Гомосексуалом можна бути навіть без сексуальних контактів із іншими людьми. Наприклад, людина усвідомлює, що її ваблять тільки представники своєї статі, але вона це вважає абсолютно неправильним. Наприклад, через релігійні переконання, які є для неї пріоритетнішими. Або через страх суспільного осуду і сором. Для такої людини гомосексуальність це не спосіб отримати кайф, а суцільна проблема, яке заважає жити нормально.
Якщо хтось з них вважав це недопустимим і зміг змінити свої сексуальні вподобання на гетеросексуальні і задоволений цим, то я радий за них.
TheSky написано:
Але дуже заможним людям цього світу вигідні такі залежні, тому вони це все лобіюють, купують політиків, які це проштовхують, купують "науковців", "промовців", які за гроші виправдовують це.

У вас синдром пошуку конспірологічних змов.
TheSky написано:
Ну і плюс, я думаю, вони ж хворіють, це теж вигідно медичним компаніям. Все через гроші.

Повторний доказ синдрому пошуку конспірологічних змов. Всі люди хворіють. Нащо заморочуватися із сексуальними меншинами? Набагато вигідніше і простіше створити черговий копійчаний за бюджетом гомеопатичний засіб і розрекламувати його добряче, щоб продавати із накруткою over9000%.
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-09-13 14:51  
Krest0 написано:
Всі люди хворіють. Нащо заморочуватися із сексуальними меншинами?

А де заморочуватися? Не треба заморочуватися - достатньо просто це підтримати. Люди, які ведуть здоровий спосіб життя, хворіють менше. А от "науковцям" є сенс заморочуватися, бо їм за це гроші платять.
Krest0 написано:
Набагато вигідніше створити

Одне одному не заважає. Нічого, "хай буде більше хворих, не завадить, грошей багато не буває".

Я реалістично дивлюся на цей світ, де поклоняються грошам і тілесним задоволенням, ілюзій не плекаю.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 15:00  
TheSky написано:
Люди, які ведуть здоровий спосіб життя хворіють менше.

По-вашому, гетеросексуальні стосунки безпечніші? Ризик заразитися чимось завжди є. З ким би ти сексом не займався. Пам'ятайте це і ніколи не забувайте про презервативи, якщо не маєте абсолютної впевненості, що ваш партнер не підчепив десь недавно пару цікавих захворювань.

Додано через 3 хвилини 28 секунд:

До речі, у гетеросексуальних стосунках жінка завжди ризикує більше, ніж чоловік підчепити щось від свого партнера. Цілком можливо, що для жінок лезбійські стосунки безпечніші в плані здоров'я, ніж гетеросексуальні.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 05.07.25
Повідомлень: 14752

2019-09-13 15:13  
Ще тут ми трохи прогнемось. Може і не трохи...
У Польщі назвали умови будівництва "меморіалу примирення" Зеленського

Він зазначив, що серед проблем, які вимагають вирішення, є початок пошуків та ексгумації могил людей, що загинули внаслідок Волинської трагедії, а також передача костелів, які знаходяться на території України, католицьким громадам.
TheSky 
Забанено
Забанено


З нами з: 28.05.18
Востаннє: 13.10.19
Повідомлень: 582

2019-09-13 15:17  
Krest0 написано:
партнер

не "партнер", а чоловік. А я жінка.
"партнер"... вже навіть у питання кохання тягнуть ділові слова/з бізнесу, що і треба було довести, як кажуть...
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2019-09-13 15:23  
TheSky написано:

не "партнер", а чоловік. А я жінка.

"партнер"... вже навіть у питання кохання тягнуть ділові слова/з бізнесу, що і треба було довести, як кажуть...

А до чого тут бізнес? Партнер це слово, яке має широке значення. Це просто учасник якогось дійства. Учасник у іграх, танцях, сексі, розмовах, а не тільки бізнесі.

Додано через 1 хвилину:

Що ви там цим хотіли довести? Свої погані лексичні знання?
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 188, 189, 190 ... 531, 532, 533  наступна