Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 403, 404, 405 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 19:42  
virtus8hur написано:
Якщо провести аналогію, то Чорногрія і Сербія - це все одно що Баварія, Саксонія, де також живе один народ.

А якщо не проводити тупих аналогій, то Чорногорія і Сербія - все одно, що Австрія та Німеччина, де розмовляють хогдойчем, але живуть різні народи.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 19:43  
Krest0 написано:
Чи відомо вам, що чимало жителів цієї країни, особливо націоналісти, наголошують на тому, що вони - росіяни?

Дурня. Серед націоналістів НІХТО так не вважає.

Krest0 написано:
Фактом є те, що чорногорцями себе вважає більшість населення Чорногорії.

Хто вам сказав? Ви були в Чорногорії? Я був. Ви маєте там знайомих?

Додано через 24 секунди:

don pedro написано:
але живуть різні народи.

Народ - один. Держави дві.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 19:46  
virtus8hur написано:
Якщо провести аналогію, то Чорногрія і Сербія - це все одно що Баварія, Саксонія, де також живе один народ.

Мені здається кращою аналогією буде Німеччина і Австрія. Мова одна, а історія формування народів різна.

Додано через 1 хвилину 24 секунди:

virtus8hur написано:
Дурня. Серед націоналістів НІХТО так не вважає.

В Україні немає російських націоналістів? Оце так новина.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 19:48  
Krest0 написано:
кращою аналогією буде Німеччина і Австрія. Мова одна,

Про Люксембург не забувайте. Там також німці живуть.

Додано через 1 хвилину 32 секунди:

Krest0 написано:
В Україні немає російських націоналістів?

Не вдавайтеся до словоблуддя. Вище ви писали не про русифікованих, а про те, що націоналісти наголошують на тому, що вони - росіяни. Цитую:
Krest0 написано:
особливо націоналісти, наголошують на тому, що вони - росіяни?
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 19:53  
virtus8hur написано:
Не вдавайтеся до словоблуддя. Вище ви писали не про русифікованих, а про те, що націоналісти наголошують на тому, що вони - росіяни. Цитую:

Так це і не словоблуддя.
Ви пишете:
virtus8hur написано:
Чи відомо вам, що чимало жителів цієї країни, особливо націоналісти, наголошують на тому, що вони - серби?

Виходить, що це сербські націоналісти у Чорногорії, а не чорногорські. Так само, як у нас російські націоналісти наголошують, що вони росіяни.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 19:53  
Історична подія: Трамп оголосив, Об'єднані Арабські Емірати визнали Ізраїль:
https://espreso.tv/news/2020/08/13/obyednani_arabski_emiraty_vyznaly_izrayil_zayava
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 19:55  
Krest0 написано:
російські націоналісти

Це вороги і мова про них не йде.

Krest0 написано:
Виходить, що це сербські націоналісти, а не чорногорські.

Так, сербські. І вони не визнають окремої чорногорської нації.

Додано через 1 хвилину 5 секунд:

don pedro написано:
Трамп оголосив, Об'єднані Арабські Емірати визнали Ізраїль:

ОАЕ - клієнти Заходу.
Якщо це не фейк, то це доволі сумно. Відбулася зрада.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 19:56  
virtus8hur написано:
Так, сербські. І вони не визнають окремої чорногорської нації.

Як і у нас російські не визнають української нації. До чого взагалі їх було згадано тоді? Вони так само вороги для Чорногорії.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 19:57  
virtus8hur написано:
Це вороги і мова про них не йде.

та як же не йде, коли укр націоналісти живуть і дишуть москвою
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 19:57  
virtus8hur написано:
Відбулася зрада.

Кого зрадили? Невже "палестинців"?
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 19:58  
don pedro написано:
Кого зрадили? Невже "палестинців"?

Українських націоналістів.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 19:58  
don pedro
мені здалось, чи ортодокс український націоналіст вболіває за муслімів-арабів?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 19:58  
Krest0 написано:
Вони так само вороги для Чорногорії.

Ні. Вони - гордість Чорногорії. Повторюсь, Чорногорія і Сербія - це дві сербські держави. І чорногорські націоналісти навіть вважають себе більшими сербами, ніж жителі Сербії. А от Україна і Росія - це європейці і монголи.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 20:00  
LinUserUK написано:
мені здалось, чи ортодокс український націоналіст вболіває за муслімів-арабів?

Ну знаєте. Ворог мого ворога...
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 20:00  
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 20:02  
virtus8hur написано:
Ні. Вони - гордість Чорногорії. Повторюсь, Чорногорія і Сербія - це дві сербські держави. І чорногорські націоналісти навіть вважають себе більшими сербами, ніж жителі Сербії. А от Україна і Росія - це європейці і монголи.

Я здаюсь. Битися головою об стіну здається мені зараз куди змістовніше, ніж намагатися продовжувати цю дискусію.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 20:02  
don pedro написано:
Кого зрадили? Невже "палестинців"?

В тому числі, але не тільки палестинців. Вони зрадили інтереси всього ісламського та арабського світу. Якщо це нейк звісно. Треба дочекатись заяви не від Трампа, а від самих еміратів.

LinUserUK написано:
чи ортодокс український націоналіст вболіває за муслімів-арабів?

Я маю симпатії до близькосхідних мусульман. Особливо я люблю членів осі Іран-Хезболла. І ще Хамас шаную.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 20:04  
Krest0 написано:
Ну знаєте

та чого ж... насправді не здивований..просто завжди цікавило як вони цю єрєсь у себе в голові поміщають. націоналісти-християни (що вже суперечить як націоналізму так і постулатам християнства) вболіває за муслімів))

Додано через 1 хвилину 6 секунд:

virtus8hur написано:
Особливо я люблю членів осі Іран-Хезболла. І ще Хамас шаную.

а ще алькаїду, іділ, і іже ко....
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 20:05  
virtus8hur написано:
Особливо я люблю членів осі Іран-Хезболла. І ще Хамас шаную.

Дивовижний збіг, що російські націоналісти теж саме за них вболівають найбільше на близькому сході.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 20:06  
LinUserUK написано:
алькаїду, іділ

А от цих я не люблю.

Додано через 43 секунди:

Krest0 написано:
Дивовижний збіг,

Не шукайте тут прихований підтекст. Це лише збіг.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 20:07  
Krest0 написано:
російські націоналісти теж саме за них вболівають найбільше на близькому сході.

так українські націоналісти тупо повторюють в усьому за російськими. нічого дивного, тим більше, коли фінансується з одних і тих самих рук.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 20:08  
virtus8hur написано:
Не шукайте тут прихований підтекст. Це лише збіг.

Надто багато збігів. Коли їх занадто багато, то це не просто збіги, а закономірність.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 20:11  
LinUserUK написано:
фінансується з одних і тих самих рук.

Може ти скажеш із чиїх саме рук ?

Krest0 написано:
Надто багато збігів. Коли їх занадто багато, то це не просто збіги, а закономірність.

Якщо ти будеш вбачати у цьому "закономірності", то це заведе хід твоїх думок у хибне русло.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 20:18  
virtus8hur написано:
Якщо ти будеш вбачати у цьому "закономірності", то це заведе хід твоїх думок у хибне русло.

Та невже? Якщо не рахувати протистояння Росії і України, то я не можу згадати жодного прикладу на міжнародній арені, де твій погляд не збігався б з російськими націоналістами. Жодного. На Балканах серби головні, всі інші фейки. Ізраїль - вороги. Іран і Сирія молодці. США - вороги, Китай - молодці. Я вже забув, що там про Венесуелу. Дай-но здогадаюся, імперіалісти знущаються над сильною і незалежною державою, яка ні в чому не винна?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 20:20  
Krest0 написано:
США - вороги,

Це справедливо лише у контексті близькосхідних події. Не українських.

Krest0 написано:
Китай - молодці.

Нагадайте коли я щось таке писав.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 20:27  
virtus8hur написано:
Нагадайте коли я щось таке писав.

Та наче було таке. Можливо з кимся сплутав. Але все одно списочок немаленький вимальовується навіть без Китая.

Додано через 1 хвилину 45 секунд:

А яка тоді твоя думка щодо поотистояння Китаю та США?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 20:31  
Krest0 написано:
А яка тоді твоя думка щодо поотистояння Китаю та США?

Україні слід дотримуватися нейтралітету. Співпрацю ( в сенсі товарообіг ) слід розвивати з обома державами, звісно якщо вони заходять мати з нами справу.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 20:55  
о, і пісенька про "свой особий путь" така ж як і у росіян
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 20:58  
LinUserUK написано:
о, і пісенька про "свой особий путь" така ж як уі у росіян

А до чого тут це?
Тут він цілком адекватну думку написав. Бажано з обома сторонами розвивати співпрацю, якщо є така можливість. Немає причин ворогувати із кимось із них.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 20:59  
Krest0
щось таке кучма також казав. у 2000-х
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 403, 404, 405 ... 531, 532, 533  наступна