Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 402, 403, 404 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 00:03  
don pedro
Серби іноді можуть згадати, як їхні предки в 7ст прийшли на Балкани із Карпат (тобто з України)

don pedro написано:
???

Я мав на увазі тих нечисельних націоналістів, які за Українську Імперію. І вони, принаймні ті, з якими я спілкувався, підтримують союзну нам Сербську Імперію.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 00:06  
virtus8hur написано:
Серби іноді можуть згадати

Так, це все змінює, ага.
virtus8hur написано:
Я мав на увазі тих нечисельних націоналістів, які за Українську Імперію.

Галя купить трамадолу (с).
virtus8hur написано:
підтримують союзну нам Сербську Імперію.

Одна вигадана імперія підтримує іншу. Натомість, наразі, Україна не отримала від сербів жодної, хоча б словесної, підтримки. Скоріше навіть навпаки.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 00:10  
don pedro написано:
Одна вигадана імперія підтримує іншу.

Не зовсім, серби взагалі виявились більш успішними в сенсі державотворення.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 00:11  
virtus8hur написано:
серби взагалі виявились більш успішними в сенсі державотворення

Просто нам ніхто не подарував державність у ході знищення Порти, як сербам, албанцям та грекам.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 00:15  
don pedro
Сербське королівство виникло іще до знищення Порти
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 00:25  
virtus8hur
Матері вашій перековінька.

Додано через 44 секунди:

то хай я буду таким зрадником, ніж укр націоналістом, який на рашку працює.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 00:26  
virtus8hur написано:
Не зовсім, серби взагалі виявились більш успішними в сенсі державотворення.

Ми зараз говоримо про тих самих сербів, які спершу розгубили в ході серйозних збройних конфліктів членів Югославії, потім втратили уже зі свого складу Чорногорію, ну й на останок незатухаючий конфлікт в Косово? В минулому у них були успіхи, але нині вони поки тільки здають позиції.
camerettaUA 
VIP


З нами з: 26.03.20
Востаннє: 18.11.24
Повідомлень: 313

2020-08-13 00:44  
Затримали на вулиці і вбили хлопця, котрий просто йшов на побачення до дівчини. В Менську вже неможливе нормальне життя, навіть якщо не береш участі в політичних процесах. Тоді що ж саме в такій ситуації гарантує тамтешній гарант? Питання риторичне.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 00:47  
camerettaUA написано:
Затримали на вулиці і вбили хлопця, котрий просто йшов на побачення до дівчини. В Менську вже неможливе нормальне життя, навіть якщо не береш участі в політичних процесах. Тоді що ж саме в такій ситуації гарантує тамтешній гарант? Питання риторичне.

Бачив відео з Мінська, як чувак у дворі біля багатоповерхівки йшов вночі, ОМОНівці на нього натовпом налетіли і лупашили так, що він там якщо не помер одразу, то травми точно дебелі отримав.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 10:38  
virtus8hur написано:
Сербське королівство виникло іще до знищення Порти

Але в рамках цього процесу і на замовлення противників турків. Дивно, що ви цього не знаєте.
camerettaUA написано:
що ж саме в такій ситуації гарантує тамтешній гарант?

Владу свою і наближеної зграї.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 12:44  
Krest0 написано:
В минулому у них були успіхи, але нині вони поки тільки здають позиції.

А ви не замислювались над тим, що то не вина сербів ?! Там само не наша вина в тому, що анексія Криму відбулася.
don pedro написано:
Дивно, що ви цього не знаєте.

Звісно ж, знаю. Просто думав що ви у вузькому значенні це кажете.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 12:47  
virtus8hur написано:
Там само не наша вина в тому, що анексія Криму відбулася.

Як це не наша? Українці майже чверть сторіччя були політично безвідповідальними, забили товсто на державне будівництво, і отримали 2014 рік. Все природно.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 13:05  
don pedro
Може, ви іще скажете з якої причини серби втратили Косово ?
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 13:07  
don pedro написано:
Як це не наша? Українці майже чверть сторіччя були політично безвідповідальними, забили товсто на державне будівництво, і отримали 2014 рік. Все природно.

+1
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 17:30  
virtus8hur написано:
А ви не замислювались над тим, що то не вина сербів ?!

Чому ж не їхня вина? По-перше, провальна політика в міжнародних відносинах. Неправильно обрані союзники.
По-друге, проблеми в Югославії економічні, етнічні і політичні почалися ще до втручання зовнішніх сил. І хто в цьому винен, якщо не народ, який був ядром тієї конфедерації?
Dubno2020 
Частий відвідувач


З нами з: 11.04.20
Востаннє: 05.10.24
Повідомлень: 33

2020-08-13 18:01  
virtus8hur
Цитата:
Може, ви іще скажете з якої причини серби втратили Косово ?

https://en.wikipedia.org/wiki/Kosovo_War
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 18:41  
virtus8hur написано:
Може, ви іще скажете з якої причини серби втратили Косово ?

Через власну тупість, жорстокість, імперство, а також особисто через шаленця Мілошевича, який вирішив, що Бога за бороду вхопив та забив на думку США і всього Заходу. Ще й додався Тіто, який хотів поглинути Албанію і допустив переміщення албанців у Косово.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 18:45  
don pedro
ви думаєте, що переконаєте його?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 18:47  
LinUserUK
Ні. Але наш "імперець" може загидити комусь мізки такими мареннями, а такому слід протидіяти.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 19:06  
Почитав тут цікавий тред про роботу Білоруського ОМОНа з населенням на прикладі одної людини. Білоруська влада скотилася в моїх очах до рівня якоїсь Центрально-Африканської республіки.
https://mobile.twitter.com/Lillyfloria/status/1293608183286697985
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 19:06  
Krest0
а на якому рівні вона була?
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 19:08  
LinUserUK написано:
а на якому рівні вона була?

На рівні Казахстана. Теж не айс звісно, але трішечки повище Африки.
А тепер же самісуньке дно навіть за Африканськими мірками.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 19:08  
Dubno2020 написано:
https://en.wikipedia.org/wiki/Kosovo_War

Ти що, мене за дурня маєш ?!

don pedro написано:
вирішив, що Бога за бороду вхопив та забив на думку США і всього Заходу

Власне кажучи, якби й сьогодні звідти вивести миротворців, тоді серби можуть хоч завтра почати повертати Косово силою.

Krest0 написано:
По-перше, провальна політика в міжнародних відносинах. Неправильно обрані союзники.

Союзників не обрирають. Життя підштовхує до союзу.

Krest0
Те, що ви пишете, буде справедливим щодо хорватів чи боснійців. Але щодо Косова - ні. А чорногорці - то чистісінькі серби насправді. Чорногорська нація - фейк.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 19:10  
і знову повторюсь, як добре, що я не український націоналіст.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 19:17  
virtus8hur
Ваша риторика щось дуже сильно нагадує російських шовіністів. Вони до речі теж українську націю фейком називають. Народ не може бути фейком, якщо є велика кількість людей, які вважають себе представниками цього народу.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2020-08-13 19:29  
virtus8hur написано:
А чорногорці - то чистісінькі серби насправді. Чорногорська нація - фейк.

Це не так, адже Чорногорія існувала ще тоді, коли серби продавали своїх дітей у яничари.
Krest0 написано:
Ваша риторика щось дуже сильно нагадує російських шовіністів.

Не дивуйтесь. Віртус постійно повторює викидні кацапських пропагандонів.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 19:32  
Krest0
Ви знаєте історію Чорногорії ? Чи відомо вам, що чимало жителів цієї країни, особливо націоналісти, наголошують на тому, що вони - серби? Більше того, вони вважають себе чистішими сербами за тих, що живуть у Бєлграді.

Додано через 2 хвилини 15 секунд:

don pedro написано:
Це не так, адже Чорногорія існувала ще тоді,

Королівство Чорногорія звісно ж, існувало. Але - це була сербаська держава із сербською мовою.

Якщо провести аналогію, то Чорногрія і Сербія - це все одно що Баварія, Саксонія, де також живе один народ.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2020-08-13 19:33  
О, пісенька про вапйтповер, вайт прайд.... десь ми це чули.. була одна європейська нація.... правда їхня вайтповер просрала дві світові війни...
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2020-08-13 19:39  
virtus8hur написано:
Чорногрія і Сербія - це все одно що Баварія, Саксонія

Або як П'ємонт, Сардинія та Сицилія, де також живе один народ. Ви ж не станете цього заперечувати? Ви ж не думаєте, що італійців вигадали російські шовіністи?
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2020-08-13 19:42  
virtus8hur написано:
Ви знаєте історію Чорногорії ? Чи відомо вам, що чимало жителів цієї країни, особливо націоналісти, наголошують на тому, що вони - серби? Більше того, вони вважають себе чистішими сербами за тих, що живуть у Бєлграді.

Ви знаєте історію України? Чи відомо вам, що чимало жителів цієї країни, особливо націоналісти, наголошують на тому, що вони - росіяни?

А взагалі дивна теза. Це не секрет, що в Чорногорії живе велика кількість етнічних сербів. Деякі туди емігрували, а деякі асимілювалися під титуловану націю Югославії так само, як у нас немало українців омоскалилися за часів Російської імперії та СРСР. Фактом є те, що чорногорцями себе вважає більшість населення Чорногорії.

Додано через 1 хвилину 45 секунд:

От ми і дійшли до сторінки 404. Збулася давня мрія don pedro. Вітаю, друже!
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 402, 403, 404 ... 531, 532, 533  наступна