Флудильня №3

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 531, 532, 533  наступна
Автор Повідомлення
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 29.03.24
Повідомлень: 12275

2019-04-09 21:15  
Gin_ger
Ні, я не читаю сайти російською. Взагалі. А ту вирізку зробив спеціально російською, це ближче прихильникам ЗЕ і відповідає суті та змісту, адже дивно виглядає текст із захистом усього російського українською мовою
А під картинку зробив відповідну примітку Happy
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2019-04-09 21:33  
Arsenfpu написано:
я не читаю сайти російською. Взагалі. А ту вирізку зробив спеціально російською, це ближче прихильникам ЗЕ і відповідає суті та змісту, адже дивно виглядає текст із захистом усього російського українською мовою

Так ви спочатку прочитали той текст на українській мові? Хвалю! Тоді дайте посилання. Ну, ви розумієте?

Капкан ілюзій. Як понад сто років тому Росія переконала частину українців Австро-Угорщини в тому, що вони "росіяни"
https://nv.ua/ukr/ukraine/events/kapkan-ilyuziy-yak-ponad-sto-rokiv-tomu-rosiya-perekonala-chastinu-ukrajinciv-avstro-ugorshchini-v-tomu-shcho-voni-rosiyani-50014780.html
Цитата:
Понад сто років тому російські пропагандисти переконали частину українців Австро-Угорщини в тому, що вони - росіяни. З початком Першої світової багато з таких "росіян" заплатили за цю ілюзію своїми життями.
hetzendorf 
Забанено
Забанено


З нами з: 23.07.15
Востаннє: 05.01.21
Повідомлень: 2959

2019-04-09 21:43  
Gin_ger написано:
Капкан ілюзій. Як понад сто років тому Росія переконала частину українців Австро-Угорщини в тому, що вони "росіяни"

Ой-вей, москвофіли >_< теж мені відкриття. От тільки один з їхніх ватажків Драгоманов чомусь у тій статті не згадується
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2019-04-09 21:55  
Wide grin Wide grin Wide grin

Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 29.03.24
Повідомлень: 12275

2019-04-09 21:56  
Gin_ger написано:
Тоді дайте посилання. Ну, ви розумієте?

Сьогодні день виконання усіх Ваших побажань!
Ось посилання: https://prm.ua/ru/aleksandr-harebin-ukraine-nuzhno-stat-ne-kak-strana-ranshe-chernobyilya-seychas-voynyi-na-donbasse-chastyu-evropeyskogo-budushhego/
Берете се діло і відкриваєте у хромі. Затим у верхньому правому куточку є така пімпочка, при наведенні на яку пише Перекласти сторінку. Вуаля і у Вас текст солов'їною! Користуйтесь цим методом. Тоді й гугл знатиме, що є люди, яким треба не російська, а саме українська Happy
Gin_ger 
Забанено
Забанено


З нами з: 25.03.11
Востаннє: 01.08.19
Повідомлень: 1681

2019-04-09 22:38  
Arsenfpu
Зрозуміло! Яко русский человек не могу в Москве не видите русских людей... (с)

Політолог Олександр Палій з рупором на мітингу під офісом Зеленського.



Додано через 35 хвилин 39 секунд:

9 квітня, у віці 73 років помер народний артист, актор театру і кіно Петро Бенюк.
https://www.unian.ua/society/10510728-pomer-narodniy-artist-ukrajini-petro-benyuk-foto.html
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-04-09 23:45  
Цитата:
Volodymyr Zelenskiy’s stunning victory in the first round of Ukraine’s presidential election on March 31 would have sparked scenes of mass panic in virtually any other European country. With a novice comedian poised to take over the country’s top job and assume responsibility for an ongoing war with Russia, many people would have begun packing their bags, stockpiling tinned food, and preparing for impending catastrophe.

https://www.atlanticcouncil.org/blogs/ukrainealert/ukrainians-are-world-champions-at-coping-with-crisis

З телефону, тому коротко - на Заході вважають Зе катастрофою для держави.

Додано через 5 хвилин 50 секунд:

Upd: при цьому нижче в статті додають, що якщо ми пережили Гітлера і Сталіна, то переживемо і блазня..... Та показовим є сам логічний ряд...
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2874

2019-04-10 00:03  
drymbaUA написано:

Volodymyr Zelenskiy’s stunning victory in the first round of Ukraine’s presidential election on March 31 would have sparked scenes of mass panic in virtually any other European country. With a novice comedian poised to take over the country’s top job and assume responsibility for an ongoing war with Russia, many people would have begun packing their bags, stockpiling tinned food, and preparing for impending catastrophe.

atlanticcouncil.org

З телефону, тому коротко - на Заході вважають Зе катастрофою для держави.

Якщо так задуматися, то ризик дійсно великий. Деякі он нагадують про Рейгана і що він теж був актором і нічого поганого не сталося. Але тут фішка в тому, що США могла собі дозволити тоді проекспериментувати. А от у нас ситуація на грані і експерименти можуть погано закінчитися. Тому, якщо він стане президентом, то, скоріше за все, коли закордонні інвестори дізнаються, що у нас президентом став актор-комедіант, вони не будуть ризикувати своїм капіталом. Зараз інвестори й так не надто охоче до нас заходять, але вже потроху починають розглядати нашу країну і робити інвестиції. Але з таким кандидатом інвестори можуть розбігтися.
До того ж, рейтингові агентства знизять нам рейтинг, який так тяжко підіймався останні 5 років до передвоєнного стану, і подальші зовнішні кредити будуть обходитися нам значно дорожче.
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.03.24
Повідомлень: 230

2019-04-10 07:10  
Та що ж ви такі перелякані? Ну ялинки і дрючки! Яки Гітлер, який там Сталін? Навіть за самих песимістичних розкладів Зе це навіть не Янукович! Його команда може посипатись на другий день після інавгурації бо то команда з дворового футболу, він може не пропхати жодного свого чиновника бо тупо не домовиться з парламентом. Його рейтинг може опуститись до рівня плінтусу за перші кілька тижнів. У нього немає ресурсів для того щоб купити чи залякати пів країни як це зробив Яник. Швидше за все це буде Зенуль. Якщо ще при цьому він увімкне "С расієй надо дружить" то його розірвуть як газету. Навіть схід України вже проукраїнський у своїй масі! Вилазьте вже з тої криївки!)

А якщо завтра Путін остаточно схибнеться і захоче переїхати нас війною то нам не поможуть ні Зе, ні ПО, ні відроджена армія.

Серед реальних ризиків є лише те, що нам будуть пробувати впихати назад лугандонію, Зе буде підтримувати цей процес бо: "Там наши люді. Нада сшивать страну ", опозиція буде волати шо це реванш і зрада, що Медведчук тепер не лише у ТВ, а й на банковій.

Але якщо при цьому Зекоманда буде робити спроби реально боротись з корупцією, якщо справді повиносить мертвечину з владних кабінетів то й нехай. Нехай нас ще потруханить. Але зараз ПО треба сковирнути бо це довбана гангрена. Що робити потім із Зе теж розберемось.

І що взагалі буде через 5 років якщо залишити зараз ПО? Хто прийде потім до влади? Які будуть настрої у суспільстві? Чи не втомиться виборець ще більше від лицемірства на тлі вишиванок і чергового закону про мови замість реформ? Куди це все поверне через 5 років? Росія зникне чи що? Чи будемо сподіватись що Путін помре? Чи нас в НАТО і ЄС візьмуть?

Не бздов в капустов! Опускаємо забрало і маслаємо далі, поки остаточно не доб'ємо тварюк.

Додано через 1 хвилину 59 секунд:

Оце колись бувало заходив сюди, читав і думав:"боженько, які нещасні люди". Тепер по ходу сам травмувався. Скоріше б вже ті вибори пройшли)
drymbaUA 
VIP


З нами з: 21.01.19
Востаннє: 28.11.20
Повідомлень: 659

2019-04-10 09:18  
Прихильники Зе свідомо ведуть до вакууму влади. "Нічого страшного, винесемо його геть як тільки піде щось не так..." А шаблезубим матрьошкам цього якраз і треба.....
starlost 
VIP


З нами з: 06.08.15
Востаннє: 22.03.22
Повідомлень: 1019

2019-04-10 09:46  
Krest0 написано:
Деякі он нагадують про Рейгана і що він теж був актором і нічого поганого не сталося

до президентства більше десяти років провів у політиці і сам виборов свою кандидатуру в республіканській партії. людина яка говорила що жоден мир не вартий рабства що треба боротись до самого кінця. підняв на ноги армію та дотиснув срср ----- і таку людину порівнювати з невідомо чим під назвою ЗЕ яка і двох слів заледве зліпити може.

якби зе продемонстрував щось схоже до Рейґана я б за нього проголосував, а так демонструє лише протилежність!
jekes 
Новенький


З нами з: 15.04.11
Востаннє: 18.03.24
Повідомлень: 4

2019-04-10 10:16  
Arsenfpu написано:
Берете се діло і відкриваєте у хромі. Затим у верхньому правому куточку є така пімпочка, при наведенні на яку пише Перекласти сторінку. Вуаля і у Вас текст солов'їною! Користуйтесь цим методом. Тоді й гугл знатиме, що є люди, яким треба не російська, а саме українська Happy
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 29.03.24
Повідомлень: 12275

2019-04-10 10:29  
jekes
Правильно, тільки та версія неповна Happy
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-10 10:35  
Krest0 написано:
Деякі он нагадують про Рейгана і що він теж був актором і нічого поганого не сталося.

Рейган перестав бути актором десь за тридцять років до свого обрання президентом. За ці три десятиріччя був ведучим, займався бізнесом, головою однієї з найбільших профспілок Каліфорнії (Гільдії кіноакторів), двічі губернатором Каліфорнії та усе життя цікавився політикою і мав чіткі світоглядні переконання. Нічого подібного за Зеленським не спостерігається.
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 23.03.24
Повідомлень: 532

2019-04-10 10:42  
лол
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-10 10:45  
Ще безглуздіше порівняння Зе з Гавелом, інтелектуалом світового рівня, політв'язнем та лідером антикомуністичної та антирадянської опозиції у Чехословаччині, людини послідовних демократичних і ліберальних переконань. Та ще й зі славетної родини. І свої п'єси Гавелд писав сам. Єдине, що поєднує Гавела і Зе - те, що вони обоє були добрими підприємцями.
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.03.24
Повідомлень: 230

2019-04-10 11:01  
demitsuru
Якби Петро просто мовчав, далі вдавав із себе єдиного помісного головнокомандувача, а потім розмазав би Зе на дебатах, то у нього було б значно більше шансів. А то що воно зараз чудить це просто агонія вже. Нагнати пенсіонерів, студіків і дебіло-блогерів які за кількасот гнр. будуть вимагати щоб Зе здав аналізи це просто триндець. Намагання залучити російськомовний електорат, розвішати фотки Путіна на бігбордах. А які спікери тупі топлять зараз за нього на ТВ. Мені починає здаватись, що ПО підігрує Зе і всі вони разом одна велика спецоперація ФСБ)
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 29.03.24
Повідомлень: 12275

2019-04-10 11:05  
dexterboy11
Більшою агонією любителів Зе є зафігачення тут відосів з такого "українського ресурсу" як СТРАНА.UA
Панове, дно ще не пробите - очікуємо відео-підтримку ЗЕ відео з ВЕСТЕЙ.RU та телеканала РОССИЯ!
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.03.24
Повідомлень: 230

2019-04-10 11:14  
Arsenfpu написано:
Більшою агонією любителів Зе є зафігачення тут відосів з такого "українського ресурсу" як СТРАНА.UA

Я навіть не вмикав його) Вчора вже надивився. Реально починаю переживати за своє здоров'я. Думаю може оце бан собі попросити, бо все одно ж вже й без мене ПО так зашкварився, що навіть не уявляю як він може вигребти.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 29.03.24
Повідомлень: 12275

2019-04-10 11:15  
dexterboy11 написано:
ПО так зашкварився

А чого оце Ви так за нього переживаєте?
Python 
VIP


З нами з: 01.07.09
Востаннє: 13.03.24
Повідомлень: 915

2019-04-10 11:25  
dexterboy11 написано:
Нагнати пенсіонерів, студіків і дебіло-блогерів які за кількасот гнр. будуть вимагати щоб Зе здав аналізи це просто триндець.

Логіка проста: стадіон — то й стадіон, але хочеш виступати на стадіоні — здай аналіз на допінг, інакше неспортивно.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-04-10 11:30  
Arsenfpu написано:
дно ще не пробите

Вже давно пробите: Поклонська підтримала Зе:
https://espreso.tv/news/2019/04/09/quotpid_domom_krychat_maydanuti_a_ya_vklyuchala_quotsvativquot_poklonska_zapysala_video_na_pidtrymku_zelenskogo
Qualcuno 
VIP


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 06.03.24
Повідомлень: 359

2019-04-10 11:59  
///
dexterboy11 
Поважний учасник


З нами з: 15.10.14
Востаннє: 22.03.24
Повідомлень: 230

2019-04-10 12:10  
Python написано:
Логіка проста: стадіон — то й стадіон, але хочеш виступати на стадіоні — здай аналіз на допінг, інакше неспортивно.

Гарний жарт) Але здається вже всі, навіть сам ПО, розуміють що його тупо затролили. І враження таке, що навіть ті технологи які працюють на нього вже не вірять в його перемогу. Просто роблять щось там, аби гроші відпрацьовувати. Для чого він в це вскочив? Ну тролить тебе Зе, хай тролить собі. Реагуй на нього як на клоуна. Але ні, ПО взяло і повелось. Вони реально такі тупі, що думали що Зе дасть їм своєї крові, щоб вони потім зробили з нього наркомана? Чи вони вважають що ось це напівблатне:"будь мужиком!" додасть ПО? Зе в очах виборців ПО був клоуном, він ним і залишився. ПО тепер єдиний помісний головнокомандувач який міряється пісюном з клоуном. ПО несамовито агонізує, і це його остаточно занапастить

Додано через 7 хвилин 5 секунд:

Qualcuno
Я не так песимістично налаштований стосовно Зеперспектив. Ви у свої прогнозах геть не берете до уваги народ, захід і опозицію до Зе. Так, є ризик, що можуть запхати нам цього подарунка. Але все ж таки Зе царем не буде і Януковичем не буде. І взагалі я подивився кілька відео з ним, де він до армії звертається і все таке. Ну не тягне він на ідіота, який здасться путіну, і на українофоба не тягне. Все буде нормально. Не піськайте) Це буде крок вперед. Може дуже маленький, але краще ніж 5 років ПО стабільності.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2019-04-10 12:31  
У мене питання до тих, хто підтримує політку П. у відношенні до Донбасу.
Яка саме ця політика зараз, просто щоб зрозуміти. Яка наша мета і які наші засоби?
Треба і далі стояти в окопах ще 10, 20 чи 50 років і чекати, поки в Росії станеться якась політична чи економічна криза, що вона просто так візьме і перестане підтримувати окуповані території, а ті самі здадуться і перестануть стріляти? Тобто просто чекати?
А тим часом щодня і далі мають гинути та калічитися люди, і при цьому і далі розкрадатися оборонний бюджет?
Чи спостерігається якась динаміка чи зрушення в цих питаннях за останні 2-3 роки?
Чи є взагалі якесь бачення, як виглядатиме територія Донбасу і стан війни, скажімо, за наступні 5 років?
Чи є якийсь прогрес по миротворчій місії ООН?
Чому ніхто не дає оцінку ефективності місії ОБСЄ і не вимагає якихось кардинальних змін у їх діях?
Які заходи вживаються, для того, щоб припинилися щоденні обстріли як з важкого озброєння так і зі стрілецької зброї?
Яким чином підвищується безпека персонального складу - може застосовуються якісь новітні оборонні укріплення?

А що буде після того, як територія Донбасу повернеться до складу України?
Які адміністративні і правові зміни передбачені в разі повернення?
Яким чином планується інтегрувати це населення назад? На наступний день всі знову зможуть ходити на голосування, обирати Раду і президента, отримувати субсидії і т.п.?
Яким чином буде організована амністія тисяч катів, горлорізів і просто колаборантів (а очевидно, що на ній наполягитиме як Росія, так і Захід, інакше ніякого роззброєння і припинення війни не буде)?
За чий рахунок планується відновлювати зруйновану інфраструктуру, дороги, школи, садочки, заводи і т.п.?
Хто і яким чином буде розміновувати дороги, мости, лісопосадки та кладовища?
Є якийсь план у цих питаннях?

Мені здається, що на даний момент влада не має чіткої позиції по цих питаннях і не розуміє, яким чином досягти припинення війни і що потім робити з колаборантами. Я помиляюся? Може хтось із місцевих прихильників П. це пояснити?
Тільки будь ласка, давайте без референсів на З. Я зараз не про нього. Просто хочу розібратися в планах діючої влади.
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 23.03.24
Повідомлень: 532

2019-04-10 12:36  
dexterboy11 написано:
Якби Петро просто мовчав, далі вдавав із себе єдиного помісного головнокомандувача, а потім розмазав би Зе на дебатах, то у нього було б значно більше шансів. А то що воно зараз чудить це просто агонія вже. Нагнати пенсіонерів, студіків і дебіло-блогерів які за кількасот гнр. будуть вимагати щоб Зе здав аналізи це просто триндець. Намагання залучити російськомовний електорат, розвішати фотки Путіна на бігбордах. А які спікери тупі топлять зараз за нього на ТВ. Мені починає здаватись, що ПО підігрує Зе і всі вони разом одна велика спецоперація ФСБ)


я досі не розумію, чому вони не вважають себе ватніками) вони абсолютно роблять все те саме.
І сам ПО, розуміє що те що вони роблять це тільки підігрує його прихильникам, аж ніяк не відтягують голоси від ЗЕ.
Якщо за пороха голосували, щоб той закінчив війну, то зараз голосують за ЗЕ, щоб тільки пороха не було.
¯\(°_o)/¯

Я з того єврейського політтехнолога просто ржу.
Anоnymous 
VIP


З нами з: 25.08.18
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 804

2019-04-10 12:40  
Tarasyk написано:
Треба і далі стояти в окопах ще 10, 20 чи 50 років і чекати, поки в Росії станеться якась політична чи економічна криза, що вона просто так візьме і перестане підтримувати окуповані території, а ті самі здадуться і перестануть стріляти? Тобто просто чекати?

Ні, ми чекаємо не цього, а на смерть путінна
demitsuru 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 13.11.16
Востаннє: 23.03.24
Повідомлень: 532

2019-04-10 12:45  
Tarasyk написано:

Мені здається, що на даний момент влада не має чіткої позиції по цих питаннях і не розуміє, яким чином досягти припинення війни і що потім робити з колаборантами. Я помиляюся? Може хтось із місцевих прихильників П. це пояснити?
Тільки будь ласка, давайте без референсів на З. Я зараз не про нього. Просто хочу розібратися в планах діючої влади.

Є тільки один вихід, це стати кращою країною. На прикладі Грузії. За короткий час.
Але був саботаж від ПО. Крим і Донбас не повернуться ніколи, якщо Порошенко залишиться при владі.
Коли ЗЕ каже про мирні переговори, то це не то що думають порохоботи. Донбас буде як і раніше, частиною двох областей. Як і всі інші області, без всяких умов. Ватани матимуть право на реабілітацію. Вивчення української мови в школах. Порошенко нічого для цього не робить. Йому вигідна війна, щоб пиздити гроші.

Ти читав программу Порошенко? Нічого він не каже. В той час як Зе пише що будуть перемовини за участю інших країн, а не тільки Медвечук .

Додано через 42 секунди:

Anоnymous написано:
Ні, ми чекаємо не цього, а на смерть путінна

скоріш я помру швидше ніж зміниться режим в Росії)))
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2019-04-10 12:49  
Anоnymous, ну це і є політична криза, якої можна чекати ще 10 чи 20 років.
І насправді навіть після цього може нічого не змінитися, якщо до влади прийде умовний Кадиров, і продовжить їх підтримувати.
Увесь цей час мають далі гинути люди?
А що далі?

demitsuru, я ж просив без референсів на З, бо зараз знову почнеться срач замість відповідей на прості запитання. Ці запитання адресувалося саме прихильникам П. Чи розуміють вони, якими методами і засобами чинна влада збирається повертати території та населення, а також яким чином їх відновлювати та інтегрувати? Яким чином це вплине на подальше життя усієї країни?

До так званої "програми" Зе запитань ще більше. Я згодом можу написати, якщо знову все не перетвориться на срач.
Qualcuno 
VIP


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 06.03.24
Повідомлень: 359

2019-04-10 12:49  
///
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 531, 532, 533  наступна