Смертні машини / Mortal Engines (2018) AVC Ukr/Eng | Sub Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3  наступна
Автор Повідомлення
Rokers 
Свій


З нами з: 21.11.16
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 66

2019-01-31 21:28  
11FrYkT
ну там avi або 720?
11FrYkT 
Модератор відео


З нами з: 20.02.11
Востаннє: 25.08.19
Повідомлень: 6142

2019-01-31 21:34  
Rokers написано:
ну там avi або 720?

так, давайте не засмічувати тему дурними питаннями, звісно будуть, тож не оновиться 1 авц а решту буде з лайн звуком
t850 
Поважний учасник


З нами з: 03.10.12
Востаннє: 26.08.19
Повідомлень: 205

2019-02-01 10:49  
Все якось не логічно. Не вистачає орків та ельфів.
І літаючий бюстгалтер як вишенька на торті Wide grin
xwing2016 
Новенький


З нами з: 01.02.19
Востаннє: 15.08.19
Повідомлень: 1

2019-02-01 13:13  
Для де-яких невдоволених "недостовірністю" прозоро натякну: "Зоряні війни" знімалися не на основі реальних поді. І "Чужий" знято не природознавчим каналом "Діскавері". Оце ваше зверхнє "такого не може бути!" викликає роздратування. Це фантастика. Не сподобався фільм? От так і пишіть. А своє "не вірю!" а-ля Станіславський і гордовиту гримаску на мордочці лишіть при собі. Clear?
Так, а тепер по суті: фільм дуже непоганий. Безумовно, не шедевр - в один ряд з "Володарем перснів" не поставиш. Але! Наголошую: це перша вдала спроба створення кінострічки у стилі "стім-панк". Рекомендую до перегляду. Не дивлячись на суттєві "ляпи", не дивлячись на обірвані сюжетні лінії... фільм вийшов крутим. Сподіваюся, наступні частини виправлять недоліки. Ще раз: рекомендую. І, звичайно, чекаємо на режисерську версію.))
Ну, а вічно незадоволеним "нащадкам" Станіславського - вам, шановні, треба дивитись виключно пост-радянську "чорнуху" початку дев'яностих. От там супер-реалізм! Чи краще "Зеленого слоника" передивіться і черговий раз насолодіться гармонійністю історії про справжнє життя, а не от цими нереалістичними казочками про "міста-хижаки"...
747 
VIP


З нами з: 21.05.10
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 285

2019-02-01 14:26  
xwing2016 написано:
Для де-яких невдоволених "недостовірністю" прозоро натякну: "Зоряні війни" знімалися не на основі реальних поді. І "Чужий" знято не природознавчим каналом "Діскавері". Оце ваше зверхнє "такого не може бути!" викликає роздратування. Це фантастика. Не сподобався фільм? От так і пишіть. А своє "не вірю!" а-ля Станіславський і гордовиту гримаску на мордочці лишіть при собі.

Ви самі собі суперечите. Недостовірність та фантастика не пов'язані між собою. Так "зоряні війни", і "чужий" і "Володар перстнів", і "Книга Ілла", і безліч іншої фантастики не плювали на закони фізики та логіти. У зоряних та в чужих не плювали на закони гравітації, на дію кислоти, на логіку дій головних героїв. Так у чужому (на відміну від дурнуватого "заповіту") астронавти мали усі необхідні захисні костюми, інструкції дій, обмежену кількість екіпажу для капсул, тощо. У володарів так само, якщо це була важка машина для ведення війни (катапульта чи бойовий "слон") вона не рухалась із захмарною швидкість, діяла відповідно на грунт, відчувалась їхні маса, вірилось що це і правда "страшна махина". Мета у всіх героїв фільму були логічними, одні хотіли правити, інші просто жити, тощо. У всіх фільмах планети мали свій рельєф, а не були рівнинними і тільки коли нам потрібно додамо гори, попри те у даній стрічці було сказано, що земля (континенти) роздробились після застосування супер зброї, і (нехай) знову склеїлись, але це не пазл, який можна просто розібрати і скласти заново, тектонічні плити не так діють, і після такаго "апгрейду" землі повинен бути новий розподіл, а не як у фільмі, типу: вони прийшли із Англії, бо це уже новий континент типу "Пангеї". Ще приведу таки фільм як місто Ембер, у якому були і обмежені ресурси, усі мали певну роботу, інструкції, джерело енергії тощо.
Щодо
xwing2016 написано:
невдоволених

вони повинні бути, але як і вдоволені та і невдоволені повинні огрунтовано написати або своє захоплення даною стрічкою або що іменно їм не сподобалось. Бо в нішому випадку під фільмами були тільки одноманітні коменти на кшталт: клас/лайно. Якщо вам таке подобається то це ваші проблеми.
xwing2016 написано:
вдала спроба

вдала? Бюджет - 100 млн., збори- 81млн. Егеж, вдало )))) Тут навіть фанати що книжку читали не надіються на продовженні, але хто його зна. Якщо таких любителів попкорм-фільмів багато, то усе можливо.
І на останок для тих хто дуже рекомендує книжку прочитати щоб фільм зрозуміти. Так от, більшість людей не читала ні Рити Гейворт, ні Зеленої милі, ні Володяря перстнів, ні Гарі Потера, ні інших книжок по яких знято як шидеври кіноматографа та і посередні фільми. І при цьому питань до фільмів практично не було, і тільки після їхнього перегляду хотілось прочитати ту чи нішу книгу і порівняти зняте та прочтитане. От уявіть собі абсурдність ситуації, де щоб зрозуміти фільм "Втеча із Шоушенка" у кінотеатрі наполягають протитати Кінга.
П.С. І яка мета головного антагоніста фільму - повбивати із суперзброї тих хто ще лишився жити? Пережерти їхні ресурси і.... лишитись годим на самоті. ))) Файно. Логічно. Усі диктатори людства курять в стороні.
Fonbaron 
Свій


З нами з: 09.12.12
Востаннє: 25.08.19
Повідомлень: 131

2019-02-01 16:31  
Яскрава графіка а фільм посередній 7/10
Quit_ua 
Свій


З нами з: 13.08.18
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 71

2019-02-01 16:40  
xwing2016 написано:
Не дивлячись на суттєві "ляпи", не дивлячись на обірвані сюжетні лінії... фільм вийшов крутим


ну якщо фільм взагалі не дивитись то фільм вийшов крутим)

а тим хто хоче його подивитись то перед цим виключіть мозок, тоді може і зайде)
hitmanhunter 
Свій


З нами з: 15.09.16
Востаннє: 25.08.19
Повідомлень: 105

2019-02-01 22:32  
747 написано:
Якийсь не логічний вінігрет а не фільм.

згоден,
графіка хороша, але змішались в купу люди,коні....
5/10
exwest1 
Частий відвідувач


З нами з: 07.01.11
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 25

2019-02-02 19:29  
підлітковий фільм, дитині сподобалось
як на мене, дуже багато косяків по сюжету
t850 
Поважний учасник


З нами з: 03.10.12
Востаннє: 26.08.19
Повідомлень: 205

2019-02-02 20:28  
Також не погоджусь із твердженням "графіка класна". Графіка посередня, дизайн дитячий та наче зібраниз з абсолютно різних джерел, немає цілісності.
Класна графіка у "Бамблбі", як і дизайн.
KeryaS 
Поважний учасник


З нами з: 01.09.14
Востаннє: 25.08.19
Повідомлень: 181

2019-02-02 20:38  
t850 написано:
Класна графіка у "Бамблбі"

Звучить як жарт). В Бамблбі дуже сильно зекономили на графіці, таке враження, що малювали студенти 1-го курсу за їжу.
Треба 3д версію дочекатися, думаю з нормальною картинкою можна буде й передивитися. Сюжет звісно слабенький, але хоча б ідея не заїжджена.
t850 
Поважний учасник


З нами з: 03.10.12
Востаннє: 26.08.19
Повідомлень: 205

2019-02-02 23:18  
KeryaS
Якраз навпаки: в Бамблбі якісні моделі, а тут літаючі бюстгалтери та ізбушки на колесах і PBR взагалі нема - мультик.
kozacjura 
Новенький


З нами з: 08.01.10
Востаннє: 25.08.19
Повідомлень: 5

2019-02-02 23:26  
3/10
KeryaS 
Поважний учасник


З нами з: 01.09.14
Востаннє: 25.08.19
Повідомлень: 181

2019-02-02 23:49  
t850
Моделі наче взяті з мультфільма 80-х,можливо це подобається олдскульним фанатам, але виглядає відверто халтурно.
Sir Charles 
Новенький


З нами з: 22.01.15
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 14

2019-02-03 00:20  
Джексон зняв відверту казочку для діток. Краще вже б фентезі зняв - Сильмарілліон, чи ще щось із Толкіна. Натомість зняв фільм по посередній книженції для дітей та підлітків. Взяв би та й переніс на екран якийсь твір Ніла Геймана, чи що.
Нелогічний фільм, який сильно піарили та рекламували, а в кінці-кінців вийшла якась підліткова казочка, яка ще й в прокаті провалилася. Я люблю фантастичні фільми, але це вже якийсь трешак, вибачте на слові.)
t850 
Поважний учасник


З нами з: 03.10.12
Востаннє: 26.08.19
Повідомлень: 205

2019-02-03 00:38  
KeryaS
Скоріше автентично, не кажучи вже про: складність, деталізацію самих моделей, складна та правильна геометрія, PBR-текстури та рендер, з впливом оточення чи його імітацією(не принципово в даному випадку). Порівнювати з замиленою, нафаршированою сміттям графікою "Смертних машин" не можливо.
747 
VIP


З нами з: 21.05.10
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 285

2019-02-03 09:32  
KeryaS написано:
Моделі наче взяті з мультфільма 80-х,можливо це подобається олдскульним фанатам

о так, аж сльоза навернулась як оптимуса побачив таким як у мульті, ех, приємні спогади про дитинство )))
П.С. Пардон за офтоп.
vikpvv 
Новенький


З нами з: 19.01.09
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 15

2019-02-03 13:31  
redcit написано:
Християнство ж більш жорстока релігія, як й інші авраамічні.

Ага,про це говорить те,що більшість благодійних організацій Християнські))
подорожній 
Свій


З нами з: 20.06.15
Востаннє: 06.08.19
Повідомлень: 129

2019-02-03 16:23  
Плагіату, звичайно, багато, але ж як актуально назвали місто-хижак "Лондон"?! Чомусь згадався "Водяний світ" (Waterworld) — теж постапокаліптичний науково (?!)-фантастичний фільм (1995). Тему поглинання та ресурсів розвивати не буду, бо ще хтось дипломну захистить...
InDaTim 
Новенький


З нами з: 08.05.14
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 18

2019-02-03 19:04  
Сподобався, але на один раз переглянути ввечорі. 8/10.
redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 25.08.19
Повідомлень: 756

2019-02-04 14:35  
747 написано:
вдала? Бюджет - 100 млн., збори- 81млн. Егеж, вдало ))))

Гроші не єдиний показник вдалості проекту. Скільки є хороших фільмів, які прогоріли в прокаті, але їх дійсно люблять фанати і хвалять критики. І я зараз не про арт-хаус якийсь.

Додано через 11 хвилин 33 секунди:

vikpvv написано:
Ага,про це говорить те,що більшість благодійних організацій Християнські))

Все, одно це не скасовує того, що прописано у Біблії, Корані та інших релігійних талмудах. І всіх тих війн, що здійснювалися в ім'я Господа.
Не малося на увазі, що якщо людина віруюча, то вона апріорі жорстока

747 написано:
І яка мета головного антагоніста фільму - повбивати із суперзброї тих хто ще лишився жити? Пережерти їхні ресурси і.... лишитись годим на самоті.

.У книзі поганцем був мер, а Валентайн навпаки чим ближче до кінця книги, тим більше він усвідомлював, що він не правий. Та і міста, що стояли, він хотів пожерте більше тому, що там розташовувалися точки повстанців проти руху, який очолював Анна Фенґ, і здійснювали нальоти на міста, що рухалися . Це мав бути стратегічний удар. А тут ними керує звичайна жадоба.
Але ви праві, що вони не праві, що не змогли передати повністю мотивацію і "знавці" книг мають пояснювати іншим.
747 
VIP


З нами з: 21.05.10
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 285

2019-02-04 15:59  
Шановний redcit, ми тут обговорюємо не книжку а фільм. Якщо режисер не зумів основи книжки втілити/висвітлити у фільмі, то це вказує на його майстерність екранізації даного проекту. Книжка та фільм це різні речі. Так один є першоджерелом, а інший - похідним, але вони не є одним цілим. Мені дуже сподобалась як екранізація Христини так і сам роман, плюси і мінуси є як в фільмі так і в книжці, але і одне і друге є самостійним "продуктом". Те що ви прочитали книжку даної екранізації я помітив ще і в першому дописі до мого коментаря, і відписувати не став, так як зрозумів хід ваших думок. Але надалі прошу не проводити дискусії щодо книги. Книжка може бути як базисною ідеєю та і вже готовим сценарієм, а от режисер повинен бути талановитою людиною, щоб після перегляду фільму не виникало безліч питань, на які відповідь і книжка не може дати. Дякую.
redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 25.08.19
Повідомлень: 756

2019-02-04 16:23  
747 написано:
Шановний redcit, ми тут обговорюємо не книжку а фільм.

Ви десь бачите, щоб я захищав книгу чи казав, що фільм хороший? Я навіть вище сам написав, що це проблеми режисера, що він не зміг розкрити мотивацію героїв повністю.
Ніхто вас не змушує читати мої коментарі. Можливо, тут є люди, яким цей фільм сподобався і їм буде цікаво дізнатися певні сюжетні тонкощі, яких немає у фільмі.
taramon 
Частий відвідувач


З нами з: 28.09.09
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 41

2019-02-05 09:15  
слабо, графіка погана, очікував більшого 5/10
Storm000Billy 
Новенький


З нами з: 08.09.16
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 3

2019-02-05 20:28  
Гарний задум, А в цілому фільм ні про що...
Сюжет затертий до дірок, тему фільму вважаю не розкритою...
bulbas 
Новенький


З нами з: 04.10.10
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 8

2019-02-06 02:07  
Авторів фільму вистачило лише щоб розказати ідею цього всесвіту і показати дизельпанк в перші хвилин 20 (практично - на трейлер до фільмум). Далі починається алогічна, псевдокоміксоїдна кіно-дрисня, з купою запозичених ідей, образів і відеорядів.
0/10
Leppard24 
Новенький


З нами з: 28.01.16
Востаннє: 21.08.19
Повідомлень: 4

2019-02-06 15:18  
мабуть, це було найтупіше кіно, яке я дивився за останній рік:
1(з натяжкою)/10
vikpvv 
Новенький


З нами з: 19.01.09
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 15

2019-02-06 22:32  
redcit написано:
Все, одно це не скасовує того, що прописано у Біблії, Корані та інших релігійних талмудах. І всіх тих війн, що здійснювалися в ім'я Господа.

Це не проблема в релігії, а в тих,хто використовує її у власних цілях. Та як один з самих смертних гріхів"Не убий!"Для прикладу так можна сказати"всі біди від науки!" ,Бо науковці винайшли зброю,раді науки була за скинута ядерна бомба на Японію."Або "все горе від ножів,бо скільки людей зарізали!" Хоча в одних руках ніж знаряддя вбивства,а в других він для приготування їжі...

Додано через 1 хвилину 47 секунд:

Leppard24 написано:

мабуть, це було найтупіше кіно, яке я дивився за останній рік:
1(з натяжкою)/10

Приєднуюся ,порадував момент коли робота не взяли кулі ,тіп пригнув на нього з шаблею,а коли і те не помогло ,гемафродит чуть не завалив робота з ноги)))
Dogmad 
Свій


З нами з: 08.11.17
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 61

2019-02-07 05:42  
Цитата:
Фільм знятий виключно для бабла і заради бабла. Ні логіки, ні красивої картинки, ні чогось нового я не побачив. 1/10.

Всі художні фільми знімають заради бабла - це раз. Логіка є, але не всюди. Картинка дуже гарна, купіть окуляри. А стилістика чудова. А про нове, схоже вам Лондона міста-пожирача на колесах замало? Один бал оцінки це просто неповага за працю людей. Не скупіться.

Додано через 1 годину 43 хвилини 15 секунд:

Все ніби не погано, графон є, актори є, цікава задумка є... Немає послідовності і я не про сюжет.
Слабкі сторони:
1.Перше що мене збентежило, це його несерйозність в одних місяцях (статуї "міньйонів", древні тостери, купу посилань на сучасність), а в інших просто жерсть (про древнього кіборга, людожерів, кров і нутрощі). І не знаєш як це має одночасно жити.
2.Населення себе дивно веде і це не пояснюється в фільмі, чому всі ніби добрі, але заради наживи трощать домівки інших людей та й при цьому частенько вбиваючи сотнями. І ніхто не оскаржує, точніше нам цього не показали. Люди радіють, що вбивають тисячі людей на стіні, а потім ідуть до них типу нічого не сталося. І хоч би хто помітив гіганську хрінь в центрі міста, що будується роками...
3.Дочка злодія і той робітник з'являються на початку фільму і в кінці, нічого не вирішують, нічого не роблять, вони безглузді. Цих двох персонажів просто не використали навіть на 10%. Те саме з мером в червоному плащі. Другорядні персонажі не розкриті зовсім або тільки поверхово. Загалом історія більш-менш розповідає про 4-х(дівчину зі шрамом, історика, злодія і кіборга).
4.Міста. Вони водночас круті і тупі. Вони виглядають красиво, ефектно, графоново, масштабно і незграбно. Якому хворому психопату прийшла в голову така дурна ідея побудувати міста на колесах? Їх просто не можна сприймати серйозно. Міста вибухнуть від будь-якої іскри, і таке враження, що зараз розвалються тільки чхни. Тут навіть не натякаю на реалізм, а сам фільм так їх і показує (місто в повітрі, в'язниця в морі).
5.Битва біля стіни. Просто розчарування. Я б подивився на масову битву з літаками, малими містами на колесах, перестрілки піхоти, війною артилерії, а натомість отримав 2-а постріли з "М.Е.Д.У.З.И."(з абревіатурою на ключу M.E.D.U.S.A.) і кілька підбитих літаків, що зливаються по черзі...
6.Це енергія. Якщо у вас є стільки енергії аби така гігантська мишина котилася з неймовірною швидкістю, та ще й підтримувала життя населення, то нахріна вам взагалі кудись їздити?! З такими технологіями (в них навіть "Скайп" є) можна жити де інде в розкоші, як це і роблять "східняки".
7.Сценарій зроблений з кліше. Всюди ці кліше! Вже не думаєш що сценаристи так тупонуть і молиш духів аби не сталося як в тисячі фільмів до того, але вони ніби навмисне плюють в лице передбачуваністю. Злодій то взагалі ганьба. Містер Зло робить зло бо він злий(це я перебільшую).
8.Погано розкритий світ. Хотілось би побачити як живуть інші міста, за що боряться, які їх історії.
Сильні сторони:
1.Картинка. Графон, монтаж, стилістика, архітектура, костюми, кольори, пейзажі, грим, чудернацькі форми транспорту (підземна багатоніжка, метро, в'язниця, літаки, та всі міста теж) та навіть сліди від колес круто виглядали. Все чудово, хоч в рамку став, або заробляй експортом картинок на робочий стіл.
2.Актори. Акторський склад підібраний відмінний, не промахнулися ні з головними ні з другорядними. Ніхто звісно на "оскар" не тягне, але й на гріхи кіт плакав. Все чудово. Всі грають як треба.
3.Кіборг з минулого. Він шикарний, мотивований, про нього хочеться дізнатися більше. Його хочеш бачити на екрані. Загалом як й історії про древніх(нас з вами) чути доволі приємно. Нехай би краще додали більше уваги минулому. Шкода що "залізіяку" так швидко і не зрозуміло злили.
4.Не бояться крові, але і не кидають нутрощі на екран. Де треба є і кров, насилля, але його в міру, ніхто з нікого шкіру не знімає. Екшен і бойові сцени в цілому не погані, але місцями неочікувано короткі чи "мобоподібні" (злодії біжать на героя, а він по черзі одним ударом їх вбиває), хоча мабуть так і має бути.
5.Не бояться нових історій. Це нова історія, новий всесвіт. Великі компанії намагаються відкрити для нас щось нове при цьому не шкодують грошей на розмах. Плюс до того, що показують не "нудні" штати, а Євразію з її колоритом і різноманіттям (+0,5)
Висновок:
10 макс. оцінка. -8 мінусів фільму + 5,5 плюсів фільму і того 7,5. Кінофільм не заслуговує таких низьких оцінок які понаставляли на "помідорах" і "IMDb", це по відношенню до фільму просто не справедливо є фільми набагато гірші в усіх відношеннях і мають такий самий рейтинг, це не чесно.
Фільм міг би бути кращим, якби вони зосередились на людях в них, а не на самих містах та клішованому злодієві. Нехай би потратили менше грошей на першу частину фільму(а їх мабуть малося бути декілька) і краще розкрили персонажів, дали нам саме пригоди, мандрівки а ніж додавати "сіджіай" вибухи і 4К ялиночки. А кінцівка дещо розчарувала, хоча історія головної героїні (звучить як героїн жіночого роду Vampire-like teeth ) доведена до кінця. Я б подивився продовження, але фільм не окупився... Шкода.
Раджу подивитись, але попереджаю, що тут мало що вас зачепить на довго. Все що ви згадаєте, це те, що там були міста на колесах і кіборг.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5674

2019-02-07 10:51  
Не скажу точно у якій якості дививсь, та мені шрам головної героїні увесь час здавався несправжнім, і це впродовж перегляду сильно муляло (відволікало хоча б тим, що здавалося як маска «шраму» пересувалася несинхронно до обличчя… точно не знаю як вони його робили, та враження, наче наклали якийсь ефект з 3-дешністю комп’ютером).

Не очікував що такий фільм для мене спіткнеться на банальному «гримі» акторки.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3  наступна