[Win] Cliff Empire (2018) Multi3

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Останній раз роздавалося Nikolll (2019-06-27)
Автор Повідомлення
3dracula3 
Свій


З нами з: 27.07.16
Востаннє: 27.05.19
Повідомлень: 67

2018-05-01 11:02  
[Win] Cliff Empire (2018) Ukr/Rus/Eng

[Win] Cliff Empire (2018) Multi3


Жанр: Strategy (Real-time), Simulator, 3D
Розробник: Lion's Shade
Мова інтерфейсу: українська, англійська, російська
Мова озвучення: англійська
Локалізація: Lion's Shade
Захист: немає

Опис:
Cliff Empire - невелика економічна стратегія. Повідомлення для тих, що вижили на орбіті Землі! Після невеликого ядерного конфлікту жити на поверхні стало неможливо. Осад радіоактивного туману товщиною 300 метрів покрив Землю. Наші вчені ще в минулому десятилітті передбачили такий хід подій і задіявши весь доступний потенціал - серед гір були зведені резервні плацдарми для відновлення життя на Землі. Ми шукаємо сміливих ініціативних людей для управління процесом відновлення життя на Землі. Приєднуйтесь!
Особливості Репаку:

Нічого не вирізане
Нічого не перекодовано
Підтримка мов інтерфейсу: Російська, Українська, Англійська
Зміна локалізації здійснюється в налаштуваннях гри
Шлях збережень гри:% SystemDrive% Users% USERNAME% AppDataLocalLowLionsShadeCliff Empire
Присутній файл контрольних сум
Версія гри: Update 1
Гра раннього доступу
Системні вимоги:

Операційна система: Windows 7
Процесор: Dual Core @ 2 ГГц
Оперативна пам'ять: 2 GB RAM
Відеокарта: Geforce GTX 750 / Radeon R7 260X with 1GB Memory
Звукова карта: сумісна з DirectX® 9.0c
Місце на диску:[/color] 365 Мб
Скріншоти:




Встановлення:

Запустити із теки файл запуску Setup обрати шлях встановлення та інсталювати гру.
ЗАВАНТАЖИВ. ДАЙ ЗАВАНТАЖИТИ ІНШОМУ.

Бажаєш підтримати розробника, видавця чи хороших людей, що працювали над українізацією - придбай ліцензійну гру в стімі

Джерело: Файлообмінні сайти


Золотий реліз (завантажене не впливає на рейтинг)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати гру українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2018-05-01 11:02
 Розмір:   145 MB 
 Оцінка гри:   10/10 (Голосів: 6)
   
Alex_D20 
Свій


З нами з: 12.09.12
Востаннє: 26.06.19
Повідомлень: 86

2018-05-01 18:28  
Гру зробив український розробник. Практично сам. Гра коштує 100 гривень (до 3 числа взагалі 85), тобто копійки як для подібного проекту.

https://store.steampowered.com/app/809140/Cliff_Empire/

кокошнік 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 09.06.15
Востаннє: 25.06.19
Повідомлень: 1605

2018-05-01 18:36  
Alex_D20 написано:
Тому дивно бачити це тут...

Алексе, було б цікаво толоківчатам, якшо б ти виставив на роздачу архів-ретроспективу своїх стрімів)))

XXX) 
VIP


З нами з: 10.10.13
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 386

2018-05-02 08:36  
Alex_D20
Українським розробникам давно вже варто задуматись про нормальний захист.

Додайте лейбу жирним текстом як зазвичай це додають до інших релізів українських розробників і посилання на стім:
Цитата:
Бажаєш підтримати розробника, видавця чи хороших людей, що працювали над українізацією - придбай ліцензійну гру в стімі

MisterBond 
Поважний учасник


З нами з: 29.12.16
Востаннє: 26.06.19
Повідомлень: 178

2018-05-02 20:25  
Та я давно вже говорив, що для розробників, що автоматично додають українську треба робити 4 місяці заборони їхніх торентів.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 30.04.19
Повідомлень: 5674

2018-05-02 20:47  
MisterBond, це сумнівно, бо навпаки, хтось тут чи десь спробує, і вирішить придбати. Коли б інакше просто про гру узагалі б не знали.

3dracula3, жахливий шрифт заклику, імпакт дуже важко читається.

Так може й пограв би в гру, але системні вимоги якісь зависокі — сімка сама по собі нормально не зможе працювати на такому залізі, куди там гру. Тобто, воно буде працювати, але з тупняками через свап.

XXX) 
VIP


З нами з: 10.10.13
Востаннє: 04.06.19
Повідомлень: 386

2018-05-05 00:26  
EvGaS
Насправді воно працює і на слабшому залізі досить непогано, перевірено на Intel HD 3000.

Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 26.06.19
Повідомлень: 1785

2018-05-05 01:28  
EvGaS написано:
Так може й пограв би в гру, але системні вимоги якісь зависокі — сімка сама по собі нормально не зможе працювати на такому залізі, куди там гру. Тобто, воно буде працювати, але з тупняками через свап.

Якби я завжди дивився на системні вимоги, то купа ігор пройшла б повз мене.

EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 30.04.19
Повідомлень: 5674

2018-05-05 07:09  
XXX)
Krest0
Та я про те, що питання не в залізі, а в системі під нього, бо зараз навіть якийсь арканоїд, типу флеш-грулька чи щось під стиль 8-бітного кубізму вимагає щонайменш сімку, і ніхто не здогадається зробити зворотню сумісність з системами, відповідними до того заліза, яке вимага грулька. Ну а на компах, які здатні й придатні до новітніх систем — сенс мені встановлювати щось настільки просте, коли там можна запустити якусь складну й важку грульку. А якщо замучить ностальгія, то є емулятори 8 та 16 бітних консолей. Для мобілок теж є власні різновиди ігор. А куди ціляться такі ігри, і яку нішу вони намагаються зайняти — мені не зовсім зрозуміло.

Додано через 3 хвилини 41 секунду:

Бо варитися у супі інді-ігор, і сподіватися, що вона стрільне на популярність, як періодично бува — безамбітно.

Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 26.06.19
Повідомлень: 1785

2018-05-05 08:35  
EvGaS написано:
Та я про те, що питання не в залізі, а в системі під нього, бо зараз навіть якийсь арканоїд, типу флеш-грулька чи щось під стиль 8-бітного кубізму вимагає щонайменш сімку

А це й не дивно. Просто на всі операційки старіші за сімку тупо забивають, бо ними вже мало народу користується. Таких користувачів називають старовірами.

EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 30.04.19
Повідомлень: 5674

2018-05-05 10:16  
Допишіть, що є підтримка WinXP SP3 зі встановленими DX9.0C та фреймворком 3.5 SP1

Додано через 8 хвилин 4 секунди:

Запустив, подививсь на Воркрафт третій. Принаймні, дерева його нагадали. =)

В налаштування потрібно одразу лізти — гра нормально не розпізнає заліза: виставляємо рідну чіткість вашого екрану. Згладжування та розмиття краще тримати вимкненими, через них сильно втрачається деталізація. Згладжування хіба що 4 можу порадити (не максимальне) для тих, у кого екрани менші за 1600х900, для тих, у кого більші — зернистість та східці не становлять проблем.

Про українізацію гри окремо: дещо квола, помітно деякі неперекладені фрагменти. Вона наче й є, і наче грамотно складена, але так дивно підібрані слова та вирази, що хрін його розбереш про що там йде мова.

Про саму гру ніц не скажу, бо увімкнув, оцінив і вимкнув, але як на інді — може бути чимось путнім, принаймні задум непоганий, але потрібен розвиток. Чи якісний, чи на інші системи/кросплатформеність йти.

Додано через 7 хвилин 42 секунди:

Ну й ще потрібно щось вигадати з кряжем на початковій заставці — звісно що усі звикли до мила у 3-Д графіці, та все ж краще зробити чіткіші текстурки та якийсь класніший вигляд.

Як приклад можу навести дуже старі ігри Enclave чи Blade of Darkness, які літали чи не на калькуляторах, і тим не менш не мали мильних текстур низької чіткості.

Як окремий плюс розробникам — є все ж увага до детальок, попри сніги та кубізм конструкцій на нудні блоки є така несуттєва дрібничка, як рослини на стінах. Інколи такі дрібнички у меню чи впродовж гри дуже сильно впливають на враження гравця.

3dracula3 
Свій


З нами з: 27.07.16
Востаннє: 27.05.19
Повідомлень: 67

2018-05-05 10:29  
EvGaS написано:
Допишіть, що є підтримка WinXP SP3

Дописати непроблема але в стімі по ХP ні слухом ні духом

EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 30.04.19
Повідомлень: 5674

2018-05-05 19:15  
В грі багато багів.
Наприклад, можна багоюзити тим, що двоклітинний офіс середнього розміру не споживає електроенергії, бо в його характеристиках було наплутано, що він її виробляє, але, вочевидь, не має скрипта від електростанції, й от виходе — що увімкнена будівля, що вимкнена — струму нуль.

Додано через 1 хвилину 51 секунду:

І воно генерує гроші з вакууму, лише рабів-колоністів до будівлі треба завести, мабуть динамо там крутять.

Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 26.06.19
Повідомлень: 1785

2018-05-05 19:17  
EvGaS написано:
В грі багато багів.

А це й не дивно. Гра тільки на днях вийшла у ранньому доступі.

EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 30.04.19
Повідомлень: 5674

2018-05-05 19:39  
Сама по собі гра є клоном Тропіко 3 та Зевса/Посейдона (творець вочевидь їх дуже полюбляв). І ще трохи від деяких інших будівних стратегій, як Сім Сіті, Тайкунів і ще забув назву, Anno серія ігор наче.

Задля різноманіття замінити Цезаря ІІІ зможе, тим хто будівними стратегіями цікавиться, але вона така ще бета…

Додано через 48 секунд:

Krest0 написано:
А це й не дивно. Гра тільки на днях вийшла у ранньому доступі.

То тепер зрозуміло.

Додано через 12 хвилин 35 секунд:

Хто грає — можу дати підказку: без АЕС повноцінного міста на айсберзі не побудуєш. Величезний брак енергії. Хто схоче йти екологічним шляхом — готуйтесь до гемору у вигляді тривалих досліджень у дуже енергозажерливих інститутах, величезної кількості обмеженого простору під вітряки та панелі, і відмова від високотехнологічних благ цивілізації. Такий собі тибетський храм уявіть що собі будуєте.

Наразі баланс будівель за розмірами теж дещо кривенький, намагайтеся уникати мап з великою кількістю фундаментів на 2 клітинки — ці будівлі найменш необхідні, і завжди лишаються кілька місць на 2 клітинки. На 1 клітинку варто тицькати вітряки, або якісь з ферм, усе інше є порівняно невигідним. На 4 вигідно все крім парків та вітряків: сонячні панелі, житло, адмінбудівлі, виробництво, склади. 6 клітин — найбільший дефіцит, чим їх більш, тим більш можна зайвих парків наштампувати з екобонусом, аби зкомпенсувати АЕС та копачів урану. Бо уся інша промисловість й так без питань утримується кількома дрібними полями.

Додано через 4 хвилини 40 секунд:

І ще будьте готові до того, що в грі ніде немає попереджень про кризові стани, слідкуйте за усім самі та думайте на кілька хвилин наперед.
А що, як хардкорний варіант — так навіть непогано. Щоправда, в мене ще не було жодного програшу, крім технічних/формальних, і з них можна вигрести за бажання (аби загнати себе у повний безвихідний глухий кут — потрібно довго й методично задля цього старатися). Але краще вважати таке геймовером.

EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 30.04.19
Повідомлень: 5674

2018-08-22 10:57  
Чи є там нова версія, проблеми з багами торгівлі та спожитку бізнес-центрами хоч пофіксили?
TeronUA 
VIP


З нами з: 13.02.09
Востаннє: 26.06.19
Повідомлень: 344

2019-02-04 16:27  
Прекрасна гра, постійні оновлення і додавання нових чудових смаколиків.))
Дуже радив би купити в стімі і радіти!Happy

EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 30.04.19
Повідомлень: 5674

2019-02-11 10:36  
Вже є версія 1.9.8

Поясніть хто що за приколи з мікрокубами у нововведеннях: без прив’язки до великої плитки або якогось режиму наведення доводиться знов йти шляхом смерті містобудівних ігор.
У грі можна якось підсвітити активні куби для забудови? Бо розмітка стала тепер номінальною, і якщо випадково промахнешся на мікрокуб, то доведеться багато чого перебудовувати. Доводиться сидіти ледь не з лупою і звірятися, чи до ладу виміряв. Ввели якийсь допоміжний інструмент може?

Додано через 10 хвилин 50 секунд:

І ще, здається тут була версія 1.1 чи щось коло неї — ліхтарика до 1.9 так і не полагодили, все так само пересвічує зблизька у майже суцільно біле коло. Ним хіба що трьохсотметрову глибину долини підсвічувати)))

+ класно було б реалізувати у місті силу регулювання вуличної підсвітки (для гравця) і взагалі плановане затемнення на комендантські години. Бо є ж центрально регульовані споживачі енергії як парки, мерії чи деякі промислові споруди, а є чи незалежні як житло чи бізнес, або першочергові як лікарні.

///////////////////
UPD: хто гра у пізні версії, а не цю — ніколи не будуйте АЕС. Вона тотально випала з балансу. Характеристик їй не змінювали, але ввели загальну нездугу населення через погіршення екології. 190 електрики яка вона видає просто не вартують десь третини екології. Простіш замість уранової шахти, АЕС та 6+4 секторних парків побудувати 5 великих вітрових електростанцій на тому ж розмірі земель 5х(4х4). Або ще ліпш — 4 сонячні та цех АКБ.
Якщо ж просто потрібна електрика компенсативно, то одну АЕС цілком можуть замінити 4-5 простих великих житлових будинків з апгрейдами на панелі. Оскільки вони дають і житло і електрику - це остаточний цвях атомній енергетиці у грі як апендиксу балансу, бо навіть на каменюках без вітру й сонця вона не є навіть «альтернативною енергетикою», бо можна просто вивчити постачання ЛЕП через мости між острівцями.
І ще додатковий мінус: до уранових шахт та АЕС потрібно у 2-3 рази більш людей на виробничу одиницю електрики, аніж на вітер і особливо панелі.

А так наче у гри все ж став кращим баланс з часом. Багато перекосів і дірок, як традиційна проблематичність генерації мап з рибними озерами і відсутність альтернатив крім імпорту риби через портал (ліл) з орбіти (ліл). Єдине рішення яке вдалося побачити — це акваріум для туристів, але він аж у самому десь кінці кампанії/дерева технологій, і до нього колоністи мають хворіти від неповного раціону, якщо гравець (як я) принципово ігнорує портал як нереалістичний елемент (2100р ще якось зарано для магічних телепортацій) і тримає усе у закритому циклі.
І з розвитком гри з рибою наче стало на гірше — бо з’явилися підводні споруди, які зменшують її популяцію. Вони корисні, та все ж якщо загадити озеро урановою шахтою, і фільтрувати водокачкою з озера воду щоб усім було, бо величезна швидкість подачі води, чи на пожежну станцію — тоді питання знов де рибу брати, якщо серед трьох острівців рідко буває одне озеро, і ще рідш - два.

Найсмішнішим є вирощування зерна під водою з витісненням риби ))) Ліпш замінили б на ферму водорості (1 збіжжя чи салату та +2 риби, чи 1 збіжжя, 1 салату, 1 риби — 3 бали на 4 клітинки бо підводне). Ну або ж ферму з розведення малька риби +2 чи +3. Було б логічніше, вирощувати те що вирощують у воді, аніж робити теплиці зерна під водою.

Третій недолік гри закритого циклу — фінанси на ранньо-середньому етапі, бо вільна робоча сила щоб заповнити одноклітинковий малий офіс для створення обігу фінансів… ну якось ніяк. Якщо ви не експортуєте телепортами через портал — розкрутитися на фінансування доволі важко, бо потік плюсу мізерний, вільних людей немає, а якщо увімкнути пришвидшення, то вас діставатимуть вимоги телепорту на орбіту зі штрафами та стихійні лиха. Тобто людей у офісі сидить ледь не третина острова, а «вихлопу» з нього — якийсь пшик. Хоча ще не перевіряв що там ліпш генерує фінанси, бо поз’являлися банки та ринок. І якщо більшість з подібних будівель подає якісь альтернативні зиски місту, то чисті бізнес-офіс будівлі як були, так і лишилися просто безглуздим тимчасовим буфером для безробітної робочої сили, коли потрібно її десь переспрямувати.

Потрібні не нові будівлі, а кращий баланс.

Хоча все одно — навіть з такими дірками гра цілком може відповідати духу класики, як Цезар, Фараон/Клеопатра чи Зевс/Посейдон. Спокійна секторальна забудова і розвиток. Без особливого напруження спинного мозку і з чашкою чаю в одній з рук.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти