Ідеї для квестів

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3
Автор Повідомлення
Vepr888 
Свій


З нами з: 22.04.18
Востаннє: 06.01.20
Повідомлень: 58

2018-09-16 13:21  
Квест(Схованка в Молдавському Князівстві)вам потрібно частину ваших коштовностей і зброї заховати на березі річки Дністер з сторони Молдавського Князівства ,як кажуть на ,,чорний день,,.І попередити відповідальну людину про її розташування.

Додано через 3 хвилини 53 секунди:

Квест( Купити житло в Буді)Завдання дає гетьман Іван Виговський купити житло в Буді з двома кімнатами для нашого торговця.
Ko3a4eK 
Частий відвідувач


З нами з: 03.03.14
Востаннє: 10.01.20
Повідомлень: 34

2018-09-29 21:10  
коли в місті зупиняється хтось іншої фракції у корчмі може з'явитись тіпок з пропозицією влаштувати напад на нього вночі , для пограбування або полону і якесь рубілово або шматовалово в чорному шмоті з ножами тіко проти нормальних.
або таксамо але напад на село з бонусами як от можливість пограбування без вьрати репутації.

Додано через 11 хвилин 43 секунди:

Vepr888
і кожного тижня буде капати баблішко? Можна ще додати трупа Звільнений Козак, мрачний убивця у панцернику на жупан і без шолома,такий як Сторожа тіко х2 який буде "привозити" сам ці гроші типу з оренди твоєї власності в Стамбулі.Оууу йєс
Ko3a4eK 
Частий відвідувач


З нами з: 03.03.14
Востаннє: 10.01.20
Повідомлень: 34

2018-09-30 22:46  
функцію вкладання коштів у села де для побудови якогось виробництва потрібні не гроші а матеріяли, з яких потім надходить щотижневий прибуток.
плюс з початку виробництва з коштами надходить й підвищення репутації або навіть іноді слави.
Vepr888 
Свій


З нами з: 22.04.18
Востаннє: 06.01.20
Повідомлень: 58

2018-10-01 13:45  
Можна добавити квест шукання скарбу: такий як в моді, Pendor, наприклад заходиш до корчми там стоїть мандрівник ти даєш кошти 10 дукатів і він тобі розказує : в селі Васильків скриння стоїть.Ти їдеш в село находиш скриню забираєш вміст скринні...буде цікаво.

Додано через 6 хвилин 40 секунд:

Ko3a4eK
Ko3a4eK
Це житло купується для підставної людини,яка буде здійснювати розвідку в Буді.
Кривий Ніс 
Свій


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 22.01.20
Повідомлень: 124

2018-10-02 16:31  
Vepr888, ідея зі скарбом буде реалізована просто негайно, дякую. Вже давно були ідеї щодо цього, але чогось трохи забув про те.
Vepr888 
Свій


З нами з: 22.04.18
Востаннє: 06.01.20
Повідомлень: 58

2018-10-03 14:07  
Ko3a4eK
Вивчи українську мову а потім пиши.
Azanni 
Новенький


З нами з: 09.07.18
Востаннє: 28.04.19
Повідомлень: 1

2019-02-16 11:47  
Є ідея:
Під час залицянь до доньки одного зі знаті (Карпо Масло) дізнався, що він знаходиться у полоні у Османів.
Логічним був би квест на його визволення від доньки.
Як варіанти вирішення:
1) захопити фортецю, де він утримується.
2) Проникнути переодягнувшись до фортеці і вивести його з неї
3) Викупити через посередника у корчмі
4) Викупити через представника країни з яким непогані відносини
5) обміняти на полоненого лорда тієї країни.

Також можна, щоб подібні квести на визволення з полону давали головнокомандувачі і володар країни.
Кривий Ніс 
Свій


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 22.01.20
Повідомлень: 124

2019-02-17 09:33  
Azanni, квест на визволення з полону вже є в самій грі. Прив'язати його до дочок та дружин - доволі непогана ідея.
ArsenVolya 
Частий відвідувач


З нами з: 10.08.19
Востаннє: 11.01.20
Повідомлень: 35

2019-08-17 22:02  
Пане Кривий Ніс
Є доволі непогана ідея, а точніше - серія квестів. Я точно не знаю, якими саме датами ви оперуєте, сподіваюся, підійде.
Отож:
Суть квесту полягатиме у підготовці та знищенні Кодацької фортеці.
Квестодавець: Іван Сулима, або якийсь інший "лорд".
1. Перевірка.
Після першої розмови з Сулимою він бажає перевірити нас на вірність, видаючи яке-небудь завдання (охороняти чумаків, передати продовольство для якогось гарнізону, тощо).
2. Підготовка.
Іван Сулима впевнений, що ми на боці козацтва. Він дає завдання на доставку ядер для артилерії (піти-купити-принести). Було б добре додати НПС "Гармаш", він би й продавав ядра. Кількість зарядів - на розсуд модерів. Принесли ядра -- завдання виконано.
2.1 Піротехніка в дії (можлива назва квесту, діло ваше)
Необхідно знайти декілька зарядів вибухівки, що заховані в козацьких схованках "на чорний день".
Наш герой під час прибуття до кожної схованки має побачити, що ляхи обкрадають запаси. Можна змусити їх віддати награбоване, а можна й вступити в бій - вибір нашого персонажу. Забрали вибухівку з усіх схованок - віднесли, здали Сулимі - завдання виконано.
3. Ворожий звідун.
Розповідаємо Сулимі про пригоди на схованках.
Очевидно, серед козаків є звідун ворога...
Сулима каже, що він підозрює трьох людей (імена - діло ваше) і наказує нам з'ясувати, хто з них - зрадник.
І нагадує - нікого не вбивати чи арештовувати без стовідсоткової впевненості, що саме цей персонаж - шпигун. Бо, якщо схопимо не "того", справжній шпигун втече, а план про атаку на Кодак буде зірвано.
Отримуємо місцезнаходження всіх трьох.
(Як будемо добувати інформацію - вигадуйте) :-)
Як з'ясуємо - йдемо до Сулими, кажемо, хто є шпигуном.
Він висловлює сподівання, що ми не помилилися і шпигун дійсно розколеться.
Чекаємо кілька ігрових днів...
Нас викликає Сулима: у разі правильного вибору - хвалить і вручає частину суми, вилученої у шпигуна; у разі неправильного вибору - лає нас за те, що закатували невинного козака і одна з підозрілих осіб утекла. В результаті - ляхи дізналися про можливий напад і подвоїли гарнізон.
4. Напад
У разі знищення шпигуна Сулима наказує зібрати загін (на визначену модерами кількість людей).
Зібрали? Приводимо. Сулима каже, що все готово, можна наступати. Доходимо з його загоном до Кодака, він знову нас викликає.
4.1 Сулима каже, що міни не вдалося закласти, але гармаші пробили значну частину стіни - будемо брати фортецю - як завжди. Захоплюємо фортецю, знову балакаємо. Сулима радиться з нами - зрівняти фортецю із землею з допомогою не витраченої вибухівки чи залишити, відбудувати і використовувати у потребах козаків?
Знищуємо - на карті з'являється мітка "Руїни Кодака". Відбудуємо - на мапі з'являться ця фортеця як володіння козаків.
Ось така ідея, панове.
Кривий Ніс 
Свій


З нами з: 10.10.14
Востаннє: 22.01.20
Повідомлень: 124

2019-08-30 22:48  
ArsenVolya, Кодак і Сулима будуть через 70-80 років лише, однак квест на руйнування якої-небудь псевдоісторичної польської фортеці, яку магнати вирішили побудувати для контролю над козаками - ідея непогана. Сам квест сформульовано доволі непогано, та й технічно можливий для нас. Квест може видати і сам Байда.
Ko3a4eK 
Частий відвідувач


З нами з: 03.03.14
Востаннє: 10.01.20
Повідомлень: 34

2019-09-09 08:39  
Vepr888
Жінку свою будеш вчити чувак.
Vepr888 
Свій


З нами з: 22.04.18
Востаннє: 06.01.20
Повідомлень: 58

2019-11-29 07:53  
Забрати прихований скарб на маленькому острові в дельті річки Дунай,до острівця добиратись на човні і з лопатою,мати мату розташування скарбу.Привести скарб на Січ за кошти придбати зброю для козаків,провізію з возами і конями придбати.Зробити новий цех виготовлення столярних виробів,возів,човнів,господарського знарядя.
Rizli 
Новенький


З нами з: 18.02.18
Востаннє: 20.01.20
Повідомлень: 9

2019-12-15 11:43  
Можливо я трохи запізнився з пропозицією, та краще пізно ніж ніколи (тим паче в відкритому доступі 1.8 v ще немає). Пропоную зробити в грі унікальні локації (як правило невеликі розміром), так як це реалізовано в офіційному Dlc для Warbandу від Brytenwalda Studios - Viking Conquest (хто грав, той точно мене зрозуміє).
Суть полягає в тому що титанічних зусиль такі локації аж ніяк не вимагають, а геймплей розбавляють суттєво. Я звісно не найкращий сценарист, та приклад таки наведу:
Недалеко від Січі, біля берега Дніпра розташувалась локація "Покинутий хутір" (або як варіант "покинута хата"), її опис:
"Пробравшись через густі зарослі чагарників, Ви бачите перед собою самотню хату. Біла, з теплою солом'яною стріхою, порослою зеленим оксамитовим мохом, товстими стінами, колись давно в цій глиняній хатині вирувало життя, та зараз вона виглядає закинутою та опустілою, проте щось в ній видає людську присутність і Ви не в змозі стримати свою цікавість підходите ближче".
В хатині ми зустрічаємо старечого козака-характерника (він має мати конкретне ім'я), який живе самітницьким життям. Далі з ним відбувається діалог, в ході якого характерник перевіряє, чи ГГ дійсно козацького роду, тобто дає запитання з історії або етнографії українського народу того періоду (питання мають бути доречними і не виходити за рамки загального контексту діалогу, адже абстрактні запитання просто вб'ють всю атмосферу розмови і виглядатимуть дуже награно). Якщо ГГ в ході діалогу вестиме себе ввічливо, з повагою ставитиметься до старця (все як любив дон Карлеоне), то в кінці отримає нагороду. Я довго думав якою вона має бути, варіантів є два:
1. Підвищення умінь ГГ (наприклад, +2 до живучості (( по легендах характерників не брала ні шабля, ні куля, а самі вони вміли заживляти рани, тобто можна як варіант добавити замість живучості інше вміння - перев'язку ран)) )
2. Унікальний предмет (це може бути якась "зачарована шабля" або щось типу того).
Унікальний предмет по ідеї реалізувати легше (хоча я з движком гри не знайомий), та тут більше питання смаку і достовірності.
Не пропоную вводити в гру магію (максимум нечіткий натяк на містику), можливо насправді оцей характерник просто хороший лікар, або мав якісну, збалансовану шаблюку, яка дісталась йому від батька тощо.
Таких локацій пропоную зробити по пару на кожну фракцію, вони повинні відображати певну історичну особливість кожної країни того періоду.
Якщо я написав не варту уваги маячню, то так і напишіть, я все зрозумію.
Dmytro Gonchar 
Новенький


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 24.01.20
Повідомлень: 10

2019-12-20 10:50  
Мені подобається ця пропозиція, можливо, додамо такі локації. Треба більше ідей для локацій)
Rizli 
Новенький


З нами з: 18.02.18
Востаннє: 20.01.20
Повідомлень: 9

2019-12-23 12:46  
Хех, сподобалась значить... Добре. Не скажу що в мене "море ідей" та декілька локацій я коли грав в 1.7 v. таки надумав:
Для Польщі можна додати "Печеру Опришків", розташувати її в районі Карпат, біля підніжжя гір. Опис:
"Зупинившись біля невеличкого гірського струмка, для того щоб випити кришталево чистої води, Ви краєм ока помічаєте вхід в простору печеру, придивившись детальніше - бачите й її вартового, судячи з простецької та вправно зробленої сокири-бартки це гірське лігвище опришків, не довго думаючи ви вирішили:"
Далі гравець вибирає: А) Підійти ближче Б) Піти геть. Другий варіант це вихід з локації, (якщо гравець передумав, або не готовий до сутички) при виборі ж першого варіанту опришки як і їхні звичайні товариші накинуться на ГГ з метою побити й пограбувати. Кількість опришків 6-10 душ. В разі програшу невдаха гравець побачить екран з надписом: "Не в змозі перемогти банду опришків, Ви падаєте на землю та втрачаєте свідомість, останнє що ви чуєте це радісні вигуки бандитів. Отямившись недалеко від печери бачите що ваші руки не зв'язані, пора продовжити свою подорож або завдати їм повторний візит".
У випадку перемоги ГГ отримує винагороду у вигляді унікальної сокири - (бартки, чекана чи келепи це вже на Ваш вибір) з покращеними характеристиками.
Згодом напишу про унікальну локацію для Московського царства)

Додано через 52 хвилини 2 секунди:

Для Московського Царства логічно й дуже доречно буде обіграти тему опричників.
Локацію розташувати десь ближче до Сибіру. Оригінальну назву й опис для цієї локації мені придумати важко, та суть її полягає в тому що ГГ в Сибірській глушині знаходить самотню будівлю в якій живе колишній опричник, що втомився від постійних вбивств та репресій противників Івана Грозного,та бажає спокутувати свою провину і позбутись нарешті кошмарів минулого (які його переслідують), шукає вихід в релігії (прообразом персонажа служить Тейн Кріос з Масс Ефект).
На його будинок нападають родичі (також їхні найманці) колись вбитого ним боярина (що після бою нам і розкаже сам екс-опричник; треба йому ще й підходяще ім'я придумати). ГГ допомагає відбити напад, між ним і опричником відбувається діалог, в ході якого ГГ пропонує "честю і славою змити з себе бруд минулого" звісно що службою в своєму загоні, опричник погоджується. Йому потрібно прописати хороші стати у живучості, вогнепальній зброї та володінні одноручною зброєю. (+ він хороший вершник) такий собі Рейтар на максималках.
Vepr888 
Свій


З нами з: 22.04.18
Востаннє: 06.01.20
Повідомлень: 58

2020-01-01 10:58  
З новим 2020 роком!!! Можна добавити локацію ( Старий зруйнований млин) там можна відшукати 2 мішки зерна,один мішок муки,в підземелі млина старий піштоль або шабля незбалансована,в підземелі можна відшукати креслиння млина за яким його можна відремонтувати: придбати деревину в лісопильні.відправити двох силян працювати в млині.
Rizli 
Новенький


З нами з: 18.02.18
Востаннє: 20.01.20
Повідомлень: 9

2020-01-02 23:28  
Vepr888
Погана задумка, чому? Винагорода слабувата, ну який сенс робити спец. локацію для того щоб гравець знайшов два мішки зерна, а версія зі зброєю в млині викликає логічне запитання - хто залишив у господарській споруді зброю і для чого? + Млини не мають підземель.

Ідея з ремонтом млина і найманні селян які будуть на ньому працювати не вписується в історичний контекст моду, по-перше земля на якій розташований той млин вже належить якомусь шляхтичу і віддавати її невідомому авантюристу не в його інтересах, по-друге селяни як і земля прив'язані до свого пана, одне діло коли вони йдуть до загону найманцями і мандрують Бог знає куди, а зовсім інше коли вони працюють мірошниками і не діляться з паном, також сумнів викликає геймплей, зокрема на такій локації буде занадто мало динаміки, не думаю що народу сподобається лазити по старому млину в пошуках зерна і сумнівного луту, хіба що придумаєте предісторію цього млина, хто на нього напав, хто зруйнував (це пояснить зброю знайдену в ньому), зерно до речі без належних умов довго зберігатись не може.

Вирішувати звісно ж не мені та я свої враження від локації залишу тут)
Dmytro Gonchar 
Новенький


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 24.01.20
Повідомлень: 10

2020-01-02 23:51  
Rizli
Та я з тобою згоден, треба щось цікавіше. Наприклад, я думав над тим щоб зробити маленьку язичницьку спільноту десь у литовських лісах. І там можна побити їх, та забрати щось, чи привезти їм худобу/їжу, а взамін вони щось дадуть, щось таке.
Rizli 
Новенький


З нами з: 18.02.18
Востаннє: 20.01.20
Повідомлень: 9

2020-01-03 12:47  
Dmytro Gonchar
Крута задумка, проста і цікава та ще й з вибором - для локацій саме те що треба.
Vepr888 
Свій


З нами з: 22.04.18
Востаннє: 06.01.20
Повідомлень: 58

2020-01-06 00:14  
Локація ,,Старий зруйнований млин,,(2)На млин напали татари розграбували і зруйнували його,залишились діри в стінах,мірошник і його брат які працювали на млині сховались в лісі при наближенні ворога.Татари два дні перебували в млині і після грабунку вирішили на Крим,але забули деякі свої речі піштоль,шаблю збалансовану,кольчугу сало копчене дві одиниці і скриню з золотом.Млин зруйнований і для ремонту потребує 8 колод деревини,це два рази з'їздити на лісопильну возом.Татари загін 20 чоловік помітили що нехватає золота вертаються до млина а тут ви з загоном козаків ремонтуєте млин починається бій.
Vepr888 
Свій


З нами з: 22.04.18
Востаннє: 06.01.20
Повідомлень: 58

2020-01-06 17:27  
Старий млин.[/img]

Додано через 21 хвилину 50 секунд:

Квест (Урятувати козака Голоту від палі)в м.Краків тримають в кайданках козака Голоту польська шляхта зловила хороброго вояка і після 3 днів тортур хоче посадити його на палю на міській ратуші у Кракові.Голота захищав українських селян від польського свавілля грабунку і мародерсва шляхти польської.Завдання дає отаман Дикий Сіроманець врятувати козака але тихо без зайвої метушні вивести за міські мури і сховатись у лісі...а потім лісами і ярами прибути на Січ.
Клятий Пшек 
Новенький


З нами з: 07.07.19
Востаннє: 22.01.20
Повідомлень: 17

2020-01-12 21:18  
Незнаю сподобається ні вам але це так квест для розваги й всілякої чортівні й міфів
Словом в корчмі в Черкассах є старий який просить вас відвезти його до міста але по дорозі ви зустрічаєте Хутір в якому йде гулянка
Ви можете й оминути хутір но сам квест уже буде зруйнованно(Кінець тим що ви просто довезете діда до міста все)
Дід фразою натякає на цей хутір
-Синку гляньмо туди там мої родичі живуть заодно й поїмо й харчів в дорогу візьмемо
Коли ви зайшли в хутір там триває гулянка всі веселяться випивають але є дещо підозріле ГГ відчуває запах гнилі й метвятини на ща дід каже
-Ахаха та то тобі синку горілка в голову вдарила,тримай випий ось тобі поліпшає
У вас є два варіанти:Випити втратити свідомість , Не пити але ви все одно втратите пам'ять від дивного диму
Після цих дій ви прокидаєтес пограбованим без одягу й всіляких харчів поруч з хутором
В спробах дізнатися що відбулося ви заходите в хутір але вам кажуть "Що хутір зруйнований й там ніхто не живе"
Ви повертаєтесь в Черкасси й починаєте розпитувати людей на що вам зустрічається схожий на того старого чоловік ви зупиняєте того діда й кажете стій де мої гроші зброя одяг
-На ща старий відповідає що ти верзеш скажений я перший раз тебе бачу
На що ви кажете назву хутора на що дід відповідє
-Ти геть дурний той хутір зруйнований вже років як 30 я й не раджу тобі туди повертатися говорять там чорти й відьми щоночі гуляють й відбувається всіляка чортівня синку відчипися від мене
А ви кажете але ж діду ти схожий на того чоловіка що попросив допомоги в мене й завів до того хутора
-Ох синку то тебе чорти спіймали й обдурили добре що хоч не вбили й на тому радій йди з богом синку
(Продовження допишу)
Dmytro Gonchar 
Новенький


З нами з: 18.11.19
Востаннє: 24.01.20
Повідомлень: 10

2020-01-13 07:32  
Без відповідних анімацій танців то буде таке...
Rizli 
Новенький


З нами з: 18.02.18
Востаннє: 20.01.20
Повідомлень: 9

2020-01-13 13:19  
Клятий Пшек
Не знаю як часто Ви граєте у відеоігри, як сильно знайомі з геймерським комюніті, та я скажу як є - забирати у гравця все чесно (або нечесно) нажите під час гри не тільки антигуманно, а й неправильно. Дуже часто такими квестами грішили розробники модів до Сталкеру (точні назви не назву,та дається особливо багато їх було в "Мізері" та "Фотографі"), чим неабияк погіршили собі репутацію та ставлення гравців.
Такий прийом може бути доречним у суто сюжетній грі, де гравця "за ручку" веде сценарист, як це наприклад було в "Мафії 2", чи "Метро", або в "Корсарах"(мета такого ходу полягає в тому щоб вивести гравця з зони комфорту, показати йому нові геймплейні елементи або банально оновити свій арсенал і поглянути на гру під іншим кутом зору). В іграх жанру Action / RPG з відкритим світом це погана ідея, особливо в M&B де викликів і так вистачає.
+сам квест цікавий, та технічно його реалізувати буде важкувато. (нові анімації; якось треба передати атмосферу динаміки вечірки та святкування що на движку M&B дуже важко зробити, в жодному іншому моді, навіть в тому ж хваленому всіма "Пророцтві Пендора" нічого подібного не зустрічав, там повсюди статичні сцени в тавернах)
Клятий Пшек 
Новенький


З нами з: 07.07.19
Востаннє: 22.01.20
Повідомлень: 17

2020-01-13 15:18  
Rizli
Деякі сцени можна замінити картинами
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3