Той, хто біжить по лезу 2049 / Blade Runner 2049 (2017) AVC Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5  наступна
Автор Повідомлення
11FrYkT 
Модератор відео


З нами з: 20.02.11
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 5032

2017-11-30 20:09  
Той, хто біжить по лезу 2049 / Blade Runner 2049 (2017) AVC Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng

Альтернативні постери




Жанр: трилер, фантастика
Країна: Велика Британія, Канада, США



Кінокомпанія: 16:14 Entertainment, Alcon Entertainment, Columbia Pictures
Режисер: Дені Вільньов
Актори: Раян Гослінг, Гаррісон Форд, Ана де Армас, Сільвія Хукс, Робін Райт, Маккензі Девіс, Карла Юрі

Сюжет:
30 років після подій першого фільму офіцер поліції К дізнається давно похований секрет, який може викликати хаос у залишків суспільства. К відправляється на пошуки Ріка Декарда, колишнього того, хто біжить по лезу, якого вже ніхто не бачив 30 років.


Тривалість: 02:43:27
Якість: AVC

Відео:
кодек:
розмір кадру: 1024 х 426
бітрейт: 1452 кб/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: професійний дубльований
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Субтитри (Forced, Full):
мова: українська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Субтитри:
мова: англійська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Info
Код:
Загальна інформація
Унікальний ID                            : 222280731256362976379854392091958896248 (0xA739B62DF40D406D8A514B10B128E678)
Повна назва                              : D:\Blade Runner 2049 (2017) AVC [UKR_ENG] [Hurtom].
Формат                                   :
Версія формату                           : Version 4 / Version 2
Розмір файлу                             : 2.39 ГіБ
Тривалість                               : 2 год.
Загальний бітрейт                        : 2 095 Кбіт/сек
Дата кодування                           : UTC 2018-01-04 17:20:59
Програма кодування                       : v14.0.0 ('Flow') 64bit
Бібліотека кодування                     : libebml v1.3.4 + v1.4.5
Обкладинка                               : Yes
Attachments                              : cover / cover

Відео
Ідентифікатор                            : 1
Формат                                   : AVC
Формат/Відомості                         : Advanced Video Codec
Профіль формату                          : [email protected]
Налаштування формату, CABAC              : Так
Налаштування формату, RefFrames          : 14 кадр(-и,-ів)
Ідентифікатор кодеку                     : V_MPEG4/ISO/AVC
Тривалість                               : 2 год.
Бітрейт                                  : 1 452 Кбіт/сек
Ширина кадру                             : 1 024 пікс.
Висота кадру                             : 426 пікс.
Співвідношення сторін екрану             : 2.40:1
Режим частоти кадрів                     : Постійний
Частота кадрів                           : 23.976 (23976/1000) кадр/сек
Простір кольору                          : YUV
Субдискретизація хроматичності           : 4:2:0
Бітова глибина                           : 8 біт
Тип сканування                           : Прогресивний
Біт/(Пікселі*Кадри)                      : 0.139
Розмір потоку                            : 1.66 ГіБ (69%)
Бібліотека кодування                     : core 152 r2851 ba24899
Налаштування бібліот. кодування          : cabac=1 / ref=14 / deblock=1:-2:-3 / analyse=0x3:0x113 / me=umh / subme=10 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.09 / mixed_ref=1 / me_range=32 / chroma_me=1 / trellis=2 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=0 / chroma_qp_offset=-3 / threads=12 / lookahead_threads=3 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=0 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=10 / b_pyramid=2 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=240 / keyint_min=23 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=40 / rc=2pass / mbtree=0 / bitrate=1452 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=0 / qpmax=51 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / vbv_maxrate=50000 / vbv_bufsize=62500 / nal_hrd=none / filler=0 / ip_ratio=1.40 / pb_ratio=1.30 / aq=3:0.90
Мова                                     : English
Default                                  : Так
Forced                                   : Ні
colour_range                             : Limited
Основні кольори                          : BT.709
Характеристики трансферу                 : BT.709
Матричні коефіцієнти                     : BT.709

Аудіо #1
Ідентифікатор                            : 2
Формат                                   : AC-3
Формат/Відомості                         : Audio Coding 3
Налаштування формату, Endianness         : Big
Ідентифікатор кодеку                     : A_AC3
Тривалість                               : 2 год.
Режим розрахунку бітрейта                : Постійний (CBR)
Бітрейт                                  : 192 Кбіт/сек
Кількість каналів                        : 2 канал(-и,-ів)
Позиції каналів                          : Front: L R
Частота дискретизації                    : 48.0 кГц
Частота кадрів                           : 31.250 кадр/сек (1536 SPF)
Бітова глибина                           : 16 біт
Тип стиснення                            : Із втратами
Розмір потоку                            : 224 МіБ (9%)
Заголовок                                : 2.0 @ 192 kbps
Мова                                     : Ukrainian
ServiceKind/String                       : Complete Main
Default                                  : Так
Forced                                   : Так

Аудіо #2
Ідентифікатор                            : 3
Формат                                   : AC-3
Формат/Відомості                         : Audio Coding 3
Налаштування формату, Endianness         : Big
Ідентифікатор кодеку                     : A_AC3
Тривалість                               : 2 год.
Режим розрахунку бітрейта                : Постійний (CBR)
Бітрейт                                  : 448 Кбіт/сек
Кількість каналів                        : 6 канал(-и,-ів)
Позиції каналів                          : Front: L C R, Side: L R, LFE
Частота дискретизації                    : 48.0 кГц
Частота кадрів                           : 31.250 кадр/сек (1536 SPF)
Бітова глибина                           : 16 біт
Тип стиснення                            : Із втратами
Розмір потоку                            : 524 МіБ (21%)
Заголовок                                : 5.1 @ 448 kbps
Мова                                     : English
ServiceKind/String                       : Complete Main
Default                                  : Ні
Forced                                   : Ні

Текст #1
Ідентифікатор                            : 4
Формат                                   : UTF-8
Ідентифікатор кодеку                     : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості           : UTF-8 Plain Text
Тривалість                               : 2 год.
Бітрейт                                  : 0 біт/сек
ElementCount                             : 24
Розмір потоку                            : 1.01 КіБ (0%)
Заголовок                                : Forced
Мова                                     : Ukrainian
Default                                  : Так
Forced                                   : Так

Текст #2
Ідентифікатор                            : 5
Формат                                   : UTF-8
Ідентифікатор кодеку                     : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості           : UTF-8 Plain Text
Тривалість                               : 2 год.
Бітрейт                                  : 39 біт/сек
ElementCount                             : 1051
Розмір потоку                            : 46.5 КіБ (0%)
Заголовок                                : Full
Мова                                     : Ukrainian
Default                                  : Ні
Forced                                   : Ні

Текст #3
Ідентифікатор                            : 6
Формат                                   : UTF-8
Ідентифікатор кодеку                     : S_TEXT/UTF8
Ідентифікатор кодеку/Відомості           : UTF-8 Plain Text
Тривалість                               : 2 год.
Бітрейт                                  : 24 біт/сек
ElementCount                             : 972
Розмір потоку                            : 26.7 КіБ (0%)
Заголовок                                : Full
Мова                                     : English
Default                                  : Ні
Forced                                   : Ні

Меню
00:00:00.000                             : en:00:00:00.000
00:12:36.172                             : en:00:12:36.172
00:23:29.283                             : en:00:23:29.283
00:37:00.885                             : en:00:37:00.885
00:42:50.318                             : en:00:42:50.318
00:49:24.503                             : en:00:49:24.503
00:58:35.554                             : en:00:58:35.554
01:04:10.680                             : en:01:04:10.680
01:15:47.293                             : en:01:15:47.293
01:25:12.482                             : en:01:25:12.482
01:36:15.061                             : en:01:36:15.061
01:50:55.107                             : en:01:50:55.107
02:01:36.873                             : en:02:01:36.873
02:08:40.379                             : en:02:08:40.379
02:16:42.486                             : en:02:16:42.486
02:27:46.733                             : en:02:27:46.733

Джерело: &
Особиста оцінка: 0 - не дивився


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2018-01-04 20:32
 Розмір:   2.39 GB 
 Оцінка фільму:   8.9/10 (Голосів: 261)
   
Bod_zik99 
VIP


З нами з: 28.12.13
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 1430

2017-11-30 20:54  
Один з найкращих фільмів року, а також один з найкращих sci-fi фільмів. Наче ковток свіжого повітря серед купи лайна і нескінченних тупих коміксів. Вільньов боженька.Чекаю не дочекаюсь його "Дюни".
varjat 
Свій


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 10.02.18
Повідомлень: 73

2017-11-30 21:11  
Bod_zik99
цілком згідний фільм для фанатів ,а про Дюну не чув . То Вільньов буде знімати ,де є точна інфа.

Bod_zik99 
VIP


З нами з: 28.12.13
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 1430

2017-11-30 21:15  
varjat
Так, він буде режисером.Також сказав, що його "Дюна" буде повністю відрізнятись від "Дюни" Девіда Лінча.
www.indiewire.com/2017/11/denis-villeneuve-dune-details-david-lynch-1201898066/amp/

Blisscounter 
Поважний учасник


З нами з: 20.04.12
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 188

2017-11-30 21:46  
Вільньов поступово набуває статусу справжнього майстра і одного з кращих режисерів сучасного Голівуду. Власне скромний канадієць не робить нічого особливого - просто знімає якісне, серйозне, доросле кіно, не марнуючи 200 млн на порожні спецефекти. Принаймні до цієї осені він не міг похизуватися дорогим і візуально вражаючим фільмом. Все ж ''Прибуття'' був бюджетною фантастикою, хоч і вартою уваги. Так вже склалося, що він отримав можливість зняти продовження обожнюваного мною ''Блейдраннера''. Чесно кажучи, очікування були дуже високі, занадто і небезпечно завищені. Особливо після особистого глядацького краху, спричиненого ''Дюнкерком'' Нолана. На жаль, життя не вчить, і я пішов на сеанс сповнений окрилених і ейфорійних емоцій... Після майже 3 годин мав я вкрай похнюплене обличчя і розчалений настрій. Це був занадто довгий фільм, сповнений зайвими і затягнутися сценами, котрі певно, відволікали більше, ніж створювали бажаний ефект атмосферного і серйозного, філософського фантастичного кінофільму. Аби не впадати в спойлери, ліпше зупинитись.. Однак всередині все ще вирують емоції від кінотеатрального перегляду... Напевно, перегляну після появи релізу, заради музики і в надії побачити щось нове, ледь вловиме, сховане між рядків, що подарує нові і більш позитивні емоції. Заздалегідь дякую
Bod_zik99 
VIP


З нами з: 28.12.13
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 1430

2017-11-30 22:01  
Blisscounter
Вам не сподобався "Дюнкерк"!?

Yarik M 
VIP


З нами з: 25.10.12
Востаннє: 19.09.18
Повідомлень: 502

2017-11-30 22:10  
Blisscounter написано:
Вільньов поступово набуває статусу справжнього майстра і одного з кращих режисерів сучасного Голівуду.

Думаю він вже набув такого статусу. Адже його запрошують знімати дуже багатообіцяючі фільми; і ці фільми мають великий успіх. У нього безперечно є свій стиль, який багатьом подобається. Особисто я, на даний момент, ставлю його на 2-ге місце в своєму топі. І повірте, в мій топ не так просто потрапити!
Blisscounter написано:
Чесно кажучи, очікування були дуже високі, занадто і небезпечно завищені. Особливо після особистого глядацького краху, спричиненого ''Дюнкерком'' Нолана.

Ви реально очікували від "Дюнкерка" чогось незвичного? Навіть я, шалений фанат Нолана, не плекав ілюзій щодо цього фільму... Адже жанр, як на мене, взагалі не той, щоб від нього очікувати чогось величного...

Qui-Gon 
Частий відвідувач


З нами з: 01.02.09
Востаннє: 16.09.18
Повідомлень: 32

2017-11-30 22:14  
Дуже класний фільм
alex2 
Свій


З нами з: 01.02.12
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 103

2017-12-01 09:27  
Blisscounter написано:
scounter

під кожним словом підпишуся! і про Дені і про Кріса.

stealth123 
Новенький


З нами з: 31.07.13
Востаннє: 16.09.18
Повідомлень: 1

2017-12-01 11:06  
Крутий фільм
nashbridges 
Частий відвідувач


З нами з: 11.02.15
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 42

2017-12-01 11:25  
Blisscounter

Якщо вам зовсім не сподобався Blade Runner, тоді на чому ви базуєте

Blisscounter написано:
Вільньов поступово набуває статусу справжнього майстра і одного з кращих режисерів сучасного Голівуду

Blisscounter 
Поважний учасник


З нами з: 20.04.12
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 188

2017-12-01 21:59  
nashbridges
так, фільм не сподобався..на жаль. Але Вільньова вважаю хорошим режисером і потенційно кращим в Голівуді в найближчі роки з кількох причин:

1. "Блейдраннер" дійсно не сподобався, однак це суто моя особиста оцінка одного його фільму, і не можна перекреслювати усі його інші вдалі режисерські роботи.

2. "Сікаріо" і "Прибуття", які я переглянув, справили на мене вкрай позитивне враження. Серйозні, дорослі, змістовні і детальні роботи, що дають ляпаса любителям попкорново-підліткового екшену, але вкрай привітні до уважного і вдумливого глядача.

3. Значно більш вагома причина: дуже сподіваюся, що його "Дюна" буде кращою за Лінчеву, і кращим фільмом особисто для Вільньова. Обожнюю цей витвір великого Ф.Герберта, і поки що це єдиний фільм, який я взагалі чекаю в 2018 році (чи в 2019).

4. Він не знімає попсово-пафосні фільми по коміксам або тупі блокбастери в стилі Форсажів. Для мене це прямо-таки супер-привід поважати його як режисера.

Додано через 10 хвилин 42 секунди:

Bod_zik99
Ні, не сподобався. Я після сеансу повидаляв усі його фільми і лаяв так, як жодного іншого режисера за все життя. Ну, чесно кажучи, я ймовірно сам собі зашкодив, задерши до небес очікування від цього фільму. Ну, так, я чекав феномен, шедевр, нетлінний еталон на десятиліття. А вийшло щось на зразок невдалої пародії на "Inception" на фоні подій Другої світової війни. І від середини фільму я вже просто нудьгував

від повторення картин пляжу без жодного німецького солдата, але з купою дипресивних союзницьких сил, Тома Харді в ролі месника на поодинокі літаки Люфтваффе, і відчайдушної рятувальної операції на байдарках.
Я чесно кажучи, почувався так, ніби мені показали демо-версію справжнього фільму, або ж результат невдалого монтажу під дією великої кількості алкоголю.

rudder1992 
Свій


З нами з: 26.02.17
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 72

2017-12-01 22:49  
Blisscounter
Як і фільм 1982 року повна туфта так і цей фільм - повна туфта! Під такі фільми гарно засинати. Пару хвилин - хропеш!) А Вільнов нездара!Хоча у Голлівуді є і погірші дауни за нього.
Хто заслуговує уваги - це такі режисери як Джеймс Кемерон Волтер Гілл Кріс Коламбус Роберт Земекис Джон Мактирнан Рон Говард Тоні Скотт(Покійний) і Льюїс Тіг

Blisscounter 
Поважний учасник


З нами з: 20.04.12
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 188

2017-12-01 22:55  
rudder1992
Певно називати людину нездарою (чи дауном) не є гідною поведінкою для європейця. Даруйте вже мені моє нахабство, що зважився на таке зауваження.
Інша річ (і більш важлива), що усіх шанованих також і мною режисерів Ви перелічили без розділових знаків, злили в єдине ціле, немов сіамських близнят. Навіщо?))

11994455 
Поважний учасник


З нами з: 07.04.14
Востаннє: 20.09.18
Повідомлень: 225

2017-12-01 23:08  
rudder1992 Ти ше Чапліна згадай...
Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 20.09.18
Повідомлень: 169

2017-12-02 01:41  
Я такого лайна нудотного вже давно не бачила! Раніше думала, що фраза "я ледь не заснув" - це для красоти говорять, але ось впевнилася, що таке буває. Дві години сорок хвилин викинутого життя! Більше мій хлопець фільмів вибирати не буде Happy
Bod_zik99 написано:
Вам не сподобався "Дюнкерк"!?

Мене не питали Happy але я скажу. Дуже багато історичних текстів на цю тему читала, але зовсім не побачила у фільмі того пекла, який там насправді відбувся. Вони побігли за довгим доларом і зняли кін з дитячим рейтингом, який взагалі не передає жаху тих подій. Війна - це страшно. Я не відчула цього у фільмі. Не було емоцій, як у тому ж "Рятуючи рядового Райяна".

Bod_zik99 
VIP


З нами з: 28.12.13
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 1430

2017-12-02 01:43  
rudder1992
Ви б коми пороставляли між іменами режисерів, бо виглядає наче одне довге ім'я Happy.
P. S. Коли хтось називає Вільньова нездарою, то я відразу догадуюсь що у людини стояк на черговий "Форсаж" чи "Трансформерів".

fridomfighter 
Свій


З нами з: 01.12.16
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 53

2017-12-02 01:43  
Чому немає Батісти в списку акторів??
Bod_zik99 
VIP


З нами з: 28.12.13
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 1430

2017-12-02 01:48  
Mariscia
У ноланівському "Дюнкерку" показана маленька людина на війні бажання якої лише залишитись живим.Це і є той самий жах. Просто неймовірно як Нолан зміг витримати таку напругу не показавши жодного німця.

Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 20.09.18
Повідомлень: 169

2017-12-02 02:41  
Bod_zik99
Ну, я тої напруги не відчула. Там криваве місиво було, а не оце дитяче кіно з рейтингом 12+.

Yarik M 
VIP


З нами з: 25.10.12
Востаннє: 19.09.18
Повідомлень: 502

2017-12-02 10:17  
Мій відгук про фільм.
"Той, хто біжить по лезу 2049" вийшов реальним продовженням першого фільму. Наче цієї перерви в 35 років і не було. Дені Вільньов (який говорив, що є великим шанувальником оригінального фільму, і навіть побоювався зіпсувати 2-й фільм) не став нічого вигадувати, і пішов тим протореним шляхом і тим стилем зйомки, який заклав ще Рідлі Скотт. І я думаю, що фільм від цього тільки виграв. В плані атмосфери, похмурості, візуалу, та й навіть нуднуватих довгих сцен ці два фільми наче зливаються в одне ціле. Один плавно переходить в інший. Так, особисто для мене, обидва фільми були місцями нуднуваті. Але це скоріше необхідність, адже довгі монотонні сцени ще ніхто не відміняв. Єдине, чим відрізняються фільми - це закінченнями. В "2049" набагато шокуюча кінцівка. І ось тут Вільньов показав себе в усій красі. Чудова розв'язка! В підсумку "Blade Runner 2049" вийшов таким, який нічим не поступається першій частині, а тільки органічно її доповнює.
Обов'язково, хто ще не бачив, подивіться спочатку оригінальний фільм 1982 року. А потім вже дивіться цей. А то відчуваю буде наплив коментарів в найкращих традиціях "диванних кінокритиків".
Як і оригінальному фільму, цьому ставлю 8/10.

varjat 
Свій


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 10.02.18
Повідомлень: 73

2017-12-02 16:38  
Mariscia
50 відтінків Содомії це Ваш рівень шановна,цей фільм культовий вже зараз,як і перша частина. Він не знімався для широкого глядача,і я цьому радий. тому не подобається не дивися. І не засирай непотрібними коментами ,твоя гівнавартісна думка про хороші фільми нікому не потрібна,Рядового Раяна вона бачила,а які ще фільми Гурманка бачила... чи просто чула назви?

Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 20.09.18
Повідомлень: 169

2017-12-02 18:39  
varjat
Випий ліки і не треба тут істерики. Я можу тут де завгодно писати свою думку про будь-який фільм. Тут думки для всіх, а не тільки для тих, хто фапає на це трьохгодинне снодійне. А що мені цікаво можна, наприклад, подивитися серед того, що я роздаю після скачування, а не видумувати дебільну хрінь.

varjat 
Свій


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 10.02.18
Повідомлень: 73

2017-12-03 00:03  
Mariscia написано:
А що мені цікаво можна, наприклад, подивитися серед того, що я роздаю після скачування, а не видумувати дебільну хрінь.

це що за набір слів? сформулюй речення

Blisscounter 
Поважний учасник


З нами з: 20.04.12
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 188

2017-12-03 00:27  
varjat
впевнений, що під словами Mariscia мається на увазі наступне: '' якщо хочеш знати, що мені цікаво, поглянь у профілі в списку фільмів, що роздаються і скачуються, а не вигадуй невідомо що''. Будь ласка, не сваріться. Ми ж усі цивілізовані люди, європейці, і маємо бути толерантними одне до одного. Дякую.

varjat 
Свій


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 10.02.18
Повідомлень: 73

2017-12-03 01:13  
Blisscounter
коли мені щось неподобається ,я ненапружуюся аби комусь навязати власну думку

porto12 
Поважний учасник


З нами з: 28.10.08
Востаннє: 20.09.18
Повідомлень: 173

2017-12-03 18:48  
"Той, хто біжить по лезу 2049" і "Дюнкерк" - це дві шедевральні стрічки за рік. Мені особисто сподобались.

Трохи статистики і цифр:
Дюнкерк взагалі вважається одним з найкращих фільмів про війну за версією Rotten Tomatoes https://editorial.rottentomatoes.com/guide/best-war-movies-of-all-time/7/ Rotten Tomatoes 92% (358 відгуків) і середня оцінка 8,6/10. Metacritic: 94/100 (52 критика)
А Той, хто біжить по лезу - це один з найкращих сиквелів. Rotten Tomatoes 87% (331 відгук) середня оцінка 8,2. Metacritic 81/100 (51 критик)

INTER-FAN 
Свій


З нами з: 26.01.10
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 74

2017-12-08 01:38  
Перший фільм хоч і складний для перегляду, але хороші відчуття лишив, сповнені певного сенсу. А цей фільм не лишив нічого у пам'яті. Можливо причина в тому, що у Ранері 1982 я, як глядач, співпереживав головному героєві, ставив себе на його місце - закохатися і лишитися із "лялькою" це ,чорт забирай, - вибір!!! А от поставити себе на місце головного героя у новому Ранері не зміг, попри його душевні муки і переживання. Мабуть тому цей фільм і не заліз у душу.
P.S. Можливо варто переглянути пізніше і віднайти всі ті хороші речі, які "намутили" цьому фільму рейтинг на IMDb аж 8,4.

Volo1988 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.12.17
Востаннє: 11.03.18
Повідомлень: 19

2017-12-14 21:40  
ЛОЛ
Смішно бачити ваші вправляння в риториці та красномовстві...
Залишу тут цей варіант постера... він підсумовує все написане вами... товаріщі...

Wowatorrent 
Свій


З нами з: 24.03.16
Востаннє: 21.09.18
Повідомлень: 143

2017-12-14 22:08  
Дені Вільньов чи не найкращий режисер сучасності, дивлюся все, що він знімає.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5  наступна