[Win] Victoria II [3.04 + 10 DLC + mod Ukrainian Ultima Ratio v0.87] (2009) Multi6

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2
Автор Повідомлення
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 18.11.18
Повідомлень: 5074

2017-07-18 19:40  
[Альфа-версія української локалізації v0.1]


Фактично, переклад найбазовіших клавіш гри та зібрані сумісно з модом файли для подальшої роботи добровільних перекладачів.
(підготоване до подальшого повного перекладу)
Працює стабільно, але наразі є мішаниною англійської, москальської та української (без локалізації була чиста англійська)

Як встановити:
(інструкція для лінивих)

1. встановити гру Victoria 2 Gold.exe
2. розархівувати мод до головної теки встановленої гри Extract all in V2 folder.exe
3. (якщо написи країн не відображаються коректно після встановлення локалізації, то перед її перевстановленням виконайте цей пункт),
попередньо видаліть теку \V2 Heart of Darkness\mod\Ukrainian Ultima Ratio\gfx\fonts
4. розархівувати переклад до головної теки, так само як й мод (але робити це після нього) (для лінивих) Український Переклад alpha v01.exe — там вже є хотфікс та українізований лончер
5. грати через лончер, головна тека гри:
Світлини альфи перекладу:






Тож, в гри вже є якийсь базовий переклад, реліза можна й перевірити модераторам нарешті. Wide grin
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 18.11.18
Повідомлень: 5074

2017-07-19 08:35  
[Оновлення 0,86]


Загалом — здебільшого все впорядкував для зручності.
З оновлень патчу — критичний фікс та перерахунок деяких економічних даних, прорахованих в глобальному моді (продовжуємо лікувати економіку)

Українська локалізація тепер у зручному вигляді — став, або не став. Головне шрифти перед її встановленням з \V2 Heart of Darkness\mod\Ukrainian Ultima Ratio\gfx\fonts видалити.
(версія та ж сама, 0.1)

Також усе зібране компактніше, і матеріали бекапу та для подальшого перекладу добровольцями більш не важать майже 50 мб та не лежать десь 300 файлами простирадлом в списку файлів торрента, а зібрані до архіву.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 18.11.18
Повідомлень: 5074

2017-07-25 14:33  
[Оновлення 0,87]


Нововведення: нові українські партії (запозичив історичні назви).
Система уряду/верхньої палати України доведена до ладу: тепер там 10 партій. У найбільш популярних течій ідеологій є дублююча історична партія, таких у гру додано три (консервативна, ліберальна, соціальна). Також змінені ефекти від урядів. Наприклад, «українські» соціалісти є агресивно-пацифістськими (вони радше підіймуть збройне повстання, аніж підтримуватимуть українську армію, отакий нонсенс). Згодом їм на зміну з’явиться інша, вже проукраїнська партія соц.поглядів (згідно історичного року формування якоїсь з трьох партій).

Змінені ресурси в деяких провінціях світу (деяких у світі стало трохи більш, бо вони були в дефіциті (цукор), хоча такими в дійсності не є, деякі скориговані просто через тотальну зміну українських теренів згідно геологічних мап, що викликало в грі понадвидобуток того ж заліза/кольорових металів й демпінг цін світового ринку)

Перерахована уся економіка: промисловість, спожиток, торгівля, ціни…
Мені набридло туди-сюди гадати, і просто ±зробив деякі розрахунки, врахувавши спожиток, інфляцію та купівельну спроможність до більших потреб у товарах.
Зрештою, завдяки кришталевій кулі, бубонцю, олівцю, паперу та калькулятору — економіка нарешті запрацювала до ладу. (в оригінальному Ультімейт вона була більш зламана, аніж справна)

Підготока до перекладу: без змін.
Можливо знайдений баг: не надто стабільна поведінка у 1860-65рр. Підозрюю що це через десь неправильно записані/перенесені англомовні тексти Північної Італії, які дещо виділяються з загальної побудови тексту у файлах. Виникає не надто часто, і вилікується просто перекладом тих ділянок.

Загалом, крім підготовчого перекладу, мод наче вже доведений до ладу.
Cruel 
Новенький


З нами з: 13.10.09
Востаннє: 07.09.18
Повідомлень: 1

2017-07-25 17:53  
Бесарабський анклав від козломордих варто би було забрати. При незалежній Україні не бачу підстав щоб Бесарабію в рашці лишилось. Віддали б Румунам або Молдову б створили.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 18.11.18
Повідомлень: 1264

2017-07-25 19:50  
Cruel
Молдова там вже є. Можна до неї приєднати, якщо на те пішло.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 18.11.18
Повідомлень: 5074

2017-07-26 06:25  
Cruel написано:
Бесарабський анклав від козломордих варто би було забрати. При незалежній Україні не бачу підстав щоб Бесарабію в рашці лишилось. Віддали б Румунам або Молдову б створили.

Схоже пана заглючило, бо він взагалі не грав та неуважно подививсь світлини кампаній.
* щойно переглянув — виявляється, у жодній з кампаній Бессарабія не належить московитам, просто так, цікавий факт

Krest0 написано:
Молдова там вже є. Можна до неї приєднати, якщо на те пішло.

Не треба нікого нікуди приєднувати, читай вище. Wide grin
nelep 
Новенький


З нами з: 13.08.17
Востаннє: 17.11.18
Повідомлень: 2

2017-08-15 11:30  
Дякую за гарний мод!

Пограв в ранню кампанію на дуже важкому(0.87) - вилітає в 1616. Еррор логи пусті, але можливо це стається після революції в Отоманській імперії після перемоги візантійських повстанців та прийманням їх вимог по відділенню візантії - але на мапі нічого не змінюється, тобто Візантія не з'являється.

З помічених глюків - держави переважно не будують війська, або мають дуже слабкі. Також фабрики будують мало.
Дуже швидко відбувається дослідження технологій - за 8 років всі доступні вивчені.
Дуже швидко зростає освіта населення - за 10 років змінилося на +4%
Кількість працівників на фабриках зростає занадто швидко; можливо населення зростає теж занадто швидко.
Також під час війни з Отоманами пропонувалося застосувати ядерну зброю.

За Україну занадто легко грати - за десять років стає державою №1. Гадаю, головні причини в величезній кількості кляймів та слабкість сусідів

Скріншоти:
http://imgur.com/a/3VBMq

Сейви: 1 - за пару днів до краша, і автосейв:
http://www1.zippyshare.com/v/tPpyoiz8/file.html
http://www1.zippyshare.com/v/QFsdcG0k/file.html
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 18.11.18
Повідомлень: 5074

2017-08-15 12:21  
nelep написано:
вилітає в 1616

Про цю помилку вже сповіщали. Вона ще з невирішених критичних оригінальної Ultimate.

Додано через 1 хвилину 4 секунди:

Чесно кажучи, в той період не грав особливо, запускав двічі, десь до 1620р нашвидкоруч догравав.

Додано через 8 хвилин 57 секунд:

nelep написано:
З помічених глюків - держави переважно не будують війська, або мають дуже слабкі. Також фабрики будують мало.

Це вже проблематика ШІ оригінальної гри, який дуже слабкий. ШІ інколи наймає величезні війська, але перед початками революцій в себе їх різко розпускає. Фабрики будуються ним навмання, ресурси в області не враховуються, але є деякий вплив потреб економіки, схоже, світової.
Покращуються та добудовуються фабрики за скриптом при певному відсотку заповнення робітниками.

Так розумію, в умовах збалансованої економіки, схоже, ШІ майже не здатен виживати. Навіть попри дефляційні міри з деякими товарами для збагачення деяких прошарків населення, в сенсі, могли б більше придбати за наявний кошт.

Додано через 1 хвилину 41 секунду:

nelep написано:
Дуже швидко відбувається дослідження технологій - за 8 років всі доступні вивчені.

Це недоробка оригінальної Ultimate, я туди не ліз, інші моди й того дерева «древніх» технологій не мають. Хіба що нецивілізовані країни мали таку підміну.

Додано через 5 хвилин 21 секунду:

nelep написано:
Дуже швидко зростає освіта населення - за 10 років змінилося на +4%

Ніяких змін не було внесено порівняно з оригінальною грою. Сама гра мала відрізок усього у 99 років, тож це й не дивно. З розширеними часовими кампаніями, у старі часи плин не так різко відчувається, зміни повільніші. Але параметр навчання тут фіксований.
Як варіант, якщо поробити собі 3,5-4% священників в найбільш населених областях, то писемність ростиме дуже швидко навіть без бонусів з досліджень.
20% за 50 років при стандартній кампанії в 99, та початкових писемностях у 10-20% крім деяких виключень — норма.

Додано через 3 хвилини 47 секунд:

nelep написано:
Кількість працівників на фабриках зростає занадто швидко; можливо населення зростає теж занадто швидко.

Все залежить від багатьох факторів: безробітних, кількості населення в регіоні, його багатства, писемності, податків, тарифів, реформ і ще багато чого.
Деякі країни можуть мати на фабриках населення більше, аніж фермерів та шахтарів разом. (тобто, до 2/3 усього населення, в Швейцірії, Нідерландах чи Бельгії. Об’єднана Німеччина в одній кампанії мала 40% усього населення на фабриках і 1000-2000 балів промисловості)

Додано через 7 хвилин 17 секунд:

Загалом, на фабрики біжить нормальна кількість люду, в грі дуже пасивними були міжкласові зміни, я їх просто привів до темпів історичних змін. Як стане погано працювати на фабриках, то побіжуть фермерами на плантації, в мене так в одному захопленому регіоні з 30000 до 3000 повтікали на поля дефіцитного товару.

Додано через 3 хвилини 31 секунду:

nelep написано:
Також під час війни з Отоманами пропонувалося застосувати ядерну зброю.

Ну, це теж баг оригінальної Ultimate. Wide grin
В дійсноті там помилок копати — не перекопати, дуже необережно робили той мод. Але за часовим розмахом йому аналогів немає.

Додано через 16 хвилин 29 секунд:

nelep написано:
За Україну занадто легко грати - за десять років стає державою №1. Гадаю, головні причини в величезній кількості кляймів та слабкість сусідів

Ну, в кампаніях до ХІХ ст. та опісля 1-ї половини ХХ балансу немає ВЗАГАЛІ.
Happy

Щодо  «занадто легко» — це слабкість ШІ. Україна в кожній кампанії починає взагалі без військ.
Про кляйми не зрозумів — якщо територіальні претензії, то можна глянути Пруссію або Австрію, в них побільш буде. В претензіях — усі землі, які Україна окнтролювала короткий проміжок часу, або історично були величезні історичні діаспори чи перевага населення згідно історичних мап (в грі населення не виправляв).

Про слабких сусідів — дуже сумнівно, бо якраз серед оточення України майже завжди в усіх кампаніях самі члени Великої Вісімки. Тож читай вище про баланс.

Якщо про ресурси — усе згідно історичного видобутку та історичних промислових даних, просто розробники гри заповнили цю територію як якусь пустелю, коли про Францію, Пруссію чи Японію подбали до найменших дрібниць, як бурштинові копальні чи лляна промисловість. Зрозуміло чому — де зараз найбільше грошей і хто купуватиме гру, тому й такий легальний буст націй, у вигляді гарної деталізації й різноманітності місцевих ресурсів.
Тобто, Україна вони просто не приділяли уваги, і просто заповнили її територію …чимось, бо треба було. Ну як заповнюють якусь Сахару, Тайгу чи Тасманію з якихось мінімальних даних з довідника, без врахування другорядних ресурсів, які в грі стали першорядними.
nelep 
Новенький


З нами з: 13.08.17
Востаннє: 17.11.18
Повідомлень: 2

2017-08-15 13:07  
Дякую) Зворотній зв'язок надав, користуватися ним чи ні - то ваша справа
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 18.11.18
Повідомлень: 5074

2017-08-15 13:19  
nelep
Дякую за інформацію. Проблеми відомі, але простого рішення на них немає.
Lyst 
Новенький


З нами з: 11.09.12
Востаннє: 18.08.18
Повідомлень: 8

2017-09-18 00:05  
Вітаю! А на стімівську оригінальну версію "Серце темряви" локалізація налізе? Чи це радше репак? Дякую.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 18.11.18
Повідомлень: 5074

2017-09-18 05:37  
Lyst написано:
Вітаю! А на стімівську оригінальну версію "Серце темряви" локалізація налізе? Чи це радше репак? Дякую.

Немає сенсу, за локалізацію так ніхто й не взявся.
Dert 
Новенький


З нами з: 01.01.09
Востаннє: 18.11.18
Повідомлень: 8

2018-10-20 09:12  
Цікавий мод, дякую!
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2