Бунтар Один. Зоряні Війни: Історія / Rogue One (2016) 720p Ukr/Eng | Sub Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 1484

2017-04-05 17:01  
Бунтар Один. Зоряні Війни: Історія / Rogue One (2016) 720p Ukr/Eng | Sub Eng



Жанр: екшн, пригодницький, фантастика
Країна: США, Велика Британія


Діти до 13 років допускаються на фільм тільки з батьками
Настійне застереження батькам. Деякий матеріал може бути невідповідним для дітей до 13 років. Цей рейтинг показує, що оцінений фільм може бути невідповідним для дітей. Батьки повинні бути особливо обережні, дозволяючи своїм маленьким дітям перегляд. Грубе або тривале насильство відсутнє; сексуальна орієнтація на наготу відсутня; деякі сцени вживання наркотиків можуть бути присутніми; можна почути одиничні вживання грубої сексуальної лексики. Присутня епізодична оголеність (не враховуючи репродуктивні органи). Присутні сексуальні натяки і натяки на гомосексуалізм чи сексуальні збочення.
Кінокомпанія: Lucasfilm, Allison Shearmur Productions, Black Hangar Studios
Режисер: Ґарет Едвардс
Актори: Фелісіті Джонс, Дієґо Луна, Алан Тьюдік, Донні Єн, Вень Цзян, Бен Мендельсон, Форест Вайтакер, Різ Ахмед, Мадс Міккельсен, Джиммі Смітс

Сюжет:
Фільм розповідає про групу повстанців, яка планує викрасти креслення "Зірки смерті" – найпотужнішої бойової станції Імперії, здатної знищувати цілі планети. В бій їх поведе колишня злочинниця Джин Ерсо. Місія здається неможливою, якщо врахувати, що зупиняти повстанців буде сам Дарт Вейдер!


Тривалість: 02:13:57
Якість: 720p
Відео:
кодек:
розмір кадру: 1280x544
бітрейт: 3500 кб/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: професійний дубльований
кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с

Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 5.1
бітрейт: 640 кб/с

Субтитри:
мова: українська
тип: програмні (м'які) форсовані
формат: *.srt

Субтитри:
мова: англійська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt
Info
Код:
General
Unique ID                                : 19719488897000735876984923209384953986 (0xED5D5DDC9DDB25EF6C89B84A9FD8882)
Complete name                            : /mnt/disk_d/Video/Rogue.One.2016.Ukr.Eng..720p.
Format                                   :
Format version                           : Version 4 / Version 2
File size                                : 4.30 GiB
Duration                                 : 2h 13mn
Overall bit rate                         : 4 591 Kbps
Movie name                               : Бунтар Один. Зоряні Війни: Історія / Rogue One (2016) 720p
Encoded date                             : UTC 2017-04-05T11:53:43Z
Writing application                      : v9.7.1 ('Pandemonium') 64bit
Writing library                          : Lavf57.7.2
Attachements                             : cover.jpg
ARTIST                                   : Фелісіті Джонс, Дієґо Луна, Алан Тьюдік, Донні Єн, Вень Цзян, Бен Мендельсон...
DIRECTOR                                 : Ґарет Едвардс
DATE_RELEASED                            : 2016
GENRE                                    : бойовик, пригоди, фантастика
DESCRIPTION                              : http://www.imdb.com/title/tt3748528/
SYNOPSIS                                 : Фільм розповідає про групу повстанців, яка планує викрасти креслення "Зірки смерті" – найпотужнішої бойової станції Імперії, здатної знищувати цілі планети. В бій їх поведе колишня злочинниця Джин Ерсо. Місія здається неможливою, якщо врахувати, що зупиняти повстанців буде сам Дарт Вейдер!
DURATION                                 : 02:04:03.993000000
NUMBER_OF_FRAMES                         : 1559
NUMBER_OF_BYTES                          : 42969
_STATISTICS_WRITING_APP                  : v9.7.1 ('Pandemonium') 64bit
_STATISTICS_WRITING_DATE_UTC             : 2017-04-05 13:37:37
_STATISTICS_TAGS                         : BPS DURATION NUMBER_OF_FRAMES NUMBER_OF_BYTES

Video
ID                                       : 1
Format                                   : AVC
Format/Info                              : Advanced Video Codec
Format profile                           : [email protected]
Format settings, CABAC                   : No
Format settings, ReFrames                : 3 frames
Codec ID                                 : V_MPEG4/ISO/AVC
Duration                                 : 2h 13mn
Nominal bit rate                         : 3 500 Kbps
Width                                    : 1 280 pixels
Height                                   : 544 pixels
Display aspect ratio                     : 2.35:1
Frame rate mode                          : Constant
Frame rate                               : 23.976 fps
Color space                              : YUV
Chroma subsampling                       : 4:2:0
Bit depth                                : 8 bits
Scan type                                : Progressive
Bits/(Pixel*Frame)                       : 0.210
Title                                    : Бунтар Один. Зоряні Війни: Історія / Rogue One (2016) 720p
Writing library                          : core 148 r2708 86b7198
Encoding settings                        : cabac=0 / ref=3 / deblock=1:-3:-3 / analyse=0x3:0x113 / me=umh / subme=9 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.15 / mixed_ref=1 / me_range=32 / chroma_me=1 / trellis=0 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=0 / chroma_qp_offset=-2 / threads=17 / lookahead_threads=1 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=0 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=3 / b_pyramid=0 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=1 / weightb=0 / open_gop=0 / weightp=0 / keyint=240 / keyint_min=24 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=40 / rc=2pass / mbtree=1 / bitrate=3500 / ratetol=1.0 / qcomp=0.65 / qpmin=0 / qpmax=69 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / vbv_maxrate=9500 / vbv_bufsize=9500 / nal_hrd=none / filler=0 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.10
Default                                  : Yes
Forced                                   : Yes
Color range                              : Limited
Color primaries                          : BT.709
Transfer characteristics                 : BT.709
Matrix coefficients                      : BT.709

Audio #1
ID                                       : 2
Format                                   :
Format/Info                              : Advanced Audio Codec
Format profile                           : LC
Codec ID                                 : A_AAC
Duration                                 : 2h 13mn
Channel(s)                               : 6 channels
Channel positions                        : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Compression mode                         : Lossy
Title                                    : 5.1 448 kbps
Language                                 : Ukrainian
Default                                  : Yes
Forced                                   : Yes
DURATION                                 : 02:13:57.311000000
NUMBER_OF_FRAMES                         : 376749
NUMBER_OF_BYTES                          : 449158031
_STATISTICS_WRITING_APP                  : v9.7.1 ('Pandemonium') 64bit
_STATISTICS_WRITING_DATE_UTC             : 2017-04-05 13:37:37
_STATISTICS_TAGS                         : BPS DURATION NUMBER_OF_FRAMES NUMBER_OF_BYTES

Audio #2
ID                                       : 3
Format                                   : AC-3
Format/Info                              : Audio Coding 3
Mode extension                           : CM (complete main)
Format settings, Endianness              : Big
Codec ID                                 : A_AC3
Duration                                 : 2h 13mn
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 640 Kbps
Channel(s)                               : 6 channels
Channel positions                        : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Compression mode                         : Lossy
Stream size                              : 613 MiB (14%)
Language                                 : English
Default                                  : No
Forced                                   : No

Text #1
ID                                       : 4
Format                                   : UTF-8
Codec ID                                 : S_TEXT/UTF8
Codec ID/Info                            : UTF-8 Plain Text
Title                                    : Forced
Language                                 : Ukrainian
Default                                  : Yes
Forced                                   : Yes

Text #2
ID                                       : 5
Format                                   : UTF-8
Codec ID                                 : S_TEXT/UTF8
Codec ID/Info                            : UTF-8 Plain Text
Title                                    : Full
Language                                 : English
Default                                  : No
Forced                                   : No
Скріншоти





Джерело:
Особиста оцінка: 9 - давно не бачив настільки якісне кіно


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2017-04-05 17:01
 Розмір:   4.3 GB 
 Оцінка фільму:   9.1/10 (Голосів: 70)
   
igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 11249

2017-04-11 22:18  
Правила написано:
3. Обкладинка
...Об'єм допускається до 400 КБ, але рекомендується до 200 КБ

тут 1,2 Мб, треба замінити з нашого сайту постерів.
Про доцільність третього релізу 720ки промовчу...

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 1484

2017-04-11 22:30  
igor911 написано:
Про доцільність третього релізу 720ки промовчу...
720p - лише 2. На DVD9 і цей, на DVD5.
igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 11249

2017-04-11 22:32  
Drool написано:
лише 2

ти забув обмилок https://toloka.to/t81189

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 1484

2017-04-11 22:34  
igor911 написано:
ти забув обмилок https://toloka.to/t81189
От тільки у таких "обмилків", як показує статистика скачувань, вельми багато шанувальників. Толока розжирніла до неподобства. Релізів з оптимальним співвідношенням якість/розмір зникаюче мало.
igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 11249

2017-04-11 22:39  
Drool написано:
зникаюче мало
це можна сказати про сідів.

Додано через 1 хвилину 28 секунд:

і від створення -надцяти релізів в одній якості їх к-ть не збільшується, нажаль.

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 1484

2017-04-11 22:44  
igor911 написано:
це можна сказати про сідів.

А тепер порівнюємо Wink (1)

Додано через 2 хвилини 41 секунду:

igor911 написано:
і від створення -надцяти релізів в одній якості їх к-ть не збільшується, нажаль.

Так, звісно, згоден. Але - як вважаєш, що довше протримається на вінті у гіпотетичного сідера - 7-9 гектарний фільм чи 3-4 гектарний?

igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 11249

2017-04-11 23:00  
Drool написано:
що довше протримається
але ж ці ерзаци не замінять якісних релізів. Тому вважаю, що один реліз, максимально наближений до оригіналу у кожній роздільній здатності, є наразі оптимальним для трекера.
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 1484

2017-04-11 23:22  
igor911 написано:
один реліз, максимально наближений до оригіналу у кожній роздільній здатності
Тобто 1080p понад 12 гіг та 720p вагою в 8 гіг? Ну-ну... Тут он вже скаржаться, що на толоці скачати нічого неможливо...
igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 11249

2017-04-11 23:25  
Drool написано:
Ну-ну...

ну ок, ще один може бути, але третій вже точно зайвий.

11FrYkT 
Модератор відео


З нами з: 20.02.11
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 5080

2017-04-11 23:40  
Drool , а що зробите що в нас люди такі, і на роздачі стояти не хочуть і щоб роздавалося завжи.
Так менший більше будуть тримати, але водночас і з більшого сіди відтягуються, також врахувати параметри кодування які в цьому відео(а тут просто зроблено щоб розмір менший був, а штучно понижувати якість то взагалі не правильо) і доріжка 448, хоча є якісніша (а в НД все має бути краще) то як на мене то не варіант, чомусь на клабі чи блуебірді такого не роблять і проблеми з підтримкою там мінімальні

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 1484

2017-04-12 00:23  
11FrYkT, коли я прийшов на Толоку - таких проблем з сідерами не було. Але тоді й розміри релізів не були такими розбухлими. А якщо визнати, що менший реліз буде підтримуватись довше - то може намагатись не робити 720p та 1080p, які за об'ємом майже не відрізняються? Порівняння вище роздач за 2015-й рік 720p та 720p-mini показує, що не роздуті релізи підтримуються довше. То може проблема не тільки в людях, які не хочуть сідувати, а й в неоптимальних для даних споживачів об'ємах? Порівнювати з клабом та блюбірдом немає ніякого сенсу, оскільки там тупо математично більше активних користувачів.
11FrYkT 
Модератор відео


З нами з: 20.02.11
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 5080

2017-04-12 06:52  
Drool, коли є можливість, а саме відео нормально стискається і тд я сам стараюся робити компактні 720 чи їх шукати, але параметри були завжди на 1 місці. В даному випадку параметри штучно погіршені аби розмір був менший (саме це я вважаю неправильним). Гляньте мої останні роздачі інший світ чи 2+1 теж маленькі, де це можливо я обома руками за но де відео не це не виходить і душити той бітрейт ті параметри аби було менше то не правильно який би то не був трекер і тд
Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 1484

2017-04-12 08:03  
11FrYkT, але спарва в тому, що для 1,5-2-годинного відеоряду в 720p абсолютно достатньо розміру в DVD5. Як приклад, тут тривалість 2 години, міститься 2 доріжки, але навіть при такому розкладі показник Bits/(Pixel*Frame) = 0.210. І картина абсолютно пристойна. Отака фігня, малята...
igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 11249

2017-04-12 08:36  
Drool написано:
абсолютно достатньо розміру в DVD5

ти ж сам знаєш, що це не так. У випадку повного кадру та/або відео, що погано стискається це призведе до замилювання, втрати деталізації, а в динамічних сценах навіть до значних артефактів.

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 1484

2017-04-12 08:49  
igor911 написано:
У випадку повного кадру та/або відео
Перевірено багато разів - 1,5-2 години чудово вміщається в DVD5 навіть при повній картинці. 3 години - так, вже виникнуть проблеми. Та я на 41-дюймовому телевізорі не бачу різниці між mini та повноцінним HD...
11FrYkT 
Модератор відео


З нами з: 20.02.11
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 5080

2017-04-12 08:49  
Drool написано:
абсолютно достатньо розміру в DVD5

бачте ми говоримо трохи про різні речі, Ви про розмір, а я про якість

Drool 
VIP


З нами з: 17.04.10
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 1484

2017-04-12 11:28  
11FrYkT написано:
бачте ми говоримо трохи про різні речі, Ви про розмір, а я про якість
Ні, ми говоримо про якість. 1,5-2 годинний відеоряд розміром в DVD5 за якістю абсолютно влазить без розсипання і артефактів. Навіть з запасом.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 18.10.18
Повідомлень: 4999

2017-04-12 12:10  
Drool написано:
Тобто 1080p понад 12 гіг та 720p вагою в 8 гіг? Ну-ну...

Тут нещодавно було скаржились, що двогодинне кіно вагою в 2 гіги завелике і просили менше.
(пояснення: не у всіх товстий інтернет)

11FrYkT 
Модератор відео


З нами з: 20.02.11
Востаннє: 19.10.18
Повідомлень: 5080

2017-04-12 13:32  
Drool написано:
Ні, ми говоримо про якість. 1,5-2 годинний відеоряд розміром в DVD5 за якістю абсолютно влазить без розсипання і артефактів. Навіть з запасом

та ні про розмір (щоб влазило на ДВД 5), ну а як не стискається і не влазить то нащо пережимати, та й хто зараз на диски пише, в мене в компі наприклад дисководу взагалі немає

EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 18.10.18
Повідомлень: 4999

2017-04-12 21:44  
Подививсь кіно, і залишився якийсь післясмак комерції. Воно краще за іншу нову екранізацію, та й стару лазівку з обмовки у старих фільмах заповнює. Але забагато віддали під популізм та всілякі фішки для фанатів, чи повторення старих трюків на новий лад. Зрештою, для чогось нового якось місця й не залишилось.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти