Новий формат фільмів, озвучених Гуртом (draft)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5, 6  наступна
Автор Повідомлення
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 20:14  
(це стосується тільки проекту "Хочеш кіно українською? Замовляй!")

Раніше:

480p
кодек:
розмір кадру: 720x400
аудіо: Ukr, 5.1/448
розмір: 1.45 GB
контейнер: avi

720p
кодек:
розмір кадру: 1280x720
аудіо: Ukr/Orig, 5.1/448
якість: CRF 19 ~ 3 GB
контейнер:

1080p
кодек:
розмір кадру: 1920x1080
аудіо: Ukr/Orig, 5.1/1509
якість: HQ ~ 10 GB
контейнер:

Remux
кодек: оригінальний
розмір кадру: оригінальний
аудіо: Ukr/Orig, -HD
контейнер: ts



Зараз:

AVC - нове
кодек:
розмір кадру: 960x540
аудіо: Ukr, 2.0/160
якість: CRF 21 ~ 1 GB
контейнер: mp4
переваги над 480p

- на 79% вища роздільна здатність
- видимо краща якість (додатково до роздільної здатності)
- кінцевий розмір буде менший або приблизно однаковий
- підтримка максимальної кількості пристроїв і програвачів (навіть браузерів)
Info для AVC та 720p

Video
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : [email protected]
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 8 frames
Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC
Frame rate mode : Constant
Color space : YUV
Chroma subsampling : 4:2:0
Bit depth : 8 bits
Scan type : Progressive
Encoding settings : cabac=1 / ref=8 / deblock=1:-1:-1 / analyse=0x3:0x133 / me=umh / subme=10 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.15 / mixed_ref=1 / me_range=32 / chroma_me=1 / trellis=2 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=0 / chroma_qp_offset=-3 / threads=x / lookahead_threads=1 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / bluray_compat=0 / constrained_intra=0 / bframes=3 / b_pyramid=2 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=240 / keyint_min=24 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=60 / rc=crf / mbtree=1 / crf=x / qcomp=0.60 / qpmin=0 / qpmax=69 / qpstep=4 / vbv_maxrate=31250 / vbv_bufsize=31250 / crf_max=0.0 / nal_hrd=none / filler=0 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00
Color range : Limited
Color primaries : BT.709
Transfer characteristics : BT.709
Matrix coefficients : BT.709
(релізи в avi буде заборонено викладати)


720p
кодек:
розмір кадру: 1280x720
аудіо: Ukr/Orig, 5.1/448
якість: CRF 19 ~ 3 GB
контейнер:

1080p
кодек:
розмір кадру: 1920x1080
аудіо: Ukr -HD / Orig 1509
якість: HQ ~ 10 GB
контейнер:

Remux
кодек: оригінальний
розмір кадру: оригінальний
аудіо: Ukr/Orig, -HD
контейнер: ts

oglyadachZ 
Частий відвідувач


З нами з: 25.07.10
Востаннє: 21.07.17
Повідомлень: 34

2017-02-11 20:46  
Тобто фільмів з кодеком не буде, лише ?
77997997 
VIP


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 367

2017-02-11 20:48  
Цитата:
Зараз:

AVC - нове
кодек:
розмір кадру: 960x540
аудіо: Ukr/Orig, 2.0/160
якість: CRF 21 ~ 1 GB
контейнер: mp4

А чому така низька якість звуку???
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 20:55  
oglyadachZ написано:
Тобто фільмів з кодеком не буде, лише ?

Так.

77997997 написано:
А чому така низька якість звуку???

Якість звуку буде не гіршою (скоріше кращою), ніж 2.0/224. Що стосується кількості каналів, кому потрібно шість каналів ("домашній кінотеатр"), мали би вантажити 720p або краще.
AngryBirdsUA 
Свій


З нами з: 24.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3097

2017-02-11 21:20  
Дожилися(
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 21:23  
AngryBirdsUA
Що не так? Happy Я не бачу об'єктивних причин далі користуватися надзвичайно застарілим .
drop_plz 
VIP


З нами з: 07.02.14
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 359

2017-02-11 21:25  
gg bb!
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 6354

2017-02-11 21:28  
Чекай-чекай, тобто ти хочеш взагалі заборонити на рівні правил і щоб усі нові AVI-релізи модери не пропускали? В принципі, я тільки за, але є кілька але.
Що робити, наприклад, з тими ж які викладаються в ?
Або можливо є якісь інші випадки, коли неможливо дістати DVD або BD для ріпу, а є лише готові ріпи?

и - виходить теж треба ріпати лише в AVC?
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 21:29  
Tarasyk
Це стосується тільки релізів проекту "Хочеш кіно українською? Замовляй!"
AngryBirdsUA 
Свій


З нами з: 24.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3097

2017-02-11 21:31  
Konfucius написано:
Це стосується тільки релізів проекту "Хочеш кіно українською? Замовляй!"

Так і відразу треба було сказати)
Але, все одно знайдеться хтось хто викладе аві.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 6354

2017-02-11 21:33  
Тю... Я думав, що це в масштабах усієї Толоки.

Ну та все одно - бувають же ж випадки, коли є лише готові і все.

І окей, студії викладуть оці 4 ріпи, але хтось із користувачів візьме і викладе AVI, видаляти?)
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 21:36  
Насправді, я думаю, що це би пішло тільки на користь і в масштабах цілої Толоки (звичайно, що були би винятки для і тд), але це ще не зараз.

Tarasyk написано:
І окей, студії викладуть оці 4 ріпи, але хтось із користувачів візьме і викладе AVI, видаляти?)

Релізи в AVI з нашим озвученням будуть заборонені.
zed 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 10.12.13
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 287

2017-02-11 21:38  
Не в останню чергу популярніший через те, що є певним стандартом.

Тому, на мою думку за стандарт AVC варто було б взяти параметри: 1024x576 ~ 2000 kbps / / 5.1 448 kbps, без оригінальної доріжки.
Вони зарекомендовані як на інших трекерах, так і на на толоці. Майже всі роздачі активних релізерів, роздачі Студії Гуртом саме в такому форматі, і кількість завантажень свідчить про їх популярність.
AngryBirdsUA 
Свій


З нами з: 24.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3097

2017-02-11 21:38  
Konfucius
Тобто рекламувати "Хортицю" від профілю студії це нормально, а аві реліз це вже перебор?
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3066

2017-02-11 21:39  
Konfucius написано:

AVC - нове
кодек:
розмір кадру: 960x540
аудіо: Ukr/Orig, 2.0/160
якість: CRF 21 ~ 1 GB
контейнер: mp4


а на старих компах від 2005-го року глючить такі формати не будуть?)
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 21:40  
AngryBirdsUA написано:
Тобто рекламувати "Хортицю" від профілю студії це нормально, а аві реліз це вже перебор?

Можливо, це не очевидно, але Гуртом не має жодного відношення до студій, і не може відповідати за подібні їхні дії.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 6354

2017-02-11 21:42  
А взагалі, от є ж HDClub, у них здається найменший реліз це 720p...
Можливо є сенс і на Толоці запровадити обмеження по форматах, і заборонити (лише окрім випадків, коли інших ріпів просто не існує)? Залишити лише AVC, 720p, 1080p і Remux.

Релізів стане трохи менше, сідів стане більше, вибір збережеться.
Якщо розмір AVC-релізів буде до 2 ГБ, то люди з повільним інтернетом скаржитися не будуть.
Лишаться незадоволеними лише ті, хто досі записує фільми на диски і переглядає на побутових програвачах, але таких з кожним роком усе менше й менше.

Бо підтримувати DVD-програвачі - це як підтримувати сайт під Internet Exporer Happy
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 21:42  
robotron005 написано:
а на старих компах від 2005-го року глючить такі формати не будуть?)

Ні.

Додано через 31 секунду:

Tarasyk написано:
Бо підтримувати DVD-програвачі - це як підтримувати сайт під Internet Exporer Happy

Точно Wide grin
AngryBirdsUA 
Свій


З нами з: 24.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3097

2017-02-11 21:45  
Konfucius написано:
Можливо, це не очевидно, але Гуртом не має жодного відношення до студій, і не може відповідати за подібні їхні дії.

Виходить кожен користувач може пхати свою рекламу в реліз?
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 6354

2017-02-11 21:48  
Konfucius написано:
Насправді, я думаю, що це би пішло тільки на користь і в масштабах цілої Толоки (звичайно, що були би винятки для і тд), але це ще не зараз.

Так давай вводити, для початку хоча б для всіх фільмокраїв.
Тобто якщо фільм викладається Відео Гуртом, то щоб AVI не викладалося.
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3066

2017-02-11 21:48  
Konfucius написано:
Релізи в AVI з нашим озвученням будуть заборонені.


а якшо у майбутньому з'явится ще одне озвучення, і буде 2хUkr?
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 21:50  
zed написано:
Тому, на мою думку за стандарт AVC варто було б взяти параметри: 1024x576 ~ 2000 kbps / / 5.1 448 kbps, без оригінальної доріжки.

Я порахував середнє відхилення для 5 найпопулярніших співвідношень сторін для 854, 880, 928, 960 і 1024 при mod4: найкращим виходить саме 960.

Що стосується mp4, він має перевагу в тому, що гарантовано підтримується всіма пристроями (телефони, приставки, телевізори), і підтримує потокове відтворення (підходить для онлайн-кінотеатрів без перекодування). Певний недолік в тому, що з ним не можна використовувати , але, зрештою, це задумується, як максимально ефективний формат, а тут важко перевершити.
robotron005 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 29.01.09
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3066

2017-02-11 21:52  
Tarasyk написано:

Так давай вводити, для початку хоча б для всіх фільмокраїв.
Тобто якщо фільм викладається Відео Гуртом, то щоб AVI не викладалося.


у такому випадку всіх фільмокраїв треба забезпечити новими компами. Принаймні мене).
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 21:52  
AngryBirdsUA написано:
Виходить кожен користувач може пхати свою рекламу в реліз?

Ні. Зрештою, реліз видалили.

Прошу не відходити від теми. Це офтоп.
Bookerz 
Новенький


З нами з: 11.01.15
Востаннє: 16.08.17
Повідомлень: 19

2017-02-11 21:53  
Konfucius написано:

oglyadachZ написано:
Тобто фільмів з кодеком не буде, лише ?

Так.


Це погано. Ви ризикуєте втрати якусь частину аудиторії. Я наприклад, для батьків, які мають ДВД-програвач, що читає лише ці старі формати vvid dvix тощо записував на диски та приносив, щоб дивилися... Навряд чи я буду кожен фільм перекодовувати з, наприклад, AVC, в avi Може дуже рідко.. Ну, хоч ті релізи, що вже є в avi видалятися не будуть?
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 6354

2017-02-11 21:55  
robotron005, Sad (1)
Ну як варіант - не обов’язково ж усе ріпати самому, можна брати готові ріпи і просто перезбирати - це не ресурсоємна операція...
І я не думаю, що для ріпання AVC потрібно значно більше ресурсів ніж ріпнути (але якщо помиляюся - поправте хтось, давно нічого не ріпав).
Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 4942

2017-02-11 21:56  
Bookerz написано:
Ви ризикуєте втрати якусь частину аудиторії.

Прогрес без втрати певної аудиторії неможливий... Ми недавно практично втратили користувачів XP, які переходять на Толоку з пошуку заради того, щоб зробити https основною версією сайту.
AngryBirdsUA 
Свій


З нами з: 24.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3097

2017-02-11 22:03  
Tarasyk написано:
І я не думаю, що для ріпання AVC потрібно значно більше ресурсів ніж ріпнути (але якщо помиляюся - поправте хтось, давно нічого не ріпав).

У мене десь у два рази довше.
Але якщо CRF 21 то десь так само.
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 2613

2017-02-12 01:34  
Нарешті.
Студія Hurtom 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.01.15
Востаннє: 18.08.17
Повідомлень: 668

2017-02-12 01:57  
Може й х265 тоді варто спробувати?) https://www.reddit.com/r/trackers/comments/4ftgme/where_is_x265_at_in_the_current_time/ Звісно він ще сируватий, але я пів-року тому завантажив усі 9 сезонів How.I.Met.Your.Mother.S01-S09.COMPLETE.SERIES.720p..2CH.x265.HEVC-PSA доволі гарна якість. 20 gb загальна вага.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5, 6  наступна