Шерлок (Сезон 4) / Sherlock (Season 4) (2017)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  наступна
Автор Повідомлення
Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 4190

2017-01-17 01:17  
Не знаю як вам, а як на мене, Роберт Дауні молодший краще зіграв Холмса, ніж Кембербетч.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 14240

2017-01-17 01:22  
Robar III
Просто Гай Річі - кращий режисер.
Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 4190

2017-01-17 01:24  
don pedro
я оцінюю не фільми, а "гру акторів". Безперечно, що це все суб'єктивно. Але як на мене, Дауні, на голову вищий як актор.
Треба, ще подивитись Стренджа, щоб поглянути як там грає Кембербетч.
Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 186

2017-01-17 02:35  
tetna
Так, справді про сік Ви добре помітили. Мабуть, професійним лікарям воно теж впало в око. З приводу англомовних глядачів: я почала на 1+1 дивитися англомовну версію, не додивилася з родинних причин, але з того, що я побачила мені здалося, що дівчинка розмовляла американською англійською. Не знаю, що це повинно було означати Happy Але ось вже зараз помітила натяк, що щось не так: спочатку дівчинка казала, що за бортом літака темно, за вікнами в'язниці було сонячно (у британському стилі сонячно), але потім у будинку Голмсів була вже темрява, а за вікном кабіни літака все також було темно, хоча повинно було вже з'явитися сонце, тобто натяк уважним, що щось не так Happy А Камбербетч так, класний: і в житті, і в серіалі, побитий, під кайфом за тиждень до смерті, а все одно класний Happy
Tania-Iris
Я розумію, що Вам хотілось чогось іншого, просто зверніть увагу, що вона часто казала, що в неї нема друзів, що в неї нікого нема, вона часто це повторювала, усе її дитинство - це самотність, усе її доросле життя - це в'язниця для Месників, де над нею проводили експерименти. Хіба не схожа на нещасливу людину?

Додано через 3 хвилини 21 секунду:

Robar III написано:
Не знаю як вам, а як на мене, Роберт Дауні молодший краще зіграв Холмса, ніж Кембербетч



Додано через 11 хвилин 12 секунд:

***
До речі, тут якесь відео типу бі-бі-сі випустило, шість секунд, темний фон "Сюрприз!", з'являється Моріарті: "Ви ж не думали, що я так просто зникну, чи не так?"
Чи кажіть, що буде п'ятий сезон, чи досить вже так жорстоко гратися Sad (1)
Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 4190

2017-01-17 02:39  
Mariscia
та певно, що буде. Бо занадто багато "недояснено", й без наслідків. Але думаю, знову треба чекати років 2-3
tetna 
VIP


З нами з: 21.11.14
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 561

2017-01-17 11:29  
Mariscia
прикольно зі світлом за вікном )
про Камбербетча - бачила в інеті фотки - він разом зі Скоттом, в щічки цілують один одного. такі кицюнічки Happy Happy

а от про Еврус - так, вона неймовірно виданий розум та нервову систему має. пояснити її жорстокість - через таку нервову систему, помножену на ревнощі з дитинства і всі екзістенційні штучкенції самотньої дуже розумної людини - можна, але виправдати - ні. вона за собою дуже багатьох вкатрупила. з таким розумом, можна було бути трошки розумнішою. )

Цитата:
До речі, тут якесь відео типу бі-бі-сі випустило, шість секунд, темний фон "Сюрприз!", з'являється Моріарті: "Ви ж не думали, що я так просто зникну, чи не так?"
Чи кажіть, що буде п'ятий сезон, чи досить вже так жорстоко гратися Sad (1)

думаю, просто дражняться. на останок.
evjen 
Свій


З нами з: 04.01.17
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 130

2017-01-17 18:48  
Шерлок Холмс у Конан Дойля розслідує, спираючись на деталі і дрібниці, які бачить тільки він. Це - класичний варіант детектива, який Конан Дойль придумав, і якого ніхто в цьому перевершити не зміг. А в останньому епізоді серіалу нам пропонують розглядати душевні проблеми Холмса. Я не кажу, що серіал поганий. Але де тут Холмс Конан Дойля?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 14240

2017-01-17 18:55  
evjen написано:
Але де тут Холмс Конан Дойля?

Ніде, бо такий Холмс давно нікому не цікавий.
Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 186

2017-01-17 19:11  
Robar III написано:
Але як на мене, Дауні, на голову вищий як актор

RDJ з сімедисятих років в Голівуді і в нього одна номінація на Оскар за головну роль, а Камбербетч вчора прийшов в Голівуд, який до 2010 не знав про його існування - і теж вже одна номінація на Оскар за головну. У Дауні загалом 5 нагород, у Бена 10. Я б їх і на один рівень не поставила Happy Хоча обожнюю RDJ і дуже поважаю за те, що він зміг побороти свою наркотичну залежність. Не всі звідти повертаються, де він був.
Robar III написано:
Не знаю як вам, а як на мене, Роберт Дауні молодший краще зіграв Холмса, ніж Кембербетч

RDJ грав Голмса, у якого від Голмса лише ім'я, він був радше якимось Джеком Горобцем, аніж Голмсом, а Камбербетч майже все має від канону.
Robar III написано:
Треба, ще подивитись Стренджа, щоб поглянути як там грає Кембербетч

Фільм-цукерочка! Три рази на нього ходила Happy Ідеальний Стрейндж - це не я кажу, це ті, хто розбирається в подвиді Стрейнджус ідеальнус Happy
evjen написано:
Але де тут Холмс Конан Дойля?

Тому і based on the works, це ж не екранізація творів дослівно.
don pedro написано:
бо такий Холмс давно нікому не цікавий

Мабуть, що так, раз усі дивляться Шерлока бі-бі-сі та Елементарно.

Додано через 2 хвилини 19 секунд:

tetna написано:
виправдати - ні.

Звісно, ні. Але якщо б це була моя сестра... оце вже не знаю Happy
evjen 
Свій


З нами з: 04.01.17
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 130

2017-01-17 19:35  
Якби Холмс Конан Дойля був давно нікому не цікавий, то перший сезон "Шерлока" не став би таким популярним, і ми б з вами зараз про нього не говорили. І справа не втому, що серіал базується на мотивах оповідань, а в тому, що в першому сезоні збережено конандойлівський принцип побудови образу Холмса.
Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 4190

2017-01-17 20:17  
Mariscia написано:
Елементарно.

серіал хоч і гарний, але мене особливо не попер. подивився 2 сезони й досить.
Mariscia написано:
У Дауні загалом 5 нагород, у Бена 10. Я б їх і на один рівень не поставила

Ну в Кіану рівза теж нагороди є, але якщи ви бачили хоч 1 фіьм з його участю. Можете бути впевнені на 100%, що ви бачили усі фльми з його участю. грає в усіх фільмах однаково. Так і з Беном тут. Дауні, на мою думку, вищий на голову за професіоналізмом за британського Беню. Леонардо ді Капріо Взагалі недавно першого оскара отримав, і що? Це не показник.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 14240

2017-01-17 21:01  
Mariscia написано:
Мабуть, що так, раз усі дивляться Шерлока бі-бі-сі та Елементарно.

Люди дивляться цілком нові серіали, у яких від Холмса Конан Дойля майже нічого не залишилось.
tetna 
VIP


З нами з: 21.11.14
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 561

2017-01-17 21:23  
до речі, чому Ш. сказав "вона написала неправильні дати на плитах", якщо вони і були неправильними ще в його дитинстві ?
Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 186

2017-01-17 22:05  
evjen написано:
Якби Холмс Конан Дойля був давно нікому не цікавий, то перший сезон "Шерлока" не став би таким популярним,

Почитайте інтерв'ю Моффата та Гетісса: вони самі були здивовані, що серіал набув такої популярності, знімали його типу більше для себе, бо вони фанати канону і багато років хотіли зняти серіал. Зняли нульовий епізод першого сезону (Ви бачили його?). На їх подив, бі-бі-сі сподобалося, вони дали грошей, і ми отримали ту першу серію, яку знаємо. Дивилися, бо це Шерлок в 21 сторіччі. А в Елементарно Ватсон дівчина, теж щось нове. Дивилися на нову форму старого, яке вже не дивляться. Читати канон почали (підскочили продажі), бо Шерлок бі-бі-сі.
evjen написано:
І справа не втому, що серіал базується на мотивах оповідань, а в тому, що в першому сезоні збережено конандойлівський принцип побудови образу Холмса.

Мільони дівчат, яки почали верещати від Камбербетча, навряд чи думали про конандойлівські принципи побудови образу Холмса Happy
Robar III написано:
серіал хоч і гарний, але мене особливо не попер. подивився 2 сезони й досить.

На кілька серій вистачило мене.
Robar III написано:
Ну в Кіану рівза теж нагороди є, але якщи ви бачили хоч 1 фіьм з його участю

Правду кажучи, ці премії якісь вже дуже несерьозні: 90% MTV та Teen Choice Awards Wink (1) І майже все за Матрицю, за Матрицю і я б дала йому премію Happy
Robar III написано:
Дауні, на мою думку, вищий на голову за професіоналізмом за британського Беню.

А Ви пробували дивитися спектаклі з Беном?
Robar III написано:
Леонардо ді Капріо Взагалі недавно першого оскара отримав, і що?

Це нечесний приклад: його ненавиділа вся кіноакадемія, тут в тих дідусів особисте Happy Їх вже почали пресувати, і, чесно кажучи, йому дали Оскар не за найкращий його фільм.
tetna написано:
до речі, чому Ш. сказав "вона написала неправильні дати на плитах", якщо вони і були неправильними ще в його дитинстві ?

Може, це вона тоді зробила написи? Вони ж там гралися: хлопці в піратів, вона сама з собою в загадки.
tetna 
VIP


З нами з: 21.11.14
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 561

2017-01-17 22:19  
Mariscia написано:
Може, це вона тоді зробила написи? Вони ж там гралися: хлопці в піратів, вона сама з собою в загадки.

у 5 років? фізично сама ?
Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 186

2017-01-17 22:30  
tetna написано:
у 5 років? фізично сама ?

Замовила батькам, щоб вони замовили такі написи? Happy Чи плити були м'які, коли їх ліпили, і вона понавидавлювала там написи? Тут інше питання: навіщо такі плити взагалі? Happy
Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 4190

2017-01-17 22:31  
Mariscia написано:
Тут інше питання: навіщо такі плити взагалі?

бо їх Шерлок любить)
Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 186

2017-01-17 22:44  
Mariscia написано:
До речі, тут якесь відео типу бі-бі-сі випустило, шість секунд, темний фон "Сюрприз!", з'являється Моріарті: "Ви ж не думали, що я так просто зникну, чи не так?"

Розібралася з цим: це нарізали з інтерв'ю Ендрю Скотта, він таке казав на його початку, але то був жарт.

Додано через 2 хвилини 12 секунд:

Robar III написано:
бо їх Шерлок любить)

Взагалі родина дивна: батьки нормальні, діти - ні Happy Це ж справжні батьки Бена,до речі.

Додано через 1 хвилину 31 секунду:

***
Картини чудові на початку третьої серії: писані з Гетисса-Майкрофта, Бена та його батька.
tetna 
VIP


З нами з: 21.11.14
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 561

2017-01-17 22:47  
Mariscia написано:
Це ж справжні батьки Бена,до речі.

я думала, схожого підібрали актора.
Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 186

2017-01-17 22:55  
tetna написано:
я думала, схожого підібрали актора.

Ні, це його мама й тато, вони теж актори.
Gwedolina 
Частий відвідувач


З нами з: 15.06.11
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 28

2017-01-21 22:20  
Як на мене, це тупо - сперечатися, хто з акторів краще зіграв, чи, тим паче, хто з них "вищий" як актор, спираючись на кількість нагород. Мова йде конкретно про ШХ. Зіграли гарно усі - і Дауні, і Камбербетч, і Джонні Лі Міллер, якщо на те пішло, аж ніяк не гірший. Справа виключно у смаках. Комусь подобається цей Шерлок, комусь той, а комусь взагалі жоден, окрім Ліванова.
slovo17 
Поважний учасник


З нами з: 23.10.11
Востаннє: 19.08.19
Повідомлень: 201

2017-01-21 23:16  
Почала передивлятись попередні сезони і тепер вже точно стало зрозуміло, що у кожній серії був зв'язок із сестрою. Навіть Майкрофт сказав, що він час від часу давав Шерлоку затравочки для мозку, аби той міг згадати сестру. Ну от наприклад серія із собакою Баскервілів - історія про хлопчика, який підмінив свої спогади, замінивши людину на собаку. Можливо Майкрофт направив Шерлока на цю справу навмисно. А може то так хвацько сюжет закрутили, щоб ми тут шукали якісь зв'язки, яких насправді нема, а лише є натяки на них)
Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 186

2017-01-23 00:09  
Gwedolina написано:
Мова йде конкретно про ШХ.

В нашій розмові - ні.
Gwedolina написано:
хто з них "вищий" як актор, спираючись на кількість нагород.

Не зовсім так: кількість нагород помножена на роки акторскої праці в Голівуді.
Anonymous 







2017-01-25 16:20  
Реліз оновлено!

Відео замінено на !
Остаточний реліз
11FrYkT 
Модератор відео


З нами з: 20.02.11
Востаннє: 23.08.19
Повідомлень: 6143

2017-01-25 17:12  
золото на тиждень для заохочення підтримки
slovo17 
Поважний учасник


З нами з: 23.10.11
Востаннє: 19.08.19
Повідомлень: 201

2017-01-29 18:46  
Лише мені здається, що Еврус нікого не вбивала? І чому вона Моріарті при зустрічі назвала рудим? Може рудий вижив і кістки у криниці несправжні, просто підкинуті? Мусить бути 5-й сезон, сезон пояснень про Моріарті і Еврус.))
Mariscia 
Поважний учасник


З нами з: 14.01.16
Востаннє: 22.08.19
Повідомлень: 186

2017-01-29 19:08  
slovo17 написано:
Лише мені здається, що Еврус нікого не вбивала? І чому вона Моріарті при зустрічі назвала рудим? Може рудий вижив і кістки у криниці несправжні, просто підкинуті? Мусить бути 5-й сезон, сезон пояснень про Моріарті і Еврус.))

Redbeard в оригіналі, дослівно "Руда борода", у нас в перекладі просто Рудий, друг її брата, друг, якого у неї не було ніколи, адже в неї не було жодного друга взагалі, тому Рудим вона могла назвати Джима, маючи на увазі, що нарешті знайшла друга. Але п'ятий сезон мусить бути (я особисто його хочу!), хоча завершення четвертого сезону - це ідеальне завершення серіалу Happy
slovo17 
Поважний учасник


З нами з: 23.10.11
Востаннє: 19.08.19
Повідомлень: 201

2017-01-29 19:35  
Mariscia
Тільки-що почитала про Віктора Тревора (справжнє ім'я рудого в серіалі). [url]http://uk.wikipedia.org/wiki/Глорія_Скот[/url]
Звісно, щоб зрозуміти всі ньюанси, треба читати книги, до яких можна провести багато паралелей з серіалу. Я колись читала, але не всі оповідання, та й ті, що читала, вже забула. Треба було родитися англійкою, тоді все було б зрозуміліше))
piznajko 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 24.02.09
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 1960

2017-01-30 00:31  
До речі бачив 4 сезон Шерлока також доступинй на Megogo. Там тепер не показують список аудіодоріжок, так шо цікавить чи там доступна українська аудіодоріжка від 1+1 чи там лише російська?
Electroz 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 18.09.14
Востаннє: 24.08.19
Повідомлень: 3538

2017-01-30 00:41  
piznajko
Там російська доріжка
Відповідь MEGOGO
Цитата:
Перевод к сериалу "Шерлок (Сезон 4)" на текущий момент доступен только на русском языке. Мы работаем над добавлением аудиодорожек и субтитров к фильмам и сериалам, и учтем ваши пожелания.
С уважением, команда MEGOGO.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  наступна