Теодор Адорно. Теорія естетики (2002) [djvu, pdf] | Оцифровано Гуртом

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
Ярпен 
Оцифрування книг Гуртом
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 09.10.13
Востаннє: 22.08.17
Повідомлень: 1873

2016-12-09 10:47  
Теодор Адорно. Теорія естетики (2002) [djvu, pdf] | Оцифровано Гуртом

Теодор Адорно. Теорія естетики (2002) [djvu, pdf] | Оцифровано Гуртом


Мова: українська
Опис:
“Теорія естетики” видатного німецького філософа, соціолога та музикознавця Теодора Адорно (1903-1969) не менш суперечлива й певною мірою парадоксальна, ніж світ, у якому ми живемо. Автор поєднує найвищий ідеалізм із суто догматичним матеріалізмом та детермінізмом. Попри неактуальну нині полемічну спрямованість і свій характер “речі в собі”, твір буде цікавий усім, хто прагне збагнути незбагненне, наблизитись до розуміння тієї великої загадки, яку називають мистецтвом.
Зміст:

Теорія естетики 9
Мистецтво, суспільство, естетика 9
Втрата само очевидності мистецтва — Проти питання про походження — Правдивий зміст і життя художніх творів — Про відносини мистецтва і суспільства — Критика психоаналітичної теорії мистецтва — Теорії мистецтва Канта і Фройда — “Насолода від мистецтва” — Естетичний гедонізм і щастя пізнання Ситуація 29
Дезінтеграція матеріалу —Деестетизація мистецтва, критика індустрії культури — Мова страждання — Нове і його історія філософії — Проблема інваріантності; експеримент — Захист із- мів — Ізми як секуляризовані школи — Робленість і випадок; модерн і якість — “Друга рефлексія” — Нове і тривалість — Діалектика інтеграції і “суб’єктивна точка” — Нове, утопія і негативність Модерне мистецтво і промислове виробництво — Естетична раціональність і критика — Канон заборон — Експеримент (II), серйозність та безвідповідальність — Чорнота як ідеал — Ставлення до традиції — Суб’єктивність і колектив — Соліпсизм, мі- метичне табу і зрілість — Metier — Експресія і конструкція Про категорії огидного, гарного і техніку 68
Про категорію огидного — Соціальний аспект та історія філософії огидного — Про концепцію краси — Мімезис і раціональність — Про концепцію конструкції — Технологія — Діалектика функціоналізму Природна краса 89
Засудження природної краси — Природна краса як “вихід назовні” — Про культурний ландшафт — Пов’язаність природної краси і краси мистецтва — Історична деформація сприйняття природи — Аналітичність естетичного сприйняття — Природна краса як зупинена історія — Визначена невизначеність — Природа як шифр примиреного — Метакритика Геґелевої критики природної краси — Перехід від природної краси до краси мистецтва Художня краса: "apparition", одуховлення, наочність 111
“Більше” як ілюзія — Естетична трансцендентність і позбавлення чарів — Просвітництво і трепет — Мистецтво і чужість мистецтву — Те, чого не існує — Образний характер — “Вибух” — Колективність образного змісту Мистецтво як духовне — Іманентність художніх творів і гетерогенне — Про Геґелеву естетику духу — Діалектика одуховлення — Одуховлення і хаотичне — Апорійність наочності мистецтва — Наочність і концептуальність; речовий характер Ілюзія та експресія 141
Криза ілюзії — Ілюзія, значення і “tour de force” — Про порятунок ілюзії; гармонія і дисонанс — Експресія і дисонанс — Суб’єкт—об’єкт та експресія — Експресія як красномовність — Панування і концептуальне пізнання — Експресія та мімезис — Діалектика внутрішньої суті; апорії експресії Загадковість, правдивий зміст, метафізика 163
Критика й порятунок міфу — Міметичне і безглузде — Cui bono? — Загадковість і розуміння — “Нічого не лишити без змін” — Загадка, письмо, інтерпретація — Інтерпретація як наслідування — “Блок” — Зупинена трансцендентність — Загадковість, правдивий зміст, абсолют Про правдивий зміст художніх творів — Мистецтво і філософія; колективний зміст мистецтва — Правда як ілюзія безілюзорнос- ті — Мімезис згубного і примирення — Мєтє^іс у тьмяному Послідовність і значення 187
Логічність — Логіка, каузальність, час — Доцільність без мети — Форма — Форма і зміст — Концепція артикуляції (І) — Уявлення про матеріал— Уявлення про сюжет; інтенція і зміст — Інтенція і значення — Криза значення — Концепція гармонії та ідеологія замкненості — Утверджувальність — Критика класицизму Суб'єкт і об'єкт 222
Неоднозначність суб’єктивного та об’єктивного; про естетичне чуття — Критика Кантової концепції об’єктивності — Непевна рівновага — Мовний характер і колективний суб’єкт — Діалектика суб?єкта і об’єкта — “Геній” — Оригінальність — Фантазія і рефлексія — Об’єктивність і реїфікація Про теорію художнього твору 239
Процесуальність естетичного сприйняття; художні твори як процес — Минущість — Виріб людських рук і генеза — Художній твір як монада та іманентний аналіз — Мистецтво й художні твори — Конститутивність історії; “збагненність” — Необхідність об’єктивації та розпаду — Єдність і розмаїття — Категорія інтенсивності — “Чому художній твір обґрунтовано можна назвати гарним?” — “Глибина” — Концепція артикуляції (II) — Про диференціацію концепції прогресу — Розвиток виробничих сил — Трансформація художніх творів — Інтерпретація, коментар, критика — Історичність правдивого змісту; піднесене в природі і мистецтві — Піднесене і гра Універсальне і одиничне 270
Номіналізм і занепад жанрів — Про жанрову естетику античності — Про філософію історії традицій — Про концепцію стилю — Прогрес мистецтва — Неоднорідність історії мистецтва — Прогрес і опанування матеріалу — “Техніка” — Мистецтво за індустріальної доби — Номіналізм і відкрита форма — Конструкція; статика і динаміка Суспільство 334
Подвійний характер мистецтва: fait social і незалежність; про фетишизм — Рецепція і виробництво — Вибір тематичного матеріалу; художній суб’єкт; відносини з наукою — Мистецтво як поведінка — Ідеологія та правда — “Провина” — Про рецепцію передового мистецтва — Опосередкування мистецтва і суспільства — Критика катарсису; кітч і вульгарність — Ставлення до практики; вплив, живе сприйняття, “приголомшеність” — Заанґажованість — Естетизм, натуралізм, Бекет — Проти керованого мистецтва — Можливість мистецтва сьогодні — Незалежність і гетерономія — Політичний вибір — Прогрес і реакція — Мистецтво і злиденність філософії — Пріоритет об’єкта і мистецтво — Проблема соліпсизму і фальшиве примирення Рагаїіротепа 351
Теорії походження мистецтва 435
Проект передмови 445
Застарілість традиційної естетики — Зміна функцій наївності — Непримиренність традиційної естетики й сучасного мистецтва — Правдивий зміст і фетишизм художніх творів — Необхідність естетики — Естетика як притулок метафізики Естетичне сприйняття як обєктивне розуміння — Іманентний творові аналіз та естетична теорія — Про діалектику естетичного сприйняття — Універсальне і особливе — Критика феноменологічних досліджень походження— Ставлення до Геґелевої естетики — Відкритість естетики; естетика форми і естетика змісту (1) — Естетика форми і естетика змісту (II) — Норми і гасла — Методологія, “друга рефлексія”, історія Редакторська післямова 483
Тематичний покажчик 491

ISBN 966-500-207-4
Автор: Теодор Людвіг Візенгрундт Адорно (нім. Theodor Ludwig Wiesengrund Adorno)
Переклав з німецької: Петро Таращук
Назва мовою оригіналу: Ästhetische Theorie
Місце видання: Київ
Видавництво: Видавництво Соломії Павличко “Основи”
Сайт видавництва: http://osnovypublishing.com
Формати: djvu, pdf
Кількість сторінок: 518 сторінок
Джерело: Оцифровано Гуртом: balik2 та Sehrg-Gut
книга оцифрована у рамках проекту
"Оцифрування книг Гуртом"



Золотий реліз (завантажене не впливає на рейтинг)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати книгу українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2016-12-09 10:47
 Розмір:   82 MB 
 Оцінка літератури:   10/10 (Голосів: 7)
   
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти