Ubuntu 16.10 Yakkety Yak (AMD64/i386) (2016) Ukr/Multi

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
Mongoose 
Свій


З нами з: 27.03.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 52

2016-11-29 07:00  
Ubuntu 16.10 Yakkety Yak (AMD64/i383)

Ubuntu 16.10 Yakkety Yak (AMD64/i386) (2016) Ukr/Multi


Версія: 16.10
Захист: Відсутній

Операційна система: Linux
Офіційний сайт: http://Ubuntu.com

Опис:
До вашої уваги свіжий випуск дистрибутива Ubuntu - 16.10 на Unity 7
Що нового:
Оновлення ПЗ
Виправлення помилок Totem, Evince and Eye of GNOME, для кращої роботи з Unity 7.
Підтримка Gnome 3.20
Package Kit v1.0
Системні вимоги:

ЦП:
Двоядерний процесор з частотою 1,6GHz і потужніший - Unity, Gnome, KDE
Одноядерний процесор з частотою 1,3GHz і потужніший- XFCE, Mate, LXDE, Openbox, Fluxbox, IceWM, Enlightenment
Оперативна пам'ять:
2Gb - Unity, Gnome, KDE
1Gb - XFCE, Mate, LXDE
512Mb - Openbox, Fluxbox, IceWM, Enlightenment
Відеокарта:
3D Відеокарта з підтримкою X.Org
Звукова карта:
будь-яка
Вільний простір на HDD:
5Gb і більше - Unity, Gnome, KDE, XFCE, Mate, LXDE
4Gb і більше - Openbox, Fluxbox, IceWM, Enlightenment
Скріншоти:



хеш

ubuntu-16.10-desktop-amd64 - 3F50877C05121F7FD8544BEF2D722824
ubuntu-16.10-desktop-i386 - E9E9A6C6B3C8C265788F4E726AF25994
Загальний - E119AA559AAB7AC3BAC641B13AA50DD7
Джерело: Офіційний сайт


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати програму українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2016-11-29 07:00
 Розмір:   2.98 GB 
 Оцінка програми:   9/10 (Голосів: 14)
   
Gespenst 
Поважний учасник


З нами з: 30.09.09
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 236

2016-11-29 07:46  
ви пишете Gnome 3.20 а на скрині Unity...
Mongoose 
Свій


З нами з: 27.03.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 52

2016-11-29 08:09  
Правильно. 7 Unity, по дефолту, це і так зрозуміло, але хто забороняв змінювати оболонку на Гнома?
В описі написано "...для кращої роботи з Unity 7..." Це очевидно.
Для Вас добавлю стрічку "Unity 7"

Gespenst 
Поважний учасник


З нами з: 30.09.09
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 236

2016-11-29 19:57  
тобто в роздачі Ubuntu Gnome? Чи Ubuntu з прикрученим гномом чи гному взагалі в роздачі немає?
movic 
Новенький


З нами з: 18.03.08
Востаннє: 29.04.17
Повідомлень: 20

2016-11-29 20:57  
Цитата:
Ubuntu 16.10 Yakkety Yak (AMD64/i383)
- у шапці помилка (i386)).
Mongoose 
Свій


З нами з: 27.03.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 52

2016-11-29 23:46  
Gespenst написано:
тобто в роздачі Ubuntu Gnome? Чи Ubuntu з прикрученим гномом чи гному взагалі в роздачі немає?

Ubuntu поставляється лише з Unity, Gnome ставиться вручну з репозиторіїв.Тобто якщо в "Що нового" написано Gnome 3.2, то зрозуміло, що це його підтримка, тим паче, що спеціально для Вас я уточнив після 16.10 слово Unity.

movic написано:
- у шапці помилка (i386)).

Дякую, поправив

Konfucius 
Управління
Управління


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 01.05.17
Повідомлень: 4896

2016-11-30 04:51  
Mongoose написано:
[url]Ubuntu.com[/url]

Виправте.

Потрібен ще хоча б один скріншот.

Mongoose написано:
.iso

Потрібно добавити хеші файлу.

Batmaneptasooqa 
Новенький


З нами з: 29.11.16
Востаннє: 06.02.17
Повідомлень: 1

2016-11-30 05:15  
Працює як треба. Дякую.
Чекаю на LTS.

Я є тут 
Свій


З нами з: 30.08.12
Востаннє: 09.03.17
Повідомлень: 103

2017-01-20 21:00  
Моя суб'єктивна думка: не пішла. Юніті, що Кде - важкувата. При встановленні мав проблему з кулером - крутив на повну потужність. Вирішилось відключенням зовнішньої відеокарти Нвідіа (всередині було Інтел). Під час користування постійно виводило повідомлення, що в системі була знайдена якась помилка або якась програма аварійно завершила свою роботу. І без вказання, що саме неправильно працює (там виводило не повен текст помилки, якщо я не помиляюсь). Адміністратор, на мою думку, що і звичайний користувач, - безправний. Магічна sudo вирішує не всі проблеми. Так через місяць моя найперша проблема з кулером повторилась. lmsensors я поставив, а от налаштувати роботу кулера мені не вдалося - викидало "відмовлено у доступі"... Ну от куди це годиться? Щоб отримати доступ до роботи ядра і користування низькорівневими процесами потрібні були права суперкористувача, які чорт-зна де заховані. Тепер вже і розбиратись не хочу, як їх отримати. Канонікал як завжди - нове і нестабільне візмуть, зкроють з того система у кидають користувачам. Погана, як на мене, політика. Дивно, що Марк Шаттлворт ще не поміняв Ікси на Вейланд... Хоча так грозився. Я не проти нової віконної системи, але це ж ще до розуму довести треба. Ну коротше, поки що Арч форевер і на крайній випадок Манджаро. Щастя всім.
Mongoose 
Свій


З нами з: 27.03.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 52

2017-01-21 05:14  
Я є тут написано:
проблему кулером - крутив на повну потужність

А до температур через Psensor дивилися?
Я є тут написано:
в системі була знайдена якась помилка

Є таке, майже на всіх системах, які я ставив, неясно шо це, вирішував відключенням цього повідомлення.
Я є тут написано:
Адміністратор, на мою думку, що і звичайний користувач, - безправний

Не цілком згоден. На те лінукс і лінукс, що поки ви самі не зпустите і не дасте доступ програмі - вона нічого не зробить. Приклад адміністратора з власного досвіду - в мене ніколи не працює підсвітка з довбаною Nvidia, яка хоче пропрієтарних дров, постійно потрібно вручну переконфігуровувати файл Xorg і додавати стрічку коду.одного разу не вийшло :
Вирішив проблема своєідно - забіндив alt+space на 30% яскравості , а ctrl+space - 95%
Не дарма Торвальдс посилав розроників Нвідіа на конференції куди подалі.

Qualcuno 
Поважний учасник


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 159

2017-01-21 18:13  
Хтось знає, за яким принципом розробляється українська локалізація? Встановив пакет оновлень, і меню Інші перетворюється на Иньші, Інтернет на Тенета, Ігри на Забавки, в одних місцях програми, в інших проґрами. Хоч шо.
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 418

2017-01-21 18:27  
Ось вони -- https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-uk/+members#active

Додано через 3 хвилини 59 секунд:

Але мені здається, що перекладами вже давно ніхто не займається, бо ось тут пусто.

Я є тут 
Свій


З нами з: 30.08.12
Востаннє: 09.03.17
Повідомлень: 103

2017-01-24 17:56  
Цитата:
А до температур через Psensor дивилися?

Так, в простої одне ядро було 41С, а інше - 40С. А обороти кулера при цьому - 25500 об/хв. Фото дати не можу, бо було це давно і я не фотографував.
Цитата:
Не цілком згоден. На те лінукс і лінукс, що поки ви самі не зпустите і не дасте доступ програмі - вона нічого не зробить. Приклад адміністратора з власного досвіду - в мене ніколи не працює підсвітка з довбаною Nvidia, яка хоче пропрієтарних дров, постійно потрібно вручну переконфігуровувати файл Xorg і додавати стрічку коду

Пароль для роботи програм це одна з особливостей лінукс, але ж не основна) Дати доступ програмі на встановлення чи її роботи це найлегше, що можна контролювати і важкого тут немає нічого. Тим паче це відключається простим розкоментуванням одного рядка в конфігі sudo. Особисто мене не задоволняє адміністратор з його неширокими повноваженнями. Пароль зроблено, щоб людина, яка цьому нічого не смислить, не могла вам щось напартачити. Більше ніякої користі вона не несе цінної.
Щодо Нвідіа - постав ті ж пропрієтарні дрова і все. Тим паче, що вони є в репозиторіях. Причому офіційних(якщо в тебе не Debian).
Може хтось обожнює лінукс із коробки, мені теж подобається таке, але мені хочеться свободи дій без обмеження. Хочеться самому собі налаштувати систему. Інша справа, що це важко дається. Але іноді потрібно (було пару раз, коли sudo відмовляли у доступі) вимкнути ікси та DЕ і під рутом виправити помилки.

Додано через 8 хвилин 39 секунд:

Цитата:
Є таке, майже на всіх системах, які я ставив, неясно шо це, вирішував відключенням цього повідомлення.

Я поки бачив таке тільки на Ubuntu.

William_1995 
VIP


З нами з: 31.12.10
Востаннє: 21.04.17
Повідомлень: 314

2017-02-09 01:05  
Вибачте, якщо дурне питання, але чи піде на ноутбук HP Mini 110c з процесором Intel Atom N270 (1 ядро з частотою 1.6 ГГц) та оперативною пам'ятттю 1 Гб. Відеокарта інтергрована
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 418

2017-02-09 07:07  
1 Гб оперативки це ні про що, ви навіть браузером нормально не зможете користуватися. Додайте хоча б ще +1 Гб та ставте що-небудь легше: lxde, mate, xfce.
William_1995 
VIP


З нами з: 31.12.10
Востаннє: 21.04.17
Повідомлень: 314

2017-02-09 12:12  
st_78
Та знаю, що ні до чого(
Просто нетбук почав юзати останнім часом лиш на кілька днів, доки нема толком доступу до комп'ютера
На ньому стоїть ше старенька XP. І висне. Звісно, через характеристики.
Але часу шось доробляти з таким древнім пристроєм нема, та й бажання теж зараз.
А ubuntu менш вимоглива, вважається
тому, й думав поставити

st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 418

2017-02-09 12:21  
William_1995, та не така вже убунту й невибаглива.
Можливо можна порівнювати ХР зі старшими версіями убунту -- я маю на увазі використання ресурсів -- але порівнювати актуальну версію з операційкою якій вже скоро тридцять років не зовсім вірно.
Може щось екзотичніше і злетіло б, та ви не маєте бажання і часу, тому не бачу сенсу давати поради.

Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 2507

2017-02-09 13:12  
William_1995
можливо спробуйте linux mint xfce. Але не гарантую, що буде набагато краше.

Qualcuno 
Поважний учасник


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 159

2017-02-09 21:56  
В мене був нетбук з таким процесором, але з двома гігами оперативи. Ставив XP і Zorin Lite, працювали приблизно однаково. Проблеми починались, коли кілька вкладок в браузері або ютуб.
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 418

2017-02-10 10:00  
Qualcuno, ну я про те і писав, з 1Гб зараз життя майже нема, якщо потрібно щось більше аніж командний рядок.
Qualcuno 
Поважний учасник


З нами з: 10.09.10
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 159

2017-02-10 18:16  
Ця тема вже якось підіймалась, як на мене, реально вдихнути нове життя в старе залізо можна тільки заміною процесора на більш потужний, ні операційка, ні оперативка не відіграють великої ролі, якщо у вас дохлий проц, особливо одноядерний.
myrykmaniak 
Новенький


З нами з: 02.10.10
Востаннє: 29.04.17
Повідомлень: 12

2017-02-11 15:32  
William_1995
Цілком можливо. Не так довно довелось ставити linux на нетбук з схожими характеристиками (процесор навіть слабший був).
Поставив CrunchBang. Досить непогано працює. З коробки стоїть XFCE і в підсумку система використовує десь 200мб. Серфінг в браузері цілком пристойний. Якщо звісно це не якісь новомодні сайти.

Mongoose 
Свій


З нами з: 27.03.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 52

2017-02-12 01:07  
st_78 написано:
st_78

Lubuntu спокійно працює з 512Мб Happy

William_1995 написано:
Вибачте, якщо дурне питання, але чи піде на ноутбук HP Mini 110c з процесором Intel Atom N270 (1 ядро з частотою 1.6 ГГц) та оперативною пам'ятттю 1 Гб. Відеокарта інтергрована

Вам така ж відповідь - ставте Lubuntu

st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 418

2017-02-12 01:20  
Mongoose написано:
Lubuntu спокійно працює з 512Мб Happy

Ну якщо суто дивитися, як вона працює і більш нічого не робити, то цілком вистачить і 256 Мб.

Mongoose 
Свій


З нами з: 27.03.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 52

2017-02-12 21:06  
st_78 написано:
суто дивитися, як вона працює

З таким же успіхом можна наклеїти роздруківку робочого столу на монітор.
512Мб - вказано на офіційному сайті.

st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 418

2017-02-12 21:12  
Mongoose написано:
З таким же успіхом можна наклеїти роздруківку робочого столу на монітор.

Робіть, як вам зручніше.

resdftrd 
Новенький


З нами з: 23.01.15
Востаннє: 23.04.17
Повідомлень: 3

2017-02-15 19:32  
Цей образ диска налаштований для віддаленого керування комп'ютером і стеження за користувачем!

Перед завантаженням ОС чи програми на "Толоку" він мав би бути протестованим на безпечність модераторами.

Раджу не довіряти трекерам та завантажувати програмне забезпечення з офіційних сайтів.

paulrufous 
Поважний учасник


З нами з: 04.03.11
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 161

2017-02-15 19:53  
resdftrd написано:
Цей образ диска налаштований для віддаленого керування комп'ютером і стеження за користувачем!


https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%83%D0%BC%D0%B0

Цитата:
Пароль для роботи програм це одна з особливостей лінукс, але ж не основна) Дати доступ програмі на встановлення чи її роботи це найлегше, що можна контролювати і важкого тут немає нічого. Тим паче це відключається простим розкоментуванням одного рядка в конфігі sudo. Особисто мене не задоволняє адміністратор з його неширокими повноваженнями. Пароль зроблено, щоб людина, яка цьому нічого не смислить, не могла вам щось напартачити. Більше ніякої користі вона не несе цінної.


Описана вище конфігурація системи характерна для Ubuntu, але аж ніяк не для всіх дистрибутивів. Років 10 назад ще вважали Ubuntu всія і всім в пінгвінячому світі, та цей час минув безповоротно.

st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 30.04.17
Повідомлень: 418

2017-02-15 20:36  
resdftrd, а можна більш детально почути, з чого ви зробили такі висновки?
Якщо модератори будуть вантажити кожен реліз з толоки, то порвуться. Ну, мені так, здається.

resdftrd 
Новенький


З нами з: 23.01.15
Востаннє: 23.04.17
Повідомлень: 3

2017-02-15 22:14  
st_78 написано:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%83%D0%BC%D0%B0


Хеш SHA-1: ubuntu-16.10-desktop-amd64 на Гуртом - aee0709d07d43494d7aa13457b4e255b0a12d1cf
Хеш SHA-1: ubuntu-16.10-desktop-amd64.iso на офіційному сайті Убунту - 0403fb4728bd788fbcb67e87d6feb241ef38c75a

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна