Армітаж III / Armitage III (1-4 з 4) (1995) DVDUpscale 768р-mini Ukr/Jap | Sub Ukr

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2
Автор Повідомлення
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2016-05-30 15:31  

///_Ядро серця не відає збоїв_\\\

BMK12 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 13.04.09
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 3638

2016-05-31 21:42  
Чекаємо на завершальний епізод.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2016-06-01 00:28  
BMK12 написано:
Чекаємо на завершальний епізод.

Відеоряд вже є, всього іншого ще треба чекати.

Фінальний епізод виходить ХХ ХХ 201Х р.
BMK12 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 13.04.09
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 3638

2016-06-01 00:59  
EvGaS написано:
201Х р
Та Ви, пане, я так бачу невиправний оптиміст! (с)
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2016-06-01 07:10  
BMK12 написано:
Та Ви, пане, я так бачу невиправний оптиміст! (с)


Звісно що оптиміст. Ви що, не бачили всієї тієї гори черепів? (© Бендер Родріґес)
А доти — дивимось відеокліп з технорепом. »_«
lost_in_you 
Свій


З нами з: 17.11.11
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 107

2016-06-01 17:24  
скоро буде. Переклад уже в Ґвена)
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2016-06-07 20:19  
///_Фінальним бітом буде Біт кохання_\\\
[email protected] 
Новенький


З нами з: 16.02.13
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 22

2016-06-08 18:52  
А фільми робити будете?
Gwean 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 28.07.12
Востаннє: 29.05.20
Повідомлень: 666

2016-06-08 22:55  
[email protected]
Перший фільм - компіляція цих чотирьох серій, тому не має сенсу. Продовження сумніваюся, що хтось перекладатиме, тому навряд.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2016-06-09 05:42  
Gwean написано:
Продовження сумніваюся, що хтось перекладатиме, тому навряд.

Печалька…


Класний фан-трейлер до мінісеріалу випадково знайшов Rolleyes (1)
Abaddon... 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.13
Востаннє: 29.03.17
Повідомлень: 170

2016-06-09 23:56  
Що ж - маленька мрія 5-ї давнини все ж нарешті збулася. Щира вам за це дяка.
Dark Hunter 
Свій


З нами з: 03.10.12
Востаннє: 15.12.18
Повідомлень: 99

2016-06-13 22:21  
Бурхливі оплески титанам українізації. Уклін вам до ніг, бо ж знаю як це все складно, особливо перемогти лінь)
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2016-06-22 21:24  
Поглянув титри до кіно, 700-800 рядків та 60 кб тексту — бувало й вдвічі більше…

Фактично, текст там легкий, можу й розім’ятися. Але дуже бажана участь коректора/редактора, бо уважно вичитувати друканину як раніш зараз змоги не маю.

ДВД на апскейл теж знайшов, з англомовного видання озвучки (японські актори змінювались, а англомовні що в кіно що в серіалі — ті самі, якщо просто — не попалася японська доріжка, мертві торренти).
BMK12 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 13.04.09
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 3638

2016-06-22 21:28  
EvGaS написано:
Але дуже бажана участь коректора/редактора
Можу допомогти як "другий прохід" (перечитати на можливі помилки).
Gwean 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 28.07.12
Востаннє: 29.05.20
Повідомлень: 666

2016-06-23 09:24  
EvGaS написано:
Поглянув титри до кіно, 700-800 рядків


Трохи більше за серію «Мандрівників» =)
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2016-06-23 21:24  
BMK12 написано:
Можу допомогти як "другий прохід" (перечитати на можливі помилки).

Окай. Як наб’ю - відправлю.

Gwean написано:
Трохи більше за серію «Мандрівників» =)

Це вже стало мемом.
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 1231

2017-04-07 15:36  
Нормальне аніме, хоча Росс і Наомі могли
наваляти армії до бомбардування лабораторії доктора Асакури.
До речі, щось я не допетрав - коли вони
билися, то тб показувало керівницю Землі на автомобілі і миті стрілянини Росса та Наомі, це могли бачити тільки роботи на Марсі чи всі, хто дивився? І чому роботи так реагували на те, що показували по тб?
Дякую.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2017-04-07 16:02  
Косячок справжній написано:
хоча Росс і Наомі могли наваляти армії до

Герої без стимулу — не герої)) Треба ж за щось мститися.

Додано через 1 хвилину 45 секунд:

Косячок справжній написано:
це могли бачити тільки роботи на Марсі чи всі, хто дивився?

Роботи

Косячок справжній написано:
І чому роботи так реагували на те, що показували по тб?

Передивись колись ще і зрозумієш може. Не все ж одразу розповідати. Wink (2)
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 1231

2017-04-07 16:39  
EvGaS
А так
Роботи другого типу почувши один світ - одна нація + кадри, де армія намагається знищити Наомі зрозуміли, що і їм будуть гайки та відчули страх/біль/катарсис)?
Додано через 2 хвилини 11 секунд:

Слухай, я ж не можу почати дивитися Армітаж: Подвійна Матриця https://toloka.to/t74387, якщо не допетраю це аніме)
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2017-04-07 16:49  
Косячок справжній
Тобі на аеродрома не можна, йди на другий захід.

Був би варіант, але ні. Мабуть ти просто щось не вловив при перегляді. Я там точно не пригадаю, але там щось пов’язане з масовим поширенням певної прошивки/програмного коду, яке кардинально змінює логіку певних підмоделей роботів на «живу індивідуальність». Одним словом, Армітажка всіх заражає «синтетичним усвідомленням життя», чи ще щось, навіть не просунуті треті типи, а й в певній мірі й старі та примітивні моделі. Але все ж краще переглянь важливі відрізки, бо там важливий момент, і може все це я вигадав.

А одна нація — один світ: це мізкомийка для людей, тут вона просто є символом брехливої політики, і роботам до лампочки, що там в новинах кажуть. А от трансльовані події мікроповстання «два в полі — воїни» мають за собою все ж причину поворушити роботам в головах тирсою про їхнє використання і ставлення до них.

Узагалюнюючи все — це початок соціальної революції.
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 1231

2017-04-08 13:56  
Змінив свою думку - пішов на повторні перегляди - тепер це аніме мені не подобається. Багато суперечностей, які важко до ладу пояснити або я ніяк їх не допетраю.
Коли Джуліан намагався у корпорації виробника Консепшн дізнатися разом з Армітаж про неї і вставив провід собі між сосків, тоді його осідлав з відстані Рене дан Клод(копія), почав верзти Армітаж розмови про те, що потрібно вбити третіх і реготав, як навіжений, тоді Наомі гепнула кулаком купу дротів і копія з вереском згоріла жовтим полум'ям десь у квартирі, а Джуліан вигукнув до Наомі аби та його не торкалася його, бо інфікується і з несамовитим криком запалав блакитним полум'ям, що не дивно, бо він одягався як завсідник бару Блакитна устриця. Так ось, звідки той вірус взявся? Він вбив і копію Рене, і Джуліана, проте чи цей вірусняк давав свідомість роботу? Смерть, біль точно давав, бо Джуліан страждав як помирав, раніше Джуліан та Наомі біль не відчували та чи давав свідомість вірус невідомо. Армітаж, певно, заразилася, бо наступні дні погано себе почувала, але поводила вона себе майже як завжди. Можливо, Консепшн зробив його аби не допускати допитливих роботів в суспільстві та все-таки, як сказав потім дроїд-копія Рене в садку Асакури, що Консепшн навпаки був зацікавлений у третіх, оскільки саме виробництво зробило їх лідерами у цій сфері, хоча уряд міг нагнути Консепшн через угоду з федерацією Землі і це був їх вірус, але тоді вони могли його розповсюдити значно раніше та в інший спосіб, до того ж, заразила Джуліана та копію Рене саме Армітаж, коли дала стусана дротам під час перебування в Консепшн і ті згоріли обоє. Це була абсолютна випадковість.
Наомі не відчувала біль, вона це говорила на даху дзвіниці, але коли разом з Россом прийшли до лікарні Шінора за справжнім Рене дан Клодом вперше під час вибуху відчула біль від арматури, що застрягла в плечі та поранень, і, можливо, страждання, тривогу(про що говорила голова копії Рене, коли звисала зі стелі та сама Армітаж пізніше).
Коли Наомі та Росс прийшли в садок вишневий, де мешкав Асакура вже десь два роки, відтоді, як у нього дах почав протікати, копія-дроїд його побратима-лікаря Рене з яким вони створювали роботів у Консепшн кілька років тому розповіла, що третіх створили на основі асассин дроїдів, але всі вони мали дефекти у програмах їхньої свідомості, тому Асакура налаштовував їх власноруч.
Цікаве питання навіщо асассин дроїдів та третіх взагалі випустили в суспільство? Нехай, ще третіх, вони могли народжувати, але асассин дроїдів?
На додачу дроїд-копія лікаря Рене сказав, що він та його брати запрограмовані на знищення третіх, а треті запрограмовані для самозбереження, хто це програмував - Рене? Одначе, коли? Якщо були запрограмовані на знищення третіх два роки тому чи навіть пізніше, тоді чому вбивства третіх почалися тільки тиждень тому з кантрі-співачки?
Також асассин дроїд мовив, що на відміну від його братів він хоче допомогти Наомі та Россу чи це від інфікування його Армітаж(яке невідомо чи було взагалі) чи, що ймовірніше, від того, що Асакура модернізував його процесор.
Далі Асакура вийшов з божевільного забуття та впізнав Армітаж(мені здається він зробив її копією своєї власної доньки) та пробуркотів: я налаштую тебе ще раз, цього разу востаннє. Тепер ти справжня. Що означає справжня? Тобто, він не обмежив нічим її свідомість і вона тепер має самосвідомість? Але, як показали наступні її дії вона нічим не відрізнялася від Армітаж попередньої, тож, що він там налаштував таємниця.
Тепер до глюків на екранах, які могли бачити тільки роботи, ці блимання вперше з'явилися на екрані в квартирі Росса, коли він прокинувся зранку і в ту саму мить як в нього почала нити нога штучна, і вдруге, після того, як сказав Наомі, що не хоче мати нічого спільного з недолюдьми кіборгами та роботами, які лиш імітують людей, Армітаж образилася на те.
Блимання на екрані в кінці аніме, які могли бачити тільки роботи, могли створити тільки дві особи - Джуліан або Армітаж, тому що в проміжках між уривками бою, політиками, були фрагменти, де сиділи в віртуалі усі треті(кантрі-співачка, художниця і далі за списком), а вони існують у в корпорації Консепшн, де Джуліан зробив резервну копію своєї пам'яті та решти сестер. Армітаж не показувала здібностей до транслювання в прямому ефірі чого б то не було, хоча, можливо, Асакура щось там їй налаштував, але це навряд, бо він бачив майбутнє у роботах-деревах, рослино-людинах.
Тож залишається копія пам'яті Джуліана в Консепшн. Він звідти всім заправляв. Але дивно, що уряд його не виявили з усіма віртуальними сестрами, та й Наомі з Россом приходили до них як додому і ніхто їм не заважав?
Йдемо далі - перша офіціантка-робот поглянула на екран, бо випадково підійшла до нього за барною стійкою, решта роботів обернулися на екрани, що мигтіли, коли прозвучала фраза: один світ - одна нація і після того дивилися, що може натякати на те, що роботи другого типу почувши один світ - одна нація + кадри, де армія намагається знищити Наомі зрозуміли, що і їм будуть гайки та відчули страх/біль/катарсис? Але яким чином?
Далі - як їм вдалося завчасно вивезти підземним тунелем бойового дрона в кому бився Росс з військом з садка вишневого Асакури, де він стояв, адже вони вирішили битися тільки після того, як ту лабораторія Асакури знищили вщент?
Ще - хто знімав бій Наомі та Росса з армією аби транслювати з усіх можливих ракурсів на екрани для споглядання роботами?
Коротко кажучи, з Московіади - розчарування навіки поселилося в цих стінах.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2017-04-08 17:17  
Не натискати
Цитата:
Ще - хто знімав бій Наомі та Росса з армією аби транслювати з усіх можливих ракурсів на екрани для споглядання роботами?

Припустимо, що хакнули камери армії, що нападала.

Головне питання всього кіно: а як і звідки глядач взагалі всі події бачить? ))))

Цитата:
Цікаве питання навіщо асассин дроїдів та третіх взагалі випустили в суспільство? Нехай, ще третіх, вони могли народжувати, але асассин дроїдів?

=) Ну, якщо не випускати, то як вони виконають завдання? )) Та й тестування такі дорогі, а так випустив — і увесь світ полігон. Муахахах.

Цитата:
Одначе, коли? Якщо були запрограмовані на знищення третіх два роки тому чи навіть пізніше, тоді чому вбивства третіх почалися тільки тиждень тому з кантрі-співачки?

Навіть у пралки є таймер запуску прання. Wide grin

Цитата:
Далі Асакура вийшов з божевільного забуття та впізнав Армітаж(мені здається він зробив її копією своєї власної доньки) та пробуркотів: я налаштую тебе ще раз, цього разу востаннє. Тепер ти справжня. Що означає справжня?

Там напівмаразм — він переплутав Армітажку з іншим незавершеним роботом, детальною копією доньки. Там була недороблена версія моделі, яку йому здалося що він доробив, а вона зламалася і прийшла до нього (Армітажка перша замість другої). Ну так і зробив апгрейд Армітажці + анлок запобіжників/перепрошивку БІОСа, як роботу-копії своєї доньки. Ну й поки там ладнав — вийшов вдалий гібрид мегатермінаторші з лазерами та просунутою свідомістю та біонікою, яка роздавала невдовзі епічні копняки всім поганцям. Мед Саєнтіст, а що?



Цитата:
Тобто, він не обмежив нічим її свідомість і вона тепер має самосвідомість?

Ну, вона й раніш її мала. Тут ти якось все занадто сприйняв, що всі були занадто тупі, чи передача вірусу надто сильно змінює.
Насправді вся твоя проблема росходжень пояснюється простіш — Армітажка сама по собі є однією з останніх моделей, ще й специфічна, навіть як на третіх. А з апгрейдом мед саєнтіста — так взагалі. Вірусняк — то більш не вірусняк, а можна сказати — певний код еволюції, та й за певними мелодіями видно, коли Армітажка щось хакає. Про винесені копії — а що заважає їм мати внутрішню мережу, аби взаємопереноситися. Про біль чи відсутність — коли там ломанули, то було пряме підключення, через яке хакнули сенсори й софт, і робот почав відчувати біль. Точніш, роботи відчувають біль, просто в них є можливість блокувати сенсорику, а в ту мить цю функцію заблокували, а сенсорику й реакцію на неї підсилили, як і вкинули вірусняком больову реакцію на подразники.

Цитата:
Але, як показали наступні її дії вона нічим не відрізнялася від Армітаж попередньої, тож, що він там налаштував таємниця.

Вставив достобіса лазерів, модернізував біоніку, розблокував додаткові функції чи перепрошив — вона й залишиться тою самою, просто має більше можливостей. Коли ж БІОС перешивають, материнка не перетворюється ж на іншу модель з іншою поведінкою?
Тобто, тут більш можна сприймати, як доповнення, а не заміну чогось в Армітажці у сенсі особистості чи свідомості.

Цитата:
Тепер до глюків на екранах, які могли бачити тільки роботи, ці блимання вперше з'явилися на екрані в квартирі Росса, коли він прокинувся зранку і в ту саму мить як в нього почала нити нога штучна

Інколи протез — це просто протез, і не треба шукати якогось прихованого сенсу.
Фонить в нерви та в радіодіапазон інколи. Частота перекриває частоту голографічного обладнання, звідси й глюки. ІРЛ таке буває навіть зараз між телефоном теликом, компом колонками… Постійно якісь наводки.

Цитата:
Асакура щось там їй налаштував, але це навряд, бо він бачив майбутнє у роботах-деревах, рослино-людинах

В нього маразм то накатує, то попускає. Але як варіант — хакнув мережу й трансляцію хлоп з матриці, а Армітажка через відкрите загальне віщення з трансляцією перекинула й вірус/код еволюції/отримання примітивнішими роботами самосвідомості (готове (напів?)рішення нездатним до еволюції). Тим паче, в Армітажки після апгрейду могли з’явитися якісь «людські» частини логіки, яких раніш не вистачало, ті, що вона могла б запозичити в недоробленої рободоньки для власного розвитку.

Цитата:
Але дивно, що уряд його не виявили з усіма віртуальними сестрами, та й Наомі з Россом приходили до них як додому і ніхто їм не заважав?

1. всі відволіклися на війнушку та вибори
2. забагато занадто крутих робоінтелектів разом, котрі могли банально пригнітити системи моніторингу в мережі, як авіація подавляє ПВО, або ж і взагалі непомітно все для систем зробити

Цитата:
перша офіціантка-робот поглянула на екран, бо випадково підійшла до нього за барною стійкою, решта роботів обернулися на екрани, що мигтіли

ретрансляція через зв’язок офіціантки на радіус її зв’язку, і так ланцюжком передача «запрошення» подивитись новини

Цитата:
зрозуміли, що і їм будуть гайки та відчули страх/біль/катарсис? Але яким чином?

не обов’язково саме ці емоції там. Але вважай, що їх перепрошивали через зв’язок з екранів, тому й на них дивились, а не кудись (крім причини подій)
З почуттів — там імовірніше самоусвідомлення, зміна усвідомлення соціального статусу з «я не меблі», або ж проста надія на крпще

Цитата:
Далі - як їм вдалося завчасно вивезти підземним тунелем бойового дрона в кому бився Росс з військом з садка вишневого Асакури, де він стояв, адже вони вирішили битися тільки після того, як ту лабораторія Асакури знищили вщент?

Ангар міг стояти окремо лабораторії, або бути укріпленим, типу як бази субмарин. Або ж техніку заздалегідь вивели радіокеруванням, чи був не один тестовий зразок, а два.
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 1231

2017-04-09 20:37  
EvGaS
Так натискати чи не натискати? ці .... питання .....)
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2017-04-09 22:08  
Косячок справжній
тобі можна все
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 1231

2017-04-10 10:27  
EvGaS
Дякую, що знайшов час на відповідь.
Хоч можна й влізти в дебати, але вже не викликає такої потреби Армітаж, на жаль.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2017-04-10 10:36  
Косячок справжній, це ж фантастичний бойовик 90-их. Тут ставка на крутість, брутальність та епатаж, а не на продуманість. (наче в Робокопах було менше дірок) Rolleyes (1)
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 1231

2017-04-10 11:55  
EvGaS
Не дивися жодних Робокопів, моя провина).
Ні, ну переглянути Армітаж ІІІ можна, звісно.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2017-04-10 12:54  
Цитата:
Ні, ну переглянути (вставити назву бойовичка) можна, звісно.

Ну як знайдеш норм фантастичний бойовичок, то і мені скажеш — теж подивлюся.
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 28.05.20
Повідомлень: 1231

2017-04-10 13:33  
EvGaS
Згоден, краще нічого не дивитися, ніж дивитися абищо)
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2