Юрген Граф. Міф про голокост (2011) [doc, fb2]

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2
Автор Повідомлення
virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.05.19
Повідомлень: 3610

2016-02-15 02:48  
taburyak
Так, на щастя літератури, що розвінчує міф голокосту можна знайти достатньо. Окрім моїх нових релів, на які є посилання внизу даного релізу, можу ще порадити Матеріали міжнародної Тегеранської конференції (2006). Можна скачати з еx.ua але не українською.
А також послухатищо скаже про голокост учасник/організатор тієї конференції, відео англомовне
northon 
Забанено
Забанено


З нами з: 16.06.16
Востаннє: 17.06.16
Повідомлень: 11

2016-06-16 01:04  
don pedro написано:
Прихильники "міфічності" Голокосту не можуть пояснити "маленьку" дрібничку - куди після Другої світової поділися мільйони євреїв.

У одній паралельній темі ви довго щось писали про галицьке жидівство, що мало потужну культуру і не асимілювалося. Але ви мабуть і не помітили що цих книгах йдеться переважно про концтабори, де начебто у газових камерах було знищено 6 млн жидів. Ось це і є вигадкою.
bassogenie 
Новенький


З нами з: 05.04.15
Востаннє: 18.05.19
Повідомлень: 15

2016-08-21 18:41  
virtus8hur
Цікаво, що видання радянської енциплопедії 1988 під словом "евреи" пише наступне:
"Общее этнич. название ряда народностей, исторически происходящих от древних евреев"

Ага. А у рад. шкільних підручниках «знайшлася» нова нація «Євреї Ізраїля»

Додано через 6 хвилин 50 секунд:

virtus8hur
Що стосуєтся Ахмадінеджада,то так само можливо цітувати й іншого «спеціаліста з єврейського питання», А. Гітлера...
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1898

2016-11-16 00:43  
virtus8hur написано:
Так, на щастя літератури, що розвінчує міф голокосту можна знайти достатньо. Окрім моїх нових релів, на які є посилання внизу даного релізу, можу ще порадити Матеріали міжнародної Тегеранської конференції (2006).

Чекаємо на протоколи сіонських мудреців)))))).
virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.05.19
Повідомлень: 3610

2016-11-16 14:41  
Cleaf написано:
Чекаємо на протоколи сіонських мудреців

Я б їх виклав, якби вони були перекладені українською. Зрештою, ви подали мені гарну ідею ))
фіцко 
Забанено
Забанено


З нами з: 21.10.15
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 446

2016-11-17 00:42  
virtus8hur написано:
Я б їх виклав, якби вони були перекладені українською. Зрештою, ви подали мені гарну ідею ))


Сіонські протоколи: джерела і документи: Іст. пам’ятка. — К.: МАУП, 2005. — 232 с. (Б-ка журн. «ПЕРСОНАЛ»)
У книзі узагальнюється іудейсько-талмудистська думка від виникнення Талмуда і расової доктрини іудаїзму до створення сучасних іудео-масонських і сіоністських організацій світового панування.
зі: можна купити букіністичне видання
згідно опису на сайті "Персоналу" - досить цікаве видання, що містить, крім протоколів, багато інших перчинок, якими можна посипати під хвіст хитросракого "народу"
capitoshko 
Поважний учасник


З нами з: 27.11.08
Востаннє: 20.05.19
Повідомлень: 174

2016-11-17 13:48  
Треба бути імбіцилом, щоб читати таку літературу. Треба порядок в себе вдома наводити, а не звинувачувати інші народи.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1898

2016-11-17 21:13  
virtus8hur написано:
Ця клята раса, яка не має більш своєї батьківщини, свого правителя

Відкидаємо за неактуальністю. Неактуальне з 1948 року.
virtus8hur написано:
Я не знаю більш шкідливої для держави чуми, ніж цей народ, внаслідок його вміння шляхом обману, лихварства і грошових операцій доводити людей до жебрацтва

Імператори, що нічим не займалися та обжиралися коштом платників податків, доводили людей до жебрацтва в неймовірних масштабах, проте їх те не обходило.
virtus8hur написано:
Жиди - ніщо інше, як неосвічений і варварський народ

Котрий мав писемність ще тоді, коли пращури Вольтера бігали праєвропейським лісом напівголими.
virtus8hur написано:
Жид і банк - пан вже тепер всьому: і Європі, і з освіті, і цивілізації, і соціалізму, соціалізму особливо, бо їм він з коренем вирве християнство

Схоже, кацап Достоєвскій не знав, що християнство з'явилося в жидів.
virtus8hur написано:
Так що скажете, толераси, жидів тільки ненавидять "неосвічені мавпи" чи весь цивілізований світ в особі філософів, письменників, імператорів, вчених і т.д.?

Скажемо, що видавати дурощі кількох бідолах за "весь цивілізований світ" щонайменше дивно.
фіцко написано:
згідно опису

Пиши рідною, іжорською.
virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.05.19
Повідомлень: 3610

2016-11-17 22:28  
Cleaf написано:
Схоже, кацап Достоєвскій не знав, що християнство з'явилося в жидів.

Схоже що це ви не знаєте, що християнство протиставляється іудаїзму. Христос прийшов до євреїв, не тому що вони богообрані, а тому що вони тоді були найбільш грішним народом. І вони ж його не прийняли.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1898

2016-11-17 23:18  
virtus8hur написано:
Схоже що це ви не знаєте, що християнство протиставляється іудаїзму. Христос прийшов до євреїв, не тому що вони богообрані, а тому що вони тоді були найбільш грішним народом. І вони ж його не прийняли.

Ким, де й навіщо воно "протиставляється" іудаїзму - не ясно. Христос прийшов до євреїв якраз тому, що вони богообрані (про що пишеться в Біблії багато разів). Вони ж Його прийняли (проте не всі, лише ті, хто поділяв Христове вчення).
virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.05.19
Повідомлень: 3610

2016-11-17 23:19  
Cleaf
бла-бла-бла
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1898

2016-11-17 23:21  
virtus8hur, з таким рівнем аргументації Вам не варто навіть намагатися сперечатися з представником найдавнішого народу світу. Куди, до речі, подівся Ваш допис з цитуванням вольтерівських фантазій?))
virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.05.19
Повідомлень: 3610

2016-11-18 01:25  
Cleaf написано:
Куди, до речі, подівся Ваш допис з цитуванням вольтерівських фантазій?))

Згодом я подумав що то було занадто і витер щоб мене тут не забанили.
mosypan 
Оцифрування книг Гуртом
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 03.03.09
Востаннє: 20.05.19
Повідомлень: 329

2016-11-18 01:33  
Нацизм знищив десятки мільйонів людей і його ідеологи та очільники цілком справедливо страчені. І суті справи тут не змінить, якщо жертв "просто мільйони, а не десятки мільйонів". Все одно покарано їх справедливо.
Але...
Ідея засудження нацизму відразу ж почала визискуватися, в тому числі й пройдисвітами. І тут вже має сенс "надути" кількість жертв просто неймовірно.
Справа тут у тому, що переможці були не менш жорстокі й злочинні, ніж переможені. Отже, свого часу буде порушено питання і про їх засудження. Всіляко "заглушити" виникнення подібних питань і має на меті навмисне збільшення кількості загиблих.
Особисто мене спочатку дуже вразили цинічні підрахунки: 4млн. жертв/кількість днів роботи крематоріїв=кількість жертв щодня. Але... хіба криміналісти та судмедексперти послуговуються емоціями, а не розумом та розрахунками? Той, у кого емоції беруть гору, просто непридатний до такої справи.
Так от. 2380 тіл щодня (а приблизно стільки припадає на один день "роботи" Аушвіца, якщо прийняти цифру 4 млн. жертв) - цифра просто вражаюче нереальна! Тим, у кого є інженерна освіта і дозволяють нерви, я раджу перебороти себе і крок за кроком відтворити суто технічні, хімічні, фізичні аспекти справи, які наводять ревізіоністи. І ви переконаєтесь у неможливості вчинити подібне. Але ж 4 млн. жертв Аушвіца - оцінка Нюрнберзького трибуналу! І піддавати сумніву його висновки - у багатьох країнах кримінальний злочин!
Ось тоді й приходить розуміння, що рівень "західного правосуддя" може бути цілком відповідним правосуддю Вишинського. І західного обивателя теж намагається тримати в шорах. І теж під страхом кримінальної відповідальності обмежує право думати й самостійно робити висновки.
Моя оцінка - читати. Вдумливо.
Ніякого виправдання нацизму тут немає. Є звинувачення саме його наступників, що звуться тепер "антифашистами".
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1898

2016-11-18 22:47  
фіцко написано:

у жида розрив мозку. Не може до нього дійти, що Бог - це не його таточко-диявол-саваоф, а книжечки його - гімно

Радше в тебе розрив анусу, піцьку))). Адже якщо твій "бог" - не той, що Саваоф, то саме твій "бог" є дияволом. Не віриш? Спитай Христа та Його євангелістів)))). До речі, у кацаповій недолугій цитаті про "отця-диявола" промова Христа стосувалася лише визначеної групи осіб, що прийшли сперечатися з Ним.
фіцко написано:
матіньку

Пиши рідною, мокшанською. І не сміши людей своїми фотошопами.


систематичний флуд, офтоп , видано Konfucius
Оld_Jaskier 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 18.11.16
Повідомлень: 4

2016-11-18 23:11  
шлімазл Cleaf гадає, що з ним хтось буде вести релігійні диспути. От дурко)))))
зрічися диявола, мудак


Повторний профіль, систематичний флуд і офтоп, видано Konfucius
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2