Автор |
Повідомлення |
Gin_ger Забанено
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2017-06-23 15:03 |
ssTAss написано: | ...є трохи інша картина світу і не всі «за» та на барикадах, ви «починаєте дізнаватися», коли чуєте, що «за Януковича було краще, бо долар був по вісім» – це говорить вам львівський таксист і не він один, а раніше ви чули це від старших людей, переважно пенсіонерів. Це на третьому році війни. А потім ви читаєте у журналі «Країна» репортаж про містечко в Тернопільській області, де, за словами високопосадовця, «раніше наші люди хотіли жити як в Америці, потім як у Польщі, а тепер як за Януковича». І містечко це не бідне – навпаки, його мешканців в області вважають заможними, навіть багатими. Основним джерелом доходу є заробітки в Польщі, Італії, Португалії, Британії, звичайно ж, Росії і навіть Штатах, де ціна ґрін-кард, виявляється, 10 тисяч доларів. Я навмисне не називаю це містечко, бо описана ситуація типова – це могло б бути й у Франківській, і Львівській області, що там уже казати про Схід і тих, хто під бомбами. Скільки у нас таких містечок, де ніколи нічого не відбувається, де нічого не виробляється, а ще недавно були якісь заводи, де центр всесвіту – це базар, де тьма церков і центральна вулиця – це ряд магазинів, кафе, ресторанів і стоматкабінетів, де обов’язково за містом, у чистім полі, є своя «елітна забудова»: вілли, палаци, замки – реалізована мрія заробітчанина. | /Олександр Голубов/
Отношение к "Стране" – это маркер, намного лучший, чем прямолинейное "чей Крым".
Со небутербродным полуостровом все уже ясно, и простора для маневра, позволяющего сохранить приличия, просто нет. Или, или. Разве что ты боксер. Боксерам можно.
Но когда прижимают коллег по конторе, когда хочется рассказать, как тебя незаслуженно обидели завистники твоего антикоррупционного богатства или просто когда в душе царит латентный русский мир, который для удобства не хочется среди всех этих недовышиватников демонстрировать, то всегда можно говорить про "другую точку зрения" и "свободу слова". Пусть даже всем все давно ясно так же, как и с Крымом. В ответ всегда можно было услышать: "Это все ваши домыслы! Это качественный, неугодный власти продукт".
Насчет качества сомнений не было.
Как и насчет того, что это продукт, направленный не против власти, а против государства Украина как такового.
Человек, поддерживавший, распространявший и сотрудничавший с продуктами жизнедеятельности товарища Гужвы, мог быть или идиотом, или коллаборантом, или и тем, и другим одновременно. Все эти люди, писавшие, дававшие интервью, мило общавшиеся и легитимизировавшие эту клоаку, могли выполнять задание, использовать ресурс в собственных целях, тешить самолюбие или просто радоваться тому, что любимая экс-метрополия все еще делает в Украине почти все, что заблагорассудится. Но никто из них, кроме клинических идиотов, не мог не понимать, с кем имеет дело. Просто им всегда было насрать на страну, в которой они живут.
Поэтому для меня все, к кому прикасался Гужва и его товарищи, были изначально токсичными, какие бы личины эти люди не принимали ни до, ни после, ни во время. Надеюсь, что сейчас, когда уже давно вскрывшиеся, но все еще незамеченные обывателями консервы начнут вновь вонять, это будут понимать немного больше людей.
Тут: https://www.facebook.com/golubovalex/posts/10211916443698506 Ніби все правильно ви написали. Ніби правильно думаєте. Ніби я з вами і згоден. Але гіркий осад все таки залишився. Десь там далеко… але ж ми демократична країна, я ж ніби прихильник ліберальний поглядів? І чи потрібно воно мені?
Інтернет великий,тільки українського контенту бракує. В моєму випадку класного українського етно-фольку, хороших записів української академічної (класичної) музики, хороших записів концертів українських музикантів. Тому я опинився тут. Не густо на Толоці , але…
Олександр Голубов частково написав про те з чим я з вами не згоден.
"…це продукт, спрямований не проти влади, а проти держави Україна як такої.
Людина, яка підтримувала, розповсюджувала і співпрацювала з продуктами життєдіяльності товариша… , могла бути або ідіотом, або колаборантом, або і тим, і іншим одночасно."
Потрібно розрізняти українську владу і українську державу. Владу можна/необхідно критикувати, змінювати, а державу потрібно будувати, зміцнювати. Державу потрібно любити. Колись давно одна людина мені сказала, що "я не люблю Ющенка, хочу його відставки, але ніколи не буду з громадянами іншої держави об-ти свого президента…" Це про нашу "Чоловік в спідниці." Але ми всі такі.
Антисемітські, ксенофобські висловлювання, пропаганда фашизму, нетерпимості. Гасла, цитати фашистських злочинців. Це не демократія, це не свобода слова. Це не Фдудильня. Це порушення Кримінального Кодексу. Толока переповнена такими матеріалами.
Мене вразили коментарі заслужених місцевих на адресу Жадана, що він лівий. А хто у нас не лівий? Любий популіст лівий. А з бідністю щось потрібно робити. Вже сьогодні. Люди їдуть на Захід, в Росію(!). Хто може. А життя в Україні не покращується. Держава багатшою не стає. Багатіють тільки депутати, чиновники та олігархи.
Після негативних, зневажливих "жидобандерівців" (а ще пару років назад як це класно звучало… та й сьогодні класно звучить, якщо людина притомна), "понаїхали", "Україна для українців" мені, етнічному українцеві, не хочеться бути бандерівцем. Бандерівщина це минуле. Це історія. Сучасну Модерну Україну на таких ідеях не збудуєш. А чому не мазепинці, не петлюрівці? У мене в душі співає Гуляй Поле. Мої діди бачили Нестора Махна. (Ой, лівий!) Я родом з тих країв. Так чому я не патріот?
|
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-23 19:51 |
Gin_ger написано: | У мене в душі співає Гуляй Поле. Мої діди бачили Нестора Махна. (Ой, лівий!) Я родом з тих країв. Так чому я не патріот? |
Тому що Махно зробив усе від себе залежне для знищення "буржуазної" УНР в ім'я безглуздих анархічних марень і воював проти Петлюри. Тому тут або-або. Взагалі, мене завжди дивував дурнуватий культ Махна, який свого часу роздувала частина "патріотів". |
|
|
|
|
Gin_ger Забанено
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2017-06-23 20:36 |
don pedro
Сьогодні легко оцінювати тих чи інших історичних осіб. Ми знаємо про них все. Знаємо чим все скінчилось. А вони нічого знали. Вони не могли зазирнути в майбутнє. Вони жили ради майбутнього, мріяли про нього, боролись але нічого не знали про нього. Такі собі ідеалісти. На жаль, це тільки в книжках все гарно, ясно та привабливо. А на практиці кров, кров, сльози, подвиги, злочини…
Це наша історія. Це наші герої. Їм не потрібно звань, пенсій, дач. Їм потрібна пам'ять. А історія їх розсудить.
don pedro написано: | або-або |
Це у комуністів і "патріотів" або-або… В житті все набагато складніше. Силою можна змінити владу. Силою багато чого можна змінити. Лише те, що в головах у людей силою не зміниш. Тяжко…
P.S. Сьогодні рекорд по відвідуваності Толоки. (Рекордна відвідуваність Толоки (2023 одночасно) відбулась 2017-06-23 21:33)
До чого це? |
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-23 20:44 |
Gin_ger написано: | Це наша історія. Це наші герої. Їм не потрібно звань, пенсій, дач. Їм потрібна пам'ять. А історія їх розсудить. |
Історія давно вже все розсудила, і у ній Махно точно не український герой.
Gin_ger написано: | В житті все набагато складніше. |
Зовсім ні. Життя простіше і дурніше, аніж багато хто собі думає. Постійний пошук якихось "напівтонів" тільки шкодить. |
|
|
|
|
Gin_ger Забанено
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2017-06-23 20:54 |
don pedro написано: | Історія давно вже все розсудила, і у ній Махно точно не український герой. |
Так. Він герой не вашого роману. Україна – це не тільки ви. (Там, вище, про ФБ було.)
don pedro написано: | Зовсім ні. Життя простіше і дурніше, аніж багато хто собі думає. Постійний пошук якихось "напівтонів" тільки шкодить. |
Факел вам в руки. А решту ви продавите, пропхнете. Але, чи на довго? |
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-23 21:09 |
Gin_ger
З політичних діячів героями є ті, що діяли в ім'я створення і укріплення української держави. Всі решта (серед них і Нестор Іванович) можуть йти лісом. Проста відповідь на складні питання. |
|
|
|
|
Gin_ger Забанено
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2017-06-23 21:40 |
don pedro написано: | Проста відповідь на складні питання. |
Не вигадуйте ровера. Є тільки одна проста відповідь на складні питання.
Вашє слово, товаріщ маузєр. (В. Маяковський)
|
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-23 21:43 |
Gin_ger
??? |
|
|
|
|
Gin_ger Забанено
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2017-06-23 21:51 |
"Нічого особисого". Забудьте. |
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-23 23:58 |
|
|
|
|
|
Gin_ger Забанено
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2017-06-24 00:17 |
/Ліна Костенко/
Чоловіче мій, запрягай коня!
То не кінь, а змій - миготить стерня
Доберемося за три годиночки
за стонадцять верст до родиночки
Чуєш роде мій, роде-родоньку,
чом бур'ян пішов по городоньку?
Роботящий мій, з діда-прадіда
двір занедбаний, Боже праведний!
Ой ти ж роде мій,
мій ріднесенький
хоч би вийшов хто
хоч однесенький!
Чом же двері всі позамикані
чи ж приїхали ми некликані?!
Дев'ять день душа ще пручається
а потому вже - призвичаїться
Ту морквиноньку тую квітоньку не прополеш із того світоньку.
Люди згадують... Ми навідались...
От ми родоньку й перевідались…
|
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-06-24 03:29 |
|
|
|
|
|
EvGaS Відео Гуртом - субтитрування
З нами з: 27.02.12 Востаннє: 26.02.22 Повідомлень: 5656
|
2017-06-24 06:41 |
Gin_ger написано: |
P.S. Сьогодні рекорд по відвідуваності Толоки. (Рекордна відвідуваність Толоки (2023 одночасно) відбулась 2017-06-23 21:33)
До чого це?
|
А хто його зна, тре дивитись у які свіжі релізи найбільше люду набігло.
Чи може знов десь на ТБ, радіо чи в соцмережах згадували. В журналах та газетах — те навряд, бо тоді б не було такого сплеску, і аудиторія б приходила плавніш за часом.
Ну або ж усьому провиною закритий вЗобань чи ще щось, і люди шукали куди б піти та чого б подивитись-пограти-почитати. |
|
|
|
|
tecumseh Свій
З нами з: 29.05.17 Востаннє: 25.06.17 Повідомлень: 102
|
2017-06-24 11:23 |
|
|
|
|
|
EvGaS Відео Гуртом - субтитрування
З нами з: 27.02.12 Востаннє: 26.02.22 Повідомлень: 5656
|
2017-06-24 12:44 |
Брехня сивої кобили.
Опитування явно замовне.
Знаєте як робиться таке замовне опитування? Беруться 1000 телефонних респондентів (ну або скільки там вказане, чи просто число на певний % і згодом це проектується у співвідношеннях на більше число статистики). За базою телефонних номерів знаходяться «випадкові» бабусі, які хочуть назад комунізм та власну цноту.
Profit! Маємо статистику під конкретне замовлення!
Дуже добре 5%
В основному добре 38%
В основному погано 22%
Дуже погано 15%
Не змогли відповісти 19%
бггг, 99%, ЛІЛ)))
* КО дає підказку, в опитуваннях сума значень завжди має бути рівною 100, незалежно від того, як скорочували числа. Хоча деяким і 114% теж норм.
Додано через 4 хвилини 57 секунд:
До речі, КМІС неодноразово звинувачували у ЗМІ в замовності опитувань. Роками.
Чесно сказати, в нас взагалі не варто довіряти соціологічній опитанці. Різниця дійсності, яка перевищує відсоток похибки у кілька разів — це є доведена норма з практики, як не смішно. Завжди можна викрутитись, і сказати, мовляв, умови з того часу змінилися. Сам не один графік статистики опитувань малював та проводив опитування, тож трохи знаю, що воно таке.
Зрештою, могли просто некоректно ставити питання на опитуванні, а в результатах написати інакше формулювання. (теж таке має ймовірність, як не смішно) |
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-24 12:56 |
marchelloUA
Ви такий стурбований цим питанням... |
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-06-24 13:35 |
don pedro
Мене дещо непокоїть, з яким захватом ми інтегруємося в середовище, де ось такі різні збочення є нормою, і навіть ознакою "розвиненості" законодавства та суспільства.. |
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-24 13:46 |
marchelloUA
Що робити з власним тілом - особиста справа кожної людини. Ніякого збочення я в цьому не бачу.
Мене більше турбує те, що українці не можуть заробити на життя у себе на Батьківщині та жити у безпеці, а не ось такі дурниці. |
|
|
|
|
Gin_ger Забанено
З нами з: 25.03.11 Востаннє: 01.08.19 Повідомлень: 1681
|
2017-06-24 13:59 |
marchelloUA
Відколи це євангельські християни почали розглядати Захід як вороже середовище? П’ятидесятники цілими сім’ями їхали туди (мабуть, і зараз їдуть) і нічого...
Хочете посперечатися?
-
|
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-06-24 15:08 |
Gin_ger
Посперечатися - ні. Ця інфа хоч і правдива, та трохи вже несвіжа і втрачає свою актуальність.
Так, виїзд почався у часи, коли "тут" було справжнє гоніння, а "там" дійсно було середовище, де можна плекати віру. Власне кажучи, зараз в Штатах далі є осередки, де це можливо (гуглити "Bible belt"). Їдуть далі потроху за інерцією, бо "там" вже є родичі і пов'язані християнські групи. Це зараз більше матеріальна ціль, ніж духовна.. Гонінь в нас (поки) нема - до речі, і не знати, де швидше почнуться знову, "тут" чи "там".. Про християнство Європи сумно говорити, відколи все у більшій кількості країн практикується церковний гомо-шлюб і багато чого подібного.
Додано через 8 хвилин 59 секунд:
Та я й трохи не про те в цілому. Он у Латвії, Литві, Болгарії, Польщі, Сербії, Чорногорії на конституційному рівні внесено норму про те, що шлюб - це зареєстрований союз виключно між одним чоловіком і однією жінкою. СлабО нам таке ж зробити? Навпаки, в нас же на догоду Європейській спільноті поволі йде до прийняття будь-яких забаганок "свободи" та "розвиненого суспільства".. |
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-24 15:15 |
marchelloUA написано: | Латвії, Литві, Болгарії, Польщі, Сербії, Чорногорії |
Щойно ви дали перелік найвідсталіших країн ЄС. |
|
|
|
|
InKviZ Модератор ігор
З нами з: 03.10.10 Востаннє: 21.12.24 Повідомлень: 1511
|
2017-06-24 15:19 |
Оцініть будь ласка перші спроби в "нормальному" озвучуванні...
|
|
|
|
|
EvGaS Відео Гуртом - субтитрування
З нами з: 27.02.12 Востаннє: 26.02.22 Повідомлень: 5656
|
2017-06-24 15:45 |
marchelloUA
якщо релігія не йде за людьми, які йдуть за часом, то вона зникає.
А в основах чи не кожної релігії є засади її розповсюдження, де таки в тій чи іншій формі має бути написане, що не люди мають йти за релігією, а релігія має йти туди, куди йдуть люди. Може не надто точним є опис не надто правильними словами, але хто не зрозумів — той не зрозумів, то й нехай. |
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-06-24 17:01 |
don pedro
Ось тут самообман, що якщо ми будемо наслідувати гей-свободи у тій мірі, що й більш розвинені економічно країни Європи, то і наша країна буде більш розвинена економічно. Ги.
EvGaS
Цитата: | А якщо зле в очах ваших служити Господеві, виберіть собі сьогодні, кому будете служити... А я та дім мій будемо служити Господеві.
(Ісус Навин 24:15) |
|
|
|
|
|
EvGaS Відео Гуртом - субтитрування
З нами з: 27.02.12 Востаннє: 26.02.22 Повідомлень: 5656
|
2017-06-24 18:05 |
marchelloUA написано: | то і наша країна буде більш розвинена економічно. Ги. |
Як не дивно, але так.
Про суфражизм часом не чули? А суспільство за підтримки держав та релігій вважало 100 років тому зовсім інакше про жінок.
Якщо особині випало народитися з інакшою хромосомою, то це має позбавляти її права бути на чолі представників релігії, мати якусь професію (крім фізичних обмежень) чи права голосу? Звісно ж, є моменти фізіології та психології, і також зрозуміло, чому в релігіях є розподілення за родом, бо тоді б турбота про наближеного протилежної статі відвертала б увагу про вищі думки, і це б роз’їдало фундамент релігії як корисного організаційного формування як морального компасу чи центру концентрації та передачі знань як у минулі часи.
marchelloUA
Не варто наводити чиїхось мудрих цитат. Краще казати власними словами. Принаймні, Він так більше оцінить.
Додано через 9 хвилин 8 секунд:
marchelloUA
Дам пораду, можете сприймати, можете ні: коли людина читає інструкцію чи учень правило у школі, то зазвичай є розподіл на два типи: для одних правило є завченою догмою, для інших — компасом. Жити та вчитися можна за обома принципами підходу до знань, хоча, схоже, в мене здебільшого був взагалі третій — імпровізація. Граблів повно, зате цікаво та весело. Та й події, які можна віднести до категорії див так трапляються частіш. |
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-24 20:44 |
marchelloUA написано: | гей-свободи |
А що це? |
|
|
|
|
tecumseh Свій
З нами з: 29.05.17 Востаннє: 25.06.17 Повідомлень: 102
|
2017-06-24 20:55 |
EvGaS написано: |
Опитування явно замовне.
|
авжеж замовне
а чого Ви так переживаєте?
шо, знову зрада? |
|
|
|
|
ЕНЕЙ.12 VIP
З нами з: 18.11.13 Востаннє: 23.02.22 Повідомлень: 1002
|
2017-06-24 23:30 |
don pedro
Цитата: |
marchelloUA написано:
гей-свободи
А що це? |
Ну судячи, з Ваших, поглядів, так це "панацея" для України і українців, яка відразу надасть "можливість заробити на гідне життя" і "почуватися у безпеці"...???))
Хоча, що до останнього, таки "маю сумніви"...)
Завтра, в нас, ухвалюють закон про "одностатеві шлюби" і всі інші "лайно-норми", а через рік-другий поляки та інші громадяни "бідних" країн ЄС, масово їдуть до нас на заробітки, а ми всі такі "заможні" і "захищені"...))))) Ну не маразм, що ніяким чином не взаємопов'язаний, чи в нас мало порушень прав людини, крім "пропихання" так званих ЛГБТ, чому обговорення саме тієї маси порушень прав і свобод українців, займає такий мізер, в порівнянні з тими ж ....!???
А в загалі, останнім часом, декілька разів ставав свідком ситуацій, в яких батьки (мама чи тато) не знали (сказав би були явно стривожені) питаннями своїх діток (маленьких 6-8 років), про "двох дядь, які обіймаються (цілуються), як ви з татом, чи то обоє дяді (тьоті), що пішли тримаючись за ручки...", деякі чоловіки реагували досить агресивно (і я їх розумію)?!?! Ну чому хтось повен виносити свої "сексуальні вподобання" на загальний огляд, та ще й агресивно нав'язуючи їх, в тому числі поширюючи як "норму", чи ще гірше як "майбутнє", "цивілізаційний розвиток" або якусь іншу маразматичну хрінь???!!! |
|
|
|
|
marchelloUA VIP
З нами з: 13.04.11 Востаннє: 12.08.19 Повідомлень: 1079
|
2017-06-25 00:17 |
EvGaS
Порівняння з суфражизмом зрозуміле. При цьому з позиції економіки - незрівнянне з правами содомітів. Поясню - коли жінок почали допускати до навчання і різних видів раніше недоступних робіт, то справді кваліфікованої робочої сили стало суттєво більше -> економічний профіт.
І тепер пробуємо порівняти імовірну кількість жінок - потенційних працівниць із імовірною кількістю бідолашних содомітів, котрі, навіть будучи достатньо кваліфікованими, не можуть самореалізуватися через моральні обмеження. Економічний вау-ефект. Ги.
До речі, моя дружина не працює і не прагне. І сподіваємося, що не доведеться, поки я маю роботу. Більше часу проводимо з дітьми зате.
Цитата: | Не варто наводити чиїхось мудрих цитат. Краще казати власними словами. |
Тут згідний, що збоку це може виглядати сухою цитатою лише. Тільки після років вивчення Біблії це вже стало моїми власними словами. Словами, котрі не мертва догма, а речі якими живу на практиці.
don pedro
ЕНЕЙ.12 вже пояснив замість мене, дякую. |
|
|
|
|
don pedro Попереджень: 1
З нами з: 29.06.11 Востаннє: 15.09.21 Повідомлень: 19454
|
2017-06-25 07:13 |
marchelloUA написано: | вже пояснив замість мене |
??? |
|
|
|
|
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години
|