Флудильня - флуд, питання, новини і т.д.

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 302, 303, 304  наступна
Автор Повідомлення
ginzо 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.03.17
Востаннє: 23.05.17
Повідомлень: 62

2017-04-18 00:40  
Ярпен написано:
Ги

шапку знайшов?
https://goo.gl/j2gpU
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-18 16:27  
Обговорімо краще цю подію:

16 квітня у Туреччині відбувся (із позитивним результатом) конституційний референдум. Основна суть змін - перехід від парламентської республіки до президентської.

Загалом там було багато екзотичних поправок до законів, серед них збільшення кількості депутатів парламенту із 550 до 600; зниження вікового цензу депутатів із 25 до 18. Також для депутатів більше не є обов'язковою військова служба, а діючим військовослужбовцям взагалі не можна балотуватись.

"За" проголосувало загалом 51.41%, але проти голосували провінції, де живуть курди, а також великі міста - Істанбул, Анкара, Ізмір. Великі міста завжди більш космополітичні і більш продвинуті. Виходить, що "за" голосувала переважно турецька глибинка.

P. S. Ататюрк тепер може перевертатися в могилі.
shanjin 
VIP


З нами з: 17.04.13
Востаннє: 13.02.18
Повідомлень: 451

2017-04-18 16:36  
Так шкода,що демократичні чи світські цінності Туреччини таки похитнулися...Ну,що ж тепер лише народу Туреччини вирішувати,як далі бути у данній ситуації та як не як ще і не останню роль може зіграти у цьому всьому розсудливість чи відсутність розсудливості у влади...
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-18 17:23  
shanjin
Я не прихильник світських та демократичних цінностей, але це взагалі окрема розмова. Зараз мене найбільше турбує, чи похитнуться тепер світські моделі у тих державах, переважно пострадянських, де більшість населення є мусульманами ? Передусім в Азербайджані, бо там турецький вплив найсильніший.
ginzо 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.03.17
Востаннє: 23.05.17
Повідомлень: 62

2017-04-18 18:27  
virtus8hur написано:
серед них збільшення кількості депутатів парламенту із 550 до 600; зниження вікового цензу депутатів із 25 до 18.

це мені нагадує т.з. "Ленінський призов у РКП(б)", що почався в 1924 році
https://goo.gl/Hgs6aD
Сталін завдяки ньому зменьшив вплив на державу т.з. "старих більшовиків", які вміли переважно "революціонерити" - руйнувати і красти, а не будувати
Оновлення партії молоддю, дало змогу з 1938 року усунути жидів з керівних посад в державі, де ці жиди займали непропорційно забагато місць

Важко сказати, яку мету переслідує Ердоган
Але думаю, що інтереси громадян у нього на останньому місці
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-18 18:57  
ginzо
Ви часом не фіцко ? ?

ginzо написано:
Оновлення партії молоддю, дало змогу з 1938 року усунути жидів з керівних посад в державі,

Так, але кого більше підтримує турецька молодь мені не відомо. Нові поправки зменшать вплив військових у парламенті. Хто тепер буде контролювати турецький парламент я теж не знаю.

ginzо написано:
Але думаю, що інтереси громадян у нього на останньому місці

З чого Ви це взяли ?! Його закидають те, що він купує нафту в ІДІЛу і ще багато чого, але інтереси народу це зовсім не зачіпає. Якби я був турком, я мабуть би його підтримував.

shanjin написано:
не останню роль може зіграти у цьому всьому розсудливість чи відсутність розсудливості у влади...

З розсудливістю є певні проблеми, на жаль. До Ердогана в Туреччини не було жодного сусіда із яким були б якісь проблеми у відносинах, а тепер немає жодного сусіда з яким би не було проблем.
ЕНЕЙ.12 
VIP


З нами з: 18.11.13
Востаннє: 23.02.22
Повідомлень: 1002

2017-04-18 23:30  
ssTAss
Цитата:
о, пані Валя появилася, я вже почав переживати за бідну жіночку)

Цитата:
а так просто "баби Валі"

Влучно, не написали б Ви їй, то я точно...!)

Цитата:
а ще забулисьте Фаріон - то вона війну почала, "узкіх ущємляєт"

+1...

Додано через 1 хвилину 44 секунди:

virtus8hur
Та фіцко ж звісно..., це ж як колоди в оці не помітити!))

Додано через 5 хвилин 35 секунд:

Ярпен
Якось воно дійсно дивно виходить, навіть "дуже дивно"...?!?

don pedro
Цитата:
Тихо, а то забанять!

Знаєте і смішно й грішно, спостерігаючи з "вибором" кого саме..., таки у виграші залишаються всякі фіцки...???
shanjin 
VIP


З нами з: 17.04.13
Востаннє: 13.02.18
Повідомлень: 451

2017-04-19 07:56  
virtus8hur
Ну це ж у теорії невід'ємна частина нормального існування де можлива конкуренція для покращення життя,але на практиці нажаль вистачає прикладів,коли десь виходить,як у творчості Орвела.А взагалі таке відчуття,що там влада шукає джерело консолідації населення навколо себе чи дуже активного та консервативного населення навколо себе і таке відчуття,що застосовується північний та середньоазійський досвід...І від цього здається якось не дуже добре можуть розгортатися справи далі...
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-19 12:44  
shanjin написано:
там влада шукає джерело консолідації населення навколо себе чи дуже активного та консервативного населення навколо себе

І що в цьому поганого ?
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2017-04-19 14:10  
virtus8hur
Подивися на нашого пiвнiчного сусiда чи КНДР i зрозумiєш, що тут поганого.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-19 16:08  
Krest0
Багато чого поганого можна сказати про нашого північного сусіда і про КНДР, але хіба усі ці негаразди пов'язані із консолідацією населення чи консервативного населення навколо влади ? Здається, Ви тут щось плутаєте)
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2017-04-19 16:38  
virtus8hur
Ну тут все залежить від визначення консолідації. Якщо я правильно зрозумів shanjin'а, то він мав на увазі нарощення культу особистості та якоїсь партії, коли населення ототожнює державу з конкретною особистістю. Себто, не любиш Путіна - не любиш Росію.
Але якщо малася на увазі просто спроба влади укріпити віру населення в себе, то, мабуть, дійсно не так вже й погано.
Krest0 
VIP


З нами з: 23.01.16
Востаннє: 07.12.23
Повідомлень: 2873

2017-04-19 17:31  
Cleaf
А ти впевнений, що в Свободі справжні патріоти? Може вони просто зайняли свою нішу, бо в інші партії не брали.
Cleaf 
Забанено
Забанено


З нами з: 15.10.12
Востаннє: 23.03.18
Повідомлень: 1894

2017-04-19 17:34  
Krest0, то була іронія.
shanjin 
VIP


З нами з: 17.04.13
Востаннє: 13.02.18
Повідомлень: 451

2017-04-19 18:57  
virtus8hur
Krest0
Так справи будуть залежити відносно того,як будуть використовувати от оцю консолідацію і навколо яких ідей...А от коли інстинкт самозбереження у антигуманістичних рижимах підштовхне їх до коаліції чи альянсу заради самозбереження,то напевно справи будуть не дуже,особливо напевно у нейтральних утворень...І напевно можливо буде у такій ситуації третя світова чи інша форма подальшого розподілу світу...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-04-20 20:44  
ПуSSія, широко крокуючи рухається "славним" шляхом Совка, Третього Рейху та інших мертвих утворень: переслідують геїв, а сьогодні заборонили Свідків Єгови. Просто чудово.

Станіслав Бєлковскій про останні події:

virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-20 22:21  
don pedro написано:
рухається "славним" шляхом Совка, Третього Рейху та інших мертвих утворень: переслідують геїв, а сьогодні заборонили Свідків Єгови.

Знаєте, я сам патологічний русофоб, але намагаюся не вдаватися до настільки упереджених та низькокритичних доводів, як у вас.

Додано через 2 хвилини 6 секунд:

Я шкодую, що у нас не заборонили пропаганду гомосятини та різні секти.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-04-20 22:47  
virtus8hur написано:
секти

А що це?
virtus8hur написано:
пропаганду гомосятини

А це що?
virtus8hur написано:
я сам патологічний русофоб

І одночасно любитель Дугіна, Старікова та інших подібних людей/речей.
virtus8hur написано:
низькокритичних доводів, як у вас

Я людина проста і неписьменна.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-20 23:08  
don pedro написано:

virtus8hur написано:
пропаганду гомосятини

А це що?


Не знаю чи відомов вам, пане Ростислав, що в Києві у червні планують провести черговий гей-парад ? Прямо по Хрещатику, під щільною охороною ментів, звісно ж. Цього року також планують збільшити маршрут.
Ось це я б і хотів заборонити.

don pedro написано:
І одночасно любитель Дугіна, Старікова та інших подібних людей

Ви ще не всіх моїх учителів-кацапів знаєте. Щодо цих двох, яких ви назвали, то вони для нас не друзі, але ж розумні !

ginzо написано:
virtus8hur, може ти хотів сказати росіянофоб?

Так) так якось краще звучить.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-04-20 23:12  
virtus8hur написано:
в Києві у червні планують провести черговий гей-парад

На здоров'я.
virtus8hur написано:
але ж розумні

І не просто розумні, а я б сказав "серемудрі".
virtus8hur написано:
Ви ще не всіх моїх учителів-кацапів знаєте.

І це прекрасно.
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-20 23:19  
don pedro написано:
На здоров'я.

Але хіба вас не хвилює здоров'я нації ?! Гомосятина - це огидно, і до того ж уже є біблійні приклади міст Содома і Гомори. Ви хочете щоб небеса перетворили Київ на сіль, як Гомору ?
ginzо 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.03.17
Востаннє: 23.05.17
Повідомлень: 62

2017-04-20 23:32  
virtus8hur написано:
Так) так якось краще звучить.

virtus8hur, закінчуй із фобіями
боятись - то не по-козацьки

от я - нікого/нічого не боюсь
ну хіба що, трохи сірожу боюсь.
Бо він страшний
коли ненакрашений
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-04-20 23:33  
virtus8hur написано:
Але хіба вас не хвилює здоров'я нації

Звісно ж, що мене хвилює стан української медицини, небажання українців стежити за своїм здоров'ям та поширеність згубних звичок. Чи ви про цю, як її, ДУХОВНІСТЬ?
virtus8hur написано:
Гомосятина

А чому вас не хвилюють лесбіянки/лесбійки?
virtus8hur написано:
Ви хочете щоб небеса перетворили Київ на сіль, як Гомору ?

Ну, хоч якась користь буде зі столиці - видобуватимемо сіль відкритим, кар'єрним способом. Захопимо світовий ринок солі. Процвітання української нації на століття вперед гарантоване. Хвала Ісусу!
ginzо 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.03.17
Востаннє: 23.05.17
Повідомлень: 62

2017-04-20 23:40  
virtus8hur написано:
Гомосятина - це огидно, і до того ж уже є біблійні приклади міст Содома і Гомори.

кому ти це розказуєш? він же - греко-католик!
virtus8hur, далі продовжувати логічний ряд? чи й так зрозуміло?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-20 23:50  
don pedro написано:
А чому вас не хвилюють лесбіянки/лесбійки?

Хвилюють так само. Це теж збочення і це теж огидно.

ginzо написано:
кому ти це розказуєш? він же - греко-католик!

Наскільки мені відомо, дон педро - атеїст, а не греко-католик.

ginzо написано:
далі продовжувати логічний ряд? чи й так зрозуміло?

Продовжуйте, бо я не розумію.

don pedro написано:
Звісно ж, що мене хвилює стан української медицини, небажання українців стежити за своїм здоров'ям та поширеність згубних звичок. Чи ви про цю, як її, ДУХОВНІСТЬ?

Гомосятина - це поширення венеричних хвороб. Крім того, це одна із причин демографічної кризи. Якщо ви вчили біологію, то знаєте, що для народження дітей потрібен чоловік і жінка. А два педики чи дві лесбійки дітей не народять ніколи.
ginzо 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.03.17
Востаннє: 23.05.17
Повідомлень: 62

2017-04-20 23:58  
virtus8hur написано:
Наскільки мені відомо, дон педро - атеїст, а не греко-католик.

отак буде правильніше - "войовничий атеїстичний греко-католик"

don pedro полюбляє навішувати на гуртомівців усілякі ярлики на свій розсуд
а нам шо? немож?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2017-04-20 23:59  
virtus8hur написано:
дон педро - атеїст

Звичайно, що ні.
virtus8hur написано:
Гомосятина - це поширення венеричних хвороб.

Натуралам слід не забувати про гандони під час п'яного злягання та взагалі про чистоту, а медикам - використовувати стерильні прилади у роботі та краще мити руки.
virtus8hur написано:
це одна із причин демографічної кризи

У світі живе понад сім мільярдів людей. Людство зжирає планету. Про яку "кризу" йде мова - незрозуміло.
virtus8hur написано:
два педики чи дві лесбійки дітей не народять ніколи.

Наука не стоїть на місці.
ginzо 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.03.17
Востаннє: 23.05.17
Повідомлень: 62

2017-04-21 00:26  
don pedro написано:
Натуралам слід не забувати про гандони

virtus8hur, ну а я що казав?
"войовничий атеїстичний греко-католик"

Бенедикт XVI вважає, що використання презервативів може бути виправдано "в певних випадках"
Думка понтифіка наводиться в збірнику інтерв'ю, який незабаром побачить світ. Уривки з книги цитує Agence France-Presse. Бенедикт XVI вважає, що використання презервативів може бути виправдано "в певних випадках". На думку Папи Римського, віруючим слід використовувати презервативи, але тільки в деяких випадках, наприклад, коли існує небезпека зараження венеричними захворюваннями. Понтифік також зазначив, що є певні категорії людей, яким слід користуватися презервативами, наприклад, жиголо.

зі: продовжувати логічний ряд?
virtus8hur 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 20.09.24
Повідомлень: 4182

2017-04-21 00:35  
don pedro написано:
Звичайно, що ні.

Пам'ятаю, ви колись називали себе бездуховною людино. Тоді розкрийте це питання, щоб знати спекуляції.

ginzо написано:
Бенедикт XVI вважає, що використання презервативів може бути виправдано "в певних випадках"

А у православних, якщо не помиляюсь, теж дозволяються презервативи з обмовкою, що це взагалі-то гріх, але оскільки люди слабкі, то по нашій слабості це дозволяється.

ginzо написано:
зі: продовжувати логічний ряд?

Продовжуйте будь-ласка ?
ginzо 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 16.03.17
Востаннє: 23.05.17
Повідомлень: 62

2017-04-21 00:57  
virtus8hur написано:
А у православних, якщо не помиляюсь, теж дозволяються презервативи з обмовкою, що це взагалі-то гріх, але оскільки люди слабкі, то по нашій слабості це дозволяється.


не кожен клір, який хоче зватись "православним", насправді є таким
я так розумію, що ти маєш на увазі содомитів, очолюваних денисенком або гундяєвим? вони дозволяють контрацепцію?

церкву не можуть очолювати холостяки/розведені
лише жонаті, або вдівці
інакше це буде повна содомія. Як у католиків, де навіть нема білого духовенства
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 302, 303, 304  наступна