Флудильня - флуд, питання, новини і т.д.

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 302, 303, 304  наступна
Автор Повідомлення
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-04-15 22:18  
Мені так подобається ця тема, флудильня... тут такий хаос, творчий... )
кожен може писати, що хоче. майже) творчий безлад і хаос)

Додано через 5 хвилин 52 секунди:

Це, певно, найвільніша тема з усіх на Толоці.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-04-15 22:36  
tribus написано:
Дивне порівняння.. це як сказати, що вода і вогонь одне і теж!

видно ти один з 95%.... якщо не вистачає інтелекту зрозуміти, то ніяким чином тобі це не вб'єш в голову.

SaratRich написано:
Дивіться ширше: мається на увазі "розум = психіка", не тільки інтелект

Це зрозуміло, тут навіть більше ніж просто психіка. Потрібно брати до уваги, увесь історичний та культурний спадок народу, Його історичний розвиток. Навіть географічне місцезнаходження.
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 1262

2016-04-15 23:11  
Ми бранці вогню. Ми раби його. Радісно піддані
Клітиною кожною. Атомом кожним. Ядром.
Ми завжди вогню були віддані. Будемо віддані,
А зрада вогню обернеться стражданням і злом.
Вогонь владарює в осяяній сонцем свідомості,
Він править в державах усіх суверенних сердець.
Вогонь пас народжує у найпрекрасніших помислах
І, в прах обернувши, безсмертя дарує вінець.
Вогонь розквітає у душах коханням і зрадою,
Вогонь, як струмочок, пульсує — і ніжністю б’є.
Стає революцією, і стає барикадою,
Й червоним простреленим прапором також стає!
Сьогодні — ми діти вогню.
Завтра станемо — пращури.
Ми в хвилях вогню, наче в водах, в майбутнє пливем.
Ми — вільна ідея вогню, його сили творящої,
Ми — просто лиш образи, створені віщим вогнем.
Ми — просто лиш символи, реальні а чи ірреальні,
Ми в батьківський грунт повростали на тисячі літ.
Вдався дехто романтиком, дехто надміру буквальним,
Можна з цього журитися, можна з цього й радіть.
Ми — просто пелюстки із квітки,
що сонечком названа,
І наше життя — це пелюсток політ золотий.
Ми — просто легенда, яка до кінця не розказана,
Яку лиш вогонь зможе повністю розповісти.

(Євген Гуцало)
tribus 
VIP


З нами з: 22.10.14
Востаннє: 23.09.18
Повідомлень: 552

2016-04-15 23:19  
Robar III
....
Спеціально для шановного Robar III, розжую та подам на рідко.
Психіка містить у собі когнітивні процеси, спрямовані на пізнання та розвиток, як свого, так і довколишнього світів (здається, саме про це і писав
SaratRich), що в свою чергу відповідає інтелекту, - це здатність до пізнання.
Розум ж, стоїть на іншому рівні людської свідомості

Шановний
Robar III, вам ще рости і рости Happy
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2016-04-16 10:27  
tribus
лол. Воно й видно. Я не збираюсь вас коментувати... сенсу нуль
tribus 
VIP


З нами з: 22.10.14
Востаннє: 23.09.18
Повідомлень: 552

2016-04-16 21:20  
Цитата:
якщо не вистачає інтелекту зрозуміти, то ніяким чином тобі це не вб'єш в голову
Ну, хто ж знав... що слова, повернуться до автора... і стануть супроти нього... сумно.
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 385

2016-04-17 08:48  
tribus написано:

Психіка містить у собі когнітивні процеси, спрямовані на пізнання та розвиток, як свого, так і довколишнього світів (здається, саме про це і писав SaratRich), що в свою чергу відповідає інтелекту, - це здатність до пізнання.
Розум ж, стоїть на іншому рівні людської свідомості

Ви психолог чи Вікіпедію цитуєте?
Кач 
VIP


З нами з: 12.05.14
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 365

2016-04-17 11:02  
Всім привіт. У мене таке питання, скажіть будь ласка хто знає. Що таке український відеоряд до фільму, от в темі Зоряні війни: Пробудження сили, размовляли про це. Тому дуже цікаво стало що це таке, шукав в інтернеті, але так нічого незнайшов. Я знаю питання просте і напевно всі це знають, але все ж, теж хотів дізнатись.
gunnarukr 
VIP


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 851

2016-04-17 11:27  
Кач написано:
Що таке український відеоряд до фільму,


Думаю, це відеоряд з українськими вмонтованими(жорсткими) субтитрами.
Інколи ще й змінюють переклад назв предметів в деяких кадрах, інші накладки...
Кач 
VIP


З нами з: 12.05.14
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 365

2016-04-17 11:44  
gunnarukr
Дякую Happy
tribus 
VIP


З нами з: 22.10.14
Востаннє: 23.09.18
Повідомлень: 552

2016-04-17 21:23  
SaratRich написано:
Ви психолог

Ні.. але моя галузь вивчення, враховує дослідження природи людини, тому, такі речі треба знати.
SaratRich написано:
Вікіпедію цитуєте?

Ні.. це власні слова, котрі спираються на знання та досвід.
І немає нічого дивного в тому, що існують якісь збіги з статтею в Вікіпедії, оскільки це базові знання (основа).
Якби цитував, то вказав би джерело для достовірності.
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 385

2016-04-18 10:09  
tribus написано:
Ні.. але моя галузь вивчення, враховує дослідження природи людини, тому, такі речі треба знати.

Що за галузь? Впевнений, чим бм Ви не займались в мене є дещо набагато цікавіше і це доступне всім Wink (2)
tribus 
VIP


З нами з: 22.10.14
Востаннє: 23.09.18
Повідомлень: 552

2016-04-18 12:58  
SaratRich написано:
Що за галузь?
Зіпруся я на анонімність Happy
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2016-04-18 16:03  
tribus, а розкриття професії вас позбавить анонімності, чи що?
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 385

2016-04-18 17:37  
Virake
Мабуть СБУ, НЛП Wink (2)
tribus 
VIP


З нами з: 22.10.14
Востаннє: 23.09.18
Повідомлень: 552

2016-04-18 18:40  

    Wink (1)
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-04-18 19:19  
От до чого доводить так звана "свобода"... Я зрозуміла... Це (те, що наші бабусі та дідусі могли прожити разом у любові все життя, а нині - таке трапляється все рідше і рідше) - зворотній бік свободи і прогресу, яких люди так прагнули і жадали. Отримали(

Додано через 1 хвилину 29 секунд:

Отримали: самотність у мережі................. та й не тільки тут.
Keltirulla 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.08.15
Востаннє: 05.04.19
Повідомлень: 722

2016-04-18 19:24  
Леля22 написано:
От до чого доводить так звана "свобода"... Я зрозуміла... Це (те, що наші бабусі та дідусі могли прожити разом у любові все життя, а нині - таке трапляється все рідше і рідше) - зворотній бік свободи і прогресу, яких люди так прагнули і жадали. Отримали(

Шановна Леля, і де цей факт? Я можу навести приклади 10-к людей, котрі в совку в часи заборон та "не свободи" не прожилили всього віку разом.

Додано через 1 хвилину 19 секунд:

Леля22 написано:
Отримали: самотність у мережі................. та й не тільки тут.

А ви вивчали це питання щоб сзробити такий висновок? Скажіть скільки людей познайомилось в мережі й потім сформували власні міцні сім'ї?
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 385

2016-04-18 19:43  
Леля22 написано:
Отримали: самотність у мережі................. та й не тільки тут.

Люба, це ваш вибір. Ящо ви чогось не робите, то Ви прото цього насправді не хочете або боїтесь. Можливо у Вашому житті були болючі ситуації у стосунках із людьми і Ви просто боїтесь що Вам знову зроблять боляче. Або ж Ви просто не маєте із ким поспілкуватись у фізичному світі бо думаєте що Вас не розуміють. Поправте мене

Додано через 11 хвилин 31 секунду:

tribus
Що вгадав!? А може кріогенетика чи клонування
Wink (2)
astasya 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.04.16
Востаннє: 12.09.20
Повідомлень: 57

2016-04-18 19:47  
Леля22 написано:
От до чого доводить так звана "свобода"... Я зрозуміла... Це (те, що наші бабусі та дідусі могли прожити разом у любові все життя, а нині - таке трапляється все рідше і рідше) - зворотній бік свободи і прогресу, яких люди так прагнули і жадали. Отримали(

Хто хоче шукає можливість , хто не хоче шукає причину відмовитись.
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-04-18 20:29  
Можливо.

Додано через 38 хвилин 7 секунд:

Чого така сумна... Така вже вродилася. І особливої радості від покупки нової сумочки чи якоїсь тряпочки не отримую.
astasya 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.04.16
Востаннє: 12.09.20
Повідомлень: 57

2016-04-18 20:32  
Леля22
А радість має бути не від придбання якогось предмету. а від насолоди життя, отримання радості від оточуючих, й даруючи цю ж радість їм. Від людини яку кохаєш, до незнайомців.
Життя одне - потрібно думати головою, проте й не сидіти в депресіях.
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-04-18 20:36  
astasya
Гаразд. Та я вже й почала пробувати так робити, здається) Дещо. Вітаю з реєстрацією на Толоці!)
astasya 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.04.16
Востаннє: 12.09.20
Повідомлень: 57

2016-04-18 20:53  
Леля22
Дякую. То ж добре, що почали так робити) Бажаю вам щастя

Додано через 2 хвилини 33 секунди:

Леля22 написано:
Вітаю з реєстрацією на Толоці!)

Не повіриш, запитала в групі де можна скачати книгу, один з одногрупників порадив цей ресурс) Шкода, що немає такої реклами у толоки як у російських трекерів...
Леля22 
Забанено
Забанено


З нами з: 22.07.15
Востаннє: 07.08.18
Повідомлень: 1022

2016-04-18 20:53  
astasya
Дякую. І вам)
astasya 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.04.16
Востаннє: 12.09.20
Повідомлень: 57

2016-04-18 21:37  
Леля22
Вибач за питання, але за що попередження в тебе? Дивлюсь адміністрація тут жорстка, скільки людей забанено, чи з попередженнями...
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 20.12.24
Повідомлень: 7278

2016-04-18 23:07  
astasya, там в профілі написано, за що. та якби Лелі за таке щоразу давали попередження, то вона було б забанена не другий, а сто другий раз. так що не нарікайте на модераторів - вони тут іще дуже поблажливі. я б сказав, навіть занадто. і правила не чіткі - надто багато віддається на власний розсуд.
SaratRich 
VIP


З нами з: 29.05.12
Востаннє: 22.12.24
Повідомлень: 385

2016-04-19 18:44  
astasya написано:
А радість має бути не від придбання якогось предмету. а від насолоди життя, отримання радості від оточуючих, й даруючи цю ж радість їм. Від людини яку кохаєш, до незнайомців.

Поділіться технологією чи технікою, як Ви це робите?)
Woland61 
VIP


З нами з: 01.05.08
Востаннє: 14.11.24
Повідомлень: 751

2016-04-20 20:48  
амфетаміни )))
володимирко2 
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 28.02.10
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 1262

2016-04-20 23:36  
Адись, жовта карточка прилетіла. Якби не сказали то й не помітив би.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 302, 303, 304  наступна