007: Спектр (Агент Джеймс Бонд James Bond) / Spectre (2015)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3  наступна
Автор Повідомлення
Anonymous 







2016-01-12 18:14  
007: Спектр / Spectre (2015)

007: Спектр (Агент Джеймс Бонд James Bond) / Spectre (2015)


Жанр: бойовик, трилер, пригодницький
Країна: США, Велика Британія



Кінокомпанія: B24, Columbia Pictures, Danjaq
Режисер: Сем Мендес
Актори: Деніел Крейґ, Леа Сейду, Моніка Беллуччі, Крістоф Вальтц, Наомі Гарріс, Ральф Фіннес, Бен Вішов, Рорі Кіннер, Дейв Батіста, Ендрю Скотт...

Сюжет:
Джеймс Бонд отримує загадкове послання з минулого. Він вирушає на місію в Мехіко, а потім у Рим, де зустрічає Лючію - прекрасну вдову сумнозвісного злочинця. З нею краще не зв'язуватися. Бонду вдається проникнути на таємну зустріч і виявити, що існує глобальна організація СПЕКТР, яка займається темними справами. В цей же час у Лондоні, Макс Денбі, новий директор Центру національної безпеки, намагається зрозуміти дії Джеймса Бонда і ставить під сумнів актуальність існування МІ6. Шпигуну Її Величності вдається заручитися підтримкою Меніпенні і Кью, щоб разом знайти дочку його старого ворога, Мадлен Суонн. Саме вона може стати ключем до розгадки СПЕКТРу.


Тривалість: 02:28:06
Якість:
Відео:
кодек:
розмір кадру: 720 х 304
бітрейт: 1652 кб/с

Аудіо:
мова: українська
переклад: професійний дубльований

кодек: 5.1
бітрейт: 448 кб/с
Скріншоти




Джерело:



 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2016-02-12 09:00
 Розмір:   2.18 GB 
 Оцінка фільму:   8.9/10 (Голосів: 204)
   
Anonymous 







2016-01-12 18:16  
при появі кращої якості реліз буде оновлено
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.19
Повідомлень: 14986

2016-01-12 19:19  
Гарна частина "Бондіани". Великий плюс за гумор.
Враження про фільм:


СТАРИЙ-НЕДОБРИЙ БОНД

Отже, Сем Мендез зняв свого другого "Бонда" і я його подивився. Мушу сказати, що вийшло добре, але це для мене не найкращий фільм "Бондіани" з Деніелом Крейгом у головній ролі. Найкращим для мене все ще залишається "Казино Роял", а найгіршим - "Квантум милосердя". А так вийшло на рівні "Координат Скайфолл", а може й краще.

Покійна М залишає Бондові таємне послання, яке виводить його на слід глибоко прихованої організації "Спектр", яка займається координацією міжнародної злочинності та терористів, і її голова має особисті порахунки з Бондом. Водночас діючий М протистоїть намаганням знищити програми 00 та зберегти свою розвідслужбу самостійною, а не перетворити її на частину якоїсь незрозумілої міжнародної розвідувальної структури. Бонд змушений піти на дно і таємно протистояти новим загрозам, які сягають коріннями у його минуле...

Цей "Бонд" відрізняється більшою видовищністю, аніж "Координати Скайфолл", а відповідно, і більшою казковістю, що, втім, не надто його псує, адже це фірмовий знак "Бондіани". Звісно, Бонд невразливий, а після жорстокого бою з могутніми суперниками Агент 007 просто обтрушується і палко кохається з красунею. Всі стереотипи Бонда - секс з вдовою напередодні убитого ним чоловіка, горілка з мартіні, чудо-машина, чарівна дівчина у біді, древня "Беретта", яскраві вороги, і все-все на місті. Втім, творці фільмів доклали певних зусиль і таки зуміли принести у всі ці звичні банальності щось нове. Бойовий суперкар без набоїв, прекрасній вдові вже за п'ятдесят (ніколи не прощу, що Моніку Белуччі не залучили до "Бондіани" в її кращі роки), а принцеса у біді (Леа Сейду) вимагає у Бонда зійти з кривої стежки, бо інакше покине його. Сподобалось також те, що у цьому фільмі суттєво збільшили значення і час для Q, Мені Пені та нового М. Це суттєво відрізняє цю частину від більшості інших. Мабуть, творці фільму вирішили, що вся ця історія має триматись не на одному Бондові, і слід трохи розширити значення другорядних персонажів. Це не може не тішити, адже агент 007 - тільки частина величезної британської розвідувальної спільноти, а не якийсь там самотній мандрівний лицар. Цікаво, що Бонд тут вже не жаліється на старість (як у "Скайфолл"), а далі хлоп у розквіті сил, як і раніше. Леа Сейду у ролі доктора Маделін Сванн просто чудова. Вона створила образ ідеальної дівчини Бонда - розумної, сильної, красивої, веселої та відважної.

Символічно, що Бонд стримується в кінці заради коханої жінки. Це справді нове для "Бондіани".

Окремо слід відзначити пісню Сема Сміта та кліп під час її звучання. Як на мене, це одна з кращих частин "Бондіани" цього типу. Спершу я стримано ставився до заміни співачки на чоловіка, але у цій частині це прекрасно вийшло. Фільм знятий джуе масштабно, особливо початок, де Бонд діє під час Дня Мертвих у Мехіко.

Та, як на мене, фільм має суттєві недоліки. По перше, мене вже трохи втомило те, що Бонд, замість того, щоб займатись звичною розвідувальною діяльністю, вирішує якісь власні справи та бореться з демонами зі свого минулого. Цього вже забагато. Хотілось би, щоб Бонд вирішував якесь нормальне шпигунське завдання, а не займався особистими справами. Іншим суттєвим недоліком є те, що у "Бондіані" чомусь ніхто не бореться з реальними загрозами безпеці світу - ісламським тероризмом, наркоторгівлею чи підривною діяльністю різного роду диктатур, чи протидією просуванню КНР (чим насправді й займається британська розвідка), а якимись висмоктаними з пальця "Спектрами", члени яких носять смішні перстені з восьминогами. У світі безліч цілком справжніх загроз міжнародній безпеці для того, щоб не вигадувати чогось нового. Другим значним недоліком є певний перегин у бік бойовичка. Причому, якщо згадати перестрілку у метеоритному кратері у пустелі, доволі тупого. Все таки "Бондіана" - фільм про шпигунів, а не про Рембо. Мене щиро розвеселило, як Бонд на літакові з обламаними крилами, ковзаючи засніженим гірським схилом, таранить машини ворога. І такого тут немало. Та, якщо не звертати на таке уваги, то все просто досконало.

Дивовижно, але наприкінці цієї частини залишається велика інтрига на наступну серію: чи вийде Бонд на вимогу коханої Маделін з гри, чи ні? І якщо вийде то як його повернуть назад? Щось схоже було тоді, коли Бондом був Тімоті далтон, але тут Агент 007 не просто знайшов свою половинку, а й заради неї готовий піти з улюбленої роботи. Словом, залишилось чекати три-чотири роки, переглянути двадцять п'ятого Бонда і все дізнатись Happy Раджу подивитись "Спектр" саме у кінотеатрі, адже певні сцени можна відповідно оцінити саме на великому екрані.

ostipko 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 23.02.12
Востаннє: 20.01.19
Повідомлень: 647

2016-01-12 19:48  
Досить непогано. Але для мене і так кращою частиною являється "Казино Рояль". Happy
matalviv 
Новенький


З нами з: 29.10.09
Востаннє: 06.10.19
Повідомлень: 21

2016-01-12 21:29  
Бомба дуже сподобався) не було і хвилини затянутості чимось нагадує Сікаріо в цьому плані. Навіть незвично, що стільки драйву як на мене правда можна було збільшити кількість діалогів, але фільм і так на 2*30 куди вже більше. Загалом я б сам фільм відніс до 3 кращих фільмів про бонда новітніх часів починаючи з 1995 р.
leicheman 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 03.07.14
Востаннє: 08.12.19
Повідомлень: 4264

2016-01-12 21:57  
аааа дякую .
myroslav 
VIP


З нами з: 25.05.08
Востаннє: 05.12.19
Повідомлень: 369

2016-01-13 02:07  
Зовсім не сподобалось. Значно, як на мене, гірше ніж Квант Милосердя, який я досі вважав найслабшою частиною за участі Крейга.
Навіть вступна пісня, і та не сподобалась. Чудеса якісь.
От білявка хіба симпатична )

trelxtrel 
VIP


З нами з: 15.12.10
Востаннє: 20.10.19
Повідомлень: 338

2016-01-13 12:52  
Переглядав Бонда у кіно. Враження такі - гірший від "Казино Рояль" та "Квантуму милосердя", але кращий від "Скайфол". Залишився не розчарованим. Особливо сподобався Aston Martin DB10 - сучасна машина виключно для агента 007 (як у фільмі, так і в реальному житті). У стрічці виглядала дуже класно на фоні класичної моделі. Багато писати не буду - дивіться і насолоджуйтесь новою постановкою. Мені сподобалось.

Моя оцінка - 7,5/10

Pokemonator 
Поважний учасник


З нами з: 18.06.08
Востаннє: 07.12.19
Повідомлень: 167

2016-01-13 17:17  
а мені поперло! Happy
banabaka 
Новенький


З нами з: 25.06.11
Востаннє: 24.11.19
Повідомлень: 11

2016-01-13 17:50  
Нарешті.
Дякую!

SHEVA1991 
Поважний учасник


З нами з: 29.11.12
Востаннє: 11.02.17
Повідомлень: 200

2016-01-13 17:59  
Шкодую, що не сходив у кіно! дуже чекаю на ліцензію! Хотілося б в наступній частині (якщо вона буде) новим Бондом став Том Харді, а режисером Крістофер Нолан! Думаю зняв би класно!!!!
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.19
Повідомлень: 14986

2016-01-13 18:00  
SHEVA1991
Цікаво. Підтримую. Крейг вже трохи зносився.

SHEVA1991 
Поважний учасник


З нами з: 29.11.12
Востаннє: 11.02.17
Повідомлень: 200

2016-01-13 19:04  
Хотіли ж щоб Спектр Нолан зняв, але взявся Мендес. хочется саме Нолана! Він геній!
climshaddy 
Новенький


З нами з: 15.02.11
Востаннє: 20.11.19
Повідомлень: 2

2016-01-13 23:35  
круто!!!!!!!!
Bearfar 
Частий відвідувач


З нами з: 29.07.14
Востаннє: 30.11.19
Повідомлень: 26

2016-01-14 14:38  
Ходив на нього у кіно - дуже задоволений! Чудовий фільм, де розкрилася зав'язка з Казино Рояль і Кванту милосердя. Трошки слабка кінцівка, проте загальне враження все одно дуже гарне.
antik_2008 
Релізер і модератор відео


З нами з: 20.10.08
Востаннє: 08.12.19
Повідомлень: 2806

2016-01-14 15:11  
вже є
lavrec 
Новенький


З нами з: 05.02.12
Востаннє: 02.11.18
Повідомлень: 6

2016-01-14 17:07  
Досить таки гарний фільм. Присутня вступна пісня, Бонд, дівчина і Астон Happy
winerys 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 16.07.11
Востаннє: 11.04.19
Повідомлень: 79

2016-01-14 17:23  
Як великий любитель фільмів серії 007 заявляю:
Спектр-повне лайно. Я дуже шкодую, що потратив 50 грн. на квиток в кіно, і абсолютно точно ніколи не буду повторно переглядати це "творіння".
Останнім нормальним фільмом про Бонда був "Казино Рояль". Далі ми отримали якийсь маразм милосердя, потім надзвичайно тупий скайфолл, а тепер це...
Найбільшою проблемою спектра є відсутність злодія. Точніше конкретної паскудної мети, плану, який агент 007 повинен зірвати. Згадайте старі фільми-там головний злодій завжди намагався щось вкрасти/зламати/висадити в повітря. Яка мета спектра в цьому фільмі?
І ще, ви вірите, що той психований ідіот у виконанні Крістофа Вальца може бути головою наймогутнішої організації у світі?
Бонду однозначно потрібно змінити два головні пости-режисерське крісло, і актора на головну роль. На друге особисто я запропонував би Габріеля Махта(серіал Suits)

подорожній 
Свій


З нами з: 20.06.15
Востаннє: 06.08.19
Повідомлень: 129

2016-01-14 20:30  
Д. Крейґ перетворив Бонда в цинічну машину для вбивства. Почалося з "Кванта", де він вразив своїм відношенням до колишнього друга у сміттєвому баці. А в попередніх (старих) фільмах Бонд завжди був товариським. Однак, добру справу робите, молодці! Чекатиму на .
virgo242 
Новенький


З нами з: 12.08.12
Востаннє: 06.12.19
Повідомлень: 10

2016-01-14 21:53  
[quote="winerys"][/quote]
Повністю погоджуюсь . Міцний горішок цікавіше переглядати вдесяте ніж цей набір голівудських штампів і реплік із статусів в однокласниках. Малосольна туфта. Цілий фільм бонд повторює що він обіцяв її захистити, а антигерой розвішує фотографії по камерах і малює стрілки на стінах

ostipko 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 23.02.12
Востаннє: 20.01.19
Повідомлень: 647

2016-01-14 21:56  
myroslav написано:
Навіть вступна пісня, і та не сподобалась.

Не дозволяю ображати генія Сема Смітта) Попри все, він прекрасний виконавець. Так володіти голосом, як він, вміють одиниці.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 08.12.19
Повідомлень: 14986

2016-01-14 22:56  
подорожній
Просто Крейг, НАРЕШТІ, зробив Бонда справжнім 007.

SHEVA1991 
Поважний учасник


З нами з: 29.11.12
Востаннє: 11.02.17
Повідомлень: 200

2016-01-15 12:25  
Крейг - класний Бонд! А от вступна пісня - фігня! У Скайфолі набагато краща!
muzzia_ua 
Новенький


З нами з: 01.02.13
Востаннє: 08.10.19
Повідомлень: 6

2016-01-15 13:47  
winerys написано:
Бонду однозначно потрібно змінити два головні пости-режисерське крісло, і актора на головну роль. На друге особисто я запропонував би Габріеля Махта(серіал Suits)

Наскільки мені відомо на роль Бонда може бути обрано тільки британського актора, а Махт з Америки. Хоча ІМХО він би каші не зіпсував....

SHEVA1991 
Поважний учасник


З нами з: 29.11.12
Востаннє: 11.02.17
Повідомлень: 200

2016-01-15 18:41  
я ж кажу - режисер Нолан, Бонд - Том Харді!
deepfree 
VIP


З нами з: 11.02.09
Востаннє: 08.12.19
Повідомлень: 308

2016-01-16 22:21  
Бонд - Г'ю Лорі (з ципком)
bogdanich 
VIP


З нами з: 24.10.13
Востаннє: 30.11.19
Повідомлень: 579

2016-01-16 22:40  
Цитата:
Мушу сказати, що вийшло добре, але це для мене не найкращий фільм "Бондіани" з Деніелом Крейгом у головній ролі. Найкращим для мене все ще залишається "Казино Роял", а найгіршим - "Квантум милосердя".

Цілком згоден! Для мене "Казино Рояль" є еталоном бондіани. Його буде важко перевершити.
А ця частина, як на мене, щось між "Координатами Скайфолл", та "Квантумом милосердя". Хоча, все ж таки ближче до "Скайфоллу".
8/10.
Дякую!

kuts-vv 
VIP


З нами з: 11.12.11
Востаннє: 08.12.19
Повідомлень: 254

2016-01-17 13:59  
Прекрасно! Подивився в задоволення! Дуже сподобався. Але все є суб'єктивним. Мені підійшов під настрій, бо віпочиваю від подібних фільмів. Гарно, вражаюче, "круто" і все таке :-)
Anonymous 







2016-01-18 01:40  
оновив до
jack 
Поважний учасник


З нами з: 11.03.11
Востаннє: 30.11.19
Повідомлень: 190

2016-01-18 11:49  
SHEVA1991
Харді - ну хай, але щось я його не уявляю в ролі Бонда після блондина Крейга, а Нолан - ні в якому разі. Похмурий настрій, який він задає свої картинам, аж ніяк не пасує Бонду. Начебто і Бонд моментами похмурий, але похмурість Нолана похмура не по-бондівськи : )

winerys
virgo242
Ну, я б не погодився. Якщо б ви уважніше дивились його, то побачили, що в останніх двох частинах багато інтелектуальних речей і багато метафор, що робить фільм не простим штампом. Наприклад в "Скайфолі" картина в музеї, а потім ще одна в кінці фільму, в кабінеті нового М; в "Спектрі" той факт, що стара напівзруйнована будівля Мі6 і будівля організації, якою заправляв S, стоять одна навпроти одної, як дві сторони конфронтації. Особливо красивим був момент, коли М і S стояли в офісі нової будівлі один навпроти одного, сперичаюсь, а позаду М височіла Мі6. Та й багато інших моментів. В ньому багато гарного тонкого гумору, гарна картинка, музика. Та й антагоністи в ньому виглядають більш реальніше, щоб ви там не думали собі про героя Вальца, ніж поганці з залізними щелепами і все тому подібне. Просто в цей фільм потрібно вдивлятись глибше, а не дивитись поверхово, як це було зі старими Бондами, чи "Горішком", і тоді ви побачите в ньому красу. І думаю тема останнього Бонда про організацію, що нависає над всіма всевидючим оком, досить актуально була підібрана. Хоча, можливо, це суто моє, - суб'єктивне.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3  наступна