Проблеми з Windows

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5
Автор Повідомлення
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2018-01-20 21:21  
*це я про що — якщо важливо лише і саме зробити певний список торентів так, аби він роздавався без гальм, то можна просто розглянути вихід як іншу програму. Зрештою, усі підтртимують експорт з мюторенту через його популярність, і у кожнох програми є саме до цього інструкції.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 01.06.20
Повідомлень: 6924

2018-01-20 21:24  
EvGaS
Tixati не підходить. Він гірший за utorrent. Практика.

Додано через 1 хвилину 57 секунд:

st_78 написано:
Ви вказуєте незаймано-встановленому utorrent-у на торент-файл і вказуєте на локально розташовані файли який він мав завантажити, чи то роздавати. На це витрачається час, в тому числі процесорний та несамовито читається вінчестер.

1. 1 торрент файл - чудово! 10 - можливо. 200 - терпимо. 3500 - кепсько...
2. Процесорний час і вінчестер мене тут мало обходить.
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 31.05.20
Повідомлень: 1221

2018-01-20 21:24  
Arsenfpu, тоді подивіться на qbitorrent. Користувався ним не дуже довго але враження позитивні.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2018-01-20 21:26  
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 31.05.20
Повідомлень: 1221

2018-01-20 21:27  
Arsenfpu написано:
3500 - кепсько...

Згоден. А проблема розповсюджується на всі роздачі у клієнті чи якось вибірково? Може є сенс перезавантажити лише певну кількість?
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 01.06.20
Повідомлень: 6924

2018-01-20 21:30  
st_78 написано:
тоді подивіться на qbitorrent

Це ще гірше. На великих кількостях краще прог, які я використовую немає. Вони не жеруть ні пам'ять, ні процесор. Та й проблема не в них. У мене стоять ще пара екземплярів цих програм на цьому ж компі - літає. Просто вони не такі давні.

Додано через 1 хвилину:

st_78 написано:
А проблема розповсюджується на всі роздачі у клієнті чи якось вибірково?

Ні, просто після запуску програми всі торрент-файли в статусі очікування і помалу (ну, дуже помалу) стають як треба.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2018-01-20 21:34  
Arsenfpu написано:
Tixati не підходить. Він гірший за utorrent. Практика.

Мені навпаки зручніш, але він розрахований на менш, аніж 100 роздач, коли мюторент можна спокійно завалити більш, ніж 300-ми, у тіксаті вже на першій треба починати лізти до налаштувань і шукати де ж те обмеження у трансферах і переписувати цифру. %) Ну й просто навігація.
Для масових роздач — мюторент. Користуватися й дивитися — тіксаті через власний специфічний інтерфейс (коли інші просто намагаються скопіювати дизайн мюторента).

Додано через 3 хвилини 45 секунд:

+у тіксаті є неприємний момент з більшим завантаженням проца, все ж він не для «закинув пачку торентів роздавати і забув», а для постійної повсякденної діяльності користувача.
До речі, в мене v2.38 стабільна як скеля вже не знаю скільки часу, а от юторент таки видавав коники. Тому тум вже як кому пощастить. Конкретно в твоєму випадку він (тіксаті) є дійсно поганим вибором, може спробувати якийсь Делюге?
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 01.06.20
Повідомлень: 6924

2018-01-20 21:35  
EvGaS написано:
Делюге?

Теж, коли 10-ок торретів - нормально, а більше - нєєєє...
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 31.05.20
Повідомлень: 1221

2018-01-20 21:36  
Arsenfpu написано:
Ні, просто після запуску програми всі торрент-файли в статусі очікування і помалу (ну, дуже помалу) стають як треба.

Тоді треба перевстановлювати і якось відновлювати роздачі.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2018-01-20 21:40  
Ще згадав чому подобається тіксаті — ним зручніш з юторент педалювати: можна легко форсувати анонси релізів, задовбувати трекери та шукати у ДХТ, воно все зручно й поряд розташоване, та й завантаження в нього активніше та агресивніше за ютор, ним зручніш і швидше вантажити, місяць тому в мене було за 266 зачеплених нашвидку напівмертвих роздач торентів, зручно закидати сітку у море. Але з масованими роздачами все ж з ним не так радісно, як з масованими закачками.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 01.06.20
Повідомлень: 6924

2018-01-20 21:41  
st_78 написано:
якось відновлювати

так і живемо Wide grin
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2018-01-20 21:44  
Arsenfpu написано:
Теж, коли 10-ок торретів - нормально, а більше - нєєєє...

Ффффууу!
Порадив, називаєтья.

Гадаю, у твоєму випадку мабуть що взагалі треба дивитись на щось, що:
а) навантажує проц менш за інших
б) не має вибриків з транферами

бо за такої кількості ніякий інтерфейс зручним не буде, тому можна просто начхати, і шукати що найменш силує проц, ну й аби сяк-так зручне додавання було. Хоч бери, і щось консольне шукай. %)
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 31.05.20
Повідомлень: 1221

2018-01-20 21:48  
Ну а чому б після перевстановлення не вказати у налаштуваннях utorrent де йому шукати торент-файли? Також вимкнути завантаження після додавання. В налаштуваннях вказати теку для завантаження і додавати торент-файли групами.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 01.06.20
Повідомлень: 6924

2018-01-20 21:50  
EvGaS написано:

а) навантажує проц менш за інших
б) не має вибриків з транферами


Усе це і роблять utorrent і bittorrent. Тому їх і використовую. За весь час зіткнувся з двома проблемами: друга описана вище, а перша напів вирішена. Максимальна кількість одночасних торрентів на роздачі не більше 70-ти. Потім проги заходять у ступор: віддача падає в 10 раз. Довелось встановити такі обмеження. Але це вкрай рідко, коли доходить до цієї межі.
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 31.05.20
Повідомлень: 1221

2018-01-20 21:50  
EvGaS написано:
Хоч бери, і щось консольне шукай. %)

Є таке — aria2. Та треба читати мануал. І за нього нічого не можу сказати, практично не користуюсь.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 01.06.20
Повідомлень: 6924

2018-01-20 21:54  
st_78 написано:
Ну а чому б після перевстановлення не вказати у налаштуваннях utorrent де йому шукати торент-файли? Також вимкнути завантаження після додавання. В налаштуваннях вказати теку для завантаження і додавати торент-файли групами.

Можна вказати. Але в тій папці не тільки ті торренти, які були на роздачі. Там їх вдвічі більше - вся історія роботи. Що означає вимкнути завантаження? Самі файли, на які вказують торренти, лежать на багатьох дисках і я не можу сказати одразу на яких.
st_78 
VIP


З нами з: 18.11.16
Востаннє: 31.05.20
Повідомлень: 1221

2018-01-20 21:56  
Arsenfpu написано:
Що означає вимкнути завантаження?

Роздача одразу буде на паузі після додавання.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 01.06.20
Повідомлень: 6924

2018-01-20 21:58  
st_78
Це вже якісь нюанси...
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 31.07.19
Повідомлень: 5668

2018-01-20 22:14  
Arsenfpu написано:
Це вже якісь нюанси...

це звичайний тумблер при додаванні: або воно одразу ж запускається, або ж чекає напровсяк запуску від користувача (на випадок незвичних ситуацій, аби не завантажувало файл з інтернету опісля того, як його не знайде)

Додано через 54 секунди:

Зручна опція тимчасового вимкнення зазвичай автоматизованого кроку.
Electroz 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 18.09.14
Востаннє: 01.06.20
Повідомлень: 3912

2018-01-20 23:51  
Arsenfpu написано:
]після запуску програми всі торрент-файли в статусі очікування і помалу (ну, дуже помалу) стають як треба.

Примусий запуск (Forced Start) не допомагає?
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 01.06.20
Повідомлень: 6924

2018-01-21 00:01  
Electroz
Ні.
Козир-дівка 
Новенький


З нами з: 09.12.15
Востаннє: 04.06.18
Повідомлень: 11

2018-03-07 19:32  
Або ж в даній збірці https://toloka.to/t44303-210#978669 немає (так вказано ніби нічого не вирізано) файлу відновлення віндовс, або ж я його не знаходжу?!?
Справа в тому, що при завантаженні, доходить до старту, а далі звисає або ж синій екран, видає помилку - "пошкоджений файл запуску", тому думала відновити за допомогою диска цієї ж вінди, так немає, що характерно є якийсь старий диск з москальською віндою, то там є вибір "відновлення" (отже ніби все роблю правильно), та пише що "не можливо..., не сумісні...", там схоже х32/86, чи ще щось!?!

Будь ласка допоможіть, як можна відновити саме цю!?!
11994455 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 07.04.14
Востаннє: 31.05.20
Повідомлень: 526

2018-03-07 20:06  
Ситуація - ставлю з флехи - не хватає файлів - а вінда то була х86 ... а попробував х64 .. все пучком...
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5