Олександр Довженко. Твори у п’яти томах [т.1-5] (1964-1966) [djvu, pdf] Оцифровано Гуртом

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
viter07 
Оцифрування книг Гуртом
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 20.09.09
Востаннє: 20.06.20
Повідомлень: 505

2015-10-22 22:08  
Олександр Довженко. Твори у п’яти томах [т.1-5] (1964-1966) [djvu, pdf] Оцифровано Гуртом

Олександр Довженко. Твори у п’яти томах [т.1-5] (1964-1966) [djvu, pdf] Оцифровано Гуртом


Мова: українська
Опис:
Олекса́ндр Петро́вич Довже́нко (*29 серпня (10 вересня) 1894, хутір В'юнище, тепер у межах смт Сосниця Чернігівської області — †25 листопада 1956, Передєлкіно, Московська область) — український та радянський письменник, кінорежисер, кінодраматург, художник, класик світового кінематографу.
Стати справжнім мистцем — значить умерти. Цей трагічний парадокс українського пореволюційного відродження здійснився і на Довженкові, хоч був він ще найбільш щасливий із творців Розстріляного Відродження. Перші зрілі фільми Довженка — «Звенигора» (1928), «Арсенал» (1929), «Земля» (1930) — завоювали йому цілии світ; але відібрали Україну, підрізали його творчі крила, вкоротили йому віку.
Користуючись залізною завісою, маючи Довженка у себе в полоні в Москві, Росія так заховувала від світу трагедію Довженка, що її не помітили навіть найпалкіші прихильники його мистецтва в Европі й Америці. А оцінили його у вільному світі надзвичайно високо й щедро. У періодичній пресі і в товстих фахових курсах з історії кіна, нарешті, в постанові журі Міжнародної виставки в Брюсселі 1958 року Довженко визнаний як один із першого десятка провідних мистців цілої 60-річної історії мистецтва фільму. «Перший поет кіна» — так назвав його Левіс Джекоб у своїй «Історії американського фільму» (видання 1939 і 1947); «Земля» Довженка мала глибокий вплив на молодих кіномистців, зокрема Франції і Англії», — пише Жорж Садуль у своїй «Історії мистецтва кіна» (Париж, вид. 1949 і 1955); найкращі японські фільми «Роша мун» і «Ворота пекла» зроблені під впливом Довженка — твердить Артур Найт у своїй книжці «Найживіше мистецтво. Панорамна історія кіна» (Нью-Йорк, 1957); «Земля» Довженка -— це твір генія; йому мусіли відступити перше місце російські кіномистці Ейзенштейн і Пудовкін — пише Айвор Монтегю у своєму есеї «Довженко — поет життя вічного» (міжнародний кіноквартальник SIGHT AND SOUND, Лондон, ч. 1, літо 1957). Це лише кілька прикладів із сотень. Довженка визнали в світі справді беззастережно.
Західні кінознавці звернули увагу на різкий занепад творчого генія Довженка після «Землі», але ніхто нічого не сказав про причини. Правда, польський часопис у Варшаві «Trybuna Ludu» (4 січня 1957) у статті К. Тепліца обережно, та все ж досить виразно зазначив, що Довженкові «не дали розвинутись повністю», що його змусили замовчати і що «великий поет України, творець мистецтва так сильно національного, що аж вселюдського, замовк у половині слова, залишаючи, однак, по собі кілька творів, які назавжди залишаться в історії фільмового мистецтва як явище неповторне і велике». На Заході майже не знають про роки погрому України і її культури (1930—34) і про те, що Довженко за свої фільми «Звенигора» і «Земля» був проклятий у пресі як «український буржуазний націоналіст», що він стояв під загрозою розстрілу. «Мене заарештують і з’їдять», — казав він тоді у родині знаного маляра Василя Кричевського (О. Плавський. «Олександер Довженко», УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРНА ГАЗЕТА, Мюнхен, ч. З, 1957).
Довженко подбав про те, щоб нащадкам було ясно, що з ним сталося: він 1939 року написав «Автобіографію» (опублікована посмертно в київському журналі «Дніпро» за грудень 1957), а також залишив свої передсмертні «Записні книжки», що по його смерті друкувалися уривками під заголовком «Нотатки і матеріяли до «Поеми про море»» («Дніпро», чч. 6 і 7, 1957).
До першого тому ввійшли оповідання, драматичні твори, автобіографія та повість «Зачарована Десна»
До другого тому ввійшли кіноповісті «Арсенал», «Земля», «Аероград», «Щорс», «Тарас Бульба», «Антарктида», а також «Ягідка кохання», «Вася-реформатор» та «Іван».
До третього тому ввійшли кіноповісті «Повість полум’яних літ», «Прощай, Армерико!», «Мічурін» та «Поема про море».
До четвертого тому ввійшли публіцистичні статті, виступи та лекції.


Автор: Олександр Петрович Довженко
Місце видання: Київ
Видавництво: Дніпро
Вступна стаття: М. Т. Рильського
Редакційна колегія: О. Т. Гончар, М. Т. Рильський та інш.
Художник: К. К. Калугін
Формат: pdf, djvu
Кількість сторінок: 394+430+442+366+558

Джерело: власне сканування та обробка
Особиста оцінка: 9 - дуже сподобалося

книга оцифрована у рамках проекту
"Оцифрування книг Гуртом"



Увага! Торрент завершено: додано останній, п'ятий том. Підтримуймо роздачу!


Золотий реліз (завантажене не впливає на рейтинг)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати книгу українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2015-10-26 21:57
 Розмір:   48 MB 
 Оцінка літератури:   10/10 (Голосів: 22)
   
piznajko 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 24.02.09
Востаннє: 07.08.20
Повідомлень: 2198

2020-03-09 13:27  
Багатотомників "Твори" Олександра Довженка є багато. Я читав про тритомник Твори в 3-х томах що вийшов у 1958-1960 роках, так вже навіть у цьому виданні 1958 року "Автобіографія" Довженка була дебеленько так зацунзерована - Борис Берест у книзі Історія українського кіна (1962) згадує що у 1-шому томі вже була зацензурована версія, і незацензуровану він знайшов лише у 5-му номері за 1958 рік московського часопису "Исскус­ство кино"

Олександр Довженко (1958-1960). Київ. Держлітвидав України.
* Том-1.Автобіографія.Кіноповісті.
* Том-2.Кіноповісті.Пєси.Оповідання.
* Том-3.Публіцистика(Статті та виступи).Лекції.Записні книжки.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти