Час Єви / Eve no jikan / Time of Eve (2010) 720р Ukr/Jap | Sub Ukr

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
FBRUA 
Модератор розділу аніме


З нами з: 09.07.13
Востаннє: 19.08.17
Повідомлень: 2041

2015-08-09 22:01  
Час Єви / Eve no jikan / Time of Eve (2010) 720р Ukr/Jap | Sub Ukr


Жанр: романтика, фантастика, повсякденність
Країна: Японія



Кіностудія / кінокомпанія: Studio Rikka
Режисер: Йошіура Ясухіро
Автор оригіналу: Йошіура Ясухіро
Ролі озвучують: Морікава Тошіюкі, Сендай Ері, Охара Саяка, Номура Кенджі та ін.

Опис:

У недалекому майбутньому використання андроідів стало широко розповсюдженим. Одного дня учень старшої школи Ріко виявляє, що Самі, його домашній андроід, почала діяти незалежно, без вказівок. Разом зі своїм другом Масакі він прослідковує шлях Самі і знаходить незвичайну кав’ярню під назвою “Час Єви”. Головне правило цієї кав’ярні – у ній немає різниці між людьми та андроідами.

Тривалість: 01:46:40
Якість:
Контейнер: .
Відео:
кодек:
розмір кадру: 1280 х 720
бітрейт: ~3700 кб/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: FLAC 2.0
бітрейт: ~700 кб/с

Аудіо # 2:
мова: японська
переклад: оригінал
кодек: FLAC 2.0
бітрейт: ~700 кб/с

Субтитри:
мова: українська (повні)
тип: програмні (м'які)
формат: *.ass
Звіт Info


Загальна інформація
Унікальний ID : 177958683102115112786993169221905268798 (0x85E1987D8081B6D7B1C0FCC70B8BC03E)
Повна назва : B:\Gwean & Maslinka B\Час Єви 720\Eve_no_Jikan_Gekijouban_(BDrip_720p_x264_FLAC)_[Gwean_&_Maslinka].
Формат :
Версія формату : Version 2
Розмір файлу : 3.79 ГіБ
Тривалість : 1 год.
Режим загального бітрейту : Змінний (VBR)
Загальний бітрейт : 5 088 Кбіт/сек
Дата кодування : UTC 2015-08-08 12:09:27
Програма кодування : mkvmerge v4.1.1 ('Bouncin' Back') збірка від Jul 3 2010 22:54:08
Бібліотека кодування : libebml v1.0.0 + libmatroska v1.0.0

Відео
Ідентифікатор : 1
Формат : AVC
Формат/Відомості : Advanced Video Codec
Профіль формату : [email protected]
Налаштування формату, CABAC : Так
Налаштування формату, ReFrames : 4 кадр(-и,-ів)
Ідентифікатор кодеку : V_MPEG4/ISO/AVC
Тривалість : 1 год.
Ширина кадру : 1 280 пікс.
Висота кадру : 720 пікс.
Співвідношення сторін екрану : 16:9
Режим частоти кадрів : Постійний
Частота кадрів : 23.976 кадр/сек
Простір кольору : YUV
Субдискретизація хроматичності : 4:2:0
Бітова глибина : 8 біт
Тип сканування : Прогресивний
Заголовок : AVC 1280x720
Бібліотека кодування : core 104 r1688 0b36c6d
Налаштування бібліот. кодування : cabac=1 / ref=3 / deblock=1:0:0 / analyse=0x3:0x113 / me=hex / subme=7 / psy=1 / psy_rd=1.00:0.00 / mixed_ref=1 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=1 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / fast_pskip=1 / chroma_qp_offset=-2 / threads=20 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=1 / interlaced=0 / constrained_intra=0 / bframes=3 / b_pyramid=2 / b_adapt=1 / b_bias=0 / direct=1 / weightb=1 / open_gop=0 / weightp=2 / keyint=250 / keyint_min=23 / scenecut=40 / intra_refresh=0 / rc_lookahead=40 / rc=crf / mbtree=1 / crf=17.0 / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / ip_ratio=1.40 / aq=1:1.00
Мова : Japanese
Default : Так
Forced : Так

Аудіо #1
Ідентифікатор : 2
Формат : FLAC
Формат/Відомості : Free Lossless Audio Codec
Ідентифікатор кодеку : A_FLAC
Тривалість : 1 год.
Режим розрахунку бітрейта : Змінний (VBR)
Кількість каналів : 2 канал(-и,-ів)
Частота дискретизації : 48.0 кГц
Бітова глибина : 16 біт
Заголовок : двоголосий закадровий від Gwean & Maslinka
Бібліотека кодування : libFLAC 20080709 (UTC 2008-07-09)
Мова : Ukrainian
Default : Так
Forced : Так

Аудіо #2
Ідентифікатор : 3
Формат : FLAC
Формат/Відомості : Free Lossless Audio Codec
Ідентифікатор кодеку : A_FLAC
Тривалість : 1 год.
Режим розрахунку бітрейта : Змінний (VBR)
Кількість каналів : 2 канал(-и,-ів)
Частота дискретизації : 48.0 кГц
Бітова глибина : 16 біт
Заголовок : оригінальний звук
Бібліотека кодування : libFLAC 1.2.1 (UTC 2007-09-17)
Мова : Japanese
Default : Ні
Forced : Ні

Текст #1
Ідентифікатор : 4
Формат : ASS
Ідентифікатор кодеку : S_TEXT/ASS
Ідентифікатор кодеку/Відомості : Advanced Sub Station Alpha
Тип стиснення : Без втрат
Заголовок : написи (переклад EvGaS)
Мова : Ukrainian
Default : Так
Forced : Так

Текст #2
Ідентифікатор : 5
Формат : ASS
Ідентифікатор кодеку : S_TEXT/ASS
Ідентифікатор кодеку/Відомості : Advanced Sub Station Alpha
Тип стиснення : Без втрат
Заголовок : повні (переклад EvGaS)
Мова : Ukrainian
Default : Ні
Forced : Ні



--->>> РЕЛІЗ [1080p]<<<--- ╽--->>> РЕЛІЗ [HWP]<<<---╽--->>> РЕЛІЗ [mobile]<<<---

Реліз від:

Переклад: EvGaS
Ролі озвучили: Gwean & Maslinka
Робота зі звуком: Gwean
Постер: Лунсар



Авторський реліз (завантажувати можна без реєстрації)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати аніме українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2015-08-09 22:02
 Розмір:   3.79 GB 
 Оцінка аніме:   10/10 (Голосів: 6)
   
Abaddon... 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.13
Востаннє: 29.03.17
Повідомлень: 170

2016-03-10 21:35  
Дуже чудова фантастика, атмосферна, чаруюча. ONA она свого часу передивлявся не одноразово. Цікавий, філосовський сюжет, який скоріще завдає глядачеві серйозні запитання чим дає відповіді, поданий так, що місцями треба уважно дивитись і аналізувати побачене. Дуже подобається увага до дрібних деталей, фону, тай сама графіка приємна. Єдине - після перегляду залишається відчуття недосказаності/незавершеності цього твору. Хоча, можливо, це лише через бажання знов і знов "Насолоджуватися Часом Єви")
EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3332

2016-03-10 21:51  
Abaddon... написано:
Єдине - після перегляду залишається відчуття недосказаності/незавершеності цього твору

Він завершений, просто підказки закопані добре.
Хоча й фінал "відкритий" - з можливістю до наступних пригод. (як мінімум в двох випадках, як пригадую)

Abaddon... 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.13
Востаннє: 29.03.17
Повідомлень: 170

2016-03-10 22:05  
EvGaS написано:
Він завершений, просто підказки закопані добре.

Я згоден - твір цілісний і завершений, але як раз таки відкритий фінал і залишає таке відчуття - хочеться дізнатись як склались долі головних героїв, відносини Ріко і Самі, протистояння з Комітетом Етики. Думаю заділ на продовження робився, тай вроді і автори щось казали про можливість, але якось не зрослось. А шкода.

EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3332

2016-03-10 22:20  
Abaddon... написано:
хочеться дізнатись як склались долі головних героїв
А що там дізнаватись - жили собі й далі.
Як й сказано. Навіть при найгіршому розкладі - як вже знову ж зазначено - ніщо не заважає все почати знову.

Abaddon... написано:
відносини Ріко і Самі

А чом би й ні?

Abaddon... написано:
протистояння з Комітетом Етики

З кротами в самих його основах, саботажі, й пошуку докорінних змін соціальної системи різними методами двох різних угрупувань (тобто, натовп керівництва комітету є чисто технічним, що основоположники, що вигнанці - добре знають одно одного й слідкують)? Це питання є заздалегідь вирішеним, основи закладені. Раніше чи пізніше - результат найвірогідніше буде один. Теперішній стан - просто запобіжна міра мотивована брехнею для простішого сприйняття простолюдом.

Abaddon... 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.13
Востаннє: 29.03.17
Повідомлень: 170

2016-03-10 23:30  
EvGaS
EvGaS написано:
ніщо не заважає все почати знову.

Всі невдалі спроби, явно завдають болю Нагі і її батьку, вселяють невпевненість, хотілось би, що б на цей раз уже не довелось починати все с початку і ця кав’ярня була їхньою маленькою перемогою. Принаймі так хотілось би. Хоча, якщо я правильно зрозумів, одна перемога у нього уже є - це змінена "кодом життя" Самі з її почуттями
EvGaS написано:
А чом би й ні?

Я тільки за) Я, як первий раз дивився, то до кінця сподівався як не на фінальний поцілунок, так хоч на якісь теплі слова.) Хоча можливо це й на краще, що це все залишили за кадром, давши привід для роздумів.
EvGaS написано:
двох різних угрупувань (тобто, натовп керівництва комітету є чисто технічним, що основоположники, що вигнанці - добре знають одно одного й слідкують)

Тут не погоджусь, Асіморі (якщо ви її мали на увазі як одну із сторін, звісно) і батько Нагі явно пов’язані між собою, але якогось зв’язку з комітетом не мають. Скоріж за все це якийсь державний наглядовий орган, чи щось подібне.

EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3332

2016-03-11 16:17  
[b:2cf06258df
Abaddon...]
Abaddon... написано:
Всі невдалі спроби, явно завдають болю Нагі і її батьку, вселяють невпевненість, хотілось би, що б на цей раз уже не довелось починати все с початку і ця кав’ярня була їхньою маленькою перемогою. Принаймі так хотілось би. Хоча, якщо я правильно зрозумів, одна перемога у нього уже є - це змінена "кодом життя" Самі з її почуттями

1. Вони не з таких що здаються та розуміють що й заради чого роблять.
2. Поверхнево береш - Самі - найбільш просунута в процесі просто.
3. Перемога не одна - заклад пройшов перевірку, при чому з 3-ьох причин: шантажуванням андроїда-шпигуна-інспектора, підтримки крота, підтримки в самому комітеті й ручної прохідної оцінки для допущення подальших соціальних/логічних експериментів.

Abaddon... написано:
Я тільки за) Я, як первий раз дивився, то до кінця сподівався як не на фінальний поцілунок, так хоч на якісь теплі слова.) Хоча можливо це й на краще, що це все залишили за кадром, давши привід для роздумів.

Та все там піде. Тим паче, як ще й ГГ кілька разів підколювали щодо цього Нагі й сестра з дивану. Та й з розмов з андрроїдом-тілоохоронцем стає зрозумілим моральне/несвідоме відношення ГГ до подібних питань.
+ Правильно, що залишили взагалі всю еротичну тему тут за лаштунками. Не те кіно.

Abaddon... написано:
Тут не погоджусь, Асіморі (якщо ви її мали на увазі як одну із сторін, звісно) і батько Нагі явно пов’язані між собою, але якогось зв’язку з комітетом не мають. Скоріж за все це якийсь державний наглядовий орган, чи щось подібне.

Не погоджусь на непогодження - дивись уважніше.
Мо я не так висловився - два табори. За підтримку нинішньої системи ускладнення законів (консерватори) і радикальні реформатори-революціонери.

Є організації (в таборах, що не заважає конкурувати тим самим держ структурам всередині одного табору), такі як комітет чи технічні розробки, є різні люди з різними мотивами в цих організаціях, є навіть такі, які сидячи в одному таборі не виключають вдачі іншого табору й визнають необхідність різних спроб. (особливо слизьким в питаннях ідеології є кріт-читач ака "Блейдраннерообзивач" - ну, робота в нього така, але це мабуть найбільш потаємний персонаж в плані особистої думки. Хоча роботу й обов'язки виконує ідеально.)

Abaddon... 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.13
Востаннє: 29.03.17
Повідомлень: 170

2016-03-11 23:06  
EvGaS
EvGaS написано:
Вони не з таких що здаються та розуміють що й заради чого роблять.

Згоден, це сильні особистості, мотивовані і цілеспрямовані. Та все ж, якщо судити по після титровій сцені, нотки відчаю все ж просакують, принаймі у батька Нагі.
EvGaS написано:
Поверхнево береш - Самі - найбільш просунута в процесі просто.

Те що андройди самостійно вчаться, еволіціонують і як наслідок стають біль "людяними" очевидно. Це особливо, якраз таки, проявляється в "Часі Єви", де зняті правилами кав’ярні штучні обмеження дозволяють андройдам всю цю "людяність" проявити. Коли я писав про Самі я мав на увазі інше. Адже очевидно, що вона і є тим експерементальним Ш.І. (судячи з кодової назви, була спроба створити повністю людську свідомість), що розробляв Шиоцукі і знищення якого Асіморі - не давало йому спокою: "Чи у кожного є шанс бути щасливим?" А Самі продовжує існувати, проявляє не аби яку людянісь і що саме головне - щаслива. Я так це інтерпретую. А так згоден (оскільки, судячи з фрази Нагі про дітей, він є автором Ш.І. усіх андройдів), що загалом еволюція андройдів є його перемогою, притому не маленькою.
EvGaS написано:
підтримки в самому комітеті

Не думаю що у них є підтримка у комітеті, враховуючи, що шпигун-андройд був звідти.
EvGaS написано:
ручної прохідної оцінки для допущення подальших соціальних/логічних експериментів.

Думаю для Шиоцукі і Нагі нормальне співіснування людей і андройдів сталий факт а не площина експерементів. І "Часом Єви" вони це хочуть донести до інших. А подальші соціальні/логістичні експеременти це уділ Асіморі і КО, а вони явно ідеологічні противники з Шиоцукі. Хоча сам факт імунітету, через цікавість Асіморі до діяльності Шиоцукі (мені здалась навіть певна симпатія до нього) однозначний + для "Часу Єви".
EvGaS написано:
Правильно, що залишили взагалі всю еротичну тему тут за лаштунками. Не те кіно.

Так, еротика, навіть мінімалістична тут категорично не потрібна, тільки платонічні стосунки, тему яких, як на мій смак, можна було б розкрити ширше.(
EvGaS написано:
Не погоджусь на непогодження - дивись уважніше.

Я все ж настою на своїй думці. Не думаю що між ними є якийсь звязок. Декілька моментів по пам’яті.
1. У сні Самі є момент коли її привели до ГГ додому і на задньому фоні видно спілкування його батька і Асіморі. Вони явно знайомі, та й сам факт, що вона сама привела Самі про це свідчить (я думаю вони колеги). А зі слів ГГ андройди раз в місяць приходять на профілактику скоріш за все до батька на роботу. Звідси Асіморі і КО, як мінімум причетні до сервісного обслуговування і контролю за андройдами, максимум (а експеременти Шиоцукі з Ш.І., які заборонила Асіморі на це вказують) їхня корпорація їх виробляє. Враховуючи антиандройдну істерію що підіймає К.Е. (реклама на тв яскраво це показує) не думаю, що вони пов’язані - "Бджоли проти меду"?
Тай щоб отримати андройдів для розвідки К.Е. розгорнули цілу кампанію по її відлову, а значить доступу до виробництва у них не має.
2. Слідкування за К.Е. Асіморі. На початку засідання К.Е. є силует чоловіка схожого на читача з кав’ярні. Потім є момент про шпигуна який зливає інформацію К.В.Р. При фінальному діалозі читача і Асіморі видно книгу чи теку з повною назвою цієї організації англійською.
3. Переживання чи не знайшов К.Е. "Час Єви" Асіморі.

Що до сторін, то тут на мою думку є: К.Е. шовіністична організація/партія відстоююча свою ідиологію, державна/приватна корпорація з виробництва андройдів захищаюча свої корпоративні інтереси (чи вона і є К.В.Р. чи К.В.Р. є її підрозділом) , ну і "реформатори-революціонери" Шиоцукі і Нагі.

EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3332

2016-03-12 16:52  
Abaddon...
Я таки бачу ти хочеш щоб я знов перечитав що писав влітку. Rolleyes (1)

Abaddon... 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.13
Востаннє: 29.03.17
Повідомлень: 170

2016-03-12 19:20  
EvGaS, так, прийшов час знову "Насолодитись Часом Єви")
EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3332

2016-03-13 16:51  
Abaddon... написано:
так, прийшов час знову "Насолодитись Часом Єви")

Та я такими темпами кавою вдавлюся, бо вже буде десь вдесяте))
багатобагатотексту
Abaddon... написано:
Та все ж, якщо судити по після титровій сцені, нотки відчаю все ж просакують, принаймі у батька Нагі.

Там не нотки, там межа зламу вже )))

Abaddon... написано:
андройди

ї =)

Abaddon... написано:
де зняті правилами кав’ярні штучні обмеження дозволяють андройдам всю цю "людяність" проявити.

Обмеження не зняті. Це як з законами фізики - їх неможливо відмінити, але можна вигадати як омайнути (приклад - гравітація Землі й крило літака)

Abaddon... написано:
Адже очевидно, що вона і є тим експерементальним Ш.І. (судячи з кодової назви, була спроба створити повністю людську свідомість), що розробляв Шиоцукі і знищення якого Асіморі - не давало йому спокою: "Чи у кожного є шанс бути щасливим?"

Ну... прототипів в нього було багато. Я точно вже не пам'ятаю, але тут справа не в "залізі" - Самі наче стандартна конвеєрна. Швидше - в перезаписі корневих каталогів й того що замінює тим роботам БІОС (+список тих самих законів, як пріорітетність переривань, була така штука колись в компах, можна було вручну обирати, зараз автоматична) при збереженні звичайної ОС. Це ще й доводять певні "глюки" й "флешбеки" інших свідомостей від інших роботів (й не тільки в Самі наче).

Про фразу про право на щастя - то швидше від розуміння складнощів побудови й уявлення логіки як майстра й творця. (розумні істоти зі свідомістю можуть страждати) Бо фактично роботи є рабами в такому суспільтві.

Abaddon... написано:
А Самі продовжує існувати, проявляє не аби яку людянісь і що саме головне - щаслива. Я так це інтерпретую.

Ну... їй пощастило з оточенням, родиною, та й переписане спецзабезпечення має. Навіть, здавалося б, ненавидяща сестра на канапі - все ж Самі любить (напр, як домашнього улюбленця) попри спеціально жорсткі зовнішні ототожнювання з річчю.

Abaddon... написано:
А так згоден (оскільки, судячи з фрази Нагі про дітей, він є автором Ш.І. усіх андройдів), що загалом еволюція андройдів є його перемогою, притому не маленькою.

Я точно не пам'ятаю. Він не є повним розробником з нуля. Але точно принципи його розробок логіки взяті й використовуються як основа.

Abaddon... написано:
Не думаю що у них є підтримка у комітеті, враховуючи, що шпигун-андройд був звідти.

Формально - ні. Тепер згадав, помилився. Комітет - легалізована недержавна організація фанатиків? Ну... але Ашіморі - з держ. служб з потужностями обчислення та мережею людей - теж некисло, навіть сильніше вплив.

Abaddon... написано:
Думаю для Шиоцукі і Нагі нормальне співіснування людей і андройдів сталий факт а не площина експерементів.

Факт не заважає експериментам. То є така собі соціальна лабораторія.

Abaddon... написано:
І "Часом Єви" вони це хочуть донести до інших.

І це теж.

Abaddon... написано:
А подальші соціальні/логістичні експеременти це уділ Асіморі і КО, а вони явно ідеологічні противники з Шиоцукі.

Швидше - різниці принципів підходу через можливість/неможливість реалізацій в роботах. Роботи стали досконалішими й менш "тупими" - тобто мають не симуляцію, а якусь просту особистість.
А "уділ Асіморі і КО" - швидше розробка "заліза" й до нього "логіки". А Шиоцукі - швидше навпаки - розробник оптимізованої логіки на існуючому залізі (тобто, може витиснути більше зі старих залізяк). Тобто, Шиоцукі на практиці й в теорії отримав роботів з особистістю швидше та зіштовхнувся з необхідністю зміни соц. відносин. В той час коли масово в світі ліпили "потужні кухонні комбайни" й просто латали дірки в логіці ускладненими експлуататорськими законами.

Abaddon... написано:
(мені здалась навіть певна симпатія до нього) однозначний + для "Часу Єви"

Так, це є. Там дуже "слизька" й невизначена мова - Гвен і Маслінка хоча й зачитували майже лінійно всю писанину субтитрів, де теж трохи викривив, але в оригіналах симпатія є.

Abaddon... написано:
. У сні Самі є момент коли її привели до ГГ додому і на задньому фоні видно спілкування його батька і Асіморі. Вони явно знайомі, та й сам факт, що вона сама привела Самі про це свідчить (я думаю вони колеги).

Я цього не пам'ятаю. Але скажу так - в Самі є точно глюки про те, де вона ніколи не була. (ефект "снів-глюків" від перезапису). Тобто - від інших роботів.

Abaddon... написано:
А зі слів ГГ андройди раз в місяць приходять на профілактику скоріш за все до батька на роботу

Ймовірно.

Abaddon... написано:
Звідси Асіморі і КО, як мінімум причетні до сервісного обслуговування і контролю за андройдами

Майже так - але краще, до напрямів подальшої розробки.

Abaddon... написано:
"Бджоли проти меду"?

А от так Асіморі і КО грають на публіку ))))

Abaddon... написано:
Слідкування за К.Е. Асіморі. На початку засідання К.Е. є силует чоловіка схожого на читача з кав’ярні

А то він і є, кріт. )))

Abaddon... написано:
Потім є момент про шпигуна який зливає інформацію К.В.Р.

То не наші єноти. (ц) )))

Abaddon... написано:
При фінальному діалозі читача і Асіморі видно книгу чи теку з повною назвою цієї організації англійською.

Та він взагалі багато любить почитати. Складного. Wink (1)

Abaddon... написано:
3. Переживання чи не знайшов К.Е. "Час Єви" Асіморі.

...Га?

Abaddon... написано:
ідиологію

ідіотологію, натовпологію, мавпологію... Wink (1)

Abaddon... написано:
Що до сторін, то тут на мою думку є:

Я вже писав про табори (консервативний і революційний) й угрупування. До угрупувань ще можна додати родину ГГ, Старого + дитину, закоханих і т.д. всіх. Якщо з великих - то так, наче 3.

Abaddon... 
Поважний учасник


З нами з: 30.11.13
Востаннє: 29.03.17
Повідомлень: 170

2016-03-14 19:17  
EvGaS написано:
Та я такими темпами кавою вдавлюся, бо вже буде десь вдесяте))

Ну можна замовити щось інше)) А так, одна це одна з небагатьох речей, які можна переглядати неодноразово і не набридне)

EvGaS написано:
Там не нотки, там межа зламу вже )))

Тільки без паніки - все буде добре)
EvGaS написано:
ї =)

Ну вибачайте, все життя читав і дивився російською. Іноді помиляюсь)
EvGaS написано:
Обмеження не зняті. Це як з законами фізики - їх неможливо відмінити, але можна вигадати як омайнути

Так і є, просто я спрощено висказав свою думку. Правила дійсно створюють лаз для обходу правил. Та й взагалі автори тут не заз обігрують тему 3 законів робототехніки і можливості їх обходу.
EvGaS написано:
Ну... прототипів в нього було багато.

У фільмі мова йде про один, як я зрозумів принаймі, який потім вони спіймали (у сні Самі цей момент був показаний), тай Шиоцукі в кінці жаліється на знищення саме одного екземпляру. А в залізі і дійсно наврядчі є якісь відмінності, тільки в Ш.І., а за рахунок чого - то вже правда мабуть ваша.
EvGaS написано:
Про фразу про право на щастя - то швидше від розуміння складнощів побудови й уявлення логіки як майстра й творця. (розумні істоти зі свідомістю можуть страждати) Бо фактично роботи є рабами в такому суспільтві.

Гарна думка. Думаю таке має місце, та причиною таких думок, є, і це підкреслено, знищення " Тієї нещасної речі Асіморі". Тому думаю мій погляд на це питання, не суперечить вашому.
EvGaS написано:
Ну... їй пощастило з оточенням, родиною, та й переписане спецзабезпечення має. Навіть, здавалося б, ненавидяща сестра на канапі - все ж Самі любить (напр, як домашнього улюбленця) попри спеціально жорсткі зовнішні ототожнювання з річчю.
Давно вже дивився, але наче в ONA був в кінці такий момент (тут вроді його немає), що "диванна сестра" за щось в подяку вставляє Самі квітку у волосся, а та у відповідь посміхається їй. Тай в ONA момент з грою на роялі в кав’ярні по іншому був зроблений, там Самі здається сховалась за колону і натурально плакала коли ГГ заграв.
EvGaS написано:
А "уділ Асіморі і КО" - швидше розробка "заліза" й до нього "логіки". А Шиоцукі - швидше навпаки - розробник оптимізованої логіки на існуючому залізі (тобто, може витиснути більше зі старих залізяк). Тобто, Шиоцукі на практиці й в теорії отримав роботів з особистістю швидше та зіштовхнувся з необхідністю зміни соц. відносин. В той час коли масово в світі ліпили "потужні кухонні комбайни" й просто латали дірки в логіці ускладненими експлуататорськими законами.

Правильна думка, але я коли писав про ідиологію мав на увазі інше, що Асіморі і КО прагматики, а Шиоцукі ідиаліст, ну і не знаю чи це актуально, але все ж в якійсь мірі романтик.
EvGaS написано:
Я цього не пам'ятаю. Але скажу так - в Самі є точно глюки про те, де вона ніколи не була.
Ну в сні що я мав на увазі (А їх там здається 2) події показуються у хронологічному порядку від теперішнього до минулого, там немає нічого від інших роботів. А сцена про яку я писав друга чи третя з кінця. І це стовідсотково її бо на передньому плані її розглядаюсь ГГ з документами на неї в руках і скептично налаштована сестра і уже на задньому фоні Асіморі і батько ГГ. А за глюки там здається тільки раз у її "спогадах" пройшов запис того робота що заходив під музику з термінатора, але я так і не зрозумів яке до неї це має відношення. Може просто такий режисерський хід.
EvGaS написано:
А от так Асіморі і КО грають на публіку ))))

Аааа, хитрий план - я зрозумів))
EvGaS написано:
Та він взагалі багато любить почитати. Складного.

Так, видно що кріт-інтелектуал)
EvGaS написано:
...Га?

То я не правильно сформував речення. Сорі) Мав на увазі, що Асіморі переживає чи не знайшов К.Е. "Час Єви"

Ну більш-менш до конценсусу вроді прийшли))

ЗІ: До речі за кіборгів, їх там таки два. У кінці, коли Нагі кладе свою руку на руку батька, видно чи то механічні сустави чи щось подібне у неї.

Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 19.08.17
Повідомлень: 1010

2017-04-18 19:46  
Abaddon...
Цитата:
EvGaS
Я цього не пам'ятаю. Але скажу так - в Самі є точно глюки про те, де вона ніколи не була.


Так, там був спогад у Самі як її/іншого робота дрючком якимось била в натовпі доктор Асіморі, певно, то були події багато років тому, коли Нагі було 5 років. І ще був спомин про обличчя Шиоцукі, але то може бути і свіжа пам'ять.

Abaddon... написано:
А за глюки там здається тільки раз у її "спогадах" пройшов запис того робота що заходив під музику з термінатора, але я так і не зрозумів яке до неї це має відношення. Може просто такий режисерський хід.

Той спогад у неї з'явився одразу після того, як Термінатор загнувся у кафе, вона побачила очима Термінатора малого якого він няньчив, той малий намалював його і дав ім'я, але батьки викинули Термінатора на вулицю, коли малий виріс і згодом припхався в кафе поділитися жалостями, сказати, що має ім'я, та хотів аби його пам'ятали. Ймовірно Нагі/Шиоцукі перекинули їй ті спомини, як "їжу для роздумів", адже вона одразу після малюнка того малого згадала обличчя Ріка за роялем і далі зайшла до кімнати Ріка і взяла листок з тією пісенькою аби забацати потім на фортепіано.

Abaddon... написано:
ЗІ: До речі за кіборгів, їх там таки два. У кінці, коли Нагі кладе свою руку на руку батька, видно чи то механічні сустави чи щось подібне у неї.

Так, дійсно щось механічне у неї з'явилося на місці суглобів. Певно, отримала травму, коли Комітет Етики багато років тому утнув якогось коника і постраждали Нагі/робот/Шиоцукі.

EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3332

2017-04-18 20:00  
Косячок справжній
тиць

там є в титрах історія-комікс з підказками. В неї у лікарні було підключене життєзабезпечення через ушкодження життєво важливих органів. Якщо брати загалом — то в неї деякі синтетичні органи, наприклад, одна з легень (за пробитої грудної клітини та ушкодженої легені людина може прожити зо 10-30хв до задухи, що вкладається в історію з допомогою, бо якби серце — її навряд дотягли б до лікарні. Може ще як варіант — печінка. Більше органів у верхній частині тулуба й не пригадаю.) та протез кисті руки або підмінений шкелет у роздробленій кінцівці. Так би мовити, протезування в них тієї ж лівої руки, але різних рівнів втручання. Тому мабуть в неї все ж кінцівка своя, але зі структурними імплантами.

Цитата:
Ймовірно Нагі/Шиоцукі перекинули їй ті спомини, як "їжу для роздумів"

Ні, вони не ведуть ручного введення в систему. Просто тому що б це зіпсувало експеримент. Система самодостатня. Вони вручну там переважно початкові інвайти кидають наче, а далі все як піде саме розвиватися й розповсюджуватися.
Це ж експерименти персональної соціальної взаємодії з хмаринковим обміном важливим досвідом та запрошеннями. Якщо втручатись в дії роботів, то як вони тоді зможуть щось робити самі по собі у межах цієї соціальної програми десь далеко, де допомога не прибіжить? Це типовий шлях спроб і помилок винахідників. Тим паче, якщо скласти фінальні комікси та фінальний діалог.

В озвучці взагалі все повністю пояснили так як і було з титрів та мого розуміння, була пропущена хіба що одна дрібниця-підказка в телефонній розмові перед фінальними титрами. Можеш її пошукати в титрах, там наче було щось про натяк.

Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 19.08.17
Повідомлень: 1010

2017-04-18 20:04  
EvGaS
Так, забув написати про дроти, що йшли під ковдру в лікарняній палаті в кінці аніме.

Цитата:
Ні, вони не ведуть ручного введення в систему. Просто тому що б це зіпсувало експеримент. Система самодостатня.

Згоден, з їх розмов(Асіморі, Шиоцукі, Нагі і мена, що читає) так і випливає.
Але мене бентежить ось, що - сиділа вдома Самі і тут на тобі - Термінатор, який ніколи з нею не знався та в кафе не потикався, посилає їй, в посмертній агонії, фотки малого, якого виховував, де той каже ім'я Термінатора та показує його малюнок, а Самі така про себе - сто чортів в печінку, справді, це ж так захоплююче та цікаво - піду серед ночі в кімнату Ріка та пограю відому пісеньку на флейті, тобто, роялі.
І якщо вони між собою так могли ділитися, то за відвідуванням кафе б не виглядало як бібліотека в будній день, а змахувало на сільський генделик в недільний вечір.

EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3332

2017-04-18 20:14  
Косячок справжній
там трохи дописав спойлер…

Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 19.08.17
Повідомлень: 1010

2017-04-18 20:55  
EvGaS
Також дещо дописав спойлер.

EvGaS 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 3332

2017-04-18 21:27  
Косячок справжній, не завжди всі вчинки підлягають логіці або скеровуються нею.
Косячок справжній 
VIP


З нами з: 29.02.12
Востаннє: 19.08.17
Повідомлень: 1010

2017-04-18 22:07  
EvGaS
Список аніме, що підтверджують це правило постійно поповнюється).

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти