Новинки кіно

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 295, 296, 297  наступна
Автор Повідомлення
Dmitriy-2017 
Новенький


З нами з: 25.09.17
Востаннє: 05.06.18
Повідомлень: 23

2018-03-14 12:48  
народ, хто знає, чи дійсно прем'єру в Україні фільму "Месники. Війна нескіченості" перенесли на 26 квітня?
havryk 
VIP


З нами з: 29.06.10
Востаннє: 24.12.24
Повідомлень: 877

2018-03-14 13:15  
Dmitriy-2017 написано:
26 квітня?

Так.
Patriot_ukr 
VIP


З нами з: 06.04.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 2239

2018-03-15 16:00  
Тим часом Ларка з оцінкою 52% на гнилих помідорах є найкоаще оцінений фільмом із усіх екранізацій ігор.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-15 16:02  
Patriot_ukr
Після того, як кращим фільмом на "Помідорах" стала вбога "Чорна пантера", це вже не має значення.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-16 14:21  
Блага вість: скоро розпочнуться зйомки другого сезону "Щасливий день смерті".
redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 24.12.24
Повідомлень: 1036

2018-03-16 16:05  
Свіжих пиріжечків вам приніс.
Patriot_ukr 
VIP


З нами з: 06.04.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 2239

2018-03-16 16:39  
redcit, круто, 26 квітня, на день раніше ніж у світі.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-17 00:21  
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-18 00:35  
РОЗКРАДАЧКА ДУРНИЦЬ

Я переглянув сьогодні нову "Лару Крофт". Не розчарований, але і не ощасливлений. Норвезький режисер Roar Uthaug не зміг створити чуда. Зрештою, він і не міг цього зробити, адже сюжет був як лещатами стиснутий вбогими рамками гри, тож і кроку в бік не вдалось зробити.
Як і очікувалось, вийшов посередній фільм про чергові КАРКОЛОМНІ пригоди в якихось хащах заради порятунку усього світу від КОШМАРНОЇ (тм) змови та не менш убивчого АПОКАЛІПСИСУ (тм). І знову сирітка Лара розшукує татуся. Все це ми бачили вже багато разів у всіх виглядах, тож жодної цікавості я не відчув. Не додали класу цій кіношці різні технічні бздури. Я ледь стримався від того, щоб не розреготатись від того, як чудово, через тисячі років, працюють замки і пастки у підземній гробниці. Прямо, як швайцарський годинник. І це при тому, що якщо вірити японській традиційній історії, перша імператриця Японії правила 2500 років тому, тож і її гробниця не має бути новішою. Привіт "Мумії" з Томом Крузом! Також мене не потішила куленепробивність Лари, адже Алісія Вікандер (зріст 166 см, вага десь 50 кілограмів) тут розкидає удвічі важчих за себе хлопів, валить автоматників з лука (Рембо, привіт!) а її просто неможливо дістати. Усе це наскільки банально, що аж противно. Зрештою, єдиною історією цього типу, яка мені справді сподобалась, це недавній британський серіал "Містер Хутен і Леді". Але там ніжній британській археологині-аристократці в джунглях підставляє тверде плече допомоги брутальний американський розбишака. Тут цього немає.
Втім, фільм рятують, наскільки це взагалі можливо, Алісія Вікандер і гумор. Я вважаю Вікандер чудовою акторкою, але думав, що ця роль не для неї - надто вже тендітною вона здавалась. Втім, мушу визнати, що вона чудово впоралась. Зараз очевидно, що вона та Анджеліна Джолі в цьому образі дуже різні. Відчувається, що нова Лара готувалась до роботи над фільмом дуже старанно. Вона однозначно у значно кращій фізичній формі, аніж була у 2000-х роках Анджеліна, тож і в бойових сценах виглядає більш переконливіше. Особливо у гонитві у Гонконзі. Та й як акторка Вікандер таки краща. Її Крофт не така гламурна і штучна, як у виконанні Джолі. Втім, сам образ Лари Крофт у цьому фільмі настільки неправдоподібний (зокрема, спадкоємиця мільярдних статків працює велокур'єром), що принципово їй нічого змінити не вийшло. Що ж до гумору, то він суттєво допомагає дивитись це кіно. Особливо тішать цим власне англійські сцени фільму.
Загалом, творці фільму пішли шляхом найменшого опору, тупо екранізувавши гру. Можливо, це когось і потішило. Але не мене. Судячи по всьому, фільм має мати продовження, адже Лара має розібратись з трійцею і дізнатись, як її родина пов'язана з цією зграєю ВСЕСВІТНІХ ЗМОВНИКІВ (тм). Маю одну надію, що у майбутньому продовженні обійдеться без джунглів, гробниць, майок і шортів, а Лара виглядатиме, поводитиметься і діятиме в більш годящих для найбагатшої нареченої Британії умовах. Та це малоймовірно. Мабуть, вона буде викривати якісь вбогі таємниці пірамід, тужачи за батьком, замість того, щоб нюхати кокс і займатись благодійністю.
В цілому, цей фільм варто дивитись фанам, а решті необов'язково. Нова "Лара Крофт" заслуговує на свої чесні 6/10.
TropicaN 
Забанено
Забанено


З нами з: 14.03.18
Востаннє: 18.03.18
Повідомлень: 19

2018-03-18 01:16  
don pedro написано:
сюжет був як лещатами стиснутий вбогими рамками гри


Далі не читав. По грі можна намутити такий сюжет як собі вздумається.
redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 24.12.24
Повідомлень: 1036

2018-03-18 09:37  
TropicaN написано:
сюжет був як лещатами стиснутий вбогими рамками гри

Цілком згоден із TropicaN , бо Всесвіт Лари не настільки вбогий, як вам здається і це швидше сценариста недолугого взяли, який не зміг це втілити у хорошому сценарії. А якщо говорити про ігри в цілому, то деякі з них своїм сюжетом можуть і багато визнаних фільмів заткнути за пояс.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-18 19:13  
redcit
Не знаю, хто там і що може заткнути, але тут я побачив вже звичну біганину у хащах, вибухи і гробниці.

Додано через 31 хвилину 41 секунду:

Прем'єри за кіновсесвітом "Marvel" наступних двох років:
https://screenrant.com/marvel-upcoming-movies-list-release-dates/

Додано через 10 хвилин 50 секунд:

redcit
Взагалі, фільми і серіали мають зніматись за книжками. Тут весь Глен Кук і майже всі твори Роджера Желязни, Лавкрафта і Буджолд лежать не екранізованими, а ці все намагаються (зазвичай, безуспішно) пробитись з кіно/теле версіями ігор. Таке враження, що продюсери не до кінця усвідомлюють того, що в грі найважливіше власне дія і співучасть гравця у ній, а у фільмі - гарний сюжет і споглядання за ним. Фільми річ значно спокійніша і односторонніша.
redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 24.12.24
Повідомлень: 1036

2018-03-18 19:33  
don pedro написано:
Лавкрафта

Є одна дуже хороша ігрова адаптація творів його, датована ще 2004 роком, а зараз йде розробка ще однієї гри за його творами. В кіно поки не можуть нічого цікавого показати із його творчості.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-18 19:48  
redcit
Ігри мене не цікавлять.
Nikko033 
VIP


З нами з: 31.12.12
Востаннє: 23.12.24
Повідомлень: 674

2018-03-18 23:21  
don pedro написано:
Таке враження, що продюсери не до кінця усвідомлюють того, що в грі найважливіше власне дія і співучасть гравця у ній, а у фільмі - гарний сюжет і споглядання за ним. Фільми річ значно спокійніша і односторонніша.

ну ви ж самі неодноразово писали, що ігри вас не цікавлять і ви в них не розбираєтесь, то чому продовжуєте з такою впевненістю про них говорити?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-18 23:49  
Nikko033
Я пишу, що хочу. Ви ж пишете про кіно, хоч нічого в ньому не розумієте. А для того, щоб розуміти загальні засади ігор необов'язково гаяти час на проходження якихось рівнів. З мене вистачило Тетрісу і змійки багато років тому. Залишилось занадто багато цікавих для мене книжок, щоб я марнував час на ігри.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2018-03-18 23:53  
don pedro написано:
розуміти загальні засади ігор необов'язково гаяти час на проходження якихось рівнів

don pedro написано:
пишете про кіно, хоч нічого в ньому не розумієте

після того як дедпул, для вас став шедевром.... дуже сумівне твердження
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-19 00:00  
Robar III написано:
після того як дедпул, для вас став шедевром.... дуже сумівне твердження

???
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2018-03-19 00:14  
don pedro
марвелівське лайно, яке для вас стало шедевром.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-19 00:38  
Robar III
Кожен обирає сам, що йому вважати лайном. Якщо ви вважаєте ним фільми за коміксами "Marvel", то це ваше право. Я не вважаю "Дедпула" шедевром, але як екранізація коміксу він є досконалим. Якщо ви очікували побачити у "Дедпулі" щось інше, аніж м'ясо і веселощі за всіма рамками, то ви жорстоко помилились, а значить, не вмієте обирати фільми для перегляду і не вивчаєте трейлери і доступні усім дані. Це стосується й інших фільмів Кіновсесвіту "Marvel". Вам просто не варто їх дивитись. От і все. Натомість, я побачив те, що очікував, і тому цілком задоволений.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2018-03-19 01:02  
don pedro
я не дивлюсь трейлерів, не очікую фільмів. Не всі фільми Марвел є лайном. Після того,як я прочитав опис та завантажив Deadpool'а я очікував, чогось типу Antman`a але з чорним гумором... й жорстко розчарувався.

А загальні засади так майже однакові, як для ігор так і для книг та фільмів.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-19 01:05  
Robar III написано:
я не дивлюсь трейлерів

От і даремно.
Robar III написано:
А загальні засади так майже однакові, як для ігор так і для книг та фільмів.

Ні.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2018-03-19 01:06  
don pedro
засади однакові, а реалізація вже різна.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-19 01:11  
Robar III написано:
засади однакові

Ні.
Robar III 
Забанено
Забанено


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 01.05.20
Повідомлень: 4897

2018-03-19 02:18  
don pedro написано:
Ні.

так.
redcit 
VIP


З нами з: 21.12.10
Востаннє: 24.12.24
Повідомлень: 1036

2018-03-19 11:19  
don pedro написано:

Robar III написано:
я не дивлюсь трейлерів

От і даремно.


Ті хто не дивилися трейлер останнього Термінатора були дійсно здивовані сюжетному повороту із Джоном Коннором. Тому не всі трейлери варто дивитися. Чи трейлер "Павучка, що повернувся додому" - майже вся сюжетна лінія показана у трейлері.
А взагалі покладатися на трейлери це марна справа. Особливо, якщо врахувати ,що практично всі роблять окремі компанії і їм байдуже, що там хотів показати режисер. Вони мають купу кадрів і їм треба зліпити їх до купи, аби більше зацікавити глядачів.
Є фільми, які геть не приваблюють своїми трейлерами, а потім ти дивишся фільм і не розумієш чи дійсно саме до цього фільму ти дивився трейлер.
Patriot_ukr 
VIP


З нами з: 06.04.15
Востаннє: 21.12.24
Повідомлень: 2239

2018-03-19 14:10  
redcit написано:
Павучка, що повернувся додому
Homecoming - випускний.

Додано через 17 секунд:

Я за тизери і більше нічого.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-19 14:53  
"Остання шаурма" (за аналогією з "Таємною вечерею"):
https://twitter.com/Bosslogic/status/975433568217264128/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fscreenrant.com%2Favengers-infinity-war-fan-art-bosslogic-shawarma%2F

Додано через 5 хвилин 37 секунд:

На жаль, є можливість того, що "Зоряний шлях" від Квентіна Тарантіно не отримає рейтингу R. А значить, може вийти звичне дитинне лайно з їздою на "Харлеях" по далеким планетам, спробами пожартувати та ЧЕРГОВИМ порятунком Всесвіту від смішних клінгонів.
EvGaS 
Відео Гуртом - субтитрування
Відео Гуртом - субтитрування


З нами з: 27.02.12
Востаннє: 26.02.22
Повідомлень: 5656

2018-03-19 15:00  
don pedro написано:
з їздою на "Харлеях" по далеким планетам, спробами пожартувати та ЧЕРГОВИМ порятунком Всесвіту від смішних клінгонів

Ба звісно ж, якби 21+, то в половини фанів треку щось у грудях йокнуло б. Rolleyes (1)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2018-03-19 15:29  
EvGaS написано:
в половини фанів треку щось у грудях йокнуло б

Та хоч би вони всрались. Лиш би фільм вийшов хорошим. А так будемо мати знову жарти Спока над Маккоєм, сутичку з клінгонами десь у галактичному задуп'ї та кам'яну пику Спока. Одним словом, нас чекає чергове "Живіть і процвітайте!", "Забирай нас, Скотті!" та "Курс прокладено, капітане!".
До речі, рейтинг R - не 21+, а 16+.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 295, 296, 297  наступна