Обговорюємо серіали

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 160, 161, 162  наступна
Автор Повідомлення
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2639

2021-05-05 20:12  
Virake написано:
творці даного «комерційного продукту» мали що сказати про Чорнобиль, комунізм, тоталітаризм і пов'язані з ними небезпеки — і вони ефективно донесли свої ідеї до мільйонів людей по всьому світу. більшість «комерційних продуктів» про таке змістове наповнення можуть хіба що мріяти, а некомерційні — про те, щоб стільки людей їх почули. цей серіал унікальний в своєму роді і ми навряд чи ще колись побачимо щось подібне серед «комерційних продуктів».

творці це хто? шоуранер? увесь прибуток отримує HBO

Додано через 32 секунди:

ви латентиний комуняка?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-05 23:48  
Нерегулярні частини закриті після першого сезону. Шкода - мені подобались тамтешні Голмс і Ватсон та принц, який пішов у нарід.

Александер Скарсгард приєднався до «Спадкоємців»
Александер Скарсгард («Справжня кров», «Велика маленька брехня», «Годзилла проти Конга») приєднався до акторського складу хітового серіалу HBO «Спадкоємці», повідомляє TheWrap.
У центрі сюжету шоу – американська сім'я медіамагнатів, яка настільки ж багата і впливова, наскільки неблагополучна і нещасна. Скарсгард зіграє Лукаса Маттсона – успішного і зухвалого підприємця в області технологій. Також у третьому сезоні з'явиться і Едріен Броуді.
Прем'єра третього сезону, ймовірно, відбудеться в кінці 2021 року.

Британська актриса Клер Фой гратиме у восьмисерійному серіалі від BritBox U.K "Марлоу", який оповідатиме про боротьбу сімейних кланів у британській глибинці.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2021-05-06 06:04  
[Captain] написано:
творці це хто? шоуранер?
творці це ті, хто працювали над створенням серіалу.
[Captain] написано:
увесь прибуток отримує HBO
і?
[Captain] написано:
ви латентиний комуняка?
ні. це радше ви комуніст, і то не латентний, якщо правильно пам'ятаю.
Самійло 
Поважний учасник


З нами з: 20.04.15
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 156

2021-05-06 08:22  
Virake написано:
і?

Боженька казав ділитись.

Додано через 35 секунд:

[Captain]
дехто просто "дурника" включив. Не бачу сенсу з ним дискутувати.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2021-05-06 09:18  
Самійло написано:
Боженька казав ділитись.
ще боженька казав не брати того, що вам не належить — і тим не менше ви тут, піратствуєте. виходить, одні пірати повчають іншого пірата про «права». це називається лицемірство. нагадити, що боженька казав з цього приводу?
Самійло написано:
дехто просто "дурника" включив. Не бачу сенсу з ним дискутувати.
ми з вами ледве почали говорити, а ви вже на особистості переходите? а я ще з такою увагою писав вам відповіді…
Самійло 
Поважний учасник


З нами з: 20.04.15
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 156

2021-05-06 11:50  
Virake написано:
не брати того, що вам не належить

це основа економіки.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2639

2021-05-06 13:29  
Virake написано:

General Franko-Safon написано:
Українці судяться з НВО через "Чорнобиль"
які ж ці українці ниці та дріб'язкові, аж соромно.

а принижувати українців, порушуючи їхні права це норм?
навпаки, суд має довести HBO, що українці нормальні люди та вимагають захисту своїх прав

оце ваше "можна порушувати права, бо головне — ідея, ідея показати чорнобиль та систему" це чистий совок. лише у совку порушували права людей заради "ідеї"

комуняка
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2021-05-06 18:34  
[Captain], спершу доведіть, що права порушено, а потім вже сипте цими палкими гаслами. використання імені історичної особи захищається правом на свободу слова. якщо десь в недолугому законодавстві цієї держави написано інше, то це проблема недолугого законодавства.

чути звинувачення в комунізмі від вас — це просто неперевершено. ось як дана історія виглядає збоку: у суперечці між «бездушною мегакорпорацією» і «маленькою україночкою» пострадянський українчик обирає варіант «аби в клятого куркуля курка здохла». на жаль, змушений зробити висновок, що саме такий інстинкт опанував деяких учасників дискусії — в силу відсутності будь-яких раціональних аргументів на підтримку позову. весь цей час я намагався витиснути з вас притомний захист оголошеної позиції, та поки що не отримав нічого крім пристрасних, проте абсолютно беззмістовних памфлетів.

далі…
[Captain] написано:
оце ваше "можна порушувати права, бо головне — ідея, ідея показати чорнобиль та систему"
я такого ніколи не писав, коментар про «ідею» стосувався вашого наїзду на серіал за «комерційність». якщо і далі підмінятимете мої слова власними вигадками, розмови не буде.
Самійло 
Поважний учасник


З нами з: 20.04.15
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 156

2021-05-06 18:38  
Virake написано:
недолугому законодавстві цієї держави написано інше, то це проблема недолугого законодавства.

Rolleyes (2)
qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 2461

2021-05-06 19:02  
[Captain] написано:
принижувати українців, порушуючи їхні права

Куди звертатися з повозом, на те, що у 99 % "українських серіалів" Українці зображені недолугими дурниками)) Це порушує права багатьох, хто розуміє всю закулісну складову)) Але маємо, що маємо)

Цитата:
У квітні 2020 року Людмила Ігнатенко подала позов поти НВО через те, що компанія не запитала дозволу на використання її імені та імені її чоловіка у серіалі.


А Чорнобиль запитав дозволу на погіршення стану здоров я населення планети і екологічної ситуації у всьому світі перед тим, як рвонути?)

Отут дійсно є цікавий нюанс) Я погано пригадую чи серіал позиціонувався, як Історичний, чи Художній??? Якщо там показана правда про екол. трагедію 20 століття від якої постраждали усі в тому числі люди, які не жили у совку - тоді це норм...Якщо б HBO б стибзили чужу історію життя чи художній твір і від свого імені зняли фільм про це - це інше...Щоб написати історичний роман про події в Україні в 1944 чи зняти фільм - треба питати дозволу в родичів Гітлєра чи Сталіна за згадку їх імен? Чи замінити імена?) Дійсно цікаво..Бо я точно не суддя))..Але - чи історична подія є суспільним надбанням, чи деякі факти треба згадувати лише з дозволу родичів учасників подій?? Руснаки зняли серіал про Чикатило недавно...Цікаво чи запитували дозвіл в родичів...
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2021-05-06 19:55  
qwasasqw, серіал не суто документальний, але і не просто якась фікція на тему Чорнобиля. його творці виконали феноменальну роботу з історичними матеріялами. події передано достовірно. є елементи, які зі зрозумілих причин інтерпретовано художніми засобами (наприклад, персонаж Уляни Хомюк це збірний образ багатьох людей). єдине, чого бракує — це сцени вуличних демонстрацій, на які киян зігнали після вибуху, щоб створити враження, ніби все нормально.

я б не став порівнювати дружину загиблого ліквадатора зі світовими диктаторами, проте в серіалі вистачає історичних персонажів, які уособлюють цілком конкретних, реальних осіб. Брюханов і Фомін (директор і головний інженер ЧАЕС), наприклад, досі живі, якщо мої дані не застаріли. могли б претендувати на компенсацію за використання образу — або за репутаційну шкоду, якої серіал їм безсумнівно завдав. та чи став би тут хтось серйозно сприймати такі вимоги?
qwasasqw 
VIP


З нами з: 01.01.11
Востаннє: 26.04.24
Повідомлень: 2461

2021-05-06 20:24  
Virake написано:
серіал не суто документальний, але і не просто якась фікція на тему Чорнобиля. його творці виконали феноменальну роботу з історичними матеріялами. події передано достовірно. є елементи, які зі зрозумілих причин інтерпретовано художніми засобами

Дякую за інфу) Отже він "історичний", заснований на реальних подіях. Який має на меті на екрані відтворити правдиву версію такої історичної події, світового масштабу..

Virake написано:
я б не став порівнювати дружину загиблого ліквадатора зі світовими диктаторами, проте в серіалі вистачає історичних персонажів, які уособлюють цілком конкретних, реальних осіб.

А я й не порівнюю) Я кажу лише що і ліквідатор і історичні фігури, як Сталін чи Гітлер, є реальними людьми в історичному контексті) Тому й питання чи треба питати дозволу і платити родичам за згадку у історичному фільмі чи книзі - реальних подій і людей, які в прямому сенсі повпливали на планету Земля) Таких подій не є так багато...У 20 ст - це Перша і Друга Світова, Хіросіма і Наґасакі, Польот в космос, Чорнобилиль.. Це ж не приватна історія кохання двох людей, яка стосувалася лише їх і 2-3 дітей. Чи роман, авторські права якого порушені)
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2639

2021-05-06 20:29  
Virake написано:
[Captain], спершу доведіть, що права порушено, а потім вже сипте цими палкими гаслами.

це я маю доводити? а суд для чого по-вашому? подали ж позов у суд!
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 10.04.24
Повідомлень: 7278

2021-05-06 21:11  
[Captain] написано:
це я маю доводити? а суд для чого по-вашому? подали ж позов у суд!
так, маєте доводити. за свої слова треба відповідати. інакше це не дискусія, а переливання з пустого в порожнє. звісно, якщо ви не хочете відстоювати свою точку зору, то вас ніхто не примушує, але тоді цю тему вичерпано.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2639

2021-05-06 22:14  
Virake написано:
так, маєте доводити. за свої слова треба відповідати. інакше це не дискусія, а переливання з пустого в порожнє. звісно, якщо ви не хочете відстоювати свою точку зору, то вас ніхто не примушує, але тоді цю тему вичерпано.

що за маячню написав цей комуніст? хтось може пояснити? адвокат має довести, що права порушено, а не я
General Franko-Safon 
VIP


З нами з: 03.07.20
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 4086

2021-05-06 22:20  
Пішла заруба...
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-06 23:59  
Дивні дива: новий тизер четвертого сезону:

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-08 00:14  
Елоді Янг (Електра з "Шибайголови" і "Захисників") гратиме головну роль у серіалі від Fox "Чистильниця" про лікарку-мігрантку, яка приїжджає до США лікувати сина, але під впливом обставин стає чистильницею для злочинців та веде власну гру. "Чистильницю" зніматимуть на основі аргентинського серіалу.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-11 00:03  
Джонатан Нолан і Ліза Джой, творці серіалу «Світ Дикого Заходу», готують нове шоу для Amazon. Дует спродюсує горор під назвою «Невідоме», повідомляє Deadline.
Йдеться про антологію, кожен сезон розповість свою історію.
У центрі сюжету першого – брат і сестра, що повертаються в будинок дитинства, в якому їм доведеться зіткнутися зі злом. Місце подій – регіон, який називають Техаськими полями смерті. З початку 70-х там виявлено понад тридцять тіл загиблих дівчат. Їхні вбивці не знайдені.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 19.02.12
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 2639

2021-05-11 15:13  
don pedro написано:
Джонатан Нолан і Ліза Джой

я від них чекає фолаут
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-11 23:36  
[Captain] написано:
я від них чекає фолаут

А я не згаю, що це таке.

ЩО ЯКБИ..? Трейлер Українською / WHAT IF…? Trailer (2021)




Prodigal Son
, навіть після появи у ньому САМОЇ Кетрін Зети Джонс, закрито після двох сезонів.

Трейлер серіалу "Історія Лізі" за романом Стівена Кінга від Apple+. У головній ролі - Джуліанна Мур. Письменник виступив у ролі сценариста, режисером став Пабло Ларраїн («Джекі»), а продюсером – Джей Джей Абрамс.
У центрі сюжету – Лізі Лендон, що недавно втратила свого чоловіка, відомого письменника-фантаста. Після своєї смерті він залишив безліч темних таємниць, головною з яких є переслідує сталкер, що переслідує Лізі.
Головні ролі в шоу зіграли Джуліанна Мур, Клайв Оуен, Джоан Аллен, Дейн ДеХаан Прем'єра - 4 червня:



Анатомію Грей, попри попередні заяви, продовжили на вісімнадцятий (!) сезон. Еллен Помпео підписала нову угоду з ABC. Така несподіванка, хто б міг подуматиHappy

BBC і Amazon Studios спільно зніматимуть шестисерійний серіал-вестерн "The English" з Емілі Блант у головній ролі.

AMC і AMC Plus зніматимуть науково-фантастичний серіал "Місячна гавань" (“Moonhaven”) про земну колонію на Місяці, мешканці якої працюють над порятунком нашої цивілізації. Серіал покажуть наступного року.
General Franko-Safon 
VIP


З нами з: 03.07.20
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 4086

2021-05-12 20:15  
Укртелефільм звинувачує НВО у крадіжці контенту для серіалу Чорнобиль:
https://www.istpravda.com.ua/short/2021/05/12/159464/
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-12 23:54  
Трейлер другого сезону (?) "Люпена":



Соло серіал з Енн Гетевей, Гелен Міррен та Ентоні Макі у головних ролях. Прем'єра - 21 травня:



Війна світів-2. Прем'єра - 6 червня. Ще одне прочитання на новий лад роману Веллса:



Осло: трейлер. Прем'єра - 29 травня:

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-14 00:13  
Amazonівський серіал за "Володарем перснів" Толкіна буде знімати режисерка, яка працювала над "Відьмаком", Charlotte Brändström. Також над серіалами будуть працювати режисер "Світу юрського періоду" іспанський режисер J.A. Bayona та британський китаєць Wayne Che Yip. М'яко кажучи, неоднозначний добір виконавців для такої роботи. Могли б знайти когось пристойнішого/ Мабуть, заощаджені на хороших режисерах гроші підуть на графіку. Добре, що хоч зйомки відбуватимуться у Новій Зеландії.

Paramount+ зніматиме серіал за відомим фільмом "Гра" з Майклом Дагласом. Сезон складатиметься з десяти серій.

Другий сезон "Додому до півночі" покажуть 11 червня. Трейлер:

General Franko-Safon 
VIP


З нами з: 03.07.20
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 4086

2021-05-14 23:28  
Продовжені, закриті та оголошені серіали:
https://www.thewrap.com/canceled-shows-fall-tv-2021-broadcast-series-renewed-ordered/

Netflix зніматиме серіал-відгалудження від помилково нашумілих Бріджертонів про юність королеви Шарлотта.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-17 00:05  
Чому жінки вбивають (2 сезон). Український трейлер (2021) від Цікавої ідеї:

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-18 00:06  
Данські актори, які знімались в оригінальному серіалі жахів про лікарню Ларса фон Трієра The Kingdom, перші два сезони якого вийшли у 1994 та 1997 рр., будуть зніматись і в останньому сезоні, який складатиметься з п'яти серій.

П'ятий сезон юридичної драми "Хороша боротьба" (продовження "Хорошої дружини") вийде 24 червня.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-18 23:59  
Ласун | Sweet Tooth: хлопчик з оленячими рогами | Sweet Tooth | Український трейлер | Netflix



Netflix не полишає роботи над власними серіалом і фільмами "Хроніками Нарнії" за романами Льюїса.

Трейлер серіалу "Втрачений символ" за романами Дена Брауна:

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2021-05-19 23:49  
Друзі: об'єднання: трейлер:



Дев'ять ідеальних незнайомців: трейлер. У головних ролях Ніколь Кідман, Люк Еванс, Боббі Каннавале, Мелісса Маккарті:



Арнольд Шварценеггер веде перемовини про виконання головної ролі у поки що неназваному восьмисерійному шпигунському серіалі від Netflix. Він, разом з акторкою Монікою Барбаро ("Кращий стрілець: Маверик"), гратиме батька і доньку, які раптово дізнаються, що працювали на ЦРУ, і нічого не знали про справжнє життя один одного. Для Шварценеггера це буде перша велика роль на телебаченні.

Peacock зніматиме серіал "Академія вампірів" за мотивами серії відомих дівочих вампірських романів Рейчел Мід (Richelle Mead) про вампірську принцесу з Європи у вигнанні та її американську тілоохоронницю/подругу, які вчаться у закритій школі для упирів-аристократів. Був такий фільм з Зоі Дойч та Ольгою Куріленко у головних ролях. І навіть той вкрай слабкий фільм був кращим, аніж романи-першоджерело. Перший сезон складатиметься з десяти серій.
21jumpstreet 
VIP


З нами з: 03.07.12
Востаннє: 25.04.24
Повідомлень: 3252

2021-05-20 01:14  
don pedro написано:
Арнольд Шварценеггер веде перемовини про виконання головної ролі у поки що неназваному восьмисерійному шпигунському серіалі від Netflix. Він, разом з акторкою Монікою Барбаро ("Кращий стрілець: Маверик"), гратиме батька і доньку, які раптово дізнаються, що працювали на ЦРУ, і нічого не знали про справжнє життя один одного. Для Шварценеггера це буде перша велика роль на телебаченні.

Його кар'єру треба негайно рятувати. Бо всраті термінатори досі не виходять з голови.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 160, 161, 162  наступна