Обговорюємо серіали

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 165, 166, 167  наступна
Автор Повідомлення
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-21 22:57  
LinUserUK написано:
Щодо віку, то так Єва та Кейт

Зрештою, той же Netflix спромігся зробити у "Ірландці" Скорсезе з Аль Пачіно та Де Ніро за допомогою нових технологій порівняно молодих людей. Над Бекінсейл чи Грін і близько не довелось би стільки працювати і витрачатись на це.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-21 23:06  
don pedro
Ну, я можу сказати, що Єва Грін була кращою Єн, навіть у фільмах які до Сапковського відношення не мають. "Царство небесне" -гарно показана стервозність, а в "Бульварних жахіттях" -так взагалі фактично показано "розвиток особистості Єн" (принацмні один з невеликих періодів її життя.
Я маю на увазі, що
В моїй уяві, Єн якраз і виглядає як Єва та її персонажі. Кейт також впоралася б з роллю, але думаю їй більше підійшла б роль Трісс, чи наставниць в Аретузі.
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 11.03.20
Повідомлень: 6802

2019-12-21 23:31  
don pedro написано:
Зрештою, той же Netflix спромігся зробити у "Ірландці" Скорсезе з Аль Пачіно та Де Ніро за допомогою нових технологій порівняно молодих людей. Над Бекінсейл чи Грін і близько не довелось би стільки працювати і витрачатись на це.

Питання бюджету і часу. Над Ірландцем здається цілих півтора роки чаклували вже після завершення зйомок, саме над візуальними ефектами. Так там всього 3 години, а тут 8. Та ще й без омолодження акторів візуальних ефектів вистачає.

LinUserUK написано:
Щодо задумки лінії Єн, то так їй прижілили багато часу, але акторкв не вивозить його

Взяли на перспективу)) Вона ж майже без досвіду, до Відьмака знялася лише в двох епізодичних ролях. Можливо за наступні 4 чи 5 сезонів краще розкриється.
Я згоден, що до ідеалу далеко, це не втілення Серсеї Ланістер, наприклад, але я очікував на гірше, тому в цілому задоволений.

Каланте справді дуже класна. Мені ще Цирі дуже сподобалася. Як на мене, то тут акторку дуже вдалу підібрали.

О, ну і Любисток з його пісеньками - це ідеально як на мене!
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-21 23:39  
Tarasyk
Так, акторка, що грає Цирі гарна, і часу в неї трохи є, але сюжетно поки її не розвиваютьSad (1).
Щодо любистка то він калоритний, пісеньки також - але Любисток з старого польського серіплу мені ближче.

Ще харить у фільмі надмірно-часте факання. (Fuck)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-21 23:50  
LinUserUK написано:
але Любисток з старого польського серіплу мені ближче

Маєте на увазі того зарослого щетиною чувачка середнього віку зі спитою мордякою?, аж ніяк не схожого на ельфа?
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-22 00:13  
don pedro
Так. Можливо я забув, але хіба Любисток має бути схожим на ельфа? У польському серіалі Він не найпривабливішої зовнішньості, але колоритний.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-22 00:47  
LinUserUK написано:
хіба Любисток має бути схожим на ельфа

Він сам заявляв, що його іноді плутають з ельфом. Та й дівки на нього вішались.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-22 22:55  
Роман, відзначений у 2013 році Букерівською премією, "Світила" Е. Каттон, буде адаптований у вигляді серіалу з шести частин для ВВС. Серіал вийде наступного року.

Перший погляд на спін-оф «Бульварні жахіття: Місто янголів»:

https://babai.co.ua/news/pershiy-poglyad-na-spin-of-bulvarni-zhakhittya-misto-yangoliv-
В головній ролі - Наталі Дормер.
ivan vyrvyvuho 
VIP


З нами з: 19.08.12
Востаннє: 10.12.24
Повідомлень: 1255

2019-12-25 22:35  
Серіали 2010-х: десять революційних змін на телебаченні
https://www.bbc.com/ukrainian/amp/vert-cul-50896685
Мабуть, тому я почав більше їх дивитися, бо щось таки змінилося.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-26 01:21  
ivan vyrvyvuho
Серіали і справді виросли як кількісно, так і якісно.
Та я не зовсім згідний з початком часу змін у серіалах. Як на мене, вони почались на зламі тисячоліть, коли з'явились "Вавилон-5", "Х-файли", "Ксена", "Нікіта", "Брати по зброї", "Тихий океан", "Покоління убивць" (останній у нас не перекладено), і британський серіал "Дживс і Вустер". Вони вже були значно дорожчими і значно старанніше зробленими, аніж їх попередники. Відчувалось, що для причетних до їх створення це вже не просто якась халтурка. Ще одна дуже суттєва зміна, про яку не сказано у статті, це те, що десь впродовж останніх років десяти у серіалах стало не соромно зніматись великим голлівудським зіркам, а знімати їх - великим режисерам (навіть Мартін Скорсезе знімав перші серії для "Підпільної імперії" та "Вінілу").
Ua.bos_01 
VIP


З нами з: 22.06.15
Востаннє: 18.10.24
Повідомлень: 1630

2019-12-26 18:22  
Доброго дня! Я перепрошую, що можливо не по темі, але як мені знайти на сайті ТОП 100 фільмів? Був раніше на сайті, але тепер зник. Дякую!
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-27 00:11  
Блага вість: шоуранер "Відьмака" розраховує на сім сезонів серіалу.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-27 08:06  
Усі серіали за "Зоряними війнами", які вийдуть у наступні роки:
https://screenrant.com/star-wars-shows-after-mandalorian-disney-plus-release-dates/
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-27 22:56  
Другий сезон "Мандолоріана" вийде наприкінці 2020 року.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-27 23:12  
don pedro
Додивились вже відьмака?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-27 23:17  
LinUserUK
Так, але ще треба обдумати.
[Captain] 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 18.02.12
Востаннє: 23.02.25
Повідомлень: 2641

2019-12-28 12:32  
Маю книги про Відьмака, маю ігри про Відьмака. Не читав і не грав поки. Тим паче не дивився серіал. Варто починати цю історію?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.02.25
Повідомлень: 7278

2019-12-28 13:10  
щодо книг і серіалів не можу сказати, а ігри першокласні, принаймні 2 і 3. для повноти вражень рекомендую проходити з польською озвучкою.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-28 14:33  
[Captain]
Так.

LinUserUK написано:
Додивились вже відьмака?

Додивився.
Оскільки я нічого особливого не сподівався, то приємно здивований тим. що вийшло у Netflix. Одразу помітно, що серіал знімався таки за книгами Сапковського, а не грою. Зокрема, впадають в око майже дослівні цитати з книг (особливо в серії про Блавікен і Ренфрі), що завжди приємно. Також не змінено загальний сюжет книг, хоч серіал не відповідає книгам в усьому, що цілком природно. Принаймні, поки що. До речі, це вигідно відрізняє "пластмасовий серіал, знятий бездуховними піндосами" від "класичного" польського серіалу, де цілком змінили усю історію довкола Цирі та Призначення. У серіалі вистачає доречного гумору і він не збивається у якийсь пафос.

Щодо спецефектів, то вони, загалом, на рівні, хоч і є питання до золотого дракона. Монстри монстричні. Декорації, зброя і обладунки зроблені непогано, хоч і чорні пластикові "лати" нільфгардців виглядають доволі своєрідно. Незбагненно також, чому шолом Кагира позбавили його прикметної прикраси - опудала хижого птаха. Та, загалом, все зроблено непогано. Є певні питання до місць зйомок. Зокрема, впало в око у серії з полюванням на диявола, що зйомки відбуваються не у чарівній долині, яка є у відповідному оповіданні, а у якісь гірській кам'янистій напівпустелі, порослій чагарями. Таких невідповідностей у серіалі доволі багато, і це мені кинулось у вічі.

Щодо боїв/битв, я відверто не сподівався, що Netflix спроможеться зняти в першому сезоні одразу дві великі битви (це якщо не враховувати власне облогу Цинтри), але вони це зробили. Облога Цинтри і перша битва (в полі) зняті добре, а от битва за Содден (опису якої майже немає в книгах), не справила особливого враження. Щодо сутичок власне Геральта, то вони зняті добре, і, хвала Ісусові, обійшлося без кунґ-фу, чим зараз страждають багато фентезі.

Щодо акторів, то Кавілл цілком прийнятний у ролі Відьмака. Багато було скиглення, що він, мовляв якийсь не такий. Занадто вродливий (Геральт, до речі, у книгах оточений красунями), занадто дерев'яний (Відьмак, якраз, дуже стриманий), занадто американський (Кавіллі - британець), і дуже вже суперменистий (що є - те є). Мені він цілком у цій ролі симпатичний. Фрея Аллан теж собі нівроку Цирі з її образом скривдженої дитини, що опановує свої сили. Щоправда, вона дещо надто вікова для цієї ролі 918 років), однак нас, мабуть чекають і "дорослі" сцени у її виконанні, тож це виправдано. Найдивнішим було нарікання, що вона занадто вродлива (?) для ролі Цирі. Тож усе критиканство зайве. Єнніфер зіграла Аня Чалотра, якій зробили фіолетові лінзи для очей. Вона непогано впоралась, але чогось не вистачало. Такі ролі вимагають певного досвіду. Найкраще їй вдалась частина, де Єнніфер була калікою. Справжньою знахідкою у серіалі є Джоді Мей. Дивно, але хоч створений у серіалі образ королеви Каланте і не відповідає книгам, але серіальна Каланте-піратка мені сподобалась більше. Одну з найкращих ролей тут зіграла MyAnna Buring, яка зіграла наставницю Діссаю де Вріє. Вона зуміла гарно відтворити образ суворої, однак справедливої наставниці, та просто хорошої людини. Читав суперечливі враження щодо образу Жовтця (він же Лютик) у виконанні Джої Беті. Та, як на мене, він цілком відповідає трубадуру з писань Сапоквського: легковажний друг Геральта, який оспівує його подвиги у перебільшеному вигляді, волочиться за усіма жінками та є не таким вже й простачком, яким здається на перший погляд.
Повним провалом є образ Трісс Мерігольд, яка тут, чомусь, навіть не руда. Також справжнім жахом є ельфи. Дивовижно: Голлівуд (і не тільки) забиті талановитими і юними красенями і красунями, але на ролі класично вродливих у Сапковського ельфів взято казна кого. Мабуть, усі актори/акторки модельної зовнішності потрапили у аварію і їм відрубало носа, тож довелось брати людей з вулиці.
Окремо відзначу, що зараз зустрічаю багато висерів, що, мовляв, у серіалі, страшно сказати, не усі білі. Мабуть, ці люди думають, що живуть у білому світі. Вони жорстоко помиляються.

Загалом, "Відьмак" не є якимсь шедевром і не замінить "Гру престолів", однак це цілком гідний серіал, який я раджу до перегляду. Чекаю наступного сезону.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-28 16:49  
[Captain]
Так, раджу спочатку книги, потім ігри, потім старий польський серіал, потім оцевовіднетфлікс.

Додано через 25 хвилин 51 секунду:

don pedroпочну по порядку, з того, що згадаю.
Битва за Содден - її в серіалі немає. Показали лиш як 1 чародійка, за ніфльгаард з легкістю розкидує десяток чародіїв півночі. Незрозуміло чого туди вписалась Єн, яка всіх і рятує.

Коли відьмак приїжджає по Цирі, він говорить до Каланте фразочку "мене 20ть років не було", при тому, що коли він зустрів Цирі (у книжній сазі), то у неї навіть місячних не було. Вони вже почались в неї коли вона була в Каер Морен, ну і відьмакам, за це нехіло Трісс надавала.
Питання, скільки років виношують дітей у серіальному "Відьмаку"?. Ну ще момент коли Ґеральт кричить на Любистка(Горицвіта) - я звісно можу не пам'ятати, але в книгах такого моменту не було. Та і не в'яжеться він з контрольом емоцій...

Розкриття Каланте, мені сподобалось врази більше, ніж у старому польському серіалі. Тут цілком згоден з вами.

Вільґефорц - маг, що заввиграшки надавав Ґеральту (біля вежі чайки здається?), у серіалі програв бій Кагиру...

Горицвіт, тут гарно показаний надокучливим. Бо задовбати мене зміг, за ці 8 серій.... атмосфери, ніяк не додає серіалу. І хоч виглядає він гарно, як і справді описано в книзі, але Горицвіт старого польського серіалу мені зайшов більше. Не був надокучливим глядачеві.

Єніфер - одна з найсильніших магічок (наскільки це можливо у всесвіті Сапковського) тут показананездарою. Згоден що певні сцени їй вдавались - ті ж, сцени з каліцтвом, та деякі з часів магічки, але вцілому недотягувала вона. В серіалі сильно змінили історію з Геральта, на сільнуюнєзавісімую женщіну, але дуже недолуго. І її цицьки, котрі сунули в кожен 2й кадр серіалу, його не рятують ніяк.

Трісс - тут ви все сказали, ще скажу, що незрозуміло нафіга вони прибрали любовний трикутник Трісс- Геральт- Єніфер.

Цирі - зіграла непогано. До неї в мене найменше претензій.
Тіссая - гарно показана Аретуза та її наставництво та використання дівок у своїх політичних іграх. Але моменту з перетворенням дівок на вугрів я не зрозумів.... отсєбятіна котру і показали невдало, і вона зайва.

Брокілон та Дріади - змінений до усрачки і халтурно..... навіть перші кадри звідти, у хлопця потрапляють стрілою з лука, а дріад ми бачимо з списами....

Загалом роблю висновок, що Сапковський аж занадто за баблом вдарився в останні роки. Раз називає оцево"наступною грою престолів". Не хіло йому на валідол нетфлікс закинув. А взагалі, якби не cd projekt red, з гарною 2ю, та культовою 3ю частиною гри - ніхто б не знімав серіалу за всесвітом, ще довго. Сапковськиц правда, все судиться за гроші з cd projekt. Наступних сезонів не чекаю, серіал в цілому спаскуджує готову історію (стрига, трикутник між Ґеральтом-Єн-Трісс, Капітул, навіть ніфльгаардові дії в серіалі з його сумбурним показом - без прочитання книг, ніфіга не зрозумілі, плюс маразм з "суїцидоммагів для фаєрбола, я вже мовяу пио дріад, що мають бути не чорними, а зеленими, та взагалі накиданою в серіал толерастією та нац.меншинств, бо зроблено це доволі тупо, і тут справа не тільки в ельфах-неграх, як ви написали..)

Додано через 4 хвилини 46 секунд:

А, ще втрата каштанового волосся за Трісс у серіалі взагалі муть.... сраний факел, факел, Карл....

Додано через 3 хвилини 32 секунди:

Ну і в книгах було ж сказано що вежа Чайки магічнонестабільна, бо сама має "магічний фон" - тож біля неї краще не чаклувати, а тут чогось навчання в Аретузі саме в цій вежі триває....
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-28 16:59  
LinUserUK написано:
тут показананездарою

Доволі дивно, що коли Єнніфер охороняла принцесу з дитиною, вони, для чогось, тяглись каретою, заиість того, щоб переміститись порталом (які так шикарно, нібито, відкривала чаклунка).
LinUserUK написано:
нафіга вони прибрали любовний трикутник Трісс- Геральт- Єніфер.

Це тільки перший сезон.
LinUserUK написано:
Загалом роблю висновок, що Сапковський аж занадто за баблом вдарився в останні роки.

Нічого: потім він усіх лаятиме і позиватиметься до судуHappy
LinUserUK написано:
ніхто б не знімав серіалу за всесвітом, ще довго.

Ніколи.

Взагалі, вважаю, що сама по собі дорога екранізація неангломовного фентезійного твору в США - величезний успіх.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-28 17:12  
don pedro написано:
неангломовного фентезійного твору в США - величезний успіх

Це так, але чому так халтурно зняли?
don pedro написано:
Нічого: потім він усіх лаятиме і позиватиметься до суду

Можливо.
don pedro написано:
Доволі дивно, що коли Єнніфер

Також задавався цим питанням.

Додано через 3 хвилини 22 секунди:

don pedro
До речі, щодо кольорових - можлиао їх і додали так багато бо був скандаль з грою, від cd projekt у сша. Де журналістку сильно хвилювало, чого у грі немає ЧОРНИХ (на індіанців, чи жовтих було чхати..)
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-28 17:13  
LinUserUK написано:
Це так, але чому так халтурно зняли?

А у "Netflix" суворий розподіл: половина серіалів халтура, половина - чудові. "Відьмак" рідкісний для них зразок просто хорошого серіалу.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.02.25
Повідомлень: 7278

2019-12-28 18:28  
LinUserUK написано:
Сапковськиц правда, все судиться за гроші з cd projekt.
вони вже помирилися. заява CDPR з цього приводу:
https://www.cdprojekt.com/en/media/news/cd-projekt-s-a-solidifies-relationship-with-witcher-books-author-andrzej-sapkowski/
LinUserUK написано:
накиданою в серіал толерастією та нац.меншинств, бо зроблено це доволі тупо, і тут справа не тільки в ельфах-неграх
це дуже цікава тема, варта окремого обговорення.
don pedro написано:
Ніколи.
ух ти. а коли я казав вам те саме, ви відповідали інакше. що вас спонукало змінити думку?
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-28 18:46  
Virake написано:
вони вже помирилися. заява CDPR з цього приводу:

Читав, але не думаю, що надовго це. Та і походу, Сапковськиц пішов на мирову, після того, як побачив серіал...
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.02.25
Повідомлень: 7278

2019-12-28 18:48  
LinUserUK написано:
походу, Сапковськиц пішов на мирову, після того, як побачив серіал...
отакої. він настільки незадоволений?
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-28 19:00  
Virake написано:
ух ти. а коли я казав вам те саме, ви відповідали інакше. що вас спонукало змінити думку?

Під "ніколи" я тут маю на увазі, що був би або "класичний" польський серіал, або американський. А більше за "Відьмаком" ніхто б нічого не знімав.
Virake написано:
він настільки незадоволений?

Кавілла він дуже хвалив.
Virake написано:
це дуже цікава тема, варта окремого обговорення.

Не варта. Я б не хотів бачити у цьому розділі розриви решток пуканів у наших доморощених борцунів за "чистоту кровИ і расову гі(гі)єну".
LinUserUK написано:
на індіанців, чи жовтих було чхати..)

На них усім насрати. Закон: щоб на вас звернули увагу. треба її до себе якось привертати. Північна Америка - велетенський ринок (і ключовий для Netflix) і кольорових уникати на ньому невигідно.
LinUserUK 
Забанено
Забанено


З нами з: 08.02.16
Востаннє: 11.10.20
Повідомлень: 249

2019-12-28 20:32  
Virake
Та ні, він же сам казав, що серіал від нетфлікс це нова "гра престолів", але ж не дурень, розуміє, що і до чого. Але це мій висновок, бо раніше ж ніяк не знаходили спільну мову.

Додано через 2 хвилини 23 секунди:

don pedro написано:
Не варта. Я б не хотів бачити у цьому розділі розриви решток пуканів у наших доморощених борцунів за "чистоту кровИ і расову гі(гі)єну".

Згоден, що в цю тему все і скотиться, але і тупе пхання кольорових скрізь, де треба і не треба то маразм. В мене ж немає ніяких претензій до "Часу пік".
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 15.09.21
Повідомлень: 19454

2019-12-28 20:37  
LinUserUK написано:
але і тупе пхання кольорових скрізь, де треба і не треба то маразм.

Я з вами цілком згідний. Особливо кумедним це виглядало у недавньому фільмі "Марія - королева шотландська". Чорні шотландські шляхтичі та прекрасна китаянка-фрейліна у XVI-му сторіччі у Шотландії виглядали б у дійсності як прибульці з іншої планети. Але маємо те, що маємо, і плювати проти вітру, гаяти час і псувати собі нерви я з цього приводу не хочу.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 02.02.25
Повідомлень: 7278

2019-12-28 20:54  
добре, панове. якщо у вас такий апокаліптичний настрій, то я вас не чіпатиму щодо цього питання — наразі. але, на моє переконання, для цивілізованої дискусії завжди знайдеться простір — було б бажання учасників.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 165, 166, 167  наступна