[Win] Heroes of Might & Magic III: Horn of the Abyss (HotA) [RePack] (2018) Ukr/Rus/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2015-03-23 22:44  
[Win] Heroes of Might & Magic III: Horn of the Abyss [RePack] (2018) Ukr/Rus/Eng

[Win] Heroes of Might & Magic III: Horn of the Abyss (HotA) [RePack] (2018) Ukr/Rus/Eng

Жанр: Strategy
Розробник: New World Computing, HоtA Crew
Версія: 1.5.1
Мова інтерфейсу: українська, російська, англійська
Мова озвучення: англійська
Локалізація: Hurtom
Захист: немає
Опис:
Герої Меча та Магії III: Ріг Безодні (Heroes of Might & Magic III: Horn of the Abyss) — Любительське доповнення до культової серії ігор «Heroes of Might & Magic III».
Основа модифікації — нове місто причал. Це місто додається до дев'яти міст, які вже присутні у грі, та мають власних істот зі своїми особливостями, будівлі та власних героїв. Додано нових нейтральних істот. Кількість доступних об'єктів на карті суттєво збільшена, що дозволяє урізноманітнити, та покращити вигляд нових карт.
Дане доповнення містить в собі дві кампанії, які дозволять Вам ознайомитись із всіма особливостями доповнення. Та поринути у цікаві пригоди піратів Реґни, яким не сидиться на місці, та постійно щастить на неприємності.
Окрім доповнення новими істотами та об'єктами, приділено багато уваги виправленню недосконалостей оригінальних графічних об'єктів.
Особливість репаку:
    * Поточне доповнення встановлюється окремо від основної гри, і тому дозволяє грати як в оригінальну гру (якщо вона стояла до цього), так і Hota.
    * При встановленні Української версії гри блокується будь-яка можливість оновлення гри автоматичними методами. Оскільки переклад не синхронізується з основною гілкою проекту. Для російської та англійської залишається можливість автоматичного оновлення.
    * До збірки входить HD-мод (Не плутати із неподобством із назвою HD від UbiSoft!), який пропонується встановити.
    * Якщо ви не маєте встановленої версії гри «Heroes of Might & Magic III: Shadow of Death» чи «Heroes of Might & Magic III: Complete Edition» пропонується до встановлення частина ресурсів від «Shadow of Death», яких достатньо для роботи гри.
Системні вимоги:
ЦП: Intel Pentium 3 з тактовою частотою 1,5 ГГц (для роботи додаткових фільтрів на високих розширеннях)
Оперативна пам'ять: 1 Гб
Відеокарта: сумісна з DirectX 9.0
Звукова карта: сумісна з DirectX 9.0
Вільна пам'ять на HDD: 1 Гб
Операційна система: Windows 95/98/ME/XP/Vista/7
Встановлення
Під час запуску інсталятора оберіть мову. Цей вибір надалі автоматично запропонує до встановлення українську версію гри.

Інсталятор шукає вже встановлену версію Heroes III: Sod/Complete та пропонує доставити додаток до основної гри.

Якщо потрібно встановити гру окремо, тоді вкажіть порожню теку, та оберіть пункт «Ресурси SOD» — це поставить необхідні ресурси для роботи гри.

Додатково пропонується встановити HD-Мод — додаток, якій дозволяє запускати гру на моніторах із високою роздільною здатністю. Дуже рекомендується його встановити і грати з ним.
Знімки екрану:

Перелік змін:
1.3.1:
[-] Виправлено виліт під час генерації випадкової карти в редакторі карт
[-] Виправлено виліт під час старту гри, якщо до запуску HotA ні разу не запускався SoD
[-] Виправлено ривки в анімації під час бою
[-] Виправлено частину падінь під час старту карти та під час гри
[-] Виправлено ваду з можливістю з'явлення невидимої перепони в битві
[-] Виправлено деякі значки бонусів — нових артефактів в Кампанії
[-] Виправлено гамму зображення кнопок у вікні перегляду істоти
[-] Виправлено ваду, через яку Золотий Гусак не враховував ефект своїх компонентів
[-] Виправлено декілька вад Лаунчера, зменшена його висота
[-] Виправлені деякі помилки в текстах гри та Кампанії
[-] Виправлено карту "Остерігайся Демонів!": для перемоги необхідно було протриматись 1 день
[-] Поправлено зображення Ляльки Шамана у героя та зображення Персня Забуття
та Накидки Мовчання на карті
[-] Поправлено зображення Фортеці на карті
[-] Поправлено ваду з прапором зображень Колонії на карті
[+] Змінені зображення Форту, Цитаделі, Замку та Твердині для відповідності із зображенням
на карті, виправлені деякі вади
[+] Деякі виправлення екрану міста Колонії
[+] В редактор додано накладний ґрунт Дюни, виправлено деякі її недоліки
1.3.1.1:
[-] Виправлено виліт редактора карт. Редактор карт може працювати нестабільно
в поточному оновлені, необхідно тестування
1.3.2:
[-] Виправлено падіння під час запуску редактора карт.
[-] Виправлено некоректну поведінку налаштування нагороди монстра в редакторі карт
[-] Виправлені численні падіння в грі
[-] Остаточно виправлено дію гиблих пісків при тактичному позиціюванні
[-] Прибрано дію влучного пострілу на бойові машини
[+] Виправлено ваду AI, який неправильно направляв Смертельну Хмару на неживих істот
[-] Виправлено шанси випадіння заклять в Причалі
[-] Виправлені деякі помилки в текстах
[-] Виправлені деякі помилки в картах та Кампанії
[-] Деякі виправлення в Лаунчері
1.3.3:
Перекладається...
1.3.4:
[!] Формат збережених ігор змінено!
Збережені ігри більш старих версій не будуть читатися в поточні.
Переконайтеся, що ви завершили всі вагомі, для вас, ігри перед оновленням.

[!] У всіх картах, які були створені в редакторі карт HotA версій 1.3.0-1.3.3 збірний артефакт
Залізний Кулак Огра буде дозволено і зможе зʼявитись на місці випадкових
артефактів. Творцям карт рекомендується заборонити цей артефакт вручну
в редакторі карт HotA версії 1.3.4 та оновити свої карти. В картах версій RoE, AB
та SoD, а також в картах, створених в редакторі карт HotA версії 1.3.4,
Залізний Кулак Огра буде заборонено типово.

Вади HotA
[-] Виправлено ваду із збільшеною шкодою Гармати при повільній анімації,
через яку в мережевій грі була розсинхронізація під час осади міста
[-] Прибрано вимогу наявності Гільдії Магів 1 рівня для зведення Покращеного Сідала Причалу
[-] Виправлено ваду з некоректною перевіркою максимальної кількості вбитих
влучним пострілом
[-] Виправлено зависання по завершені відтворення відео
[-] Виправлено швидкість анімації нових істот
[-] Виправлені параметри анімації стрільби та польоту снаряду нових істот
[-] Виправлені помилки, пов'язані із положенням прапорців гравців в меню вибору карти
та сценарію Кампанії
[-] Виправлено некоректний значок бонусу-ресурсу Причалу при завантажені гри
в багатокористувацькому режимі
[-] Виправлені деякі помилки генерації випадкових карт великого розміру
[-] Виправлено ваду із забороною заклять після завантаження гри, що не працювали

Ігровий процес
[+] Аби відвідати об'єкт (окрім вільного для проходу, наприклад: свій гарнізон) в польоті,
необхідно, спочатку, приземлитися на вільну клітинку поруч з ним та битися
з їхньою охороною (таким чином, Політ та Крила Ангела вже не дозволять відвідувати
та збирати об'єкти без пробиття їхньої охорони на випадкових картах)
[+] Якщо після чаклунства Просторової Брами герой опиниться на клітинці, що під охороною, тепер
буде починатися бій з охоронцями; при виборі цільової клітинки Просторової Брами
вигляд вказівника показує, чи буде битва (таким чином, Просторова Брама більше
не дозволяє відвідувати та збирати об'єкти без пробиття охорони на випадкових картах)
[+] Покр. Чарівний ліхтар тепер потребує Гільдії Магів 1 рівня
та Університету Магії для зведення
[-] Повернуто оригінальну вартість Покр. Золотого Павільону Башти в золоті: 3000,
замість 2000
[+] Вартість Фабрики Големів Башти в золоті зменшено з 2000 до 1500
[+] Вартість Покр. Фабрики Големів Башти в золоті зменшено з 2000 до 1500
[+] Вартість Вежі Магів Башти в золоті зменшено з 2500 до 2000
[+] Вартість Вівтаря Бажань Башти в золоті зменшено з 3000 до 2500
[+] Вартість Сірчаної Хмари Інферно в серці зменшено з 5 до 4
[+] Вартість Покр. Мавзолею Некрополісу в серці зменшено з 5 до 4
[-] Вартість Покр. Печери Циклопів Цитаделі в кристалах збільшено з 5 до 10
[+] Вартість Погребального Багаття Колонії в ртуті збільшено з 10 до 20, а в золоті
з 10000 до 15000
[-] Вартість Водоспаду Німф Причалу змінено з 500 золота на 5 дерева, 5 руди та 300 золота
[-] Прибрано руду з вартості Покр. Водоспаду Німф Причалу
[-] Вартість Хижки Матросів Причалу змінено з 5 дерева, 5 руди та 1000 золота на 10 дерева
та 1000 золота
[-] Вартість Покр. Хижки Матросів Причалу в золоті зменшено з 1200 до 1000
[-] Вартість Порохового Складу Причалу в дереві зменшено з 10 до 5, а в золоті збільшено
з 2500 до 3000
[-] Вартість Гнізда Причалу змінено з 5 руди, 4 самоцвітів та 2500 золота
на 5 руди, 2 кристала, 2 самоцвітів та 2000 золота
[-] Вартість Покр. Гнізда Причалу змінено з 10 руди, 10 кристалів та 2500 золота
на 2 кристали, 2 самоцвіта та 1500 золота
[-] Вартість Вежі Морів Причалу змінено з 5 руди, 4 кристалів та 3000 золота на 5 дерева,
5 руди, 5 кристалів та 3000 золота
[-] Прибрано сірку з вартості Покр. Вежі Морів Причалу
[-] Вартість Покр. Форту Ніксів Причалу в руді зменшено з 10 до 5
[-] Вартість Виру Зміїв змінено з 10 руди, 15 сірки та 17500 золота
на 15 дерева, 15 руди, 10 сірки та 15000 золота
[-] Вартість Покр. Вир Зміїв Причалу змінено з 15 руди, 20 сірки, 5 самоцвітів
та 20000 золота на 15 дерева, 15 руди, 20 сірки та 15000 золота
[-] Вартість Сідала Причалу змінено з 2 самоцвітів та 1500 золота на 1000 золота
[-] Вартість Гільдії Злодіїв Причалу змінено з 3 дерева та 600 золота на 5 дерева
та 500 золота
[-] Охорона Багряної Вежі зменшено з 60-90-120-150 Вогненних Елементалів
до 50-75-100-125 Вогненних Елементалів
[-] Частота Багряної Вежі в ГВК зменшена з 80 до 35, додано обмеження:
не більше 1 в зоні
[-] Відвідування розореного Погосту тепер дає -1 до бойового духу
[+] Додано нову нейтральну істоту - Сатир
[+] Додано новий об'єкт - Дослідний Цех, за битву із 50-100-150-200
Залізними Големами дає 1-2-3-4 Гігантів, цінність в ГВК 3500, частота 80
[+] Додано новий об'єкт - Застава Вовчих рейдерів, за битву із 50-75-100-150
Вовчими рейдерами дає 4-6-8-12 Циклопів, цінність в ГВК 9500, частота 80
[+] Додано новий об'єкт - Храм Лояльності, який усуває падіння бойового духу через
наявність істот різних фракцій в армії героя до наступного бою,
цінність в ГВК 100, частота 20, не більше 1 в зоні
[+] Додано новий об'єкт - Перетворювач Скелетів, який дозволяє перетворювати
будь яких істот Скелетів, цінність в ГВК 500, частота 20, генерується
в підземеллі, не більше 1 в зоні
[+] Додано збірний артефакт Залізний Кулак Огра, який складається з
Дубини Руйнації Огра, Щита Скаженого Огра, Корони Верховного Мага
та Кіраси Короля Циклопів який чаклує на початку бою експертні: «Поспіх»,
«Жага Крові», «Вогненний Щит» та «Контрудар» на всі дружні загони на 50 раундів
[+] Прихисток прибрано з генерації на випадкових картах
[+] Гільдія Найманців генерується на випадкових картах, цінність 100, частота 50,
не більше 1 в зоні
[-] Обмеження на кількість Злодійських Кубл в зоні ГВК зменшено з 3 до 1
[+] Додано обмеження: не більше 3 Таверн в зоні ГВК

Вади SoD
[+] Покращено відповідність розмірів зон ГВК із вказаним в шаблоні розміром
[+] Виправлено ваду із зсувом охорони об'єктів в ГВК (через яку, інколи, їх можна
було відвідувати без сутички з охороною)
[+] Виправлено некоректну генерацію в ГВК об'єктів, що мають декілька входів:
тепер вони генеруються лише як окремі об'єкти поза групою
[+] Прибрано дострокову битву з охороною при перельоті через клітинку, що охороняється,
яка є метою маршруту (через що герой міг зупинитися на некоректній
позиції)
[+] Прибрано можливість перервати політ над входом до об'єкту ( окрім такого,
через який можна вільно проходити, наприклад гарнізон)
[+] При перериванні польоту на клітинці, що під охороною, тепер починається бій з охороною
[+] Виправлено ваду з можливістю генерації артефакту, який є умовою перемоги, в якості
випадкового артефакту
[+] Виправлено ваду з можливістю випадання однакових початкових героїв
[+] Виправлено ваду з можливістю повторного відвідування Сирен героєм після бою
[+] Прибрано можливість накласти Розсіювання на загін, на якому є лише
ефект отрути (який не знімається Розсіюванням)
[+] Тепер на картах RoE герої Колонії дозволені, а збірні артефакти,
Клинок Армагеддону та Фіал з Кров'ю Дракона заборонені
[+] Виправлено знижену швидкість анімації пересування Штормового Елементаля
[+] Виправлено переплутані описи Знаків Страху та Обеліска Крові Фортеці
[+] Гільдії Найманців налаштовано фоновий звук та звук відвідування (в SoD їх не було)
[+] Виправлені вади оновлення вказівника при чаклунстві Просторової Брами

Редактор карт
[-] Виправлено виліт при роботі з пензлем перепон на карті з об'єктами, які він
не ставить
[-] Виправлено ваду з наявністю Ламп Джинів в пошуку
[-] Прибрано всі повтори та неправильні назви об'єктів в пошуку
[+] Додано збереження налаштувань ГВК та автоматичне виставлення параметрів при вборі шаблону

Інтерфейс
[-] Вказівник пострілу по площі при наведені на загін тепер завжди виглядає як стріла
(пряма чи надламана); при наведенні на порожнє місце в режимі пострілу по площі
використовуються нові вказівники
[-] При натисканні на Гільдію Злодіїв Причалу тепер відкривається вікно Гільдії Злодіїв
(з інформацією про гравців)
[+] Додано перенесення слів по дефісу в текстах

Графіка
[-] Змінено графіку Списників, Алебардників, Орків та Вождів Орків
[-] Виправлено гаму портретів оригінальних істот, яку було порушено
через додавання нових
[-] Виправлено гаму портретів істот Причалу
[-] Змінено зображенні Перстень Забуття
[+] Додано зображення Погосту для снігу
[+] Додані нові Снігові Пагорби
[+] Додано анімацію стійки Морським Зміям та Гаспидам
[-] Виправлення зображення Іфрита в бою
[+] Додано анімацію попадання снаряду Монахам, Фанатикам, Титанам,
Лічам на стрілецьких вежах, Злим Очам та Спостерігачам
[+] Виправлено зображення Утопії драконів
[+] Виправлено зображення сніжного Склепу
[+] Виправлено зображення сніжної Дельти річки
[+] Виправлено зображення Обсерваторії на дереві
[+] виправлено зображення поселення Інферно
[+] Виправлено зображення Каменю Знань
[+] Додано нові гриби — мухомори
[+] Незначні виправлення Хижки Провидця
[+] Додано нову Хижку Провидця
[+] Виправлення портретів героїв

Інше
[+] Повністю переписано лаунчер та оновлювач: тепер вони не потребують .NET
[+] Виправлено переклад назв та імен різних ігровий елементів
[+] Тип обʼєкту Скала розділено на 3: Скеля, Камінь та Груда Каміння
[+] Покращені підказки по обʼєктах на карті
[+] Вдвічі збільшено максимальна кількість обʼєктів на карті
[-] Анімація повернення в вихідну позицію після стрільби гармати тепер відтворюється з анімацією польоту її снаряду
[-] Анімація повернення в вихідну позицію після стрільби променем тепер відтворюється з анімацією поранення цілі
[+] Додано нову карту «Carpe Jugulum»
[-] Виправлення карт
[-] Виправлення текстів
1.3.5:
Вади HotA
[-] виправлено падіння під час старту карти, де присутня Винокурня
[-] Виправлено показ Винокурні в переліку захоплених жител
[-] Виправлено показ Сатира на карті
[-] Додано вираховування чаклунства Сатира до AI
[-] Виправлено деякі звуки Сатира
[-] Виправлено AI Value та Fight Value Сатира

Графіка
[-] виправлено зображення Залізного Кулака Огра
[-] виправлено зображення Перетворювача Скелетів на карті
[+] Додано новий Кактус
[+] Додані нові Дерева для грязюки

Інше
[-] Додано текст під час отримання Залізного Кулака Огра
1.3.6:
Вади HotA
[-] Виправлено виліт під час обміну героїв між гравцями-союзниками в онлайн-грі
[-] Виправлено ваду, через яку інколи не можливо було обрати стартового героя
для випадкової карти
[-] Виправлено чаклунство AI Сатиром на істот з вже накладеною Радістю
[-] Виправлені помилки підказки чаклунства Сатира
[-] Поправлено положення назв специфікацій у вікні героя

Ігровий процес
[-] Ефект спеціалізації по навченості Кінкерії змінено на подвоєння ефекту навички

Вади SoD
[+] Виправлено можливий виліт при старті великої карти після гри на маленькій
[+] Виправлено виліт при завантажені збереження, яке було зроблено на карті із 128 Знаками
[+] Виправлено опис бонусів удачі істот при сумарній удачі більше 3
[+] Прибрано можливість накласти Розсіювання на загін, на якому є лише
ефект Розриваючого Променя (який не знімається Розсіюванням)

Редактор карт
[+] Виправлено виліт редактора під Wine
[+] Виправлено підказку, що не зникала о властивості об'єкта
[+] Вправлено ваду SoD з переплутаним Обеліском Крові та Кліткою Воїтелів у Фортеці
[+] Виправлено ваду SoD з переплутаною назвою елементалів в налаштуванні подій
Колонії

Інтерфейс
[+] Додано рамки та підкладка зображенням артефактів в повідомленнях гри

Графіка
[-] Оновлено зображення Гармати
[-] Додано анімацію Дослідного Цеху
[+] Додано зображення Дослідного Цеху для снігу
[-] Оновлено зображення Чорної Башти
[+] Додано зображення Чорної Башти для снігу та болота
[-] Оновлено зображення Особняка
[-] Виправлено зображення застави Вовчих Рейдерів
[-] Виправлено тінь зображення Винокурні
[-] Змінені та справлені зображення Скринь, Мішків, Мотузок, Покинутих Човнів
та кісток на піску
[+] Додані нові Скрині, Мішки та тіло на піску
[+] Додані нові Юки для піску
[+] Виправлено гамму пальм на деяких Барханах
[+] Додано новий Чагарник для болота
[-] Оновлені портрети героїв Причалу
[-] Виправлено портрет Кальта
[-] Виправлено зсунутий портрет Списника
[+] Поправлено портрет Чемпіона
[-] Виправлено зап'ястя Списника в бою
[-] Виправлено низьку контрастність Орків на карті
[+] Виправлені тіні Ученого, Монахів та Фанатиків на карті

Інше
[-] Замінено шаблони випадкових карт нових розмірів
[+] Зменшена доля декоративних плиток ґрунту на випадкових картах з 4 до 1
[+] Піщаним Деревам змінено імʼя на Юки
[-] Деякі виправлення карт та текстів
1.3.7:
Вади HotA
[-] Виправлено переплутаний портрет Фенікса
1.3.8:
Вади HotA
[-] Виправлено ваду занадто не частою появою істот Причалу на випадкових картах
[-] Виправлено порядок генерації доріг на випадкових картах, тепер він краще
відповідає оригінальному; наприклад у випадку занадто частою відсутністю
дороги через головну охорону на шаблоні 2sm4d(3)
[-] Виправлено ваду із зациклюванням прокладанням обов'язкових доріг на випадкових картах
[-] Виправлено ваду з невидимими зображеннями одної з декорацій-черепів
[-] Виправлено ваду із заголовками вікна зустрічі героїв, що не поміщаються

Ігровий процес
[-] Повернуто необхідність наявності Покращеної Казарми Гоблінів для побудови
Покращеного Вигону Вовків в Цитаделі
[-] Змінено охорону та нагороду Багряної Вежі: тепер необхідно перемогти 35-70-105-140
Вогненних Елементалів за отримання 1-2-3-4 Жарптиць; частота Багряної Вежі на
випадкових картах знижено до 20
[-] Кількість Німф в початкових арміях героїв Причалу Зменшено з 20–30 до 15–25
[-] На випадкових картах прибрано обов'язкове прокладання дороги між декількома
поселеннями в середині зони (наприклад, на шаблоні Diamond); у випадку наявності замку
прокладання доріг залишилося обов'язковим (наприклад, на шаблоні Jebus Cross)

Вади SoD
[+] виправлено ваду з можливістю прокладання шляху героєм з суші по воді

Графіка
[+] Додано набір Барханів для піску, а так же стилізованих під них копальні
[+] Додано новий набір Земляних Пагорбів для грязюки
[+] Додано нові одиничні мертві дерева
[+] Додано новий Чагарник для каменів
[+] Виправлені дерева у зображення Лісопильні на каменях
[-] Поправлено зображення одної з Гір піску
[-] Поправлені деякі портрети героїв Причалу
[+] Поправлені портрети Валески та Кейтлін
[-] Оновлена анімацію вибуху снаряду Монахів та Фанатиків

Редактор карт
[+] Прибрано обмеження на максимальну кількість - 144 шахти на карті
[+] Прибрано обмеження на максимальну кількість - 48 Хижок Провидця на карті
тепер, якщо Хижок Провидця більше 48, імена провидців будуть повторюватись

Інше
[+] Додано 3 нові карти: Холодний день в пеклі, Тайні Тропи та Гості з пекла
[+] Виправлено переклад біографій героїв
[+] Збільшення шкоди Балісти та Гармати за рахунок навички артилерії, тепер враховується
для AI та при показі можливої шкоди (у випадках, коли вона має 100%
ймовірність спрацювання)
[+] Додано відображенні тіней обʼєктів - частин ґрунту
[+] Додано відображення Скель та Рифів на мінікарті
[-] Виправлена швидкість та частота випадкової анімації Сатирів
[-] Виправлення карт
1.4.0:

[!] Формат збережених ігор змінено!
Збережені ігри більш старих версій не будуть читатися в поточні.
Переконайтеся, що ви завершили всі вагомі, для вас, ігри перед оновленням.

[+] Додано третю кампанію, Ріг Безодні, яка продовжує історію Бідлі, Джеремі
та Касметри. В якій зʼявляється однойменний артефакт — могутня зброя,
яка прикликає на поле бою сили моря.

Вади HotA
[-] Виправлено ваду із псуванням файлів збережених ігор на картах, які мають більше ніж 255 шахт
[-] Виправлено некоректний запис в файл збереження перегляду ходу противника при відкритті
одразу занадто великої клітинок карти
[-] Виправлено ваду прокладання обов'язкових доріг в ГВК: деякі дороги могли
не прокладатися
[-] Виправлено ваду з генерацією декількох снігових Ринків в одній зоні ГВК
[-] Виправлено ваду з можливим зниканням вказівника миші в діалозі Гарматного Двору
[-] Виправлено виліт під час завантаження карти, якщо на ній присутні лише 4 вторинні навички,
один з яких - некромантія
[-] Виправлено ваду із неправильною кількістю Німф у Манфреда
[-] Виправлені шанси заклять Причалу (на 2 та 3 рівні їхня сума не є 100%)
[-] Виправлено ваду з некоректною роботою Мантії Дипломата
[-] Виправлено ваду з некоректною шкодою Гармати у випадку від'ємної атаки героя
[-] Виправлено ваду прокладання маршруту при польоті, при якій була можливість
напад монстрів не на останній клітинці маршруту
[-] Виправлена можливість вибору Беатрис, Ранлу, Кінкерії та Дерека на картах версій
RoE, AB та SoD (через них зникала можливість обрати інших героїв)

Ігровий процес
[+] Додано нову нейтральну істоту Фангарм
[+] Додано новий об'єкт - Древня Лампа, яка дозволяє один раз найняти Верховних
Джинів, цінність в ГВК 3000, частота 2, не більше 1 в зоні
[+] Додано новий об'єкт - Колізей Магів, який дозволяє герою отримати один раз на вибір
+2 до сили магії чи знання, цінність в ГВК 3000, частота 50
[+] Додано новий об'єкт - Водопій, який дозволяє витратити всі бали пресування, аби
збільшити їхню кількість на наступний день, цінність в ГВК 500, частота 50,
генерується на каменях, не більше 1 в зоні
[+] Додано новий об'єкт - Міська Брама, яка дозволяє телепортуватися до будь-якого
дружнього міста, цінність в ГВК 7000, частота 20, не більше 1 в зоні
[+] Додано 4 нових Двосторонніх Моноліта
[+] Додано новий водний об'єкт - Морська Діжка, в якій можна знайти трохи
ресурсів, цінність в ГВК 500, частота 400
[+] Додано новий водний об'єкт - Втрачений Вантаж, в якому можна знайти трохи
руди та золота, цінність в ГВК 500, частота 600
[+] Додано новий водний об'єкт - Склянка Мани, яка дає додаткову ману герою,
цінність в ГВК 3000, частота 50
[+] Додано новий водний об'єкт - Академія Мореплавання, яка дозволяє вивчати
та покращувати вторинні навички за плату, цінність в ГВК 8000, частота 20,
не більше 1 в зоні
[+] Додано новий водний об'єкт - Вівтар Мани, який дозволяє отримати ману,
жертвуючи істот, цінність в ГВК 100, частота 20, не більше 1 в зоні
[+] Додано новий водний об'єкт - Обсерваторія, яка дає герою +2 до радіусу розвідки
до кінця тижня, цінність в ГВК 500, частота 20, не більше 1 в зоні
[-] Змінено Храм Лояльності: тепер він дає ефект до наступного ходу, а не
до наступної битви
[-] Цінність Фортеці на Пагорбі в ГВК зменшено з 12000 до 7000
[-] В житлах, які не належать жодному гравцю, тепер кожного тижня кількість
істот встановлюється в одиничний їхній приріс
[+]Кількість скелетів, що піднімається некромантією, тепер рахується по всій армії ворога
в цілому, а не по окремим загонам

Вади SoD
[+] Виправлено ігнорування грою налаштованої в редакторі карт поведінки AI
(воїн/будівельник/розвідник)
[+] Виправлено ваду ГВК з розміщенням частини зони у вигляді вузької смуги вздовж краю карти
[+] Виправлено ваду ГВК з розміщення клітинки води в правий нижній кут карти
[+] Виправлено ваду ГВК з додаванням деяких проходів між зонами через генерацію
об'єктів поруч з межами зон
[+] Виправлено ваду з можливістю отримати нескінченні бали пересування за рахунок
Капелюх Адмірала
[+] Виправлено ваду з можливістю отримувати бонуси до пересування по воді на суші
[+] Виправлено ваду з некоректною роботою некромантій в битвах AI проти AI
(піднімалося не більше 1 скелета)

Графіка
[+] Додано Прикордонна Браму для води
[+] Додано Прикордонний Пост та Вартовий Проходу для води
[+] Додано Скриньку Пандори для води
[+] Змінено графіку Скриньки Пандори
[+] Змінено графіку Морської Скрині
[+] Додано два зарослого каменя для болота
[+] Додано 3 нові групи пальм для болота
[-] Виправлено одне із зображень Полів Слави
[-] Поправлені портрети Астри, Ліни та Міріам
[-] Поправлено графіку Прихистку Спостерігачів

Інтерфейс
[+] Додано кнопку обміну між героями в місті
[-] Швидкість ходьби істот в бою при налаштуванні швидкості 4 та 5 збільшено в 1,5 рази
[+] Додано підказку Арени та можливість відмовитися від її відвідування

Інше
[+] Змінено колір тіні обʼєктів на піску
[+] Додано додаткові кольори тіням для обʼєктів на карті
[+] Додано можливість додаткової анімації обʼєктів на карті за рахунок
зациклювання палітри
[-] Для карт версій RoE, AB та SoD заборони заклять більше не впливають не те, які
закляття даються артефактами
[-] Деякі виправлення в Лаунчері
[-] Деякі виправлення карт та текстів
1.4.2:

Вади HotA
[-] Виправлено сплутані зображення білого та чорного Прикордонного Посту
[-] Виправлено неможливість дозволити Ріг Безодні в редакторі карт
[-] Виправлено ваду загальним місцем зберігання відвідання Колізею Магів та деяких інших
обʼєктів для всіх нових героїв
[-] Виправлено виліт ГВК при встановлені охорони з привʼязкою до типу головного міста зони
[-] Виправлено ваду із неможливістю вказати монстра метою шляху героя на карті
в деяких ситуаціях
[-] Прибрано перенесення тексту по дефісу, який викликав пропуск букв в текстах
[-] Під час обміну героїв в місті тепер працює обмін закляттями грамотності
[-] Фангарми тепер не викликаються на місце вбитих закляттям «Жертвоприношення» істот
[-] Виправлені деякі помилки, які приводили до нестабільності гри

Ігровий процес
[-] При відвідуванні Міської Брами герой тепер не переміщається на їхню клітинку входу
[-] Цінність Міської Брами в ГВК збільшена з 7000 до 10000
[-] Цінність Древньої Лампи в ГВК збільшена з 3000 до 5000

Вади SoD
[+] Виправлено відсутність перефарбовування в колір гравця оформлення одного з вікон
Університети (та Академії Мореплавання)
[+] Виправлено неправильні рамки кнопок одного з вікон Університету
(та Академії Мореплавання)

Графіка
[-] Поправлено зображення Міської Брами

Інше
[-] Виправлення карт та текстів
1.5.0:
[!] Якщо Ви запускали гру за допомогою "HD exe"-файлу, який був створений HD-лаунчером, видаліть цей файл та створіть новий після встановлення нової версії HotA

[+] В гру вбудовано конвертор збережених ігор. Збережені ігри попередніх версій працюють на поточній.

[+] Додано редактор шаблонів випадкових карт, який дозволяє гравцю створювати свої шаблони, використовуючи розширені можливості їх формату

Вади HotA
[-] Виправлено критичну ваду з некоректними монстрами на карті, які з'являлися на початку місяця істот
[-] Виправлено ваду: покращеним істотам бонуси спеціалізації розраховувались відносно параметрів не покращених
[-] Виправлено ваду з ефектом Водопою під час одночасного ходу який не скидався
[-] Виправлено ваду зі зменшеною областю доступних позицій на тактиці у AI
[-] Виправлено ваду із можливим зависанням гри, якщо перервати рух істоти в бою відкривши діалог
[-] Виправлено увімкнутий стан кнопки обміну героїв в місті при неможливості обміну в деяких ситуаціях
[-] Виправлено роботу кнопок швидкостей бою під час скидання налаштувань на стандартні
[-] Виправлено підказку по радіусу Видінь в їхньому опису (радіус завжди не менше 3)
[-] Виправлено можливість обійти охорону обʼєкта на випадковій карті через генерацію поряд з нею іншої охорони
[-] Виправлена неможливість прокладання обовʼязкових доріг на випадкових картах по широким звʼязкам
[-] Виправлено ваду з відображенням чату поверх опису карти в меню вибору карти
[-] Виправлено некоректну анімацію Гармати у вікні перегляду загону
[-] Виправлено ваду з не плавним зникненням тіла при піднятті Демонів та виклику Фангармів
[-] Виправлено ваду з зациклюванням AI при передачі армії між героями чи містом
[-] Виправлено ваду з можливістю атакувати монстрів польотом через непрохідну границю входу обʼєкта
[-] Виправлено звук смерті Піратів, що не програвався
[-] Виправлено некоректну роботу зі стеком при відвідуванні банків істот
[-] Виправлено протікання памʼяті під час боїв між онлайн гравцями
[-] Виправлено протікання помʼяті в діалозі перегляду артефакту на карті
[-] Виправлено несумісність з DEP

Ігровий процес
[+] Додано новий тип ґрунту — високогір'я — в якості рідного ґрунту Колонії; штраф на пересування по високогірʼю відсутній
[+] Додано можливість атакувати стрілками в рукопашну, атакувати гарпіями без повернення, атакувати Казковими Драконами замість чаклування та пересуватися Архангелами й Володар Безодні замість воскресіння трупа (перемикання відбувається спеціальною кнопкою чи клавішею Alt)
[+] Додано можливість пересувати істот, що займають дві клітинки, в бою на одну клітинку назад
[+] Додано механізм дослідження заклять, який дозволяє за плату змінювати закляття в Гільдії Магів
[+] Додано можливість відмовитись від вивчення вторинної навички, який пропонується Хатинки Відьми чи вченим
[+] Сфера Стримування та Накидка Зречення тепер типово заборонені
[+] Тепер при повторному чаклунстві «Політ» після покращення навички Повітря (та при його чаклунстві з надітими Крилами Ангела) рівень польоту покращується та витрачається мана
[+] Додано нову істоту Лепрекон та його житло
[+] Додано новий обʼєкт — Руїни, який за битву зі Скелетами/Привидами/Примарами/Скелетами-Воїнами/Могутніми Лічами в кількості 10/2/2/10/1 — 20/3/3/10/1 — 30/5/5/20/2 — 40/7/7/20/2 дає 1000–2000–3000–4000 золота та відкриття карти в радіусі 10 клітинок, цінність в ГВК 1000, частота 100, генерується на високогір'ї
[+] Додано новий обʼєкт — Мінеральне Джерело, який дає +1 Удачі до наступного бою та +600 до балів пересування на один день, цінність в ГВК 500, частота 50, генерується на високогір'ї, не більше 1 в зоні
[+] Додано новий обʼєкт — Лачуга Відлюдника, який покращує випадковий вторинну навичку один раз кожному герою, цінність в ГВК 1500, частота 80, генерується на високогір'ї, не більше 3 в зоні
[+] Додано новий обʼєкт — Альтанка, який дає 2000 досвіду за 1000 золота один раз кожному герою, цінність в ГВК 1500, частота 50, генерується на високогір'ї
[+] Додано новий обʼєкт — Тандитник, який дозволяє продати артефакти (окрім сувоїв) за половину від оптимальної вартості, цінність в ГВК 200, частота 40, генерується на високогір'ї, не більше 1 в зоні
[+] Змінено шаблон прохідних клітинок Утопії Драконів
[+] Число Селян в Скриньках Пандори на випадкових картах зменшено з 330 до 150 (без зміни цінності)
[-] Охорона Дослідного Цеху зменшено з 50–100–150–200 до 40–80–120–160 Залізних Големів
[-] Змінені рівні артефактів в нагороді Храму Моря (тепер він завжди дає 4 артефакти і хоча б один артефакт-релікт)
[+] Додано можливість генерації на випадкових картах Скриньки Пандори та Хижки Провидця з будь-якими істотами (при умові необхідної цінності обʼєкта)
[-] Древню Лампу заборонено на випадкових картах
[-] Цінність сувоїв із закляттями Політ/Портал Міста/Просторова Брама/Ходьба по воді на випадкових картах збільшена з 15000 до 20000
[-] Частота Застав Вовчих Рейдерів на випадкових картах збільшена з 80 до 70
[-] Частота Перетворювачів Скелетів на випадкових картах зменшена з 20 до 15
[-] Частота Колоній Стихій та Фабрик Големів встановлено на 20, Колонія Стихій більше на впливає на частоту генерацій інших житл елементалів
[-] В початкових навичках Джереми логістика змінена на напад
[-] В початкових навичках Міриам напад змінено на логістику
[+] Кількість Гарпій в початкових арміях героїв збільшено з 4–6 до 6–8
[-] Зменшено AI Value та Fight Value Фангармів
[-] Атака Нікса-Воїна зменшено з 15 до 14, захист з 20 до 17, AI Value та Fight Value відповідно зменшені
[-] Шкода Гармати зменшена з 5–8 до 4–7, AI Value та Fight Value зменшено відповідно, вартість зменшено з 5000 до 4000
[-] Швидкість Піратів/Корсарів/Морських Вовків змінено з 7/7/7 на 6/7/8, а вартість збільшено з 225/250/300 до 225/275/375, кількість пострілів Морських Вовків збільшено з 10 до 12, трохи збільшено їх AI Value
[-] Швидкість Жриць Моря/Заклиначок зменшено з 7/8 до 6/7
[+] Північне Сяйво тепер не дає заклять, які заборонені для Колонії, окрім випадків, якщо вони вказані як обовʼязкові для даного міста
[-] Бонус до приросту Матросів від Кабака зменшено з 6 до 4
[-] Вартість Порохового Складу в ртуті, сірці, кристалах та самоцвітах збільшено з 2 до 5
[+] Зменшено час ходу AI за рахунок припинення розрахунку можливості чаклування в битвах, де не має необхідності її застосовувати для перемоги
[+] Міська Брама додана для використання AI та допрацьовано діалог відвідування
[+] Додана можливість AI обмінюватися закляттями через грамотність між героями в місті
[+] Додано для AI врахування можливостей Фангармів
[+] Додано можливість AI використовувати Ріг Безодні
[+] Додано можливість AI чаклувати «Штормовий Елементаль», «Льоду», «Енергії» та «Магми»
[+] Прибрана випадковість розкиду шкоди AI в тактичній фазі та під час розрахунку цінності телепорту істоти
[+] Тепер під час розставляння на тактиці AI коректно враховує кількість раундів, за які він доходить до загонів противника
[+] Додано врахування нових обʼєктів при визначенні цінності відкриття карти та в системі визначення обʼєктів, які необхідно відвідувати лише найближчим героєм
[+] При збільшенні рівня мудрості в місті герой автоматично вивчає доступні закляття в місті
[+] На випадкових картах сила охорони обʼєктів .які можуть перегороджувати шлях по дорозі, обмежена третиною максимальної цінності наповнення зони
[+] На випадкових картах обʼєкти, що не підбираються, більше не можуть генеруватися на дорогах
[+] Зменшена ймовірність генерації довгих та звивистих доріг на випадкових картах
[+] Тепер під час проходження обовʼязкових доріг ГВК не розрізняє проходи множинних звʼязків

Вади SoD
[+] Виправлено можливість переповнення (та занулення) значень первинних навичок героя
[+] Виправлено (можливо частково) переповнення кількості істот в загоні у героя
[+] Виправлено ваду з можливістю AI літати, використовуючи «Ходьба по Воді»
[+] Тепер події на воді не активуються при проходженні через них за допомогою заклять «Політ» чи «Ходьба по Воді»
[+] Виправлено вади з можливістю багаторазово отримати армію в одноразовій локальній події, яка цю армію дає
[+] Виправлено ваду, із зниканням покращеного загону нейтральних монстрів після отримання поразки від них
[+] Виправлено ваду з отриманням бонусу до одиниць руху від Маяків в замках противників
[+] Виправлено ваду з можливістю звільнити останній загін героя-гостя міста під час перегляду королівства (в режимі перегляду міста)
[+] Виправлено ваду з можливістю істоти під дією «Берсерка» атакувати не найближчу істоту
[+] Виправлено ваду з можливістю знищення загонів «Землетрусом» та неправильним враховуванням AI стрілецьких веж під час чаклування «Землетрусу»
[+] Виправлено можливий виліт при відвідуванні Фортеці на Пагорбі
[+] Тепер при відбитті Чарівним Дзеркалом Сліпоти у загін, що ходить, цей загін втрачає хід
[+] У осліпленого, скамʼянілого чи паралізованого ударом у відповідь загону більше не спрацює високий бойовий дух
[+] Додано можливість AI чаклувати «Берсерк»
[+] Виправлено неправильний підрахунок AI тривалості закляття «Гіпноз»
[+] Додано можливість AI піднімати некромантією покращених істот
[+] Виправлено вади AI-AI битви, через які переможець міг залишитись без армії
[+] Виправлено ваду AI з некоректним визначенням обʼєктів, які слід відвідувати лише найближчим героєм
[+] Виправлено ваду з невірним розрахунком AI можливості героя противника пройти через Прикордонну Браму та Прикордонний Пост
[+] Додано: AI тепер враховує наявність Полярного Сяйва в місті
[+] Виправлено: AI не коректно враховував необхідність виклику корабля (могло призвести до зациклювання)
[+] Прибрано показ телепортації героїв AI, якщо в налаштуваннях вимкнено показ ходу AI
[+] Додано врахування обʼєктів AB/SoD при визначенні цінності відкриття карти та в системі визначення обʼєктів, які необхідно відвідувати лише найближчим героєм
[+] Виправлено ваду з пострілом Катапульти по істоті під час онлайн-битви після тактичної фази сторони, що обороняється
[+] Виправлено ваду з утворенням потоплених зон та дільниць води на випадкових картах без води
[+] Виправлено ваду з відсіканням прямокутної частини випадкової карти та заповненням її водою
[+] Виправлено заповнення великих областей перепонами та утворення порожніх місць великого розміру на випадкових картах
[+] Виправлено зсув охорони проходів та проходи з вадами на випадкових картах
[+] Виправлено встановлення генератором випадкових карт (ГВК) декількох охорон поруч для одного проходу
[-] Виправлення вади ГВК з додаванням некоректних проходів між зонами тепер практично не впливає на розміщення обʼєктів
[+] Виправлено ваду ГВК з можливістю блокування обʼєктів іншим обʼєктом із непрохідним тригером
[+] Виправлено ваду ГВК з потраплянням обʼєкта в середину чужої групи обʼєктів
[+] Виправлено ваду ГВК з блокуванням обʼєктами проходів без охорони
[+] Прибрана можливість ГВК поставити обʼєкт так, що він не зможе бути коректно відображений
[+] Виправлені вади ГВК з незвʼязаною мережею доріг в середині зони
[+] Частково виправлено ваду ГВК з неправильною територією деяких клітинок зони
[+] Виправлено ваду: на декоративних островах випадкових карт могли траплятися прохідні клітинки
[+] Виправлено ряд візуальних вад та розсинхронізацій діалогу вибору карти
[+] Виправлено виліт під час старту гри до завершення завантаження заголовків карт клієнтом
[+] Виправлено можливий виліт при використанні PgUp/PgDown в діалозі вибору карти
[+] З переліку збережених ігор в багатокористувацькій грі прибрано ті ігри, в яких залишився лише один можливий гравець
[+] Виправлено виліт під час перегляду ходу при підбиранні обʼєкту після гибелі героя
[+] Додано коректне оновлення мінікарти під час перегляду хода
[+] Виправлено відображення кораблів під час перегляду ходу
[+] Виправлено можливе закриття частини карти під час перегляду хода на першому ході
[+] Відкриття карти Картографом додано в перегляд ходу та передачу в онлайн-грі неактивному гравцю
[+] Виклик затоплення корабля додано в перегляд ходу та передачу в онлайн-грі неактивному гравцю
[+] Захоплення зовнішнього житла, гарнізону та верфі додано в перегляд ходу та передачу в онлайн-грі неактивному гравцю
[+] Зміна зображення міста під час будівництва будівель додано в перегляд ходу та передачу в онлайн-грі неактивному гравцю
[+] Викопування Ями додано в перегляд ходу та передачу в онлайн-грі неактивному гравцю
[+] Появлення монстрів нового місяця додано в перегляд ходу
[+] Виправлено мерехтіння туману війни при закритті карти під час перегляду ходу
[+] Виправлено ваду з передачею повідомлень про видалення обʼєкта неактивному гравцю під час перегляду хода
[+] Виправлені вади та недоліки перегляду ходу під час ходу опонента
[+] Виправлена некоректна передача закриття карти під час онлайн-грі неактивному гравцю
[+] Додана коректна передача всіх ситуацій відкриття карти в онлайн-грі неактивному гравцю
[+] Виправлено ваду відображення активного героя поверх верхньої частини героя чи корабля, які стоять нижче нього
[+] Виправлено ваду з можливістю збудувати корабель в зовнішній верфі на клітинці, де вже стоїть активний герой на іншому кораблі
[+] Виправлено ваду з неможливістю сісти на корабель одразу після побудови у зовнішній верфі
[+] Прибрано перемикання активного гравця/міста при побудові в зовнішній верфі
[+] Виправлено ваду: у неактивного гравця під час старту онлайн-гри не зразу промальовувалась мінікарта
[+] Виправлено не перемальовування вказівника після чаклунства закляття на карті пригод
[+] Виправлено візуальне занулення золота неактивного гравця під час нападу активним гравцем на його місто без героя
[+] Після бою в онлайн-грі у неактивного гравця тепер оновлюється інформація про героя та місто, які приймали участь
[+] Після бою в онлайн-грі у неактивного гравця тепер знову включається музика очікування
[+] Виправлено: не завжди відтворювалися фонові звуки на час ходу противника
[+] Виправлено некоректний запис шкоди Армагеддона в звіт бою
[+] виправлено неправильний вибір анімації чаклунства та пострілу по стіні в залежності від напряму до цілі
[+] виправлено переривання анімації стрільби істоти на почату польоту снаряду під час пострілу по стіні
[+] Тепер під час пострілу по стіні істота повертається, якщо стіна знаходиться позаду
[+] Виправлено ваду з некоректним відображенням перепон під час битви в човні на накладному ґрунті
[+] Виправлено ваду з можливістю деяких текстів не вписуватись в стандартні вікна змінного розміру
[+] Виправлено ваду з неправильним центруванням тексту по висоті в стандартних вікнах повідомлень
[+] Виправлено ваду з реакцією на натискання неактивних комірок Гільдії Магів при наявності Північного Сяйва
[+] Виправлено не спрацювання тригера умови перемоги карти при знищені монстрів із загибеллю героя, що атакував
[+] Виправлено ваду: якщо початковий герой гравця фіксований без налаштованого портрету, то перед обиранням карти вказано, що гравець не має героя
[+] Виправлено ваду з некоректним записом деяких умов перемоги в файл збереження
[+] Виправлено відображення тіней обʼєктів — частин ґрунту поверх самих обʼєктів
[+] Тепер в перегляді світу коректно відображаються тіні обʼєктів, границі карти та туман війни
[+] Виправлено некоректне відображення значків, які знаходяться близько до границь екрану, в вікні перегляду світу
[+] Виправлено ваду перегляду світу: у копальні не відображався прапор
[+] Експертний Перегляд Землі більше не показує жодних активних обʼєктів (лише декоративні)
[+] Виправлено ваду з пропуском першого кадру багатьох анімацій в бою
[+] Виправлено ваду з не центрованим вікном Університету Магії
[+] Виправлено ваду з переходом героя, який побував на гарнізоні міста союзника, під його керування
[+] Виправлено ваду в відображенням Оглядової Вежі в якості бонусу Кампанії
[+] Тепер в онлайн-грі на ходу противника в корчмі відображаються чутки
[+] виправлено ваду з некоректним відображенням вікна корчми, якщо доступний лише один герой в правому слоті
[-] Виправлені початкові армії кампанійських героїв
[+] Виправлено ваду з генерацією однакових стартових героїв поза містом у декількох гравців
[+] Виправлено ваду з некоректною генерацією героїв AI під час перегравання сценарію
[+] Виправлено ваду зі скиданням налаштувань фори після завантаження гри
[+] Виправлено роботу чит-коду на закриття карти: тепер він закриває всю карту, а не лише круг в верхньому лівому кутку
[+] Виправлено відсутність коректного оновлення інтерфейсу після деяких чит-кодів
[+] Виправлено виліт при переході в інше місто, коли активна кнопка розділення загону
[+] Виправлена можлива нестабільність гри під час виклику істоти в бою
[+] Виправлено протікання памʼяті, яка повʼязана зі звуком кроків під час польоту
[+] Виправлено псування памʼяті під час завантаження В'язниці з карти
[+] Виправлено ваду з можливою непрацездатністю анімації, яка реалізована через зміну палітри

Графіка
[+] У героїв кожного міста тепер є по чотири зображення на карті та в бою: в залежності від класу та статі героя; додано два зображення на карті і в бою кожному місту, яких не вистачало
[+] Виправлено численні недоліки оригінальних зображень героїв в бою та на карті
[+] Герої в бою тепер мають постійну анімацію стійки
[+] Виправлено положення снаряда, який випускає герой під час чаклунства
[+] Трохи сповільнена анімація чаклунства героїв в бою
[+] Стать зображення героя в бою тепер визначається налаштуванням в редакторі карт
[+] Значні виправлення портретів Сера Мюлліха, Луни, Інтеуса
[+] Незначні виправлення портретів героїв Інферно, Фортеці та Колонії
[-] Змінено портрет Вея
[-] Виправлено кольори зображення Кулону Нівечення
[+] Змінено карту-загадку Причалу
[+] Додано велику кількість декоративних обʼєктів для високогір'я: Гори, Ялинки, Озера, Водоспади, Каміння, Квіти та інше
[+] Додано зображення Погосту для високогірʼя
[+] Додано 4 морських порталів (червоний, синій, салатовий та жовтий)
[+] Додано 8 декоративний Розвалин для води
[+] Додано нову Хижку Провидця
[+] Додано 2 одноклітинних варіанти Дубів
[+] Додано 2 одноклітинних варіанти Сніжних Сосен
[+] Додано нове дерево для грязюки
[+] Виправлено графіку Гір грязюки
[+] Виправлено гаму одного з варіантів лісу снігових Сосен
[+] Виправлено зображення Табору біженців
[+] Виправлено тіні Вівтаря магічного жесту та Вівтаря магічної Думки
[-] Виправлено зображення Святині Магічної Таємниці
[+] Виправлено екран осади Колонії
[-] Виправлено зображення Колонії на карті
[-] Виправлено зображення Фортеці на карті
[-] Змінено графіку одноклітинної В'язниці
[-] Виправлено графіку Винокурні
[-] Виправлено контрастність Колізею Магів
[-] Покращено зображення Фабрики Військової Техніки
[-] Виправлено графіку снігових Пагорбів
[-] Прибрано анімацію у озер
[+] Змінено графіку вказівників пересування та відвідування обʼєкта на воді
[+] Виправлено анімацію смерті Золотих Големів від магічного ефекту
[+] Виправлено зображення Халфлінгів
[+] Додано використання анімації чаклунства Володарів Безодні
[+] Виправлено контрастність темних тонів Мечника та Хрестоносця
[+] Виправлено тінь та дрібні недоліки зображення Короля Мінотаврів в бою
[+] Виправлено анімацію смерті та зображення тіла Мантикор та Скорпікор
[+] Виправлені портрети Камʼяних та Обсидіанових Горгулій
[+] Виправлено неправильні кольори у декоративних плиток трави
[+] виправлено зайвий піксель в зображені річки
[+] Накладні ґрунти тепер промальовуються під всіма обʼєктами, дорогами та річками
[+] Анімації виклику Фангармів Рогом Безодні з декількох стеків тепер відтворюються одночасно
[+] Якщо після загибелі істот з нього воскрешалися Фангарми, герой ніколи не закриває обличчя рукою
[-] Виправлено зображення кадрів атаки деяких нових істот на карті
[+] Ряд виправлень елементів інтерфейсу на полі бою
[+] Виправлено неправильну кнопку скасування у вікні розділення загонів
[+] Змінено кольори коричневого та зеленого гравця на мінікарті
[+] Змінено колір прапорів героя та корабля синього гравця
[+] Виправлено палітру прапорів в бою
[+] Виправлено фони полів бою грязюки з пагорбами та з мертвою рослинністю
[+] Виправлено фон поля бою для осади Інферно та Некрополісу
[+] Виправлено фон нейтральних істот у вікні перегляду істоти

Редактор карт
[+] Тепер обовʼязкові закляття міста зʼявляються в ньому, навіть якщо їх заборонено на карті
[+] Додано можливість вказати місту тип "Не як у гравця", при цьому типи міст, привʼязані таким чином до гравця, будуть різними, але обрані із дозволених гравцю типів
[-] Виправлено вади налаштувань умов перемоги та тижнів істот/чуми
[-] Виправлено ваду з встановленням мінімального розміру шаблону в переліку вибору в XH, якщо він більше
[-] Виправлено ваду з відсутністю елементу пошуку «Портал / Моноліт Виходу»
[-] Виправлено ваду з відсутністю обирання Причалу під час вибору випадкової фракції в налаштуваннях гравця
[+] Змінено логотип

Інтерфейс
[+] На ходу противника в онлайн-грі тепер можна будувати ймовірні маршрути героїв на наступний хід (як на своєму ході), а також працює кнопка перемикання міст
[+] При утриманні Alt та наведенні вказівника на клітинку карти пригод виводиться підказка про довжину шляху поточного героя до даної клітинки
[+] При утриманні Shift можна обирати героя натиснувши по ньому на карті (навіть якщо вже обрано іншого героя)
[+] При неведенні на героя на карті в підказці вказуватиметься його бали пересування
[+] Виправлено численні недоліки з відсутністю оновлення максимальних балів пересування героя та ряд недоліків розрахунку довжини шляху
[+] Додано врахування скидання ефекту Стайні та Водопою під час розрахунку необхідної кількості днів шляху
[+] Додано можливість перегляду вмісту Чорного Ринку останньому гравцю, який його відвідав
[+] Додано можливість перегляду вмісту Древньої Лампи останньому гравцю, який її відвідав
[+] Додано можливість перегляду вмісту Табору Біженців після відвідування на поточному тижні
[+] Виправлено позицію повідомлення про неможливість придбання корабля у зовнішній верфі та додано оновлення рядку ресурсів у випадку його придбання
[+] Діалог про придбання Книги Заклять тепер показується в середині екрану Гільдії Магів
[+] Для кнопки обміну в місті додано гарячу клавішу E
[+] В підказці про вивчене закляття в Святині тепер враховується вивченість закляття без врахування одягнутих артефактів
[+] Додано можливість звільняти героїв, які знаходяться в місті
[+] Додано можливість звільняти героїв через екран міста та огляду королівства
[+] Додано підказку по ефекту Стайням та Обсерваторії
[+] Додано запис в звіт битви під час чаклування заклять: Землетрус, Телепорт, Прибрати Перепону, Клон, Берсерк

Інше
[+] Додано декілька карт, ще частина в процесі редагування / перекладу
[+] Покращено роботу пензля перепон (та розміщення перепон на випадкових картах)
[+] Пензель перепон тепер намагається не ставити однакові обʼєкти поруч
[+] Перероблені стандартні набори шаблонів, виправлені вади, покращена зручність гри
[+] Додано можливість генерації повністю прохідних декорацій на випадкових картах
[+] Покращено вибір центру випадкової карти відносно отриманого положення зон
[+] Прибрано обмеження: максимум 32 Чорних Ринка на карті
[+] В опису всіх заклять додані формули їхнього ефекту
[+] Фонові звуки житл істот AB та SoD змінені на більш доречні
[+] Додано звуки смерті Спостерігачів, Злих Очей та Залізних Големів від магічного ефекту
[+] Додано відтворення звуку чаклування Казкового Дракона
[+] Додано відтворення звуку частини воскресіння «Жертви»
[+] Додано відтворення особливого звуку при нападі на гравця під час багатокористувацькій грі за одним компʼютером
[+] Змінені швидкості анімації чаклунства істот в бою
[+] Додано зміну параметру музики з 22kHz mono на 44kHz stereo
[+] Змінено формулу підрахунку балів для рекордів
[+] При вимкненні в HoMM3 HD опції показу повідомлень обʼєктів, підказки по обʼєктах показуються завжди, а не лише після відвідування
[-] Різноманітні виправлення карт та текстів
1.5.1:
Вади HotA
[-] Виправлено можливий виліт при натисканні правою кнопкою миші по обʼєкту
[-] Виправлено псування Верфі після перегляду ходу
[-] Усунуто можливість Архангелами воскрешати самих себе
[-] Виправлено можливий виліт при генерації карти через механізм відштовхування зон
[-] Виправлено можливе порушення структури обовʼязкових доріг широкими звʼязками
[-] Виправлено непрацездатність заклять після осади міста в онлайн-грі
[-] Виправлено графічні артефакти у неактивного гравця в онлайн-грі під час ходу союзника
[-] Виправлено вимальовування міні-карти у вікнах, де її немає, у неактивного гравця в онлайн-грі
[-] Виправлено неправильний звук Грибного Кільця Фей
[-] Виправлені непрохідні гекси одної з перепон високогірʼя

Ігровий процес
[+] Монстри нового місяці тепер не зʼявляються ближче, а ніж за дві клітинки до вже розташованих на карті монстрам
[-] Максимальна кількість таверн та Лачуг Відлюдника в зоні на випадкових картах зменшено до 1 (окрім шаблонів «Jebus Cross», «mt_Jebus» та «mt_TeamJebus», де залишено 3)
[-] Максимальна кількість Мінеральних Джерел в зоні на шаблоні «Jebus Cross», «mt_Jebus» та «mt_TeamJebus» збільшено до 3

Графіка
[+] Додано 5 нових Калюж для високогірʼя
[-] Покращено виправлення портретів героїв: Джем, Короніус, Маріус, Олема, Гуннар, Аламар, Сефінрот, Зубін, Меріста, Аенайн, Брісса, Лабета, Джелар
[-] Виправлено зображення героя Чоловіка-Священика на карті
[-] Виправлено зображення одної з перепон високогірʼя у бою
[+] Трохи збільшена анімація удару блискавки

Редактор карт
[-] Виправлено можливий виліт під час запуску

Редактор шаблонів
[-] Тепер для оригінального Фортеця на пагорбі вказано, що типово він заборонений
[-] Виправлено невірне типове значення цінності для сувоїв із закляттями Політ/Портал Міста/Просторова Брама/Ходьба по воді

Інше
[-] Завершено додавання карт. Нові карти версії 1.5: «Вогнем та мечем», «Кадровий Голод», «Перед бурею», «Завтра буде новий день», «Диявол в деталях», «Казки мерців», «Пильний острів», «Зламаний компас»
[-] Додано шаблони «Boomerang» та «Apocalypse»
[-] Змінено фоновий звук Водоспадів
[-] Виправлення карт та текстів
Торент оновлено 11.02.18
Поточна версія: 1.5.1
+Додано перелік змін для всіх версій

Ознайомитись із повним переліком нововведень та виправлень можна тут:
Джерело: http://h3hota.com


Золотий реліз (завантажене не впливає на рейтинг)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати гру українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2018-02-11 18:38
 Розмір:   526 MB 
 Оцінка гри:   9.8/10 (Голосів: 66)
   
igor911 
Відео Гуртом
Відео Гуртом


З нами з: 18.01.08
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 9340

2015-03-23 23:09  
Найкрутіша гра. Сам грав з 1998 року років з десять час від часу, зараз грає дочка і питає чи є нові частини чи карти Happy
burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2015-03-23 23:15  
Хм, тоді є чим її вразити, цей мод додає щось нове, автори намагалися зберегти стиль оригіналу.
Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 2578

2015-03-24 00:20  
То це мод чи повноцінна збірка?
Не вистачає пункту встановлення

burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2015-03-24 00:25  
Це «іграбельна» версія. Інсталятор розроблював так, що можна ставити як мод до вже встановленої гри, так і окремо. Всі необхідні ресурси в комплекті.
Додав опис встановлення.

Кач 
VIP


З нами з: 12.05.14
Востаннє: 21.02.18
Повідомлень: 279

2015-03-24 17:25  
Класний мод, дякую автор за переклад, хоч і фанатська розробка, але місто намальовано дуже професійно, як би мені його показали в двохтисячних то сказав би, що це один з офіційних доповнень.
Читав на форумі, що там ще планують додати фракціїї, перед фінальною версією мода. Тому в мене виникло пару питань- чи буде оновлюватись роздача, як тільки вийде нова версія(оновлення) моду та якщо не складно, які особливості RePacka(що вирізано, що не вирізано, перекодовано та ін.)?

egle 
ігри
ігри


З нами з: 26.09.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 2015

2015-03-24 23:52  
burunduk32
1.
burunduk32 написано:
[Win] Heroes of Might & Magic III: Horn of the Abyss [RePack] 2015 Ukr/Rus/Eng

Рік візьми з дужки.
2.
burunduk32 написано:

Мова інтерфейсу: Українська, Російська, Англійська
Мова озвучення: Англійська

Мови з маленької літри.
3. Додай особливості репаку.
4. Раджу сховати "Особливість збірки" під спойлер.

burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2015-03-25 01:18  
egle
Готово.
Кач
Так, я слідкую за оновленнями, і намагатимусь формувати оновлення для українізатора.

XXX) 
VIP


З нами з: 10.10.13
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 393

2015-03-25 23:06  
burunduk32
Дякую , вибач за карти)

burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2015-03-29 21:00  
XXX)
Нічого страшного, ще є дуже багато неофіційних карт Happy
Назбираю трохи, і викладу окремою збіркою.

kol0984 
Частий відвідувач


З нами з: 15.01.14
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 35

2015-03-30 10:54  
якусь цікаву добірку карт... було би ненепогано, бо всі карти з Героїв 3, "заїжджені до дір")
burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2015-04-29 13:57  
Вийшло оновлення до версії 1.3.8. Що особливого:
Виправлено частину помилок SOD версії та самої HotA;
Додані нові декоративні об'єкти;
Додано три нові карти підвищеної складності.
Більше подробиць на офіційному сайті.

Додаю посилання на диференційну латку. >>DropBox<<
Вона ставиться лише на версію, яка є в роздачі. Це дозволило зменшити розмір латки до 3мб.
Латка містить всі три мови. Хоча для англійської та російської версії доступне оновлення через мережу.
Оновлювати роздачу не бачу сенсу.

stas6666 
Новенький


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 2

2015-06-23 22:32  
Доброго вечора. Map editor не працює, з чим це може бути звязано?
burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2015-06-24 21:38  
Як саме не працює? Сам exe файл не запускається? Яка операційна система?
Коментар від розробників: у Windows 7-10 варто запускати редактор із правами адміністратора.

Xray_StyleZ 
VIP


З нами з: 13.06.13
Востаннє: 21.01.16
Повідомлень: 327

2015-08-15 22:07  
Тобто до складу цього дива входить повний українізатор HoMM 3 Complete? Якщо так, то чи здіюснюється заміна exe`шника?
burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2015-08-16 22:33  
Ні, до складу входять лише ресурси з SoD (Подих смерті) для того, аби можна було б пограти без встановленої гри.
Проте, нічого не заважає встановити HatA на вже українізований за допомогою HD -моду HoMM III:Complete.
Вибір гри буде виконуватися у вікні HD-моду.

Xray_StyleZ 
VIP


З нами з: 13.06.13
Востаннє: 21.01.16
Повідомлень: 327

2015-08-17 08:20  
Тобто встановлюємо оригінал, hd-мод та модуль української мови звідсіля, а зверху вже твій HotA?
burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2015-08-18 08:20  
Якщо хочеш грати в обидві гри, то так. Якщо лише в хоту, то інсталятора звідси достатньо.
Ua.bos_01 
VIP


З нами з: 22.06.15
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 1464

2015-08-18 09:40  
Гра мого дитинства. Свого часу іграшка була супер-хітом. Дякую за український переклад. Спробую зараз поставити.
jaguar_arx 
Свій


З нами з: 27.08.12
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 83

2016-01-15 23:43  
О! Третя кампанія! Ось у що я буду сьогодні гратись!!! ?Happy Дякую.
gunnarukr 
Поважний учасник


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 28.01.17
Повідомлень: 232

2016-03-29 22:38  
Одне з останніх оновлень( а цей торент його включає) змінює сейви. Мене турбує питання: чи будуть працювати попередні сейви кампаній(у мене 1.3.8 збірка) А то не хочеться знову проходити 1 і 2, а зразу до 3(нової) перейти.
burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2016-03-31 21:04  
Для конвертації збережень з версії 1.3.8 до 1.4.2 розробники випустили утиліту http://download.h3hota.com/HotA_tools.zip
gunnarukr 
Поважний учасник


З нами з: 07.01.15
Востаннє: 28.01.17
Повідомлень: 232

2016-03-31 21:27  
burunduk32 написано:
Для конвертації збережень з версії 1.3.8 до 1.4.2 розробники випустили утиліту

Дякую!

taleja 
Новенький


З нами з: 30.11.16
Востаннє: 21.02.18
Повідомлень: 1

2016-11-30 21:40  
Доброго дня.

Встановила собі гру, але після запуску отримую critical error і відповідно такий лог:
e-mail: [email protected]

[HOMM3 HD LAUNCHER CRASH LOG]

HOMM3 HD version: 4205204

Time

{

30.11.2016 21:22:38

}

Exception

{

Module: HD_Launcher.exe

Adress: 0x001D1F4E

Code: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION

Flags: 0x00000000

Information: read of address: 0x00000004

}

Call stack

{

? called from before 0x00000000

}

Modules

{

0x001D0000: HD_Launcher.exe (size: 0x00116000, entry point: 0x001DB30F) - C:\Program Files (x86)\Heroes of Might and Magic III\HD_Launcher.exe

0x737B0000: hUpdate.dll (size: 0x0003C000, entry point: 0x737B5025) - C:\Program Files (x86)\Heroes of Might and Magic III\_HD3_Data\hUpdate.dll

}

Command Line

{

"C:\Program Files (x86)\Heroes of Might and Magic III\HD_Launcher.exe" :u

}

}
Не підкажете в чому може бути проблема?
Дякую.

burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2016-12-15 19:29  
Бачу у вас оновлена версія HD_Launcher. Є декілька варіантів:
1. Спробуйте використовувати версію, що йде в роздачі
2. Або: Оновіть HD (Зараз вже 4.206)
3. Або: Змініть рендер на інший.

skyvalley 
Новенький


З нами з: 21.03.14
Востаннє: 10.02.18
Повідомлень: 7

2016-12-17 17:23  
Нічого собі. Граю в 4 та 3 Герої з початку 2000-х.

Це найкраща гра, щоб пограти з друзями під пивко.

Сонцеслав 
VIP


З нами з: 26.01.11
Востаннє: 27.01.18
Повідомлень: 417

2016-12-22 17:30  
Чи доступна у цьому виданні гра по мережі?
burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2016-12-23 23:00  
Сонцеслав
Так, HD_Launcher дозволяє грати по локальній мережі. Для інтернету використовуйте сервіси на кшталт Hamachi.

Robar III 
Попереджень: 2
Попереджень: 2 


З нами з: 18.08.11
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 2578

2016-12-23 23:18  
burunduk32
а через gameranger не пробували? Набагато ж зручніша платформа

burunduk32 
Свій


З нами з: 12.01.10
Востаннє: 22.02.18
Повідомлень: 114

2016-12-26 17:59  
Альтернатив багато, коштовні, безкоштовні, з рекламою, без неї:
Gameranger, Hamachi, Tunngle, Freelan і т.п.
Я просто привів приклад, що можна реалізувати будь-яким методом.
Зазвичай це встановлюється спільнотою, з якою граєте Happy

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна