Gorchitza Live Project - Highlights (2008) [FLAC] | House/Electro

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Останній раз роздавалося Slon (2013-02-02)
Автор Повідомлення
Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-23 16:35  
Gorchitza Live Project - Highlights (2008) [FLAC] | House/Electro



Стиль: Alternative / Instrumental / Electro
Країна, місто: Україна, Київ
Сайти: Офіційний сайт
Видавець: Lavina Music
Виконавці:
Олексій Gorchitza: слова, клавішні, програмування
Аллоїз: вокал, слова
Олексій Єлисеєв: гітари
Ярослав: бас
Олег "Кузя" Кузьменко: ударні
Голос - Річард Брейді (1,7,12)
Слова взяті з передмови роману Оскара Уайльда "Портрет Доріана Грея" (7,12)

Пісні:
    01. Gorchitza Intro (0:32)
    02. One New Message (3:09)
    03. Time Is Right (3:47)
    04. Kiss Me Loneliness (3:49)
    05. Call It A Dream (3:20)
    06. Let Me Be (Bender's Song) (3:56)
    07. Highligts (3:46)
    08. Beautiful Things (1:14)
    09. One New Message (Apollo 440 Remix) (6:29)
    10. Kiss Me Loneliness (Tomato Jaws Late Night Magic Dub) (5:43)
    11. Time Is Right (Ekspert Remix) (4:29)
    12. Art Is Useless (0:32)
    Відео: One New Message [Apollo 440 Remix] (04:49)
тех. дані кліпу


Відео:
Тривалість: 04:57
кодек: MPEG
бітрейт: ~1150 кб/с
розмір кадру: 352 x 288

Аудіо:
мова: англійська
кодек: MP2
бітрейт: 224 кб/с

Скріншоти:
Тривалість: 40:47
Мова: англійська
Аудіо-кодек: FLAC
бітрейт: ~1150 кб/с

Джерело: купив ліц. Audio-CD


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати українську музику



відео для новачків



 Зареєстрований:   2009-06-23 16:35
 Розмір:   360 MB 
 Оцінка музики:   9.3/10 (Голосів: 14)
   
Skiff 
музика
музика


З нами з: 12.11.07
Востаннє: 16.08.17
Повідомлень: 3057

2009-06-23 16:53  
Slon написано:
[House/Electro] Gorchitza Live Project - Highlights (2008) [FLAC]

Назва зразка: Gorchitza Live Project - Highlights (2008) [FLAC] | House/Electro
Slon написано:
Бітрейт: none
Невже файли *.FLAC не мають бітрейта ? Rolleyes (3)
Slon написано:
Відео: One New Message [Apollo 440 Remix] (04:49)

Необхідно додати тех. показники до відео:
Код:

[b]Тривалість:[/b]
[b]Якість: [/b]
[b]кодек: [/b]
[color=Green]розмір кадру:[/color]
[color=Green]бітрейт: кб/с[/color]

[b]Аудіо:[/b]
[b]мова: [/b]
[b]кодек: [/b]
[color=Green]бітрейт: кб/с[/color]
[b]Скріншоти:[/b]
[img]посилання на файл скріншота 1[/img] [img]посилання на файл скріншота 2[/img]

Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-23 17:24  
Skiff написано:

Slon wrote:
[House/Electro] Gorchitza Live Project - Highlights (2008) [FLAC]

Назва зразка: Gorchitza Live Project - Highlights (2008) [FLAC] | House/Electro




Skiff написано:

Slon wrote:
Бітрейт: none
Невже файли *.FLAC не мають бітрейта ? Rolleyes (3)

Немає і не повинен мати Lossless
Skiff написано:
Необхідно додати тех. показники до відео:

done

jinotot 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 28.01.09
Востаннє: 07.08.17
Повідомлень: 3234

2009-06-23 19:15  
Slon! Так, у майстрі зараз ще старий формат назви, проте він незабаром буде виправлений. (Уважно читаємо перший пост у цій темі). На разі -- велике прохання до релізерів оформляти назву у тому фоматі, який вже вказав Skiff.
Slon написано:
Немає і не повинен мати Lossless
Дивно... Розкажеш це 6с6с6 Wink (1) А краще встанови собі програмку Info, яка тобі допоможе визначити бітрейт файлів у флаку і не тільки їх.
Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-23 19:43  
jinotot

А що '6с6с6', якийсь Гуру в чомусь !? Не згадуй третіх осіб, ти можеш їх підставити =)
Прохання перевіряйте СВОЇ знання, якщо хтось сказав щось ... то може Він і насправді правий !!!

Ти говориш про Ogg Vorbis (Lossy), де файл був збережений як FLAC. Якщо дуже кортить бітрейт .. то це буде десь 1411 kbps це вхідний для WAV ... І приблизно для FLAC - це <Розмір файлу> / <Тривалість> kbps

Для інфи: http://flac.sourceforge.net/faq.html#general__lowest_bitrate

jinotot 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 28.01.09
Востаннє: 07.08.17
Повідомлень: 3234

2009-06-23 20:15  
Slon написано:
А що '6с6с6', якийсь Гуру в чомусь !? Не згадуй третіх осіб, ти можеш їх підставити =)
Він, власне, не гуру, а просто один із головних модераторів. І якщо ти хочеш, щоб твій реліз отримав статус "Перевірено", то треба виконувати правила оформлення музичного релізу. За їх дотриманням якраз пильно слідкує 6с6с6. І підставити його досить складно Happy
Я говорю про те, що навіть у випадку викладення файлів у флаку правилами вимагається вказувати їх бітрейт, наприклад:
Цитата:
Тривалість: 02:06:42
Мова: українська
Аудіо-кодек: FLAC
Бітрейт: ~1150 кб/с

Тобі важко підкоригувати реліз чи дуже хочеться поспілкуватися? Wink (1) Wink (2)

Skiff 
музика
музика


З нами з: 12.11.07
Востаннє: 16.08.17
Повідомлень: 3057

2009-06-24 13:25  
Slon написано:

Аудіо

Тривалість: 40:47

Мова: англійська

Аудіо-кодек: FLAC

бітрейт: N/A


Відео:

Тривалість: 04:57

кодек: MPEG

бітрейт: N/A

розмір кадру: 352 x 288

Позначені червоним показники слід додати.
Що, відео теж немає бітрейта?
ПС: Щось не відображаються в мене скріншоти. (Opera)

Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-24 15:45  
Skiff

Провірив під Opera, все гаразд =).

Відео, так також немає бітрейта, це MPEG !! Lossless !!


Бітрейт вказую на якість, тобіш максимальну кількість даних збережених у файлі у часовому еквіваленті.
Бітрейт: N/A - означає без обмежень (Lossless)

Skiff 
музика
музика


З нами з: 12.11.07
Востаннє: 16.08.17
Повідомлень: 3057

2009-06-24 17:39  
Slon. ТОбто з твоїх слів швидкість потоку даних у Flac та Mpeg-файлів необмежена?
Ціную твої лекції, але не тут.
ПС: ставлю заборону на завантаження.
Чекаю на нормальну реакцію.

Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-24 18:40  
Skiff

Так, тобто бітрейт для них буде акумулятивним ... це <Розмір файлу> / <Тривалість>.
В такому випадку бітрейт вважають Not Applicable (Не Встановлений, Не Використовуються)

Мені не важко вписати 'дурню' в реаліз ... Але не хочу дурити людей.

Skiff 
музика
музика


З нами з: 12.11.07
Востаннє: 16.08.17
Повідомлень: 3057

2009-06-24 19:59  
Slon написано:
Мені не важко вписати 'дурню' в реаліз ... Але не хочу дурити людей.
вписавши цю дурню ти спростиш мені задачу і дасиш можливість завантажувати бажаючим із знижкою (аджереліз потенційно "сріблий", але покищо не "встановлений")
Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-24 20:00  
Міняю бітрейт: N/A (Not Applicable, Lossless)
на дурню бітрейт: ~1150, щоб люди могли скачати музику =).

Hentaihunter 
VIP


З нами з: 16.08.08
Востаннє: 17.08.17
Повідомлень: 2362

2009-06-24 20:48  
Зазвичай бітрейт флаку 768 кб/с, зокрема на торрент.сру флакована "Гірчиця" схожого розміру роздається саме з таким.
6c6c6 
Поважний учасник


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 30.09.09
Повідомлень: 3674

2009-06-24 22:56  
Slon, будь-який медіа файл (достеменно відео та аудіо) має бітрейт. За твоєю логікою якщо бітрейта немає, то відео/аудіо має необмежні характеристики передачі/виведення інформації за секунду. Це щось по типу лімітів? Навіть з моїми куцими знаннями до такого – „безмежної якості, що не має бітрейту“ – важко було б дійти.

П.С. Lossless означає стиснення без втрати якості першоджерела, а не „абсолютне безмежжя“.

Додано через 1 хвилину 41 секунду:

Slon написано:
бітрейт: ~1150 kbps

Українською визначення кілобайт на секунду.

Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-24 23:34  
6c6c6
>> то відео/аудіо має необмежні характеристики передачі/виведення інформації за секунду
Це не моє визначення .. це Skiff
Я говорив:
Так, тобто бітрейт для них буде акумулятивним ... це (<Розмір файлу> - <НЕ КОРИСНА ІНФА (заголовок файлу, матриця кодування)>/ <Тривалість> .

>> П.С. Lossless означає стиснення без втрати якості першоджерела, а не „абсолютне безмежжя“.
Правильно ... „абсолютне безмежжя“ . Не має обмеження на вхідні дані до кодіровки. FLAC не перекодовує файл, А Зберігає WAV у іншому форматі використовуючи MD5 !!! Звісно можна використати обмеження, наприклад 720 кб/с як OGG (Lossy) .. щоб можна було передбачити розмір файла =)

Hentaihunter
>> Зазвичай бітрейт флаку 768 кб/с

Не правда ... скачай мій реаліз і подивись на кожен файл окремо

6c6c6 
Поважний учасник


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 30.09.09
Повідомлень: 3674

2009-06-24 23:53  
Slon написано:
Не має обмеження на вхідні дані до кодіровки.

Вхідні так, але на виході ступінь стиснення контролюється. Взяти хоча б той самий FLAC. Стиснення без первозданної якості за рахунок оптимального розміщення інформації (принцип архівування). Адже при архівування 7-zip якість також не втрачається, але ступінь стиску різний, що впливає на вимоги при розархівування. У нашому ж випадку подібне відбувається і з музикою.

Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-24 23:56  
6c6c6
Згоден .. тому отриманий бітрейт Є фіктивним =))) <Розмір файлу> - <НЕ КОРИСНА ІНФА (заголовок файлу, матриця кодування)>/ <Тривалість> .

6c6c6 
Поважний учасник


З нами з: 30.09.07
Востаннє: 30.09.09
Повідомлень: 3674

2009-06-25 00:09  
Slon написано:
Згоден .. тому отриманий бітрейт Є фіктивним =)))

Не зовсім, адже:
6c6c6 написано:
... впливає на вимоги при розархівуванні...

Тобто при ліпшому стисненні вимагаються більші вимоги для відтворення. Тому в цьому випадку бітрейт не є показником якості потоку, а є показником „простоти“ обробки (ну чи десь так, не вмію я вумними словами казати).

Skiff 
музика
музика


З нами з: 12.11.07
Востаннє: 16.08.17
Повідомлень: 3057

2009-06-25 01:13  
Чесно кажучи набридло ставити Неоформлено та Недооформлено в цій темі, тому хай реліз залишиться тут до нормальних виправлень в оформленні реліза.
Заборона на завантаження залишається.

Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-25 04:05  
Skiff написано:

Posted: 2009-06-25 01:13
Чесно кажучи набридло ставити Неоформлено та Недооформлено в цій темі, тому хай реліз залишиться тут до нормальних виправлень в оформленні реліза.
Заборона на завантаження залишається.


Не зрозумів !? Я ж поставив бітрейт (Last edited by Slon on 2009-06-24 23:35)
[Цензоред], за якусь [Цензоред] не дав людям реаліз качати ... Я ж писав, що поставлю той [Цензоред] бітрейт ... мені [Цензоред] всерівно, який він там, головне щоб людям зручно було !!!

6c6c6
Фіктивним !!! Я маю на увазі, шо даний, отриманий бітрейт не представляє обсяг WAV інформація, А пакованих даних !!!
Отож, для кожного FLACa він получився інший ... так як вхідний WAV не був обмежений розміром блоку.

Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-26 15:03  
jinotot, Skiff, 6c6c6
Народ, хто з Вас сприяє розвитку треккер !? Будете людям давати качати рідну музику !?
Підтвердіть реаліз, хто з Вас розумніший =))

ssTAss 
Модератор музики


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 17.08.17
Повідомлень: 11753

2009-06-26 16:10  
Slon написано:
Підтвердіть реаліз, хто з Вас розумніший =))

попереджаю, я не найрозумніший)))
трошка підправив і всьо
P.S. ну нафіга за дурниці сперечатись... поставили бітрейт, виправили реліз і вся справа... а то розвели лікбез)))

Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-26 16:28  
ssTAss
Дякую =).
Все ж таки ти розумніший =). Відчуття рівноваги Happy

Метал якийсь для реалізу !? =)

jinotot 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 28.01.09
Востаннє: 07.08.17
Повідомлень: 3234

2009-06-26 17:17  
Взагалі-то скріншотів треба мінімум 3 штуки -- це на майбутнє.

А маніпулювати модереторами у такий наглий і відкритий спосіб, як от
Slon написано:

Народ, хто з Вас сприяє розвитку треккер !? Будете людям давати качати рідну музику !?
Підтвердіть реаліз, хто з Вас розумніший =))
-- то не є добре. Я на таке ніколи не ведусь -- це теж на майбутнє Happy
Slon 
Поважний учасник


З нами з: 21.02.09
Востаннє: 17.05.17
Повідомлень: 152

2009-06-26 17:24  
jinotot
Та ладно, Все буде добре, Ви Всі Молодці ... Шануємось, бо Ми того варті =))

101Ukraine 
Новенький


З нами з: 05.01.09
Востаннє: 25.09.16
Повідомлень: 13

2009-11-08 18:35  
Дякую за саунд!
Nomad 
VIP


З нами з: 17.03.08
Востаннє: 08.02.12
Повідомлень: 513

2009-11-10 12:58  
Жодного відгука по музиці Happy)
101Ukraine 
Новенький


З нами з: 05.01.09
Востаннє: 25.09.16
Повідомлень: 13

2009-11-14 08:15  
Та гарний саунд: мелодійна, чарівна, цікава, не звична, лослес і навіть є відео кліп Happy
П,С,: хотів послухати, на ПК не знайшов .. зник Sad (1) ... знову качати потрібно Sad (1)(

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти