Сенченко М. Україна потребує диктатури (2009) [pdf]

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Останній раз роздавалося Kennit (2017-08-21)
Автор Повідомлення
virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3218

2014-10-07 01:24  
Сенченко М. Україна потребує диктатури (2009) [pdf]

Сенченко М. Україна потребує диктатури (2009) [pdf]


Мова: українська
Опис:
Автор аналізує нинішню політичну ситуацію в Україні і пропонує шляхи виходу з кризи. Автор вважає, що тільки диктатура зможе змінити ситуацію і врятує країну від хаосу і розпаду. Книга розрахована на широке коло читачів.

Автор: Сенченко Микола Іванович
Місце видання: Київ
Видавництво: КИТ
Формат: pdf
Кількість сторінок: 144
ISBN: 978-966-8550-89-8

Джерело: інтернет
Особиста оцінка: 10 - без сумніву рекомендую всім

Також на Толоці

Сенченко М., Гастинщиков В. Таємні товариства: міти та реальність (2007) [doc, fb2]

Сенченко М. І. Україна: шляхом незалежності чи неоколонізації (2003) [pdf]

Сенченко М. "Культурна революція" в Україні, або Управління деградацією (2004) [pdf]

Сенченко М.І. Латентні структури світової політики (2003) [pdf]

Сенченко М. Четверта світова: інформаційно-психологічна війна (2006) [pdf, fb2]

Сенченко М.І. Фінансовий інтернаціонал [Библіотека журналу "Персонал"] (2002) [pdf]


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати книгу українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2014-10-07 01:24
 Розмір:   348 KB 
 Оцінка літератури:   6.4/10 (Голосів: 10)
   
perepadia 
Поважний учасник


З нами з: 27.10.08
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 247

2014-10-07 09:27  
Написати таку купу дурні - це, я вам скажу, теж подвиг.
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10056

2014-10-07 09:47  
Україна потребує тільки більше клепки у голові народу. Все інше - вторинне і здоланне.

perepadia
І ще й готичним шрифтом!

Михайло З 
VIP


З нами з: 10.04.09
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 364

2014-10-07 13:08  
Мега дурня. Краще виставіть на трекер ще таку книгу Сенченка: "Хто ж нами керує і чиї інтереси захищає президент?" (Київ, 2007) Цитую з стор.23, розділ Операція "Помаранч": "Рейтинг Януковича був винятково високий. Навіть російський президент Путін 0 розумний і обережний політик - спілкувався з ним як з майбутнім главою держави". От і вся суть всіх книг тов.Сенченко))))
don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10056

2014-10-07 13:11  
Михайло З
Особливо сподобалось що ПуSSін - "розумний і обережний політик".

virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3218

2014-10-07 15:24  
perepadia
Михайло З
Я б не робив так легко однозначні висновки. Завжди варто хоча б прислухатися до нових ідей. Переконаний що обмежуватись не варто.

Михайло З 
VIP


З нами з: 10.04.09
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 364

2014-10-07 15:32  
Ні, давайте без пропаганди. "Нові ідеї" в адепта пуціна-бандюковича-партії ригіонів??? А обмежуватися дійсно не варто. Просто відскануйте і опублікуйте книгу Сенченка: "Хто ж нами керує і чиї інтереси захищає президент?" (Київ, 2007)І нехай всі читають і роблять "нові ідейні висновки" )))
virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3218

2014-10-07 16:38  
Хіба Микола Сенченко - регіонал ? Не чув про таке.
І дякую вам за те, що підказали мені наступну працю)) Сканера у мене немає, але якщо десь знайду книгу...

jinotot 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 28.01.09
Востаннє: 07.08.17
Повідомлень: 3234

2014-10-11 10:27  
Повторюсь ще тут (бо тут свіженька дискусія).
Ви краще оце почитайте — Хто тягне Україну в Європейський Союз і з якою метою?
Або сюди гляньте: хто, що, а головне — ДЕ презентує. Хоча "що" — також важливо. Журнальчик, який пропагує, що "всє славянє братья, а гєйропка загніваєт і нам туда ні нада". Вгадайте з трьох разів, на чиї гроші це робиться (нагадати, чиїми бордами було завішано взимку пів-Києва — "Астанавілі асациацию с ЄС"? Крім того, у чудовому журнальчику "Славянская ера" можна ознайомитись із шедевральними роздумами такого собі Ніколая Старікова про те, що ніякого голодомору не було, а був неврожай, а та сама бездуховна Європка не хотіла допомогти продовольством, а товариш Сталін — білий і пухнастий (кому цікаво і негидко, загугліть, почитайте).
Я до чого це все. Всім, хто має якісь ілюзії, рекомендую запам'ятати: Сенченко — це ворог України, який існує на медведчуківсько-путінські гроші. Все, що він пише, варто ділити на нуль. А якщо й поширювати його "творіння", то лише з однією метою — ворогів треба знати в обличчя.

Ще можу вам про доньку його розповісти, яка цитує "провідного російського вченого сучасності" Дугіна, а пише таку ж дурню, як і батько, про інформаційні війни (хоча не факт, що сама пише, може, просто він під її ім'ям).

Які ще потрібні докази? virtus8hur, у Путіна також багато всяких нових ідей, про Новоросію, наприклад. Давайте його промови перекладемо і також будемо із захопленням поширювати?

П.м. А Україні справді потрібна диктатура. Така, при якій би такі зрадники, як Сенченко, сиділи б за ґратами, або були б позбавлені громадянства й вислані з країни.

virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3218

2014-10-11 22:48  
А хіба путін пише книжки ? Не чув про це. Якщо пише, то в українському перекладі їх можете викласти - цензури у нас немає, ми дозволяємо все, що україномовне.

А щодо диктатури, то я спершу сам насміхався над цією ідеєю, але останнім часом я все більше переконуюсь що у цьому щось таки є. Наприклад такий атрибут "демократії" як вибори - це фарс насправді, адже достойний та ефективний державний лідер через вибори не пройде, бо він непопулярний і основна маса людей не втямить що за нього тра голосувати. Іншими словами натовп не зробить правильного вибору. І для того щоб виграти вибори, політики змушені займатися популізмом та відмовлятися від багатьох "непопулярних" кроків. Справжній лідер або сам приходить до влади або його призначає попередник або політбюро.

deepfree 
VIP


З нами з: 11.02.09
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 274

2014-10-11 23:28  
jinotot
Дякую за посилання. Автор дійсно несповна розуму.

virtus8hur
І нащо це лайно на Гуртом?

virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3218

2014-10-11 23:55  
deepfree написано:
І нащо це лайно на Гуртом?

Для того, щоб кожен хто цікавиться даною темою, мав поживу для роздумів.

rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2014-10-12 03:13  
жиди по новому
https://www.youtube.com/watch?v=FwfLsEExlnI

дискутуєте, чи потрібна Україні диктатура?
розуйте очі - вона вже є - демократична жидівська диктатура
Під час наради за участі голови Верховної Ради Олександра Турчинова, прем’єр-міністра Арсенія Яценюка, голови Центральної виборчої комісії Михайла Охендовського, керівників силових відомств глава держави наголосив на важливості засідання парламенту 14 жовтня, на якому планується розгляд низки важливих для країни питань - пакету антикорупційних законопроектів, законопроектів щодо забезпечення виборчих прав громадян, у тому числі військовослужбовців у зоні АТО, державного бюджету. «Нам відомо, що планується низка заходів, яка не має нічого спільного ні з демократією, ні зі свободою, ні з захистом інтересів України, ні з засадами Майдану і Революції гідності. Я впевнений, що не можна дозволити через механізми такого тиску дестабілізувати роботу парламенту, зірвати прийняття ключових законів, які внесені у вівторок у порядок денний», - підкреслив президент. Він наголосив, що силові структури мають запобігати підготовці таких заходів на початковому етапі. «14 жовтня і ті 2,5 тижні, що залишились до виборів, – це персональна відповідальність кожного керівника силового відомства за забезпечення миру та спокою українських громадян», - заявив глава держави, наголосивши на відповідальності силовиків за недопущення відкриття «другого фронту всередині країни».
Головний поц нашої країни, тобто вибір "54-тих", тобто прихильник капітуляції, тобто зрадник і президент нашої країни Петро Шоколадний вообщє уже в край ахуєл!
Дізнавшись, що Комітет Визволення Політв"язнів та Батальйон ОУН збирається 14 жовтня йти до Верхової зРади з вимогою поставити на голосування проект про звільнення та амністію політичних в"язнів, оголосив що це провокація, і що агенти Кремля хочуть зірвати останню сесію перед виборами. Закликав мусоров підсилити охорону, і провокує нас до штурму і активних дій, замість того, що б власноруч підписати амністію.
Нагадую для тих хто не в курсі, що цей підарас, не тільки підписав ганебну для нас поразку, а ще й амністував терористів і найманців, які вбивали наших солдат та тероризували мирне населення. І зараз оце от хуйло, яке намагається дискредитувати добровольців, посадити їх за грати, зробити з них мародерів та вбивць, розповідає що вимагати звільнення незаконно ув"язнених, це провокація!
Браття і сестри, я закликаю всіх не буду байдужими, та зібратись 14 жовтня, об 11.00 в парку ім.Шевченка та вирушити до Верхновної Ради. За ґратами сидить дуже багато добрих людей за добрі справи. Серед них є той кому інкримінують замах на путіна, хлопці яким інкримінують вбивство мусоров, Микола Коханівський який керує батальйоном, а мусора досі його дістають через те, що він раз"єбашил голову чЛеніну на Бєсарабкє в 2009, та багато інших!
Всі ці люди брали б активну участь у другій хвилі революції яка незабаром розпочнеться, адже кожен день поки стара система з новими обличчями стоїть, це плювок нам всі в рожу!


власне сам заклик Миколи Коханівського:
Микола Коханівський:
Сьогодні побратими в Києві подали Повідомлення до КМДА від Добровольчого батальйону "ОУН" та Комітету Визволення Політв`язнів про акцію і ходу, які проведемо на Покрову, 14 жовтня. Зберемося біля пам`ятника Тарасу Шевченко об 11.00 і підемо ходою до Верховної Ради. Це буде єдиний сесійний день перед виборами, і ми будемо вимагати поставити на голосування Закон про звільнення та реабілітацію політичних в`язнів.
Запрошуємо всіх патріотів підтримати нашу акцію!

14 жовтня, 11.00, парк ім.Шевченка (Київ). Йдемо до ВР.

P/S/ від себе: Браття і сестри, потрібно бути всім. Дуже багато людей сидить за добрі справи. Є навіть ті, хто досі там знаходиться за події на Майдані. Є людина якій інкримінують замах на путіна, є хлопці(один з яких неповнолітній) яким інкримінують замах на мусоров. Треба допомоги цим людям. Чим нас більше, чим більший скандал ми влаштуємо, тим вірогідніше в"язні будуть на волі.

Свободу політв'язням!

jinotot 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 28.01.09
Востаннє: 07.08.17
Повідомлень: 3234

2014-10-12 10:14  
virtus8hur, а ви впевнені, що при диктатурі ви будете серед панівного класу? Чимало соратників Сталіна, мабуть, також були спокійними і впевниними у собі. Ну, доки їх не розстріляли. Агітувати за диктатуру може лише той, хто при ній ніколи не жив, а тому поняття зеленого не має, що це і як воно. Ну, або той, хто жив і був якраз панівним класом, і вважає, що він ним і надалі буде. А знаючи трохи історію, я б на їхньому місці не був такий впевнений.
А замість того, щоб вважати народ тупим бидлом, неспроможним обирати адекватну владу, ви поговоріть із родичами, із сусідами, поясніть, що голосувати треба не за гречку, не за обіцянки, а варто читати програми і шукати в них конкретно прописані механізми змін, а не пусті обіцянки; варто дізнаватися про минуле кандидатів і не дуже вірити у чарівні перетворення колишніх злодіїв, брехунів і балаболів на чесних політиків нового покоління. А головне — потрібно пояснювати людям, що політик — це не ефемерний дядя з пузом на мерседесі, а конкретна жива людина, з якою можна і варто спілкуватися не лише до виборів, а й після них. І стати ним може кожен, не самотужки, звісно, але об'єднавшись із однодумцями і розпочавши свою передвиборчу кампанію задовго до виборів (на цих шанс вже втрачено, але до наступних часу ще трохи є). І кампанія ця має полягати не в розклеюванні морд чи виступах у зомбоящику, а в конкретних справах на благо громади. І найголовніше — не чекати миттєвих результатів, так не буває, але братися до справи треба вже.
А філософствувати, не виходячи з хати про те, що нам потрібна диктатура, кожен може.

Зберуся на силі, запасусь заспокійливим — погортаю ще "Слов'янську еру", переповім вам із цитатами.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10056

2014-10-12 11:31  
jinotot
Ви дивіться, бо зараз він буде погрожувати вам забаненням і видаляти пости. Як це було зі мною вночіHappy

jinotot 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 28.01.09
Востаннє: 07.08.17
Повідомлень: 3234

2014-10-12 12:22  
don pedro, та на здоров'я. Я тоді звернусь до адміна, поясню йому ситуацію, сподіватимусь, що він мене пам'ятає з часів мого модераторства — і ми подивимось на локальну диктатуру в дії Happy
А насправді я нічого не маю проти особисто virtus8hur і проти його поглядів. Він висловлює свої, я — свої. Ті, хто стежить за дискусією, обирають, чия позиція їм ближча, чиї аргументи — переконливіші, або й взагалі висловлюють якісь кардинально нові погляди. Основна моя мета — аби люди не створювали собі кумирів із таких, як Сенченко. Та тут таких, хто ним всебічно й непохитно захоплюється, і немає поки, як я бачу. Так що я — превентивно, так би мовити. Можливо, невдовзі розповім вам про нього ще щось цікаве. Як ви могли здогадатися, гострю на нього зуб і, повірте, маю на те причини.
А от таке питання до старожилів про цензуру на Гуртом: здається, таки були випадки, коли видалялися якісь антиукраїнські релізи? Чи ні?

О, ще згадав про Сенченка. Хто читатиме, будьте пильні, є в нього така тема — відкрити лапки і далі цитувати щось на декілька абзаців, а то й сторінок. І читаєш, і думаєш, що то людина сама понаписувала, а тоді виявляється, що це передрано й перекладено з якось іншого "геніального" російського автора, типу Дугіна. Втім, думаю, лапки й посилання не скрізь мають місце. Тому цікаво перекладати текст назад на російську й шукати в гуглі першоджерела. Українська у нього, до речі, дуже слабенька. Якби не підневільні редактори, які мусять то все вичитувати й приводити до більш-менш стравного вигляду, то читати його праці було б ще важче.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10056

2014-10-12 12:31  
jinotot
Ще є Канигін. Насправді, таких "гігантів думки" в Україні багато. А є ще суперпатріоти, що пишуть про різного роду трипільців та "Києву 40000 років".

virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3218

2014-10-12 22:08  
jinotot
Диктатура буває дуже різною. І я, власне зовсім не рвусь до влади.

jinotot написано:
А от таке питання до старожилів про цензуру на Гуртом: здається, таки були випадки, коли видалялися якісь антиукраїнські релізи? Чи ні?

За моє життя на толоці (а я тут майже 5 років і більше року модераторства) був лише один випадок, коли видалили серіал "Вітальку" за відверте блюзнірство - але це буває дуже рідко.
А в розділі "література" я жодного побідного випадку не пам'ятаю.

rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2014-10-12 22:29  
virtus8hur написано:
А в розділі "література" я жодного побідного випадку не пам'ятаю.

а якщо копірасти звертаються, то видаляєте?

jinotot 
Почесний оцифрувальник літератури


З нами з: 28.01.09
Востаннє: 07.08.17
Повідомлень: 3234

2014-10-12 22:34  
rutter, угу, видаляють. Але переважно тільки торрент-файли, а в темі хтось пише щось штибу: кому треба — пишіть в приват Happy
virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3218

2014-10-12 23:18  
rutter написано:
а якщо копірасти звертаються, то видаляєте?

Ось тут трифився дуже цікавий випадок https://toloka.to/t52961 - почитайте уважно всі коментарі
І стаття про Гуртом - де авторка навіть привела мої цитати)) http://life.pravda.com.ua/columns/2014/02/12/152032/

Nik111111 
Модератор літератури


З нами з: 10.01.12
Востаннє: 09.05.17
Повідомлень: 1968

2014-10-13 00:22  
virtus8hur написано:

Ось тут трифився дуже цікавий випадок https://toloka.to/t52961 - почитайте уважно всі коментарі
І стаття про Гуртом - де авторка навіть привела мої цитати)) http://life.pravda.com.ua/columns/2014/02/12/152032/


Сняданко? хах) весела історія була)

virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3218

2014-10-26 22:39  
Дехто в нас дуже спектично ставиться до диктатури, ось приклад http://zik.ua/ua/news/2014/10/26/solomiya_chubay_u_sferi_kultury_v_ukraini_maie_buty_dyktatura_535038
Заборона "кадетів" та ін. рос. серіалів - це теж диктатура в сфері телебачення, але в даному випадку це правильно

Nik111111 
Модератор літератури


З нами з: 10.01.12
Востаннє: 09.05.17
Повідомлень: 1968

2014-10-26 22:44  
virtus8hur
правильно, про тв правильно!

rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2014-10-27 13:22  

"геволюція гідності" закінчилася товагіщі!
Те за що боровся майдан, а саме встановлення ЗАКОННОЇ олігархічної диктатури, відбулося.
навіть х*йло-стан поважає вибір України
Поздоровляєм усіх українців, всім подяка, можете розходитись та звикати стояти раком вже зараз.

virtus8hur 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 06.02.10
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 3218

2016-03-15 19:57  
Одна маленька пропозиція пана Сенченка, взята з цієї книги:
Скоротити число депутатів у Верховній Раді до 100.
Ех, дехто вже пропонував скоротити їх до 300, в тому числі й "свободівці", а тут аж 100... Хто зна чи варто ?

kvk@ 
Новенький


З нами з: 16.11.15
Востаннє: 28.06.17
Повідомлень: 5

2016-04-24 12:01  
virtus8hur написано:
дехто вже пропонував скоротити їх до 300, в тому числі й "свободівці", а тут аж 100... Хто зна чи варто ?

Дивовижний популізм.
До введення пропорційно-мажоритарної моделі, завищена вартість виборчої кампанії по округу складала не більше 50 тисяч $.
Після 1998-го року середня вартість виборчої кампанії по округу складає 3-5 лямів зеленню.
Проте навіть в цих умовах трапляються виключення, коли виграшними стають відносно малобюдженті кампанії - наприклад та сама ВО "Свобода" в 2012 та 2014 роках, 12 і 6 депутатів-мажоритарників відповідно.
Уявіть "ціну мандата" в разі скорочення кількості округів. Тут вже можна буде апелювати такими сумами, яких у жодного Кривецького не стане.
Боротьба за округ остаточно зникне і можна буде говорити про стовідсотковий "понятійний розподіл" округів між ФПГ.
Ахметов, Коломойський, Кононенко, Порох та Фірташ аплодують стоячи.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти