Фотозбільшення / Blow-Up / Blowup (1966) Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
taraskill1 
Модератор відео


З нами з: 21.01.12
Востаннє: 21.09.17
Повідомлень: 1052

2014-09-20 07:18  
Фотозбільшення / Blow-Up / Blowup (1966) Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng

Фотозбільшення / Blow-Up / Blowup (1966) Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng

Жанр: драма, трилер, детектив
Країна: Велика Британія, Італія, США



Кінокомпанія: Bridge Films, Carlo Ponti Production, Metro-Goldwyn-Mayer (MGM)
Режисер: Мікеланджело Антоніоні / Michelangelo Antonioni
Актори: Ванесса Редґрейв / Vanessa Redgrave, Сара Майлз / Sarah Miles, Девід Геммінґс / David Hemmings, Джон Касл / John Castle, Джейн Біркін / Jane Birkin, Джилліан Гіллс / Gillian Hills, Пітер Боулз / Peter Bowles та інші

Сюжет:
Одного разу, працюючи у місцевому парку, відомий, талановитий молодий фотограф помічає дивну пару і, приховуючись, її фотографує. Залишившись одна, жінка помічає Томаса і починає переслідувати його, намагаючись відібрати фотоапарат і вимагаючи повернути їй плівку.
Повернувшись додому, Томас проявляє зроблені у парку знімки і помічає під час фото збільшення, що у кущах за штахетником затаївся невідомий із пістолетом. Повернувшись у парк ввечері, Тому знаходить там тіло чоловіка, який був на плівці: все вказує на те, що його було застрелено одразу після побачення…
Культ Кіно
Культ Кіно: Blow-up / Фотозбільшення (1966)

Важко переоцінити роль кіно в житті кожного з нас, і все ж більшість людей існує поза рамками його глибокої культури, обмежуючись лише регулярними походами в кінотеатр, переглядом улюблених фільмів і пошуком нових серіалів. Однак саме воно сьогодні стало найбільш поширеним інструментом задоволення культурних запитів. І, хоча далеко не всі кінострічки можуть похвалитися популярністю мас і касою, майже кожен фільм може бути культовим. Правда, судилося стати такими лише одиницям. Ці фільми здатні на тривалий час утримати навколо себе вірних шанувальників і закарбувати себе в історію світового кінематографу. Культове кіно відображає не тільки зріз певної епохи і її цінностей, а й дає можливість побачити розвиток сучасної культури.

Дуже часто ми говоримо про шістдесяті. Все частіше ми повертаємося до цього часу. Ми намагаємося якомога чіткіше зрозуміти його, долучитися до його легендарної культурі. «Cвінгуюче» шістдесятиріччя стало епохою, яка підірвала світ музики, моди, літератури і кіно, почала сексуальну революцію і підкорила космос. Це час The Beatles і The Rolling Stones, дебюту Боба Ділана і старту Фабрики Уорхола. Це пора фільмів Хічкока і Фелліні, створення модного будинку Yves Saint-Laurent і нескінченної кількості того, що до цих пір не втратило своєї актуальності. Ставши епохою глобальних змін в житті суспільства, шістдесяті кинули виклик кожному. Серед них був і режисер Мікеланджело Антоніоні, один з їх найбільш пам’ятних трубадурів.

Безперечним центром культурного життя цієї епохи був Лондон. Його нам і показує Антоніоні, розповідаючи про кілька днів з життя фешн-фотографа Томаса (Девід Хеммінгс). Хлопець, як і більшість, втомився від свого часу і намагається переосмислити реальність, щоб зрозуміти, що робити далі. Напевно, кожен рано чи пізно стикається з такою ситуацією. Вічне питання до реальності стає лейтмотивом режисера. Саме з нею він грає через об’єктив свого головного персонажу.

Насправді, це фільм про двох фотографів, одним з яких є сам Антоніоні. Він занадто часто наближає свої плани до фотографічних, змушуючи нас плутатися в сприйнятті і усвідомлювати, що ми все-таки дивимося кіно, а не фоторяд. Все піддається сумніву, і ніщо не є абсолютним: мімам не потрібен тенісний м’ячик, щоб зобразити гру в теніс і повірити в це, а нам лише досить звуку його ударів об землю, щоб відчути себе на тенісному корті. Так само нам достатньо лише бажання, щоб побачити в хмарах те, чого там немає, а на фотографії розглянути те, чого насправді не було під прицілом.

Бажання втекти від реальності і свого рутинного життя приводить Томаса в парк, де йому випадково вдається сфотографувати красиву дівчину, роль якої виконала Ванесса Редгрейв. Вона цілує свого хлопця в останні хвилини його життя. Ми не бачимо його смерті і не знаємо напевно, що він помер. Все, що Томас може нам надати в кінцевому підсумку – це в кілька разів збільшене фото вбивства, яке більше нагадує абстракцію, аніж доказ. А збіг обставин в традиційній для детектива манері робить нас заручником того, що бачив лише один він. І в цю нову реальність навіть він ледве вірить.

Фотоапарат вперше підводить його, він не може відповісти на чіткий запит, тому що знімає зовсім непередбачувану річ. І це подобається Томасу, майстру візуального спотворення, професійному фотографу. Він повністю випадає зі свого звичного життя, віддається нагоді. Томас намагається отримати від цього не просто задоволення, а й знайти щось нове для себе. Це гра, і глядач, разом з героєм і красивою дівчиною з парку, бере участь в ній. Антоніоні не просто розповідає свою історію – він по-справжньому і якісно ділиться нею.

Назва фільму відображає термін з фотографії, але при цьому залишає місце для домислів. У перекладі з англійської «blowup» також означає «вибух». Створюється враження, що занадто вибуховою є атмосфера, в якій живе наш персонаж і творить Антоніоні. Саме цей вибух змушує засумніватися в реальності і своєму місці в ній. Кращий спосіб прояснити це – створити нову, нехай навіть на фотознімку. І, безумовно, залишити трохи питань без відповідей.

«Фотозбільшення» – це обличчя унікальної епохи, занадто легендарної, щоб бути забутою, і занадто насиченої, щоб не втомитися від неї. Цей фільм і сьогодні має дуже велику історію впливу на цілі покоління режисерів. Антоніоні взяв ідею в аргентинського прозаїка Хуліо Кортасара, а той, у свою чергу, надихнувся творчістю Альфреда Хічкока. В результаті був знятий фільм, який у всій свій експериментальності і незвичайності став зразковим. Так, наприклад, створення кіноплівок «Розмова / The Conversation» (1974) Френсіса Форда Копполи і «Прокол / Blowout» (1981) Брайана Де Пальми грунтувалося на «Фотозбільшенні». І Антоніоні, і Коппола удостоїлися Золотої пальмової гілки Канського кінофестивалю.

Антоніоні майстерно передав атмосферу часу і вдало підібрав яскраві символи, які стали по-справжньому знаменитими і надовго увійшли в поп-культуру. Чого тільки варта сцена фотосесії прославленої моделі Верушкі! Або ж, знакове для епохи розбивання гітари під час концертів (тут у виконанні The Yardbirds) і чорний Rolls Royce.

Цей огляд – своєрідний заклик звернутися до минулого, яке не можна забути і соромно не знати. Саме в цьому минулому у кожного є свої кумири, які продовжують надихати і зараз. А якщо ні, то Антоніоні готовий допомогти тобі знайти їх. Фільм нестандартний у всіх його значеннях. Фільм не для всіх, тому що він змушує подумати і спробувати знайти свої відповіді. І, безумовно, це не може не бути вартим твого часу.

Гліб Родченков, 2016
Тривалість: 01:51:41
Якість:
Відео:
кодек:
розмір кадру: 704x384 (1.83:1)
бітрейт: 2118 кб/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: двоголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с
Інформація про озвучення
Студія "Так Треба Продакшн" на замовлення телеканалу "Інтер"
Аудіо # 2:
мова: англійська
переклад: оригінал
кодек: 1.0
бітрейт: 96 кб/с

Субтитри # 1:
мова: українська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt

Субтитри # 2:
мова: англійська
тип: програмні (м'які)
формат: *.srt



Джерело: &
Звукозапис з ТБ: POMEO
Особиста оцінка: 0 - не дивився


Срібний реліз (на рейтинг впливає 50% завантаженого)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2017-08-04 16:50
 Розмір:   1.87 GB 
 Оцінка фільму:   5.3/10 (Голосів: 19)
   
olegderim 
VIP


З нами з: 08.02.11
Востаннє: 21.09.17
Повідомлень: 464

2014-09-30 00:43  
1. Сюжет.
Якщо взяти який-небудь детектив (хоча б книжку Агати Кріті), розірвати його навпіл і екранізувати лише одну половину, чи буде це автоматично арт-хауз?

2. Актори.
Ванесса Редгрейв надто пафосна завжди.
Девід Хеммінгс - другорядний актор, зірка джалло Ардженто.

3. Режисер.
Класик... Цікаво, чи десь за сто років, Антоніоні так і буде зараховуватися до геніїв кінематографу?

ivan vyrvyvuho 
VIP


З нами з: 19.08.12
Востаннє: 21.09.17
Повідомлень: 944

2014-10-05 16:51  
Тепер нудненько дивитися такі фільми, нагадують порно без самого порно. З одного боку розумієш, що знято стрічку, щоб показати тодішній "модний" світ, бо дуже багато уваги приділяється таким подробицям у тодішньому житті, а з другого - це мені нецікаве. Зате цікаво було побачити в майстерні фотографа картину одного художника з яким я колись випадково познайомився.
Для любителів дуже серйозного кінематографу, не менше і не більше.

13Mark 
Поважний учасник


З нами з: 25.04.08
Востаннє: 21.09.17
Повідомлень: 181

2014-11-01 15:27  
Дуже інертний фільм, важко дивитись, хоча в принципі моє.
taraskill1 
Модератор відео


З нами з: 21.01.12
Востаннє: 21.09.17
Повідомлень: 1052

2017-08-04 16:54  
Реліз оновлено!

Замінено відеоряд на .

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти