Анатомія розколу. Філаретівський розкол / Анатомия раскола. Филаретовский раскол (2002) Rus

Нові коментарі

Нова тема   Цю тему закрито
Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна
Останній раз роздавалося algol66 (2017-09-04)
Автор Повідомлення
Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 20:45  
Анатомія розколу. Філаретівський розкол / Анатомия раскола. Филаретовский раскол (2002) Rus



Жанр: документальний
Країна: Україна

Телеканал / кіностудія: Свято-Успенська Києво-Печерська Лавра
Режисер: Ольга Леонтенко
Сюжет:
Анатомія розколу (Філаретовский розкол) - це літопис церковних подій, що відбувалися в Україні наприкінці 80-х - 90-х роках ХХ сторіччя. Він побудований на свідченнях очевидців, а також кіно- і фотодокументах Центрального державного кінофотоархіву України, відеоархіву ряду телекомпаній України, аматорських фотовідеозйомках. Документальна сюжетна лінія переплітається з історією відокремлення т.зв. Київського патріархату.

Своїми спогадами діляться: Святійший Патріарх Алексій II, Блаженнійший Митрополит Київський і всія України Володимир, архієреї, священики й парафіяни Української Православної Церкви.

Фільм розкриває передісторію «філаретовского» розколу, розповідає про особистості його ініціатора - колишнього митрополита Київського Філарета (Денисенко), передумовах його зради й про те, як розвивалися події, що призвели до розколу.

В фільмі представлений аудіозапис заяви Філарета (Денисенко), про те що він не буде чинити розколу і відмовиться від сану мітрополита, яку він не дотримав.


Тривалість: 01:53:48
Якість:
Відео:
кодек: DivX
розмір кадру: 640x480
бітрейт: 1483 кб/с

Аудіо:
мова: російська
переклад: оригінал
кодек: MP3
бітрейт: 128 кб/с

Скріншоти:



Особиста оцінка: 10 - без зайвих вагань рекомендую всім!


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2009-06-13 20:45
 Розмір:   1.29 GB 
 Оцінка фільму:   3.5/10 (Голосів: 42)
   
perepadia 
VIP


З нами з: 27.10.08
Востаннє: 18.10.17
Повідомлень: 250

2009-06-13 20:55  
А може ну його нафіг - цих московських попів?
Нехай це гебешне кодло забирається на сваю істарічєскую родіну - в горад Заґорск.
Геть колоніяльну церкву з України!

Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 21:00  
Проти історії не підеш - думаю варто знати як Л.М. Кравчук та М.А. Денисенко (Філарет) створили т.з. Київський патріархат.
perepadia написано:
Геть колоніяльну церкву з України!

Фільм не про Українську Православну Церкву, а про т.з. Київський патріархат.

Кіт Баюн 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 02.12.08
Востаннє: 26.09.17
Повідомлень: 259

2009-06-13 21:08  
Dreamweaver написано:
Фільм не про Українську Православну Церкву, а про т.з. Київський патріархат.

Наскільки я знаю Українська Православна Церква- це і є УПЦ МП

Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 21:18  
восвобода написано:
Наскільки я знаю Українська Православна Церква- це і є УПЦ МП

Ну да - малограмотні так називають. Хоча той же самий М.А. Денисенко (Філарет) добився щоб УПЦ була самостійною церквою і ніяк не патріархатом.
perepadia написано:
А може ну його нафіг - цих московських попів?
Нехай це гебешне кодло забирається на сваю істарічєскую родіну - в горад Заґорск.
Геть колоніяльну церкву з України!

Фільм не про УПЦ, а про т.з. Київський патріархат. При чому тут московські попи?

Варто подивитися документальні кадри як УНА-УНСО з допомогою влади зі зброєю вдерлися в Свято-Успенську Києво-Печерську Лавру і хотіли її відібрати, так як відбирали і відбирають зараз культові споруди по всій України у Української Православної Церкви.

Догождайте владі з її "неофіційною офіційною релігією" - УПЦ КП. Включайте цензуру.

tenore 
Свій


З нами з: 09.10.08
Востаннє: 10.10.17
Повідомлень: 58

2009-06-13 21:34  
Розкол чого? Церква у нас одна - християнська, Бог - один!!! Подумайте самі: церква, яка створена в атеїстичний безвірний період могла бути тільки підконтрольною владі та спецорганам, тому всі провокативні священники, які сидять в Москві є агентами ФСБ! І Алєксєй ІІ (Царство Йому Небесне!) теж співпрацював с КГБ! Патріарх Філарет вирішив викупити свою вину перед українським народом і створити УКРАЇНСЬКУ Православну Церкву, яка не була би філією московської, але москалята не змирилися і створили свою, себто Українську (!) Православну Церкву Московського (!) патріархату. Як може бути, що Українська церква підпорядковується Москві? От звідси і такі провокації та провокативні фільми, яким вірять тисячі людей, які не мають доступів до правдивих матеріалів для вивчення!
Кіт Баюн 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 02.12.08
Востаннє: 26.09.17
Повідомлень: 259

2009-06-13 21:41  
Dreamweaver написано:
Ну да - малограмотні так називають. Хоча той же самий М.А. Денисенко (Філарет) добився щоб УПЦ була самостійною церквою і ніяк не патріархатом.

Україна повинна мати свою церкву-повну АФТОКЕФАЛІЮ!Та служби повинні вістись Українською-Живою моваю,а не старо-кацапськом...

Додано через 2 хвилини 12 секунд:

tenore

+10!!!

ua2004 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 31.01.08
Востаннє: 18.10.17
Повідомлень: 3152

2009-06-13 21:43  
Та видаліть цей реліз! Не будьте провокаторами! Банити за таке треба!!!
Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 22:16  
Шановний релізер.
Коли Володимир хрестив Русь на місці Москви ведмеді бігали.
Вивісьте фільм про те, звідки взялася РПЦ.
Як РПЦ відкололась від Константинопольського патріархату.
Як РПЦ купила собі автокефалію в турецького візира (звичайно ж, мусульманина) і стала "канонічною".
Як РПЦ проголосила "патріархат" без згоди Константинопольського патріарха і скільки за це заплатила тим самим туркам.
Як РПЦ вивела Київську митрополію з-під влади Константинополя і скільки коштувала згода турків за те, щоб примулити Константинопольського патріархату.
Куди ділась Київська митрополія після об`єднання з РПЦ.
За яким правом РПЦ вважає Україну своєю "канонічною територією" (суто російський термін). Всі церкви борються за вірних, одна російська -- за територію?
За яким правом святим оголошений Микола ІІ, який є одним з винуватців Першої світової війни?
За які заслуги збираються канонізувати Сталіна?
За яким правом канонічними територіями Росії вважаються землі аж до Перемишля, хоча вони ніколи не були під російською окупацією.
За яким правом приєднала до себе УГКЦ, добровільно?

Додано через 15 хвилин:

В Україні повинна бути своя церква! Розкольником виступає РПЦ, що "прихватизує" чужу державу!!!

imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 11.04.17
Повідомлень: 7306

2009-06-13 22:21  
вірити треба не в купу каміння, дерева, ксьонзів і решту, віра повинна бути в щось вище
Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 22:32  
А коли ці ксьондзи з сусідньої столиці втирають тобі, в що і як ти повинен вірити?
А коли ти повинен раз в рік слухати анафему Мазепі? Її ж досьогодні не зняли.

Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 22:38  
Мда, а ви на церкву подивіться не з політичної точки зору! Не те що вам говорить Ющенко В.А.
tenore написано:
Розкол чого? Церква у нас одна - християнська, Бог - один!!!

Тоді навіщо було створювати УПЦ КП? Щоб розділити людей. Так сталося, що УПЦ є частиною Єдиної Соборної Апостольської Церкви, а УПЦ КП самостійне утворення, яке претендує на звання верховної релігії в Україні, насильно розповсюджується владою і не визнається православний світом.
tenore написано:
Подумайте самі: церква, яка створена в атеїстичний безвірний період могла бути тільки підконтрольною владі та спецорганам, тому всі провокативні священники, які сидять в Москві є агентами ФСБ!

Яка церква створена в атеістичній країні? УПЦ отримала незалежність в 1990, Російська православна церква веде свою історію з часів хрещення Русі Володимиром.

Часто чую про священників, що є агентами ФСБ - наведіть хоч якісь факти. Чи просто завчена ляпанина язиком? М.А. Денисенко (Філарет) працював на КДБ - під псевдо "товаріщ Антонов" - це для загального розвитку по УПЦ КП.
tenore написано:
Патріарх Філарет вирішив викупити свою вину перед українським народом і створити УКРАЇНСЬКУ Православну Церкву, яка не була би філією московської, але москалята не змирилися і створили свою, себто Українську (!) Православну Церкву Московського (!) патріархату.

Прошу не перекручувати історичні факти М.А. Денисенко (Філарет) спочатку добився незалежності УПЦ, а потім з Л.М. Кравчуком створили УПЦ КП.
tenore написано:
Як може бути, що Українська церква підпорядковується Москві?

Постарайтесь більше взнавати інформації перед тим як говорити. Для самостійного вивчення:

tenore написано:
От звідси і такі провокації та провокативні фільми, яким вірять тисячі людей, які не мають доступів до правдивих матеріалів для вивчення!

Перегляньте фільм і скажіть що тут неправда.
восвобода написано:
Україна повинна мати свою церкву-повну АФТОКЕФАЛІЮ!Та служби повинні вістись Українською-Живою моваю,а не старо-кацапськом...

Служби ведуться церковно-слов"янською мовою. На рахунок своєї церкви згоден, але вона повинна створюватися точно не владою!
ua2004 написано:
Та видаліть цей реліз! Не будьте провокаторами! Банити за таке треба!!!

Ви вже бачили цей фільм? Чи знову сильна рука влади грає вирішальну роль?
Риф написано:
Як РПЦ відкололась від Константинопольського патріархату.

Думаю всі знають причину - небажання визнавати Ферраро-Флорентійский собор, яким католицька церква запровадила уніатство.
Риф написано:
Куди ділась Київська митрополія після об`єднання з РПЦ.

В 1589 р. патріарх Константинопольскій Іеремія II своєю грамотою підтвердив статус автокефалії і поставив першого патріарха Московского і всея Русі Іова.
Риф написано:
За яким правом РПЦ вважає Україну своєю "канонічною територією" (суто російський термін).

Тому що на цій території Володимир хрестив Русь і так сталося що правонаступником цієї церкви є УПЦ
Риф написано:
Всі церкви борються за вірних, одна російська -- за територію?

Може розкажете як влада відбирає церкви у УПЦ на користь УПЦ КП? Чи як заганяють людей в культові споруди УПЦ КП?
Риф написано:
За яким правом святим оголошений Микола ІІ, який є одним з винуватців Першої світової війни?

Цього я не знаю, не вхожу в комісію по канонізації. А може підкажете чому всі так переживать за Мазепу, який спав зі своєю дочкою. Чи в УПЦ КП це не гріхом?
Риф написано:
За які заслуги збираються канонізувати Сталіна?

Перший раз про це чую. Питання хто хоче - певні люди, чи РПЦ?
Риф написано:
За яким правом приєднала до себе УГКЦ, добровільно?

Не зрозумів питання - УГКЦ - це утворення католиків. Хто куди його приєднував?
Риф написано:
В Україні повинна бути своя церква! Розкольником виступає РПЦ, що "прихватизує" чужу державу!!!

Ви марите! УПЦ і є українська церква. Хто "прихватизує" державу? Дивіться на церкву не як на політику.
imonko написано:
вірити треба не в купу каміння, дерева, ксьонзів і решту, віра повинна бути в щось вище

Ні чого проти цього не маю. Але вершина лицемірства, коли в УПЦ КП читають Символ Віри - "Вірю в Єдину, Святу і Апостольську Церкву", а самі від неї добровільно відійшли.

Додано через 4 хвилини 13 секунд:

Риф написано:
А коли ці ксьондзи з сусідньої столиці втирають тобі, в що і як ти повинен вірити?

Особисто мені ніхто нічого не втирає - я є прихожанином церкви, до якої ходили мої діди і прадіди.
Більше чую "втирання" Ющенка В.А. та його його людей про необхідність УПЦ КП. Які за мої гроші, що попали в бюджет у вигляді податків, літають до Константинопольського патріарха вибивати визнання.
Риф написано:
А коли ти повинен раз в рік слухати анафему Мазепі? Її ж досьогодні не зняли.

Вище писав про це. Зняття анафеми Вам щось вирішує? Чи знову зомбування помаранчевих?

Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 22:47  
Dreamweaver написано:
сталося, що УПЦ є частиною Єдиної Соборної Апостольської Церкви,

Правильно. Гроші роблять все.
Dreamweaver написано:
Російська православна церква веде свою історію з часів хрещення Русі Володимиром

З часів хрещення Русі веде свою історію Київська митрополія. Російської не було. Ато ви її ще від апостола Петра витягнете.

Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 22:51  
Риф написано:
Правильно. Гроші роблять все.

Якщо Вам так сказали то хай буде так.
Риф написано:
З часів хрещення Русі веде свою історію Київська митрополія. Російської не було. Ато ви її ще від апостола Петра витягнете.

Київська митрополія стала частиною РПЦ. Чи де вона була сотні років? Чекала Денисенка?

Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 22:56  
Dreamweaver написано:
Служби ведуться церковно-слов"янською мовою.

Не церковно-слов`янською а стилізованою під неї російською. Для цього варто б завітати на лекції будь-якого філологічного факультету.
Dreamweaver написано:
Думаю всі знають причину - небажання визнавати Ферраро-Флорентійский собор, яким католицька церква запровадила уніатство.

А може просто народжувалась нова імперія, яка хотіла мати свою церкву. А причину потім придумали.
Dreamweaver написано:
В 1589 р. патріарх Константинопольскій Іеремія II своєю грамотою підтвердив статус автокефалії і поставив першого патріарха Московского і всея Русі Іова.

Йдеться не про 1589, а про 1685, після якого Київська митрополія просто розчинилась в РПЦ.
Dreamweaver написано:

Риф написано:
За яким правом РПЦ вважає Україну своєю "канонічною територією" (суто російський термін).

Тому що на цій території Володимир хрестив Русь і так сталося що правонаступником цієї церкви є УПЦ

Князь Володимир не є росіянином. А РПЦ не є Київською церквою. Це все одно, що Британія тягла свою історію від Риму, бо там теж колись були римляни.

Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 22:57  
Риф написано:
Правильно. Гроші роблять все.

До речі - М.А. Денисенко (Філарет) так і не передав казну УПЦ новому Митрополиту Київському і всієї України, Предстоятелю Української Православної Церкви, Блаженнійшому Володимиру.

imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 11.04.17
Повідомлень: 7306

2009-06-13 22:57  
Dreamweaver написано:
Російська православна церква веде свою історію з часів хрещення Русі Володимиром.

та ти просто зомбі-українофоб мученик якийсь і більше нема тобі навіть чого пояснювати, яка Росія в 988? тоді навіть болота не було на місці Москви, і відповідно Москва-ріка(Гнила вода в перекладі) немала звідки витікати
і до чого тут "леді Ю" ???

Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 23:05  
Dreamweaver написано:
Служби ведуться церковно-слов"янською мовою.

Не церковно-слов`янською а стилізованою під неї російською. Для цього варто б завітати на лекції будь-якого філологічного факультету.
Dreamweaver написано:
Думаю всі знають причину - небажання визнавати Ферраро-Флорентійский собор, яким католицька церква запровадила уніатство.

А може просто народжувалась нова імперія, яка хотіла мати свою церкву. А причину потім придумали.
Dreamweaver написано:
В 1589 р. патріарх Константинопольскій Іеремія II своєю грамотою підтвердив статус автокефалії і поставив першого патріарха Московского і всея Русі Іова.

Йдеться не про 1589, а про 1685, після якого Київська митрополія просто розчинилась в РПЦ.
[quote="Dreamweaver"]

Додано через 6 хвилин 20 секунд:

Dreamweaver написано:
Київська митрополія стала частиною РПЦ.

А її питали? Добре констатувати факт. А про те, як змусили цю церкву стати частиною ви не говорите. Україна теж добровільно приєдналась до Росії?
РПЦ є спочатку політичною силою, а вже тоді церквою. І діяла вона завжди рука об руку з царською владою. Тому не згадуйте всує канонічність, панове церковні політики

tenore 
Свій


З нами з: 09.10.08
Востаннє: 10.10.17
Повідомлень: 58

2009-06-13 23:08  
Давайте дивитися правді в очі! Якщо є Єдина Соборна Апостольська Церква, то нащо була створена РПЦ? 2. Як відомо, при становленні СРСР з 1922 року була боротьба з релігією і тотально, але з 1944 року Сталін хотів повернути довіру народу, показати свою доброту і тому відкрив декілька церков по Москві і не збирайтеся навіть мені доказувати, що священники не підписували угод з КГБ, бо інакше вони б були згноєні в Сибіру разом з рештою священників, як греко-католицьких так і православних! Бачите, якщо знаєте пмевдо Патріарха Філарета, то значчить не може бути такого. щоб у РПЦ більше не було агентів КГБ! Російської Православної Церкви за часів Володимира не було, бо не було і Росії, як держави! Ви підсовуєте документи московської сторони. а ви знайдіть архівні матеріали КГБ, які свідчать співпрацю Патріарха Філарета та інших осіб РПЦ і тоді посміємося разом! Якби УПЦ КП були розкольниками. то їх би не визнав Константинополь і не надав би патріархату. Також її визнав і папа Римський!
Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 23:08  
Риф написано:
А може просто народжувалась нова імперія, яка хотіла мати свою церкву. А причину потім придумали.

Можливо. Така версія насаджується філаретовцями.
Риф написано:
Князь Володимир не є росіянином. А РПЦ не є Київською церквою. Це все одно, що Британія тягла свою історію від Риму, бо там теж колись були римляни.

Риф написано:
Йдеться не про 1589, а про 1685, після якого Київська митрополія просто розчинилась в РПЦ.

Ви самі собі відповіли як столося що УПЦ є наслідником Київської митрополії. Київська митрополія -> РПЦ -> Український екзархат -> УПЦ

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%A6%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0_(988-1240)

uk.wikipedia.org/ написано:
1450 року митрополита Кирила було затверджено в Константинополі. Проте Кирило не захотів залишатися в зруйнованому Києві, та не поїхав до Данила Галицького, який його до цього підримував. Він знайшов прихисток у північно-східних князів. Хоча майже весь час він й перебував у Володимирі на Клязьмі, проте офіційно столицею залишався Київ. Куди Кирило, наприкінці свого життя (близько 1276 року), переїхав. Помер 1280 року й похований у Софіївському соборі. Вже наступний митрополит Максим 1299 року переніс митрополичу столицю на північ. З того часу, й до 1458 року митрополити, що жили у Володимирі, а згодом у Москві, носили титул «Київські та всієї Русі».

Ось так митрополія перейшла з Києва в Москву.

Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 23:13  
Dreamweaver написано:
Не зрозумів питання - УГКЦ - це утворення католиків. Хто куди його приєднував?

А УГКЦ в 1946 р. насильно не приєднали до РПЦ разом із усією Західною Україною. Якщо ви розбираєтесь в церковній історії--стидно такого не знати.

Dreamweaver написано:
Може розкажете як влада відбирає церкви у УПЦ на користь УПЦ КП? Чи як заганяють людей в культові споруди УПЦ КП?

Ви краще розкажіть як РПЦ в 1946 р. забрала в УГКЦ всі храми. Чи такого не було?


Додано через 18 секунд:

Dreamweaver написано:
Не зрозумів питання - УГКЦ - це утворення католиків. Хто куди його приєднував?

А УГКЦ в 1946 р. насильно не приєднали до РПЦ разом із усією Західною Україною. Якщо ви розбираєтесь в церковній історії--стидно такого не знати.
Dreamweaver написано:
Може розкажете як влада відбирає церкви у УПЦ на користь УПЦ КП? Чи як заганяють людей в культові споруди УПЦ КП?

Ви краще розкажіть як РПЦ в 1946 р. забрала в УГКЦ всі храми. Чи такого не було?

Додано через 3 хвилини 41 секунду:

Dreamweaver написано:
Цього я не знаю, не вхожу в комісію по канонізації. А може підкажете чому всі так переживать за Мазепу, який спав зі своєю дочкою. Чи в УПЦ КП це не гріхом?

Таку гидоту можна тільки від вас почути.
Dreamweaver написано:
Ви самі собі відповіли як столося що УПЦ є наслідником Київської митрополії. Київська митрополія -> РПЦ -> Український екзархат -> УПЦ

Церкву розчинили силою. А такий зв`язочок не є правдивим, бо творений силою, політично, а не церковно.

Кіт Баюн 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 02.12.08
Востаннє: 26.09.17
Повідомлень: 259

2009-06-13 23:17  
Dreamweaver написано:
Тоді навіщо було створювати УПЦ КП? Щоб розділити людей.

Разколює якраз -кацапськи попи-створюючі такі фільми!
Dreamweaver написано:
Київська митрополія стала частиною РПЦ. Чи де вона була сотні років? Чекала Денисенка?

А була вона там , де була натой час вся Украіна- у кацапстані!

Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 23:19  
Dreamweaver написано:
Можливо. Така версія насаджується філаретовцями.

А те що пишете ви насаджується з Москви століттями. Ваші речі -- лише імперська політика. У ваших поясненнях -- дрімуче незнання історії. Один священик РПЦ із Саратова в свій час доводив мені, що Христа розіп`яли греко-католики. Ви теж так думаєте?

imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 11.04.17
Повідомлень: 7306

2009-06-13 23:24  
Риф написано:
Один священик РПЦ із Саратова в свій час доводив мені, що Христа розіп`яли греко-католики. Ви теж так думаєте?

Wide grin Wide grin Wide grin

Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 23:32  
Dreamweaver написано:
Ось так митрополія перейшла з Києва в Москву.

А про митрополитів, які сиділи в Галичі, у Вільно ви не чули? А під їхньою юрисдикцією була вся Україна. А те що російські митрополити носили титул Київського говорить про те, що затвердження нового титула ще не було куплене. А про факт купівлі говорять тодішні документи. Вікіпедія--дуже хороша річ, але спеціалісти нею не користуються. При всій повазі до неї, вона--для широкого загалу.

Додано через 4 хвилини:

Dreamweaver написано:
Ось так митрополія перейшла з Києва в Москву.

Так само в середні віки литовці виводили своїх князів від римських імператорів. А ще російські царі виводили себе від візантійських імператорів.

Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 23:35  
Риф написано:
А УГКЦ в 1946 р. насильно не приєднали до РПЦ разом із усією Західною Україною. Якщо ви розбираєтесь в церковній історії--стидно такого не знати.

Уніати зараз чудово існують. Нікуди вони не пропадали. Колись козаки били уніатів, а зараз ви їх захищаете...
Риф написано:
Ви краще розкажіть як РПЦ в 1946 р. забрала в УГКЦ всі храми. Чи такого не було?

Зараз вони їх відбирають назад з допомогою також влади - чи такого нема?
Риф написано:
А її питали? Добре констатувати факт. А про те, як змусили цю церкву стати частиною ви не говорите. Україна теж добровільно приєдналась до Росії?
РПЦ є спочатку політичною силою, а вже тоді церквою. І діяла вона завжди рука об руку з царською владою. Тому не згадуйте всує канонічність, панове церковні політики

Яка різниця питали-непитали? Машини часу поки не винайшли - змінити нічого не можна. Якщо РПЦ є політичною силою - тоді відкрийте очі як вона впливає на окремого громадянина? Чи як завжди - завчені фрази?
tenore написано:
Якщо є Єдина Соборна Апостольська Церква, то нащо була створена РПЦ?

Як протидія Ферраро-Флорентійскому собору і відходу Константинопольського патріарха від православ"я до католицизму.
tenore написано:
2. Як відомо, при становленні СРСР з 1922 року була боротьба з релігією і тотально, але з 1944 року Сталін хотів повернути довіру народу, показати свою доброту і тому відкрив декілька церков по Москві і не збирайтеся навіть мені доказувати, що священники не підписували угод з КГБ, бо інакше вони б були згноєні в Сибіру разом з рештою священників, як греко-католицьких так і православних! Бачите, якщо знаєте пмевдо Патріарха Філарета, то значчить не може бути такого. щоб у РПЦ більше не було агентів КГБ! Російської Православної Церкви за часів Володимира не було, бо не було і Росії, як держави! Ви підсовуєте документи московської сторони. а ви знайдіть архівні матеріали КГБ, які свідчать співпрацю Патріарха Філарета та інших осіб РПЦ і тоді посміємося разом!

Я цього не заперечував. Моє питання було
Dreamweaver написано:
Часто чую про священників, що є агентами ФСБ - наведіть хоч якісь факти.
Питання не про КДБ, а про ФСБ.
tenore написано:
Якби УПЦ КП були розкольниками. то їх би не визнав Константинополь і не надав би патріархату. Також її визнав і папа Римський!

Константинополь УПЦ КП не визнав. Про папу Римського окрема тема - яку він відношення має до православ"я. Але якщо вони визнають шлюби між содомітами (хворими на педерастію) то це і не дивно.
Риф написано:
Таку гидоту можна тільки від вас почути.

А я її почув від каналу СТБ - http://www.stb.ua/e107_plugins/videotv/videoview.php?view.1591 . Чи це теж канал ФСБ?
Риф написано:
Церкву розчинили силою. А такий зв`язочок не є правдивим, бо творений силою, політично, а не церковно.

Можете щось змінити - змінюйте, а не тіште себе ілюзіями.
восвобода написано:
Разколює якраз -кацапськи попи-створюючі такі фільми!

Фільм то документальний - чи у нас є якась цензура на історичні факти?
Риф написано:
А те що пишете ви насаджується з Москви століттями. Ваші речі -- лише імперська політика. У ваших поясненнях -- дрімуче незнання історії. Один священик РПЦ із Саратова в свій час доводив мені, що Христа розіп`яли греко-католики. Ви теж так думаєте?

Ні я так не думаю. Історія, що припідноситься філаретовцями - це ще не еталон.

Додано через 1 хвилину 24 секунди:

Риф написано:
Так само в середні віки литовці виводили своїх князів від римських імператорів. А ще російські царі виводили себе від візантійських імператорів.

Тоді доведіть зв"язок УПЦ КП з Київською митрополією?

Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 23:37  
А яких заходів вживала РПЦ, щоб Константинопольський патріарх бува не згадав правдиву роль РПЦ в Україні та світі, коли був у Києві

Додано через 23 секунди:

А
яких заходів вживала РПЦ, щоб Константинопольський патріарх бува не згадав правдиву роль РПЦ в Україні та світі, коли був у Києві


Додано через 1 хвилину 17 секунд:

Dreamweaver написано:
Колись козаки били уніатів, а зараз ви їх захищаете...

Козаки й Москву непогано палили. Двічі. Забули?

Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 23:40  
Риф написано:
А яких заходів вживала РПЦ, щоб Константинопольський патріарх бува не згадав правдиву роль РПЦ в Україні та світі, коли був у Києві

Яких? Знаю тільки що Константинопольський патріарх не захотів зустрічатися з Денисенком, на прохання Ющенка В.А. не погодив УПЦ КП як помісну, влада всіми силами не помічала приїзду Алексія ІІ.

Додано через 21 секунду:

Риф написано:
Козаки й Москву непогано палили. Двічі. Забули?

Значить було за що.

Риф 
VIP


З нами з: 26.04.09
Востаннє: 17.10.17
Повідомлень: 462

2009-06-13 23:41  
Dreamweaver написано:
Зараз вони їх відбирають назад з допомогою також влади - чи такого нема?

Відібрали своє. І далеко не все. Там росіяни нічого не будували. Ніколи. Те що збудували діди-прадіди задовго до 1946 р., коли в Західну Україну вперше на штиках НКВС прийшла РПЦ.

Dreamweaver 
Свій


З нами з: 25.05.09
Востаннє: 15.10.17
Повідомлень: 109

2009-06-13 23:42  
Риф написано:
Відібрали своє. І далеко не все. Там росіяни нічого не будували. Ніколи. Те що збудували діди-прадіди задовго до 1946 р., коли в Західну Україну вперше на штиках НКВС прийшла РПЦ.

А до уніатства що там було?

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Цю тему закрито Сторінка:  1, 2, 3, 4  наступна