Майдан / The Square / Al Midan (2013) 720p Ukr/Ara | sub Ukr

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  наступна
Автор Повідомлення
Anonymous 







2014-02-01 11:22  
Майдан / The Square / Al Midan (2013) 720p Ukr/Ara | sub Ukr



Оригінальний постер



Жанр: документальний, драма, історичний
Країна: Єгипет, США



Кінокомпанія: Noujaim Films, Roast Beef Productions, Worldview Entertainment
Режисер: Джехане Нуджаім / Jehane Noujaim
Актори: Халід Абдалла / Khalid Abdalla, Діна Абдулла / Dina Abdullah, Діна Амер / Dina Amer, Магді Ашур / Magdy Ashour, Шериф Борай / Sherif Boray, Айда Елькашеф / Aida Elkashef, Ремі Ессам / Ramy Essam та інші.

Сюжет:
Історія революції, прочитана між газетними рядками. Ми спостерігаємо за групою єгипетських активістів з моменту повалення військового диктатора, що правив країною 30 років, у 2011 р., до військового силового усунення президента Єгипту представника Братів мусульман, влітку 2013 р. Герої фільму борються проти лідерів і режимів. Вони ризикують своїм життям, щоб побудувати нове суспільство, що базується на совісті.

Єгипетська революція набирає обертів, неначе карусель. Із новин ми отримуємо лише побіжний огляд найважливіших подій – виборів чи маршу мільйонів. На початку серпня 2013 р. ми спостерігали за тим, як вже другого президента усували від влади за попередні три роки.

«Майдан» – це стрічка, що заглиблює глядача у вир подій. Залучає до глибої емоційної драми на тлі історії звичайних людей. Про них не довідатися з преси. Це історії, що надихають. Історії молодих людей, які відстоюють власні права, долаючи чисельні перешкоди: від брутального військового режиму, який збирається придушити повстання танками, до корумпованих членів Братів мусульман, що використовують мечеті для маніпулювання електоратом. Активісти у нашому фільмі озброєні лише камерами, соціальними мережами, відео завантаженими на YouTube, а також рішучістю звільнити свій народ. Фільм відзнято у стилі «кіно вар’єте», що надає глядачам деталізований погляд на революцію у самому її серці. Завдяки новітнім технологіям, голос молодих людей неможливо приглушити у цифрову епоху. Наші герої б’ються у віковічній війні модерною зброєю.

Фільм «Майдан» вперше з’явився на екранах у вигляді чорнового монтаж на міжнародному кінофестивалі «Санденс» у січні 2013 року, де отримав Приз глядацьких симпатій у категорії «Міжнародне документальне кіно». У той момент, коли творці фільму отримували нагороду, головні герої продовжували боротьбу на вулицях Єгипту. Тоді перший президент, обраний демократичним шляхом, оголосив про надання собі повноважень, що перевищували ті, які мав щойно повалений диктатор. З огляду на неочікуваний поворот подій, ми знали, що історія матиме продовження. Ми повернулися на вулиці, щоб зафіксувати те, що пізніше увійде до фільм як друга частина – конфлікт із Братами мусульманами та усунення Могамеда Морсі єгипетською армією.

Ми стаємо свідками неймовірної самопожертви героїв фільму на шляху до свободи. Завдяки промовам цих сміливих революціонерів ми розуміємо, чому вони вірять, що варто ризикувати життям та здоров’ям заради ідеалів і майбутнього країни.

Правовласники безоплатно надали цей фільм для перегляду лише на території України.



Рейтинг MPAA: PG-13 - дітям до 13 років перегляд не бажаний
Вікова категорія: 12+


Тривалість: 01:44:49
Якість: 720p
Відео:
кодек:
розмір кадру: 1280 х 720
бітрейт: 1790 кб/с

Аудіо # 1:
мова: українська
переклад: професійний одноголосий закадровий
кодек: 2.0
бітрейт: 192 кб/с

Аудіо # 2:
мова: арабська, англійська
переклад: оригінал
кодек: 2.0
бітрейт: 128 кб/с

Субтитри:
мова: українська
тип: вбудовані (жорсткі)
Info
Код:
General
Unique ID                                : 221195732150097879744647058402257932999 (0xA668BF97EB5166C6B4F931AD1A8412C7)
Complete name                            : The Square (Al Midan) (2013) [Ukr;Ara,Eng] 720p [Hurtom].
Format                                   :
Format version                           : Version 4 / Version 2
File size                                : 1.54 GiB
Duration                                 : 1h 44mn
Overall bit rate                         : 2 106 Kbps
Encoded date                             : UTC 2014-01-30 15:41:20
Writing application                      : mkvmerge v6.7.0 ('Back to the Ground') 32bit built on Jan  8 2014 15:03:17
Writing library                          : libebml v1.3.0 + libmatroska v1.4.1

Video
ID                                       : 1
Format                                   : AVC
Format/Info                              : Advanced Video Codec
Format profile                           : [email protected]
Format settings, CABAC                   : Yes
Format settings, ReFrames                : 3 frames
Codec ID                                 : V_MPEG4/ISO/AVC
Duration                                 : 1h 44mn
Width                                    : 1 280 pixels
Height                                   : 720 pixels
Display aspect ratio                     : 16:9
Frame rate mode                          : Constant
Frame rate                               : 25.000 fps
Standard                                 : PAL
Color space                              : YUV
Chroma subsampling                       : 4:2:0
Bit depth                                : 8 bits
Scan type                                : Progressive
Title                                    : МАЙДАН - The Square - الميدان (Bicycle Cinema)
Language                                 : English
Default                                  : Yes
Forced                                   : No

Audio #1
ID                                       : 2
Format                                   :
Format/Info                              : Advanced Audio Codec
Format profile                           : LC
Codec ID                                 : A_AAC
Duration                                 : 1h 44mn
Channel(s)                               : 2 channels
Channel positions                        : Front: L R
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Compression mode                         : Lossy
Title                                    : Ukr
Language                                 : Ukrainian
Default                                  : Yes
Forced                                   : No

Audio #2
ID                                       : 3
Format                                   :
Format/Info                              : Advanced Audio Codec
Format profile                           : LC
Codec ID                                 : A_AAC
Duration                                 : 1h 44mn
Channel(s)                               : 2 channels
Channel positions                        : Front: L R
Sampling rate                            : 48.0 KHz
Compression mode                         : Lossy
Title                                    : Original
Language                                 : English
Default                                  : No
Forced                                   : No


Джерело: Bicycle Cinema,
Особиста оцінка: 8 - мені сподобалося


ЗАЛИШАЙТЕСЬ ЯКОМОГА ДОВШЕ НА РОЗДАЧІ!

СКАЧАВ САМ - ДАЙ СКАЧАТИ ІНШИМ


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати фільм українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2014-02-01 11:22
 Розмір:   1.54 GB 
 Оцінка фільму:   8.1/10 (Голосів: 49)
   
Bushido 
VIP


З нами з: 27.12.10
Востаннє: 10.01.17
Повідомлень: 278

2014-02-01 13:25  
Через показ цього фільму в Києві банда Януковича наказала депортувати іноземця Стюарта Фармера з України і заборонила йому в'їзд в нашу країну. Стаття в "Українській правді".

Тому, цитуючи ЗМІ, запрошую всіх "до перегляду, закликаю українців до активної громадянської позиції та спротиву діючому режиму" диктатора Януковича.

dima.vn.2010 
Свій


З нами з: 24.07.12
Востаннє: 19.11.17
Повідомлень: 63

2014-02-01 16:27  
Зараз саме показують на громадському
Ronaldo_KS 
Новенький


З нами з: 14.05.10
Востаннє: 10.12.17
Повідомлень: 20

2014-02-01 18:23  
Шикарний фільм! Дуже багато паралелей із нашим Майданом. А на youtube можна викладати? Потрібно щоб якомога більше людей його побачили.
Anonymous 







2014-02-01 18:26  
Ronaldo_KS, через авторські права, мабуть з ютуба видалять цей фільм. Він є на vimeo 
NeetScrool 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 10.01.13
Востаннє: 11.12.17
Повідомлень: 2718

2014-02-01 21:40  
Тягну з Мвідео стрім на 2 гб.
FilmDirector 
Свій


З нами з: 21.10.11
Востаннє: 07.12.17
Повідомлень: 116

2014-02-05 05:50  
Не повинні бути такі ці цифри: Завантажили: [ 165 ] Роздають: [ 28 ].
Завантажити фільм мають 48 мільйонів українців.

Величезне дякую, igor911!

Mirqn 
Відео Гуртом - координатор озвучення


З нами з: 17.06.09
Востаннє: 27.07.15
Повідомлень: 2460

2014-02-09 22:29  
Ефір з Наталею Гуменюк про цей фільм. Відразу після показу на Громадському.)


Юлій3610 
Частий відвідувач


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 09.12.17
Повідомлень: 37

2014-02-09 23:56  
Дякую! Фільм вартий уваги. Особиста оцінка 10 з 10. Всім друзям, колегам та просто знайом раджу переглянути!
P.S. Нічого не нагадує?! ))) Щасти всім!

freddycryger 
VIP


З нами з: 21.11.12
Востаннє: 15.04.17
Повідомлень: 389

2014-02-10 00:08  
Не фільм а американська пропаганда. Всім відомо, що так звану арабську весну профінансував Пентагон. Як можна називати свободою диктаторські режими аль-каїди та братів мусульман???
Тут можна ще багато чого сказати, але я гадаю що більшості з нас і так все зрозуміло.

FilmDirector 
Свій


З нами з: 21.10.11
Востаннє: 07.12.17
Повідомлень: 116

2014-02-10 01:19  
freddycryger,
Цитата:
Не фільм а американська пропаганда.

Цитата:
Як можна називати свободою диктаторські режими аль-каїди та братів мусульман???


По-моєму, у фільмі люди не виступають за якусь політичну силу, а вимагають захисту їх прав і дотримання законів. Навіть, якщо хтось фінансує будь-яку революцію, то на вулиці виходять люди із справжніми прагненнями, болями і мріями. Як герої цього фільму. Вони справжні. Їх не купить Пентагон ні за які гроші.

Anonymous 







2014-02-10 09:10  
freddycryger, а про ФСБ нічого не хочеш розказати? Кого спонсорують вони?
pseudogiant 
VIP


З нами з: 24.08.12
Востаннє: 11.12.17
Повідомлень: 855

2014-02-10 11:20  
freddycryger
А також усім відомо, що ми стоїмо на Майданах за гемериканські гроші. Чи не з того самого джерела?

За такою логікою ФБР та ЦРУ заодно профінансували повстання Спартака, Велику Французьку Революцію, Стєньку Разіна та Ємельку Пугачова, повстання під проводом Кромвеля тощо. Взагалі у світі нічого не відбувається без волі на те СШГ.
freddycryger написано:
Як можна називати свободою диктаторські режими аль-каїди та братів мусульман???

А ніхто не гарантує, що після повалення одного тирана до влади не прийде інший, ще гірший тиран. Наприклад після скинення Бурбонів влада опинилася в руках значно гірших людей - любителів гільйотини монтеньярів. Ні для кого не був таємницею ризик приходу до влади в Єгипті братів-мусульман, то нащо було гемериканцям фінансувати площу Тахрір? Щоб привести до влади ворожих до себе людей, замість доволі лояльного режиму Мубарака?

Читав, на жаль не пам’ятаю де, що протягом 28 років правління Мубарака гемериканці були вбухали в його режим силу-силенну грошей. То для чого було спочатку фінансувати Мубарака, а потім організовувати його скинення?

Цитата:
26 вересня 1999 року в Єгипті пройшов референдум про продовження на шість років президентських повноважень Мубарака, за підсумками якого він зберіг посаду президента, отримавши підтримку в 93,79 % голосів. (Вікіпедія)

Отак воно завжди й буває з любими народу диктаторами. Спочатку всенародна гаряча й непідробна любов і 94% підтримки на референдумі, а за 10 років масові демонстрації протесту і вимоги вбить узурпатора. Тривожний дзвіночок для всіх інших тиранів. Хто наступний на черзі? Ірраціональна любов народу до диктатора легко переходить у не менш ірраціональну жагучу ненависть.

freddycryger 
VIP


З нами з: 21.11.12
Востаннє: 15.04.17
Повідомлень: 389

2014-02-10 21:54  
FilmDirector
Але ж не забувайте, що за людьми які виходять на мітинги обов’язково стоять провокатори, які за допомогою соцмереж, преси чи інших засобів закликають народ до повалення режимів (звісно я не маю на увазі режим Януковича, який прийшов до влади за допомогою фальсифікації і не в останню чергу за фінансової підтримки Росії).

igor911
Взагалі в описі фільму не йдеться про ФСБ, але якщо тобі цікава моя думка то вищезазначена структура (як і вся агентура Росії) фінансує холуїв-сепаратистів Криму та південного-сходу нашої держави, маріонетковий уряд Лукашенка, уряди Півд. Осетії та Абхазії та інші прокремлівські режими та партії які тільки є в країнах СНД. Світ влаштований так – або ти з Америкою, або з Росією.

pseudogiant
З вище вами сказаного, ви ніколи не замислювались: чому так звані світові революції і міжнародна підтримка їм відбувається в країнах з розвиненою економікою або з багатими корисними копалинами (перш за все нафтою)? Візьмемо наприклад Лівію – багата країна на нафту (в них навіть прісна вода була дороща за бензин), міцним соціальним захистом населення (дешеве житло, продукти харчування, на ліки взагалі був державний контроль – щоб не піднімалися ціни і т. ін.). Стали б Натівські війська бомбардувати лівійські міста, вбивати мирних громадян та ще й за одно на пару з аль-каїдою, якби країна була рівнем економічного розвитку з Афганістан? Ніколи б вони цього не зробили!!! Чудовий приклад Сомалі який не має своїх природніх ресурсів, абсолютна більшість населення живе за межею бідності – от їм (США, ООН, Росія) і діла не має до цієї країни. Або КНДР, в яку потрібно нести демократію, але бачте в країни є своя сильна та боєздатна армія, ядерна зброя, та що найголовніше військовий союз з Китаєм. В житті ці Натівськи стерв’ятники туди не полізуть.
А ще б я хотів нагадати вам про розгін мирних демонстрацій в Саудівській Аравії (2011 р.) коли жодна з міжнародних організацій словом не обмовилась про це і не засудила режим короля Азіза. Чому? Бо там править лояльний Америці режим.
З цього всього робіть висновки, а не з якихось фактів історії середніх віків.

FilmDirector 
Свій


З нами з: 21.10.11
Востаннє: 07.12.17
Повідомлень: 116

2014-02-11 00:46  
freddycryger, ок. на твою думку, все кимось профінансовано. так що тепер людські прагнення свободи і справедливості теж можна купити і спровокувати?

На мою думку, хто буде президентом чи яка партія буде правлячою - це не досягнення революції. Якщо якась людина завжди давала хабарі, а після стояння на Майдані задумається і перестане давати хабарі, то ЦЕ є революція. Результат революції в голові. Революція свідомості.

Якраз у цьому фільмі не бачу політичної заангажованості. Я бачу людське непідробне відчайдушне прагнення до свободи, справедливості, чесності. Наперекір інстинкту самозбереження. Наперекір усьому. Тому цей фільм чіпляє.

freddycryger, секундочку, а Ви взагалі дивилися цей фільм? :-)

pseudogiant 
VIP


З нами з: 24.08.12
Востаннє: 11.12.17
Повідомлень: 855

2014-02-11 00:58  
freddycryger написано:
Але ж не забувайте, що за людьми які виходять на мітинги обов’язково стоять провокатори, які за допомогою соцмереж, преси чи інших засобів закликають народ до повалення режимів

Якби в країнах, що керуються вищезазначеними режимами, було все гаразд з соціально-економічної та політичної точки зору, жодні заклики провокаторів у соцмережах не призводили б до революцій. Невже не дивно, спочатку 94-відсоткова всенародна любов до диктатора на референдумі, а потім лише пара закликів якихось твітер-провокаторів, і ті самі люди валом валять скидати тирана?

pseudogiant 
VIP


З нами з: 24.08.12
Востаннє: 11.12.17
Повідомлень: 855

2014-02-11 09:19  
freddycryger написано:
Світ влаштований так – або ти з Америкою, або з Росією.

І не світ влаштований так, а його чорно-біла картинка, нав’язувана кремлівськими пропагандонами. І мусиш ти визначатися, з Гемерикою ти чи з Росією. Якщо проти Януковича, то з Гемерикою, якщо з Гемерикою, то проти Росії...

Призначена картинка насамперед для російського споживача. Ну й мешканцям сусідніх держав допомагає морочити голову. Якщо живеш у Росії та виступаєш проти Путіна, ти - гемериканський шпигун. І стежить ФСБ за кожним кроком російської опозиції. Варто комусь нюхнути коксу (Фішман), зрадити дружину (Шендерович), чи просто матюкнутись по телефону (Навальний та Нємцов), як одразу записи цього опиняються в Інтернеті. Тільки жодних вагомих доказів, що російська опозиція фінансується Штатами ніхто так ніколи й не бачив.

Таким був світ за радянських часів, коли протистояли одна одній дві наддержави - Гемерика та Соловецький Союз. А тепер Росія - ніяка не наддержава, а просто одна з країн третього світу, лише з великою територією та ядерною бомбою. Банківські рахунки російської еліти - в країнах - членах НАТО, діти російської еліти вчаться в країнах - членах НАТО, відпочиває (від крадіжок) російська еліта в тих самих країнах. Картинка лише тішить самолюбство російських совків: оно які ми великі, самій Гемериці протистоїмо.

Додано через 53 хвилини 32 секунди:

freddycryger написано:
Стали б Натівські війська бомбардувати лівійські міста, вбивати мирних громадян та ще й за одно на пару з аль-каїдою, якби країна була рівнем економічного розвитку з Афганістан? Ніколи б вони цього не зробили!!!

Це не натівські війська, а режим Каддафі бомбардував лівійські міста, вбивав мирних громадян. Натівські війська лише поклали цьому край, допомігши лівійському народу позбутися узурпатора. І ключову роль у цьому відіграли англо-французи, гемериканці на початку взагалі були проти військового втручання в Лівію.

А саме в Афганістані американські війська вбивають мирних громадян, ще й за одно на пару з талібами. Саме Афганістан, у якому нафти немає, зараз окупована гемериканцями країна, на відміну від Лівії, у якій нафта є.

Додано через 39 хвилин 26 секунд:

freddycryger написано:
З вище вами сказаного, ви ніколи не замислювались: чому так звані світові революції і міжнародна підтримка їм відбувається в країнах з розвиненою економікою або з багатими корисними копалинами (перш за все нафтою)?

У країнах із розвиненою економікою та демократичними режимами ніколи не відбуваються т. зв. світові революції. Бо навіщо скидати президента, якщо його можна просто переобрати. А в країнах із корумпованими диктаторськими режимами такі речі трапляються. Приклад: корумпований прогемериканський режим Шаха в Ірані, покритий матом) стражами ісламської революції. За логікою кремлівських пропагандонів, це гемериканці самі проти себе влаштували в Ірані революцію. Другий приклад: лояльний Гемериці режим диктатора Мубарака в Єгипті.

А в Саудівській Аравії влада, хоча й не демократична, але на відміну від режиму Каддафі дбає про народний добробут і соціальну сферу, тож події не набули таких масштабів, як у Єгипті та Лівії. (А може просто час іще не прийшов.) Саме тому цинічні західні політики зуміли сором’язливо заплющити очі на художества короля Азіза.

До речі, приклад Саудівської Аравії теж показує що люди самі, без провокаторів із ФБР виходять на мітинги протесту.

tenau 
Забанено
Забанено


З нами з: 31.10.13
Востаннє: 24.02.16
Повідомлень: 54

2014-02-11 12:21  
freddycryger

Всі куплені, і я, і ти, всі. Добре. Але сам знаєш про себе куплений ти чі ні? Я знаю про себе? І так сотий, тисячний громадянин каже собі правду чи сам собі бреше?

По факту протестів: скажіть мені хоч хтось - де зараз в Україні можна знайти правду, захист? Який орган держави захистить громадянина?
На мою думку такого місця в сучасній державі немає. Громадян України держава позбавила Прав. Щоб повернути свої права, Люди вийшла на протести.

freddycryger 
VIP


З нами з: 21.11.12
Востаннє: 15.04.17
Повідомлень: 389

2014-02-11 22:59  
FilmDirector
Лукавити не буду, фільм не дивився. Оцінку поставив на основі опису та власної логіки (дивився новини тих часів і робив висновки). Хоча буде час – то подивлюся.
Щодо хабарів – то наша держава влаштована так – не даси хабаря, практично нічого не досягнеш (не даси хабаря викладачу – не отримаєш залік; не даси хабаря лікарю – не отримаєш довідку необхідну тобі, для прикладу, для влаштування на роботу; не даси хабаря судді так тебе засудять навіть якщо ти не винен або навпаки і т. д.).
Досягнення революції – це не тільки не давати хабарі, але й їх і не брати. Але, перш за все, що на вашу думку є революцією? Як можна називати революцією те там де нею і не пахне? Купка патріотів з євромайдану знесли пам’ятник Леніну – похвально; купка ТІтушок з того ж майдану знесли пам’ятник легендарному Лобановському – ганьба. Потім пішли коктейлі молотова в бік стражів порядку. Звісно я не кажу що наша міліція нас береже, але все ж таки: за що? За те що вони виконують свою роботу (охорона громадського порядку)? Поставте себе на їх місце. Далі ще гірше – підпали приватних авто, кровопролиття, групові бійки в тому числі побиття випадкових перехожих. Тільки но беркут спробує втрутитись як тут наша опозиція горлає на всю Європу, що влада хоче розігнати євромайдан. І тут приїжджають цілі делегації з ЄС (Ештон, делегація з литви, польші і ін. країн) і починають ходити на майдані наче вони там господарі. Мало того, до президента та уряду приїжджають ці ж самі делегації і дають їм настанови як треба діяти далі. Як це розуміти? Назвіть мені хоч один випадок коли до однієї з Європейських країн приїзджала українська делегація в період кризи і давала їм свої настанови. Жодного разу за всю історію такого не було і не буде.
Це все було сказано до того що нам потрібно навчитись свої внутрішні проблеми вирішувати самим а не запрошувати сюди західних чи російських експертів для вирішення тих чи інших проблем в нашій державі. От тоді це можна буде назвати справедливою, не “проплаченою” революцією.

pseudogiant
Що до того хто бомбардував Лівію – раджу вам подивитися це відео http://www.youtube.com/watch?v=MYCGJgy34ew і послухати що казали наші співвічизники в період так званих бомбардувань Кадафі.
P.S. я не кажу, що підтримую конотопську відьму, але це, як на диво навіть для мене, єдиний випадок де я згоден з нею на всі сто.
Приклад щодо скинення Шаха в Ірані мене дещо переконав. Дійсно, навіщо США скидати лояльну до себе диктатуру? Але… з іншого боку можна було б відрядити туди Натівський десант і придушити цю ісламську революцію. Чого доречі Америка не зробила. А щодо Лівії – то якщо вищеперераховані мною блага соц. захисту можна назвати корумпованим диктаторським режимом – то я хочу жити в такій диктатурі (безкоштовне житло, вода дороща за бензин, безкоштовна медицина).

tenau
І в 2004 році люди теж прийшли відстоювати свої права. Щось змінилось? Так, але в не таких масштабах на які розраховували прості громадяни. З’явилась свобода слова, в культурному плані почалась більш масштабніша підтримка та просування державної мови. І все. Нічого в соціальному плані не змінилося. Рівень життя в нашій державі як був одним з найнищих у європі так він таким і лишився. Люди прийшли з надією на краще, а отримали нічого. Доречі багато хто тоді казав що Ющенка фінансувала америка, а Януковича – Росія.
Так само зараз. Можливо на майдані є патріоти, але… невже вони думають що прийде замість Яника Яценюк чи Кличко життя ПокРащиця? Судячи з досвіду 2004 не думаю. І ви не будьте такими наївними. З тих що є зараз - і влада, і опозиція, вони нам нічого нового не принесуть.
А щодо фінансування то особисто моя думка заклечається в тому що захід хоче посадити на пост прем’єра чи навіть президента вигідну для себе людину. Про це, доречі, багато хто каже.

Anonymous 







2014-02-12 01:12  
freddycryger, "нє чітал, но осуждаю", так?. Основний висновок цього фільму - "єсть у рєволюциі начало - нет у рєволюциі конца" - потрібно міняти систему влади, а не рила біля корита, контролювати і ставити на місце будь-яку владу, а не ховатися за риторикою "противсіхів" і "мояхатаскраю". А в нашому випадку можна, нарешті самому з"їздити на той Майдан (український), поговорити з людьми, пошукати американські гроші нарешті Happy "Ті, хто мовчав і сидів у 1918, у 1933 їли своїх дітей"
pseudogiant 
VIP


З нами з: 24.08.12
Востаннє: 11.12.17
Повідомлень: 855

2014-02-12 07:30  
freddycryger написано:
А щодо Лівії – то якщо вищеперераховані мною блага соц. захисту можна назвати корумпованим диктаторським режимом – то я хочу жити в такій диктатурі (безкоштовне житло, вода дороща за бензин, безкоштовна медицина).

Уявіть, я пожив у такій диктатурі. Соловецький Союз називається. Хорошого мало.
Щодо Лівії, більша частина прибутків від нафти йшла в кишені сім’ї Каддафі, а також на фінансування його геополітичних прожектів. А штучне утримання цін на щось (у даному разі ліки) свідчить про відсутність глузду в керуванні економікою, і завжди призводить до дефіциту. Будете утримувати ціни на все – в дефіциті буде все, крім грошей, див. вищезгаданий Соловецький Союз. А потім інфляція 1000% на рік.
freddycryger написано:
Але… з іншого боку можна було б відрядити туди Натівський десант і придушити цю ісламську революцію. Чого доречі Америка не зробила.

Не варто уявляти, що Америка в змозі відправляти свої десанти будь-куди і виробляти ними будь-що. Вона не має для цього ні суто військових, ні економічних потужностей, ні достатнього морального авторитету. В даному разі в Америці були як прибічники, так і супротивники військового втручання в Іран. Врешті перемогли супротивники, і Америка вирішила не воювати з іранським народом і не перетворювати Іран на другий В’єтнам.

pseudogiant 
VIP


З нами з: 24.08.12
Востаннє: 11.12.17
Повідомлень: 855

2014-02-12 19:58  
Мушу зізнатися, я теж колись вірив у підступних злих гемерикосів, які нападають на країни з гордими й незламними диктаторськими режимами, щоби привласнити собі їхню нафту. Вірив, аж поки не прочитав статтю в рунеті, що руйнує головну підвалину цієї віри – легенду, про те, як гемериканці в Ірак уторглися, аби всю іракську нафту з сирої землі сухого піску своїми жадними вустами випити. На жаль саме ту статтю знайти не вдалося, дуже давно було діло. Даю лінки на кілька статей аналогічного змісту. 
slovo17 
Поважний учасник


З нами з: 23.10.11
Востаннє: 10.12.17
Повідомлень: 174

2014-02-13 21:34  
freddycryger написано:
...І тут приїжджають цілі делегації з ЄС (Ештон, делегація з литви, польші і ін. країн) і починають ходити на майдані наче вони там господарі. Мало того, до президента та уряду приїжджають ці ж самі делегації і дають їм настанови як треба діяти далі. Як це розуміти? Назвіть мені хоч один випадок коли до однієї з Європейських країн приїзджала українська делегація в період кризи і давала їм свої настанови. Жодного разу за всю історію такого не було і не буде.

Це може означати наступне - нинішня влада не здатна захистити країну від зовнішнього втручання, або просто не хоче цього робити, або не зацікавлена у цьому, або і те, і те, і те, або взагалі не знає що робити з країною, щоб усі українці були задоволені, або хоча б їх переважна більшість.
І ви чомусь про тиск Росії не згадали ще. Але нічого, я згадаю.)

freddycryger 
VIP


З нами з: 21.11.12
Востаннє: 15.04.17
Повідомлень: 389

2014-02-13 22:52  
igor911
Цитата:
потрібно міняти систему влади

Щоб поміняти систему влади – потрібно кардинально змінити саму владу (прибрати як чину владу так і опозицію). Щоб зробити останнє – потрібна революція зразка 1918 р.
Цитата:
можна, нарешті самому з"їздити на той Майдан (український), поговорити з людьми, пошукати американські гроші нарешті

Ви ніколи не замислювалися над тим за чий рахунок люди приїжджають з регіонів на майдан? Я бачив по телеку новини де показували як чоловіки в Тернополі сідають в автобус який повинен відвезти їх на київський майдан. Виникає питання, чи це вони дійсно наняли цей автобус за власний кошт? От задумайтеся над цим.

pseudogiant
Цитата:
Щодо Лівії, більша частина прибутків від нафти йшла в кишені сім’ї Каддафі

??? Вперше про таке чую. Наскільки мені відомо основна частина прибутків від нафти йшла на соц. потреби населення, а все інше американська пропаганда.
З цікавості, ви хоч подивилися відео на яке я дав вам посилання?
Цитата:
в Америці були як прибічники, так і супротивники військового втручання в Іран. Врешті перемогли супротивники, і Америка вирішила не воювати з іранським народом і не перетворювати Іран на другий В’єтнам.

Америка просто зрозуміла, що затівати війну в Ірані – це дуже небезпечно, адже в країни є сильна та боєздатна армія яка здатна стерти з лиця землі (особливо при наявності ядерної зброї) американські, як загалом, всі натівські позиції в Іраку та ще надавати американським союзникам в Катарі, Еміратах, Бахрейні та Саудівській Аравії.
Цитата:
аж поки не прочитав статтю

В мене зараз нажаль немає часу прочитати всі статті. Але от я прочитав першу і хотів у вас поцікавитись: випадково не Нємцов написав цю статтю (при всій моїй повазі до політика)?

slovo17
Цитата:
І ви чомусь про тиск Росії не згадали ще. Але нічого, я згадаю.)

Виправлю) Ось хто не хто а Росія в першу чергу намагається не пасти задніх. Постійно втручається у внутрішні справи нашої держави (особливо тиском з боку митного контролю та формуванням цін на газ). Добре що хоч свої делегації не відряджає.

slovo17 
Поважний учасник


З нами з: 23.10.11
Востаннє: 10.12.17
Повідомлень: 174

2014-02-13 23:01  
freddycryger написано:
Добре що хоч свої делегації не відряджає.

Так, вона діє підступніше.

pseudogiant 
VIP


З нами з: 24.08.12
Востаннє: 11.12.17
Повідомлень: 855

2014-02-14 02:31  
freddycryger написано:
Ви ніколи не замислювалися над тим за чий рахунок люди приїжджають з регіонів на майдан? Я бачив по телеку новини де показували як чоловіки в Тернополі сідають в автобус який повинен відвезти їх на київський майдан. Виникає питання, чи це вони дійсно наняли цей автобус за власний кошт? От задумайтеся над цим.

Можливі джерела фінансування.
а) Власні кошти. б) Я сам неодноразово здавав гроші на підтримку Євромайдану. Частина цих коштів може йти на квитки до Києва. Щодо автобуса, то наскільки я знаю, люди добираються до Києва поодинці, бо так менше ймовірність, що їх завернуть по дорозі. в) Частина бізнесменів симпатизують ідеям Майдану, вони теж можуть давати кошти. Серед них можуть бути навіть представники великого бізнесу, яким не подобається режим Януковича. Звісно я не знаю, хто саме, це лише моя гіпотеза. Та й знав би, не здав.

Насправді це не я мушу замислюватись, за які гроші вони найняли автобус, а автори цієї теорії змови повинні надати вагомі докази американського фінансування. А саме вони мусять. 1) Повідомити якого саме числа конгрес США постановив виділити кошти на організацію Майдану. (Де в цей час була Ана Чепмнен?) Чи може керівництво Пентагону фінансує це з власних кишень? Навіть у такому разі переходимо до п. 2. 2) Простежити шлях цих коштів від Америки до безпосередніх виконавців. Номери рахунків, з яких ці гроші переводились, кому саме переводились. Якщо це готівка, то відеозйомки, на яких організатори майдану отримують гроші від американського шпигуна. (Зуміли ж зняти, як Яшин із хвойдами розважається.) Спіймати хоча б одного шпигуна, який перетинає кордон України з чемоданом баксів. Записати телефонні розмови, зламати поштові скриньки, через які організатори революції виходили на зв’язок із своїми американськими патронами. 3) Провести це все через суд. А то назнімати можна будь-що. Мають бути експертизи, показання свідків тощо.

Натомість маємо лише підморгування та різні глибокодумні натяки з хитрим виразом обличчя.

До речі, у всьому що виклав Ассанж у Вікіліксі немає жодних доказів того, що кольорові революції у всіх країнах світу влаштовували американці. Якби це було так, якісь, хоча б непрямі сліди у диппереписці США мусили би бути. Якби вони там були, вибухнув би такий скандал, що американці повік би не відмилися. Натомість повна тиша.

Додано через 31 хвилину 27 секунд:

freddycryger написано:
З цікавості, ви хоч подивилися відео на яке я дав вам посилання?

Дивився. Тільки незрозуміло, чому тоді народ Лівії так валом пер із цього раю в Італію, не найуспішнішу країну Європи, ще до початку революції. Як варіант - життя в решті країни дуже відрізнялося від життя в Триполі у гірший бік. Так само як життя решти Соловецького Союзу відрізнялося від життя в Москві, розрахованій на іноземців вітрині. Плюс спроби змалювати Лівію як Едем з’явилися лише після початку бойових дій і схожі на спроби відмазати Каддафі або підкріпити чимось всю цю антиамериканську істерію. До цього я нічого такого не чув.
freddycryger написано:
затівати війну в Ірані – це дуже небезпечно, адже в країни є сильна та боєздатна армія яка здатна стерти з лиця землі (особливо при наявності ядерної зброї) американські, як загалом, всі натівські позиції в Іраку

Ви про що? Адже на момент Ісламської революції жодних натівських позицій в Іраку не було.
freddycryger написано:
Але от я прочитав першу і хотів у вас поцікавитись: випадково не Нємцов написав цю статтю (при всій моїй повазі до політика)?

Не Нємцов. Не думаю, що він став би підписувати свою статтю якимсь чужим прізвищем.

Anonymous 







2014-02-14 08:27  
freddycryger написано:
Ви ніколи не замислювалися над тим за чий рахунок люди приїжджають з регіонів на майдан?

Я добираюсь за власні кошти + кинув пару сотень у скриньку на Майдані. Підкажіть, до кого звернутися по американські гроші Happy

slovo17 
Поважний учасник


З нами з: 23.10.11
Востаннє: 10.12.17
Повідомлень: 174

2014-02-14 10:47  
freddycryger написано:
І тут приїжджають цілі делегації з ЄС (Ештон, делегація з литви, польші і ін. країн) і починають ходити на майдані наче вони там господарі.

До речі, оці делегації якраз трохи понизили градус напруги в Україні, інакше ми могли вже давно мати громадянську війну. Чого-чого, а війни нам не треба. Я не бачу нічого поганого у тому, що вони нас відвідують, якраз навпаки - це позитив. Гірше було б якби вони ігнорували ці події. Вияв стурбованості, поради - хіба це погано? Їм війна у сусідній країні теж же ж не потрібна.

freddycryger 
VIP


З нами з: 21.11.12
Востаннє: 15.04.17
Повідомлень: 389

2014-02-14 21:45  
pseudogiant
Цитата:
Простежити шлях цих коштів від Америки до безпосередніх виконавців...

))))) Вони [автори, журналісти] не можуть дати остаточну відповідь хто ж все-таки побив Т. Чорновол, а ви хочете щоб вони ще й такими надскладними, як для них, розслідуваннями займались.
Цитата:
Тільки незрозуміло, чому тоді народ Лівії так валом пер із цього раю в Італію

Поправочка, там були не тільки лівійські біженці, а основну масу складали гастрабайтери з інших африканських держав, які хотіли скориставшись війною в Лівії, потрапити до Європи.
Цитата:
Ви про що? Адже на момент Ісламської революції жодних натівських позицій в Іраку не було.

Військова інтервенція США в Ірак почалася у 2003 р. Десь прибл. через 1-2 роки планувалося вторгнення в Іран.

igor911
Цитата:
Я добираюсь за власні кошти

Але ж не всі такі самі як ви)

slovo17
Знаєте, до мене в Київ, перед новим роком, якось приїхав товариш з іншого міста. Ми з ним домовились про зустріч і він хотів піти на майдан, - не для агітація, а як на екскурсію (наче в зоопарк). Ми пішли (доречі йому так само як і мені м’яко кажучи байдуже на всі ці події)… так от, що я побачив на майдані: черги стомлених людей на каву та горячий суп; стомлених студентів які грілися біля багаття; людей, що відпочивали на кріслах в середині головпоштамту; людей, що власне стояли на майдані і кричали «героям слава!» під слова «слава Україні» зі сцени. Так от останні, як на мою думку, і були тими самими патріотами… До чого це було сказано?
Цитата:
До речі, оці делегації якраз трохи понизили градус напруги в Україні

Візьмемо до прикладу Білорусь (звісно я не підтримую диктаторський режим Лукашенка). Так от Лукашенко обходиться без закордонних делегацій, - йому вистачає на подібні акції направити ще більш чисельніші наряди міліції, які в мить зупинять будь-яке безчинство (звісно якщо дивитись з лукашенківської точки зору) і на цьому все.
Мені якось одна моя знайома сказала що Яник ганчір’я порівняно з Лукою (вона палка прихильниця Лукашенка), ні щоб дати команду беркуту йти в бій, так він пускає, вибачте, соплі європі: що йому робити далі?

slovo17 
Поважний учасник


З нами з: 23.10.11
Востаннє: 10.12.17
Повідомлень: 174

2014-02-14 22:17  
freddycryger написано:
доречі йому так само як і мені м’яко кажучи байдуже на всі ці події

Не вірю. Інакше ви б тут стільки не писали.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  наступна