Флудильня №4

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 306, 307, 308
Автор Повідомлення
andegamm 
Частий відвідувач


З нами з: 12.07.23
Востаннє: 01.06.25
Повідомлень: 33

2025-05-31 14:38  
Привіт!

Підкажіть, будь ласка, чому в моєму профілі кількість торрентів, які я роздаю, постійно "стрибає"?

Комп'ютер включений 24/7, з інтернетом все ок, нові торренти не качав, старі не видаляв і нічого не переміщував. У клієнті завжди бачу 100 роздач, а от у профілі це число постійно різне: 98, 80, 98, 100, 85 і так далі. Що може бути причиною?
QuackingGoose 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 12.10.20
Востаннє: 01.06.25
Повідомлень: 133

2025-05-31 15:09  
andegamm
в клієнті подивіться який статус трекерів на кожному торенті
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 440

2025-05-31 16:03  
andegamm написано:
Комп'ютер включений 24/7, з інтернетом все ок, нові торренти не качав, старі не видаляв і нічого не переміщував. У клієнті завжди бачу 100 роздач, а от у профілі це число постійно різне: 98, 80, 98, 100, 85 і так далі. Що може бути причиною?

Інформація на сайті оновлюється раз на кілька хвилин.
andegamm 
Частий відвідувач


З нами з: 12.07.23
Востаннє: 01.06.25
Повідомлень: 33

2025-05-31 18:19  
QuackingGoose написано:
в клієнті подивіться який статус трекерів на кожному торенті

Якщо мова йде про статус "Сідується" то на кожному з моїх торентів даний статус. Чи мова йшла про інший статус?

Додано через 1 хвилину 58 секунд:

raddy написано:
Інформація на сайті оновлюється раз на кілька хвилин.

Я це зрозумів, але якщо, наприклад, 100 торентів було завантажено вчора (і після цього ПК не вимикався), тоді протягом сьогоднішнього дня в профілі я маю бачити однакову кількість торентів. Чомусь ця кількість змінюється. Вочевидь, я щось зробив не так.

Додано через 11 хвилин 54 секунди:

Хоча на деяких торентах був "форсований старт", виключив його, тепер в усіх однаковий статус
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 440

2025-05-31 19:16  
andegamm написано:
Чи мова йшла про інший статус?

Статус з'єднання з трекером (bt.toloka.to та інші)

andegamm написано:
Я це зрозумів, але якщо, наприклад, 100 торентів було завантажено вчора (і після цього ПК не вимикався), тоді протягом сьогоднішнього дня в профілі я маю бачити однакову кількість торентів. Чомусь ця кількість змінюється. Вочевидь, я щось зробив не так.

Скільки всього торентів у клієнті? Скільки торентів можна одночасно завантажувати або роздавати?
andegamm 
Частий відвідувач


З нами з: 12.07.23
Востаннє: 01.06.25
Повідомлень: 33

2025-05-31 19:55  
raddy написано:
Статус з'єднання з трекером (bt.toloka.to та інші)

Дійсно, приблизно 100 одиниць не мають статусу, тоді як інші мають статус "працює". Є торенти для котрих bt.toloka.to працює, а для інших ні.

raddy написано:
Скільки всього торентів у клієнті?

Наразі 1612 шт. 56 шт завантажуються (для них стан трекера "відсутній", тире замість тексту) і 1556 шт сідуються (в більшості статус "працює")

raddy написано:
Скільки торентів можна одночасно завантажувати або роздавати?

Якщо правильно зрозумів, в utorrent це налаштування "черги".
Максимальна кількість торентів - 8000
Максимальна кількість активних завантажень - 8000
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 440

2025-06-01 02:35  
andegamm написано:
Дійсно, приблизно 100 одиниць не мають статусу, тоді як інші мають статус "працює". Є торенти для котрих bt.toloka.to працює, а для інших ні.

Щось пише про помилку?

andegamm написано:
Наразі 1612 шт. 56 шт завантажуються (для них стан трекера "відсутній", тире замість тексту)

Тире означає очікування.

andegamm написано:
Якщо правильно зрозумів, в utorrent це налаштування "черги".

Так.

andegamm написано:

Максимальна кількість торентів - 8000
Максимальна кількість активних завантажень - 8000

Взагалі, все мало б працювати - але ви багато хочете від цього клієнта, uTorrent =<2.2.1 фізично не підтримує більше 5-6к роздач, а версії новіші за 3.0 ще менше.
Так що, напевно, це особливості користування utorrent.
andegamm 
Частий відвідувач


З нами з: 12.07.23
Востаннє: 01.06.25
Повідомлень: 33

2025-06-01 08:00  
raddy написано:
Щось пише про помилку?

Не бачу нічого, щоб сповіщало про помилку для даних торентів.

raddy написано:
це особливості користування utorrent

qBittorrent на Вашу думку буде краще чи щось інше можете порадити для Windows?
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 440

2025-06-01 10:09  
andegamm написано:
qBittorrent на Вашу думку буде краще чи щось інше можете порадити для Windows?

Так, для такої кількості роздач під windows варіантів мало (можливо ще deluge або transmission), коли ж їх не більше кількох сотень - utorrent більш ніж достатньо.

ps. але qbittorrent (точніше, все, що використовує qT під Windows), на мою думку, досить ненажерливий щодо ресурсів.
andegamm 
Частий відвідувач


З нами з: 12.07.23
Востаннє: 01.06.25
Повідомлень: 33

2025-06-01 15:03  
raddy написано:
Так, для такої кількості роздач під windows варіантів мало (можливо ще deluge або transmission)

Дякую. Тоді йду качати transmission
Night_Hawk 
VIP


З нами з: 10.03.12
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 527

2025-06-01 15:27  
Та от хз, в мене довгий час був uTorrent то там могло і по 8000 торрентів роздаватись одночасно. Але за їх кількістю на трекерах я взагалі не слідкував.
Transmission нормально працює десь до сотні роздач, імхо її вартує ставити на щось невелике (той самий расбері пай або старий комп якийсь).
Але коли залізо потужне, то qBittorrent мабуть буде найкращим варіантом (плюс в мережі можна знайти утиліту для міграції з uTorrent). Оперативу він звісно хаває добряче, але це явно не фаворит по ненажерливості (якщо раптом треба такого - то досі існує BitComet).
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 440

2025-06-01 16:03  
andegamm написано:
Тоді йду качати transmission

Для користувача Windows він не дуже зручний, на мій погляд.
Night_Hawk написано:
Та от хз, в мене довгий час був uTorrent то там могло і по 8000 торрентів роздаватись одночасно. Але за їх кількістю на трекерах я взагалі не слідкував.

Можливо в ті часи імена файлів у роздачах були коротшими, зараз же у "зберігачів з федерації", що використовують uTorrent - 5-10+ одночасно відкритих копій клієнта, звичайна справа.
Night_Hawk написано:
Transmission нормально працює десь до сотні роздач, імхо її вартує ставити на щось невелике (той самий расбері пай або старий комп якийсь).

Дивно таке чути, стандартний клієнт для *nix - сотні роздач, це далеко не межа його можливостей.
Night_Hawk написано:
Але коли залізо потужне, то qBittorrent мабуть буде найкращим варіантом (плюс в мережі можна знайти утиліту для міграції з uTorrent). Оперативу він звісно хаває добряче, але це явно не фаворит по ненажерливості

На жаль, мої експерименти з використанням qbittorrent були перервані наслідками чергового прильоту, але споживання пам'яті на win7/300-400 роздач в режимі 24/7 рідко перевищувало 200МБ, замість 1-1.5ГБ з налаштуваннями за замовчуванням.
Night_Hawk написано:
(якщо раптом треба такого - то досі існує BitComet).

На щастя, він заборонений практично на всіх приватних трекерах, тож навіть не намагався його використовувати. Мої чемпіони Vuze & BiglyBT.
andegamm 
Частий відвідувач


З нами з: 12.07.23
Востаннє: 01.06.25
Повідомлень: 33

2025-06-01 19:12  
Night_Hawk написано:
то qBittorrent мабуть буде найкращим варіантом

Зараз якраз зним і розбираюсь, поки споживання більше 300МБ оперативи не бачив, згодом буде видно.
raddy написано:
Для користувача Windows він не дуже зручний, на мій погляд.

transmission не сподобався, тому вже пробую qbittorrent
raddy написано:
замість 1-1.5ГБ з налаштуваннями за замовчуванням

Розкажіть, будь ласка, які це налаштування? не хочу щоб торент клієнт споживав стільки. Психологічно готовий максимум на 300МБ )))
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 440

2025-06-01 19:32  
andegamm написано:
Розкажіть, будь ласка, які це налаштування? не хочу щоб торент клієнт споживав стільки. Психологічно готовий максимум на 300МБ )))

"Витоки пам'яті" залежать від використовуваної версії, у моєму випадку (qbit 4.5.5/libtorrent 2.0) допомогла установка опції "Disk IO type" в posix-сумісний режим.

Опис схожого "витоку" на гітхабі.
Night_Hawk 
VIP


З нами з: 10.03.12
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 527

2025-06-01 22:59  
raddy написано:
сотні роздач, це далеко не межа його можливостей

Ультрамало) Ну але загалом можу погодитись, проте управляти ними там не надто зручно.

raddy написано:
зараз же у "зберігачів з федерації", що використовують uTorrent - 5-10+ одночасно відкритих копій клієнта, звичайна справа

Цікаво чого досі на ньому сидять і який взагалі в цьому всьому сенс)

raddy написано:
qbit 4.5.5

Так це вже стара версія, краще ставити 5.1.0, читав що в 4 якісь вразливості познаходили по безпеці, реддіт потихеньку вже гуде. Зараз маю його nox версію на сервері, активних роздач десь під 5 тисяч - віджирає добрий 1 гігабайт.

raddy написано:
На жаль, мої експерименти з використанням qbittorrent були перервані наслідками чергового прильоту

Прийміть мої співчуття.
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 440

2025-06-01 23:45  
Night_Hawk написано:
Цікаво чого досі на ньому сидять і який взагалі в цьому всьому сенс)

Якась економія на комплектуючих, та й електроенергія там дешевше. Віддалено колись спостерігав конфігурацію на атлоні х2 з 8ГБ ддр2 та десятком вінчестерів під ~100ТБ з windows 7 і юtorrent 2.0.4. А деякі "зберігачі" досі хр з 1.8.2 використовують - судячи з коментарів.
Night_Hawk написано:
Так це вже стара версія, краще ставити 5.1.0,

У них попередня версія вважається старою, куди там 4.х.х. Люди ще в минулому році обурювались, що актуальним версіям qbit потрібен windows server 2019+, при тім, що 2016 ще три роки має підтримуватись.
Night_Hawk написано:
читав що в 4 якісь вразливості познаходили по безпеці,

Це перманентний стан.. Мені сподобалась відповідь їхніх контрибуторів. Питали, яку версію qbit краще використовувати під XP з Вістою. Вони відповіли - що краще використовуйте utorrent 2.2.1, qbit для тих операційних систем занадто дірявий.
Night_Hawk 
VIP


З нами з: 10.03.12
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 527

2025-06-02 01:36  
raddy
Капець 🤯
З одної сторони читаєш як люди в докери то все пакують і ставлять вагон оперативи, а з іншої отакі панове консерватори)

raddy написано:
qbit для тих операційних систем занадто дірявий

В принципі там і системи самі вже такі, але добре хоч воно то там ще якось працює досі і є звідки взяти в разі чого. А то буває позакривають тихенько підтримку і вмивають руці взагалі (як наприклад було з Windows Phone i Nokia Lumia - там зараз хіба пошту відправити можна, решта все мертве, додатки сам не поставиш, а магазин закрили).
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 02.06.25
Повідомлень: 440

2025-06-02 02:42  
Night_Hawk написано:
В принципі там і системи самі вже такі,

Віруси під хр років 5 не пишуть.

Night_Hawk написано:
А то буває позакривають тихенько підтримку і вмивають руці взагалі (як наприклад було з Windows Phone i Nokia Lumia - там зараз хіба пошту відправити можна

Звідки там діючи сертифікати https?
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 306, 307, 308