Флудильня №4

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 119, 120, 121  наступна
Автор Повідомлення
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 20:01  
kryk-v.ya.
Не вірю. Не робили дотепер, то чого оце мають стартувати?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 20:05  
Arsenfpu написано:
Не вірю.

а я маю надію, хоч і мала та все ж, як без надії? можливо і наївно звучить...
дивна ситуація із Залужним, щоб отак бойового генерала, та й під час війни взяти і відправити у заслання тай подалі звідси, невже не знайшлося його досвіду тут місця? дуже дивно, і толком нічого не пояснили, дуже дивно.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 20:08  
kryk-v.ya.
Бо це хвороба усіх наших президентів - страх втрати влади і винищення усіх потенційних конкурентів навколо. Тут залужний, раніше був саакашвіллі. І т.д.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 20:12  
Arsenfpu написано:
страх втрати влади і винищення усіх потенційних конкурентів навколо

який сенс у владі якщо є страх її втратити, "то не йди туди і всьо і без тебе розберуться".
нема у нас підготовки кадрів...не може будь-хто бути президентом, має бути до такого людина готова і підготовлена.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 20:17  
kryk-v.ya.
Нам аби просто втриматись зараз. А реальний шанс у нас може трапитись, якщо щось відбудеться у рашці: пуйло може випадково впасти на сходах, випадково відмовлять усі двигуни його літака, не з тієї миски з'їсть улюблену кашку.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 20:21  
Arsenfpu написано:
Нам аби просто втриматись зараз.

ми такій схемі 30 років живем,
Arsenfpu написано:
пуйло може випадково впасти на сходах, випадково відмовлять усі двигуни його літака, не з тієї миски з'їсть улюблену кашку.

так може, але це з розділу фантастики...
хотілося б перемоги і повного розгрому їхньої армії і це далеко не фантастика.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 20:27  
kryk-v.ya.
1. так
2. ми їх? самі? це імпосібл.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 21:23  
Arsenfpu написано:
це імпосібл.

посібил, посібил, ше й як посібил...зброя потрібна, це єдиний стримуючий фактор.
ну і Залужного повернути.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 21:29  
kryk-v.ya. написано:
ну і Залужного повернути.

тепер я спитаю. чого за ним так побиваєтесь?
revolved 
Свій


З нами з: 15.05.15
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 114

2024-11-09 21:32  
Брешите ви все, товарісч Арсен, було багато реформ, і при цьому і при попередньому. Армія, поліція, судова реформа, самоврядування, земельна, дбр, беб та багато інших.

І ви пишете про не тих аналітиків. Так тепер зрозуміло, яких ви "аналітиків" читаєте.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 21:34  
Як казав класик: "гдєтєбєблятьісчьорєформнєхфатаєт?" Wide grin
kinderella 
Свій


З нами з: 02.09.13
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 127

2024-11-09 21:47  
"достояна" відповідь троля, якого звинуватили в брехні 😬
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 21:48  
Arsenfpu написано:
тепер я спитаю. чого за ним так побиваєтесь?

дивне питання, якось цей пан викликав довіру, тому і думаю що з ним було б трохи краще, я звичайно можу і помилятись, я ж диванна сотня, та все ж.
ecover.to 
Поважний учасник


З нами з: 26.08.20
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 169

2024-11-09 21:50  
kryk-v.ya. написано:
зброя потрібна

і солдати!

Додано через 1 хвилину 24 секунди:

spongebob5 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.11.24
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 55

2024-11-09 21:53  
Arsenfpu написано:
тепер я спитаю. чого за ним так побиваєтесь?

А за ким побиваться? За ахметовим? він був при владі, разом зі злочинцем януковичем.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 21:54  
kryk-v.ya.
Цікавлять аргументи. Бо, здається, народ любить ліпить собі кумирів, а потім до краю в них розчаровуватись.
spongebob5 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.11.24
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 55

2024-11-09 21:55  
Я не розчарувався ні в Чорноволові, ні в Ющенку, ні в Порошенку, за кого голосував на виборах.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 22:07  
revolved написано:
було багато реформ, і при цьому і при попередньому. Армія, поліція, судова реформа, самоврядування, земельна, дбр, беб та багато інших.

не знаю чи це можна з впевненністтю назвати реформами, це скоріше спроба з великим натяком на реформи, бо я пригадую як саакашвілі казав...якщо реформа за два місяці не принесла результату то це не реформа, і реформа має за мету полегшення життя громадян, а не навпаки, як зараз, от наприклад реформа дбр, чи то пак створення такої структури і де результат? а пройшло 10 років, або реформа самоврядування, я так розумію ви маєте на увазі "адміністративну"? то у нас це тільки все декларативно і стало більше бардаку...так спроби якісь є, і щось тай міняється, але ми говоримо про що? от для прикладу я, живу в незалежній країні і 33 роки чую про реформи, і чекаю, бо так нам кажуть..."потерпіть ще рік"...і як розуміти сенс тих реформ...може вони і мають за мету "покращення", то це напевно для майбутнього.

Додано через 3 хвилини 12 секунд:

Arsenfpu написано:
Цікавлять аргументи. Бо, здається, народ любить ліпить собі кумирів, а потім до краю в них розчаровуватись.

для прикладу при Залужному відвоювали північ, харківська операція, херсонська, і на тому все...бо більше здобутків не було, і це все при ньому.

Додано через 4 хвилини 56 секунд:

spongebob5 написано:
Я не розчарувався ні в Чорноволові, ні в Ющенку, ні в Порошенку, за кого голосував на виборах.

тобто вас все влаштовувало? а мене ні, я двома останніми не просто розчарований а й злий, бо першого вбили, і теж нема результату розслідувань, хто і що...бо ющ і порох просто просрали наш час, а це 10 років нашого життя, то слово "розчарованний" абсолютно не доречне, бо це пиздець...і інакше не скажеш.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 22:08  
kryk-v.ya.
Найбільша успішна саме військова операція - це харківщина. Кажуть, що це робота саме сирського.
Почув вас. Але все, що зараз є погане в армії і усіма критикується - виросло саме під залужним...

Додано через 36 секунд:

kryk-v.ya. написано:
порох просто просрали наш час

поб'ють тут вас за таке Happy
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 22:11  
Arsenfpu написано:
Кажуть, що це робота саме сирського.

армія не демократія, Залужний був главком а сирський виконував накази, нехай зараз покаже.

Додано через 1 хвилину:

Arsenfpu написано:
поб'ють тут вас за таке

це ще є фанати того гандона?
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 22:12  
kryk-v.ya. написано:
це ще є фанати того гандона?

вагон
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 22:13  
Arsenfpu написано:
вагон

я їм співчуваю.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 22:13  
kryk-v.ya. написано:
а сирський виконував накази, нехай зараз покаже.

Згоден. Але ж я про погане. Ми ж пам'ятаємо початок літа 2023 і український контрнаступ. То хто антигерой?
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 22:26  
Arsenfpu написано:
Ми ж пам'ятаємо початок літа 2023 і український контрнаступ.

так памятаємо, думаю що тут вже Залужний якраз і ні при чім, бо ми ще памятаємо як це все починалось, розтрубіли на весь світ, де що і як і памятаємо як 8 місяців хвалену домогу не могли схвалити, то як воювати? і чим? то вже робота дипломатів і уряду і президента.
ecover.to 
Поважний учасник


З нами з: 26.08.20
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 169

2024-11-09 22:33  
Радник Трампа не говорив від його імені про "реалістичне бачення миру" в Україні, - Reuters
https://www.unian.ua/politics/radnik-trampa-ne-govoriv-vid-yogo-imeni-pro-realistichne-bachennya-miru-v-ukrajini-reuters-12814950.html

Цитата:
Радник Дональда Трампа Браян Ланза, який заявив, що Україні варто думати про завершення війни, а не про повернення територій, не говорив від імені команди обраного президента США. Про це повідомляє Reuters із посиланням на неназваного представника "перехідної адміністрації" Трампа.

Видання нагадує, що Ланза працював на виборчу кампанію Трампа, але нині він не працює на майбутнього главу Білого дому.

"Брайан Ланза був підрядником кампанії. Він не працює на президента Трампа і не говорить від його імені, - сказав співрозмовник видання.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 22:33  
kryk-v.ya.
Вибачте, але так не можна. Все добре - моя заслуга, погане - винні інші. Це невідповідально і якраз веде до різкого зневірюваня в якийсь прекрасний момент.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 22:47  
Arsenfpu написано:
Вибачте, але так не можна. Все добре - моя заслуга, погане - винні інші. Це невідповідально і якраз веде до різкого зневірюваня в якийсь прекрасний момент.

це ви самі написали?

Додано через 3 хвилини 48 секунд:

ecover.to написано:
Радник Трампа не говорив від його імені про "реалістичне бачення миру" в Україні, - Reuters

ага..."зондування грунту не вдалося"...запускаємо "план б"
Цитата:
Видання нагадує, що Ланза працював на виборчу кампанію Трампа, але нині він не працює на майбутнього главу Білого дому.
"Брайан Ланза був підрядником кампанії. Він не працює на президента Трампа і не говорить від його імені, - сказав співрозмовник видання.

тобто ось це...
а ми вже тут всі перегризлися, хтось вже встиг напитися, а хтось і взагалі.
Arsenfpu 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 30.04.09
Востаннє: 24.11.24
Повідомлень: 13357

2024-11-09 22:50  
kryk-v.ya.
Так. Ми беремо залужного, обліплюємо всім найкращим, відкидаємо все погане і ідол готовий. А потім, через деякий час опинившись в дупі, раптом починаємо мати просвітлення.
spongebob5 
Забанено
Забанено


З нами з: 09.11.24
Востаннє: 20.11.24
Повідомлень: 55

2024-11-09 22:54  
Як мені подобається ваша всьопропальска брехня.

А реформа армії зразка 14 та 18 років, ні, не було? Дауни неблагодарні.

Додано через 1 хвилину 1 секунду:

Треба було пороху тоді мобілізацію продовжувати, щоб кожен з вас відчув на власній шкірі що таке війна.
kryk-v.ya. 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 14.02.14
Востаннє: 23.11.24
Повідомлень: 4528

2024-11-09 22:58  
Arsenfpu написано:
і ідол готовий.

ну не зовсім вже і ідол, бо результат вийшов інший, його просто злили і не дали завершити справу, ну хотіли чуваки його звільнити, ну можна було десь в міністерстві прилаштувати, все ж таки бойовий генерал, а такими кадрами навіть як би вони його не терпіли, не можна так нехтувати...все це нагадує якусь "залаштункову операцію", можливо нам не дають перемогти? при тому всі і поляки теж...можливо потрібні інші союзники? бо зброї в світі навалом.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 119, 120, 121  наступна