Флудильня №4

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 350, 351, 352, 353  наступна
Автор Повідомлення
Volgeforz 
Свій


З нами з: 02.09.15
Востаннє: 31.10.25
Повідомлень: 76

2025-10-12 18:45  
Unua Libro написано:
А він сам, Залужний, хіба коли-небудь заявляв, що хоче йти на вибори? Це ж начебто інші люди за нього вирішили, що він повинен стати президентом і вже включають його у списки опитувань.

Десь бачив, на жаль посилання не знайшов, що кооперується з юлькою. І наче вже якийсь штаб відкрили. Знов таки може вкид.
sashadasha9204 
Забанено
Забанено


З нами з: 02.04.24
Востаннє: 12.10.25
Повідомлень: 183

2025-10-12 19:17  
Я бачив як зеленський краде гроші українського суспільства. Можу дати свідчення. Але кому?
bilyuk 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 28.06.11
Востаннє: 02.11.25
Повідомлень: 137

2025-10-12 20:31  
"Чому так?"

Ярина Чорногуз
волонтерка, військовослужбовиця, морський піхотинець, військовий медик, розвідниця Збройних сил України


Як і раніше, як і завжди, зараз я так само відчуваю фундаментальну важливість найважчої боротьби за країну і державу. Я рада, що за 30 років життя і за шість у армії не зневірилася в ній ані на краплю. Водночас я бачу багато речей, менших і більших, які викликають запитання: "чому так?"

Наприклад, я ніколи не зрозумію, для чого розформовувати в дуже складний момент для фронту на затяжний 4 рік повномасштабного ефективний підрозділ БПЛА та його вмотивовану команду через якісь там дописи із критикою рішень влади засновника цього підрозділу. Це інфантильна безвідповідальна та дуже шкідлива для держави позиція в часи війни, яке б ставлення у кого не було до тих дописів. Неінфантильно було б спробувати поговорити, залучити людину до процесів і домовитися. А відповідально - було зважити на раціональне зерно критики, отримати за це повагу та працювати далі разом проти ворога.

Я також ніколи не зрозумію, як можна публічно клювати людину, яка з тобою по один бік окопів, але потрапила в біду. Навіть якщо ви з нею вороги.

Мене багато хто не любить за різкі висловлювання, погляди, просто за те, яка я є, розводили на мене неодноразово хейт та погрожували, але навряд я б стала клювати цих людей, якщо б технологію, яку вони створили для оборони держави з нуля, почали б розвалювати як показове покарання у всіх на очах.

Такі речі негативно впливають на мотивацію всіх, на спільну справу. Це дуже по-російськи - вживати таких методів. А в довгій війні на виснаження - головне не стати схожим на свого ворога.

Стільки ресурсу кидається на пригнічення неугодних владі своєю критикою, все відбувається у спецслужб, які це виконують - так швидко і злагоджено, і водночас - де ця сама швидкість і злагодженість у реальних кроках, коли йдеться про допомогу армії?

Де указ про житлову повинність на користь військових у фронтових зонах? Чому про те, що багато військових платять шалені гроші за оренду чужих порожніх будинків, які вони захищають від окупації, - сказали лише 2 депутатки на засіданні, на яке не прийшла половина ВР? Коли парламент мирного часу версії 2019 нарешті бодай трохи включить подобу парламенту воєнного часу. Чому спецслужби не займаються вирішенням цього питання з розквартируванням, але розформовують робочий підрозділ БПЛА через постики у фб та пресують антикорупційні інституції за чесні розслідування про махінації і заробіток на війні друзів влади і самої влади?

Гадаєте, це виглядає серйозно?

Ні. Смішно, абсурдно і гірко.

По-російськи.

Чому дозволили виїзд за кордон молоді до 22 років, яка мала б готуватися замінити на фронті втомлених виживальців 25,30,40,50+? Коли до тих, чия війна проходить не в полі, а у владних кабінетах дійде, що їх захищають не герої з бронзи і золота, а живі люди, яким треба заміна, ротації, та базове грошове забезпечення без бойових більше ніж 500 баксів?

Де реальні кроки по подоланню нерівності в правах та відповідальності між військовими і цивільними, яку створила політика влади за останні чотири роки війни.

У мене є дуже багато менших чому.

Може, вже час зупинитися розчаровувати найактивнішу частину суспільства, від якої залежить виживання і вас, і держави, та почати дбати про неї реальними кроками, а не силою ілюзій та інерції?

Цей авторитаризм на мінімалках зовсім не там, де він у воєнний час потрібен - реально задовбав.
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 761

2025-10-12 20:57  
sashadasha9204 написано:
Я бачив як зеленський краде гроші українського суспільства. Можу дати свідчення. Але кому?

Особисто Зеленський?
sashadasha9204 
Забанено
Забанено


З нами з: 02.04.24
Востаннє: 12.10.25
Повідомлень: 183

2025-10-12 20:59  
Так, особисто він.
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 761

2025-10-12 21:01  
sashadasha9204 написано:
Так, особисто він.

Як це сталося?
sashadasha9204 
Забанено
Забанено


З нами з: 02.04.24
Востаннє: 12.10.25
Повідомлень: 183

2025-10-12 21:09  
Для чого мені про це писати?
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 761

2025-10-12 21:14  
sashadasha9204 написано:
Для чого мені про це писати?

ККУ Стаття 396. Приховування злочину

1. Заздалегідь не обіцяне приховування тяжкого чи особливо тяжкого злочину -

карається пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк.
sashadasha9204 
Забанено
Забанено


З нами з: 02.04.24
Востаннє: 12.10.25
Повідомлень: 183

2025-10-12 21:20  
Так неапишіть на мене заяву, що я приховую злочин.
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 761

2025-10-12 21:31  
sashadasha9204 написано:
Так неапишіть на мене заяву, що я приховую злочин.

Мені нема про що писати, не знаючи про можливий склад злочину та ваші реквізити, а оскільки ви навіть анонімно відмовляєтеся розповідати, то всі ваші крики швидше підпадають під ККУ
Стаття 383. Завідомо неправдиве повідомлення про вчинення кримінального правопорушення.
sashadasha9204 
Забанено
Забанено


З нами з: 02.04.24
Востаннє: 12.10.25
Повідомлень: 183

2025-10-12 21:33  
А по хую під що там що підпадає.

Зеленський крадій і злочинець. Є спеціальні органи слідства, нехай розслідують.
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 761

2025-10-12 21:43  
sashadasha9204 написано:
Зеленський крадій і злочинець. Є спеціальні органи слідства, нехай розслідують.

Почався черговий потік словоблудства.
EginKaman 
Свій


З нами з: 07.12.16
Востаннє: 02.11.25
Повідомлень: 52

2025-10-13 08:24  
raddy написано:
Почався черговий потік словоблудства.

Йому головне з кимось срач влаштувати, подібні люди без цього прожити і дня не можуть.
Mono2025 
Свій


З нами з: 20.02.25
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 114

2025-10-13 17:57  
EginKaman, з мого боку це самозахист. Там чітко видно, що звертаються не до нього, жирним виділено.
Mono2025 
Свій


З нами з: 20.02.25
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 114

2025-10-14 14:12  
EginKaman 
Свій


З нами з: 07.12.16
Востаннє: 02.11.25
Повідомлень: 52

2025-10-14 15:30  
Mono2025, до тебе жодних питань не маю.
Mono2025 
Свій


З нами з: 20.02.25
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 114

2025-10-14 18:29  
EginKaman написано:
Mono2025, до тебе жодних питань не маю.

Мені не хочеться придумувати відповідь на це, тому... це все.

Додано через 5 хвилин 46 секунд:

"Просто "ме-ме-ме": Джамала жорстко розкритикувала пісні учасників Нацвідбору
https://www.unian.ua/lite/music/yevrobachennya-2026-dzhamala-zhorstko-rozkritikuvala-pisni-uchasnikiv-nacvidboru-video-13162695.html
Хто б казав. Певічка, яку слухають і нагороджують тільки тому, що вона кримська татарка.
ecover.to 
VIP


З нами з: 26.08.20
Востаннє: 31.10.25
Повідомлень: 1161

2025-10-14 20:25  
“Люба моя, не вір в риму, а слухай абзаци.”
bilyuk 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 28.06.11
Востаннє: 02.11.25
Повідомлень: 137

2025-10-14 22:24  
Перші 3 місяці у війську

Автор: Богдан Буткевич



Ну, що, сьогодні рівно 3 місяці як я у війську. З приводу чого дуже чекаю блекаутів на рашці. Адже ворог розуміє тільки силу. Яку йому пообіцяли. Отже – час діяти.

А тепер повертаюся до основної теми – перші 3 місяці у війську.
Це – ніщо, звичайно, порівняно з тими, хто тут вже 3 роки й більше. Про кіборгів, що служили й до 2022-го, й говорити годі.
Але деякі речі я вже бачив, обдумав і пережив. Вони сильно збігаються з тим, що говорять всі військові. Отже.

1) Сінька в армії – зло. Тому покинув взагалі вживати алкоголь з першої секунди перебування там. І не помилився. Надивився як народ мрачно бухає, і це навіває майже потойбічний страх. Люто, приречено, коли алкоголь стає реально брамою до пекла. Тож – нуль бажання.

2) Мало що так демотивує особовий склад як відчуття, що ти майже назавжди прив’язаний і до своєї частини, і до армії взагалі. Більшість людей, в незалежності від якості своєї служби, тупо ставить на паузу своє життя. Адже розуміє, що вихід з армії при нинішніх реаліях – це або смерть, або каліцтво, або інвалідність. З усіма витікаючими звідси наслідками – для цього самого життя.

До цього додамо повністю, злісно й свідомо провалену мобілізацію, тобто, розуміння, що замінити тебе, по суті, нікому.
Тому так, чіткі терміни служби і право на чесне переведення – це найнагальніші проблеми. Які реально щоденно нищать мотивацію і бажання людей бути в армії не просто в режимі "молодшого солдата".

3) Зарплата. Так – розуміння, що навіть охоронець чи вантажник в супермаркеті отримує більше, ніж ти, – це прям агоньок. І навіть перебування в зоні бойових дій не сильно покращує оце відчуття непотрібності тебе твоїй державі, яке накочує нерідко. І це я, який ще ніде реально в замєсах не бував. А люди, які не вилазили з боячок, і все одно рано чи пізно опиняються в тилу – як їм з цим?

4) Звичайно, найскладніше особисто для мене – що я тепер, по суті, не можу коментувати внутрішню ситуацію в країні так, як я звик. Хоч це мій фах, хліб. І в чому я дійсно профі.

Ну, тобто, як не можу – можу. Ніхто нічого не забороняє. Але не вважаю за можливе це наразі через очевидні причини. І бо я військовослужбовець, і бо не хочу, щоб через мої слова були проблеми у моїх побратимів та частини. На яких вони аж ніяк не заслуговують. Плюс я звик сам завжди відповідати за свої слова. І не можу допустити, щоб через мене страждали безвинні люди.

Само собою, що горить. Я ж все бачу і кожен крок записую. З війська все стає настільки кришталево ясним, наскільки тільки може бути.
Само собою, що я не просто не змінив своїх поглядів і не відмовляюся від жодного сказаного слова, а ще й вдесятеро більше хочу сказати те саме.
Само собою, що колишніх журналістів не буває. Але...

Що ж, це дійсно квест для мене. Але гарантую – повернуся з новими силами. Як тільки настане відповідний момент. Коли я вирішу, що або вже можна говорити, або вже не можна мовчати, де б ти і ким би ти не був. Та й говорити можна по-різному. 😉

А поки – маю за честь продовжити свою службу в лавах ЗСУ. Де і ким можу.
Наразі – зв’язківець в полку зв’язку. А далі – куди вже вивезе військова доля та воля командування.

Служу українському народу!
ecover.to 
VIP


З нами з: 26.08.20
Востаннє: 31.10.25
Повідомлень: 1161

2025-10-14 22:50  
bilyuk 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 28.06.11
Востаннє: 02.11.25
Повідомлень: 137

2025-10-14 22:54  
Mono2025 
Свій


З нами з: 20.02.25
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 114

2025-10-15 12:06  
Цитата:
Ви живете в Україні та Іспанії. Котрась з країн все ж на першому місці? Без чого простіше обійтися - без моря чи без українського села?

Якби я могла обійтися без українського села, то, ймовірно, не брала б на себе ризик везти дітей надовго в Україну зараз. Але мені дуже складно обійтися без України, тому я часто там.


Боже, дайте їй Героя України! Всьо, диктант можна не писати. Ірена Карпа номер 2.

Додано через 8 хвилин 47 секунд:

Кузнєцова Євгенія Миколаївна

Додано через 1 годину 16 хвилин 3 секунди:

І яка ж тупа журналістка! В Україні теж є море, навіть два. Наразі одне. Треба було так їй і відповісти: Журналістко, чому ти така тупа? В Україні теж є море!
Mono2025 
Свій


З нами з: 20.02.25
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 114

2025-10-15 15:02  
Є спосіб. Розгортаєш книжку приблизно на середині й читаєш кілька сторінок.
EginKaman 
Свій


З нами з: 07.12.16
Востаннє: 02.11.25
Повідомлень: 52

2025-10-16 16:05  
Night_Hawk 
VIP


З нами з: 10.03.12
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 580

2025-10-19 22:25  
bilyuk написано:
Та й говорити можна по-різному.

Ага, головне аби після цього не перевели в штурмовики.
bilyuk написано:
4) Звичайно, найскладніше особисто для мене – що я тепер, по суті, не можу коментувати внутрішню ситуацію в країні так, як я звик. Хоч це мій фах, хліб. І в чому я дійсно профі.

Невже навіть не скаже що це все через ухилянтів? Дивно)
Mono2025 
Свій


З нами з: 20.02.25
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 114

2025-10-20 10:50  
Night_Hawk написано:
ухилянтів

Кримські татари - ухилянти.
А я чекаю 24 жовтня, вийде альбом Monokate. Без чорноротої Карпи, дуже сподіваюсь. Катю, май розум!
bilyuk 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 28.06.11
Востаннє: 02.11.25
Повідомлень: 137

2025-10-20 20:10  
Mono2025 написано:
Без чорноротої

Щоб ти з'їв щоб не триндів? Ти навколо всіх ображаєш, а потім дивуєшся, що тебе називають чмом.
Ти больненький?
Mono2025 
Свій


З нами з: 20.02.25
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 114

2025-10-21 09:20  
bilyuk написано:

Щоб ти з'їв щоб не триндів? Ти навколо всіх ображаєш, а потім дивуєшся, що тебе називають чмом.
Ти больненький?

Доведено вченими, що розмовляти з собою корисно для здоров'я. Тож ти молодець, не зупиняйся)))
bilyuk 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 28.06.11
Востаннє: 02.11.25
Повідомлень: 137

2025-10-21 21:54  
Я зацитував твоє повідомлення, мало розвинутий.
Mono2025 
Свій


З нами з: 20.02.25
Востаннє: 01.11.25
Повідомлень: 114

2025-10-22 10:14  
Знову ти, порохосрань)) Ок, напишу трохи пізніше.

Додано через 45 хвилин 58 секунд:

bilyuk написано:

Ти навколо всіх ображаєш, а потім дивуєшся, що тебе називають чмом.
Ти больненький?

Отже, ти, порохосрань, сповідуєш теорію, ідею сірої маси: не висовуйся, будь як всі. Якщо український воїн потрапив у російський полон, де навколо нього одні росіяни, і він їх всіх навколо "ображає", тобто називає тими, ким вони є, то згідно з теорією сірої маси цей український воїн "чмо" і "больненький".
Все, гуляй. Достатньо. Ти вже і так там, не злазиш)

Додано через 2 хвилини 52 секунди:

Груша була гарна (і смачна), хоч малюй.
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 350, 351, 352, 353  наступна