Серджіо Леоне / Sergio Leone [режисер]

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Автор Повідомлення
yuranako 
VIP


З нами з: 03.11.10
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 1161

2013-04-17 20:59  
Серджіо Леоне / Sergio Leone


Ім'я: Серджіо Леоне
Ім'я (при народженні): Серджіо Леоне (італ. Sergio Leone)
Дата народження: 3 січня 1929
Дата смерті: 30 квітня 1989
Основне з біографії
Життєва доля Серджіо Леоне – одна із найдивніших в історії кіно. Він був режисером від Бога, але знімав мало: за 40 років роботи у кіно поставив тільки сім фільмів. Він помер у віці 60 років (порівняно ще не старою людиною) від серцевого удару в розпал підготовки до зйомок свого чергового фільму. Довгий час він був режисером так званого класу «Б», але зараз його називають однією із найвпливовіших фігур кінематографу ХХ століття. Він не був ані красенем, ані якимось «суперменом», однак жінки захоплювалися ним. У 1960 році він одружився з Карлою, дівчиною, яка була талановитою, красивою балериною і, до того ж, Міс Італії, але заради нього вона кинула свою блискучу кар’єру балерини, народила йому трьох дітей і була з ним до кінця його життя.
Леоне був закоханий у красу: його римська квартира була обставлена антикварними меблями, він колекціонував картини та скульптури. Але в його фільмах краса проявлялася найдивнішим чином – він умів знайти і показати її проблиски у найстрашніших і найбільш непідходящих для цього місцях: на полі бою, серед безлічі трупів і руїн, у душах вбивць.
Фільми Леоне здаються такими, ніби їх зняла людина, яка насправді, у реальному житті, побувала і на війні, і в гангстерських сутичках, і на справжньому Дикому Заході, де правий той, хто стріляє швидше і влучніше. Але насправді ця переконаність і щирість зображуваних подій - це результат скрупульозної підготовки до кожного фільму. Серджіо Леоне ніколи не був пов'язаний з кримінальною сферою. Він належав до культурної еліти Італії.
Батько Серджіо, Вінченцо Леоне, – режисер, який працював під псевдонімом Роберто Роберті, а мати, Біче Валеріан, була знаменитою актрисою німого кіно. Родинна легенда говорила, що заради батька мати кинула спадкового принца.
До приходу до влади в Італії фашистів Роберто Роберті був одним із найшановніших режисерів італійського кіно, але в 30-ті роки його усунули від кінематографу. У 1925 році Беніто Муссоліні, на той час ще не будучи главою держави, запропонував Роберті екранізувати його роман. Той відмовився, і Муссоліні цього не забув. Коли в 1930 році розпочалася економічна криза, Роберті запропонував створювати кіно-кооперативи. Його звинуватили в комуністичній пропаганді і заборонили працювати.
Відповідно, через такі обставини, сім’я Серджіо жила дуже скромно. Щоб не померти з голоду, батько з матір’ю поступово розпродували родинні цінні речі, які дісталися обом у спадок або були придбані ще коли Роберто мав стабільну роботу, а сім’я достаток. Але, незважаючи на бідність, батько, завдяки своїм старим зв’язкам, зумів влаштувати сина в католицьку школу, де була відсутня фашистська пропаганда.
З дитинства Серджіо звик до двозначності висловлювань дорослих: вдома вони говорили одне, а в громадських місцях, серед донощиків – інше. Американські фільми та книги були заборонені як ідеологічно шкідливі – але підлітки передавали один одному англомовні комікси про пригоди супергероїв, які ставали ще бажанішими через їх заборону. Коли наприкінці війни в Італію вступили американські війська, італійські підлітки вітали їх з великим ентузіазмом. Ще б пак – тепер вони дізнаються, що сталося із Суперменом і Флешем Ґордоном за ці роки!
Серджіо погано вчився у школі, а після війни ввесь свій вільний час проводив у кінозалах, де крутили американські фільми фактично у режимі нон-стоп. Батько був не задоволений цим – він вважав, що син повинен стати юристом, тому що кіно не дасть надійного і стабільного заробітку. Але юний Серджіо мріяв піти саме шляхом свого батька. Ще під час навчання у ліцеї на канікулах він почав підробляти на кіностудії – знімався у масовках, працював «на побігеньках». Поступово він став професійним асистентом режисера і протягом десяти років вивчав процес виробництва кіно зсередини, працюючи помічником відомих на той час режисерів. Леоне вважав, що професіонал повинен досконало вивчити усі аспекти свого ремесла – і лише тоді братися за справу.
Дебют Леоне як режисера відбувся тільки у 1960 році, та й то, по-суті, випадково. Один італійський продюсер, що спеціалізувався на історичних бойовиках, замовив на студії фільм про Колоса Родоського, будучи щиро впевненим у тому, що це – давньоримський герой-супермен. За тиждень до початку зйомок цей продюсер вирішив прочитати сценарій, із якого з’ясував, що Колос Родоський – статуя. Продюсера охопив жах і він хотів уже закривати постановку, але запрошений його асистентом Леоне запропонував йому атракціон-приманку для глядачів – показати статую, яка ходить по місту і душить своїх ворогів. «А ти зможеш це зробити? – недовірливо запитав продюсер. - Якщо так, тоді вперед. Будеш режисером».
«Колос Родоський» мав великий успіх в Італії, і Леоне стали пропонувати нові псевдоісторичні проекти. Але йому такі фільми були нецікавими. Серджіо хотів знімати кіно в американському стилі.
У 1964 році Леоне з великими труднощами стягнув грошей на постановку вестерна «За жменю доларів». Щоб звести кінці з кінцями, знімати довелося в Іспанії – там дешевше. На роль головного героя Леоне взяв фактично нікому невідомого в Італії актора Клінта Іствуда, оскільки той погодився зніматися за копійки і робити усе, що потрібно буде. Леоне відразу наказав йому відростити щетину, навчитися курити сигару (Іствуд взагалі не палив до того, та й після того у реальному житті він ніколи брав до рук сигарет), знайшов для нього старе, потріпане пончо і такий же капелюх – і в результаті народилася міфічна Людина Без Імені, що підкорила глядачів Старого і Нового Світу.
На роль його противника Леоне запросив театрального актора Джан Марію Волонте. Оскільки, той звик грати у підкреслено театральній манері, Леоне зробив його персонажа наркоманом, щоб якось пояснити його знервовану, інколи навіть пихату, поведінку перед камерою.
Композитором Леоне запросив свого однокласника - молодого і нікому невідомого композитора Енніо Морріконе. При цьому Енніо навіть не довелося нічого нового писати. Леоне прослухав його старі начерки, вибрав мелодію, яка йому сподобалася і попросив його написати нове аранжування до неї: щоб замість голосу співака звучав свист.
Продюсери жахалися таких нововведень, але нічого не могли зробити. Леоне перед цим зафіксував у контракті на виробництво фільму, що вони дадуть йому повну свободу творчих дій. В результаті він фактично сам створив зовсім новий жанр, в якому персонажі, будучи філософськими категоріями, не перестають бути реальними людьми.
Подивившись уже змонтований, готовий фільм, прокатники одностайно говорили, що його чекає комерційний провал, оскільки у фільмі немає історії кохання.
«За жменю доларів» вийшов у прокат влітку, у «мертвий» сезон, у якомусь старому, задрипаному кінотеатрі Флоренції. Через два дні біля кас з’явилися перші черги. Через тиждень у кінотеатрі почалися справжні аншлаги. Через місяць фільм вийшов у загальнонаціональний прокат і побив усі рекорди касових зборів!
Італійські критики-інтелектуали нещадно критикували Леоне. Вони звинуватили його в бездумному наслідуванні Голівуду і втраті національної гідності. Справа у тому, що Леоне вирішив видати свій фільм за чисто американський вестерн, і через це у титрах усі, окрім безпосереднього американця Клінта Іствуда, взяли собі англомовні псевдоніми, зокрема Леоне став Бобом Робертсоном («син Роберта»). Багатьом це дуже не сподобалося – чому це італійський режисер хоче видати себе за американця?
Особливо сильно обурювалася комуністична італійська газета Paese Sera. Ідеологія тут була взагалі ні при чому, просто штатний кінокритик газети Аджо Савіолі був сильно ображений на Леоне. Свого часу Савіолі намагався писати сценарії і пропонував їх Леоне, але той постійно відмовлявся брати їх і одного разу сказав чому: вони були бездарними.
Не зважаючи на великий комерційний успіх, заробити на фільмові з такою заманливою назвою Серджіо Леоне не вдалося. Продюсери, отримавши гроші від прокатників, провернули хитру аферу, в результаті якої фірма, яка займалася зйомками розорилася, а вони – розбагатіли. Леоне ж дісталися тільки борги і постійні витрати на адвокатів. Внаслідок цього йому довелося у терміновому порядку знімати другий і третій фільми («На кілька доларів більше» і «Хороший, поганий, злий»), щоб хоч якось розплатитися з боргами. Тепер він скрупульозно вивчав і домовлявся про кожен з пунктиків контракту. Відповідно до нових контрактів Леоне став отримувати проценти з усіх доходів фільму: кінопрокату, випуску на відео, трансляцій на телебаченні.
І після цього темпи його роботи різко знизилися. Правда, у 1968 році він не зміг відмовити собі у можливості попрацювати у Голівуді і зняв у Америці епічний вестерн «Одного разу на Дикому Заході». Але голлівудська система виробництва його розчарувала: продюсери скоротили фільм майже на годину і вирізали з американської версії сцену смерті одного з героїв, щоб фінал вийшов більш оптимістичним. Після цього Леоне заявив, що йде з кіно.
Але пішов він не на довго. Його друзі та партнери по зйомках попередніх фільмів умовили його на постановку фільму «За жменю динаміту» (1971), в якому головні ролі виконали Род Стайґер і Джеймс Кобурн. Але після нього Леоне надовго покинув режисуру і захопився ідеєю – створити школу національного жанрового кіно. Та, на жаль для нього самого, ця ідея так і не змогла повністю втілитися у життя.
У 1980 році Серджіо Леоне знову повертається у кіно, щоб зняти один з найвизначніших фільмів в історії кіно – «Одного разу в Америці». Він готувався до створення фільму три роки – вивчав історію вуличних банд Нью-Йорка початку ХХ століття, спостерігав за поведінкою людей, що курили опіум, скрупульозно підбирав акторів, робив тисячі начерків, ескізів, розкадрувань. Потім рік знімав. Фільм вийшов у 1984 році і, по-суті, став лебединою піснею маестро.
Після прем’єри «Одного разу в Америці» на Каннському кінофестивалі Леоне знову стали запрошувати у Голівуд. Стівен Спілберг назвав його «найбільш режисерським режисером» і зізнався, що навчався режисури, вивчаючи по кадрах «Хорошого, поганого, злого».
Але замість того, щоб поїхати у Голівуд, Леоне неочікувано для всіх поїхав у Радянський Союз, де запропонував тамтешньому Держкіно спільний радянсько-італійський фільм про блокаду Ленінграду і отримав принципову на це згоду. Він відразу взявся за написання сценарію. Головним героєм мав стати американський кінооператор, який приїжджає в Ленінград напередодні блокади, закохується у місцеву мешканку і залишається в цьому оточеному, замкнутому місті. Робоча назва фільму – «900 днів».
У другій половині 80-х років Леоне часто приїжджав до Ленінграду, зустрічався з людьми, які пережили блокаду, вивчав історичні документи. За його словами, він планував розпочати зйомки десь у 1992-1993 році, коли повністю буде готовим до нього. Здавалося, що попереду ще багато зустрічей, роботи, зйомок… Але у 1989 році, у розпал роботи над фільмом, Леоне помер від інфаркту міокарда.
Після його смерті пройшло уже 24 роки, і з кожним роком ім’я Серджіо Леоне все частіше і частіше згадують мистецтвознавці та історики кіно. Про нього пишуть книги, сцени з його фільмів вивчають у кіношколах, проводять семінари, присвячені його творчості. Сучасники Леоне знімали фільми про свій час – і їх любили у 60-70 роки, Леоне знімав про вічне і тому його творчість буде актуальною завжди.
Цікаві факти з життя

- Леоне говорив, що знімав «Колоса Родоського» лише з однією метою – оплатити свій медовий місяць в Іспанії. Адже саме перед початком зйомок він одружився.
- Сценарій фільму «За жменю доларів» був запозичений Леоне в Акіри Куросави і його фільму «Охоронець» (1961). Леоне переніс події фільму з Японії на американський Дикий Захід. На головну роль продюсери фільму намагалися запросити Генрі Фонду і Чарльза Бронсона, але безуспішно.
- Фільм «За жменю доларів», по-суті, поклав початок новому жанру кіно – спагеті-вестерну.
- Будучи достатньо точним сюжетним ремейком «Охоронця» Куросави, у самому «За жменю доларів» взагалі не було нічого вказано про першоджерело. Це спричинило до судового позову з боку Куросави про захист авторських прав. У листі Леоне Куросава писав: «Це дуже хороший фільм, але це мій фільм». Згідно судового вироку виробники фільму повинні були сплатити компенсацію в розмірі 100 тисяч доларів і 15% від усіх касових зборів, а також безкоштовно передати права на прокат фільму у Японії, Південній Кореї і на Тайвані.
- На зйомки «Хорошого, поганого, злого» Леоне отримав значно більший бюджет у порівняні з попередніми двома фільмами. Зокрема, Клінт Іствуд отримав 250 тисяч доларів і невеликий процент зі зборів, що порівняно із попередніми його гонорарами були просто шаленими грошима.
- Спочатку роль Туко мав зіграти Джан Марія Волонте, який грав і в попередніх фільмах, однак згодом Леоне передумав, оскільки вважав, що природний комізм Елі Воллаха краще підходить для цієї ролі. Леоне і Воллах багато імпровізували на знімальному майданчику і навіть стали після зйомок близькими друзями.
- У написанні сценарію фільму «Одного разу на Дикому Заході» брали також участь відомі у майбутньому режисери Даріо Ардженто і Бернардо Бертолуччі.
- Серджіо Леоне є улюбленим режисером інших відомих режисерів: Мартіна Скорсезе, Квентіна Тарантіно, Стівена Спілберґа, Роберта Родріґеса, Джона Ву.
- Серджіо Леоне переклав на італійську мову роман російського письменника Юрія Домбровського «Факультет непотрібних речей».
Фільмографія


Режисер


7. Одного разу в Америці / Якось в Америці / Once Upon a Time in America (1984) Top 250 # 79
Усі наявні релізи
AVC Ukr | Sub Eng (2.92) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
Ukr/Eng | Sub Eng (4.35) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
Ukr/Eng | Sub Eng (4.37) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
AVC Ukr/Eng | Sub Eng (5.09) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
720p Ukr/Eng | Sub Eng (11.73) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1

6. За жменю динаміту / Duck You Sucker / A Fistful of Dynamite / Giù la testa (1971)
Усі наявні релізи
Ukr/Eng (2.92) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1

5. Одного разу на Дикому Заході / Once Upon a Time in the West / C'era una volta il West (1968) Top 250 # 24
Усі наявні релізи
Ukr/Eng (2.9) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com
720p-mini Ukr/Eng (4.37) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com
720p Ukr/Eng | Sub Eng (10.67) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com
1080p Ukr/Eng | Sub Eng (19.12) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com
Remux 1080p Ukr/Eng | Sub Eng (34.65) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com

4. Хороший, поганий, злий / The Good, the Bad and the Ugly / Il buono, il brutto, il cattivo (1966) Top 250 # 5
Усі наявні релізи
2xUkr/Eng/Ita | Sub Ukr/Eng (4.31) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
AVC Ukr/Eng | sub Ukr (6.04) - багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (22.81) (у складі трилогії) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО

3. На кілька доларів більше / For a Few Dollars More / Per qualche dollaro in più (1965) Top 250 # 110
Усі наявні релізи
(2.18) - багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
2xUkr/Eng | Sub Eng (3) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (22.81) (у складі трилогії) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО

2. За жменю доларів / A Fistful of Dollars / Per un pugno di dollari (1964) Top 250 # 219
Усі наявні релізи
Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (1.73) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
AVC Ukr/Eng/Ita | Sub Ukr/Eng (2.06) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (22.81) (у складі трилогії) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1

1. Колос Родоський / Il colosso di Rodi (1961)


Автор сценарію


15. Великий / Troppo Forte (1986) (у співпраці з Родольфо Сонеґо, Альберто Сорді та Карло Вердоне)

14. Одного разу в Америці / Якось в Америці / Once Upon a Time in America (1984) Top 250 # 79
(у співпраці з Леонардо Бенвенуті, П'єро Де Бернарді, Енріко Медіолі, Франко Аркаллі, Франко Ферріні, Стюартом Камінскі та Ернесто Ґастальді)
Усі наявні релізи
AVC Ukr | Sub Eng (2.92) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
Ukr/Eng | Sub Eng (4.35) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
Ukr/Eng | Sub Eng (4.37) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
AVC Ukr/Eng | Sub Eng (5.09) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
720p Ukr/Eng | Sub Eng (11.73) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1

13. Мене звуть Ніхто / My Name is Nobody / Il mio nome è Nessuno (1973) (автор ідеї)
Усі наявні релізи
Ukr/Eng (1.61) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 2+2

12. За жменю динаміту / Duck You Sucker / A Fistful of Dynamite / Giù la testa (1971)
(у співпраці з Серджіо Донаті, Лучано Вінченцоні, Роберто Де Леонардісом і Карло Трітто)
Усі наявні релізи
Ukr/Eng (2.92) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1

11. Одного разу на Дикому Заході / Once Upon a Time in the West / C'era una volta il West (1968) Top 250 # 24
(у співпраці з Серджіо Донаті, Даріо Ардженто, Бернардо Бертолуччі та Міккі Ноксом)
Усі наявні релізи
Ukr/Eng (2.9) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com
720p-mini Ukr/Eng (4.37) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com
720p Ukr/Eng | Sub Eng (10.67) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com
1080p Ukr/Eng | Sub Eng (19.12) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com
Remux 1080p Ukr/Eng | Sub Eng (34.65) - багатоголосий закадровий, ТО "Цікава ідея" на замовлення hurtom.com

10. Хороший, поганий, злий / The Good, the Bad and the Ugly / Il buono, il brutto, il cattivo (1966) Top 250 # 5
(у співпраці з Лучано Вінченцоні, Адженоре Інкроччі, Фуріо Скарпеллі та Міккі Ноксом)
Усі наявні релізи
2xUkr/Eng/Ita | Sub Ukr/Eng (4.31) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
AVC Ukr/Eng | sub Ukr (6.04) - багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (22.81) (у складі трилогії) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО

9. На кілька доларів більше / For a Few Dollars More / Per qualche dollaro in più (1965) Top 250 # 110
(у співпраці з Фульвіо Морзеллою, Лучано Вінченцоні, Фернандо Ді Лео та Серджіо Донаті)
Усі наявні релізи
(2.18) - багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
2xUkr/Eng | Sub Eng (3) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (22.81) (у складі трилогії) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО

8. За жменю доларів / A Fistful of Dollars / Per un pugno di dollari (1964) Top 250 # 219
(у співпраці з А. Бонццоні, Віктором Катеною, Хайме Комасом, Фернандо Ді Лео, Дуччо Тессарі та Тоніно Валері)
Усі наявні релізи
Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (1.73) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
AVC Ukr/Eng/Ita | Sub Ukr/Eng (2.06) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1
720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (22.81) (у складі трилогії) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1

7. Зелені прапори Аллаха / Le verdi bandiere di Allah (1963) (у співпраці з Адріано Больцоні, Умберто Ленці, Амедео Маррозу та Ґвідо Дзурлі)

6. Ромул і Рем / Romolo e Remo (1961) (у співпраці з Адріано Больцоні, Серджіо Корбуччі, Енніо Де Кончіні, Лучано Мартіно, Серджіо Проспері, Франко Россетті і Дуччо Тессарі)

5. Колос Родоський / Il colosso di Rodi (1961) (у співпраці з Лучано Кітарріні, Енніо Де Кончіні, Карло Ґуальтьєрі, Лучано Мартіно, Аджео Савіолі, Чезаре Сечча і Дуччо Тессарі)

4. Сім проблем / Le sette sfide (1961) (у співпраці з Сабатіно Чуффіні, Роберто Натале, Еміммо Сальві, Джузеппе Таффарелом і Прімо Дзельйо)

3. Останні дні Помпеї / Gli ultimi giorni di Pompei (1959) (у співпраці з Серджіо Корбуччі, Енніо Де Кончіні, Луїджі Еммануеле та Дуччо Тессарі)

2. Під знаком Риму / Nel segno di Roma (1959) (у співпраці з Франческо Теллунґом, Франческо Де Фео, Джузеппе Манджоне та Ґвідо Бріньоне)

1. Афродита, богиня кохання / Afrodite, dea dell'amore (1958) (у співпраці з Маріо Боннардом, Маріо Ді Нардо, Альберто Манкою та Уґо Моретті)


Продюсер


7. Великий / Troppo Forte (1986) (у співпраці з Авґусто Камініто)

6. Білий, червоний та Вердоне / Bianco, rosso e Verdone (1981)

5. Гарна сумка / Un sacco bello (1980) (у співпраці з Романо Кардареллі)

4. Іграшка / Il giocattolo (1979) (у співпраці з Клаудіо Манчіні та Фульвіо Морзеллою)

3. Кіт / Il gatto (1977)

2. Геній, два земляки та пташення / Un genio, due compari, un pollo (1975) (у співпраці з Клаудіо Манчіні та Фульвіо Морзеллою)
Усі наявні релізи
Ukr/Eng (2) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу ГАММА

1. Мене звуть Ніхто / My Name is Nobody / Il mio nome è Nessuno (1973) (у співпраці з Клаудіо Манчіні та Фульвіо Морзеллою)
Усі наявні релізи
Ukr/Eng (1.61) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 2+2



Актор


6. Ви знаєте, що зробив Сталін для жінок? / Sai cosa faceva Stalin alle donne? (1969)

5. На кілька доларів більше / For a Few Dollars More / Per qualche dollaro in più (1965) (озвучення / voice) Top 250 # 110
Усі наявні релізи
(2.18) - багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
2xUkr/Eng | Sub Eng (3) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО
720p Ukr/Eng | Sub Ukr/Eng (22.81) (у складі трилогії) - 1) двоголосий закадровий, переклад і озвучення 1+1; 2) багатоголосий закадровий, переклад і озвучення телеканалу КІНО

4. Міланська мільярдерка / Milano miliardaria (1951) .... (роль у масовій сцені)

3. Натовп у Марек'яро / Il folle di Marechiaro (1950) .... Американський солдат / American Soldier

2. Крадії велосипедів / Bicycle Thieves / Ladri di biciclette (1948) .... Студент семінарії / A Seminary Student Top 250 # 90

1. Рот на дорозі / La bocca sulla strada (1941) .... Хлопчик / Un bambino


Асистент режисера


32. Мене звуть Ніхто / My Name is Nobody / Il mio nome è Nessuno (1973) (режисер - Тоніно Валері)
Усі наявні релізи
Ukr/Eng (1.61) - двоголосий закадровий, переклад і озвучення 2+2

31. Содом і Гоморра / Sodom and Gomorrah (1962) (режисер - Роберт Олдріч)

30. Бен-Гур / Ben-Hur (1959) (режисер - Вільям Вайлер) Top 250 # 171
Усі наявні релізи
Eng | sub Ukr (3.02) - оригінальна англійська доріжка з українськими субтитрами

29. Останні дні Помпеї / Gli ultimi giorni di Pompei (1959) (режисер - Маріо Боннард)

28. Син червоного пірата / Il figlio del corsaro rosso (1959) (режисер - Прімо Дзельйо)

27. Історія черниці / The Nun's Story (1959) (режисер - Фред Ціннеманн)

26. Під знаком Риму / Nel segno di Roma (1959) (режисер - Ґвідо Бріньоне)

25. Такі ілюзії / Quai des illusions (1959) (режисер - Еміль Кузіне)

24. Афродита, богиня кохання / Afrodite, dea dell'amore (1958) (режисер - Маріо Боннард)

23. Вчитель / El maestro (1957) (режисер - Альдо Фабріці, Едуардо Мансанос Брочеро)

22. Мені дозволено, тату! / Mi permette, babbo! (1956) (режисер - Маріо Боннард)

21. Єлена Троянська / Helen of Troy (1956) (режисер - Роберт Вайз)

20. Злодій / La ladra (1955) (режисер - Маріо Боннард)

19. Зраджена / Tradita (1954) (режисер - Маріо Боннард)

18. Йоланда, донька чорного пірата / Jolanda la figlia del corsaro nero (1954) (режисер - Маріо Солдаті)

17. Це - життя / Questa è la vita (1954) (режисери - Альдо Фабріці, Джорджіо Пастіна, Маріо Солдаті, Луїджі Дзампа)

16. Викрали трамвай / Hanno rubato un tram (1954) (режисер - Альдо Фабріці)

15. Фріне, куртизанка зі Сходу / Frine, cortigiana d'Oriente (1953) (режисер - Маріо Боннард)

14. Людина, звір і доброчесність / L'uomo, la bestia e la virtù (1953) (режисер - Стено)

13. Троє піратів / I tre corsari (1952) (режисер - Маріо Солдаті)

12. Біла рабиня / La tratta delle bianche (1952) (режисер - Луїджі Коменчіні)

11. Куди ідеш? / Quo Vadis (1951) (режисер - Мервін ЛеРой)

10. Грабіжник Мусоліно / Il brigante Musolino (1950) (режисер - Маріо Камеріні)

9. Нічне таксі / Taxi di notte (1950) (режисер - Карміне Ґаллоне)

8. Легенда про Фауста / La leggenda di Faust (1950) (режисер - Карміне Ґаллоне)

7. Сила долі / La forza del destino (1950) (режисер - Карміне Ґаллоне)

6. Натовп у Марек'яро / Il folle di Marechiaro (1950) (режисер - Роберто Роберті)

5. Голосування / Il voto (1950) (режисер - Маріо Боннард)

4. Ріґолетто / Rigoletto (1949) (режисер - Карміне Ґаллоне)

3. Трубадур / Il trovatore (1949) (режисер - Карміне Ґаллоне)

2. Фабіола / Fabiola (1949) (режисер - Алессандро Блазетті)

1. Крадії велосипедів / Bicycle Thieves / Ladri di biciclette (1948) (режисер - Вітторіо Де Сіка) Top 250 # 90
yuranako 
VIP


З нами з: 03.11.10
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 1161

2013-04-20 21:14  
Фільмографія готова.
Якщо помітите якісь неточності в оформленні або з'являться нові релізи - будь ласка, вказуйте.
aalleexx85 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 27.07.10
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 1170

2013-07-02 17:38  
Гарна фільмографія. Хочу подивитись нарешті "долларову трилогію", але не знаю з якого фільму почати.
Кажуть Хороший, поганий, злий / The Good, the Bad and the Ugly / Il buono, il brutto, il cattivo (1966) є приквелом, до двох інших, значить мабуть треба починати з нього
Tarasyk 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 26.08.09
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 6354

2013-07-02 18:05  
aalleexx85, вони абсолютно ніяк не пов'язані. Це три окремих фільми, які можна дивитися в будь-якому порядку. Мені найбільше Хороший, поганий, злий подобається, потім На кілька доларів більше і ще менше За жменю доларів.
aalleexx85 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 27.07.10
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 1170

2013-07-02 18:35  
Tarasyk
я зрозумів, але буду дивитися попорядку.
П.С. знайшов у гуглі:
Цитата:
«Хороший, поганий, злий» прийнято вважати приквелом більш ранніх фільмів, оскільки його події розгортаються в часи Громадянської війни. Головний герой «На кілька доларів більше» — ветеран Громадянської війни, а в «За жменю доларів » показаний надмогильний камінь з датою «1873 рік»
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти