Богослов Б. Сіонізм проти українців (1998) [PDF]

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
ssTAss 
Модератор музики


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 11804

2013-02-27 01:02  
Богослов Б. Сіонізм проти українців (1998) [PDF]

Богослов Б. Сіонізм проти українців (1998) [PDF]


Мова: українська
Опис:
Та не однаково мені,
Як Україну злії люде
Присплять, лукаві, і в огні
Її, окраденую, збудять...
Т. Шевченко
Сказано колись: "Щоб бути сильною, мусить держава бути національно-однорідною, щоб не правили нею чужинці, яким наша нація чужа і культурою, і ідеалами, і вдачею, а нараз і вірою...
Нація негомогенна, з великим напливом чужинців зовсім іншої крові, традицій, понять, мови - тратить поволі зв’язки, які лучать мільйони її членів в одну, спаяну сильними ідеалами націю; робить з неї вимріяну здобич інтриг різномастних інтернаціоналістів... Україна мусить застерегтися проти тих меншостевих груп на її території, які мають претензії правити і володіти більшістю української людности, цілою нацією..."
Такі претензії щодо України мають і жиди.
Про їх історичну роль на наших теренах і розповідає ця брошура.
Автор

Автор: Богдан Богослов
Місце видання: Одеса
Видавництво: невідоме
Формат: pdf (фотки не найкращої якості без будь-якої обробки "запаковані" у пдф-файл)
Кількість сторінок: 146

Джерело: книга надана і викладена на прохання oleshko77



 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати книгу українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2013-02-27 01:02
 Розмір:   52 MB 
 Оцінка літератури:   7.1/10 (Голосів: 26)
   
rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2013-02-27 04:31  
Хоча дуже багато спірних тез, але брошура варта уваги.
Добре розкрита тема "Навернення іншовірів в жидаїзм".

Ares 
Свій


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 03.02.17
Повідомлень: 51

2013-02-27 09:15  
Ще один "плач єремії в болоті"... Тільки автор з псевдонімом трохи перебрав. До такої теми пасувало б підписатись Богдан Бідний чи Бездольний.

Якби шановний добродій "Богослов" (чи може це російське прізвище? -ов(???))))) написав твір : "Українці будують(!) щасливе суспільство" - ну, от тоді можна було б підписатись богословом, богодаром, величаром...Happy

А так, дурному завжди хтось винен в його ліні.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10055

2013-02-27 14:17  
Ares
Це мені все нагадує одну історію з Вінстоном Черчіллем. У нього якось спитали: Чому в Британії немає антисемітизму? Сер Черчілль відповів: Тому, що британці не вважають євреїв розумнішими за себе.
Українці - глибоко закомплексовані та невпевнені люди. Тому подіні висери у нас все ще популярні, і їх НАВІТЬ купують за гроші.

rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2013-02-27 18:52  
великий авторитет черчіль, чомусь не розшифрував, що то за нація така - британці.

Ares 
Свій


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 03.02.17
Повідомлень: 51

2013-02-27 19:48  
rutter

"Lustige Blätter" - німецьке видання, щось типу нашого "Перцю"Happy - таку пресу читати набагато здоровіше Wide grin
Бо як начитаєтеся Богдана Богослова з віршами Шевченка в перемішку, де одні ридання плавно переходять в прокльони...то тоді одна дорога - в петлю Happy тобто до бога Happy

rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2013-02-27 20:12  
Ares

цікаво, з чого Ви робите висновок про зміст брошури?
Ви ж навіть не завантажили її

зі: це стосується і don pedro

Ares 
Свій


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 03.02.17
Повідомлень: 51

2013-02-27 20:26  
rutter

Мені знайома література цього "невсипущого" жанру. Навіщо вантажити чорта Wide grin якщо він кругом і всюди??? Свої коментарі я залишив тільки для хорошого настрою.

boychuk1960 
Свій


З нами з: 26.06.10
Востаннє: 18.08.17
Повідомлень: 55

2013-02-27 21:58  
Повторно!
Велике дякую ssTAss !
Подана робота заслуговує на увагу ...
Якщо, маєте аналогічну літературу викладайте...
Дякую.

rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2013-02-27 22:46  
Ares

Цитата:
"Lustige Blätter" - німецьке видання, щось типу нашого "Перцю"Happy - таку пресу читати набагато здоровіше


"Der Stürmer", також непоганий перець, під хвіст одного хитросракого народу "народу".

ssTAss 
Модератор музики


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 11804

2013-02-27 23:43  
boychuk1960 написано:
Велике дякую ssTAss !

не мені... написав в джерелі
boychuk1960 написано:
Якщо, маєте аналогічну літературу викладайте...

не маю
ssTAss написано:
Джерело: книга надана і викладена на прохання oleshko77

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10055

2013-02-28 01:22  
rutter
Так, Черчілль - авторитет. А хто такі британці - в школу, в школу!

rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2013-02-28 02:04  
don pedro
Цитата:
Так, Черчілль - авторитет. А хто такі британці - в школу, в школу!


про шотландців, ірландців, англів та саксів чував, а от про британців, як націю, почув вперше від Вас, переповідаючого відомого галахічного авторитета чєрчіля.

tuxx 
Забанено
Забанено


З нами з: 12.07.11
Востаннє: 02.03.13
Повідомлень: 258

2013-02-28 11:40  
О! І модератора захопила антирелігійна тематика. Ця книга належить до серії силенківської літератури.

Додано через 11 хвилин 11 секунд:

Християнство - це і є сіонізм, але без обрізання

Ares 
Свій


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 03.02.17
Повідомлень: 51

2013-02-28 11:51  
Дуже цікава вийшла дискусія.

Якщо світ міряти такими категоріями - то - фанатики усіх мастей є те, що залишається після обрізання... тобто біомаса.
________________________________________________________

Усім хто фанатіє від будь чого: від укр.мови, УПА, чи навпаки від Добкіна і Лєніна Happy я радив би, для початку, подивитись фільм про те як твориться світ : https://toloka.to/t8300

і вчитись(!) НЕфанатіти.

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10055

2013-02-28 12:50  
rutter
Так, так. Всі довкола - євреї. А, може, і ви? Стає страшно... Розпитайте в рідних.

rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2013-02-28 22:39  
don pedro

ви з питання не зістрибуйте.
так, що там з британцями? нація це? чи громадянство?
чи входять до британців жиди?

Додано через 14 хвилин 11 секунд:

don pedro, погляньте на чистопородного британця, рицаря-командора Семена.
В термінах чєрчіля - українець.
Це бува не ваш родич?


don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10055

2013-02-28 22:59  
rutter
Happy

balik2 
Оцифрування книг Гуртом
Оцифрування книг Гуртом


З нами з: 19.01.11
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 1288

2013-02-28 23:10  
яке має відношення все це до обговорення власне самої книги?

ssTAss ти звісно модератор, але навіщо так багато написано ні про що в цій темі? закрити її і все на цьому, кому тре завантажить книгу

ssTAss 
Модератор музики


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 11804

2013-03-01 02:00  
balik2
та най випустять пару)
поки ніби обговорюють книгу (чи тему про що книга)
аби не переходили на особистості і не офтопили як тукс (хоча бачу що і дон педро почав по своєму таким "промишляти") *тут має бути смайлик, який злобно потирає руки в передчутті видачі карток*

Ares 
Свій


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 03.02.17
Повідомлень: 51

2013-03-01 10:06  
ssTAss
Дякую за мудре керівництво! Happy

Та не однаково мені
Як Україну злії дурні
В город поставлять світовий
Всім курям насміх...
О Украйно,
Чи ж не набридло вже тобі
Оте болото, у якому
Ти недорікою стоїш сліпою
Калікою...

Усі давно уже пішли вперед
Лиш ти собі небого плачеш
І клянеш
Вчорашній день Wide grin

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10055

2013-03-01 17:11  
Ares
Український національний спорт - стрибки на граблі.

Ares 
Свій


З нами з: 27.03.12
Востаннє: 03.02.17
Повідомлень: 51

2013-03-01 18:12  
don pedro

Страшного суду не діждались.
Церков - домовина
Розвалилась і на голову звалилась
Воля.....

ЇЇ окрадену й напівпритомну
Збудили.
Сповитая вона лежала
Нічого ликом не в"язала
Лиш чула у ушах своїх:
Ти вільна, вільна!
Та що ж такеє воля ся???
Із чим її їдять не знала.
Не знає й досі...
А
"Жиди" коли її зі сну будили
Святводицею покропили
Й сказали: йди
Та не сказали кляті звірі - куди.
Ось так вона й сидить під тином
Хрущі у голові гудуть
Плугатарі кудись ідуть
І нудить вже від тих пісень про щастя.

______________________________________________________

Здається вже ліміт "творчості" перебрали Wide grin

P.S. Просто, кращого літературного жанру, як той, в якому написана книжечка ся, не існує. Ну хіба ще можна поставити в один ряд зразки красного письменства від сучасної братії святих мучеників Києво - печерської лаври і їм подібних подвижників у сфері духовного розвитку в Україні. Happy

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10055

2013-03-01 18:39  
Ares
Є ще Канигіни-Корнілови-Корчинські, та інші їм подібні Бузини.

ssTAss 
Модератор музики


З нами з: 05.07.08
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 11804

2013-03-02 19:33  
те, що я не закрив тему не означає надання дозволу на флуд і оффтоп
прохання дотримуватись правил
Цитата:
Всім без винятку заборонено:
....
2.6 Проявляти расову, релігійну чи національну неприязнь


P.S. деякі дописи видалив, щоб не видавати картки

Mister V 
Свій


З нами з: 24.06.09
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 141

2013-04-09 16:25  
Досить цікава книга, рекомендую всім!
Wakula 
Свій


З нами з: 31.03.11
Востаннє: 20.08.17
Повідомлень: 135

2013-04-11 21:01  
мені от як історику цікаво подивитись на "великих спеціалістів", які ще й діягнози ставлять))) "Чомусь" за тих же Ротишильдів зараз почали друкувати тонни макулатури, про те, які вони "благодєтєлі, скільки блага роду людському принесли" і т. д. З іншого боку, інші сіоністи-масони - більшовики та їхні виплодки почали випускати тонни відбілюючої макулатури: то про "нєльогкую чєкістскую работу", то про "доброго реформатора" Бєрію з мудрою і сексуальною посмішкою, то про інших генсеків і інших генеральних гомосеків... А спробуй провести паралелі, що 99% верхівки совків були жидами, або мали жінок-жіидвок - воронами налетять "пгавозащітнікі", заклюють як фошизта і ноцизта...))) Тьху на всіх пархатолюбів! І грець із ними! Бог бачить усе!
pseudogiant 
VIP


З нами з: 24.08.12
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 839

2013-05-13 19:19  
Книжка жахлива! Читаєш її і не знаєш - сміятись чи плакати. Якби ця книжка була написана не українською мовою та не (нібито) від українця - сміявся би. А так скорше гірко. Нам, українцям, часто закидають юдофобію. Тепер я бачу, що подібні звинувачення не завжди безпідставні. На жаль. Відчуваю, мені ще доведеться червоніти через отакі "ідеї", притаманні окремим українцям.

Автор книги зациклився на жидах, нічого крім них у всьому світі не бачить. Книга містить до біса відвертої брехні, пересмикувань. А чого я у книзі не побачив, так це величного польоту галюциногенної думки відомого російського шовініста, сталініста, "ымперца" Проханова, головного редактора антисемітської газети "Завтра". У плані конспірології Богослову до Проханова ще рости й рости. Вся експресія досягається лише безупинним вживанням слова "жид". Отже, однодумці Богослова мають кому наслідувати.

Ті, хто 1991р. вибороли для нас Незалежність, мали на "головне питання світобудови - єврейське питання" зовсім інші відповіді. Реальна проблема України - байдужість, нелюбов значної частини українців до власної Вітчизни, а не існуючі в розпаленій уяві різних богословів інтриги злих жидів.

Додано через 45 хвилин 35 секунд:

Помітив одну підозрілу деталь
Цитата:
Місце видання: Одеса

Що це? Спроба антиукраїнських сил настроїти одеських євреїв проти України? Автор книги - прихований сіоніст, переслідує мету еміграції всіх одеських євреїв до Ізраїлю? (Збільшення населення, зміцнення цієї держави.)
Чи може я просто надміру схильний пояснювати все навкруги змовами? Та важко відмахнутися від подібних підозр.

rutter 
Забанено
Забанено


З нами з: 26.02.13
Востаннє: 15.07.17
Повідомлень: 222

2013-05-14 18:05  
pseudogiant написано:
Книга містить до біса відвертої брехні, пересмикувань.

ні слова не сказав по темі книжки...
в чому Богослов не правий? де пересмикування та брехня?
до чого тут, проханов?

pseudogiant написано:
Ті, хто 1991р. вибороли для нас Незалежність, мали на "головне питання світобудови - єврейське питання" зовсім інші відповіді.

хто є таємничі "Ті"? Для цих "Ті" найголовнішим питання світобудови є "єврейське питання"? які такі відповіді?

pseudogiant написано:
Реальна проблема України - байдужість, нелюбов значної частини українців до власної Вітчизни

в Україні багато проблем. Але жидівська одна з головніших. І це проблема всіх країн світу. Без винятку. Навіть КНДР, де немає жодного жида.

pseudogiant написано:
Автор книги - прихований сіоніст, переслідує мету еміграції всіх одеських євреїв до Ізраїлю

з допису видно, що чував щось про сіонізм. Але брошуру Богослова не читав.
Сіонізм буває різний. Так як комунізм не закінчився на теоріях маркса, так і сіонізм не закінчився на теоріях герцля.
Про ашера гінцберга (ушера гінзбурга) aka ахад-гамма чував?
Народився у Київській губернії в хасидській сім`ї. В Одесі заснував масонську ложу "бней моше". Найвірогідніше, що саме він є автором відомих "протоколів сіонських мудреців", французький переклад яких був зачитаний на першому сіоністському конгрессі у Базелі у його присутності.
далі цитата з книги "Борис Сулевой - Спецназ зла":
«У своїх поглядах ашер гінцберг розійшовся з тактикою меньш агресивного герцля, тому що, останній, поряд з Палестиною, розглядав можливість утворення жидівської держави в іншому місці та наполягав на тому, щоб всі "б-гообрані" повинні проживати разом. Для ашера гінцберга сіонізм герцля видався ідейно "слабким", а шляхи досягання мети - надто "м`якими". Він назвав офіційний сіонізм "політичним сіонізмом" або "герцлізмом", а свою власну теорію сіонізму - "духовною" або "практичною".
Ахад-хам виступав за утворення на "землі обетованній" лише духовного національного вогнища жидівства, при цьому він вважав, що еміграція всіх жидів в національне територіальне утворення призведе до послаблення впливу "б-гообраних", тому "розпорошення" повинно продовжуватись, так як це відповідає стратегічним цілям жидівства - світовому пануванню. Ця теорія сіонізму відома під назвою "ахад-хамізму".»


Я не буду наводити уривків з "протоколів" (їх можна почитати хоча б у Богослова), а от дещо з "праці" ахад-хама "Переоцінка цінностей" зацитую (щоб Люди жидофілією не хворіли):
«Народ, що являє собою найбільш досконалий тип людства, повинен залишатись у меньшості і ніяким чином не може поділяти свою місію з будь-яким іншим народом...
Ця нація буде панувати над іншими...
І ця нація є Ізраїль, який серед інших народів, є дійсно вищий тип людства...
Ізраїль поверне ідеї "Добра" те значення, яке воно мало раніше...
"Добро" застосовується до надлюдини та наднації, яка має силу, щоб розповсюджувати та поповнювати своє життя, та яка має волю стати господарем всесвіту, не рахуючись з тим, що це може коштувати масам нижчих істот та нижчих народів, ні з бідами, які будуть внаслідок цього на них накликані. Бо лише одна надлюдина та одна лише наднація є цвіт та мета людського роду; всі інші були створені тільки для того, щоб слугувати цій меті, щоб бути лазивом, по якому можна було б видертись на заповітну вершину...»


pseudogiant написано:
Відчуваю, мені ще доведеться червоніти через отакі "ідеї", притаманні окремим українцям.

краще за своїх "євреїв" почервоній

don pedro 
Попереджень: 1
Попереджень: 1 


З нами з: 29.06.11
Востаннє: 21.08.17
Повідомлень: 10055

2013-05-15 01:19  
pseudogiant
100%. Часом шокує кількість психічно хворих довкола.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна