[Win] Темрява у Браунгілі [DEMO] (2012) Ukr

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Останній раз роздавалося Елігос (2020-03-31)
Автор Повідомлення
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 04.06.20
Повідомлень: 6922

2012-09-03 16:10  
[Win] Темрява у Браунгілі [DEMO] (2012) Ukr

[Win] Темрява у Браунгілі [DEMO] (2012) Ukr

Жанр: RPG
Тип: single player (для одного гравця)
Версія: Демо / Патч №1
Розробник: Virake [тема проекту]
Мова: українська
Опис:
Перший україномовний модуль для Neverwinter Nights — точніше, його демо-версія. В ній доступні близько десятка повністю дороблених зон і кілька цікавих квестів, чимало діалогів з NPC. Представлено також систему приготування їжі. Початок розробки модуля припав на ті часи, коли українських шрифтів ще не було в природі. Тому спочатку його було написано російською, але я постарався перекласти українською все, що увійшло в демо-версію.
Встановлення:
  1. Для встановлення модуля запустіть інсталятор "Darkness in the Brownhill Re3 DEMO.exe", у вікні натисніть "Так".
  2. Для коректного відображення українських літер у грі необхідно встановити українські шрифти. Розпакуйте "NWNukrFonts.zip" в папку "Override" з кореневого каталогу гри.
  3. Для кращого занурення в атмосферу модуля рекомендую встановити модифікацію, яка замінить дерева на сосни в засніжених областях. Розпакуйте "PineTreeOverride.zip" в папку "Override" з кореневого каталогу гри (перед цим раджу зробити резервну копію цієї папки).
Скріншоти:

Реліз оновлено:
- виправлено деякі недоліки
- перекладено українською неперекладені елементи
Велика дяка Kitler-у за тест

Особиста оцінка: 10 — робота всього мого життя!
Джерело: Розробник


Авторський реліз (завантажувати можна без реєстрації)
 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати гру українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2012-09-05 20:56
 Розмір:   61 MB 
 Оцінка гри:   7.9/10 (Голосів: 17)
   
Piligrime 
Свій


З нами з: 02.03.10
Востаннє: 30.05.20
Повідомлень: 115

2012-09-03 21:03  
Що це взагалі за гра?
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 04.06.20
Повідомлень: 6922

2012-09-03 21:11  
Piligrime, це не сама гра, а модуль (аддон із власним сюжетом).
--Іван-- 
Новенький


З нами з: 13.01.11
Востаннє: 18.07.13
Повідомлень: 8

2012-09-03 21:56  
О це ти видав... солодець. Я не фанат цієї гри, але те що ти зробив, це ти молодець.
Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 04.06.20
Повідомлень: 6922

2012-09-05 11:58  
Реліз оновлено:
- виправлено деякі недоліки
- перекладено українською неперекладені елементи
Велика дяка Kitler-у за тест

Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 30.05.20
Повідомлень: 716

2012-09-06 18:22  
10 - робота всього мого життя!
Подобається оцінка. 10 за реліз)

Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 04.06.20
Повідомлень: 6922

2012-09-06 20:04  
хто пробував грати, прохання відписатися про враження Happy
Kitler 
Модератор програмного забезпечення


З нами з: 22.04.11
Востаннє: 03.06.20
Повідомлень: 586

2012-09-08 14:02  
Раз усі такі шкромні, то напишу я.
Перше, що сподобалось, - персонажа можна назвати українською, а не лише англійською, як у більшості ігор.
Друге - на початку береш собі гарне спорядження і можеш нормально лупасити всяку дрібноту, ну а з крутими дядьками доведеться помучитись. А то в деяких, не будемо тицяти у них пальцями, бо там суперова графіка і низькі системні вимоги, іграх місяць розвиваєшся, щоб когось таки перемогти.
З перших квестів трохи ніц не розумієш шо діється, але потім все проясниться. То як у Поклик Ктулху: Темні Закутки Землі. Це був третій плюс.
Четверте - якщо раптом засумував, можна завжди напасти на мирних жителів. Як казала одна з Галицьких команд КВК: "Спеціально для любителів садомазо - "Москаль у Львові!"
А тепер до мінусів.
Перший - демо-версія дуже коротка, вже свербить дізнатись, що ж там далі буде! Ну нічого, розробник над цим працює, а міг би ще швидше, якби хтось відкликнувся на звернення про допомогу!
У деяких моментах досвід, золото і тп. ще не дуже збалансовані, бо для цього потрібно більше людей. Невже нікому не цікаво пограти і прокоментувати?
Згадаю ще щось, то напишу Wink (1)

Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 04.06.20
Повідомлень: 6922

2012-09-08 22:11  
Kitler, дякую за відгук Happy

Щоб підігріти інтерес до майбутньої повної версії, відкрию деякі деталі:

- Більшість локацій, ділогів, квестів уже зроблені (при чому досить давно), залишилося їх лише перекласти українською.
- Весь стандартний набір броні буде замінено на власний + новий одяг, мантії, плащі (+ унікальні артефакти).
- Планується написати цілу невеличку бібліотеку ігрових книг (в яких буде розповідатися про світ, в якому відбуваються події модуля).
- Буде щонайменше один хенчмен.
- Основний сюжет буде лінійний, але я стараюся розширити можливості для відігравання ролей. Окремі квести матимуть сюжетні розгалуження або кілька кінцівок.
- Світ буде відкритим (герой зможе вільно пересуватися між більшістю локацій).
- Це не буде завершена історія. Будуть продовження!

Virake 
Localize Team
Localize Team


З нами з: 07.07.09
Востаннє: 04.06.20
Повідомлень: 6922

2015-04-15 00:56  
Вирішив більше не продовжувати розробку цієї версії модуля. Чесно кажучи, буде легше переробити його заново, цілковито з нуля, аніж перекладати з російської і розбиратися в решті безладу. Нова версія (п'ята спроба) вже розпочата.

Більшість із того, щоб було реалізовано (чи заплановано) в старих версіях буде і в новій. Також буде багато нового - квестів, областей, персонажів і предметів. Окрім власне "модульних" елементів, також буде багато нестандартного контенту, який цього разу органічно вписується в світ і сприяє зануренню в гру (на противагу, в старій версії була купа портретів та перснів, рукавиць, амулетів та ін. - а використовувалося з цього від сили 10%). Цього разу нічого зайвого.

Ще одна цікава деталь. Новий модуль заснований на світі, описаному в моїй повісті "Холодний вітер" (робоча назва), яка, в свою чергу, була натхненна моїми напрацюваннями в модулях. Це значить, що нова версія буде мати власних богів, власні країни, міфи, угрупування, артефакти з власною історією тощо. Це буде повноцінна пригодницька історія.

Застерігаю, що, як і всі попередні версії, нова - теж радше результат експериментів (без конкретної мети). Не даю жодних обіцянок чи гарантій, що розробку взагалі буде доведено до кінця.

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти