FmGUI 1.01 (2011) Ukr

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:  1, 2  наступна
Автор Повідомлення
FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2011-12-08 21:16  
FmGUI 1.01 (2011) Ukr



Версія: 1.01
Захист: немає
Операційна система: Усі системи Windows

Опис:
Програма створена для полегшення обробки аудіо доріжок за допомогою eac3to та для їх пакетної обробки.

Скріншоти:



Підтримуються формати файлів:
Вхідні файли: wav, w64, mp1, mp2, mp3, , , , mlp, , mpa, dtshd, dtsma, dtshr, ts, m2ts, , vob, mpg.
Вихідні файли:wav (багатоканальний), wav (кожен канал в окремому файлі), .
Changelog
v1.0
+Створення програми
Скріншоти:

Підтримуються формати файлів:
Вхідні файли: wav, mp1, mp2, mp3, , , , mlp, , mpa.
Вихідні файли:wav (багатоканальний), wav (кожен канал в окремому файлі), .
v1.01
+Додавання файлів перетягуванням мишкою на вікно програми.
+Виправлення багу з закриттям eac3to в Windows XP.
+Допрацювання перекладу логу. Список українізованих фраз виріс більш, ніж у два рази.
+Розширення частот FPS, доступних для зміни. До частот 23.976, 24.000, 25.000 було додано 24.975, 29.970, 30.000, 47.952, 48.000, 50.000, 59.940, 60.000
+Розширено список вхідних файлів: wav, w64, mp1, mp2, mp3, , , , mlp, , mpa, dtshd, dtsma, dtshr, ts, m2ts, , vob, mpg.
Скріншоти:

В наступній версії програми планується реалізувати:
додати фунцію затримки на початку, підсилення та зміну пріорітету.
Джерело: by FaB0SS


 Трекер:    Зареєстрований   

Завантажити / скачати програму українською



відео для новачків



 Зареєстрований:   2011-12-16 23:05
 Розмір:   10 MB 
 Оцінка програми:   9.7/10 (Голосів: 29)
   
FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2011-12-08 21:26  
При виникненні будь-яких питань або ж помилок в роботі програми прошу писати тут, або мені в приват.
Також прошу повідомляти, якщо побачите у вікні інформації ангійську фразу (бажано зкопіювати весь Лог і скинути мені).

Приємного кодування та ресемплування Wink (1)

abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 14.02.20
Повідомлень: 5931

2011-12-08 23:06  
Дуже дякую за полегшення роботи!!
А чи не міг би ти ще зробити програму. яка б витягала звук мр2 (або мра) з mpg, ts файлів ?
Бо записів з тб накопилося дуже багацько. А по одному файлу витягати - то багато часу займе

4erkov 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 09.10.10
Востаннє: 03.02.20
Повідомлень: 1841

2011-12-08 23:22  
abodnya написано:
А чи не міг би ти ще зробити програму. яка б витягала звук мр2 (або мра) з mpg, ts файлів ?

+1.

Щось наближене є у TMPGEnc MPEG Editor (витягання можна поставити у чергу), але все ж файли для демультиплексінгу доводиться вручну вибирати.
тиць

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2011-12-09 11:53  
abodnya написано:
А чи не міг би ти ще зробити програму. яка б витягала звук мр2 (або мра) з mpg, ts файлів ?

Побачимо, можливо...
А можеш кудись викласти по одному файлу mpg і ts? (щоб було для тестування)

imonko 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 20.07.08
Востаннє: 19.03.18
Повідомлень: 7298

2011-12-09 12:38  
FaB0SS написано:
При виникненні будь-яких питань

а можна зробити щоб мишкою перетягувати файли в вікно програми?

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2011-12-09 13:46  
imonko написано:
а можна зробити щоб мишкою перетягувати файли в вікно програми?

Так, думаю, що додам таку функцію.

Також знайшов один баг:
Якщо в процесі кодування закрити прогу і на Діалог підтвердження виходу з програми відповісти "Так", то моя прога закривається, а eac3to продовжує кодувати, поки не докодує файл.
Цей баг є тільки в Windows XP, в Windows 7 eac3to закривається (як і має бути).
Це буде виправлено в наступній версії Happy

Додано через 8 хвилин 27 секунд:

Якщо будуть ще пропозиції, то пишіть Happy

4erkov 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 09.10.10
Востаннє: 03.02.20
Повідомлень: 1841

2011-12-09 22:25  
Як я зрозумів, звук він розтягує ресемплом (зі зміною тональності)? Хотілося б і можливість вибрати розтяжку stretch-ом...
І ще не вистачає в асортименті 29,976 fps, частенько трапляються хдтвріпи з цією частотою кадрів.

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2011-12-10 00:38  
Так, розтягує зі зміною тональності.
4erkov написано:
І ще не вистачає в асортименті 29,976 fps

Нажаль тут це реалізувати неможливо, кодується за допомогою eac3to він підтримує розтяжку лише між уже вказаними FPS.

P.S.
Якщо не важко, то можете дати посилання (в приват) на ріп з вказаною частотою кадрів? І щоб до цього фільму можна було-б знайти в неті ДВДРіп.
Хочу дещо перевірити Happy

Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2011-12-10 15:56  
А можна зробити більш розширену версію?
eac3to - працює не лише з Ас3 файлами і ВАВ, а щей з ХД Аудіо і лоссі форматами, а також демуксити / скеїти відео доріжки і багато іншого...

Додано через 1 хвилину 1 секунду:

4erkov написано:
І ще не вистачає в асортименті 29,976 fps, частенько трапляються хдтвріпи з цією частотою кадрів.

ТВ показують 25 фпс, там йде дублювання кожного 6 кадру, який впринципі можна викинути при перекодуванні.

4erkov 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 09.10.10
Востаннє: 03.02.20
Повідомлень: 1841

2011-12-10 16:34  
Sensetivity написано:
ТВ показують 25 фпс, там йде дублювання кожного 6 кадру, який впринципі можна викинути при перекодуванні.

Справа не в цьому, а в тому, що до тих ріпів треба підганяти доріжку, а вони швидші (коротші) за 25 фпс. А перекодовувати ріп по другому колу не має сенсу.

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2011-12-10 23:08  
Sensetivity написано:

А можна зробити більш розширену версію?
eac3to - працює не лише з Ас3 файлами і ВАВ, а щей з ХД Аудіо і лоссі форматами


FaB0SS написано:

Підтримуються формати файлів:
Вхідні файли: wav, mp1, mp2, mp3, , , , mlp, , mpa.

Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2011-12-10 23:42  
FaB0SS
i -MA TrueHD ?
а як щодо розпаковки m2ts контейнерів?

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2011-12-11 13:36  
Sensetivity написано:

FaB0SS
i -MA TrueHD ?
а як щодо розпаковки m2ts контейнерів?

В принципі, підтримуються всі вхідні файли, що й в eac3to.
Також в прогі є поле "Командний рядок", в якому можна вказати свої параметри для eac3to.
Щойно перевірив, до списку вхідних файлів можна додати m2ts та .
В наступній версії додам їх в фільтр.
Кодується перша аудіо доріжка в файлі.
Лог декодування аудіо з
[УВАГА] Обробка файлу - D:\Kung.Fu.Panda.2.2011...potroks.
, 1 video track, 2 audio tracks, 1:30:24, 24p /1.001
1: h264/AVC, 1072x456 24p /1.001 (134:57)
"Kung.Fu.Panda.2.2011...potroks"
2: , Russian, 2.0 канали, 128кб/с, 48кГц
"Дубляж [TS]"
3: , 5.1 канали, 384кб/с, 48кГц
"Оригинал"
Track 2 is used for destination file "Kung.Fu.Panda.2.2011...potroks (Encoded).WAV-ів".
a02 Декодер Nero не знайдений, для декодування буде використано libav
a02 Extracting audio track number 2...
a02 Декодування за допомогою libav/ffmpeg...
a02 Зменшення глибини з 64 до 16 біт...
a02 Запис WAV-ів...
a02 Створення файлу "D:\work\Kung.Fu.Panda.2.2011...potroks (Encoded).R.wav"...
a02 Створення файлу "D:\work\Kung.Fu.Panda.2.2011...potroks (Encoded).L.wav"...
a02 Виявлено відсікання піку, необхідно виконати другий прохід.
a02 Запуск 2-го проходу...
a02 Extracting audio track number 2...
a02 Декодування за допомогою libav/ffmpeg...
a02 Зменшення глибини з 64 до 16 біт...
a02 Запис WAV-ів...
a02 Застосування -1дБ Посилення...
a02 Створення файлу "D:\work\Kung.Fu.Panda.2.2011...potroks (Encoded).L.wav"...
a02 Створення файлу "D:\work\Kung.Fu.Panda.2.2011...potroks (Encoded).R.wav"...
Video track 1 contains 130041 frames.
Кодування тривало 3 хвилин(у/и), 1 секунд(у/и).
Готово.

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2011-12-12 12:13  
Довелось трішки попаритись, але додав ще декілька FPS-ів.
Частоти кадрів, які будуть доступні в новій версії
23.976
24.000
24.975
25.000
29.970
30.000
47.952
48.000
50.000
59.940
60.000
Додано через 1 годину 52 хвилини 25 секунд:

abodnya написано:
А чи не міг би ти ще зробити програму. яка б витягала звук мр2 (або мра) з mpg, ts файлів ?
mpg
[УВАГА] Обробка файлу - C:\[26.02.11] Half Pint Brawlers [Ukr Qtv] [IPTVRemux] by 4erkov.mpg
MPG, 1 відео доріжка, 1 аудіо доріжка, 0:41:54
1: MPEG2, 576i50 (4:3)
2: MP2, 1.0 канали, 128кб/с, 48кГц
Доріжка 2 буде використана для перекодування в "[26.02.11] Half Pint Brawlers [Ukr Qtv] [IPTVRemux] by 4erkov (Encoded).WAV-ів".
a02 Витягання аудіо доріжки номер 2...
a02 Декодування за допомогою libav/ffmpeg...
a02 Зменшення глибини з 64 до 16 біт...
a02 Запис WAV-ів...
a02 Створення файлу "C:\[26.02.11] Half Pint Brawlers [Ukr Qtv] [IPTVRemux] by 4erkov (Encoded).C.wav"...
Відео доріжка 1 містить 62844 кадрів.
Кодування тривало 33 секунд(у/и).
Готово.
ts
[УВАГА] Обробка файлу - C:\Ice.Age.A.Mammoth.Christmas.2011..[RG.Paravozik].ts
TS, 1 відео доріжка, 1 аудіо доріжка, 0:00:59, 24p /1.001
1: h264/AVC, 640x352 23.975p (20:11)
2: MP2, English, 2.0 канали, 192кб/с, 48кГц
v01 Відео доріжка має нестандартну частоту кадрів.
v01 Частота кадрів відео доріжки не співпадає з часовими мітками.
Доріжка 2 буде використана для перекодування в "Ice.Age.A.Mammoth.Christmas.2011..[RG.Paravozik (Encoded).WAV-ів".
a02 Витягання аудіо доріжки номер 2...
a02 Декодування за допомогою libav/ffmpeg...
a02 Зменшення глибини з 64 до 16 біт...
a02 Запис WAV-ів...
a02 Створення файлу "C:\Ice.Age.A.Mammoth.Christmas.2011..[RG.Paravozik (Encoded).L.wav"...
a02 Створення файлу "C:\Ice.Age.A.Mammoth.Christmas.2011..[RG.Paravozik (Encoded).R.wav"...
Відео доріжка 1 містить 1415 кадрів.
Кодування тривало 2 секунд(у/и).
Готово.
Але це не демукс, а перекодування.

4erkov 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 09.10.10
Востаннє: 03.02.20
Повідомлень: 1841

2011-12-14 16:02  
FaB0SS написано:
Довелось трішки попаритись, але додав ще декілька FPS-ів.

О, гарна новина)
FaB0SS написано:
Але це не демукс, а перекодування.

В тому то і справа.

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2011-12-14 20:31  
4erkov написано:
FaB0SS написано:
Але це не демукс, а перекодування.

В тому то і справа.

Якщо в вас запис з ТВ, то вам все-одно доведеться його перекодовувати.

4erkov написано:
FaB0SS написано:
Довелось трішки попаритись, але додав ще декілька FPS-ів.

О, гарна новина)

Але реально не знаю, навіщо воно вам...
Бо при зміні фпс з 29,970 до 23,975 буде дуже гарно чути, що доріжка уповільнена і тон буде дуже низький.

Додано через 23 хвилини 37 секунд:

4erkov
Доречі про те відео, яке ви мені скинули:
ФПС аудіо доріжки з файлу Half.Pint.Brawlers.S01E04.720p.HDTV.-aAF. цілком співпадає з ФПС-ом доріжки з [26.02.11] Half Pint Brawlers [Ukr Qtv] [IPTVRemux] by 4erkov.mpg.
І не треба там змінювати ФПС, чи розтягувати доріжку, просто додати ~39 сек на початку і доріжка чудово лягає (перші 11 хв.), а далі там ніби інакша серія посинається.

Додано через 56 хвилин 36 секунд:

Торрент оновлено!

Breniak 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.12.09
Востаннє: 17.02.20
Повідомлень: 632

2011-12-14 20:57  
Було б не погано на виході МП3 формат одержувати.
4erkov 
Відео Гуртом - запис з ТБ
Відео Гуртом - запис з ТБ


З нами з: 09.10.10
Востаннє: 03.02.20
Повідомлень: 1841

2011-12-15 18:46  
FaB0SS написано:
Якщо в вас запис з ТВ, то вам все-одно доведеться його перекодовувати.

Ні. Я зберігаю цілу купу доріжок від мультсеріалів, перекодовувати звук мені не потрібно, мені потрібен оригінальний мп2 потік.
FaB0SS написано:

Доречі про те відео, яке ви мені скинули:
ФПС аудіо доріжки з файлу Half.Pint.Brawlers.S01E04.720p.HDTV.-aAF. цілком співпадає з ФПС-ом доріжки з [26.02.11] Half Pint Brawlers [Ukr Qtv] [IPTVRemux] by 4erkov.mpg.
І не треба там змінювати ФПС, чи розтягувати доріжку, просто додати ~39 сек на початку і доріжка чудово лягає (перші 11 хв.), а далі там ніби інакша серія посинається.

Просто я не зводив ту передачу, але з тривалості ріпів зробив висновок, що вони швидші.
FaB0SS написано:
Бо при зміні фпс з 29,970 до 23,975 буде дуже гарно чути, що доріжка уповільнена і тон буде дуже низький.

А з 29,970 до 23,975 ніхто розтягувати не збивався, я мав на увазі 25 -> 29.976.

ValTriK 
Поважний учасник


З нами з: 18.12.11
Востаннє: 11.01.20
Повідомлень: 238

2012-01-05 20:22  
станьте будь-ласка хто зможе на роздачу!
сідер є, але чомусь не качає

abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 14.02.20
Повідомлень: 5931

2012-01-06 16:16  
Чи можна зробити вибір переведення в інше фпс (зі зміною тональності ресемплом, або ж без зміни стречем)?
ValTriK 
Поважний учасник


З нами з: 18.12.11
Востаннє: 11.01.20
Повідомлень: 238

2012-01-09 02:02  
дякую вам за корисну програму!:)
в наступній версії можете додати фунцію зміни пріорітету, і затримку на початку , було б класно. Ну і аудіо на виході щоб можна було вибрати в інших форматах таких як МР3 і ще дуякі популярні, ААС!

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2012-01-10 19:10  
4erkov написано:
А з 29,970 до 23,975 ніхто розтягувати не збивався, я мав на увазі 25 -> 29.976.

Всеодно буде гарно чути зміну тону
abodnya написано:
и можна зробити вибір переведення в інше фпс (зі зміною тональності ресемплом, або ж без зміни стречем)?
А хіба в eac3to є можливість тягнути Stretch-ем?
ValTriK написано:
затримку на початку
Можете вручну в командний рядок дописати ±100ms буде вам затримка Happy
ValTriK написано:
таких як МР3
мп3 уже віджив своє, для фільмів краще використовувати АС3, або ААС.
Цитата:
дякую вам за корисну програму!Happy

На здоров"я Happy

ValTriK 
Поважний учасник


З нами з: 18.12.11
Востаннє: 11.01.20
Повідомлень: 238

2012-01-30 21:33  
FaB0SS написано:
Вхідні файли: wav, w64, mp1, mp2, mp3, , ,

Він точно підтримує ? в мене не розкладає на 6 WAW каналів

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2012-01-31 18:36  
ValTriK написано:
Він точно підтримує ? в мене не розкладає на 6 WAW каналів

Якусь помилку видає чи що?
Я перевіряв на аас доріжці від фільму трансформери, її нормально розклало.

ValTriK 
Поважний учасник


З нами з: 18.12.11
Востаннє: 11.01.20
Повідомлень: 238

2012-01-31 19:50  
FaB0SS написано:
Якусь помилку видає чи що?

Так помилка.
Цю доріжку пробував розкласти у BeHappy - розклало, у FmGui ні
, 2.0 channels, 24kHz
Decoding with DirectShow (Nero Audio Decoder 2)...
Getting "Nero Audio Decoder 2" instance failed. <ERROR>
Aborted at file position 262144. <ERROR>
А ця доріжка у BeHappy не розклалася, у FmGui теж ні, але плеєром відкривається
eac3to v3.24
command line: "D:\Програми (Instal)\КонвертаЦІЯ І ОбРоБкА ВіДЕО\ЗвуК!!!\FmGUI v1.01\eac3to\eac3to.exe" "C:\ппп." "C:\Documents and Settings\Dad\Стільниця\ппп (Encoded).WAVs" -progressnumbers -log="D:\Програми (Instal)\КонвертаЦІЯ І ОбРоБкА ВіДЕО\ЗвуК!!!\FmGUI v1.01\log.txt"
------------------------------------------------------------------------------
The format of the source file could not be detected. <ERROR>
Не знаю може проблеми в доріжках, але вони нормальні в плеєрах програються, формат

Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2012-02-28 00:04  
FaB0SS
Цитата:
Decoding with DirectShow (Nero Audio Decoder 2)...
Getting "Nero Audio Decoder 2" instance failed. <ERROR>
Aborted at file position 262144. <ERROR>

де має бути той бісовий неро декодер?
Я уже і у папку ас3то пихав його, у авісінт, всеодно не бачить =(

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2012-03-07 19:50  
Sensetivity написано:
де має бути той бісовий неро декодер?

Ставиш Неро 7 і все буде. (в Він-7 він здається не працює).
В Він ХР, якщо не хочеш ставити Неро, то можеш завантажити ось цей архів:
http://fileshare.in.ua/6436674 або
http://multi-up.com/733447
Розпаковуєш в любу папку, запускаєш install.bat, він зареєструє ДЛЛ-ки і все.
Після того, як ДЛЛ-ки зареєстровані, НЕ переміщай їх в іншу папку!

abodnya 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 02.11.08
Востаннє: 14.02.20
Повідомлень: 5931

2012-03-20 15:22  
На чому программа написана?
Є сенс портувати її під лінукс для більшого поширення

FaB0SS 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 04.08.08
Востаннє: 15.02.20
Повідомлень: 547

2012-03-20 18:51  
abodnya
Написана на С++.
Прога використовує eac3to, а наскільки мені відомо, то eac3to є тільки під Вінду.
P.S.
Цитата:
в наступній версії можете додати фунцію зміни пріорітету, і затримку на початку

Буде Happy

Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:  1, 2  наступна