Мирний Воїн / Peaceful Warrior (2006) Ukr / Eng | sub Ukr

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3  наступна
Автор Повідомлення
TuxujPes 
Новенький


З нами з: 21.05.10
Востаннє: 01.11.14
Повідомлень: 4

2011-08-13 19:49  
Я трохи шокований кількістю позитивних відгуків.

Особисто я не побачив жодної оригінальної думки.

Про якусь практичність (ракурс фільму "на реальних подіях") говорити взагалі нема змісту оскільки деякі дії і поради суперечать наступним а ті в свою чергу наступним...і тд...

На мою думку це просто збірка заюзаних ідей і поглядів, десь так само як у Коєльйо - назбирав-назбирав тай видав за своє.

Цікаво чи справді всім так сподобався чудо фільм чи стадний інстинкт спрацьовує.
Honor 
Свій


З нами з: 29.06.10
Востаннє: 25.04.13
Повідомлень: 75

2011-08-13 21:13  
TuxujPes я стільки лайна останнім часом передивився, шо переглянувши цей фільм щиро написав - шедевр.
richman 
Модератор субтитрованого


З нами з: 30.05.08
Востаннє: 22.05.19
Повідомлень: 1847

2011-08-13 21:57  
TuxujPes написано:
На мою думку це просто збірка заюзаних ідей і поглядів, десь так само як у Коєльйо

Скільки Вам років? Якщо під 30, то я вас розумію, для вас цей фільм як "хлопушка". Обгортка гарна, а в середині...
Я коли дивився фільм, це коли вперше, я ще в школу ходив, то дуже сподобався! А коли ось перечитав книгу, і передивився фільм... Різниця як Небо і Земля! Не найкраща адаптація кіно під книгу.
Словом... У кожного свої смаки, і бачення. От і все. Wink (1)
evgen_kvasha написано:
TuxujPes я стільки лайна останнім часом передивився, шо переглянувши цей фільм щиро написав - шедевр.

Важко не погодитись, бо таки багатенько його до нас тече, і доводиться передивлюватись справжні шедеври, аби мізки і очі не дивилися, на ці їхні "шедеври" накшталт Училки абощо...
Honor 
Свій


З нами з: 29.06.10
Востаннє: 25.04.13
Повідомлень: 75

2011-08-13 22:26  
richman щодо "Училки" - підтримую двома руками Wide grin
richman 
Модератор субтитрованого


З нами з: 30.05.08
Востаннє: 22.05.19
Повідомлень: 1847

2011-08-30 14:31  
Після одного коменту до цього фільму:
Цитата:
В школах и в вузах нужно устраивать коллективные просмотры таких фильмов, может тогда эти поколения будут меньше курить и пить рево. А то с каждым годом молодёжь становится всё тупее

Я подумав, "а чому би і ні?". Хоча я і раніше про це думав, але мені це здавалося нереальним в цьому плані, але цей коментар мене підштовхнув, і я хочу реалізувати це!
Тож, усім кому не лінь (я думаю на день студента, було б добре, але я не знаю якого дня він Wide grin ), на день студента, у своєму навчальному закладі, влаштувати груповий сеанс перегляду цього фільму! Під яким лозунгом я ще не придумав, але ще подумаю над цим, але якщо хтось хоче, може запропонувати свій варіант лозунгу!
Я думаю це не провальна справа, якщо за її візьметься хоча б 3-5 людини! Хто надумає влаштувати сеанс у своєму навчальному закладі, прохання написати сюди, і по-бажанню написати Місто, і назву Навчального закладу!
NeReVaR 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 30.06.09
Востаннє: 12.10.18
Повідомлень: 493

2011-08-30 22:06  
Згодний з Тихим псом.

Фільм цікавий, але як на мене забагато безглуздого філософського базікання, яке водить по колу, зачіпає багато тем, але так і не формується в якусь ідею. Я постійно чекав відповіді на питання: "А де ж істина"? Про що цей фільм? Про шкоду алкоголю? Ні. Про справжню дружбу? Трохи було, але недостатьно, щоб сказати, що це ідея фільму. Про те, що процес важливіший за результат? Я не помітив. Можливо це фільм типу кожен сам знайде, що йому потрібно. Ну тоді я не знайшов нічого. Хоча ні, таки знайшов. Якщо напружити мізки і проаналізувати всю ту купу не зв'язаних між собою слів я прийшов до висновку, що ідея фільму в тому, що немає сенсу шукати відповіді на запитання, які конкретно тобі нічим не корисні. Цікава ідея, хоча б тим, шо я з нею не погоджуюсь. Але це явно не той фільм, який треба показувати купі алкоголіків і чекати, що він їм допоможе взятися за розум.
richman 
Модератор субтитрованого


З нами з: 30.05.08
Востаннє: 22.05.19
Повідомлень: 1847

2011-08-30 22:32  
NeReVaR написано:
редаговано 4 раз

скільки можна редагувати?
NeReVaR написано:
Забагато безглуздого філософського базікання, яке водить по колу, зачіпає багато тем, але так і не формується в якусь ідею.

Я прошу пробачення, але скільки вам років? Бо особисто у мене сформувалася думка абсолютно протилежна вашій!
NeReVaR написано:
Я постійно чекав відповіді на питання: "А де ж істина"?

дивилися подорож до особливого місця яке хотів показати Сократ, який урок ви з цього винесли?
NeReVaR написано:
Про шкоду алкоголю? Ні.

Уважніше треба було слухати!
NeReVaR написано:
Але це явно не той фільм, який треба показувати купі алкоголіків і чекати, що він їм допоможе взятися за розум.

Вище я наче писав, не про груповий сеанс показу "Групі анонімних алкашів".
Сорт яблук "Антонівка", теж не кожному подобається...
NeReVaR 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 30.06.09
Востаннє: 12.10.18
Повідомлень: 493

2011-08-30 22:50  
Цитата:
скільки можна редагувати?


Пишіть адміністрації, якщо шось не влаштовує. Я користуюся тими можливостями, якими володію.

richman написано:
дивилися подорож до особливого місця яке хотів показати Сократ, який урок ви з цього винесли?


Банально. Дуже банально.

richman написано:
Уважніше треба було слухати!


Одна в мене на ці реакція, як кажуть східні сусіди "рукалицо". Якби він був п'яний, коли врізався в машину, тоді б можна було про шось говорити. А так, цей фільм хіба що про те, що не можна переходити через дорогу на червоне світло Wide grin
richman 
Модератор субтитрованого


З нами з: 30.05.08
Востаннє: 22.05.19
Повідомлень: 1847

2011-08-30 23:13  
NeReVaR написано:
Пишіть адміністрації, якщо шось не влаштовує. Я користуюся тими можливостями, якими володію.

а до чого адміністрація тут? Ви ж редагували своє повідомлення, чи адміністрація?
NeReVaR написано:
Банально. Дуже банально.

Відповідь дорослої і досвідченої людини! Wide grin Банально...............
NeReVaR написано:
Якби він був п'яний, коли врізався в машину, тобі б можна було про шось говорити.

Навіщо ж так спойлерити? Не ловлю логіки вашої взагалі. Якщо ви проти авлкоголю, і хочете побачити, чи дізнатись про його шкоду, то є багато програм на цю тематику, нащо шукати тут про алкоголь, і його шкоду, тут говориться про погані звічки, і показано мигцем їх наслідки...
NeReVaR написано:
А так, цей фільм хіба що про те, що не можна переходити через дорогу на червоне світло Wide grin

Утримаюсь від обговорення...
П.С. то скільки тобі років?
NeReVaR 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 30.06.09
Востаннє: 12.10.18
Повідомлень: 493

2011-08-31 11:12  
richman написано:
а до чого адміністрація тут? Ви ж редагували своє повідомлення, чи адміністрація?


Я не вважаю, що редагування повідомлень це всесвітнє зло. Адміністрація очевидно теж. Не подобається ця функція тільки вам. Можете спробувати її відмінити. Для цього зверніться до адміністрації. Шкода, що доводиться пояснювати "на пальцях".

Цитата:
Утримаюсь від обговорення...
П.С. то скільки тобі років?

Це був жарт. Шкода, що ви цього не зрозуміли.

Цитата:
Навіщо ж так спойлерити? Не ловлю логіки вашої взагалі. Якщо ви проти авлкоголю, і хочете побачити, чи дізнатись про його шкоду, то є багато програм на цю тематику, нащо шукати тут про алкоголь, і його шкоду, тут говориться про погані звічки, і показано мигцем їх наслідки...


Тобто наслідок того, що ввечері він трохи випив, стало те, що вранці він потрапив в аварію O_o. Хлопець в чудовій фізичній формі. Він веселиться з друзями. І замість того, щоб тинятися по вулицях, тренується до олімпіади. Це звісно дуже вдалий приклад людини, яку треба осуджувати за погані звички. (сарказм).
SSS_2011 
Поважний учасник


З нами з: 09.02.11
Востаннє: 17.05.19
Повідомлень: 230

2012-01-28 21:40  
Класний фільм. Сподобався. 7,5/10

Про самовпевненого осла який помалу став воїном.

"Подорож робить нас щасливими, а не пункт призначення."

Дякую за переклад.
ValTriK 
Поважний учасник


З нами з: 18.12.11
Востаннє: 24.04.19
Повідомлень: 238

2012-01-29 20:56  
шкода шо нема на BD, напевно через те що бюджет фільму 14 мільйонів, а касові збори трохи більше 4-оьх..доведеться качати
reminor7 
VIP


З нами з: 16.08.11
Востаннє: 25.05.19
Повідомлень: 330

2012-02-01 03:03  
NeReVaR
Я теж іноді редагую свої повідомлення, буква випала, чи ще якась граматична байда, всього не догледиш )
Але коли я бачу редаговано 5-7 раз, у мене малюється така картина:
- Написав. Блін, нє, не то.
- Виправив. Еее, ні, там не так треба. Виправив.
- Та шо за фігня, знову не так. Знову виправив... і так 9-ть раз)
Але окрім можливості редагування, Ви ще маєте режим перегляду:
- Написав. Подивився. Подумав. Розібрався в собі і в думках. Виправив, якщо треба. Ще раз подивився і подумав. Відправив.
Чи для Вас такий варіат занадто повільний і легше 9-ть раз редагувати?
Можливо тому ви не розумієте, або не хочете розуміти цей фільм.
Так, у ньому багато банальної філософї, але зроблено гарно. І головна думка фільму (моє суб'єктивне бачення) - бути хорошою людиною. Не окремо по частинкам, а глобально. Це значить бути хорошим другом, не бути підлим і гордим, вміти цінувати "високі" і прості речі, служити іншим, бачити світ навколо і т.д.
Без фанатизму, всього потрохи. Так, банально, але ж блін, все в нашому житті банально, і мій коментар теж )

10/10
gashyk 
Свій


З нами з: 19.03.10
Востаннє: 24.05.19
Повідомлень: 108

2012-02-02 00:28  
дивитися такий фільм і водночас критикувати озвучку - це дві несумісні речі( звісно, хто в'їхав, про що стрічка). а особисто від себе дякую людям за українську мову на вустах іноземних героїв. якщо комусь недовподоби - зробіть краще.
LiveSM 
Частий відвідувач


З нами з: 29.07.10
Востаннє: 05.02.19
Повідомлень: 32

2012-03-24 22:30  
дякс^^
Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 14.05.19
Повідомлень: 716

2012-04-05 16:45  
Фільм не сподобався, єдине що нормально зображено це почуття героя після травми та заборона лікарів займатись спортом, а так фільм ні про що... На середині стрічки навіть так знудився, що заснув і впав на стіл Wide grin
reminor7 
VIP


З нами з: 16.08.11
Востаннє: 25.05.19
Повідомлень: 330

2012-04-05 22:37  
Дмитро митро
Цитата:
Фільм не сподобався, єдине що нормально зображено це почуття героя після травми та заборона лікарів займатись спортом, а так фільм ні про що... На середині стрічки навіть так знудився, що заснув і впав на стіл 

Ваш коментар до цього хорошого фільму не сподобався, про почуття це Ви добре написали, а так коментар ні про що... На середені коментаря так знудився читати, що заснув і впав на стіл )))
Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 14.05.19
Повідомлень: 716

2012-04-06 15:29  
reminor7
Вам що нема що робити? Ви на всі коментарі, які є негативними до фільму, що Вам сподобався, виписуєте коментар в подібній формі! Чи мені потрібно захоплюватись всіма фільмами, що і Ви? Чи може мені взагалі не висловлювати свою думку? Чи може Ви просто так пишете дурниці?
Прочитали коментар і взяли до уваги, що декому фільм не сподобався! Ба ні! Треба взяти і написати щось!
Якщо це був жарт, вибачте, я таких жартів не розумію.
reminor7 
VIP


З нами з: 16.08.11
Востаннє: 25.05.19
Повідомлень: 330

2012-04-06 18:50  
Дмитро митро

О так, цілими днями сджу і моніторю негативні коментарі до фільмів, які мені сподобались )
А якщо серйозно, я вважаю, що фільм достатньо динамічний для того, щоб не заснути під час його перегляду (о моя субєктивність, вона мене вбиває). Можливо, Ви дивились "не під настрій", або фільми такого жанру Вам взагалі не подобаються?
Багато людей, вирішують дивитись чи ні, по коментарам до фільму і якщо коментар негативний в плані: "Не сподобалось і все" - це одне, та якщо йдуть якісь характеристики типу "ні про що...", то вони мабуть повинні мати якесь обгрунтування. Наголошую, не вчу Вас писати коментарі, просто висловлювю свою думку.
Шкода, що Ви, знову таки з моєї суб'єктивної точки зору, не зрозуміли цей фільм і мій коментар. Вибачте, жодним чином, не хотів Вас образити.

p.s. Погодьтесь, так само, як Ви маєте повне право написати негативний коментар, так само і я маю повне право, відкрито з ним не погодитись і смайлики вкінці речення власне означають, що це жартома.
Дмитро митро 
Відео Гуртом - дизайнер
Відео Гуртом - дизайнер


З нами з: 18.02.09
Востаннє: 14.05.19
Повідомлень: 716

2012-04-06 19:11  
Обґрунтування в мене написано вище (позитивне), негативне не треба було писати бо це весь фільм. Є фільми набагато кращі. Тут Якби я дивися не під настрій то я не міг би розглянути той скромний позитив. Дякую, що пояснили!
ThugRx 
Новенький


З нами з: 04.03.11
Востаннє: 23.05.19
Повідомлень: 10

2012-08-16 03:00  
Фільм - супер, озвучення теж супер! Дякую! Взагалі, кіно це дуже суб'єктивна річ.
romm 
Новенький


З нами з: 25.09.11
Востаннє: 18.04.19
Повідомлень: 1

2012-12-23 13:14  
Приєднуюсь до схвальних відгуків!
Elektrodd 
Частий відвідувач


З нами з: 12.01.13
Востаннє: 19.05.19
Повідомлень: 31

2013-11-14 22:40  
Фільм чудовий, але шкода, що озвучка непрофесійна.
Gratix02 
Свій


З нами з: 08.01.12
Востаннє: 05.05.19
Повідомлень: 91

2014-01-06 18:31  
Хороші враження залишились після перегляду фільму. Спасибі за роботу усім до цього причетним. 10/10.
Ще ота частинка з бандюгами сподобалась Happy
Карл 
Частий відвідувач


З нами з: 16.04.12
Востаннє: 19.05.19
Повідомлень: 28

2014-03-17 22:51  
Чудовий фільм
Gurmulitz 
Новенький


З нами з: 30.05.12
Востаннє: 18.11.17
Повідомлень: 3

2014-03-25 22:03  
Фільм дійсно цікавий викладеними в ньому тезами,слухати треба уважно,але це не напружує.Відчутний вплив Кастанеди(з яким автор книги спілкувався особисто).Як на мене фільм варто подивитися.Спецефекти та бійки майже відсутні,та передивився на одному подиху!
xz_SLIM_zx 
VIP


З нами з: 15.03.12
Востаннє: 24.05.19
Повідомлень: 379

2014-06-20 06:04  
Чудовий фільм. Про жагу людини не до перемоги, а до мрії і того, що їй вготоване долею, що вона для себе обрала "власним шляхом". Ну і звісно філософія Сократа, а пізніше і ГГ мені сподобалася. Обов'язково свого філософа запитаюся, що він про це думає))) Аматорська озвучка трішки "прихрамує" в плані передачі емоцій, але не біда, ви молодці, так тримати, з часом кожна помилка окупиться досвідом) 9/10
vika_viola 
Новенький


З нами з: 21.03.12
Востаннє: 14.11.18
Повідомлень: 3

2014-08-27 23:08  
Гарний фільм, багато в ньому повчального Звісно хто цікавиться той побачить більше Хто дуже цікавиться прочитає книгу (правда російською мовою) У С П І Х І В
Patlatus 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 18.12.08
Востаннє: 22.05.19
Повідомлень: 109

2014-10-14 11:42  
Я тут бачу декілька версій: https://toloka.to/t26832 - яка з них краще, де нормальний переклад-озвучка, хтось може сказати з тих, що дивилися?
kvazar723 
Новенький


З нами з: 26.12.12
Востаннє: 08.04.15
Повідомлень: 21

2015-04-07 22:06  
здивований чому відгуки такі класні
мені не сподобалось
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3  наступна