Відкриваємо порти для uTorrent`а

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6
Автор Повідомлення
TheKondrat 
Новенький


З нами з: 01.08.11
Востаннє: 04.02.25
Повідомлень: 15

2025-01-30 17:46  
Пане raddy , спеціяльно глянув:
за січень:
Вхідний, байт 933.2G
Вихідний, байт 354.13G
Всього, байт 1.29T

Додано через 5 хвилин 20 секунд:

ну російський так, він і на Водафоні не працював. Але на Водафоні приєднувались європейські і світові піри, бо знову ж таки показувало, що порт відкритий. А тепер, що на Київстарі закритий, що на Водафоні.

Додано через 2 хвилини 20 секунд:

Я ще думаю, може я щось собі на компі поламав?
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 522

2025-01-30 22:00  
TheKondrat написано:
Але на Водафоні приєднувались європейські і світові піри, бо знову ж таки показувало, що порт відкритий.

Не факт, з відкритим портом будуть як вхідні з'єднання, так і вихідні. З закритим, тільки вихідні.

TheKondrat написано:
А тепер, що на Київстарі закритий, що на Водафоні.

Знайомий кілька місяців безкоштовно користувався білим айпі на київстарі, поки в його домі було мало клієнтів.

TheKondrat написано:
Я ще думаю, може я щось собі на компі поламав?

Спробуйте щось популярне роздати, наприклад, убунту - https://ubuntu.com/download/alternative-downloads
TheKondrat 
Новенький


З нами з: 01.08.11
Востаннє: 04.02.25
Повідомлень: 15

2025-02-01 15:24  
Коротше кажучи, замовив собі за 50 грн статичний айпі. Користі нуль. Як був сірий айпі так і лишився (тільки тепер він постійний, а не динамічний). Порт закритий. Віддачі немає.
selb 
Відео Гуртом - підтримка та поширення
Відео Гуртом - підтримка та поширення


З нами з: 13.01.16
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 1138

2025-02-01 16:01  
TheKondrat
Треба було замовляти "білий" IP, а не "статичний".

"Білий" IP і "статичний" - це різні речі.
"Статичний" не обов'язково "білий".
Але "білий" майже завжди статичний.

Статичність/динамічність IP практично ні на що не впливають.
Значення має лише чи IP зовнішній ("білий") чи ні (NAT, "сірий").
TheKondrat 
Новенький


З нами з: 01.08.11
Востаннє: 04.02.25
Повідомлень: 15

2025-02-01 17:18  
шановний selb , що значить "треба було замовляти"? У кого треба було замовляти? У Водафона немає послуги "білий айпі". У Водафона є тільки послуга "статичний айпі", я її і спробував.

І про все це я писав ще в найпершому своєму пості. Читайте обговорення з початку.

TheKondrat написано:
пан Koful писав про білу адресу. Але як її у того Водафона випросити? У них за 50 грн є послуга статичного айпі, я дзвонив оператору, той каже, що торренти - це піратство, можуть не працювати (хоча кілька днів тому і раніше все ще працювало) і що динамічний айпі для роботи торрента навіть краще ніж статичний. Хоча в деяких джерелах пишуть, що саме статичний потрібен. А в інших пишуть, що статичний і білий - то різні речі.
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 522

2025-02-01 18:04  
TheKondrat написано:
Коротше кажучи, замовив собі за 50 грн статичний айпі. Користі нуль. Як був сірий айпі так і лишився (тільки тепер він постійний, а не динамічний). Порт закритий. Віддачі немає.

Тобто адреса, яку ви бачите в налаштуваннях роутера (або терміналу), відрізняється від адреси, яку ви бачите на https://2ip.ua ?
ekz0rcyst 
Свій


З нами з: 02.11.15
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 58

2025-02-01 23:37  
TheKondrat
"Біла" вона ж "Real" IP, може бути як статична так і динамічна, і тут теж є ньюанс. Наприклад як в мене, IP "біла", статична але в налаштунках WAN-порта мого роутера IP присвоюється через DHCP (динаміку).

Тепер, що це все значить, - статична IP чи динамічна, - різниця в тому чи зміниться вона з часом, бо є термін оренди, і через певний час вона може бути іншою.

А "біла" чи "сіра" вказують на унікальність, "біла" та статична як в моєму випадку дає мені можливість мати доступ до моєї домашньої мережі з будь-якої точки світу.

Не забувайте що провайдери можуть блокувати p2p трафік, або "різати" кількість доступних пірів/сідів. У мене в місті є такі, - починаєш щось вантажити, якийсь популярний реліз, з Гігабітним каналом, з "білою" статичною IP, - ну і спостерігаю як сіди та піри спочатку з'явились в достатній кількості і швидкість пішла 600-900Мбіт, а потім десь за секунд 20, до якоїсь кількості "обрізаються" і вище 200Мбіт зась. І це не поодинокий випадок. Тому навіть "біла",
статична IP не завжди панацея.

Ще сам провайдер може порти блокувати, і знову ж таки, - в договорі оферті на сайті провайдера прямо і пишуть які блокують, хоча цей момент можна перевірити в томуж сервісі 2ip.ua, ще можна уточнити у сапорта провайдера. Тому тільки вивчати, що там у конкретно вашому випадку.

Додано через 12 хвилин 43 секунди:

На сайті Vodafone прочитав про послугу "статична IP-адреса".

Що таке статична IP-адреса?

Підвищення безпеки інтернет-банкінгу, можливість прив’язати логін до IP-адреси.
Необмежений доступ до ігрових онлайн-сервісів.
Використовуйте свій комп’ютер як хост для свого сайту.
Вартість послуги – 50 грн/міс.

Якщо відштовхуватись від 3-го пушкту то IP таки "біла". Перевірити це можна, за допомогою сервісу https://2ip.ua як пише пан raddy трохи вище.
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 522

2025-02-03 05:12  
ekz0rcyst написано:

Не забувайте що провайдери можуть блокувати p2p трафік, або "різати" кількість доступних пірів/сідів. У мене в місті є такі, - починаєш щось вантажити, якийсь популярний реліз, з Гігабітним каналом, з "білою" статичною IP, - ну і спостерігаю як сіди та піри спочатку з'явились в достатній кількості і швидкість пішла 600-900Мбіт, а потім десь за секунд 20, до якоїсь кількості "обрізаються" і вище 200Мбіт зась.

З'єднання з пірами при цьому вихідні чи вхідні?
ekz0rcyst 
Свій


З нами з: 02.11.15
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 58

2025-02-03 17:41  
raddy
Не впевнений, - завантажував qBittorrent-ом
Як зображено на скріншоті, тільки в моєму випадку все ок.
TheKondrat 
Новенький


З нами з: 01.08.11
Востаннє: 04.02.25
Повідомлень: 15

2025-02-03 20:47  
Отже, проблему з Водафоном таки вдалось вирішити.
По-перше, після розмови аж з третім оператором таки вдалося вияснити, що нещодавно Водафон перейшов на NAT мережу, оператор сказала, що ще в грудні, але в мене порти закрились тільки наприкінці січня. І що раніше вони безкоштовно давали білі айпі, а тепер тіки сірі.
По-друге, послуга "Статичний айпі" - це таки білий айпі, але після її активації вона чомусь правильно не активувалась. І оце тіки сьогодні після подання заявки в техпідтримку і кількох днів очікування у мене увімкнувся статичний білий айпі за 50 грн. Чого не активувалась одразу - не ясно. Обіцяли передзвонити, але так і не передзвонили, просто сьогодні побачив, що нарешті увімкнувся білий айпі.
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 522

2025-02-03 21:08  
ekz0rcyst написано:
Не впевнений, - завантажував qBittorrent-ом

Саме тут тільки вихідні з'єднання. Швидкість завантаження ~63 Мебібайт = ~500Мбіт
ekz0rcyst 
Свій


З нами з: 02.11.15
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 58

2025-02-04 08:08  
raddy
І що далі?
TheKondrat
Дуже добре.
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 522

2025-02-04 17:46  
ekz0rcyst написано:
І що далі?

Думав, що історії з "обрізанням" швидкості - це про поточного провайдера.
Sereg_K 
Частий відвідувач


З нами з: 18.09.12
Востаннє: 30.06.25
Повідомлень: 49

2025-06-25 10:22  
orest_music написано:
Якщо у Вас з'явилася проблема із закритим портом

Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, як визначити, є у мене проблема з закритим портом чи ні?
Якщо деякі торренти залітають за лічені хвилини, а інші - простоюють по 3-4 доби, то справа не у закритому порті, я правильно розумію?
Koful 
VIP


З нами з: 05.12.16
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 829

2025-06-25 15:11  
Sereg_K написано:
Підкажіть, будь ласка, як визначити, є у мене проблема з закритим портом чи ні?

Подивіться який порт використовується у вашому торент-клієнті
потім перевірте ТУТ чи відкритий цей порт
Sereg_K 
Частий відвідувач


З нами з: 18.09.12
Востаннє: 30.06.25
Повідомлень: 49

2025-06-25 15:43  
Koful написано:
потім перевірте

Та воно мені показує, що всі порти (принаймні, ті, що я пробував) закриті. При цьому торренти завантажуються. Не всі, звичайно. Але то, мабуть, через інші причини

Koful 
VIP


З нами з: 05.12.16
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 829

2025-06-25 16:27  
Sereg_K написано:
всі порти (принаймні, ті, що я пробував) закриті. При цьому торренти завантажуються. Не всі, звичайно. Але то, мабуть, через інші причини

Закритий порт може підключатись лише до відкритих портів, тобто якщо ви бачите в роздачі сідує 20 і з них лише 1 з відкритим портом то качати ви зможете лише від цього 1 сідера в якого відкритий порт.
Користувач з відкритим портом може підключатись до усіх
Користувач з закритим портом може підключатись лише до тих в кого відкритий порт.

Якщо ваш провайдер надає вам білу (статичну) IP-адресу але інтернет виходите через wi-fi роутер то по замовчуванню ви знаходитесь за NAT (порт закрито). Треба зайти у відповідний розділ в налаштуваннях на роутері і відкрити потрібний вам порт для локальної ІР-адреси з якої хочете роздавати торенти

P.S. з вашого скрішоту видно що в релізі Need For Speed є 26 сідерів з яких відкритий порт лише у 7 - з них ви й качаєте



P.P.S. ну і не забувайте про те що на роздачі можуть бути орки з сусідньої недокраїни а таких вже може блокувати ваш провайдер (навіть якщо у вас відкритий порт)
Sereg_K 
Частий відвідувач


З нами з: 18.09.12
Востаннє: 30.06.25
Повідомлень: 49

2025-06-25 17:56  
Koful написано:
Якщо ваш провайдер надає вам білу (статичну) IP-адресу але інтернет виходите через wi-fi роутер то по замовчуванню ви знаходитесь за NAT (порт закрито). Треба зайти у відповідний розділ в налаштуваннях на роутері і відкрити потрібний вам порт для локальної ІР-адреси з якої хочете роздавати торенти

Ні, у мене сірий ІР.
Скільки я не копався у налаштуваннях роутера, але налаштувань NAT я там не знайшов.
Інструкцій для налаштувань NAT для свого роутера Netis N4, я також знайти не зміг. Хоча, ШІ стверджує, що NAT у ньому є, як і у більшості сучасних роутерів
Koful 
VIP


З нами з: 05.12.16
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 829

2025-06-25 18:15  
Sereg_K написано:
Ні, у мене сірий ІР.

тоді нема сенсу в цій розмові
запросіть у провайдера "білий" ІР, зараз майже усі в Україні дають його безкоштовно але лише за запитом, виключення лише бариги типу Kyivstar і йому подібним - там треба окремо платити за нього
Sereg_K 
Частий відвідувач


З нами з: 18.09.12
Востаннє: 30.06.25
Повідомлень: 49

2025-06-25 19:04  
Koful написано:
виключення лише бариги

Так, мій барига вимагає 100 грн на місяць за білий ІР)))
roseintherain 
VIP


З нами з: 06.02.16
Востаннє: 30.06.25
Повідомлень: 595

2025-06-26 19:31  
Sereg_K
у Волі 120 Happy а так важкувато роздавати з nat
krotyk 
Свій


З нами з: 09.04.10
Востаннє: 28.06.25
Повідомлень: 131

2025-06-27 13:04  
Koful написано:
тоді нема сенсу в цій розмові

А використання VPN розв'язує проблему закритих сірих портів?
rsv95 
Частий відвідувач


З нами з: 26.04.21
Востаннє: 30.06.25
Повідомлень: 38

2025-06-27 14:35  
krotyk
Можете спробувати.
Наприклад використовую ProtonVPN із gluetun (все в Докері).
Proton відкриває вам порт на своїй зовнішній ІР, який просто перенаправляється напряму у контейнер з qBittorent
Кому потрібна допомога - пишіть в особисті

Ось такий конфіг в мене

gluetun-proton-ua:
image: qmcgaw/gluetun
container_name: gluetun-proton-ua
restart: always
cap_add:
- NET_ADMIN
devices:
- /dev/net/tun:/dev/net/tun
volumes:
- ./gluetun:/gluetun
environment:
- UPDATER_PERIOD=1h
- HEALTH_VPN_DURATION_INITIAL=120s
- DOT=off
- BLOCK_MALICIOUS=off
- BLOCK_SURVEILLANCE=off
- BLOCK_ADS=off
- VPN_SERVICE_PROVIDER=protonvpn
- VPN_TYPE=wireguard
- WIREGUARD_PRIVATE_KEY=you_key_here
- HEALTH_TARGET_ADDRESS=google.com
- PORT_FORWARD_ONLY=on
- SERVER_COUNTRIES=Ukraine
- VPN_PORT_FORWARDING=on
- VPN_PORT_FORWARDING_UP_COMMAND=/bin/sh -c '/usr/bin/wget -O- --retry-connrefused --post-data "json={\"listen_port\":{{PORTS}}}" http://127.0.0.1:8080/api/v2/app/setPreferences 2>&1'
ports:
- 8080:8080

qbittorrent:
image: lscr.io/linuxserver/qbittorrent:latest
container_name: qbittorrent
network_mode: "service:gluetun-proton-ua"
depends_on:
- gluetun-proton-ua
restart: always
environment:
- PUID=1000
- PGID=1000
- TZ=Europe/Kyiv
- WEBUI_PORT=8080
Koful 
VIP


З нами з: 05.12.16
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 829

2025-06-27 14:35  
krotyk написано:
А використання VPN розв'язує проблему закритих сірих портів?

Залежить від конкретного сценарію. Ось як це працює:

Що таке «сірі порти»?
Це порти, які:
- закриті провайдером або роутером
- не мають явної заборони але не пропускають трафік (наприклад через NAT, CG-NAT або фаєрвол).

Що робить VPN
Оминає обмеження провайдера:
- Якщо ваш інтернет-провайдер блокує або не дає прямий доступ до портів (через CG-NAT), VPN створює тунель і весь трафік йде через віддалений сервер.

Таким чином вхідні з’єднання можуть працювати:
- якщо VPN підтримує Port Forwarding (не всі підтримують).
- вихідні з’єднання (наприклад, до серверів і служб) — працюють нормально.

Чи можливо відкрити порти через VPN:
- деякі VPN-сервіси, як-от AirVPN, Mullvad, Private Internet Access, дозволяють порт-форвардинг — це дозволяє використовувати вхідні підключення (наприклад, для торрентів, SSH, ігор, хостингу тощо).
- ви отримуєте публічну IP-адресу на VPN-сервері й можете відкривати порти на ньому.

Тобто по суті відповідь на ваше питання - ТАК, VPN розв'язує проблему закритих сірих портів але тут потрібно сісти і самому вникнути в логіку як це працює інакше самі ви це не налаштуєте
raddy 
VIP


З нами з: 14.04.15
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 522

2025-06-30 23:55  
Koful написано:
запросіть у провайдера "білий" ІР, зараз майже усі в Україні дають його безкоштовно але лише за запитом, виключення лише бариги типу Kyivstar і йому подібним - там треба окремо платити за нього

)) Серйозно?, можете назвати п'ять відомих (хоча б в масштабах області) провайдерів, які надають статичну ай-пі адресу безкоштовно?
Koful 
VIP


З нами з: 05.12.16
Востаннє: 01.07.25
Повідомлень: 829

2025-07-01 00:14  
raddy написано:
)) Серйозно?, можете назвати п'ять відомих (хоча б в масштабах області) провайдерів, які надають статичну ай-пі адресу безкоштовно?

я вам не ChatGPT, вам треба - ви й шукайте собі. Ось те чим користуються я та мої друзі, у всіх білий ІР надається безкоштовно.

lanet.ua
best.net.ua
maximuma.net


Впевнений, якщо пошукати добре то ще більше можна знайти. Сьогодні не 2005 рік коли провайдерів мож було порахувати на половині однієї руки
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3, 4, 5, 6