Українізатор Mac OS X 10.6.5 (2010)

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2
Автор Повідомлення
loza14 
Новенький


З нами з: 09.08.10
Востаннє: 21.07.19
Повідомлень: 6

2011-10-16 23:06  
а буває українізація на 10.5.8?
42na 
VIP


З нами з: 25.10.08
Востаннє: 16.08.19
Повідомлень: 1311

2011-11-23 11:48  
Є хтось хто б підказав чи порадив з установкою хакінтоша?
gnommak 
Модератор літератури


З нами з: 20.10.07
Востаннє: 15.08.19
Повідомлень: 1964

2011-11-23 21:14  
42na написано:
Є хтось хто б підказав чи порадив з установкою хакінтоша?

Якщо комп не був спеціально зібраний під хак, тоді це погана ідея, навіть сказав би суцільний геморой.
http://tonymacx86.blogspot.com/search/label/CustoMac
Складіть щось з того списку, тоді буде працювати без глюків. Коли будете збирати, не вигадуйте собі на голову, якщо пише хард хайтачі значить хайтачі, бо наприклад вестерн діджітал кавіар грін, не встанеовиться мак ос, через те що там розмір блоку 4 кілобайти
42na 
VIP


З нами з: 25.10.08
Востаннє: 16.08.19
Повідомлень: 1311

2011-11-24 01:49  
моя кофна:
мама
Gigabyte P35-ds3l
процесор
Intel Q6600 (стояв розгін)
відео
Geforce 9600 512mb
звук відповідно
Realtek ALC888
мережа
Realtek RTL8168B
вінчестор SSD - OZC Agility 3 120Gb (ввімкнуто ACHI все працює)
клава і щур юсб працюють лише ролик інвертований

На даний момент стоїть Lion 1.7.0
через dsdt завів мережу і через кекст звук
чомусь проблеми із відео (будь то енаблер чи та ж таблиця dsdt ніяк не можу добитись результатуSad (1) )
читав що моя конфа чудово вписується під хак
+ ще вебка і блутуз стали без жодних шаманських танців)
і ще! як встановити звичну по віднді розкладку?
42na 
VIP


З нами з: 25.10.08
Востаннє: 16.08.19
Повідомлень: 1311

2011-11-25 03:34  
gnommak
А хіба розмір блоку не можна поміняти?
victor_v 
Свій


З нами з: 06.12.07
Востаннє: 19.08.19
Повідомлень: 127

2011-11-25 11:12  
42na написано:
і ще! як встановити звичну по віднді розкладку?


http://www.stone.org.ua/2009/09/24/cyrillic-extended-keyboard-layouts/

тут легке вирішення проблеми " переплутаних " літер, після встановлення потрібно перевантажитись та вибрати нову розкладку в налаштуваннях

писав трохи вище...

Додано через 2 хвилини 7 секунд:

Скажіть , будь-ласка, а на 10.7 українізація зявилась? чи і не планується?
42na 
VIP


З нами з: 25.10.08
Востаннє: 16.08.19
Повідомлень: 1311

2011-11-25 15:50  
victor_v
спасибі допомогло
а як же бути з відео?
Спасибі розібрався) загалом круто тепер я на 99% натуральному макінтоші))
gnommak 
Модератор літератури


З нами з: 20.10.07
Востаннє: 15.08.19
Повідомлень: 1964

2011-11-26 00:15  
42na написано:
А хіба розмір блоку не можна поміняти?

Ні не можна Happy
В тебе материнка хочаб гігабайт Р35 на то можна пробувати Happy Принаймні чув 10.5 працює.
42na 
VIP


З нами з: 25.10.08
Востаннє: 16.08.19
Повідомлень: 1311

2011-11-26 00:59  
ми про кластер говорили чи про щось таке в що я не вїхав точно?
лайон вже норм став відео звук мережа все в поряді
загалом я задоволений навіть дуже
в планах ще оновдення на 10.7.2
gnommak 
Модератор літератури


З нами з: 20.10.07
Востаннє: 15.08.19
Повідомлень: 1964

2011-11-26 01:09  
відео обидві акселерації працюють? І кварц і корімідж? Має писати хардвеєр акселерайшн в профайлері.
gnommak 
Модератор літератури


З нами з: 20.10.07
Востаннє: 15.08.19
Повідомлень: 1964

2012-01-12 13:55  
Ура в бета версії оновлення 10,7,3 є пакеті української локалізації, напевно скоро вже буде мак ос і для своїх Happy
ruslan4 
Новенький


З нами з: 30.07.08
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 22

2012-01-13 18:10  
loza14 написано:
а буває українізація на 10.5.8?


Буває. Себто була, доки існувала така сторіночка як lock.apple.in.ua − то тодішні завізники Ябків в Україну там викладали набори з Українізацією. Потім завізництво перехопила інше товариство,
http://ierc.com.ua/ru/support/Localization.aspx?items=archive

Я все, що було пов'язано з Мак ОСею 10.5.х свого часу успішно стягнув і навіть ще досі зберіг Happy)

Але тут дуже довго пояснювати, як там все це встановлювати: є, як то кажуть, заковики.

Якщо цікаво − то пишіть мені на скриньку [email protected] або ж дзвоніть на 067-94-658-34:
радо поділюся!

Додано через 1 хвилину 10 секунд:

victor_v написано:
Скажіть , будь-ласка, а на 10.7 українізація зявилась? чи і не планується?


див. новину за ланкою
http://www.iphones.ru/iNotes/193380

Додано через 20 хвилин 11 секунд:

victor_v написано:
і як поміняти місцями бкви "и" та "і" - ні як не можу звикнуті


Маю розкладу «власного виробництва». Ну це занадто голосно сказано: насправді, я її зробив на підмурівку Юнікод-натискачки http://dict.linux.org.ua/other/ua_layout_uni.html
за допомогою такої ось простенької застосови:
http://scripts.sil.org/cms/scripts/page.php?site_id=nrsi&item_id=ukelele

Втім, будь-хто охочий може вільно оволодіти навичками роботи з нею, але якщо такого бажання (і часу нема) — тоді прошу дуже: можу поділитися власним розробітком.

Основні риси такої розклади:

-- людський апостроф як кома -- просто натиснути ґудзик ’
-- людський апостроф прямий -- Шифт + ’
-- (увага!!! навіть таке є!) наголос -- Прав.Альт + ’ При цьому наголос САМ посувається на попередню букву і тоді все виглядає так: о́О́, а́А́, у́У́, и́И́, е́Е́, і́ І́, ї́ Ї́.
-- значок гривні ₴ -- Прав.Альт + Шифт + 3
-- значок евро € -- Прав.Альт + Шифт + 4
-- дужки [ ] -- Прав.Альт + ()
-- дужки { } -- Прав.Альт + Шифт + ()
-- тире дуже довге — -- Прав.Альт + - (знак  «мінус»)
-- тире звичайне – -- Прав.Альт + Шифт + - (знак  «мінус»)
-- лапки «» -- Прав.Альт + Б та Ю
-- лапки „“ -- Прав.Альт + Шифт + Б та Ю
-- значок © -- Прав.Альт + с
-- значок ® -- Прав.Альт + к (збігається з R в латинській натисниці)
-- похила / -- Прав.Альт + /
-- похила \ -- Прав.Альт + \
-- кац. ы Ы-- Прав.Альт + і, заголовна Прав.Альт + Шифт + і
-- кац. э Э -- Прав.Альт + є, заголовна Прав.Альт + Шифт + є
-- кац. ё Ё -- Прав.Альт + е, заголовна Прав.Альт + Шифт + е
-- кац. ъ Ъ -- Прав.Альт + ї, заголовна Прав.Альт + Шифт + ї
-- білрус. ў Ў -- Прав.Альт + у, заголовна Прав.Альт + Шифт + у

[/img]
victor_v 
Свій


З нами з: 06.12.07
Востаннє: 19.08.19
Повідомлень: 127

2012-01-14 12:21  
дійсно в новині пишуть, що 10.7.3 буде мати підтримку української мови - доведеться знову хакінтош ставити, щоб перевірити...
дякую за новину
Gvyntyk 
Свій


З нами з: 15.02.09
Востаннє: 17.08.19
Повідомлень: 112

2012-02-01 22:06  
У MacOS відсутня офіційна українська локалізація?
gnommak 
Модератор літератури


З нами з: 20.10.07
Востаннє: 15.08.19
Повідомлень: 1964

2012-02-02 00:48  
Gvyntyk написано:
У MacOS відсутня офіційна українська локалізація?

Так. Відсутня. Але дивлячись на комбо апдейт 10.7.3 в нас менше ніж через місяць буде офф локалізація

Додано через 2 години 25 хвилин 17 секунд:

Ура вийшла 10.7.3 з офіційно вбудованою українською мовою!!!
victor_v 
Свій


З нами з: 06.12.07
Востаннє: 19.08.19
Повідомлень: 127

2012-02-03 22:33  
gnommak написано:
Ура вийшла 10.7.3 з офіційно вбудованою українською мовою!!!


оце гарна новина

пішов тягнути з рутрекера хакінтош - хочеться українською спробувати. шкода буде як знов якогось драйвера не вистачить
victor_v 
Свій


З нами з: 06.12.07
Востаннє: 19.08.19
Повідомлень: 127

2012-02-05 20:34  
холєра.... не ставиться хакінтош на мій ноут

висне на стадіі завантаження білих буковок

видей не побачу найближчим часом мак ос українською..... шкода
goo3 
Частий відвідувач


З нами з: 26.11.10
Востаннє: 30.06.19
Повідомлень: 47

2014-06-06 19:46  
Привіт, а є локалізація для 10.9?
ruslan4 
Новенький


З нами з: 30.07.08
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 22

2014-06-07 10:31  
а шо, Аппл вже припинив у 10.9 підтримувати УкрМову???!
Нажаль, не маю наразі потужнішого Мак’а, аби встановити ОС Х 10.9 і це перевірити на власні очі...
goo3 
Частий відвідувач


З нами з: 26.11.10
Востаннє: 30.06.19
Повідомлень: 47

2014-06-07 11:08  
Руслане, є можливість відображати час, дату й день тижня українською, але в налаштуваннях меню є сотня мов, окрім нашої.
ruslan4 
Новенький


З нами з: 30.07.08
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 22

2014-07-02 16:49  
goo3
ну шо за курва мать з тим Апплом??
На моїй пам'яті з ним все десь так розвивалося:

− на початку 1990-х все було українізовано: стояли тоді в редакції саме Аппли, і там вже тоді були різні ГАРАЗД та СКАСУВАТИ на нати́ска!
− кінець 1990 - початок 2000-х − повне провалля з УкрМовою!
− починаючи від Мак ОС Х 10.4 Тигр до 10.5.7 − була якась напів-саморобна українізація. «Напів» − бо вона була не напряму від виробника, тобто «з коробки», а її розробляла самотужки фірма, що постачала Аппли в Україну. Сторіночка, звідки можна було стягнути набори українізації для Мак ОС 10.4−10.5.7 вже не існує.
− на покоління 10.6.7 теж потрібно було українізацію вручну прикручувати − ще досі можна тут стягнути:
http://ierc.com.ua/ru/support/Localization.aspx?items=archive

− і ось нарешті на 10.7.3 Українська мова включена безпосередньо в Мак ОС!!!
Я вже було зрадів, що так буде довіку!!

− про 10.8 − не скажу, не користувався.
− і тут Ви пишете, що на 10.9 − знову срака... Sad (1)((

Певно, пора вже брати пляшки з напалмом та шини і йти під осідок Апплів з питанням «шозайобанавротнах???!!» − бо інакше, бачу, не доходить до баранів!

До речі, спочатку варто про це таки запитатися в головних доставників Мак'ів в Україну − власне, тої контори, що ланку вище надав. Бо часто-густо буває так, що певну місцеву мову виробник нехтує саме завдяки нашіптуванням таких горе-представників на місцях......

Додано через 1 хвилину 25 секунд:

goo3
ПС
а Ви вели мову про те, що у «справжньому» Мак ОСі нема УкрМови, чи власне на Хакінтоші, зібраному не зрозуміло в якому хліві на коліні? Wink (1)
goo3 
Частий відвідувач


З нами з: 26.11.10
Востаннє: 30.06.19
Повідомлень: 47

2014-07-02 19:11  
ruslan4 написано:
а Ви вели мову про те, що у «справжньому» Мак ОСі нема УкрМови, чи власне на Хакінтоші


Мова йшла про оригінальний. Я таки знайшов мову у налаштуваннях, зараз маю ребутнутися, щоб заправюцало :)

Додано через 10 хвилин 3 секунди:

Що можу сказати, після ребуту частина написів українською, а частина як і була — рос. Але то вже краще, аніж було :)
ruslan4 
Новенький


З нами з: 30.07.08
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 22

2014-07-02 21:35  
goo3 написано:
Я таки знайшов мову у налаштуваннях, зараз маю ребутнутися, щоб заправюцало Happy

гмммм, а шож там шукати у налаштуваннях??? Там же ж все так просто! Чи Ви вперше зіткнулися з МакОСом? Wink (1)

goo3 написано:
після ребуту частина написів українською, а частина як і була — рос.

Гммм, щось, певно, не доробили... МакОС має ту особливість, що при зміні мови у Налаштунках − відразу Головна мова сумісти може не всюди підхопитися: повне ж підхоплення відбувається після повного перезавантаження сумісти!

Про всяк випадок, зауважу, що коли Ви у Мовних Налаштунках виставляєте мови, то найвищу вагу має та мова, яка стоїть на найвищій сходинці у списку. Якщо Ви встановите якусь застосову, яка не має у своїх обладунках УкрМови, тоді та застосова (не вся система!!) підхоплює наступну у списку мову: наприклад − Польську. Якщо ж і її не підтримує програма − тоді береться ще наступна мова, і так далі...

Зі свого досвіду можу сказати, якщо УкрМова з'явилася у Вас вже десь − тоді вона має з'явитися всюди по самому МакОСу і у всіх застосовах, які відразу йдуть в орудній сумісті ОС Х! Тут в Аппла були кращі справи, ніж на Вікнах Wink (1)
goo3 
Частий відвідувач


З нами з: 26.11.10
Востаннє: 30.06.19
Повідомлень: 47

2014-07-03 00:18  
Цитата:
повне ж підхоплення відбувається після повного перезавантаження сумісти!

Так і зробив, ребунтувся після налаштування.

Цитата:
Ви вперше зіткнулися з МакОСом

Три роки на ній :)

Дійшло до смішного:



Але я працюю над повною українізацією системи :)
ruslan4 
Новенький


З нами з: 30.07.08
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 22

2014-07-03 10:28  
про все − зрозуміло! Wink (1)

goo3 написано:
Але я працюю над повною українізацією системи Happy

а що, шось самі доробляєте власними руцями?!
goo3 
Частий відвідувач


З нами з: 26.11.10
Востаннє: 30.06.19
Повідомлень: 47

2014-07-03 11:45  
ruslan4 написано:
самі доробляєте


Шукаю українізатори і копирсаюся в налуштуваннях :)
ruslan4 
Новенький


З нами з: 30.07.08
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 22

2014-07-03 22:51  
goo3 написано:
Шукаю українізатори і копирсаюся в налуштуваннях Happy

аааа, в такому смислі... Wink (1)

Нууу, щодо пошуку в налаштунках, то годі щось шукати, чого нема в Природі!
Тобто якщо якась застосова не має взагалі українізатора, то коппирсай ті налаштунки, не копирсай − ні з біса це не дасть...

А ось щодо пошуку українізаторів, то під МакОС стан справ, треба визнати, значно складніший, аніж під Вікна....

І загалом, тут переважно становище таке: якщо нема УкрМови від виробника − то годі й шукати сторонніх українізацій.... Бувають, звісно, поодинокі вийнятки, але вони настільки поодинокі, що їх можна віднести до статистичної похибки... Sad (1)
goo3 
Частий відвідувач


З нами з: 26.11.10
Востаннє: 30.06.19
Повідомлень: 47

2014-07-04 00:46  
ruslan4 написано:
чого нема в Природі!


Гляньте на скрін вище — там частина операційних налаштувань українською, а частина — рос. :) Ось вам і РІДНЕ налаштування.
ruslan4 
Новенький


З нами з: 30.07.08
Востаннє: 12.08.19
Повідомлень: 22

2014-07-04 01:21  
goo3 написано:
Ось вам і РІДНЕ налаштування.

так, я не забув той зняток.
Можу на 100% стверджувати, що такого у 10.7.3 і близько нема!

А ось інша річ, чи вдасться знайти якогось глибшого українізатора? Сумніваюся...
Тут хіба залазити якось через дупу в сам МакОС і вручну переправляти кацапомовні рядки... Sad (1)
Інший шлях: закидувати головну управу самого Аппла із запитами виду:
«Де Українська мова, курррви???» Wink (1)
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2