Створення якісних ріпів за допомогою програми XviD4PSP

Нові коментарі

Нова тема   Відповісти
Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  наступна
Автор Повідомлення
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-27 23:36  
Ну то постав нормальну версію і не парся.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-27 23:37  
А яка нормальна 6.04 чи яка?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-27 23:41  
http://code.google.com/p/xvid4psp/downloads/list + налаштування: http://pic.te.ua/images/2012-08-28/FOieP.jpg

Додано через 45 секунд:

6-ю не раджу користуватись, вона занадто спрощена.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-27 23:48  
urij546724
Дуже дякую! Запитання, за чим краще кодувати за якістю чи за бітрейтом?
Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2012-08-28 06:16  
Andrew_26
іксвід? краще бітрейдом і в 2 проходи.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-28 08:50  
Sensetivity
І також потрібно обирати 2P 1700k? Happy

Додано через 47 хвилин 55 секунд:

urij546724
Поставив 5.10.289.0 та коли я заходжу Відео / Роздільна здатність/Аспект... в мене відкривається ось таке вікно: http://pic.te.ua/?v=lm7uX.jpg&d=2012-08-28 , в вас таке саме показує? І на скільки ви бачите, там налаштувань щодо розміру кадру немає, є три сторінки цього вікна але доступне тільки "налаштування" а " "головна" і "manual" не активні чомусь.
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-28 09:03  
Andrew_26 написано:
І також потрібно обирати 2P 1700k?

Це за бажанням.
Це стандартний профіль, за яким у тебе буде кодувало в 2 проходи з бітрейтом 1700.

Слід памятати. що вага відео і бітрейт це взаємоповязані речі. Чим більший бітрейт, тим більша вага відео, тому краще прикидай на каркуляторі, який потрібний бітрейт і встановлюй його власноруч.
Також, раджу поставити налаштування: http://pic.te.ua/images/2012-08-28/FOieP.jpg. На стандартних теж кодує, але, принаймі в мене, не завжди стабільно, тобто можу поставити одні параметри, а на виході вже будуть зовсім інші.

Щодо бітрейт калькулятора. Зроби собі значок в Тотал командері (якщо ним користуєшся): C:\Windows\SysWOW64\rundll32.exe "C:\Windows\SysWOW64\xvidvfw.dll",Configure
Або ж Пуск->Усі програми->K-Lite Codec Pack->Configuration-> encoder
Вигляд і процес налаштування: http://pic.te.ua/images/2012-08-28/lF8O9.png
Бажано обирати бітрейт в межах від 1500 до 2000. Якщо виходе трохи більше 2000, щоб отримати стандартний розмір, то не страшно, але спеціально робити більше немає сенсу, принаймі при стандартних налаштуваннях .

Додано через 58 секунд:

Andrew_26 написано:
Поставив 5.10.289.0 та коли я заходжу Відео / Роздільна здатність/Аспект... в

Ну то відкрий якесь відео, до чого ти будеш налаштовував розширення, до голови? Wide grin

Додано через 4 хвилини 37 секунд:

Процедура кодевання: Відкрити відео, обрізати чорні поля, встановити розширення, перевірити/встановити деінтерлейс, встановити бітрейт, натиснути Кодувати.

Ще якщо перекодовуєш якийсь запис, то спочатку обрізаєш рекламу, а далі вже поля.
Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2012-08-28 09:38  
urij546724
Матрицю краще поставити Jawor_ZSM, вона дає кращу картинку на ~1500 бітрейтах
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-28 10:26  
А цю матрицю Jawor_ZSM DVD розпізнає?

Додано через 45 хвилин 25 секунд:

urij546724
Ви можете дати мені посилання на цю програму Configuration, з цього скріншота? http://pic.te.ua/images/2012-08-28/lF8O9.png тому що я її не можу знайти, через те що пише Неможливо знайти вказаний модуль. Наперед дякую. Happy
Sensetivity 
VIP


З нами з: 03.05.11
Востаннє: 03.01.13
Повідомлень: 2002

2012-08-28 12:05  
Andrew_26


Пуск->Усі програми->K-Lite Codec Pack->Configuration-> encoder
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-28 12:22  
Ось це саме там і пише, що не може знайти вказаний модуль, я вже там дивився. Що це може бути таке, може треба кодеки змінити? Але я наче б то їх недавно міняв, вони не могли так швидко застаріти.
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-28 12:37  
Sensetivity написано:
Матрицю краще поставити Jawor_ZSM

Але хрін потім цей файл піде на DVD. Половина скаже ЕРОР.
Andrew_26 написано:
Але я наче б то їх недавно міняв, вони не могли так швидко застаріти.

Можне встановив обрізану версію. Постав Фул версію, яка важить десь 30-40мб.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-28 14:13  
Встановив і все працює. А скільки буде кілобайт в гігабайті? (100000 чи ні)?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-28 14:19  
Andrew_26 написано:
А скільки буде кілобайт в гігабайті?

1Гб=1024Мб=1048576кб
1Мб=1024кб, ну і так далі.
8 байт = 8 біт
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-29 22:49  
urij546724
Я ось так розраховую як ви показали бітрейт, а він інколи в калькуляторі показує то нормальне значення, то надто високе. Відео (HD) займало всього 5хв.45с. в якого бітрейт 5685кб/с а займає 220MB, а після вирахунку вийшло не на багато й менше в калькуляторі. Що це таке, чи це я щось не так роблю? Але здається я все правильно робив, так як показано на скріншоті. Хоча в автоматичному виборі найкращого бітрейта програма вибрала набагато менший за той що в мене вийшов в калькуляторі. Що робити?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-29 23:01  
Andrew_26 написано:
Що це таке, чи це я щось не так роблю?

Ну все залежить,яку вагу релізу поставив.
Якщо ти поставиш зробити ріп на 200Мб, тобто 204800 кілобайт, то звісно вийде ~ 5000кб/с.

Ну і я не зовсім зрозумів пояснення проблеми.
Ти у бітрейт-калькуляторі мав ввести бажану вагу усього релізу, його тривалість (там де години мають бути нулі, якщо тривалість менше години), і бітрейт доріжки (доріжок).

Зроби скрін, як ти вводив на калькуляторі.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-29 23:04  
То треба вводити бажану вагу а не реальну?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-29 23:07  
Andrew_26 написано:
То треба вводити бажану вагу а не реальну?

Так.

Якщо хочеш зробити ріп на 100 мегабайт, то вводиш 102400

Вага джерела не має значення для майбутнього релізу.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-29 23:29  
Ось скріншот http://pic.te.ua/?v=D02Mu.jpg&d=2012-08-30 це я так робив.

Додано через 13 хвилин 5 секунд:

Це якщо файл в оригіналі має 1.14Гб, а я хочу приблизно 640Мб то потрібно виставляти 655360 і той бітрейт що вийде вводити в програму (-10,15кб/с)?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-29 23:35  
Ну правильно, ти поставив вагу 220 мегабайт, воно тобі й вибило такий бітрейт.

Оптимальна вага для цього ріпу мала б бути 90 мегабайт (92160 кб): http://pic.te.ua/images/2012-08-30/daXo.png

p.s. Щоб зробити скріншот екрану, його фотографувати не треба, достатньо натиснути кнопку PrtScr і потім відкрити, наприклад, Пейнт і натиснути Ctrl+V, ну і зберегти.

Додано через 53 секунди:

Andrew_26 написано:
потрібно виставляти 655360 і той бітрейт що вийде вводити в програму (-10,15кб/с)?

Так.
Оскільки вага маленька, то достатньо відняти 8-10кб/с
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-29 23:39  
Я просто подумав що туди треба вводити реальний розмір , а не той який бажаєш, от так і виходило.
Дуже дякую!
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-30 07:19  
urij546724
В мене запитання, ви говорите про оптимальну вагу файла, від тої з якої перекодовуєш, а яка ця вага повинна бути в середньому, я маю на увазі, так як бітрейт прив'язаний до розміру, то це якщо я введу для файлу менший розмір ніж потрібно (з 1.15 чи 1.30гб до 735 до 600, 550, 445) то бітрейт теж стане менший. І як мені тоді знайти цю серединку між якістю та розміром? Тому що якщо бітрейт менший ніж потрібно то й погана якість відео.
Є якісь стандарти щодо цього?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-30 08:30  
Andrew_26, оптимальна вага релізу, це коли бітрейт буде виходити в межах від 1600 до 2000. Можна трохи більше 2000, але якщо це потрібно для досягнення стандартної ваги, наприклад при 2000 виходе 1:38, а при 2100 виходе 1:45, то звісно краще брати 2100.

Щодо самих стандартів, то це, як на мене, доволі розмите поняття. Офіційно є 700Мб, 1:45Гб, 2.18Гб, 4.36 і 8.7, чи то 8.5. Придумали їх для зручності запису на диски, ну але оскільки з кожним роком все менше людей пише на диски, то це поняття все менш актуальне. Ну і далеко не завжди логічно їх дотримуватись, наприклад не варто робити 1.45 для 2, чи тим більше 3 годинного фільму в якому ще й до повного щастя багатоканальні доріжки, оскільки бітрейт тоді буде 600-1000кб/с, якщо не меньше. Колись таке робили бо в людей був повільний інтернет, але враховуючи, що зараз навіть в старого доброго Укртелекому можна за 95 грн можна взяти 5 мегабіт, а в місцевих, наприклад Тернопільських провайдерів за ці ж 95, можна взяти й 40-60 мегабіт на світ, та ще й до всього у кожного другого стоїть сучасний ПК з відеокартою щонайменьше 256 і монітор 17-ка, то робити такі релізи щонайменьше не логічно, хіба суто, щоб підняти рейтинг.

Особисто я рекомендую дивитись лише на параметри. Краще зробити реліз вагою 1.62, ніж різати бітрейти і потім слухати хрипи і бачити квадратики.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-30 09:24  
Я правильно зрозумів, на фільм який йде 2, 2.5 год. потрібно робити не менше 2, 2.5гб. розміру? Якщо я роблю серіал, перекодовую з MPEG формату в AVI, серії в середньому займають від 1.08 до 1.30 та тривалість десь 1год 10 -15хв, то розмір потрібно виставляти залежно від тривалості серій, в середньому? Наприклад 70мб = 100кб (1гб = 1год. а 1хв = 1мб) чи як?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-30 09:53  
Andrew_26 написано:
Я правильно зрозумів, на фільм який йде 2, 2.5 год. потрібно робити не менше 2, 2.5гб. розміру?

Не обов'язково. Як я казав, треба дивитись по бітрейту. Наприклад: http://pic.te.ua/images/2012-08-30/q0FcW.png
Фільм тривалістю 2год 30хв. з двома багатоканальними доріжками з бітрейтом 448кб/с варто робити на 2,9Гб (тобто 2x1.45). Бітрейт тоді буде 1870кб/с.
Відповідно якщо брати не 2 доріжки, а одну, то вже буде 2318кб/с, тоді краще обирати вагу 2.5Гб. Це звісно не стандартний розмір, але тоді бітрейт буде 1937кб/с, що є більш оптимальним для і йому подібних.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-30 10:43  
Ви мені скажіть я ви визначаєте бітрейт для своїх релізів, сам процес.
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-30 10:59  
Andrew_26 написано:
Ви мені скажіть я ви визначаєте бітрейт для своїх релізів, сам процес.

Ну та я ж наче пояснив.
Ну добре, покажу на прикладі:
Реліз: https://toloka.to/t38884. Джерело: https://toloka.to/t38868
Тривалість 01:30:01. Вага релізу 2Гб, щоб без проблем відтворювався на плеєрах.
Є 2 доріжки з бітрейтом 640кб/с кожна, відповідно разом це буде 1280кб/с.
Визначаю бітрейт: http://pic.te.ua/images/2012-08-30/Wbyeu.png. Програма видала 1899. Відняв 12, вийшло 1887 (ну це умовно, бо я здається віднімав 15, але бітрейт, це річ змінна, тож можлива похибка)
Все, вставив в програму, перекодував і є реліз.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-30 11:17  
Це ви просто поділили вагу оригінального релізу на 2 і вийшло приблизно 2гб? Та самі доріжки, ви додали за допомогою програми VirtualDubMod після закінчення кодування? Перед кодуванням, бітрейти аудіо треба вводити в відповідне поле в калькуляторі, якщо 1 доріжка, вписувати тільки її бітрейт , а якщо 2 чи 3 додавати ці бітрейти та вписувати загальний бітрейт, правильно?
urij546724 
Відео Гуртом - фільмокрай
Відео Гуртом - фільмокрай


З нами з: 16.03.10
Востаннє: 22.11.24
Повідомлень: 7709

2012-08-30 11:44  
Andrew_26 написано:
Це ви просто поділили вагу оригінального релізу на 2 і вийшло приблизно 2гб?

Ні. Вага джерела не має значення. Я міг той реліз робити на 1.45Гб з однією доріжкою, але з меньшим бітрейтом. Вагу вибираєш яка тобі до вподоби.
Andrew_26 написано:
Та самі доріжки, ви додали за допомогою програми VirtualDubMod після закінчення кодування?
Так.
Andrew_26 написано:
Перед кодуванням, бітрейти аудіо треба вводити в відповідне поле в калькуляторі, якщо 1 доріжка, вписувати тільки її бітрейт , а якщо 2 чи 3 додавати ці бітрейти та вписувати загальний бітрейт, правильно?

Так. Якщо одна доріжка з бітрейтом 192кб/с, то вписуєш 192, якщо збираєшся додавати ще скажімо оригінал, який буде мати теж 192, то вже вставляєш 384, ну і так далі.
DaVinci.ua 
VIP


З нами з: 30.12.11
Востаннє: 26.04.23
Повідомлень: 1272

2012-08-30 11:56  
То це означає що я можу зробити серію яка йде 1год18хв на скажімо 745мб. і бітрейтом аудіо 192кб/с, і чим менша тривалість серії, тим менший розмір можна робити , та навпаки?
Ваш часовий пояс: GMT + 2 Години

Нова тема   Відповісти Сторінка:   попередня  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  наступна